Keresés

Találatok száma: 269
Előző 1 / 14 Következő
  • 2016.04.26. 08:13
    rendszer nagyon jól végzi a dolgát, az elektromos motor és a benzines is nagyon szépen dolgozik össze.Összkerékhajtás kicsit máskéntA BMW a hibrid Active Tourert ugyanis úgy alakította ki, hogy az elektromos motor a hátsó, míg a három hengeres, turbós benzines az első kerekeket hajtja. Az így létrejött, formabontó hajtásláncot nevezték el eDrive-nak, amelyre tényleg jellemzőek a finom átmenetek. A benzines motor bekapcsolása – három hengeres mivolta ellenére – nem jár kellemetlen rángatással, vagy erős hanghatással. A tesztautó automata váltója pedig még tovább egyszerűsíti a vezetést, ami annak ... hozzájárulhat ahhoz, hogy városainkban tisztább legyen a levegő.Szerettük:- magas minőségérzet- különösen szép belső tér (Luxury line)- kifinomult hibrid hajtás- alacsony emisszió és fogyasztás- a zöld rendszám előnyeiNem szerettünk:- nincsenek dedikált gombok a különböző üzemmódokhoz- a hatótáv lehetne nagyobbHossz/szél./mag.: 4342/1800/ 1586 mmMotor: 1499 cm3, 136 LE/ 4400, 220 Nm/1250-4300Elektromos motor: 65 KW/ 4000, 165 Nm/0-3000Végsebesség: 202 km/hGyorsulás (0-100 km/h): 6,7 sAlapár: 12 610 000 FtTesztautó: BMW Magyarország Kft.SZÖVEG: DÓKA ATTILA, FOTÓ: JUHÁSZ MELINDA Mesélhetnénk arról, milyen jó autó az Active Tourer: dicsérhetnénk helykínálatát, minőségét, és remek vezetési élményét. De a zöld rendszámos hibrid BMW akárhová is megy, mindig csak ugyanazzal a kérdéssel szembesül: mennyit tud menni elektromosan egy töltéssel.BMW

    Autó

  • 2014.10.22. 15:09
    Véget ért az idei, jubileumi 30. szezon, mely minden volt csak nem unalmas. Látványos előzések, hatalmas bukások és test-test elleni küzdelmek jellemezték. Magyar szemmel fontos mérföldkő ez , ugyanis a sorozat 1988 óta nem járt hazánkban.Az utolsó hockenheimring – i futamot Mattias Ekström nyerte, megelőzve a tavalyi bajnokot, Mike Rockenfellert, valamint Jamie Greent. Ez az eredmény elég volt ahhoz, hogy az Audi az utolsó pillanatban átvegye a vezetést a gyártók között, meggátolva ezzel a Bmw mesterhármasát.A bajnoki trófeát Marco Wittmann zsebelte be. Mivel csapattársa( Maxime Martin ) sem ... jellemzi számszerűsítve ezt a technikát?A válasz a következő: A Mercedes az AMG C – Coupe, a BMW az M4, az Audi pedig az RS 5 alapjaira építette versenyautóit, melyek 1110kg – os össztömeggel, 6 fokozatú szekvenciális váltóval és V8 – as erőforrással rendelkeznek, melyek 500 lóerősek, 500Nm nyomaték leadására képesek és maximum 4000 cm3 űrtartalommal rendelkezhetnek, mindezt DRS technológiával fűszerezve. Tehát nem csak látványosak, roppant fürgék és bivaly erősek is ezek az autók.Aki ezen a sorokat olvasva bosszankodik, hogy idén lemaradt a hungaroringi futamról, az készítse elő a naptárát ésDTM Hungaroring Mercedes Audi BMW

    DTM

  • 2013.11.13.
    Pedig már azt hitték… DYNAMIC RALLY TEAM – 47. Mecsek Rallye, 2013. november 8-9. Lángi Attila – Toma József „Csimpike”, BMW Z4 M Coupe Megjárta már a mecseki dombokat a Lángi Attila-Toma József „Csimpike” duó által kormányzott BMW Z4, de a hétvégén újra a baranyai szerpentineken száguldozott. A Dynamic Rally Team alakulata a 47. Mecsek Rallyet sem hagyhatta ki, ahol esélyünk volt arra, hogy akár az S csoport év végi bronzérmét is bezsebeljék. A technika ördöge azonban most is közbeszólt… Pedig már azt hitték, hogy semmi műszaki probléma nem állhatja útjukat. Lángi Attila: Habár tartottam ... a mecseki, éjszakai gyorsaságiktól, magunkhoz képest mégis elég jó idővel abszolváltuk a pénteki pályákat. Lehetett volna ez jobb is, ha nem gumizzuk el magunkat, de azért így is meg voltunk elégedve az eredményünkkel, kezdésnek megfelelő volt. Szombat délelőtt, a folytatásban viszont bekövetkezett az, amiben biztos voltam, hogy nem történhet meg. Kassa után, idén már másodszor jártunk úgy, hogy menet közben eltörött a továbbfejlesztett váltókar a BMW-ben. A helyzet erősségét fokozta az, hogy miközben tolta fel a váltót az 5. sebességi fokozatba, nem akadt be a megfelelő helyre, így összeakadt ... minden futamon. Ez nem az én versenyem volt, de még összességében, ebből a szezonból sem tudok olyan futamot mondani, ahol minden összeállt volna, és kitapasztaltuk volna azt, mire is vagyunk képesek valójában. Az idén még lehet, hogy rajthoz állunk a Szilveszter Rallyen – de ott is csak akkor, ha 18-as téligumival teljesíthetjük a futamot. Addig is a november 15-17-ei Autó-Motor-Sport Expón lesz megtekinthető a BMW Z4, utána pedig gőzerővel készülünk a 2014-es versenyszezonra. Toma József „Csimpike”: Végigértünk, de sajnos nagy izgalmak, kalandok nem történtek velünk a gyorsasági szakaszokon ... – magunkhoz mérten – fitten álltunk rajthoz. Véleményem szerint elég jó tempót tudtunk diktálni, hibátlanul vettük az akadályokat – ám a technika most is megmakacsolta magát. A harmadik szakasz 5. kilométerénél eltörött a váltókar, s ötödik sebességi fokozatban maradt a váltó. Elsődlegesen az volt a tervünk, hogy abszolváljuk a hátralévő gyorsokat, s ha kell, a hátunkon vigyük be a BMW-t a szervizparkba, hogy ott orvosolni tudják a problémát. Hiába raktunk azonban be új váltókart, a váltó nem akart megmozdulni. Jobbnak láttuk, ha visszaállítjuk az „eredeti” állapot: abszolút váltókar nélkül gurultunk kiBMW Z4 Mecsek Rali Dynamic Rally Team Rally
  • 2013.11.08.
    Maximális koncentrációval DYNAMIC RALLY TEAM – 47. Mecsek Rallye Lángi Attila – Toma József „Csimpike”, BMW Z4 M Coupe A Vác Rally óta küzdenek a betegséggel a Dynamic Rally Team versenyzői. Lángi Attila és Toma József „Csimpike” sikeresen abszolválta a TAXI4 Budapest Rallyt, s most újabb kihívás elé néznek: a 47. Mecsek Rallye elé. A fiúk ismerősek már ezen a terepen, bár elmondásuk szerint mindig tartogatnak újdonságokat a szakaszok – főleg az esti, farönkökkel övezett gyorsaságik. Lángi Attila: A Vác Rally óta betegséggel küszködök, és még mindig nem lábaltam ki ebből a vírusból. A ... helyzetet nehezíti az, hogy Csimpi is lebetegedett. A munka azonban nem áll meg, hiszen készülni kell a hétvégi, 47. Mecsek Rallyera. Lényegi változtatást nem eszközöltünk az autón – a Budapest Rally óta csak annyit tettünk a BMW- vel, hogy minden alkatrészét megerősítettük. Így már 1.000 %-ig biztos vagyok abban, hogy végig fog menni a soron következő versenyen. Bármilyen körülmény is adódjon a futam során, a gépkülönlegességünk egyben, sikeresen fogja teljesíteni a kijelölt távot. Már csak a lámpasort kell beállítanunk, hiszen főszerepe lesz a hétvégén, ugyanis három gyorsaságit sötétben, egyetMecsek Rali BMW Z4 Dynamic Rally Team Rally
  • 2013.09.12.
    Csatát is nyertek, kupával is gazdagodtak DYNAMIC RALLY TEAM – 39. Kassa Rally, 2013. szeptember 6-8. Lángi Attila – Toma József „Csimpike”, BMW Z4 M Coupe Küzdelmes hétvégét zárt Kassán a Lángi Attila-Toma József „Csimpike” duó. A BMW Z4 M Coupe alázatosan szolgálta gazdáit, ám a váltókar makacskodása komoly fejtörést okozott a páros tagjainak. A Dynamic Rally Team versenyzőit végül a 12-es géposztály 3. helyén intették le. Ennek az eredménynek köszönhetően pedig nem csak egy igazán megérdemelt serleggel gazdagodtak, de Csimpinek egy igazán különleges születésnapi ajándékot is nyújtottak ... . Lángi Attila: Eredményes hétvégét zártunk Kassán. Gyilkos pályákon versenyeztünk, amik nagyon nagy odafigyelést igényeltek, sokan ki is estek, de a végén mi csak azért is átgurultunk a célvonalon. Küzdelmes futamunk volt, ahol a szlovák mezőnyt sem kell lebecsülni – ügyes pilóták és jó technikai felszereltség jellemzi azt a bajnokságot. Egy célunk volt: a kategóriánkban szereplő másik BMW idejét figyeltük, és azelőtt szerettünk volna végezni. Ez meg is történt, végig jobban teljesítettünk, ám ők sajnos idő előtt a küzdelmek feladására kényszerültek, mi pedig ellenfél nélkül maradtunk. Szerencsére ... tudtunk rajta annyit autózni, mint ami eredetileg tervezve volt. A vasárnapunk rendkívül küzdelmesre sikeredett. A 7. szakaszon, a cél előtt körülbelül 3 kilométerre eltörött a BMW-ben a váltókar. Abba a „szerencsés” helyzetbe voltunk, hogy mindez üres állapotban következett be, s így félre kellett állnunk. A szerencsére azonban nem hagyott el minket teljes mértékig: sikerült egyes sebességi fokozatba tennünk a kocsit, s így – ha lassan is, de – teljesíteni tudtunk a visszalévő távot. A 8. gyorsaságin pedig ugyancsak ebben az állapotban kellett végiggurulnunk. Az etapon, az utolsó szakasz rajtja ... előtt 5 kilométerre ugyancsak előjött a probléma, és ismét üresben maradt a váltó. Azt hittük, itt a versenyünk a vége. De nem ették azért olyan forrón ezt a kását! Az autó alá másztam, és addig próbálkoztam helyretenni a dolgokat, amíg egy második fokozatot sikerült kikönyörögni a váltótól. Ha ilyen körülmények között is, de sikerült teljesítenünk a 9. gyorsasági szakaszt, és a céldobogón is át tudtunk gurulni a BMW Z4-gyel. A kategóriánk 3. helyét szereztük meg, aminek rendkívül örülünk, s úgy érezzük, hogy a küzdelmes kassai hétvége után ezt meg is érdemeltük. A kocsi fogadtatása már-márKassa Rallye BMW Z4 Dynamic Rally Team Rally
  • 2013.08.28.
    Önbizalom is termett Baranyában DYNAMIC RALLY TEAM – Baranya Kupa 2013, 2013. augusztus 24-25. Lángi Attila – Toma József „Csimpike”, BMW Z4 M Coupe Hosszú idő után, végre műszaki hibáktól mentesen teljesített rally futamot a BMW Z4 M Coupe. Lángi Attila és Toma József „Csimpike” csodajárgánya a Baranya Kupán úgy viselkedett, ahogy gazdái elvárták tőle. Az augusztus 24-25-ei futam nem csak élvezetes autózásra nyújtott lehetőséget a Dynamic Rally Team versenyzőpárosának, de egyben felkészülést is jelentett neki a szeptemberi ORB-fordulóra, a Kassa Rallyera. Lángi Attila: Kicsit nehézkesen ... . A BMW nagyon jól viselkedett, eltaláltuk a megfelelő futómű-beállítást is, valamint a szervizeseink most is a maximumot nyújtották. Mindkét szakasz nagyon tetszett, de talán a hetvehelyi egy kicsivel több érdekességet, izgalmat nyújtott számomra. A Z4 fogadtatása remek volt, újabb tagokkal gazdagodott a rajongótábora. A kocsi még mindig nagyon tetszik a közönségnek, a szó szoros értelmében várják a gyorsasági szakaszokon. Rengetegen szurkoltak nekünk, odajöttek hozzánk a szervizparkban, megcsodálták a kocsit és fotózkodtak vele, velünk, ami igazán szívderítő élmény volt. Nagyon jó hangulatúBaranya Kupa BMW Z4 Dynamic Rally Team Rally
  • 2013.08.22.
    Megfelelő tréning a Kassa és a Mecsek Rallyera DYNAMIC RALLY TEAM – Baranya Kupa 2013 Lángi Attila – Toma József „Csimpike”, BMW Z4 M Coupe A júniusi RTE futamon, a Salgó MIDEX Rallyen láthattuk utoljára a kifinomult formavilágú BMW Z4 M Coupet Lángi Attila és Toma József „Csimpike” kezei között. A Dynamic Rally Team versenyzői önként nullázták a Veszprém Rallyt, hiszen meg akarták óvni a versenygépet az autógyilkos murvától. A fiúknak így elég idejük volt arra, hogy kipihenjék magukat, és újult erővel vágjanak neki a bajnoki folytatásnak. Ehhez pedig kiváló felkészülési lehetőséget nyújt ... majd az augusztusi 24-25-ei Baranya Kupa. Lángi Attila: A szeptemberi Kassa Rallye előtt kicsit újra össze kellene barátkoznunk a BMW-vel, hiszen legutóbb a Salgó Rallyen ültünk benne – az viszont nem tegnap volt. Felkészülés szempontjából jó lett volna a múlt hétvégi, tatabányai RTE futam is, viszont a novemberi Mecsek Rallye miatt ideálisabb választás volt a mostani Baranya Kupa. Tavaly már elindultunk ennek a versenynek a keretein belül, a sprintesek mezőnyében, s már akkor nagyon meg is tetszettek az ottani pályák. Biztos vagyok tehát benne, hogy most is egy fantasztikus rendezvény részesei ... leszünk. A BMW Z4 M Coupe már harcra készen várja a komlói megmérettetést. A Veszprém Rallyen nem indultunk el vele, hiszen túlságosan féltettük az autógyilkos murvás szakaszoktól. Ő azonban nem pihent annyit, mint mi, hiszen egyik barátunk az FRT Kupában állt vele rajthoz – ahonnan azonban sajnos nem jött haza épségben. Gatyába kellett ráznunk a technikát, már a futóművet is újra az aszfaltra hangoltuk, amiért köszönettel tartozunk a Montus Futómű Szerviznek! Nagyon várom a futamot és izgulok, hogy tisztességesen helytálljunk a híres mecseki pályákon. Úgy érzem, mindenre fel vagyunk készülve, és ... minden adott ahhoz, hogy végre jól szerepeljünk. A célunk most is csak annyi, hogy jól érezzük magunkat és mindent kihozzunk a BMW-ből. Toma József „Csimpike”: Hosszú volt a szünet a legutóbbi versenyünk óta, én viszont egy percet sem unatkoztam, hiszen más csapatoknál szervizeltem, külföldi futamokon. A Baranya Kupával még nem igazán kezdtünk el foglalkozni, majd csak közvetlenül a verseny előtt fogunk ráhangolódni, felkészülni a menetelésre. Versenyeztünk már ezeken a pályákon, mindkettőnknek nagyon tetszettek az itteni szakaszok, ezért biztosak vagyunk benne, hogy most is nagyon jó lesz ... rendezvény Komlón. Pénteken utazunk le a helyszínre, ahol terveink szerint még aznap részt is veszünk majd egy Hankook gumiteszten, majd pedig tréningezünk, amíg csak lehet. A BMW-t maximálisan felkészítettük, már csak magunkból kell kihozni minél többet. A hétvégén kipróbálunk majd egy újfajta pályafelírást, s bízunk benne, hogy azzal pontosabbak, sikeresebbek leszünk. Az elvárásaim szerint pedig az M2 kategória első három helyezettje közé várnám magunkat. Partnereinknek köszönjük az együttműködést: NANO-IT-AUTO (www.nanolia.com), Contact-Consult, Montus Futómű Szerviz, Blue16 gépjárművédelmiBaranya Kupa BMW Z4 Dynamic Rally Team Rally
  • 2013.07.29.
    Családias hangulatban készült az EB-re MARICSEK RACING TEAM – I. SRT Rétság Szlalom, 2013. július 20. Szőke Ákos – BMW E30 Nem egy megszokott szlalomverseny részesei lehettek az autósport szerelmesei július 20-án. Az I. SRT Rétság Szlalomnak a helyi laktanya adott otthont, s összesen 35 induló tette próbára tudását, ügyességét az eseményen. Köztük volna a Maricsek Racing Team gymkhana tehetsége, Szőke Ákos is, aki ezt a műfajbeli kitérőt felkészülésnek szánta az augusztusi Európa Bajnokságra. Szőke Ákos: Autózni, kikapcsolódni mentünk az I. SRT Rétság Szlalom futamra, ami egyben jó ... gyorsan orvosolni tudtuk. Öt kört kellett abszolválni, amiből egyet el lehetett dobni. Nem voltunk eredmény- centrikusak, inkább arra figyeltünk, hogy minél több beállítását kipróbáljuk a BMW-nek és ritmusban maradjunk a tököli megmérettetésig. Nem akartuk nagyon erőltetni a gyors menetelést, meg szerettük volna inkább óvni a BMW-t. Legközelebb az augusztus 10-11-ei hétvégén, Tökölön fogok a versenyautó volánja mögé ülni, ahol az OB és az EB bajnoki pontjaiért szállhatok majd harcba. Sajtófőnök: Horváth www.maricsekteam.hu Judit – Tel.: 30/533-9099; E-mail: sajto@maricsekteam.hu; BMW E30 Rétság Szlalom Maricsek Racing Team Rally
  • 2013.07.17. 10:30
    , egy nap poénból beneveztek egy Kiskunlacházi FRT versenyre. Gyökerestől változott meg az életem, innentől nem volt visszaút. Egy  E30 2.5 24v-es BMW-vel kezdem a pálya futásom, amin minimális átalakítások voltak. Elindultam 2 kupasorozatban is, amiket eredményesen sikerült teljesítenem. Megnyertem az amatőr női kategória éves bajnokságát és lehetőség szerint indultam más amatőr rendezvényeken is. Az évek során több autó váltás is volt de maradtam a típusnál. Versenyeztem E36 2.5 24v-el, E36 M3, majd megismerkedtem a szerelmemmel ami az E30 4.0 v8. Nekem nagyon bevált, Rengeteg fejlesztés ... , módosítás, és munka van benne, ami meghozza gyümölcsét. :)Mostanában többet látunk keresztbe menni egy BMW-vel. Van-e célod a Drift szakágban, esetleg vagy maradsz autóversenyző? - Igen, Lacházán ahol indultam kupasorozatban előszeretettel mentem keresztbe edzéseken mint íven és indultam driften amatőr kategóriában is. Alapjába véve nagyon élvezem a kilincsel előre autózást, de azt hiszem maradok a rallynál. Versenyzésed láttán egy nagy csapat vesz körbe minden egyes versenyen. Mesélnél erről a portálolvasóknak?- A csapat már-már olyan mint egy nagy család. Sokan léptek be, és sokan léptek ... ki rövid, és hosszabb időn belül de a "kemény mag" megmaradt. Mi vagyunk a TAG Racing. Leginkább BMW-et lehet látni versenyeken de vannak csapattársak, akik első kerekes autókkal is bizonyítanak és tarolnak versenyeken, hol hazai hol külföldi rendezvényeken. A távolabbi céljaidról, 2014-es versenyzéseddel kapcsolatban megtudhatunk-e tőled egy kis infót?- Vannak NAGY terveim :) Idén tervben van  a Szilveszter rally, és a 2014-es évben szeretnék kicsit komolyabb versenyeken elindulni.Ahol nem csak bójákat és gumikat kell kerülgetni, hanem nagyobb a kihívás, nagyobb az adrenalin.  Beszélgetés Annával, aki BMW-ket zaboláz meg, és tereli őket kilinccsel előre!TAG Racing BMW E30

    Drift

  • 2013.06.24. 08:46
    A kemény, kanyarokkal és lassítókkal tűzdelt pályák mennyire feküdtek neked és a BMW Z4M-nek? - A Salgó rally gyorsasági szakaszai már nagyon régen a kedvenceink közé tartoznak. Hihetetlen hangulatú minden verseny ezeken a pályákon, mind a kocsiban, mind a pálya szélén. Nagyon sok néző látogatott ki a versenyre akiknek mindenképpen bizonyítani szerettük volna hogy helyünk van ebben a mezőnyben. Szerencsére komolyabb műszaki hibánk nem adódott, kicsit csúszott a kuplung de inkább csak a rajtban kellett vigyázni rá, de sajnos kiderült a gépnek egy hiányossága amivel eddig nem szembesültünk ... a mi igényeinkre beállítani!. Ez már egyszerűbb feladat, habár ez sem megy majd 1 nap alatt. Legközelebb hol találkoznak a Béjemwé fanok veletek?- Legközelebb feltételezem határt lépünk, ha már Cereden nem sikerült átesnünk Szlovákiába, és Kassa Rally keretein belül versenyzünk, ami izgalmas kalandnak ígérkezik. Nem hiszem hogy Veszprém rallyra lejutnánk, ezt az autót biztos nem visszük murvára. Ha mégis megyünk az csak a tavalyi 325i BMW-vel képzelhető el, de egyenlőre úgy néz ki itthon maradunk. Mindenesetre köszönjük a csapatnak hogy ott voltak velünk, támogatóinknak pedig hogySalgó Rally BMW Z4

    Rally

  • 2013.06.20.
    Rajongótáborral gazdagodott a BMW Z4 DYNAMIC RALLY TEAM –Salgó MIDEX Rallye 2013, 2013. június 15-16. Lángi Attila – Toma József „Csimpike”, BMW Z4 M Coupe Salgótarjánban is hatalmas sikert aratott a Lángi Attila-Toma József „Csimpike” duó által vezérelt versenygép. Az újonnan épített BMW Z4 M Coupe-nak mára egy igazi rajongó tábora alakult, s kitörő örömmel, szurkolással fogadják a szakaszok mellett. A Dynamic Rally Team párosa most is próbált a nézők kedvére tenni – hol szándékosan, hol akaratukon kívül. De a fő céljuk most is az volt, hogy tanuljanak, fejlődjenek, és egyre ... hasonlóan – most sem sikerült tökéletesen abszolválnunk. Próbálgattuk a beállításokat, de mivel nem találtuk meg a megfelelő alternatívát, ezért az autó sem szerette azt a szakaszt. Mikor gyorsan próbáltunk menni, akkor az időeredményeink egyáltalán nem tükrözték ezt a törekvésünket, másszor pedig, ha lazábbra vettük a figurát, csak keresztbe közlekedett a BMW. A nézők ennek biztos örültek, mi viszont kevésbé, hiszen most nem ezt tűztük ki magunk elé célul. Habár az első körben még csak tapogatóztunk, a másodikra kezdtük felvenni a salgói pályák ritmusát. A gyorsabb körhöz hozzájárult az is, hogy ... Rallye kimarad számunkra, mert féltjük a BMW-t a murván. Az RTE következő állomása, a Lábatlan-Nyergesújfalu Rallye lehet, hogy belefér majd a versenynaptárunkba, de az eredeti tervek szerint legközelebb a szeptemberi Kassa Rallyen fogunk rajthoz állni, ismét az ORB mezőnyében. Partnereinknek köszönjük az együttműködést: NanoEnergizer (www.nanoenergizer.eu), Blue16 gépjárművédelmi rendszer, KSPEED Motorsport, MCG Europe Kft., Pro Complex Security, Janódob Kft., M Power Kft., nonstopgumiszerviz.hu, Opera Garden Hotel & Apartments, Yakuza Tattoo, bmwtuning.hu, keramiafekbetet.hu, aluhegesztes.huBMW Z4 Salgó Rally Dynamic Rally Team Rally
  • 2013.06.12.
    „Revansot veszünk Cereden!” DYNAMIC RALLY TEAM – MIDEX Salgó Rallye 2013 Lángi Attila – Toma József „Csimpike”, BMW Z4 M Coupe Az Országos Rally Bajnokság után visszatér az RTE mezőnyéhez a Lángi Attila-Toma József „Csimpike” duó. A Dynamic Rally Team párosa a hétvégén Salgótarjánban mutatja be az újonnan épített BMW Z4 M Coupe versenyautójukat. A versenyzők mindenre felkészültek, s szeretnének revansot venni a tavalyi sikertelen ceredi szereplésért a salgói szakaszokon. Lángi Attila: Tavaly már volt alkalmunk rajthoz állni a salgói szakaszokon. A kazári gyorson volt a legelső közös ... a verseny, amit idén a legjobban várok, gőzerővel készülök rá – attól függetlenül, hogy nem ORB futam lesz. A cél csak annyi lenne, hogy mosolyogva szálljunk ki az autóból minden gyorsasági után. Ugyanakkor azért a versenyzés szelleme is megvan bennünk: nem szeretnének elmaradni a BMW-sektől, jó lenne kicsit csatázni a tavalyi ellenfelekkel. Ehhez azonban arra is nagy szükségünk lesz, hogy a kocsi most már tényleg mindenféle hiba nélkül abszolválja a szakaszokat. Megfenyegettem a Z4-t, hogy most már illene jól viselkednie! A váltót teljesen átalakítottuk, s a hétvége előtt még tréningezni isSalgó Rally BMW Z4 Dynamic Rally Team Rally
  • 2013.06.11.
    Életre szóló élménnyel gazdagodott MARICSEK RACING TEAM – IV. Tótkomlósi Városi Autóverseny, 2013. június 8-9. Szőke Ákos – BMW E30 Egy életre szóló élménnyel gazdagodott Szőke Ákos a IV. Tótkomlósi Városi Autóversenyen. A Maricsek Racing Team fiatal pilótája a rokonlátogatás és a szórakozás miatt utazott le a békési településre, ahol egyben egy új műfajban is kipróbálhatta magát. A hangulat a tetőfokára hágott, így Ákos minden vágya teljesült, emellett az abszolút értékelés 30. helyén végzett a BMW E30-cal. Szőke Ákos: Fantasztikus rendezvény volt, nagyon jól éreztük magunkat! Szinte ... vésni. A lassítók viszont egy kicsit idegenek voltak, nem mindig tudtam jól belőni a féktávokat. A kocsi jól, műszaki hibáktól mentesen szolgált ki a hétvégén, bár azt be kellett látnunk, hogy a BMW futóművét nem erre a pályára tervezték. Nagy tempójú kanyarokban nem tudtam olyan tempót diktálni, mint a többiek, mert egyszerűen lesodródtam az ívről, akármit is tettem ellene. Ez a stílusú verseny abszolút idegen volt számomra, de örülök neki, hogy még így is magam mögé tudtam utasítani néhány tapasztaltabb pilótát. A verseny zárásaként mindenki felvonult, s mindenhol meg kellett állnunk azBMW E30 Tótkomlósi Városi Autóverseny Maricsek Racing Team Szlalom
  • 2013.06.10. 08:36
    Salgó Rally BMW Z4

    Rally

  • 2013.05.21.
    Miskolc a szívükbe lopta magát DYNAMIC RALLY TEAM – 19. Mojito Lemon Miskolc Rally, 2013. május 11-12. Lángi Attila – Toma József „Csimpike”, BMW Z4 M Coupe Nem volt egyszerű versenyhétvégéje a Lángi Attila-Toma József „Csimpike” párosnak. A BMW Z4 M Coupe-nál előjött gyermekbetegségeket a soron következő bajnoki fordulóra orvosolták a Dynamic Rally Team versenyzői, ám Fortuna olykor még így is fricskát tört az orruk alá. A kezdeti gondok ellenére azonban mosollyal az arcukon tértek haza Lángiék, akiknek Miskolc egy ok miatt mindenképp a szívükbe lopta magát: itt értek célba először első ... osztályú futamon. Lángi Attila: Nehéz versenyünk volt a Miskolc Rally alkalmával. Csütörtök éjjel utaztunk el, pénteken pedig a pályabejárással folytattuk a programunkat. A kellemetlenségek azonban már a hétvége elején felütötték a fejüket. Gépátvételnél újra szétment a BMW kormányszervója, amit péntek éjjel még javítanunk kellett. A verseny kezdete előtt tettünk egy próbakört a kocsival, hogy rendben van a szervó, ekkor azonban előbb a váltó, majd a kuplung esett szét. Ott kezdett lefagyni az arcomról a mosoly, már majdnem elindultam haza Miskolcról… Kínlódva teljesítettük a prológot, majd ... néhány métert, leszakadt az eső, majd pedig a jég kezdte el verni az autónkat. A 9. gyors körül kezdődött számunkra az igazi verseny, akkor már az időeredményeink is kielégítőek voltak, tudtuk tartani a tempót a másik két BMW-s versenyzővel. A kocsi tehát már megmutatta, hogy van mit keresnie ebben a mezőnyben, csak nekünk kell átgondolnunk, hogy hogyan tudjuk a benne lévő teljesítményt érvényre juttatni. Valamennyit biztos vezetéstechnikailag is fejlődnünk kell, de talán ami ennél is fontosabb, az a jó itiner-felírás lenne. Összességében elégedett vagyok, hiszen célba értünk, és teljesítettünk egy ... ORB futamot! Kicsit össze kell szednünk magunkat és bátorságot gyűjteni, s akkor a jövőben a BMW-s ellenfeleinkkel szemben versenyképesek lehetünk, s jó csatákat vívhatunk velük. Toma József „Csimpike”: Jól éreztük magunkat a hétvégén, kellemesen elfáradtunk. A szombati napról nem sokat tudok elmondani, nem sikerült úgy, ahogy azt elterveztük. Attilának még újdonság volt, hogy éjszakai gyorsaságit kell teljesíteni, ennek ellenére tetszettek nekünk is az első napi szakaszok. Ez úton is elnézést kérek a nézőktől, amiért nem azt nyújtottuk, amit ígértünk! Vasárnap már jóval összeszedettebbek ... voltunk, és ennek megfelelően próbáltunk is úgy autózni, ahogy ettől a kocsitól elvárható lenne. Parádét másnap se tudtunk nyújtani a közönségnek, mivel az időjárás eléggé megtréfálta a mezőnyt. A sátai gyorson például szárazon rajtoltunk, és jégeső kíséretében gurultunk át a célvonalon. Nagyon oda kellett figyelnünk így a menetelésünkre, ami eléggé érdekesre és kalandosra sikerült ilyen szélsőséges körülmények között. A vasárnapi részeredményeink mérvadóak lehetnek számunkra, habár még mindig nagyon sok maradt benn a BMW-ben. Most volt az első alkalom, hogy a versenygépünk úgy működött, ahogy kellMiskolc Rally BMW Z4 Dinamic Rally Team Rally
  • 2013.05.03.
    Taszáron is az élmezőnyben MARICSEK RACING TEAM – Gyorsulás Ünnepe, Taszár, 2013. május 1. Szőke Ákos – BMW E30 Majális volt a javából – már ami Szőke Ákos bajnoki futamát illeti. A Maricsek Racing Team gymkhanautája május 1-jén, Taszáron gyűjtögette a bajnoki pontokat az amatőr kategóriában. A fiatal tehetség kiemelkedő teljesítménye mellett a nyárias idő, autós bemutatók és a kilátogató több száz érdeklődő is fokozta a hangulatot. Szőke Ákos: Nagyon jól éreztük magunkat, és kellőképpen el is fáradtunk a bajnokság somogyi állomásán. Csapatunk több ágon is kötődik Somogy megyéhez, így ... öröm volt – mondhatni – hazai pályán versenyezni. A taszári Gyorsulás Ünnepe most sem okozott csalódást: kiváló volt a szervezés, aminek hangulatát a több száz kilátogató néző és a szép idő is fokozott. A keddi napot végig tudtuk tréningezni, aminek számunkra különösen nagy jelentősége volt, hiszen a BMW-nél adódott néhány kisebb műszaki hiba, amit orvosolni kellett. A legnagyobb problémánk az volt, hogy kevés volt a terhelésváltás a pályán, így hiába tankoltuk meg a kocsit, amikor az egyik irányba csúsztunk, folyamatosan elfogyott az üzemanyagunk, leesett a nyomás és megtorpant az autó. Miután aBMW E30 Maricsek Racing Team Gymkhana
  • 2013.04.30.
    Somogyban is otthon vagyunk! MARICSEK RACING TEAM – Gyorsulás Ünnepe, Taszár Szőke Ákos – BMW E30 A Nemzetközi Autó, Motor és Tuning Show után újabb állomásához érkezik meg az Országos Gymkhana Bajnokság. A május 1-jei fordulót Taszári Repülőtéren rendezik meg, a Gyorsulás Ünnepe esemény keretében. A somogyi viadalról most sem hiányozhat Szőke Ákos, aki most is a győzelemért száll majd harcba. A Maricsek Racing Team egyetlen gymkhana versenyzője mondhatni hazai pályán versenyezhet majd, hiszen csapatának több ágon is van kaposvári, somogyi kötődése. Szőke Ákos: Elég zsúfoltak a ... hétköznapok, így nem nagyon volt még időm a rakparti szlalomparty óta foglalkozni az autóval. Hétfő estig dolgozok, s csak éjjel lesz majd időnk átnézni a BMW-t, esetleg kijavítani az apróbb hibákat - kedd hajnalban pedig vesszük az irányt Kaposvárnak, Taszárnak. Taszáron május 1. nem csak a munka, de a gyorsulás ünnepe is. Rengeteg ember látogat ki ilyenkor a taszári repülőtérre, óriási a hangulat. Az érdeklődők a gyorsulási verseny mellett a drift és a gymkhana szakágával egyaránt megismerkedhetnek, valamint tavaly autó-szépségverseny is rendeztek a helyszínen. Kedvenc futamaim közé tartozik a taszáriBMW E30 Maricsek Racing Team Gymkhana
  • 2013.03.26.
    Ken Block sem vidította fel MARICSEK RACING TEAM – Nemzetközi Autó, Motor és Tuning Show, 2013. március 22-24. Szőke Ákos – BMW E30 Hiába készült kitörő örömmel a 2013-as szezonjának első versenyére Szőke Ákos, a Nemzetközi Autó, Motor és Tuning Show végére nagyon el volt keseredve. A Maricsek Racing Team gymkhana tehetsége azzal a céllal érkezett meg a rangos eseményre, hogy rögtön bezsebelje az idei év első győzelmét az amatőr kategóriában. A váci versenyzőnek azonban nem sikerült ezt a tervét megvalósítania – „csak” az 5. pozícióban zárta a Hungexpo C pavilonjában zajló rendezvényt. A ... zártpályás viadal igen összetett és nehéz volt, minden próbázótól maximális koncentráltságot igényelt. A show fényét emelte, hogy a világszerte legismertebb és legprofibb gymkhanas, Ken Block is tiszteletét tette a programon. Szőke Ákos: Iszonyatosan el vagyok keseredve! Nem erre számítottam az első versenyhétvégémmel kapcsolatban… A BMW tökéletesen működött, minden az elvárásainknak megfelelően alakult a kocsival kapcsolatban, de fejben sajnos nem volt ott 100%-ban a pályán. Az elmúlt hetek feszített tempója miatt keveset tudtam pihenni, de ami ennél is nagyobb gondot jelentett, az az, hogyBMW E30 AMTS Maricsek Racing Team Gymkhana
  • Egyéb

Előző 1 / 14 Következő