rendszer nagyon jól végzi a dolgát, az elektromos motor és a benzines is nagyon szépen dolgozik össze.Összkerékhajtás kicsit máskéntA BMW a hibrid Active Tourert ugyanis úgy alakította ki, hogy az elektromos motor a hátsó, míg a három hengeres, turbós benzines az első kerekeket hajtja. Az így létrejött, formabontó hajtásláncot nevezték el eDrive-nak, amelyre tényleg jellemzőek a finom átmenetek. A benzines motor bekapcsolása – három hengeres mivolta ellenére – nem jár kellemetlen rángatással, vagy erős hanghatással. A tesztautó automata váltója pedig még tovább egyszerűsíti a vezetést, ami annak ... hozzájárulhat ahhoz, hogy városainkban tisztább legyen a levegő.Szerettük:- magas minőségérzet- különösen szép belső tér (Luxury line)- kifinomult hibrid hajtás- alacsony emisszió és fogyasztás- a zöld rendszám előnyeiNem szerettünk:- nincsenek dedikált gombok a különböző üzemmódokhoz- a hatótáv lehetne nagyobbHossz/szél./mag.: 4342/1800/ 1586 mmMotor: 1499 cm3, 136 LE/ 4400, 220 Nm/1250-4300Elektromos motor: 65 KW/ 4000, 165 Nm/0-3000Végsebesség: 202 km/hGyorsulás (0-100 km/h): 6,7 sAlapár: 12 610 000 FtTesztautó: BMW Magyarország Kft.SZÖVEG: DÓKA ATTILA, FOTÓ: JUHÁSZ MELINDA Mesélhetnénk arról, milyen jó autó az Active Tourer: dicsérhetnénk helykínálatát, minőségét, és remek vezetési élményét. De a zöld rendszámos hibrid BMW akárhová is megy, mindig csak ugyanazzal a kérdéssel szembesül: mennyit tud menni elektromosan egy töltéssel.BMW
Keresés
Találatok száma: 270- 2014.10.22. 15:09Véget ért az idei, jubileumi 30. szezon, mely minden volt csak nem unalmas. Látványos előzések, hatalmas bukások és test-test elleni küzdelmek jellemezték. Magyar szemmel fontos mérföldkő ez , ugyanis a sorozat 1988 óta nem járt hazánkban.Az utolsó hockenheimring – i futamot Mattias Ekström nyerte, megelőzve a tavalyi bajnokot, Mike Rockenfellert, valamint Jamie Greent. Ez az eredmény elég volt ahhoz, hogy az Audi az utolsó pillanatban átvegye a vezetést a gyártók között, meggátolva ezzel a Bmw mesterhármasát.A bajnoki trófeát Marco Wittmann zsebelte be. Mivel csapattársa( Maxime Martin ) sem ... jellemzi számszerűsítve ezt a technikát?A válasz a következő: A Mercedes az AMG C – Coupe, a BMW az M4, az Audi pedig az RS 5 alapjaira építette versenyautóit, melyek 1110kg – os össztömeggel, 6 fokozatú szekvenciális váltóval és V8 – as erőforrással rendelkeznek, melyek 500 lóerősek, 500Nm nyomaték leadására képesek és maximum 4000 cm3 űrtartalommal rendelkezhetnek, mindezt DRS technológiával fűszerezve. Tehát nem csak látványosak, roppant fürgék és bivaly erősek is ezek az autók.Aki ezen a sorokat olvasva bosszankodik, hogy idén lemaradt a hungaroringi futamról, az készítse elő a naptárát ésDTM Hungaroring Mercedes Audi BMW
- 2013.11.13.
- 2013.11.08.
- 2013.09.12.
- 2013.08.28.
- 2013.08.22.
- 2013.07.29.
- 2013.07.17. 10:30, egy nap poénból beneveztek egy Kiskunlacházi FRT versenyre. Gyökerestől változott meg az életem, innentől nem volt visszaút. Egy E30 2.5 24v-es BMW-vel kezdem a pálya futásom, amin minimális átalakítások voltak. Elindultam 2 kupasorozatban is, amiket eredményesen sikerült teljesítenem. Megnyertem az amatőr női kategória éves bajnokságát és lehetőség szerint indultam más amatőr rendezvényeken is. Az évek során több autó váltás is volt de maradtam a típusnál. Versenyeztem E36 2.5 24v-el, E36 M3, majd megismerkedtem a szerelmemmel ami az E30 4.0 v8. Nekem nagyon bevált, Rengeteg fejlesztés ... , módosítás, és munka van benne, ami meghozza gyümölcsét. :)Mostanában többet látunk keresztbe menni egy BMW-vel. Van-e célod a Drift szakágban, esetleg vagy maradsz autóversenyző? - Igen, Lacházán ahol indultam kupasorozatban előszeretettel mentem keresztbe edzéseken mint íven és indultam driften amatőr kategóriában is. Alapjába véve nagyon élvezem a kilincsel előre autózást, de azt hiszem maradok a rallynál. Versenyzésed láttán egy nagy csapat vesz körbe minden egyes versenyen. Mesélnél erről a portálolvasóknak?- A csapat már-már olyan mint egy nagy család. Sokan léptek be, és sokan léptek ... ki rövid, és hosszabb időn belül de a "kemény mag" megmaradt. Mi vagyunk a TAG Racing. Leginkább BMW-et lehet látni versenyeken de vannak csapattársak, akik első kerekes autókkal is bizonyítanak és tarolnak versenyeken, hol hazai hol külföldi rendezvényeken. A távolabbi céljaidról, 2014-es versenyzéseddel kapcsolatban megtudhatunk-e tőled egy kis infót?- Vannak NAGY terveim :) Idén tervben van a Szilveszter rally, és a 2014-es évben szeretnék kicsit komolyabb versenyeken elindulni.Ahol nem csak bójákat és gumikat kell kerülgetni, hanem nagyobb a kihívás, nagyobb az adrenalin.  Beszélgetés Annával, aki BMW-ket zaboláz meg, és tereli őket kilinccsel előre!TAG Racing BMW E30
- 2013.06.24. 08:46A kemény, kanyarokkal és lassítókkal tűzdelt pályák mennyire feküdtek neked és a BMW Z4M-nek? - A Salgó rally gyorsasági szakaszai már nagyon régen a kedvenceink közé tartoznak. Hihetetlen hangulatú minden verseny ezeken a pályákon, mind a kocsiban, mind a pálya szélén. Nagyon sok néző látogatott ki a versenyre akiknek mindenképpen bizonyítani szerettük volna hogy helyünk van ebben a mezőnyben. Szerencsére komolyabb műszaki hibánk nem adódott, kicsit csúszott a kuplung de inkább csak a rajtban kellett vigyázni rá, de sajnos kiderült a gépnek egy hiányossága amivel eddig nem szembesültünk ... a mi igényeinkre beállítani!. Ez már egyszerűbb feladat, habár ez sem megy majd 1 nap alatt. Legközelebb hol találkoznak a Béjemwé fanok veletek?- Legközelebb feltételezem határt lépünk, ha már Cereden nem sikerült átesnünk Szlovákiába, és Kassa Rally keretein belül versenyzünk, ami izgalmas kalandnak ígérkezik. Nem hiszem hogy Veszprém rallyra lejutnánk, ezt az autót biztos nem visszük murvára. Ha mégis megyünk az csak a tavalyi 325i BMW-vel képzelhető el, de egyenlőre úgy néz ki itthon maradunk. Mindenesetre köszönjük a csapatnak hogy ott voltak velünk, támogatóinknak pedig hogySalgó Rally BMW Z4
- 2013.06.20.
- 2013.06.12.
- 2013.06.11.
- 2013.05.21.
- 2013.05.03.
- 2013.04.30.
- 2013.03.26.