Keresés

Találatok száma: 357
Előző 16 / 18 Következő
  • 2021.04.30. 11:34
    kocsiban, alig várom, hogy újra versenyautóba ülhessünk!”Nem csak a következő futamra, de a Boldogkő Ralin elért eredményükre is várnia kell még a skodás párosnak, egy fellebbezés miatt ugyanis még nincs hivatalos végeredmény. A magyar értékelésben az már garantált, hogy a TOP3-ban végeztek, ezzel az eredménnyel pedig több, mint elégedettek lehetnek. Folytatás május közepén az Ózd-Eger Rali hagyományos gyorsasági szakaszain! Köszönjük együttműködő partnereinknek:Borsod Talent Motorsport Egyesület, T+Á Média Kft, CIKS Kft, ZÉG Kft, Petrovics Csaba, Balázs-Diák Kft, RabócsiRing Kft, Magyar-Trans Kft

    Rally OB

  • 2021.01.01. 20:04
     Opel Astra OPC, Citroen C2 R2 Max, és egy Lada 2107 pilótaülésében koptattad a gumikat váltott navigátorokkal.A sajnos rövidre sikerült 26. HELL Miskolc Rally-vaé kezdődött a 2020-as Rally évad Tamás Gyula számára. Őszinte Részvétünk Tóth Zsolt családjának. Az Eger Ralin Fajder Kata navigált neked, ahol sajna az utolsó gyorson búcsúztatok a kategória helyről. Mi is történt?- Üdvözlök mindenkit! A szerviz után, ahogy kimentünk a második körre, meghibásodott a szervónk, így anélkül teljesítettük a második kört. Emiatt csúsztunk le a kategória helyről. Az I. Pálháza Ralin

    Rally

  • 2020.04.30. 23:50
    voltak a 2020-as esztendőre?- 2020-ban az ORC P14 kategóriájában szerettem volna menni, néhány versenyen (amiket nagyon szeretek), plusz az ARC (Austrian Rallye Challenge) versenyeit terveztük be.Melyek a kedvenc versenyeid?- A Miskolc és az Eger Rallye-t nagyon szeretem, és a Székesfehérvár Rallye is egy ilyen verseny.Szerinted a jelenlegi helyzet meddig fog elhúzódni, mikor lehet ismét versenyeket rendezni és versenyezni?- Én nagyon bízom benne, hogy nyárra normalizálódik a helyzet, és minden visszaáll a rendes kerékvágásba! Nagyon-nagyon hiányzik már a versenyzés, az autó felbakolva pihen
  • 2020.04.30. 23:50
    versenyeket terveztél a 2020-as szezonra?- Salgó, Eger, Mecsek mindenképpen tervben volt. Természetesen ORC-ben a P14 kategóriában, mint eddig. Illetve igyekeztem volna minden lehetőséget megragadni, hogy az új autóval minél több gyorsasági kilométer legyen.Mit gondolsz, meddig fog tartani a jelenlegi helyzet, mikor lesznek újra versenyek?- Én úgy gondolom, hogy kb. júliusra rendeződik a vírus helyzet, és engedélyezni fogják a versenyeket. De felesleges találgatni, majd meglátjuk! Reméljük minél hamarabb.Köszönöm a beszélgetést Balázs! És reméljük, hogy minél hamarabb láthatjuk az új autót versenyeken
  • 2019.07.12. 11:07
    RC4-es géposztály ezüstérmeivel maximálisan elégedettek lehetünk. Sok pontot hoztak a konyhánkra, és nekünk ez volt a lényeg.De nem könnyen. Többször is érdekes pillanatokat éltetek át.Az Egerben, Miskolcon, illetve a Cesky Krumlov Rallye-n tapasztaltaktól Székesfehérváron lényegesen több izgalmat éltünk át. Egy gumira felkaptunk, volt egy majdnem megforgásunk, összetörtük a lökhárítót és az oroszlányi gyorsaságin szintén egy teherautó gumival akadt nézeteltérésünk. Picit hozzáértünk, eldobott a szemközti erdő irányába és csak kicsin múlt, hogy nem követtünk el komolyabb természetkárosítást. A

    Rally2

  • 2019.05.03. 09:36
    versenyautóban és legénységében.„Ez volt a második versenyünk.” – összegzi a 25. Miskolc Rallye-t a pilóta. „Az autót nagyon jól felkészítette a TRT, mindenki tökéletesen végzi a dolgát, igazán profi a csapat. Mi is egyre jobbak leszünk!”A tapasztalt navigátor, Zsiros Gábor is csillogó szemmel nyilatkozott a futam után: „Nagyon gyors autót raktak össze nekünk a fiúk, mi pedig nagyon gyors itinert írtunk a pályákra. Egerben még csak a szárnyainkat próbálgattuk, de itt már bele tudtunk szólni a versenybe. Sajnos a defekt miatt nem tudtunk küzdeni az első két helyért, de lépegetünk felfelé és remélem, hogy a

    Rallye1

  • 2016.11.28. 09:27
    , köpi a lángot mint sárkány a tüzet. Mit is tudhatunk róla, hova milyen bajnokságban lehet vele indulni?- Ez most egy sárkány lett szó szerint. A felújításnak köszönhetően amit még egyszer megköszönök Polyák Attilának Frenkynek és HÚS systemnek, nagyon jó erőben van 166LE és 180Nm. Leírhatatlan élmény volt vele autózni a hétvégén! Az autó Rally2 gépkönyves, rendszámos, kis átalakítással Rally1-ben is el lehet vele indulni. Ki tudja mit hoz a következő év? Eger Rally1?Miként sikerült a vasárnapi futamotok, ha jól tudom a szervizcsapatodat is megdolgoztattad!- Teljesen jól sikerült. Meglepően

    Rallysprint

  • 2016.10.27.
    Újra a ringbe lépnek A Ladával versenyző Tóth Attila – Tóth István duó a miskolci pályákon autóztak utoljára, ahol volt egy kis kalandjuk. Ennek következtében ki kellett hagyniuk pár versenyt, míg újraépítették a kocsit. Ózdon viszont megint a ringbe lépnek. Kihagytatok pár versenyt, Ózdon újra támadtok? - Idén sajnos csak két versenyen tudtunk eddig menni, Egerben és Miskolcon. Az utóbbi futamon volt egy kis kalandunk, aminek köszönhetően a kocsi elejét újra kellett építeni. A legnagyobb ellenségünk nekünk is az idő, amit a család és a munka mellett a versenyautóval való foglalkozásra Tiba Anita
  • 2016.04.19.
    Várakozáson felül teljesítettek Technikai hiba nélkül állhatott fel a Citroen C2R2-vel a Hibján József – Szurovcsák Pisti kettős a Rali2 A6-os kategória második fokára, a 11. Eger Rali alkalmával. Mivel várakozáson felüli eredményt értek el, határozottan elégedetten távoztak a versenyről. Nagy az öröm, hogy megszereztétek az egri futamon Rali2-ben az A6 2. helyet? - Nagyon-nagyon örülünk az első jó eredményünknek. Úgy indultunk neki az idei szezonnak, hogy elkezdtünk valamit csinálni, amit szeretnénk szép lassan és biztosan felépíteni. Nyilván hosszú távon tervezünk a csapattal és a Tiba Anita
  • 2016.04.13. 13:35
    Kedves Gábor!Most indultál először Lavanttal Rally-n, ahol Szabó István navigálásával vettél részt. Ez a verseny a Mitropa Rally Cup második futama 2016-ban. Tizenhárman rajtoltatok el a kategóriátokból, ahol az előkelő harmadik helyen végeztetek. Hogyan sikerült a verseny? Gondoltad volna, hogy a Lavanttal Rallye-n a legjobb magyar színekben lévő versenyző páros lesztek?- Alapvetően nem indult jól az év, mivel Egerben a motor meghibásodása miatt kiestünk, így az is kérdéses volt, hogy a Lavanttal Rally-n egyáltalán el tudunk-e indulni. Szerencsére a csapat gyorsan orvosolta a problémát

    Rally

  • 2016.01.06.
    nincs ezek között különbség, csak érzetre ad többet. Ez azt jelenti, hogy a futómű, a kormány, a fék kicsit jobbnak tűnt és ezek összeadva más érzést nyújtottak, de lehet, hogy csak túl régóta ültünk már az előzőben. Az eredményünk nem lett annyira rossz, mert 88-ból a 4. helyen végeztünk. Persze az első három valamelyike jobban tetszett volna, de így is elégedettek vagyunk. Arra tökéletes volt, hogy ne a 2016-os Eger Rallye-n üljünk benne először. Jövőre le is stipi-stopiztuk egész évre a Max-ot. Megpróbáljuk majd megvédeni a bajnoki címet, és szeretnénk benne lenni az abszolút tízben. Én bírom a Tiba Anita Rallysprint
  • 2015.08.24.
    , hogy megszereztük az első két kupánkat az Országos Rally2 Bajnokságban és idén Eger után újra áthaladhattunk a céldobogón. Lesz még a Cséplő testvérek és a Citroen C2R2 között máskor is "randi"? - Nem tartom kizártnak, de most számunkra az a legfontosabb, hogy elkészüljön a nagy művünk a fehér 106-os Peugeot, ami már lassabban készül, mint a Luca széke és most első körben azzal szeretnénk megszorongatni mindenkit  Ja.... és majdnem elfelejtettem. Anyukád megtalálta a mosógépen a megfelelő programot az "olajmentes versenyruházathoz"? - Nehezen, de megtalálta igen Tiba Anita Rallye2
  • 2015.08.24.
    . Tartottam tőle, hogy leesik, mint Egerben, és igaz, hogy odanyúltam, de szerintem köze nincs az eséshez. Itt a tempó volt sok és kész. Pályabejáráson bediktáltam, hogy az a kanyar egy ötödikes, de az felhordásosan nem ötödikes. Így is óriási mentést csináltam, mert nagyobbat is eshettünk volna. A mínuszos verseny számunkra el is dőlt ezzel. Menet közben sokat romlott amúgy az aszfalt minősége, ahogy láttuk ott a pálya széléről, ami kicsit furcsa talán. A másik, ami gáz volt, hogy amikor kiestünk a sportbíró nem tudott angolul, nincs nála telefon, rádió, és kézzel-lábbal kell elmagyarázni, hogy rossz Tiba Anita Rallye2
  • 2015.06.14. 09:45
    murvás verseny volt és a murvás versenyeket az idén mi jó eséllyel kihagyjuk, ezért nem utaztunk el a legutóbbi megmérettetésre. Az első két futamot, Egerben és Miskolcon sikerült megnyernünk a versenyt, ez adott is nekünk némi lélektani illetve pontbéli előnyt és a bajnokság még mindig úgy áll, hogy az Iseum Rallye után és nélküle is az élen állunk, tehát ezek miatt maradtunk távol a futamtól.Racing.hu: Ennek a logikának a mentén akkor Veszprémben sem láthatunk titeket.Gyarmati Ariel: Az alapkoncepció, hogy minden futamon jó lenne, ha ott tudnánk lenni. A Mecsek Rallye-n és a Baranya Kupán nagyon

    Rallye2

  • 2015.05.14. 11:30
    tizedmásodpercekért kell harcolni, akkor az első szakasz előtti gumimelegítés közben az autónk felmondta a szolgálatot, gyakorlatilag háromhengeres lett. Az volt a probléma, hogy négy nagyon hosszú gyorsaságit kellett teljesíteni, mire visszaértünk a szervizparkba. Iszonyatosan sok időt vesztettünk. A szervizben a srácok mindent kicseréltek, még az injektorokat is. Ez a három hengeres probléma már Egerben is előjött és akkor a verseny után találtunk is egy hibás alkatrészt, amit kicseréltünk, azt hittük, hogy azzal orvosoltuk a hibát. A versenyt megelőző teszten is tökéletesen működött az autó, a telemetrián

    Rally OB, Miskolc Rallye

  • 2015.04.29.
    ugyanis, hogy a második szakasz rajtjában vették észre a srácok, hogy az AC pumpa nem működik megfelelően. Folyamatosan azt érezték, mintha elbillenne az üzemanyag, és ez által az autó többször is ledadogott. Szerencsére az autó kibírta a versenyt, és így Eger után Miskolcról is győzelemmel térhettek haza. „Az utolsó gyorsaságin már vészvillogóval mentünk, szerencsére annyi előnyt sikerült összeautóznunk egész nap, hogy a meghibásodott AC pumpa nem veszélyeztette az első helyünket. A verseny után kicseréltük a hibás alkatrészt, és az óta tökéletes az autó” - folytatta Dénes. Nem csak a technika nem
  • 2015.04.24.
    Vasakarat sikert arat Egerben csak az első napot tudta teljesíteni a Kurtos Róbert – Repka Róbert páros, de bíznak benne, hogy a 21. Steelvent Miskolc Rallyn ismét melléjük szegődik a szerencse. Az EVO 9-es múltkori betegsége orvosolva lett, minden rendben, indulhat a menet. Kezdjük a legfontosabbal akkor Robi! Sikerült most a verseny előtt tréningezni, mert hogy ez elég sokat jelenthet egy-egy futam előtt? - Igen, jól látod, tényleg nélkülözhetetlen lenne minden verseny előtt a tesztelés az autóval, mert ott, ha szerencsénk van, előjönnek a turpisságok, és helyrehozhatók időben. Most Tiba Anita ORB
  • 2013.04.26.
    értékelt olyan autók is, amelyek korcsoport alapján nem sorolhatók az FIA historic értékelésében, valamint ezeken az autókon versenygumi használata is engedélyezett volt. A CEZ Historic Ralibajnokság 2013-as naptára: március 22–23. Rebenland Rali (Ausztria) április 6–7. Eger Rali (Magyarország) április 20–21. Vltava Rali (Csehország) május 10–11. Saturnus Rali (Szlovénia) június 1–2. Piancavallo Rali (Olaszország) június 8–9. Velenje Rali (Szlovénia) szeptember 1. Alpi Orientali (Olaszország) szeptember 20–21. ARBÖ Rali (Ausztria) november 8–9. Mecsek Rali (Magyarország) A Textura Sport Club Textura Sport Club Historic
  • 2013.04.03.
    is. Az idei navigátorom Varga Sándor lesz, vele fogjuk az gyorsasági kilométereket róni. Az ő nevével találkozhattatok már, hiszen ő volt a beugró navigátorom tavaly a Kassa Rallye-n. Az autón már elvégeztük azokat az átalakításokat, amivel megfelelünk a Historic bajnokság előírásainak, ezen kívül a szezon folyamán még egy "új szívet" is kap majd. - Mely futamok alkotják majd az idei versenynaptárotokat? - Egerben, Miskolcon, Budapesten, a Mecsek Rallyen valamint a Baranya Kupán is mindenképp ott leszünk, hiszen nem szeretnénk elesni egyetlen bajnoki ponttól sem. Emellett terveink Maricsek Racing Team Historic
  • 2013.03.12.
    , amiken az egri verseny előtt változtatnunk kell, de ezek apróbb beavatkozások. - A navigátorom Tekeres Laura nagy segítségemre volt, örülök, hogy együtt versenyezhettünk. A pályán és a pályán kívül is teljes az összhang, de ő Egerben és Miskolcon nem tud mellettem ülni, hiszen máshol is navigál. Erre a két versenyre egy meglepetés navigátor fog mellém beülni, de a két verseny után ismét Laura fog csatlakozni hozzám. - A céljainkat teljesítve végigértünk a versenyen. Nagyon jól éreztük magunkat. Köszönjük a csapatfőnöknek, a szerviz-szurkoló csapatnak a bátorítást és a segítséget. Markó Tibinek
Előző 16 / 18 Következő