Hodosi_ Az első helyről rossz kiesni !

Tiba Anita

Letöltés

Az első helyről rossz kiesni
Az Iseum Rally előtt kétesélyes volt Hodosi Gábor
és Holló Barnabás indulása a futamon, de végül
összehozták. Határozott célokkal érkeztek a
versenyre, ahonnan viszont sajnos egyáltalán
nem úgy távoztak, ahogy szerették volna.
Kicsit fáradtan, de mégis jókedvvel jártátok a pályát, és bíztatok a legjobbakban. Milyennek
éreztétek a szakaszokat?
- Mint általában, most is úgy érkeztünk, hogy beestünk a pályabejárásra, mert nem tudtuk, hogy kész
lesz-e az autó vagy sem. De csütörtökön mindentől függetlenül útra keltünk Gabóval, és lebeszéltük a
srácokkal, hogy szombaton jönnek a géppel utánunk. Így is volt minden. Hibátlanul felírtuk a
gyorsokat, amik amúgy sem voltak idegenek számunkra, és vártuk, hogy elrajtolhassunk. Amit még
ennél is jobban vártunk, az az, hogy lássuk majd a célt is. Nem így lett.
Az első napon, szombaton minden oké volt. Mi történt vasárnap az autóval?
- Szombaton a három kiírt szakaszból egy etap lett, de a másik kettőn nagyon jól éreztük magunkat.
Meg hát igazából, míg versenyben voltunk, minden remekül ment, az autó is, Gabó is topon volt, meg
én is. Ez az eredményünkön is meglátszott, mert végig kategória első időket autóztunk, és ez azért
adja menet közben nekünk a lendületet. Aztán a második napon még reggel ugyanúgy minden happy
volt a koránkelés ellenére. A baj csak ezután jött. A negyedik és az ötödik gyorson mentünk ismét egy
első időt, de az ötödik szakaszról már éppen csak hogy lejöttünk, és furcsa hangja lett a Ladának.
Etapon belelestünk, és tudtuk, hogy ismét nagy a probléma az autóval. Eltört a motorban a
láncfeszítő, és nem szándékoztunk több anyagi kárt okozni a motorban, ezért ismét feladtuk a harcot.
Nem kellemes kiesni az első helyről.
Akkor most Husi ismét tornázik azon, hogy minél hamarabb kész legyen a Zsiguli
Székesfehérvár előtt?
- Ahogy hazaértünk Hús neki is állt tényleg az autónak, és azóta már meg is gyógyította a kocsit.
Mindenesetre jobban jártunk, hogy kiálltunk, mert így nem lett más gond vele. Az autó tehát igazából
már most versenyképes, de úgy határoztunk, hogy nem megyünk most pár versenyen.
Székesfehérváron amúgy sem akartuk, mert tavaly sem élveztük, és lebombázta a rossz minőségű
murva az autót. Illetve úgy döntöttünk, hogy a büdzsé most az autó felújításai miatt csak kisebb
futamokat tesz lehetővé.
Akkor legközelebb hol láthatják a Lada fanok, hogy csapatjátok neki Gabóval?
- Nem azt mondtuk, hogy el fogunk tűnni végleg, csak azt, hogy más versenyhelyszínekkel is
szemezgetünk. Mint mondtam inkább maradnak a kisebb futamok, valamint nagy álmunk idén elmenni
a Rallylegendre. Most leginkább erre gyúrunk majd, na meg Kassára. De menet közben tudatjuk
merre hány méter.
Reklámpartnereink:
Expert Training Kft.; Nord Frank Kft.; AutoCarma Kft.; Prime Energie Kft.; Metál Inox Kft.; Tipp Plusz
Kft.; Schönherz Informatikai Stúdió Kft.; Schönherz Iskolaszövetkezet; Terrex Kft.; Elektron-Co Kft.;
MAN Szerviz; Imre Gábor Kft., Mester-Építő Kft.; B-Safety Bt.; Hesztia Debrecen Tűzvédelmi és
Biztonságtechnikai Kft.; Albert Tűzvédelmi Csoport Kft.; Akku 96 Kft.;
Szöveg: Tiba Anita
Fotó: Boros Gyula