a legendás Semperit Rallye utódján, ahol eddig csak Ifj. Tóth János és Benik Balázs tudott győzni. Ráadásul mindez a regnáló osztrák bajnok legyőzésével sikerült, egy igazi parázs, adok-kapok csatában, ami még édesebbé teszi a győzelmet.Várkonyi Szabolcs csapatvezető:Bár sajnos nem tudtam a helyszínen lenni, mert a csapat nagyobbik felével Nyirádon voltam az évadzáró versenyen, de nagyon büszke vagyok a srácokra, nagy tettet hajtottak végre egy nehéz versenyen. Úgy gondolom, aki tisztában van a ralival és az erőviszonyokkal, az tudja, milyen Ausztriában legyőzni Simon Wagnert, aki pár ... hete a 3-Stadt Rallye-t is megnyerte Németországban többek között! Ők ketten kimagaslottak a mezőnyből, végig hatalmas tempót diktáltak és felváltva nyerték a gyorsokat. Mindkettőjüknek körülbelül egyformán voltak hátráltató körülmények, Wagneréknak volt egy lassú defektjük pár km-en, míg Kristófék egy körgyorson egy másik versenyző mögött mentek 5-6 km-en. Az utolsó gyorsra 2 mp előnnyel vágtak neki Kristófék és amíg októberben Porecben be kellet érniük a 2. hellyel, most gyakorlatilag egált menve a döntő szakaszon 2,2 mp-el megnyerték a patinás versenyt, megkoronázva ezzel idei nagyszerű
Keresés
Találatok száma: 26- 2016.09.30. 23:29! Astrochem Hungary kft., AIB GmbH., Csabajszki Gumi szerviz, T-R-T Kft., Flexmetál Kft., Carace Kft.- Hajósi Miklós -www.hajoka.hu Nemzetközi Évadzáró Honda Találkozó + Évadzáró Gyorsulási verseny + Szlalomverseny 2016.10.1-2. Kiskunlacháza!Ifj. Hefler Róbert autóversenyzőt kérdezem, az október első hétvégéjén megrendezésre kerülő 12. Dragracing Kupa szlalomverseny előtt.
- 2016.08.18. 16:57International Baranya Kupa2016.08.12-14.Kuncz Dezső - ifj. Kuncz DezsőLada VFTS - Márton Média Kft.Mesélnél a portál olvasóknak, hogy miként is sikerült a verseny, hisz huszonöt éve ültél utoljára hátsókerekes autóban?- Jól sikerült én úgy érzem, hogy ahhoz képest amilyen elvárások voltak. Nem is azért mentünk oda hogy bármit is mutassunk. 25 éve vezettem ilyen autót utoljára, meg is dolgoztatott rendesen, hisz nincs benne szervo egyáltalán. Árpádtetőn annyit dolgoztam a kormánnyal hogy a Hondával egy verseny alatt sem. Jól éreztük magunkat, az autó jól muzsikált. A szervizesek is profi ... nagyon erős autót kaptam. Nagyon érzékeny a VFTS a gázpedál kezelésre ezért oda kellett figyelnem rá. Elmondhatom hogy VFTS-t is vezettem. Köszönöm Lacinak ezt a lehetőséget, hogy megbízott bennem, hogy ide adta az autót. Örülök hogy rám gondolt hogy és célba tudtunk érni karcmentesen vele. Innen kívánunk a fiammal neki mielőbbi jobbulást a műtét után, és visszatérést a bal1-be.Partnereink segítségét köszönjük! Fém és Műanyagfeldolgozó Kft., Kelet-Épszer Kft., Globál 66 Bt, Norton-4 Kft., Asajah Szinter Kft., Rally-Team Bt Püspökladány, Rallye2.hu, Sprint-Hungária Kft., FO-PU-MIX Kft., Olvisz Kuncz Dezső ifj. Kuncz Dezső
- 2016.08.18. 15:53győzelem! Szeretnék nyerni, de nagyon nehéz verseny lesz, de mindent bele fogok adni és remélem sikerül felállni a dobogó legmagasabb fokára.Partnereim segítségét köszönöm: Debrecen Speedway Se, Tabaka és Társa Kft., Adix-Trade Kft., T-bútor Outlet, Jen-Zo Sport, Pinkmotors, Carve, Kozma-ép Generál Kft.- Hajósi Miklós - 2016 augusztus 20-án, szombaton 16 órától újra felbőgnek a motorok a debreceni salakarénában, ahol 41. alkalommal rendezik meg a Debrecen Nagydíjat!ifj. Tabaka Józsefet kérdezem a Nagydíj előtt:
- 2016.05.10. 14:36Nedecki László - Kovács GézaLada VFTS - HBRK ASE22. HELL Miskolc Rallye az Avalon kupért2016.04.29-30.Már elcsendesedett a VFTS Lada motorja, nehéz, technikai gondokkal tűzdelt 22. HELL Miskolc Rally-t tudhattok magatok mögött a navigátoroddal és a szervizcsapattal.Nedecki László: - Igazi pörgős verseny volt VB-s szintű pályákkal, minden elismerésem a rendezőknek. Mint köztudott Magyarország legjobb pályái B.A.Z.-megyében találhatók. Nagy élmény volt ezeken a pályákon autózni.Minket hoztak ki elsőnek, de átlagolva voltak az idők egy baleset miatt.Kalandok természetesen voltak a technikai ... sportnál elengedhetetlen. Az első nap a váltóval barátkoztam ami kisebb nagyobb sikerrel sikerült .A váltó beszerelési problémák miatt nem tudtam rendesen sebességet váltani ez zavart nagyon az első nap utolsó két gyorsasági szakaszát szinte egy fokozatban hajtottuk végig.A szerviz csapat szerencsére az esti szervizben nagyjából tudták orvosolni a gondokat (köszönöm a gyors segítséget: ifj. Béres Józsefnek, Busmannak és Bendegúznak) és másnap újból neki vágtunk a kilométereknek.Másnap próbáltunk mindent beleadni ami sikerült is csak kaptunk egy perc büntit és így 0,7 másodperccel lemaradtunk a
- 2016.04.19.
- 2016.04.01.
- 2016.01.13.
- 2015.12.19. 12:47-, amiket kölcsön kaptunk Botka Dávidtól, hogy nem is gondoltam volna, hogy Mitsubishi és Mitsubishi között ekkora különbség van. Csak módosítottunk az autón és rengeteget gyorsultunk, ami jóleső érzésekkel tölt el a jövő évre nézve. Csak technika kell hozzá, és tényleg lehet jól menni.Borzasztóan jól éreztem magam az autóban, és ha ez meg van, tehát megbízol a technikában és tudod, hogy befordul és már adhatod is a gázt, az a legjobb érzés. Mikor önbizalommal telve tudsz menni, átvállalsz olyan dolgokat, amiket egyébként nem. Számomra ezért van pozitív kicsengése a Mikulás Rallye-nak.”2014-ben az Ifj ... . Cseh - Németh kettős szinte végig vezette a Szilveszter Rallye-t és csak az utolsó szakaszon szorultak a második helyre. A kérdés adott, idén összejöhet a győzelem?„Azt nyilván nem mondom, hogy meg tudjuk nyerni. Tavaly közel voltunk hozzá, közelebb, mint tavaly előtt, de bízom benne, hogy idén teszünk még egy lépést előre. Azért megyünk oda, hogy versenyezzünk. Sokan elmondják, hogy év végi dzsembori, a Mikulás Rallye-ra is ezt mondják, de ha megnézzük, mindenki időre megy. Veszprémben is mindenki nyomta neki, ahogy a csövön kifért, az első 10-15 pilóta nem ment keresztbe. Kimentem versenyt Mindössze 4 kilométer jutott versenytempóban az Ifj. Cseh Vilmos - Németh Gergely párosnak a 19. Mikulás Rallye-n. A Mitsubishis kettős Lancerében már az első várpalotai gyorsasági szakaszon lefogazott a hátsó differenciálmű, de a pilóta a nyúlfarknyira sikerült verseny ellenére is pozitív érzésekkel zárta a hétvégét. Ifj Cseh Vilmos Németh Gergely
- 2015.09.11. 08:39életben tartani a technikát, nincs sok idő kijavítani egy-egy esetleges törést vagy műszaki hibát.A különböző kategóriákat végig tekintve a WATZ Túraautó Bajnokságban az F csoport 1600cm3-ig kiírt géposztályában Merk József áll az élen 66 ponttal. A 2000cm3-ig kiírt géposztályt ifj Ficza Ferenc vezeti 48 ponttal. A +3500cm3-es géposztályban a korábbi bajnok Porsche veterán Bódis Kálmán áll a tabella élén 78 ponttal. A Formula autósok mezőnyében Rónai Tamás 59 ponttal, minimális előnnyel áll az élen.Az RCM Suzuki Kupában Nagy Dániel viszonylag meggyőző fölénnyel áll a bajnoki tabella élén, bár az RCM ... mezőnynek még nem ér véget a 2015-ös bajnoki évad a Hungaroringen ott majd egy Csehországi versenyhétvégén dőlhet el a bajnoki cím végleges sorsa.A SWIFT Cup Europe sorozatban Bernula István gyűjtötte eddig a legtöbb bajnoki pontot, szám szerint 242-t. Őt szorosan követi a sorozat idei legsikeresebb újonca Balogh Zoltán aki a formula autós kategóriából érkezett a Suzukis mezőnybe. A bajnoki tabella harmadik helyét a rendkívül fiatal Keszthelyi Vivien foglalja el, aki a sorozat Junior bajnoki címéért is harcban áll Balogh Zoltánnal és természetesen a sorozat legjobb hölgyversenyzője is egyben! A SWIFT
- 2015.05.09.
- 2013.08.21.
- 2013.08.20. 19:02mezőnyre. Az első két körben a 11.2 km-es Hetvehely - Golgota és a 9 km-es Árpádtető - Remeterét szakaszokon versenyeznek a pilóták és navigátoraik, majd ebéd után ismét Hetvehely következik, de már ellentétes irányban délelőtthöz képest. Innen ismét Árpádtető felé veszi az irányt a mezőny, majd egy szervizt követően még egyszer kísérletet tehet mindenki, hogy javítson a harmadik körben elért időeredményein.A programban szereplő két pálya igazi kuriózum, klasszikus Mecsek Rallye szakaszok. Az elmúlt évtizedekben Ferjáncz Attila, Hideg János, Ranga László, Kiss Ferenc, Ifj. Tóth János, Turi Tamás és ... srácok pedig garantáltan biztosítják azt a látványt és show-t, amiért érdemes kilátogatni egy kellemes nyári vasárnap a Mecsekbe, egy igazi rali szurkolóknak.Augusztus 23-25-e között tehát idén is:Baranya Kupa!
- 2013.08.13.
- 2013.07.25.
- 2013.06.20.
- 2013.03.12.jegyében fognak zajlani a rendezvények. Az autósokon kívül gondolnak a más járművekkel közlekedőkre is, ezért az SR Sport Egyesület és az SZ&T-T Rally Team, a Veszprém Megyei Rendőr-főkapitányság Balesetmegelőzési Bizottságával és a Veszprémi Autós Motoros Iskola Kft. segítségével külön programokkal is várják az érdeklődőket, ahol minden közlekedő, megtalálja a számára megfelelő programot. A rendezvény segítséget nyújt a közúton való szabályok, a rutin és a biztonságos járműkezelés elsajátításához, de emellett kiélhetik magukat a száguldozni vágyó adrenalin függők is. Akik több ezren ott voltak ... független) Abszolút. (Az abszolút 1-2-3. helyezett kerül értékelésre.) MNASZ regisztrált verseny! - - - - - Kerékpáros ügyességi pálya gyerekeknek. Motoros szimulátor kicsiknek és nagyoknak. Elektromos jármű kiállítás és vásár. Biztonsági öv szimulátor és részegszemüveg teszt. KRESZ tesztek. Szeretettel várunk minden érdeklődőt és versenyezni vágyót. A rendezvényre látogatása ingyenes! A rendezvényről további információk: www.szlalomracing.atw.hu Sportbaráti üdvözlettel: Ifj. Mulicz László (Csuri) SR Sport Egyesület Elnöke. Szlalom
- 2013.03.04.
- 2013.01.03. 16:16Racing.hu: Nem oly régen két mondhatni lassan tradicionális rallye-t is rendeztek, mégpedig a Mikulás és a Szilveszter Rallye-t. Az indulók közt egyik futamon sem szerepelt a neved, de a pálya mellett ott voltál e valamelyik versenyen? Ifj. Tóth János: Egyiken sem voltam ott. Más jellegű elfoglaltságaim miatt nem értem rá, így mindkét verseny kimaradt nekem. Ettől függetlenül jónak tartom ezeket a futamokat, a Mikulás Rallye igazi happy end-je az évnek, ahol jót bulizhatnak mind a versenyzők, mind a nézők, de idén ezt sajnos nem tudtam a helyszínen követni. Racing.hu: Az évzáró futamok ... , mert volt egy felkérése az RSB-től, de erre is azt mondta, hogy nem akarja elvállalni, mert az itthoni helyzettel igazából nincs kibékülve. Úgyhogy nem tudom, nem beszéltem vele erről. Más témában szoktunk beszélgetni, de erről még nem esett szó.Racing.hu: Ha már az RSB-t szóba hoztad: november 30-án volt egy szakági nyílt nap, ahol te is ott voltál. Ott szóba került az is, hogy esetlegesen visszatérhetnének a hazai pályákra a WRC-k. Neked, mint elég sok WRC-s tapasztalattal rendelkező pilótának mi erről a véleményed?Ifj. Tóth János: Nézd, ez egy nagy dilemma mindenki számára, hogy ez jó vagy ... Tamás szintű versenyzőből van 3, 4, vagy akár 5 is és ők beülnek egy kb. 2004-2005-ös WRC-be és versenyeznek. Csak attól tartok, hogy ez hiú ábránd. Nem fog 4-5 Turi szintű pilóta WRC-t vezetni itthon, mert nem olyan a gazdasági helyzet Magyarországon. Tehát én azt mondom, hogy a Szakágvezetőnek kell hoznia egy döntést, hogy ez kell nekünk, vagy nem kell nekünk. Én nem biztos, hogy a WRC-k irányába mennék el, de ez az én magánvéleményem. Racing.hu: ORB és külföld tehát kilőve, de ha mégis élőben szeretnének veled találkozni idén a rajongók, hol számíthatnak a megjelenésedre?Ifj. Tóth János: Van ... tetszenek neked, de mondjuk, ha az időd engedné, akkor akár egy kisebb kategóriás versenyautóval lenne e kedved nekivágni valamelyiknek? Ifj. Tóth János: Persze. Én indultam is kétszer a Mikulás Rallye-n és nagyon jól éreztük magunkat a versenyen. A válaszom igen, szívesen indulnék. Ezen kívül mindenkinek csak javasolni tudom ezeket a megmérettetéseket, hiszen ilyenkor holtszezon van, kevés a verseny, és tapasztalatszerzésnek valamint évzárónak ez egy tök jó dolog. Racing.hu: Tényleg elég régen láthattuk már a pályán és a szurkolók örömmel fogadnának Téged bárhol, bármikor, ezért született meg ez a ... kérdés. Ha nem az ORB mezőnyében, más kisebb versenyeken itthon tervezel e rajthoz állni? Ifj. Tóth János: :-) Nem, nem tervezek ilyesmit. Tavaly voltam egy RTE futamon, Miskolcon, aztán majdnem elmentem Vácra is, de az végül kimaradt, és még egyszer Tatabányára is ellátogattam, és tetszett, amit ott láttam. Elég sok induló volt és régi legendás pályákon lehetett autózni, nagyon jó verseny volt az is szerintem, és ami nagyon érdekes volt számomra, hogy nagyon sok néző volt, ami érthető is ilyen tradicionális pályákon. Ezeken a pályákon talán nyolc vagy kilenc éve mentünk utoljára első osztályú A versenyzés iránti vágy megvan, a csapat is hamar meglenne, ha szükség lenne rá. De jelen állás szerint Ifj. Tóth János 2013-ban sem száguld a versenypályákon sem itthon, sem pedig külföldön. A visszatérésről, a tervekről és a WRC-k esetleges hazai feltámadásáról beszélgettünk a hétszeres abszolút bajnokkal.
- 2012.12.26. 21:03is páratlan. Itt lesz két WRC, amikben igencsak neves pilóták ülnek Turi Tomi és Ifj. Érdi Tibor személyében. Illetve nem kell megfeledkezni arról sem, hogy ötven Mitsubishi áll rajthoz, valamint kisebb kategóriákban is remek pilóták harca várható. Hat nemzet versenyzői képviseltetik magukat nálunk, Magyarország talán legnagyobb és legszebb versenypályáján. Ilyen versenyekre van szükség, amelynek kevés az össztávja, jó minőségű úton zajlik, nem szedi szét az autót, illetve nézőcentrikus.- Az előző években igényt tartottak tesztre a versenyzők a futam előtt. Az idei évben annyi újdonsággal ... készülünk, hogy biztosítsunk erre lehetőséget, úgyhogy 27.-én reggel nyolc és délután négy között a ring külső egy szakasza lesz lezárva ellenkező irányban, teljes gyorsasági személyzettel, lassítókkal, előjelző táblákkal stb.- Pénteken, azaz 28.-án megkezdődik a verseny. Itiner felvétel, átvételek, pályabejárás és délután a rajtceremóniával veszi kezdetét a futam, amelyet rögtön az éjszakai gyorsasági követ.- A hírek szerint jövőre az ORB-ben ismét részt vehetnek a WRC-k, így ez most lehet egy erőpróba is, hogy a jelenlegi OB menők Kazár Miklós, ASI, vagy pedig Turi Tomi, és Ifj. Érdi tudnak előrébb ... végezni. Ha messzemenő következtetéseket nem is lehet levonni a jövő évre, de lehet ez egy előjel, hogy mire képesek a csúcstechnikák a pilótáikkal és navigátoraikkal.- A nevezési lista láttán talán még azok is úgy döntöttek, hogy kilátogatnak a Hungaroringre, akik amúgy nem tették volna. Megkérek minden kedves rallye-t szerető szurkolót, hogy próbálja meg mindenki a jobbik szurkoló énjét elővenni a pályák szélén. Nagyon sok autó, illetve nagyon sok néző várható, kérünk tehát mindenkit, hogy fokozottan figyeljen egyrészt saját magára, másrészt a többiek biztonságára, és persze az általános