erőként hat. A Mitsubishit Kovács Anti már megtanította gyorsan
menni, így talán könnyebb dolgom lesz vele. A versenygépet már felkészítettük, és alig várjuk, hogy a
pénteki teszttel kezdetét vegye a hétvége.”
Igaz,
Csegezi Ákost
a IV. CYEB TatabányaRallye óta nem láthattuk a versenypályán, a fehér
Mitsubishi Lancer Evo VI-osa a pécsi szerpentineken is száguldozott augusztus végén. Most azonban
újra összeáll az alakulat, ám a mitfahrer szerepébe más fog bújni. Ákos a Vác Rallyra mindig is nagy
szeretettel gondol, hiszen számára többé-kevésbé hazai pályának számít majd ez a viadal. „Mivel
az ...
kezei között. „Az
autó futóművét fejlesztettük Tatabánya óta, de a
napokban az utolsó kis simításokat is elvégeztük már rajta. Pénteken teszteljük majd le a
beállításokat egy nagyobb tréning keretein belül, ahol a csapatból több páros is részt vesz majd. sok
Rengeteg teendőm volt mostanság, ezért eddig nem nagyon tudtam rákoncentrálni erre a versenyre,
de remélhetőleg péntektől már maximálisan az előttünk álló feladatra fogok figyelni. Tavaly
elhódítottuk Vácott az elsőséget a H/2 kategóriában, s idén meg szeretnénk ismételni ezt a
teljesítményt.”
Az esztergomi fordulón még kereste ... nagy
ellenfelünk, Fekete Milán az 5. helynél hátrébb végez, mi pedig nyerünk, akkor a kupa év végi
összesítésében is az élen végezhetnénk. A kategóriában jelenleg 4.-ek vagyunk, de egy jó szerepléssel
és egy kis szerencsével abban az értékelésben is előrébb léphetünk.”
Aczél András
és
Major Imre
azzal a céllal érkezik meg az RTE utolsó versenyére, hogy megtartsák 3.
pozíciójukat az éves összesítésben. A páros jelenleg 1 ponttal áll Antal Zsolték előtt a tabellán, ezért
mindenképp a nagy ellenfél előtt kellene végezniük Vácott a bronzérem érdekében. „Tatabánya
óta
nem nyúltunk a kocsihoz, majd ... csak a gyújtást kell beállítanunk rajta. Harmadik alkalommal fogunk
részt venni ezen az eseményen, s bízunk benne, hogy Fortuna is mellénk áll majd, hogy sikert
érhessünk el – nem úgy, mint tavaly, amikor rögtön az első gyorsaságin csapágyas lett a Suzuki Swift
GTi motorja.”
A tatabányai forduló kihagyása után újra a pályán láthatjuk majd a
Magyar Bence-Mohácsi László
duót. A fiúknak most is csak egy céljuk van, mégpedig az, hogy a Suzuki Swifttel megnyerjék az N/1
kategóriát. „Nagyon
szerettük volna a Budapest Rallye felkészülési versenyeként felfogni a Vác Rally-
t, de az ismert okok miatt ez
Maricsek Racing Team
Rally
Újabb győzelemmel egyenlítettek ki
MARICSEK RACING TEAM – XIII. GARMIN Rallye, 2013. július 20-21.
Kondella Péter – Szilassy Arnold, Honda Civic Type R
Könnyedén valósította meg a XIII. GARMIN Rallyera felállított terveit Kondella Péter és Szilassy
Arnold. A Maricsek Racing Team versenyzői a bajnokságban való egyenlítés céljával érkeztek meg
Lábatlanba, s elégedetten távoztak onnan, miután az N csoportban és az N3 kategóriában is
győzelmet arattak. A páros a futam után se pihen – gőzerővel készül a következő bajnoki fordulóra,
ahol már át is vehetik a vezetést a tabellán.
Kondella Péter ... :
Összességében jó hangulatú és eredményes versenyt zártunk a XIII. GARMIN Rallye
keretein belül. A pályabejárás során sikerült jól felírnunk a pályákat, de azt egy kicsit sajnálom, hogy
ilyen kevés és rövid szakaszokat jelöltek ki teljesítésre. Ugyanis mire kezdtünk volna bemelegedni,
már ott is volt a cél a gyors végén. Lábatlanon ebben az irányban még nem mentem, de elég jó volt a
ritmusa, csak a minőséggel kapcsolatban voltak rossz tapasztalataink. A felolvadt kátrányos út olyan
volt, mintha jégen autóznánk, ezért néhány féktávot jobban meg is tiszteltünk az átlagosnál.
Egy baleset miatt az első gyors ... második fele,
hiszen mire végeztünk az ellenőrzéssel, rohantunk is a díjkiosztóra. Abszolút elégedettek és boldogok
vagyunk a szereplésünket illetően, s már izgatottan készülünk az augusztusi Tatabánya Rallyera, ahol
akár át is vehetjük majd a vezetést a bajnokságban.
Szilassy Arnold:
Harci hangulatban érkeztünk meg Lábatlanra. Az egyenlítés volt a cél, ez lebegett
végig a szemünk előtt. Ezt is igazolja a múlt heti teszt, ami így utólag abszolút hasznosnak bizonyult.
Kezd körvonalazódni bennünk az autónk futóműve, és annak beállításai – de ezek hiába jók, ha mi
nem vagyunk toppon. A
Maricsek Racing Team
Rally
A váltógondok ellenére is elsőként végeztek
MARICSEK RACING TEAM – XIII. GARMIN Rallye, 2013. július 20-21.
Holecz „Kicsy” Krisztián – Nagy Zoltán, Lada 2105
A XIII. GARMIN Rallyeról sem térhetett haza üres kézzel a Holecz „Kicsy” Krisztián-Nagy Zoltán duó.
Habár versenygépüknek, a Lada 2105-nek nem igazán fekszenek a tempós szakaszok, mégsem
álltak feltartott kézzel a rajtba. Ennek meg is lett az eredménye. A Maricsek Racing Team színeiben
induló váci páros az A Lada Kupa győztesének járó kupával gazdagodott az RTE lábatlani
állomásának végére.
Holecz „Kicsy” Krisztián:
Összességében ... egy jó és pörgős bajnoki fordulót tudhatunk a hátunk
mögött. Ahhoz képest, hogy elsőre nem nyerték el igazán a tetszésemet a GARMIN Rallye pályái,
annál izgalmasabb, élvezetesebb volt a menetelésünk élesben.
A verseny folyamán a megolvadt és a fehér aszfalt nagyon csúszott, nekünk is volt néhány kisebb
kalandunk azokon a részeken. A 3. gyorsasági elején eltörött a váltókulissza a Ladában, mindössze
csak a 3. fokozatunk maradt meg, abban kellett teljesítenünk a szakasz hátralévő részét. A Lábatlan-
Máriahalom közötti etapon Zoltán megpróbálta orvosolni a hibát. Ekkor egy rövid ideig ismét ... vagyok az elért eredményünkkel,
ennél jobbat nem tudtunk volna elérni. Örülök neki, hogy ismét sikerült bizonyítanunk, és kupával
térhettünk haza. Bízom benne, hogy a tatabányai szereplésünk is biztosítva lesz, és hasonló szép
eredményeket tudunk majd produkálni.
Nagy Zoltán:
Legutóbb 5 évvel ezelőtt álltunk rajthoz a GARMIN Rallye keretein belül. A lábatlani
gyorsasági szakasz ismerős volt számunkra, ám a Máriahalom-Szomor gyorsasági teljesen új volt, amit
kíváncsian vártunk.
A vasárnapi első gyorsot etappá nyilvánították Ifj. Vincze Ferenc esése miatt, így nem tudtuk a saját
tempónkban ... , hiszen olyan autók végeztek előttünk, akikkel nagyon nehéz
lenne felvenni a versenyt. A realitás talaján maradva ezért az egész futam alatt inkább a Lada Kupát
tartottuk szem előtt.
Ez úton is váltón köszönjük a sporttársaknak segítségét a váltójavításban! A következő versenyig már
csak ezen a területen kell majd elvégezni a revíziót a kocsiban, amúgy komolyabb sérülést nem
szenvedett a versenygép. Szeretnénk elindulni az augusztusi Tatabánya Rallyen is, de ha ez nem
jönne össze, akkor Vácott, hazai pályán szeretnénk majd megismételni ezt az eredményt.
Partnereinknek köszönjük az együttműködést
Maricsek Racing Team
Rally