Keresés

Találatok száma: 16
Előző 1 / 1 Következő
  • 2017.12.27. 06:50
    Szia Ádám! Szinte napra pontosan 1 évvel ezelőtt beszélgettünk utoljára, szintén a Szilveszter Rallye előtt. Mi történt veled a 2017-es évben?-Sziasztok! Igen, nagyon gyorsan elrepült ez az egy év. A tavalyi Szilveszter Rallye után újra gondoltuk az autó erőforrását és fejlesztettünk rajta. Így az év első felében nem vettem részt semmilyen rendezvényen, ezt persze később próbáltam bepótolni.Ha jól tudom, a legutóbbi "igazi" verseny amin rajthoz álltál, az a Bajna - Lábatlan közötti MARB futam volt. Persze előtte és utána is láthattunk egy-egy FRT-n. Mi volt ennek az oka?- Idén talán tényleg

    Rally

  • 2017.10.18. 08:18
    A BajnaLábatlan MARB futamon sajnos ismét közbe szólt a technika ördöge a Szőke András – Somodi Attila párosnak. Már az első gyorsasági szakaszon kiállni kényszerültek egy váltó probléma miatt.

    Rallysprint

  • 2017.10.06. 11:18
    többet nem jönnek elő.Kijelenthetjük, hogy hibátlan az autó, vagy van benned egy kis "félelem" az autóval kapcsolatban?- Szerintem igen kijelenthetjük! Gyakorlatilag hibátlan az autó, az elmúlt két hónapban próbálgattuk és semmi hiba nem jött elő.Mentél már a Bajna - Lábatlan szakaszon?- Igen többször is mentem már ezen a szakaszon, nagyon szeretem.Gumik? Esni fog a hétvégén? Szeretsz esőben menni?- Mi inkább a száraz időre készülünk, de visszük magunkkal az eső gumikat is. Annyira nem vagyok oda az esőben történő versenyzésért, így bízom benne, hogy nem fog esni!Milyen helyezéssel lennél boldog A hétvégén ismét megrendezésre kerül a PENTA Rally a HERTZ kupáért MARB futam, a Bajna - Lábatlan közötti szakaszon. 

    Rallysprint

  • 2014.11.24.
    Rallysprint Bajna - Lábatlan
  • 2014.11.21. 12:42
    A LiveWire Rally Team versenyzőpárosa Ferjáncz András és Földi Niki újra koptatja a Bajna-Lábatlan szakasz aszfaltját, mégpedig a MARB Nyugati régiójának 2014. évi utolsó futamán a Cél Trans Rallysprinten. Úgy tűnik megtetszett nekik a pálya, hogy újra nekivágnak.
  • 2014.10.29. 14:43
    A részletekről Ferjáncz Andrást kérdeztem:Hogy tetszett a verseny?Először is, meg szeretném köszönni a rendezőségnek, hogy mindent megtett azért, hogy a verseny ne maradjon el. Minden szuper volt. Pörgős, jól szervezett rendezvényen vagyunk túl. Le a kalappal az egész stáb előtt. Jövőre jövünk ismét!Mi a véleményed a pályákról, melyik állt közelebb hozzátok?Csobánka – Pilisvörösvár és BajnaLábatlan szakaszon sem mentem még. Igazából mind a két pályát élveztem. Talán Csobánka egy picit technikásabb, Lábatlan pedig bevállalósabb, de a végére megszerettem ezt is, azt is. Örülök, hogy mehettem

    Rally

  • 2013.10.30. 14:42
    szalonképtelensége miatt sem. Mit is tudhatunk a megújult BMW Z4M-ről? Miért is volt rá szükség?- Az első futóműben átkerült a "gyári" helyére a stabilizátor bekötő, a hátsó futóműnek meg lett hosszabbítva az útja, nagyon sok pont lett leerősítve, köztük olyan dolgok is, amikkel sose gondoltam hogy foglalkozni kell, de a Lábatlan - Bajna szakaszon lévő ugratón kimozdult a helyéről a motor, ami miatt a motortartó konzol jelentős átalakításon esett át, kiesett a hűtő, aminek a gyári fém tartókonzolja szintén meg lett erősítve, emeltünk kb 1,5 cm-t a hasmagasságon és jelentősen puhítottunk a

    Historic

  • 2013.10.28.
    illetékeseké! Korábban már rajthoz álltam a Budapest Rallye keretein belül, viszont az idei gyorsaságik messzemenően eltértek azoktól, sokkal magasabb színvonalat, izgalmat és élvezetet nyújtottak. A Mitsubishinek fekszenek a gyors pályák, így most sem jelentkezett probléma a szakaszok teljesítésénél. A Skanzen-Visegrád rész azonnal elnyerte a tetszésemet, s még a Lábatlan-Bajna szakasz is élvezhető volt számomra. A Pilismarót-Dobogókői út nem igazán feküdt nekem, valahogy nem találtam meg a megfelelő diktálási ritmust. Viktornak is azért akadt dolga bőven: a reggeli gyorsan, 4 foknál kikapcsolta a Maxx Race Team Rally
  • 2013.10.09.
    azt se tudtuk, mire számíthatunk az erdei utakon, mennyire lesznek azok felhordásosak. Óvatosan csináltuk végig az első két gyorsaságit, majd jött a Lábatlan-Bajna rész, amin viszont már versenyeztünk. Ott sikerült az ugratónál érdekesen leérkeznünk, aminek következtében elmozdult néhány alkatrész a BMW-ben. Megrepedezett az újonnan rendbe rakott lengőkar, s zörgő hátsó difivel érkeztünk meg az első kör utáni szervizparkba. A problémát orvosolták a szervizeseink, viszont 200 forintot se tettünk volna arra, hogy ez az autó le fog érni a következő szakaszon. Ennek ellenére, még sikeresen ... festői környezetben, a Vajdahunyad váránál volt, ám négy darab fotóson kívül más nem volt jelen. Szerencsétlenül jött ez ki, hiszen a nézőktől sem lehet elvárni, hogy két helyszín között futkossanak. A pilisi gyorsaságik nagyon izgalmas nyomvonalú, ritmusos szakaszok voltak – bár elsőre azért elég ijesztőnek tűnt. A lábatlan-bajnai rész viszont megszokott volt, bár Attila ebből az irányból még azt nem abszolválta. Igen melós volt a pályák feldolgozása, hiszen teljesen új és nehéz szakaszokról volt szó, ráadásul az időnk is igen szoros volt erre. Az első körben sikerült egy igen látványosat Dynamic Rally Team Rally
  • 2013.10.09.
    illetékeseké! Korábban már rajthoz álltam a Budapest Rallye keretein belül, viszont az idei gyorsaságik messzemenően eltértek azoktól, sokkal magasabb színvonalat, izgalmat és élvezetet nyújtottak. A Mitsubishinek fekszenek a gyors pályák, így most sem jelentkezett probléma a szakaszok teljesítésénél. A Skanzen-Visegrád rész azonnal elnyerte a tetszésemet, s még a Lábatlan-Bajna szakasz is élvezhető volt számomra. A Pilismarót-Dobogókői út nem igazán feküdt nekem, valahogy nem találtam meg a megfelelő diktálási ritmust. Viktornak is azért akadt dolga bőven: a reggeli gyorsan, 4 foknál kikapcsolta a Maxx Race Team Rally
  • 2013.07.25. 09:58
    minden gyors után vezettük és növelni tudtuk az előnyünket, ennek is köszönhető. A 6. gyors előtt a gumimelegítésnél nagyon elindult az autó hátulja, mintha defektünk lett volna. Megnéztük, de semmit nem tapasztaltunk. Sok volt az előnyünk, és mivel nem tudtuk a hiba forrását, kicsit vissza vettünk a tempóból. Ekkor már csak a célba érkezés lebegett a szemünk előtt.A két gyors közül Máriahalom - Szomor vagy a Bajna - Lábatlan szakasz nyerte el a tetszésedet, és miért?- Nekem mindkettő gyorsasági tetszett. Mivel semmi nem tökéletes, ezért mindkettőben találtam hibát. Az egyiknek néhol nagyon rossz

    Rally

  • 2013.07.25.
    adminisztratív, majd a technikai átvételen estünk át, majd következett a pályabejárás, délután pedig a rajtceremónia. Vasárnap a már korábbról is ismert lábatlani, és Máriahalom-Szomor szakaszok vártak ránk 3-3 alkalommal – csak a Bajna-Lábatlan gyorsasági volt egy kicsit fura ebben az irányban. Egyedül az úttal kapcsolatban voltak fenntartásaink, ugyanis az aszfalt minősége rengeteget romlott itt az elmúlt években. A Mitsubishi futómű-beállításait azonban olyan jól eltalálta a csapat, hogy menet közben a kocsi az összes útegyenetlenséget át tudta lépni, és élvezhető volt számunkra az autózás. A kitűzött Maricsek Racing Team Rally
  • 2013.07.12. 12:40
    tovább, hogy a soron következő futamon ki tudjuk egyenlíteni a lemaradásunkat.A Bajna - Lábatlan szakasz ismét kihívás elé állíthat Titeket, mint anno pár versenyzőt. Miképp készültök fel a navigátoroddal erre a versenyre? - Ez a szakasz ebben az irányban pár évvel ezelőtt volt utoljára. Nézünk pár belső felvételt más versenyzőktől, mert egyikünk sem ment még az így megrendezett pályán. A Máriahalom-Szomor gyorsaságin tavaly mentem, ezért a saját belső felvételünket elemezzük, már most tudjuk, hogy a szakasz melyik részén lehet még gyorsulni.Hidegkuti Balázsék és Ti köztetek folyamatosan megy

    Rally

Előző 1 / 1 Következő