A pálya hátránya

Sári Péter

Letöltés

A pálya hátránya
2014.11.03.
Második   helyen   végzett   Kiss   György   az   MNASZ   Drag  
Országos   Bajnokság   Hungaroringi   záró   versenyén,   ami   mindazt   is  
jelenti, hogy év végi értékelésben is a második hely jutott a csapatnak. 
Már a verseny előtt is tudni lehetett, a Hungaroringi pálya nem a Drag  
Civic számára lesz kedvező, hiszen az út nincs felgumizva, és ezáltal az  
elsőkerekes   autók   nem   vehetik   fel   a   versenyt   a   farmotoros   hátsó  
kerekes  kocsikkal.  A tény  be  is igazolódott,  Gyuri  akármennyire   is jó  
reakcióidőket   produkált,   a   hátsókerekes   ellenfél   ellen   ez   is   kevésnek  
bizonyult.
„Tisztában voltunk vele, ezen a versenyen nagyon nehéz dolgunk lesz  
Eötvös  Tibor ellen, de azért mindent elkövettünk,  hogy megtréfáljuk a  
fizikát.”  –
  kezdte   a   beszélgetést   mosolyogva   Kiss   György,   majd  
folytatta: 
„Erre a versenyre készült el az új váltónk, ami sokat segített  
abban,   hogy   11,7­es   időt   tudjunk   menni.   Azt   gondolom,   ez   ragacsos  
aszfalton 11 másodperc alatti idő lett volna.”
Erre a versenyre elkészült a vára – várt fejlesztés, a tolókerekes váltó,  
ami nagyban segített, viszont leckét is adott a csapatnak a téli szünetre.
„Az egyik fog letörött a váltóban, ezért újra gondoljuk, hogyan alakítsuk  
át,   hogy   a   későbbiekben   ne   forduljon   elő   hasonló   probléma.”  –
 
elmélkedett György, akire most hosszú téli szünet vár, hiszen az idei  
szezon véget ért.
Összefoglalva az évet, ami sok küzdelemmel telt, úgy érzik annyira nem  
is rossz eredmény  az év végi dupla második hely, mert ezért nagyon  
meg kellett küzdeni egész évben.
„Az   elmúlt   években   sokkal,   kisebb   küzdelmekkel   nyerünk  
bajnokságokat, de idén sok minden összejött, és szerencsénkre az OB­
ban   és   a   Kupában   is   sikerült   megszerezni   a   második   helyet.   Nem  
mondom, hogy nem vagyok csalódott, de úgy érzem így sokkal nagyobb  
motivációm   lesz   a   következő   évben.”  –
  zárta   a   beszélgetés   Kiss  
György.
Partnereinknek: 
Mirelit   Mirsa   Zrt.,   Balogh   Szerviz­Trans   Kft.,   Meda­
Press   Kft.,   Jégszilánk,   Zeljenka,   Prior,   GPsped   Kft.,   Kozák­Ker   Kft., 
Gulf, Local Design Kft., Alox Kft., Bátori Kert­Plusz, Lajkó Tibor fényező, 
Honda   Gyuri,   Honda   Heart   Club,   Röplap   Bt.,   Wave   COM,   Gamma 
Modul Kft., Honda Thunder, Flaute, Bervent, Selmeczi és Tsa Mérnöki 
Kft., KBT Dekor Hungary Kft., Galvox Felületkezelő Kft., Miklós­Inter Bt., 
Fischer­Trans   Kft.,   Mega   LKW   Kft.,   Twolex   Kft.,   PSL   Hungary   Kft., 
Teherati 2006 Kft., Hardox CNC Kft., Kereken­Pálya Kft.