Krózser második lett a Mecsek Ralin

MHH Rally Team

Letöltés

MHH Rally Team, Subaru Impreza WRC S12
Mecsek Rali
2013. november 10.
Krózser második lett a Mecsek Ralin
Kiválóan sikerült Krózser Menyhért és Papp György bemutatkozása a Subaru Impreza WRC S12-vel. Az
MHH Rally Team páros a Mecsek Rali utolsó gyorsaságiján a negyedikről a második helyre ugrott előre
úgy, hogy csak a célban szembesültek vele, dobogós helyezésért harcoltak. Mivel ez a szakasz egyben
erőgyorsasági is volt és második időt autóztak rajta, így 15 + 4 ponttal gazdagodtak, ami több volt, mint
az idén eddig szerzett pontjaik száma. Krózser számára ez az abszolút második hely egyben pályafutása
legjobb eredménye is volt.
Krózser Menyhért:
– Húú, nagyon boldog vagyok. Az utolsó gyorsasági előtt nem tudtuk, hogy hogyan
állunk, úgy gondoltam, hogy Kazár és Herczig is sokkal vezetnek előttünk. Az utolsó, orfűi gyorsasági
nagyon kemény volt. Azokat a slickeket raktam fel, amivel péntek este már két gyorsaságit mentünk,
ami nem lett volna rossz, ha nem esik az eső. De esett.
Olyan csúszós volt a pálya, hogy azt elmondani nem lehet. Ez az autó egy nyomatékőrült, egy kicsit
hozzáérsz a gázpedálhoz és azonnal keresztbe vág. Próbáltunk a lehetőségekhez képest gyorsan menni,
de fel sem merült bennem, hogy az abszolút második helyért versenyzünk. A célban nem volt kiírva idő,
ezért félreálltunk és mondtam Papp Gyurinak, nézze már meg, mit jöttünk. Kazár navigátora, Szőke
Tamás mondta, hogy adtunk nekik húszat, Herczignek 13-at. Végül a feleségemet hívtam fel, hogy mi
lett a vége. Ő mondta, hogy másodikak lettünk. Nagyon örülök ennek az eredménynek. Az idén
többször elkerült minket a szerencse, de nagyszerű érzés így, egy ilyen gyorsaságival és egy második
helyezéssel befejezni a szezont.
Ez volt az első versenyünk az S12-essel, ami az előző Subaru WRC-nkhez képest is egészen más világ.
Borzasztóan erős, nagyon egyenletesen adja le a teljesítményét, nagy sebességnél szenzációs. A
lassúbb kanyarokban nem találtam még rá, vagy a beállítással kell utána mennünk, vagy pedig
egyszerűen meg kell szokni, hogy ilyen. Nagyon átverős autó, egyáltalán nem érzed benne a
sebességet. Sokkal nagyobb figyelmet igényel, mint az előző autónk.
Nagyon köszönöm Budai Béla bácsinak, hogy idehozták ezt az autót, hatalmas élmény volt vele
versenyezni. A cseh csapatból jött egy mérnök és két szerelő, akik nagyon ismerték az autót, olyan
kiszolgálást kaptam, mint a vb-n. Abszolút nyugodtan tudtam versenyezni, biztos voltam benne, hogy
az autó tökéletes.
Az eredményekből látszik, hogy az autó képes akár a győzelemre is. Ennyi teszttel és rutinnal a hátunk
mögött most erre voltunk képesek, de nagyon örülünk ennek a második helynek, ami nagy lökést adott
a csapatunknak.
A Mecsek Rali végeredménye
1. Turán–Csökő, Ford Focus WRC, 1:10:24,3
2. Krózser–Papp, Subaru Impreza WRC +1:19,5
3. Herczig–Bacigal, Skoda Fabia S2000 +1:29,6
4. Kazár–Szőke, Citroën Xsara WRC +1:37,0
5. Bútor–Tagai, Peugeot 207 S2000 +2:43,1
6. Ollé–Czakó-Budai, Ford Fiesta S2000 +2:54,2
7. Balogh–Holczer, Mitsubishi Lancer Evo IX R4 +3:25,3
8. Spitzmüller–Juhász, Mitsubishi Lancer Evo X +3:54,7
9. Matics–Zejda, Mitsubishi Lancer Evo IX RS +4:15,8
10. Osváth–Farnadi, Mitsubishi Lancer Evo IX +4:46,7
Az erőgyorsasági végeredménye
1. Turán–Csökő, Ford Focus WRC, 15:42,9
2. Krózser–Papp, Subaru Impreza WRC +13,9
3. Herczig–Bacigal, Skoda Fabia S2000 +27,1
4. Kazár–Szőke, Citroën Xsara WRC +34,4
5. Ollé–Czakó-Budai, Ford Fiesta S2000 +40,0
Az MHH Rally Team együttműködő partnerei:
Metál Hungária Holding Zrt., Carsystem Hungária Kft., Cégcentrum Kft., Marvin Watches,
R-M professzionális festékek, Bernardo Ecenarro festékek, Telmon Kft., Logiszerviz Kft.
További információ:
www.menya.hu, www.facebook.com/menya.hu