System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object. at SimpleAdserver.AspNetClient.SimpleAdserverClient.GetZoneContent(Int64 zoneId, String contentTemplate, String emptyTemplate)

Villanyoszlop állította meg a Reanult Meganet

Maricsek Racing Team

Letöltés

Villanyoszlop állította meg a Reanult Meganet
MARICSEK RACING TEAM – XIII. GARMIN Rallye, 2013. július 20-21.
Vargha Bálint – Magyar Gábor, Renault Megane Maxi
Hamar véget ért a XIII. GARMIN Rallye a Vargha Bálint-Magyar Gábor duónak. A Maricsek Racing
Team versenyzői mindössze másfél gyorsasági szakaszt tudtak teljesíteni az elmúlt hétvégi RTE
bajnoki fordulón. A Renault Megane Maxi menetelésének útjába egy villanyoszlop állt. A páros
sérülések nélkül megúszta a balesetet, a versenygép pedig már a szakemberek kezében gyógyul,
hogy augusztusban újra rajthoz állhassanak vele.
Vargha Bálint:
Akárcsak egy évvel ezelőtt, most sem tudtuk befejezni a Lábatlan környéki bajnoki
fordulót. A 2. gyorsasági szakasz 5. kanyarjában elúszott a versenygépünk hátulja, beakadt az árokba,
és az ott található villanyoszlop kiütötte a futóművet, elrendezte a kaszni bal oldalát. Belső kameránk
nem volt, így nem tudjuk, mi is történhetett pontosan. Az itinerben jobb22 sodrósként volt felírva
nekünk az a kanyar. Korábbi tapasztalataimból tudtam, hogy ez egy olyan hely, ahová fel szokták
hordani az előttünk lévők a murvát – most azonban nem így történt. Ezen „felbátorodva” a fékről
visszaléptem a gázra, s máris megtörtént a baj. Igyekeztem megmenteni az autót, de csak sodródtunk
az árral: a Megane körülbelül 10 métert csúszott a villanyoszlopig. Szerencsére a kandeláber
talpazatának neki volt támasztva egy traktorgumi, ami valamelyest felfogta az ütközés erejét, így
szerencsére nekünk semmi bajunk nem lett. Emellett most vezettem először Hansban, s úgy érzem,
ez is hozzájárult ahhoz, hogy utólag se jött elő náluk semmilyen fájdalom.
A lábatlani szakaszon már nagyon rossz minőségű aszfalt, véleményem szerint itt már nem lehet
rendes versenyt szervezni. A Máriahalom-Szomor gyorsasági viszont nagyon tetszett, élvezetes volt –
még akkor is, ha pont ott kényszerültünk a futam feladására. Kicsit szomorú vagyok, hiszen alaposan
felkészültünk a versenyre és végre a kocsi is a maximumon teljesített, semmi betegsége nem volt.
Régen törtem össze versenyautót, s remélem, ez a mostani is csak egy egyszeri eset volt, nem egy
pechszéria kezdete… A Renault már a szervizeseink kezei között van, gőzerővel dolgoznak rajta, hogy
előbb Tatabányán, majd pedig Vácott is rajthoz tudjunk állni.
Magyar Gábor:
Nem volt szerencsés a versenyünk menetrendje: szombaton tréning majd este
rajtceremónia szerepelt a programban, ami így felemésztette az egész napunkat, úgy hogy igazából
az autóval gyorsan nem is mentünk egy métert sem viszont emiatt estig ott kellett várakozni
Lábatlanon különböző parkolókban szétszóródva a csapatoknak mert a szervízparkba csak vasárnap
reggel lehetett beállni.
Vasárnap minden rendben zajlott egészen Ifj. Vincze Ferenc balesetéig az első gyorsasági utolsó
harmadában, ami után a túra mezőnye etapon teljesítette a szakaszt. Ez a kiesés nekünk sem tett jót,
úgy álltunk a második gyors rajtjába, hogy most nyomni kell a ahogyan a csövön kifér. Mindössze hat
gyorsasági alkotta a futamot, emellett ezek igazán rövidek is voltak, ezért sietnünk kellett, hogy a
kategórián belül fellépő küzdelmekből mi kerüljünk ki győztesen. Ez a taktika azonban most nem jött
be, a második, Máriahalom-Szomor szakasz elején, egy tempós jobbkanyarban leúsztunk az útról és
egy villanyoszlop állított meg bennünket, s ez egyben a versenyünk végét is jelentette. Ez benne van
a versenyzésben. Szerencsére se a nézőknek, se nekünk nem lett bajunk, egyedül a kocsi sínylette
meg ezt az incidenst. A Renault-n azonban minden szervizelhető, nagy gond nincsen.
Tavaly is indultunk ezen a versenyen, amikor a lábatlani szakaszt pont az ellenkező irányban kellett
teljesíteni. Megmondom őszintén, nekem akkor jobban tetszett az a futam, hiszen mára olyan rossz
minőségűvé vált a megolvadt aszfalt, hogy nem lehetett élvezni a menetelést. Egy évvel ezelőtt sem
értünk itt célba, hiszen ugyanezen a gyorson eltörött a kocsi féltengelye. Rossz emlékek azonban
nincsenek bennünk, most is alapvetően jól éreztük magunkat. Majd jövőre újra megpróbáljuk!
Gratulálunk a kategória társaknak az eredményekhez és jó nyaralást kívánok a srácoknak !
Partnereinknek köszönjük az együttműködést:
Hetech Trend, Truck Parts
Sajtófőnök:
Horváth
sajto@maricsekteam.hu
Judit
www.maricsekteam.hu;
Tel.:
30/533-9099;
E-mail:
System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object. at SimpleAdserver.AspNetClient.SimpleAdserverClient.GetZoneContent(Int64 zoneId, String contentTemplate, String emptyTemplate)