Megyünk a saját tempónkban és cél a CÉL


Még szinte ki sem hűlt a Citroen motorja máris újra rajtra készen állsz hűséges navigátoroddal Leventével egy újabb megpróbáltatásra.


Gyuriczky Zsolt - Böröczi Levente
Citroen C2R2 - MAFC
3-Städte Rally - 2017.10.20-21.

Most hétvégén, a 3-Städte Rally-n a Mitropa Rally Cup
bajnokság utolsó fordulóján veszel részt az általad jól megszokott, de a német
közönség által még nem ismert Citroen C2R2-vel.

A kétnapos versenyen tíz gyors vár
rátok. Négy pénteken és hat szombaton. Lesznek ismerős szakaszok is számotokra?
A két pályabejárás és a régi itinerek mennyire lesznek segítségül? Egy jó
itiner csodákra képes?

- Ezen a versenyen most indulunk először, így se régi itinerünk, se
pályaismeretünk nincsen. A kétszeri pályabejárással semmi bajunk nincsen, de
kicsit aggaszt, hogy az adott idő elég szűkös. Nem tudom, hogy fogunk
beleférni... de hát, ha ez a feladat, akkor ezt kell megoldanunk. Terveink
szerint az átlagosnál kicsit több időt, és energiát szerettünk volna a pályák
feldolgozásába fektetni, de a rendezők ezt is megoldották nekünk... 



Az első nap a III-IV-es gyors éjszaki
lesz. Sok minden el fog dőlni az első esti gyorsokon. Mennyire lehet elspórolni
vagy épp megnyomni ezt a két gyorsot?
- Mi alapjában véve a versenyek elején szoktunk magunkhoz képest jól
teljesíteni. Még mindig hobby szinten űzzük ezt a sportot, így számunkra a
hangulat sokkal fontosabb, mint az eredmény. Szeretem az éjszakai szakaszokat,
teljesen más a hangulatuk, mint nappal, így a magam részéről nagyon várom már.
A helyi fiatal srácokkal nem tudjuk, és nem is szeretnénk felvenni a versenyt.
Az autók közötti technikai különbségről nem is beszélve...megyünk a saját
tempónkban és cél a CÉL. 


Idén is lesz körgyors. Mi a terved az
utolérések esetére?
- A kör gyorsaságikon utolérni szerintem csak akkor fogunk valakit, ha
hibázik, ez pedig a percenkénti rajtoltatás esetén is benne van. Úgy
rajtoltatnak minket, hogy erre a legkisebb esély legyen. Ha mégis utolérünk
valakit és gyorsabbak vagyunk akkor biztos vagyok benne, hogy elenged, ha
mégsem, akkor tudunk majd adni neki a verseny végén a belső kamerás
felvételünkből, amin úgy nézheti vissza a versenyének ezt a szakaszát, mintha a
PS szimulátorban ült volna otthon. 



Szombat reggel nem kell korán kelni,
mert csak 09:50-kor rajtol el majd az első autó. A hat gyors köztük 23
kilométer hosszú is vár rátok. miként lehet megnyomni ezeket a gyorsokat?
- A verseny izgalmában másnap nem nagyon szoktunk tudni sokáig aludni amúgy
sem. Ebben az évben megtapasztaltuk a hosszú gyorsasági szakaszok előnyeit,
hátrányait. Sokat lehet rajta adni, de kapni is. Alapjában véve vigyázunk az
autóra. Sajnos Porecben sikerült elég sok munkát csinálni a srácoknak az elmúlt
két hétre. Viszont tökéletesen megoldották a feladatot, az autó szebb is és
jobb is mint újkorában. 


Végezetül, ha már ott lesztek mit is
vártok magatoktól, mit is várhatnak a kilátogató nézők tőletek?

- Mindenképp a célba érkezés a fő szempont. Ha már ilyen sokat dolgoztak a
fiúk, akkor megérdemlik, hogy a céldobogón láthassanak minket és az autót is.
És ha sikerül az összefoglalókban legalább annyit szerepelni, mit a horvát
versenyről készült kisfilmben, akkor a nézők is jól fognak szórakozni. 

 

Partnereink
segítségét köszönjük:
 DMax Lubricants, Octi-CAD Kft., Ablak-OC
Nyílászáró-technika.

- Hajósi Miklós -