System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object. at SimpleAdserver.AspNetClient.SimpleAdserverClient.GetZoneContent(Int64 zoneId, String contentTemplate, String emptyTemplate)

Német Laciék is felértek a rally csúcsára !

Német László-Szegő János neve biztos sok első és hátsókerekes rallyfannak ismerős ! Az életük nagyban megváltozik a 2017-es évben hiszen egy Top kategóriás autóval egy Top pilóta mentoráltjaként fogják szelni a kilómétereket ! 

Laci idén még nem láthattunk titeket versenyezni ! De az elmúlt hétvégén beültetek egy R5-ös versenyautóba ! 

-Mint sokaknak nekünk is az volt az álmunk, hogy egyszer egy R5-ös autóba ülhessünk. Már tavaly kitaláltuk erre vonatkozó tervünket  és igyekeztünk mindent megtenni ennek megvalósítása érdekében.
Az idei esztendőben 3-4 ERC vesenyen szeretnénk rajthoz állni, valamint az év elején tervben volt egy hazai ORB futamon történő indulás egyfajta tesztként. A tervünk ezen részén sajnos változtatnunk kellett, mert a csapat akikkel együttműködünk az idei évben a hazai bajnokságban szerepel, így az autó foglalt az ORB futamokon.  


Hosszú évek alatt sikerült kijárnod a ranglétrát és úgy néz ki sikerült a csúcsra jutnod . Mi a további cél?


-Néhány évvel ezelőtt nem gondoltuk volna, hogy egyszer tényleg válóra válik számunkra, hogy egy ilyen autóba ülhessünk. 2001-ben indultam először rallye 2 -ben és 2007-től versenyzünk együtt Janival, idén pont 10 éve. Miközben csütörtök reggel Poprádra tartottunk sokszor eszembe jutott, hogy honnan is indultunk. Hozzáértés nélkül, de annál nagyobb lelkesedéssel szereltük egy-egy verseny előtt éjszakákon át a Zsigulinkat és közben a garázs falán lógó Janika, Turi Tomi és a többi akkori élmenő posztereit csodáltuk sóvárogva. Most pedig tartunk valahova, ahol nemsokára a saját nevünk szerepel egy top autón és versenyezhetünk vele. Elég felkavaró érzés volt ebbe belegondolni. 

Így igaz csúcsra értünk, mármint beleülhettünk egy ilyen autóba, de ez csak az érme egyik oldala. Minden autóval arra törekedtünk, hogy az adott kategóriában dobogós helyezésért küzdhessünk, ettől pedig ezzel az autóval még messze állunk, pláne az ERC mezőnyében. Ennyi kilométerrel a hátunk mögött, az idei évre vonatkozóan nincsenek világmegváltó terveink, de a középmezőny elejébe, az abszolút tízbe beférni talán reális célkitűzés lehet. Természetesen szeretnénk előrébb is végezni, de ehhez még sokat kell gyorsulnunk!

R2-es kategória bajnokként mi a különbség a R2 és az R5-ös autó között  :) hiszen a Peugeottal is borzasztó gyors voltál !


-Köszi kedves vagy! De az ERC-ben versenyző R2-es pilóták közül is voltak jó néhányan akiktől messze voltunk. Próbáltunk igyekezni mindenhol, de nehéz azokkal a tehetséges srácokkal felvenni a versenyt, akik kis túlzással a "versenyautóban alszanak", rengeteget tesztelnek és sok versenyen indulnak. 
De a kérdésedre válaszolva a pénteki shakedownon mentünk először a Forddal és az első elrajtolás alkalmával csak annyit tudtunk egymásnak mondani Janival, hogy aztaaa....... Van tapasztalatunk hátsókerekes autóval, első kerekessel is, de összkerekessel jóformán semmi. Az autó tényleg fantasztikus, nagyon hamar megáll, iszonyatos kanyarsebessége van, és nagyon jól megy. Mármint az autó. :)  

Honnan jött a Fricivel való együttműködés ? 


-Tavaly év végén kezdtük el keresni a csapatot akiktől az autót bérelni szerettük volna. Egy szintén hazai csapattal már majdnem megállapodtunk. Szerettük volna, ha a tervezett "teszt versenyünk" a számunkra hazai Miskolc Rallyn valósul meg. Erre azonban az eredetileg felmerült csapat autója foglalt volt. Kerestük a lehetőséget, kitől tudnánk autót bérelni erre a futamra és mivel akkor még nem tudtam, hogy Frici idén itthon versenyez, őt is felhívtam. Elmondtam neki, hogy mik az idei terveink. Nagyon nyitott volt, mondta, hogy ők idén a hazai bajnokságban fognak indulni, de az ERC versenyekben gondolkodhatunk közösen. Mindkét csapat nagyon profi, de véleményünk szerint Frici a tudásával és rengeteg tapasztalatával nagyon sokat tud segíteni abban, hogy hamarabb megtaláljuk a helyes irányt ezzel az autóval, ezért mellettük tettük le a voksunkat és az idei versenyeinken a Turán Motorsport, azaz Frici autójával fogunk indulni. Megtiszteltetésnek érezzük, hogy tapasztalatlanságunk ellenére is ránk merte bízni az autóját, ezt szeretnénk majd kiérdemelni a versenyzésünkkel.   

Milyen versenyeken tervezitek a részvételt?


-A tervezett ERC futamaink közül augusztus első hétvégéjén lesz a Rzeszow Rally Lengyelországban, augusztus végén a cseh Barum Rally, szepember közepén a Róma Rally és esetleg még az októberi Liepaja Rally Lettországban jöhet szóba. Az utolsó két verseny közül szerintem vagy egyik vagy a másik valósulhat meg, mert előreláthatólag október elején érkezik valaki a családunkba, akinek reményeim szerint átadhatom majd a kormányt. :)


Mesélnél a múlt hét végi Tátra rallyról nekünk ?


-Csütörtökön egy kivételével bejártuk a pályákat, amik jellege úgy tűnt, hogy tökéletesen alkalmas az ismerkedésre, mert a többnyire kétsávos hegyi utak adtak némi teret hogy korrigáljunk ha hibázok valahol. 
Pénteken délelőtt volt a shakedown és idő hiányában ez volt az első alkalom, hogy beleülhettünk az autóba. Gyors ülés és az övek beállítása után már haladtunk is a "teszt pálya" felé az autóval. Kértem Fricit, hogy legalább menjünk egyet együtt, hogy lássam, vagy mondja, mit hogyan próbáljak csinálni, de ő csak egy "menni fog az"-val szélnek eresztett minket. Jani mondta is, útközben, hogy most már nem tudja eldönteni melyikőnk van jobban be....va. 
Háromszor mentünk a 4 kanyart magába foglaló 4km-es szakaszon. Ez arra elegendő volt, hogy egyszer-kétszer megfékezzük az autót, kipróbáljuk hogyan kell vele elrajtolni és barátkozzunk a kezelésével, de másra nem igazán volt alkalmas a pálya. Nem sok időnk maradt ülepíteni a frissen szerzett élményeinket, mert délután öt körül már kezdődött minden élesben egyből a verseny 20km-es leghosszabb szakaszát kellett megtennünk 2x egymás után. Láttam is a "mélyvíz csak úszóknak" feliratot szemünk előtt lebegni a rajtvonalon, pedig a vizes hasonlatnál maradva mi még csak a "ne rugdalódzáá ne kapálódzáá" stílust képviseltük a Fiesta R5 fedélzetén. Küzdöttünk, hogy az ülésbe tartsuk magunkat és azon tanakodtunk a célvonalon áthaladva, hogyan kanyarodhat ilyen szenzációsan ez a kocsi? Kezdésre azt gondoltuk nem volt rossz, de amint megláttuk az időnket rájöttünk, hogy érzéki csalódás volt csupán. Egy vagy két kategória társunkat tudtuk csak megelőzni, de az elejétől nagyon messze voltunk. Rögtön kirajzolódott, hogy a célunk talán Igor Drotár elcsípése lehet a verseny során, mert a többiekhez még fel kell nőnünk. A második szakaszon igyekeztünk felocsúdni az erőhatások okozta ámulatból és a feladatunkra koncentrálni. Próbáltuk az első kör hibáit javítani és ez hellyel-közzel sikerült is 15mp-el jobb időt tudtunk autózni magunkhoz képest és sikerült az "öreget" is közelítenünk kicsit. Az esti városi szlalomtól nagyon tartottam, elég szűk helyekre kellett befordulni a széles autóval és egyébként sem vagyok ezeken a super specialokon túl acélos. De ezzel az autóval még ez is nagyon tetszett és végre a kézifék is kipróbálásra került. :)

 
Szombaton 3 különböző szakaszt kellett 2x teljesíteni. Félidőben a Drotárral szembeni hátrányunkat 8mp-re csökkentettük és a következő szakaszon még 6-ot tudtunk belőle faragni. Kezdtünk barátkozni az autóval a célkitűzésünknek megfelelően tudtunk gyorsulni magunkhoz képest szakaszról szakaszra és meccseltünk a 7. helyért aminek külön örültünk. Két szakasszal a vége előtt 2mp választott el minket és nagyon motiváltak voltunk, mert az előző körben ezen a pályán nagyon nem jól mentünk (magunkhoz képest sem). A rajt után körülbelül 2km-el az egyik balos kanyarban a kormány egyszer csak elnehezedett, tönkrement a szervó. A maradék 10km-t kb. 8 visszafordítóval tűzdelve nem volt egyszerű teljesíteni, néha Jani is besegített a kormányzásba. A csatát itt el is veszítettük, visszacsúsztunk a 10. helyre és még egy szakaszt teljesítenünk kellet a célig. Végül meg tudtuk tartani ezt a pozíciót és befértünk az első tízbe . Furcsa módon egyáltalán nem vagyunk csalódottak a fiaskó miatt, sőt fülig érő mosollyal álltunk be a verseny végi parc feme-be. Hadik Andrist láttam nyilatkozni az Ózd Rally után és csak őt tudnám ismételni, minden métert élveztünk ezzel az autóval! :) 

Az augusztusi futamok előtt reményeink szerint kb. 30-50km-t megyünk még az autóval és bízom benne, hogy tudunk majd ettől gyorsabbak is lenni és nem leszünk sereghajtók az ERC mezőnyében sem.       


Köszönjük az egyesületünk partnereinek, Turán Fricinek és a csapatnak, hogy lehetővé tették ezt a számunkra emlékezetes, versenyzésünkben mérföldkőnek számító Tátra Rally-t!

Mi pedig köszönjük a beszélgetést sok sikert és balesetmentes versenyzést kívánva nektek a jövőben ! 

fotók: Német Motorsport facebook oldaláról.

  
System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object. at SimpleAdserver.AspNetClient.SimpleAdserverClient.GetZoneContent(Int64 zoneId, String contentTemplate, String emptyTemplate)