Juhász Csaba: Baranya Kupán jártunk!

Prológgal kezdtétek a verseny. Hogy éreztétek magatokat? Mennyit láttatok nézőkből?
- Szeretem a komlói prológot, mert nem egy bójakerülgető pálya, mégis lehet a nézőket szórakoztatni: van tempós rész, visszafordító, murva és minden, ami a rallye-hoz tartozik. Mivel a pénteki tesztről lemaradtunk, ezért mi itt melegítettünk a versenyre. Sajnos már sötétedett, ezért a nézők egy része elindult haza, de azért maradtak még így is szép számmal.

Juhász Csaba - Juhász Zsolt
CRASH-MEN TEAM KFT
Renault Megane RS Turbo
STEFANi Baranya Kupa
2014.08.08-10.


Sokan
csúszkáltak a verseny első gyorsain. Nektek milyen volt a tapadás, miként
tudtátok kiautózni magatokat?

- Nagyon sokat álltunk az első szakasz előtt, teljesen visszahűltek a gumik és
a fékek. Nekünk ez egy kicsit nagyobb problémát jelentett, mert a legkeményebb
keverékű gumik voltak az autón, amiket nehezebb felmelegíteni. A gyorsasági
felétől már jól működtek az új fejlesztésű Pirellik, innentől kezdve már padlón
mehettünk.

Az
egyik gyorson újítottatok egy kicsit az autó légellenállásán. Mi is történt?

- Kivettük a rajt előtt a sisakokat a csomagtartóból, beöltöztünk, majd
lehajtottuk a csomagtér ajtót, és mint aki jól végezte a dolgát, beültünk az
autóba és elrajtoltunk.
A pálya felénél már gyanús volt, hogy túl hangosan hallom a kipufogó hangját és
az autó is furcsán viselkedett, de még nem gyanítottam semmit. A meglepetés
aztán a beíróban ért minket, ahol közölték, hogy vagy felemelik a sátrat, hogy
ki tudjunk állni a beíróból, vagy le kéne zárni a hátsó ajtót. Vagy a nagy
hőség, vagy csak a versenyláz hatására, de végül is elfelejtettük lezárni a
hátsó ajtót, ami persze egy idő után önállósította magát.

A
gyorsok közül melyik és miért jött be nektek a legjobban?

- Én személy szerint nagyon szeretem az Árpádtetői szakaszt. Örülök, hogy négyszer
mehettünk rajta. Sajnos a fékpedál többször is beesett, ezért nem tudtunk
kiautózni magunkból a maximumot, így maradt bennem egy kis hiányérzet az
eredménnyel kapcsolatban.

Hogy
sikerült a verseny, hanyadikok lettetek a versenyben és a kategóriátokban?

- Kategória negyediket lettünk, amivel nem igazán vagyok elégedett. Szükségünk
lett volna az utolsó körre négy új gumira, mert teljesen elhasználtuk a
Pirelliket, de a csapatvezetés úgy döntött, hogy egy garnitúrával kell
megcsinálnunk a versenyt.
Ez aztán meglátszott az utolsó kör eredményein.

Legközelebb
hol indultok?

- Jelenleg még folynak az egyeztetések a partnereinkkel, de az biztos, hogy 19.-én
Nyíregyházán ott leszünk az éjszakai szlalom versenyen. Bereczki Norbi és Soós
Szabi meghívásának sosem lehet nemet mondani, és az ő nevük garancia egy jó
rendezvényre.

Köszönjük
Partnereink segítségét!

www.infovaros.hu,
Per-Med Bt. Tiszaújváros Transz. Demeter Transz. Ziad-Med Bt. Technor
93 Kft. Phobex Kft. Mfactory. Spoonsports. Mugen - Power. Bio
Balls Hungary Kft. Dynea Kft. Tarmer Kft. Car - Tools Kft. Mahiti
Kft. Észak - Trend - Papír. DDZ MED Kft. Global Star. Komplex
- D, T-Rental. Profi - Tax Center Kft. Exias Kft. ML-Log Kft. POP Kft. Eastjob.
Joanna. Mihidra Kft. Pikktel Kft. Zsoma-Ker Kft. Eutin Kft. Wolf Montage
Kft. Tiger-Tools. Balomo Kft. Öko Transz. Maldon Kft. Unify Plus Kft.
Kartel 97Bt. Bezama Kft. Adó-Dó Plusz Kft. Product T-Pride Kft. Oldpit Kft.
R-Pex2000 kft. Andrezol-net Kft. www.madeinmiskolc.hu. H.B c.e. Mérnöki
Szolgáltató Építő és Kereskedelmi Kft. aquageneral.hu. Kelet-Atlasz Kompresszor
Kft. Digit-Center Kft. www.infovaros.hu. Max Transport. Szenzortechnika.
Baromfiudvar 2000 Kft. Castrol. Unilub Kft. Assist-Trend Észak Kft.
BB-Logistic.eu. Balogh és Fia Trans Bt. Horváth Kft. Távit Kft. Autó M3 Szervíz
és Diagnosztika. T-Rental. Indura 2006 Kft. D.D-Z.- MED Kft. Szamsped Transz
Kft. Best Tyre Kft. TGK Trans Kft. Technor 93 Kft. R-salus Kft, Schönherz
Iskolaszövetkezet, Barton 07 Kft, Vivifer.hu, Flotál Kft, www.flotal.eu/kapcsolat, DruszAgro,
Hunola Kft.

- Hajósi Miklós - 
www.hajoka.hu