Van az a pénz amiért be lehet ülni a Toyota Corolla wrc-be !

Mózer Attila rallycross versenyzővel beszélgettünk az elkövetkező hétvégéről.

Racing.hu: Szia Attila! Mikor kezdtél az autóversenyzéssel foglalkozni?

Mózer Attila: 16 esztendővel ezelőtt kezdődött a szerelem az autóversenyzés iránt.

Racing.hu: Láttunk már sok autós szakágban versenyezni... 

Mózer Attila: Igen,  több szakágban megmérettettem már magam. Kezdődött a rallycrossal, majd két éven keresztül versenyeztem egy Mitsubishivel a Rallye2-ben, ahol mindkétszer a kategória 2. helyén végeztünk, de az Országos Rallye Bajnokságban és az autocrossban is megmutatkoztunk, majd visszatértem a rallycrosshoz, egy Skoda Fábiával.

Racing.hu: A nyírádi autocross EB csak egy egyversenyes kitérő volt?

Mózer Attila: Igen. Mindenképpen össze szerettem volna a tudásomat mérni az autocross élmenőivel, és ez úgy gondolom nem is sikerült volna olyan rosszul csak egy családi dolog miatt nem tudtam részt venni a B döntőben ahova a 3. legjobb magyarként jutottam  el a 17 colos slick gumikon, amikor ebben a szakágban mindenki 15 colos murvagumival versenyzett. Nagyon tetszett a verseny, de mivel az autóm a rallycrossra épült ezért a verseny végére a Skoda Fábia igen tetemes kárt szenvedett.

Racing.hu: Mi számodra annyira vonzó a rallycrossban, hogy ismét ebben a szakágban versenyzel?

Mózer Attila: 45 éves vagyok, van 3 fiam és egy vállalkozásom. Ez szerintem mindent elmond. A családias légkör, a péntektől vasárnapig tartó versenyintervallum, amit be tudok iktatni az életvitelembe.

Racing.hu: Lesz a hét végén is egy rendezvény, ahol te is részt veszel. Talán nem is egy autóval?!

Mózer Attila: Igen. Bereczki Norbiéktól kaptam egy felkérést a KZ Invest kupa salakpályás autós körversenyre. ami Debrecenben lesz október 27-én, vasárnap. A rendezvénynek van egy jótékonysági apropója is, ami arról szól, hogy segítsünk minél többen a Remény a leukémiás gyermekekért alapítványnak. Én azzal tudok segíteni,hogy elmegyek és elviszek két WRC versenyautót. Azért kettőt mert a Skoda Fabia WRC annyira és úgy van kisúlyozva, hogy egy ülés van benne. De van az a pénz, amiért akár be lehet majd ülni a Toyota Corolla WRC jobb oldali ülésébe, és az ezáltal befolyt összeget pedig szeretném felajánlani az alapítvány részére.

 
Racing.hu: Nagyon gáláns a felajánlásod!  Mit kell tudni ezekről a versenyautókról?

Mózer Attila: A Skoda 570 LE és kb. 820 Nm forgatónyomatékkal bír, a Toyota Corolla pedig "csak" 470 LE és 700 Nm a nyomatéka. De úgy gondolom ez is elég lesz ahhoz, hogy életre szóló élményt nyújtsak  hétköznapi vagy akár a technikai sportokat szerető embereknek.

Racing.hu: Egy utolsó kérdés: Hogy érzed, meddig szeretnél még  versenyezni?

Mózer Attila: Addig, amíg be és ki tudok szállni a versenyautóba.

Racing.hu: Köszönjük és vasárnap találkozunk a debreceni Gázvezeték utcai salakarénában!