System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object. at SimpleAdserver.AspNetClient.SimpleAdserverClient.GetZoneContent(Int64 zoneId, String contentTemplate, String emptyTemplate)

Lángi lovagok a Baranya kupán!

Lángi lovagok a Baranya kupán!

Beszélgetés Lángi Attila autóversenyzővel a Baranya Kupa előtt.



Ismét láthat a nagyérdemű szurkoló tábor téged és Csimpikét az E86 Z4M-ben. Az utolsó versenyetek óta fejlesztettetek-e az autón?

 

- Az utolsó (Salgótarjáni ) verseny óta ahol csak a kuplunggal és a saját amatőr hozzáállásunk miatt, a futómű beállítással adódtak problémáink (ja meg persze az az egymást követő két lassító sem tett jót az autó megjelenésének) csak egy kis szépség beavatkozáson esett át az autó, mert a 2HOT Online magazin fotózásán már jól kellett kinéznie!

Ezután két éles bevetése is volt, mindkettő az FRT keretein belül ahol jóbarátaim hajtották ki belőle a lelket! Elsőre 2 pilóta is ment vele és úgy néz ki végre bekoptatták a kuplungot, de második nekifutásra azért sokkal több kár keletkezett benne, aminek a kijavítása jelenleg is tart.

Gyakorlatilag a Montus Futómű szerviz által hihetetlenül precíz futómű állítást szétrombolta egy nagyon kemény betonpadka, aminek következtében a jobb alsó lengőkar gömbfej úgy gondolta nem ragaszkodik már rövidke életéhez, és viszi magával a sírba a sárvédőnket is (innen üzenem neki hogy a sárvédőt újraélesztettük, habár fiatalabb korában jóval szebbek voltak a vonalai, de a nézők számára nem tudta elvenni az élvezeti értékét (na jó, jól áll neki ha nem megyünk egy méternél közelebb! Szegény Csiki azért kalapálta egy darabig!

Ezen kívül a speer-ünk gyengült el, amiért köszönjük Bedő Ákosnak (KSPEED Motorsport) a gyors és hathatós segítséget! 

Most jelen pillanatban minden úgy tűnik tökéletes (lesz), és egy nyaralás előtt még gyorsan Dodink levezénylésében beiktatott futómű állításnak köszönhetően (köszi Monti a túlórákat!) biztos vagyok benne ha lesz elég bátorságunk akkor mindenképpen gyorsan és precízen lehet teljesíteni a ránk váró kilométereket!

Mielőtt élesre fordul a helyzet még résztveszünk egy HANKOOK gumiteszten Turán Friciék jóvoltából és reméljük újabb nagyon fontos tapasztalatokra teszünk szert az általunk már eddig is használt és kiválónak tartott abroncsokkal kapcsolatban, hiszen azért itt a HANKOOK által felkészített mérnökök fogják segíteni a dolgunkat!

 

Szombat délután Prológ veszi kezdetét. Ide játszós gumival, vagy slick-kel indultok majd?

- A szombati prológ gumistratégiáját csak a helyszínen fogjuk eldönteni, mivel az idő itt mellékes nem vagyunk megfeszítve, viszont nagyon fontos lenne az autó tökéletes műszaki állapotát megtartani legalább a mért versenyig! A prológ az örömautózás Nekünk is, de legfőbbként a kilátogató nézők szívét kell itt megnyerni a verseny további szakaszaira, mert az Ő szurkolásuk nélkül ez nem lenne az igazi!!!

 

A nyolc gyorsasági szakaszon 85 km vár rátok. Miként készültök fel innen Pestről ezekre, illetve hány pályabejárásra lesz lehetőségetek? 

- Pestről nem készülhetünk sehogy sem, megpróbáljuk nagyon kipihenni magunkat, és fejben erősödni, aztán pénteken megyünk tesztelni, utána a szombati nap prológig tartó idejében előre láthatólag 3-3 pályabejárásra lesz idő szűkösen, úgyhogy ennyivel kell beérnünk. De ha végre felnőve a feladathoz egy jó itinert tudnánk összehozni, akkor ez elegendő kell hogy legyen!

 

Elnézve a kategóriátokat egyedüli hátsókerekesek lesztek benne! Viszont nem kis ellenfelekkel kell majd számolnotok, mint Juhász Csaba, aki turbós Megane-t terelget majd.

Milyen céllal indultok ilyen kategória társak tudatában?

- Elnézve az M csoport nevezési listáját nem hiszem hogy a helyezést kéne néznünk, ha végigmegyünk műszaki problémák nélkül akkor is nagyon nehéz lesz bármelyik versenyzőpárost megelőznünk, úgyhogy ezt a versenyt a Kassai verseny nagyon éles visszarázódásának fogjuk fel, hiszen ott újra kategóriában megyünk, itt inkább a Rally2 párosaihoz próbálunk majd hasonlítódni időben, de a kategóriában (ha ott mennénk) azért van néhány igen erős páros, meglátjuk hogy vesszük fel velük a versenyt. De mivel bővült a támogatói körünk, nagyon szeretnénk nekik is bizonyítani egy kiforrott autóval (még azért ez odébb van) és jó eredménnyel (reméljük ez sikerülni fog).

Ezúton is köszönjük a bizalmat a nanorészecskés bevonatokkal foglalkozó NANO-IT-AUTO-nak (www.nanolia.com), külön öröm számunkra hogy egy (magyarországon) teljesen új cég hazai bevezetésében nyújthatunk hathatós segítséget azzal hogy gyakorlatilag általunk ismerkedhet meg a közönség a termékeikkel!

Annyira friss dologról van még szó hogy most alakul még a magyar honlap, úgyhogy ennek a versenynek az összefoglalójában mindenki megtalálja majd az aktuális elérhetőséget.

 

Kívánunk látványos, balesetektől mentes versenyt mind a nézőknek, mind a versenyzőknek, és reméljük csupa pozitív dologról beszélhetünk majd legközelebb!!! Már csak azért is mert egy komoly hiba igencsak megnehezítené a Kassai rajthozállásunkat!

 

 

Támogatóink: NANO-IT-AUTO ( www.nanolia.com ), Blue16 gépjárművédelmi rendszer, KSPEED motorsport, MCG Europe Kft, MPOWER Kft , Pro Complex Security, Janódob Kft, NONSTOPGUMISZERVIZ.HU, Opera Garden Hotel & Apartments,  vagyaim.hu, Yakuza Tatto,Contact-Consult, Montus-futóműszervíz, bmwtuning.hukeramiafekbetet.hu.

- Hajósi Miklós -

www.hajoka.hu

System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object. at SimpleAdserver.AspNetClient.SimpleAdserverClient.GetZoneContent(Int64 zoneId, String contentTemplate, String emptyTemplate)