System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object. at SimpleAdserver.AspNetClient.SimpleAdserverClient.GetZoneContent(Int64 zoneId, String contentTemplate, String emptyTemplate)

Cél a bajnoki cím!

Avagy pelenkától a tegnapi napig!

Interjú Határ Attila autóversenyzővel, a Salgó Midex Rali után.

Először is gratulálni szeretnék neked a Salgó Rallysprinten elért Abszolút első helyedért.

Legközelebb a hónap végén június 29-30-án megrendezendő Ralda Rally Sprinten láthatunk.

- Köszönöm szépen a gratulációt! Igen, indulunk a Ralda Rallyn, ami az ARK 4.futama lesz.

Elöljáróban mesélnél az eddigi autós pályafutásodról? Mondjuk a pelenkától a tegnapi napig!

- A Rally berkein belül szerencsésnek mondhatom magam, hogy egy ilyen „rally családba” születtem. Titkon el volt könyvelve a sorsom, de nem bánom. Amióta csak az eszemet tudom autók és versenyautók közelében éreztem jól magam, így nőttem fel és ez később sem változott.

Apa amikor még aktív volt Én minden versenyére elkísértem és segítettem amit csak tudtam, ahogy nőttem fel egyre több dolog lett rám bízva, míg egyszer csak már én voltam a csapat egyik fő szerelője. Ezeken a rally versenyeken én fontosnak találtam azt, hogy a pályabejárásokon részt vegyek bízva abba, hogy majd egyszer az előnyömre válik ( így lett! ).

        Amikor meglett a jogsim Apa egyből kinézett egy versenyt, ahol elkezdhetem az autósportos pályafutásomat. Ez a verseny 2007 Novemberében volt a jól ismert Kazári gyorsaságin. Ez volt az első autósportos élményem, ahol én vezethettem. Itt előfutóként szerepeltem, idők alapján nem volt olyan rossz mint amire számítottunk. Egy jó darabig az utolsó rallysprintes élményem lett, mert apa jobbnak látta, ha elkezdem az alapoktól a tanulást (amiben teljes mértékben igazat adok neki így utólag, követhető lehetne ez a példa), így elkezdtünk szlalom versenyekre járni a 2008-as évtől.

        2008-ban öt szlalom versenyen álltam rajthoz, ahol apa nagy hangsúlyt fektetett az alap vezetési technikák elsajátításában. Itt meg kell jegyeznem, hogy apa felkérte barátját Vincze Marcit, hogy segítsen nekem a szlalom alapok megismerésében, ezúton is köszönök mindent mindkettőjüknek. Ezeken a versenyeken sikerült a kategóriámban dobogóra állni, illetve az év végi értékelésben sikerült elcsípni a harmadik helyet.

        2009-ben tizennégy versenyen ( OSZAK, FRT, kisebb szlalomok ) indultam, és értem célba szép eredményekkel. Ebben az évben belekezdtünk az OSZAK-ba ( Országos Szlalom Amatőr Kupa ). Erre az évre úgy emlékszek vissza, hogy ez egy NAGYON nehéz versenyekkel teli év volt. Az akkori OSZAK pályák annyira szűknek bizonyultak nekem, és az utcai autónak, hogy sokszor kín szenvedés volt végigmenni a pályán, de legalább megtanultam tekerni a kormányt.

Az OSZAK-ban  év végén az utcai kategóriában 5. lettem.

        2010-ben tizenkilenc versenyt sikerült teljesítenem. A tizenkilenc versenyből egyszer voltam nemzetközi megmérettetésen, egész évben mentem az OSZAK-ban, szárnyait bontogató SRT (Speed Rally Team) sorozatban és kisebb szlalom versenyeken. A 2010-es évben már mehettem az  SRT jóvoltából minirally szerű versenyeken is itt már találkozhattam nagyobb tempóval, féktávokkal, slick gumival, kihordással. Nagyon megtetszett alig vártam a következő ilyen jellegű versenyeket.

OSZAK-ban Kategória 3. helyt sikerült szerezni, SRT-ben Abszolút 2, illetve Kategória 2 ( ebben a sorozatban Velenczei Ádám nyert ).

        2011-ben is tizenkilenc versenyt teljesítettem. A 2012-es évem mellett ez a másik legsikeresebb évem, mert a tizenkilenc versenyből tizenhatszor sikerült a dobogó legfelső fokára állnom. Ezeket az eredményeket OSZAK ill. SRT futamokon értem el. Ebben az évben sikerült rajthoz állnom három sprint futamon ahol az egyiken abszolút 5. kategória 1. lettem, a másik kettőn kiestem előkelő helyről.

OSZAK-ban utcai kategória 2. kategória 1. helyeket szereztem meg.

SRT Minirallyban abszolútban is és kategóriában is első lettem.

       2012-ben a már 2011-ben megépült rally autóval indultunk az SRT Rallysprint sorozatában. Ebben az évben nyolc versenyen álltunk rajthoz, ebből kettőn kiestünk, egyszer kategória második, a többi hat futamon sikerült megnyerni a kategóriát. Sok tapasztalatot és némi rutint gyűjtöttem ebbe az évbe, voltak tökéletes versenyeim, de voltak kevésbé tökéletes is. Összegezve nagyon szép évet zárhattam, mert sikerült kategória bajnoki címet szerezni navigátorommal Szőllős „Báttya” Róbertel.

Jelenleg hogy állsz az ARK bajnokságban és mi a 2013-as illetve a 2014-es távlati célod?

- 2013-ban az autón némi változtatást eszközöltünk kapott egy a-szinkron váltót, illetve navigátor csere történt, idéntől Losonczi Csaba diktálja az itinert. Ezt az évet úgy építettük fel, hogy eltudjunk indulni az ARK (Amatőr Rally Kupa) Északi régiójában megrendezett 6 futamon. A hat futamból hármat teljesítettünk, úgy gondolom, hogy ettől jobb kezdés nem is lehetett volna, mert a háromból kettőt (Miskolc, Salgó) abszolútban megnyertünk, egyen pedig (Ózd) másodikak lettünk. Így az ARK Északi régiójának kiírt bajnokságot abszolút értékelésben vezetjük, de én nem tudom pontosan, hogy lesz-e külön értékelve a régióknak vagy mind a 16 futamból lesznek kihirdetve a díjazottak. Ezért nehéz a dolgunk, mert nem mindegy, hogy hány futamon kell rajthoz állni a jó eredmény végett.

Várjuk a folytatást Nagykállón.

 A Ralda Rallysprint szombatján a Rabócsiringen Prológ kerül megrendezésre. Mennyire szereted az ilyen jellegű eseményeket?

- Ezt a Máriapócsit kifejezetten várom, mert mikor édesapám Rallycrossozott akkor sokat jártunk ide erre a pályára és nagyon  megtetszett. Álmodoztam róla, hogy majd egyszer én is megyek itt, hát most teljesülni fog, bár nem abban a formában,de biztos élvezetes lesz így is. Maga a prológokat szeretem, a hangulata a nézők, a show miatt, meg persze ha jó élvezhető pályát jelölnek ki. Én azt gondolom, hogy a pálya élvezhetősége nagyban befolyásolja a pilóták véleményét a prológról, ha élvezhetetlent jelölnek ki akkor biztos, hogy negatív kritikával fogja illetni a rendezőt. Kíváncsian várom a Máriapócsit, hogy milyen hangulatban fog zajlani.

Vasárnap négy gyors fog rád és a navigátorodra várni. Mióta versenyzel a jelenlegivel és előtte kik ültek melletted és milyen versenyeken?

- A jelenlegi navigátorom Losonczi Csaba 2011-ben és 2012-ben is beugró navigátor volt, de idén úgy alakult, hogy akivel a tavalyi bajnoki cimet szereztük Szőllős „Báttya” Róbert idén nem tud velem tartani egyéb elfoglatságai miatt, ezért Csabi lett az „éles” navigátorom idén. Vele már az előző szerepléseinken sikerült össze szokni, így az idei első futamon nem voltak hátráltató tényezők.

Őket megelőzően kettő szintén beugró navigátorom volt, Kovács Attila aki most Vincze Marcinak navigál és Berta József  aki édesapámnak diktálja idén az itinert.

2014-ben megszeretnénk mérettetni magunkat a Rally Túra mezőnyében, vagy egy-két futamon vagy egész évben. Úgy gondolom, hogy ott gyűlik össze az ország „krémje” jó pilótákból. Emiatt ezt a bajnokságot nagyra tartom és biztosan élvezetes lehet úgy versenyezni, hogy akár hét pilóta küzd az első helyért. Ezért kíváncsiak vagyunk arra, hogy mire lennénk ott képesek milyen eredményt tudnánk elérni.

De ezek még csak tervek nagyon képlékeny, hogy mit csinálunk jövőre. Az autó alkalmas lenne oda, de ott jóval erősebb autók mennek a kategóriába, ezért apa autójával kellene rajthoz állni, amit még vele is meg kell beszélni, meg persze a navigátorommal ki kell találni, hogy működne-e az a költségvetés. Jóval költségesebbek az RTE futamok mint a sprintversenyek, de megéri azt beáldozni, mert többet kapunk érte.

Majd meglátjuk most még az ARK-ra koncentrálunk teljes gőzzel.

Köszönet a támogatóimnak: Határ Motorsport, Varjú Gumi Kft.

Találkozunk, a június 29-30-án megrendezendő Ralda Rally Sprinten!

- Hajósi Miklós -

www.csapassunk.hu

System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object. at SimpleAdserver.AspNetClient.SimpleAdserverClient.GetZoneContent(Int64 zoneId, String contentTemplate, String emptyTemplate)