Bulijoe és a Salgó Rali!

Riport Buránszki Józseffel a TDi Extrém MSE autóversenyzőjével.

Legközelebb a MIDEX Salgó Rally híres és hírhedt pályáin láthatunk a TDi Golf-fal.

Mennyire elég a három pályabejárás ezen a versenyen?

-  Azt gondolom nekünk még a 10 sem lenne elég. De viccet félre téve igyekszünk előre felkészülni, és a sok videó és az eddigi tapasztalatokat, megint egy tovább fejlesztett intiner formájában megalkotni. Részemről sokkal bátrabbnak kell lenni, és jobban bíznom a navigátorom munkájában. Azt gondolom az autón belüli kommunikáción fog múlni a teljesítményünk....

Mivel pótlod a pálya ismereteket?

-  Az autót tanuljuk még és a csapat munkát. Minden futamra valami változást vezetünk be, most a futóművön és a fékrendszeren fogunk változásokat eszközölni. Tesztelni is fogunk egy 200-300 km gyorsaságit, de sajnos azt csak zárt pályán tudjuk megtenni. Igazán nekünk nyílván a valós rally pályán vezetetett sok kilométer lenne az ideális. Minden futamon folyamatosan jobban megyünk együtt és egyre több vissza jelzést tudunk adni a csapatnak, hogy további fejlesztéseket tudjanak végrehajtani. A pálya ismereteket nem tudom pótolni, csak sok km-rel és nagyon sok bejárással.

Versenyszakaszok:

I. Speciálszakasz:-        (Gy 1,4,6,) Zagyvaróna - Cered                 12.3 km   

II. Speciálszakasz:-       (Gy 2,7,)    Zabar - Domaháza                   6.5 km

III. Speciál szakasz:-     (Gy 3,5,8,) Vizslás – Kazár – Salgótarján  8.5 km

Ez nem kis kihívás neked és a navigátorodnak, és persze a szervizesek számára sem. A Csapatoddal a verseny előtt összeültök és átbeszélitek ezt a három pályás versenyt?

- Jövő héten tesztelünk és a navigátorral ellátogatunk a verseny pályára is, és bejárjuk a körülményeket. Ezután beszélni fogunk a csapattal és a segítőinkkel akiknek a valós tapasztalataik megvannak a pályákkal kapcsolatban. Minden előkészítünk az indulás tökéletes legyen, és mi is tudjunk hozni végre több pontot is a kategóriában.

Szombaton egy Prológon veszel részt a Salgótarjáni külső pályaudvaron. Ott sokat lehet majd húzogatni a kéziféket! Mennyire várod, hogy ilyen zárt pályán csapass a TDI-vel?

- Teljesen őszintén, vannak még problémáim az autó kezelésével. Sajnos kevés idő és lehetőség adódik még az összeszokásra. Azt gondolom nem én leszek a leglátványosabb versenyző, és a kedves nézők közönség kedvence sem. De igyekszem néhány látványosabb mozdulattal emlékezeteset alkotni, természetesen szem előtt tartva, hogy a verseny az elsődleges!

Támogatók:

Örök hála azoknak a cégeknek akik segítik a felkészülést és a versenyzésünket!


Köszönjük a Family Market Üzletláncnak, az Akciócsoport Kft-nek, Mobil Present Display Kft-nek, és a Lorin termékcsalád gyártójának a Gironde Kft-nek a folyamatos támogatásért!

- Hajósi Miklós -

www.csapassunk.hu