Sokat kell még fejlődnünk!

Riport Lángi Attila autóversenyzővel a Miskolc rally után.

Érdeklődnék, hogy is jött be nektek és a Béjemvének a hétvégi Rallye?

- Nekünk is meg a béjemvének is bejött a Miskolc rally, habár nem feltétlen a Mályinkai részre gyártották, de egész jól megbirkózott volna a feladattal, ha Én is lehetővé teszem ezt a számára. Ha valaki megnézi az időket akkor látható hogy az első napi teljesítményünkről nem nagyon kell beszélni, és mivel egy 200 évre titkosított napról van szó, nem is tehetem meg. Épp ezért inkább azt mondanám hogy csütörtöktől vasárnapig sikerült összesen 8 órát aludnunk, aminek a nagyobb részét vasárnap reggel. Nem kifogásként mert mi voltunk azok akik nem aludtak, és nekünk kellett volna úgy érkezni hogy ezt meg tudjuk tenni, tehát a hiba csak a miénk, de hát ezek a technikai sportok már csak ilyenek!  De nem szomorkodunk mert a kocsi végigment, minden pontja átment az első éles teszten, jól viselkedik, egyedül annyi baja volt hogy a kuplung nem emel ki fordulaton de hála a jó égnek nem szinkronos a váltó!

 

A prológon hogy éreztétek magatokat? 

- A prológról mivel a titkosított nap része nem nyilatkozhatok!  Maradjunk annyiban hogy jól elb@sztuk. Mindenféle kedv nélkül odaálltunk és többet mentünk füvön mint salakon. A szombati nehéz nap után ami gyakorlatilag folyamatos szerelésből állt. Én már lélekben hazafelé tartottam. Aztán megittunk 10-10 energiaitalt és felkészültnek nyilvánítottuk magunkat az éjszakai gyorsokra. Nagyon remélem hogy a Lillafüred-Mályinka szakaszra lesz még lehetőségünk visszalátogatni mert tudom hogy páran furcsán néznek majd rám de nekem nagyon tetszett!

Azzal együtt is hogy a teljesítményünk kritikán aluli volt.

A Bükkszentlászlói gyorson tavaly már versenyeztünk, nekem az is nagyon tetszik. De essünk túl a szombaton.

Vasárnapra sikerült aludni egy 4 órát, úgyhogy igazán kipihenten vághattunk neki az utolsó 4 gyorsaságinak. A szervizben még gyorsan vágtak egy minimális mintát a szárazra való gumira ahol nagy derültséget okozott Bedő Ákosunk (KSpeed Motorsport) azzal hogy szinkrongumivágásban igencsak leiskolázta szintén tapasztalt padavanját. Az első Királdi körgyorson még soha nem mentünk, az első körön még ismerkedtünk a helyenként vizes, idegen pálya adottságaival. Itt már közelebb volt az időeredményünk a két másik BMW idejéhez, de még mindig volt lemaradás. A következő Sátai gyorsaságin aztán megtörtént amit nagyon nem vártunk és leszakadt az ég. Jégesőben teljesítettük a gyorsasági 2/3-át, és párától tejfehér üveggel a felét. Nem kellett itt sem jó időeredményre számítani, örültünk hogy beértünk időre a szervizbe, akkora víz volt mindenhol. Szervizeseinknek külön köszönet hogy a kb 5 cm mély hideg vízbe is nagy lendülettel feküdtek be a kocsi alá hogy ismét versenyképessé tegyék. Intermedia gumit raktunk fel és nekivágtunk a két utolsó gyorsaságinak. Itt már sikerült azokat az időket autózni mint a többi BMW-snek, így igazolódni látszik a Z4 projekt életképessége. Sokat kell még fejlődnünk, keveset kell még az autón is fejleszteni, de látjuk az irányt, úgyhogy innentől már nem nagyon számítunk ilyen felemás szereplésre. Az ORB-n teljesen kezdőként a második napi szereplésünket elfogadhatónak mondanám, az első nap pedig titkosítva van, arról nem mondhatok semmit. De igazság szerint nagyon nem szeretnénk elfogadhatóan versenyezni úgyhogy minden téren sokat kell fejlődnünk a következő rajtig! Például sokkal kevesebbet és később fékezni, de nem úgy mint a 2. körgyorson mikor 6.-ban érkeztünk meg a lassítóhoz és kicsit későn fékezve leúsztattuk az autót a lassító kijáratába. Mindjárt jó hangulatba keveredtünk! (( http://www.youtube.com/watch?v=2I3tiyRnWh8    4:15-től)   ezt a portálolvasóknak raktuk ide, de amúgy publikus is lehet mert a youtube-ról van)

A sok néző, mennyire tuningolt benneteket?

- A Miskolc környéki versenyeknek mindig jó hangulata van, olyan érzésünk van, hogy itt kivétel nélkül mindenki rallyőrült, kivétel nélkül mindenhol örültek nekünk. A pályán pedig komoly közönséggel találkoztunk akiknek külön köszönet jár hiszen nagyban befolyásolja a mi szereplésünket is lelkes szurkolásuk.

Legközelebb hol indultok?

- Nagyon jó lenne ha az RTE sorozat következő állomásán is ilyen sok lelkes szurkoló lenne hiszen az igazi régi nagybetűs rally-pályákra mindenképpen elmegyünk (remélem nem marad el). Aztán a Z4 következő ORB-s fellépése a szintén jó hangulatú Baranya kupa lesz. Nagyon jó lenne valahogy menni Veszprémben, én gyakorlatilag aszfalt nélkül nőttem fel (autós értelemben) jó lenne látni hogyan is állunk 20 évvel később. De ez még egyenlőre nagyon képlékeny, a Z4 biztos nem lesz murvára eresztve, a régi autónk "csak" rally2-ben felel meg, még azt sem tudom hogy az Én licencem oda jó-e, illetve mehetek-e ott. de ha igen akkor szerintem ránézünk mi erre a Veszprémre is!

Köszönjük Támogatóink segítségét!

Támogatóink: NANOENERGIZER.EU,

Blue16 gépjárművédelmi rendszer, KSPEED motorsport, MCG Europe Kft, MPOWER Kft , Pro Complex Security, Janódob Kft, NONSTOPGUMISZERVIZ.HU, Opera Garden Hotel & Apartments, Yakuza Tatto, bmwtuning.hu,keramiafekbetet.hualuhegesztes.hu

- Hajósi Miklós -

www.hajoka.hu