Mi játszani megyünk a Miskolc Rallyra!

Riport Lángi Attila autóversenyzővel.

- Az Eger Rallyn technikai gondokkal küzdöttetek. Sikerült-e felderíteni és helyre állítani a keletkezett problémákat?

- A futómű problémánk, a módosított alkatrészek beszerelésével már az Eger rally első szervizén végérvényesen megoldódott. A váltó sebességben ragadása nagyrészt az Én hibám volt, mivel szervo nélkül teljesítettük az összes gyorsaságit, és már gyakorlatilag nem éreztem semmimet, így sikerült addig "keverni a betont", míg valami elmebeteg pozícióba húztam a váltókart! De a GEARBOX.HU csapata elvileg bolondbiztossá tette a váltót, úgyhogy ilyesmire se számítunk hogy bennragadna sebességben. A kormányszervó az már kérdésesebb, habár ott minden alkatrész vadonatúj, de a tesztelések során ott még tapasztaltunk bizonytalanságot amit egy jelentősen nagyobb szervótartály beépítésével próbálunk meg megoldani. De igazság szerint még mindig úgy vagyunk vele, hogy egy ilyen autónak nem szabadna semmilyen műszaki hibával küszködni úgyhogy bizakodóak vagyunk.

- Anno mentetek a mostani Miskolc Rally pályáin? Ha igen hogy tetszett? Illetve a mostani mennyire jön be?

- Miskolcon voltunk már RTE versenyen, Bükkszentlászló-Bükkszentkereszt elvileg elejétől végéig megvolt, a Sátai gyors az nekünk még hosszabb volt mint a mostani lesz, de a Lillafüred-Mályinka és a Királd semmilyen szinten nem ismert számomra.

 

- Elég nagy szurkoló táborral rendelkeztek, miképp élitek ezt meg?

- Azt nem tudjuk mekkora szurkoló táborral rendelkezünk, de az biztos hogy mivel rajtunk nincs teljesítési kényszer, ezért ezt az egész versenyzést a barátainknak és a nézőknek ajánljuk ki, mi pedig attól leszünk boldogak ha mindenki jól fogja érezni magát a versenyen. Mi gyakorlatilag ugyanazzal a közismert "őrültséggel" vágunk neki a versenynek, amit ha valaki látott tőlünk tavalyi belsőkamerás felvételt akkor egy kicsit átérezhet velünk! Minden verseny valamilyen sztori köré épül, már várjuk, hogy a 2013-as Miskolc Rally milyen témát ad nekünk, mivel ez mindig csak ott derül ki! De egy BIZTOS, BÁRMI is történik mi nagyon jó hangulattal fogunk versenyezni, és nagyon fogunk örülni mindenkinek, akiktől kikapunk, akiknél gyorsabbak leszünk, azoknak a nézőknek akik szemmel láthatóan szeretnek és ha lenne ilyen akkor azoknak is akik nem szívlelnek minket. Mi játszani mentünk és megyünk minden versenyre!

 

- Az elöl morog hátul kapar BMW Z4 M-etekkel volt-e lehetőség tesztelni a Rally előtt?

- Sok tesztet nem sikerült ismét nyélbeütni, de van bennünk néhány utcai kilométer szigorúan a közlekedési szabályokat betartva.

 

- Milyen eredménnyel lennétek kibékülve?

- Legfőbbképp jó lenne már átgurulni egy ORB-s verseny céldobogóján. Ha ez sikerülne akkor (ha nem csak begurulunk a célba egy ronccsal) jó lenne látni hogy a hasonló autókkal indulókhoz képest mennyire vagyunk elmaradva, vagy esetleg..............    Más kategóriával nem méricskéljük magunkat gyakorlatilag amikor átjöttünk az RTE ből már akkor várható volt hogy ennyire erős mezőnyben nem lesz annyi kupával mérhető sikerélményünk, de majd nézegetjük a régieket!

 

Minden versenyzőnek sok sikert a nézőknek pedig feledhetetlen élményt kívánunk a csapatunk és támogatóink nevében is!

Támogatóink: NANOENERGIZER.EU, Blue16 gépjárművédelmi rendszer, KSPEED motorsport, MCG Europe Kft, MPOWER Kft , Pro Complex Security, Janódob Kft, NONSTOPGUMISZERVIZ.HU, Opera Garden Hotel & Apartments, Yakuza Tatto, bmwtuning.hu,keramiafekbetet.hualuhegesztes.hu

- Hajósi Miklós -

www.hajoka.hu