A dübörgő lóerők Urai

Március 23-án újra feldübörögnek a lóerők a Kiskunlacházi repülőtér betonján.

Indul a Dragracing.hu gyorsulási bajnokság.

Gyorsulási versenyzőket kérdezek a Poco Loco verseny előtt.


Kovács Szabolcs, Ford Escort RS 2000
- Az idei felkészülés már picit lazábban telt mivel, az idei autóval tavaly már sikerült az utolsó versenyen teszteltünk. Ez úgy sikerülhetett, hogy 2012-ben nem indultunk a bajnokságban. Igazából, idénre kizárólag a motor programozása és a futómű apróbb fejlesztései maradtak.
Nagyon izgalmas lesz ez a szezon a csapatnak, mert teljesen új irányt veszünk.
2011-ig egy FWD Fiesta-val indultunk, amit 2003-2004-ben állítottunk csatasorba.
Sikerült elérni 2011-re, hogy miénk lett Európa második leggyorsabb elsőkerékhajtású autója. (9,3@242 a negyedmérföld)
Ezután döntöttük amellett, hogy irányt váltunk és megpróbálunk egy sor4 motoros csővázas autóval beférkőzni a V8-ak közé.
Az új autó teljesen csővázas 100" tengelytávval.
2.0 16V Zetec motor pillanatnyilag 700Le 1.6bar nyomáson.
Jerico DR4 Clutchless váltó, Ford 9" hátsóhíd, RS2000 100% üvegszálas bódé.
A tervem az idei évre, a 8mp 402 méteren... Azt gondolom ez nem lehetetlen, hiszen 2012-ben 350Le-vel futottunk tesztfutamban 10.8-at mindenféle rajt forszírozása nélkül.

Kiss György, Honda Civic 1.9

- 2013-as célom, hogy ugyanazt elérhessem, amit tavaly! Minden versenyen, első helyen végeztem, és az összetett pontversenyt is megnyertem a Drag Kupában, és holtversenyben első lettem az OB-ban is!

A technikám nagymértékben nem változott, némi finomítást végeztünk az autón! Büszke vagyok arra, hogy igen szép nagy csapat és szurkoló tábor áll mögöttem, és minden támogatást és segítséget megkapok tőlük.

2011-ben, Street kategóriában versenyeztem, akkor is első helyen végeztem a kategóriámban, de lehetőségem nyílt, hogy 2012-ben profiban indulhassak, és szerencsére a legjobb sikerekkel végeztem.

Az autó egy Honda Civic 1.9-es szívó ethanolos első kerék meghajtásos, 306LE. Legjobb eredményem 402 méteren, 11.208mp és a végsebesség 193km/h. 

Fekete Tamás, Volkswagen Golf1 Diesel

- Ez az év az elvárások éve számunkra, szeretnénk a tavalyi eredményeket folyamatosan megfutni, minden versenyen.

Tavaly megvalósítottuk a magunk által felállított mércét. Szerettünk volna egy 10mp időt, majd ezután egy Európa csúcsot.

Hál Istennek sikerült megcsinálni: Fastest FWD Diesel Car in Europe. 10,678mp 207 km/h. 1,6 sec 60 lábon, még javítanunk kell, de ami késik, nem múlik.

AZ 1,9 pdTDI motorunk beleadta szívét lelkét ebbe az eredménybe, amiben a csapatagok (Telek János, Schmidt Gabi, Gyulabá) is kivették részüket, hiszen mindez egyedül nem sikerült volna. 2013 -ban szeretném, ha továbbra is a dobogóra állhatnánk, és újabb és jobb eredményekkel lephetnénk meg a magyar és európai dieseleseket.

Az autó kapott néhány új alkatrészt, mely reméljük, meghozza a várt eredményt.

Gyakorlat teszi a mestert, mondják az öregek, melyben hiszek én is és továbbra is, próbálom majd a legjobbat kihozni a mi GOLF 1. versenyautónkból.

Köszönöm a riportot, és találkozunk március 23-án Kiskunlacházán a Poco Loco gyorsulási versenyen!

Ui. a füldugót ne hagyd otthon!

-       Hajósi Miklós –

www.dragracing.hu