„4 évszak Rally-sprint kupasorozat V. forduló” - 2011.11.20.

Infó: VERSENYKIÍRÁS A verseny neve: „4 évszak Rally-sprint kupasorozat V. forduló” A rendezvény az MNASZ által NEM regisztráltatott verseny! Rendező neve: KISÚJI AUTÓ-MSE A verseny helye: Kunmadaras repülőtér Bejárat: A főkapu után a kijelölt úton Depó: Beton, Info: Mózsik József: 06303661940 Szombat Zoltán: 06703693375 1.általános ismertető A verseny ideje: 2011. november 20.Vasárnap Helyszíni nevezés: 2011. november 20.Vasárnap 07.00 -09.00. Kérünk mindenkit, hogy időben érkezzen!! 09.00 után a rendezőségnek nem kötelező a versenyző nevezését elfogadni!! Versenyzői eligazítás, pályabejárás,rajtszámosztás: 09.15 – 09.55 Pálya: 9,5 km- 10 km/ kör (talaj: aszfalt, beton) A pálya nyomvonalát a helyszínen ismertetjük. ( a terület sajátosságai miatt) Rajt: 10.00 Nevezési díj: 11.000.- HUF ( minden nevező részére ajándék 1,5 órás DVD a versenyről a Victory Manager jóvoltából) Belépő nézőknek: INGYENES Egyébb: Lámpasor a versenyautókon ajánlott, de nem kötelező. Ha esteleg bármilyen tecnikai probláma hátráltatná a verseny lefolyását, akkor előfordulhat, hogy az utolsó körre besötétedik. 2. A verseny ismertetése A versenyzők a mért köröket rajtszám szerinti sorrendben teljesítik. A rendezőség által kijelölt pályát a megadott haladási iránynak megfelelően, a legrövidebb idő alatt kell teljesíteni. Minden Induló háromszor teljesítheti a pályát, és az értékelésbe a legjobb két kör összideje számít. Ha a Versenyző önhibáján kívül akadályoztatva van a pálya teljesítésében, újra teljesítheti a futamot. Műszaki hiba miatt ideiglenesen kiállni kényszerült versenyző, az adott körét NEM teljesítheti újra. A pályán E-jelzésű bukósisak, felhúzott ablakok, zárt ruházat, bekapcsolt biztonsági öv az utasnak is KÖTELEZŐ! Egy autóval több versenyző is indulhat, de egyszerre csak egy rajtszám legyen az autón. Ha több rajtszám van az autón, az éppen aktuális rajtszám kivételével a többit el kell takarni, vagy áthúzni. Egy autóban max. 2 fő tartózkodhat (Csövezetlen autóban csak a versenyző) Egy Versenyző egy kategóriába csak egyszer nevezhet. Felnevezés lehetséges! Időmérés: fotocellás, számítógépes értékeléssel, amely ellen óvásnak helye NINCS! Adott kör végén van lehetőség a pályán bentmaradt műszaki hibás jármű műszaki mentésére, ha a jármű feltételezhetőleg javítható és azzal a verseny tovább folytatható. Ebben az esetben kérnénk a többi versenyző türelmét. 3.A verseny értékelése A versenyen a legjobb két kör összidejével rangsoroljuk az Indulókat. 4. Büntetések Korrigálás nélküli pályatévesztés, valamint a megadott haladási iránnyal való szemben haladás(kivéve megpördülés esetén egy gépkocsi távolságot) : az adott körből való kizárás, mely ellen óvásnak helye NINCS!!! STOP vonalnál / táblánál a megállás KÖTELEZŐ! Ha ennek nem tesz eleget az Induló, akkor a rendezőség abból a futamból való kizárással büntetheti, de minimum +15 mp időbüntetést ad! A Versenyző a rajtnál nem jelenik meg időben (nem jelzett): +5 mp. Amennyiben jelzi a késést, úgy a futam utolsó indulója után teljesítheti mért körét. Ezen időn belül jelezheti szándékát a kör megkezdésére. Ha túllépi a szervizidőt, akkor az adott köre érvénytelen. Amennyiben az autó teljes terjedelmében áthalad a pályát szegélyező gumisoron, úgy +5 mp időbüntetést kap. 5. Óvás A nevezési díjjal megegyező összeg befizetésével, az egyesület kijelölt tagjánál lehet a felmerült probléma, illetve szabálytalanság pontos leírásával együtt. Egy óvás egy versenyző, illetve pályabírói döntés, vagy technikai szabálytalanság ellen lehetséges. 6. Kategóriák Keleti Első kerék hajtású – EK Keleti Hátsó kerék hajtású – HK Tuningolt Keleti Hátsó kerék hajtású – LADA Női kategória – N Junior – JK Nyugati autók: 1- 1000 cm3 – 1 kategória 1001-1300 cm3 – 2 kategória 1301-1600 cm3 – 3 kategória 1601-2000 cm3 – 4 kategória 2001- cm3 – 5 kategória 4x4 – 6 kategória Felnevezett 1600 alatti – 7 kategória Felnevezett 1600 fölötti – 8 kategória Kategória meghatározások: Keleti Első kerék hajtású: Értelemszerűen első kerék hajtású gépjárművek, ide sorolandó, a Trabant gyártmányú, kizárólag gyári Trabant motorral rendelkező gépkocsik. Keleti Hátsó kerék hajtású: Értelemszerűen, hátsó kerék hajtású gépjárművek, ide sorolandó, ha összkerék hajtású autóról az első kardántengely le van szerelve, vagy az összkerék hajtás kapcsolása ellenőrizhetően ki van iktatva (kar plombázása, elektronika kikötése és a kapcsoló feszültségmentesítése. (esőáramú helyett más típusú ugyancsak esőáramú vagy A-s karbi). Tiltott alkatrészek:Nyomtáv szélesítő,szívó illetve kipufogó sor megváltoztatása az Y-ig.14” feleti kerekek használata,illetve SLICK gumi használata. Tuningolt Keleti Hátsó kerék hajtású: Nem gyári fel vagy leömlővel, nyomtávszélesítéssel, SLICK gumival, nem gyári méretű (átmérő) felnivel, más motorral szerelt, hátsó kerék hajtású gépjárművek, ide sorolandó, ha összkerekes autóról az első kardántengely le van szerelve, vagy az összkerék hajtás kapcsolása ellenőrizhetően ki van iktatva (kar plombázása, elektronika kikötése és a kapcsoló feszültségmentesítése. Női kategória: cm3-tol/hajtásmódtól függetlenül. Junior kategória: cm3-től/hajtásmódtól függetlenül,16 éven aluli versenyzők. Nyugati autók: Minden autó, amely az első két kategóriába nem sorolható cm3 megkötéssel Turbós autók: 1.7 szorzóval kerülnek besorolásra! 7. A rendező egyéb közlendői A rendező utasításának figyelmen kívül hagyása, a rendezőség, vagy más versenyző akadályoztatása, illetve a menetiránnyal szembeni haladás azonnali kizárást von maga után. Tilos alkohol, vagy bármilyen bódító hatású szerek befolyása alatt rajthoz állni. Ezt a rendezőség ellenőrzi, és a versenyzőt kizárja az adott versenyből. Verseny ideje alatt bekötött biztonsági öv és E jelű bukósisak használata kötelező az autókban ülők számára, valamint egyrészes overál ajánlott. Felhívjuk minden Induló figyelmét, hogy a versenyen saját felelősségére vesz részt. Bármilyen keletkezett anyagi, erkölcsi kárért, személyi sérülésért a rendezőség FELELŐSSÉGET NEM VÁLLAL! Kérünk minden Versenyzőt, hogy segítse a munkánkat az időben történő megjelenésével. K érjük, hogy az időmérés pontossága érdekében, az időmérő kezelőit ne zavarják! A depóban kultúrált viselkedést és maximum 5 Km/h sebességet követel meg a rendezőség! Aki ezek ellen vét, kizárható a versenyből! Gépátvétel után a depót gépkocsival elhagyni tilos! A gépátvétel során teljesítendő követelmények: Minimum 2 Kg-os kézi tűzoltó készülék (ennek megfelelő rögzítése), szemeteszsák és szerelőponyva. Akkumlátor megfelelő rögzítése,ülések és biztonsági övek megfelelő rögzítése. Gépátvételnél szorgalmazzuk a bukócsövet és kiemelt figyelmet fordítunk a fék és kormányberendezés hibátlan működésére Ezen feltételek bármely hiánya esetén a versenyautó átvételére nem kerül sor. A gépátvétel menete: - A technikai bizottság (minimum 2 fő) a gépátvételre kijelölt helyen átnézi és átveszi az autót. Ezzel párhuzamosan kerül meghatározásra a kategória. - A versenyző a kitöltött nevezési lappal befárad a regisztrációhoz, és megteheti a nevezését. Itt kell jelezni, ha többen indulnak egy gépkocsival! A rajtszámok kellő széthúzása érdekében. - A versenyző elhelyezi az autóját, szállító járművét,trélerét a szerviz területen a rendezőség által megadott helyre. AZ AUTÓSPORT VESZÉLYES ÜZEM! MINDENKI SAJÁT FELELŐSSÉGÉRE LÁTOGATJA! A verseny ideje alatt a helyszínen büfé és sörsátor várja a közönséget! Versenyeink Eü. biztosítását az OXYLOG Kft, Műszaki biztosítását a Kisújszállási Tűzoltóság végzi az Önök biztonsága érdekében! Időmérést a Chronos Time Management System végzi ezred másodperc pontossággal! Versenyünket támogatja: Kunmadaras Nagyközség Önkormányzata Kunairport Kft