System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object.
at SimpleAdserver.AspNetClient.SimpleAdserverClient.GetZoneContent(Int64 zoneId, String contentTemplate, String emptyTemplate)
Ifj. Vizelli Karcsiék alaposan odatették magukat a 2015-ös évre, hiszen maximálisan felkészítették Lada VFTS-üket. Az utolsó kis csavart is újra cserélték a vilniuszi technikában és végre egy tökéletes hátsó féket is beújítottak az orosz vas alá, ami reményeik szerint sokat segít majd nekik az évad során a rövidebb féktávok és a nagyobb kupák begyűjtésében. Ifj. Vizelli Karcsival beszélgettünk az Eger és az előttünk álló Miskolc Rallye-ról. Rallye2 Ifj. Vizelli Károly LadaLada VFTS Eger Rallye Miskolc Rallye
-Milyen típussal fogtok versenyezni az idei évben?-Hááát ,nem tudtuk eladni az A-s Ladánkat ezért marad idén is a típus. Pedig Vfts-t szerettem volna. De szerintem bizonyos pályákon ott lehetünk az elejében ezzel is remélhetőleg.-Ki fog űlni a versenyautóban melletted?-Új navigátorral megyek az idén ,biztos mert Bélám idén kicsit pihen. De segít így is nekem. Még nem tudom kivel megyek mert egy pici anyagi segítség is kellene a navigátortól.-Milyen eredménnyel lennétek elégedettek?-Sajnos nagy álmaink nem lesznek az idén mert nem áll össze az egész évadra az anyagi
ettől függetlenül három Ladával jelen leszünk az év utolsó futamán.Kik és milyen autókkal fognak versenyezni a csapatnál?- Baksai László, Poczang Valér - Gschwindt András és Gyenes András – Schmidt Ádám párosok indulnak a csapatunkat képviselve.Az időért vagy pedig egy kis kikapcsolódásként állnak rajthoz a versenyzők?- Részünkről csak egy elvárás van, érezzék jól magukat és szórakoztassák a nézőket. Azt gondolom, hogy a versenyzők nagy része „buli versenynek” tekinti ezt a futamot, de a végén van aki bevallja, hogy azért az óra ellen is versenyzett…Támogatóink:Drive Music Kft., Ecoffice December 28-29-én a Hungaroringen megrendezésre kerülő Szilveszter rallyn Ladákkal képviseli magát a SOLID Racing Team. A csapatvezetőt kérdeztük a változásokról.
reptéri gyorson küzdöttünk a kocsival, majd a másodikon az
Árpádtetői cél kanyarban picit hibáztam és nekimentünk a
szalagkorlátnak, jelentős hátrányt összeszedve ezzel” – mondta
Veréb Zoltán.
A technikai hibák sem kerülték el a Lada VFTSt, hiszen három
önindítót is elfogyasztott a közel 430 kilométeres össztávú
versenyen. Mindent összegezve természetesen a célt teljesítették,
Replica abszolútban és R1 kategóriában is sikerült felállni a
dobogó harmadik fokára.
„Összességében elégedettek vagyunk, azért jöttünk a Mecsekbe,
hogyMecsek Rally Lada
Sári Péter
ORB, Rallye2, Historic
, kiegyensúlyozottabbak így az esélyek. Ez rögtön az első körben be is bizonyosodott, jó időket tudtunk autózni, remekül álltunk. Meglepett, hogy milyen jó Zsigulik ellen kellett versenyezni, megváltoztak a dolgok tavaly óta, de élveztük a versenyzést, a pályák is kedvünkre valóak voltak. Sajnálom, hogy ki kellett állnunk, jó lett volna célba érni, de feladtuk a csatát egy műszaki hiba miatt. Racing.hu: … ami nem volt más…Baksai László: … mint, hogy hengerfejes lett a Ladánk. A hetedik gyorsaságin, vagyis utána kellett félre állnunk. Már a rajtnál, amikor beálltunk éreztem, hogy kezd a motor elgyengülni Sokan tartják murvamenőnek Baksai Lacit, nem is alaptalanul, hiszen „csinált ő már meg” a Ladájával igen komoly technikákat laza talajú versenyeken, óriási meglepetéseket okozva nézőnek, ellenfélnek egyaránt. Aradon és Veszprémben sikerült abszolútot is nyerni, tehát most újabb nagy dobást várhattunk tőle a büki erdőkben, ami nem is maradt el, az élmezőnyben autózott, csak a vége lett egy kicsit kesernyés a kávénak. Legalább is szerintünk. Mert Lackó és Béla végig vigyorogta a Bükfürdő Rallye-t. Az hogy kiestek? Ők bizony letojják. Baksai Lacival beszélgettünk. Baksai László NagyBéla Lada Rallye2 Bükfürdő Rallye
Ezüstérmes páros az „A” Lada Kupában
MARICSEK RACING TEAM – IV. Peugeot PM Vác Rally, 2013. szeptember 21-22.
Holecz „Kicsy” Krisztián – Nagy Zoltán, Lada 2105
Hazai pályán, a IV. Peugeot PM Vác Rallyn fejezte be a 2013-as versenyszezont a Holecz Krisztián-
Nagy Zoltán páros. A Maricsek Racing Team versenyzőinek nem volt könnyű futamuk, viszont
tisztességesen helytállva, az A/3 kategória és az „A” Lada Kupa értékelésében is a második helyre
kormányozták be a Lada 2105 versenygépet. Kicsyék a váci siker mellett év végén egy kategória 4.
hellyel, és egy kupabeli ezüstéremmel is gazdagodtak ... – mindössze 2,4 másodperccel maradtunk alul Fekete Milánékhoz képest.
A szakaszokat úgy ismertem, mint a tenyerem, így nem jelentett komolyabb problémát az
abszolválásuk. Mondhatni a szokásos műszaki probléma jött elő a Ladán: a váltókar rendetlenkedett.
Emellett az egyik gyorson a futóművet is megütöttem, de szerencsére a fiúk orvosolni tudták a
problémát a szervizben. Az utolsó gyorsaságit már sötétben teljesítettük - bár volt lámpasorunk,
sajnos így is 11 másodperccel rosszabbat mentünk, mint napközben.
Végül az A/3 kategória és az „A” Lada Kupa értékelésében is a második helyen intettek le bennünket ... .
Úgy érzem, a győzelem megszerzéséhez 110%-t kellett volna nyújtanunk, de most csak 100-t sikerült
kivitelezni. Az eredményünkkel azonban így sem lehetek elégedetlen, hiszen ez hozzásegített
bennünket ahhoz, hogy év végén kategória negyedikek, a kupában pedig másodikak legyünk.
Nagy Zoltán:
Izgatottan készültem a váci versenyre, hiszen számunkra ez hazai pálya volt, s rengeteg
ismerősünk, barátunk kinn volt a szakaszok mentén, és szurkoltak nekünk. A többi versenyzővel
ellentétben mi inkább élesben, sem mint a prológon nyújtottunk látványos autózást a közönségnek.
Kis fordulaton a Lada nem ... teljesített jól, a szűk visszafordítóknál többször is lefulladt. Így mi sem
élveztük annyira a szombati programot, de a lényeg az volt, hogy gond nélkül abszolváltuk.
Vasárnap reggel jól kezdtünk, a kategóriánkban első időt autóztunk. Ugyanakkor éreztük azt is, hogy
a gumik már nem fognak úgy, mint Tatabányán. Ennek ellenére próbáltuk kihozni magunkból és a
kocsiból is a maximumot. A sejcei pálya eléggé megviselte a Lada futóművét: mikor lejöttünk a
gyorsról, hol balra, hol pedig jobbra állt a kormány. Nagymarosnál pedig egy lassítót sikerült
lebombáznunk. Köszönettel tartozunk Kovács Krisztiánnak ... és a szervizcsapatnak, aki nagyon jó
munkát végzett a szervizünkben, és mindig tökéletes állapotban kaptuk vissza tőle a Ladát a soron
következő kör kezdetére. Végig nagyon jó csatában voltunk Fekete Milánékkal, folyamatosan ment az
adok-kapok kettőnk között. A leintéskor azonban 2,4 másodperccel maradtunk le az első helyről, de
így is nagyon büszke vagyok mind a váci, mind az egész éves szereplésünkre.
Ha év elején elém tolják a papírt, miszerint így fogjuk zárni a 2013-as versenyidényt, rögtön aláírtam
volna. Két fordulót is kihagytunk idén, ennek ellenére nagyon szép eredménynek mondhatóLada 2105 IV. Peugeot PM Rally
Maricsek Racing Team
Rally
A váltógondok ellenére is elsőként végeztek
MARICSEK RACING TEAM – XIII. GARMIN Rallye, 2013. július 20-21.
Holecz „Kicsy” Krisztián – Nagy Zoltán, Lada 2105
A XIII. GARMIN Rallyeról sem térhetett haza üres kézzel a Holecz „Kicsy” Krisztián-Nagy Zoltán duó.
Habár versenygépüknek, a Lada 2105-nek nem igazán fekszenek a tempós szakaszok, mégsem
álltak feltartott kézzel a rajtba. Ennek meg is lett az eredménye. A Maricsek Racing Team színeiben
induló váci páros az A Lada Kupa győztesének járó kupával gazdagodott az RTE lábatlani
állomásának végére.
Holecz „Kicsy” Krisztián:
Összességében ... egy jó és pörgős bajnoki fordulót tudhatunk a hátunk
mögött. Ahhoz képest, hogy elsőre nem nyerték el igazán a tetszésemet a GARMIN Rallye pályái,
annál izgalmasabb, élvezetesebb volt a menetelésünk élesben.
A verseny folyamán a megolvadt és a fehér aszfalt nagyon csúszott, nekünk is volt néhány kisebb
kalandunk azokon a részeken. A 3. gyorsasági elején eltörött a váltókulissza a Ladában, mindössze
csak a 3. fokozatunk maradt meg, abban kellett teljesítenünk a szakasz hátralévő részét. A Lábatlan-
Máriahalom közötti etapon Zoltán megpróbálta orvosolni a hibát. Ekkor egy rövid ideig ismét ...
rendesen tudtam használni a váltót, ám a 4. gyorsasági rajtja után ismét felmondta a szolgálatot. A
szervizben azonban megoldottuk a problémát, hála Vizelli Karcsi versenyzőtársunknak, aki
kölcsönadta a szükséges alkatrészt. Emellett köszönettel tartozunk Kurali Bálintnak is, aki segédkezett
nekünk a szervizben, és helyrehozta a Lada váltóját.
Folyamatosan tudtunk gyorsulni, a kupások között az élen jártunk, s igazi, vérre menő csatákat
vívtunk Fekete Milánnal – ő azonban idő előtt a verseny feladására kényszerült. Végül az A3 kategória
4. helyén végeztünk, az A Lada Kupát pedig megnyertük. Elégedett ... feltérképezni a pályát. A második gyorson olyan időt értünk el, amin még mi magunk is
meglepődtünk. Ez a jó szereplés azonban kifizetődő volt, hiszen a második kör elején, már az első
kilométer után eltörött a komplett váltókar, és a váltó bennragadt a 3. sebességi fokozatban. Ennek
következtében visszafogott tempóban fejeztük be a szakaszt, majdnem 20 másodpercet hagytunk a
pályán. A futam utolsó felvonásában ezt a lemaradást kellett behoznunk, ami végül sikerült is, és az A
Lada Kupában a dobogó tetejére állhattunk fel. A kategóriánkban épphogy lecsúsztunk a pódiumról,
de elkeseredve nem vagyunk emiatt ... , hiszen olyan autók végeztek előttünk, akikkel nagyon nehéz
lenne felvenni a versenyt. A realitás talaján maradva ezért az egész futam alatt inkább a Lada Kupát
tartottuk szem előtt.
Ez úton is váltón köszönjük a sporttársaknak segítségét a váltójavításban! A következő versenyig már
csak ezen a területen kell majd elvégezni a revíziót a kocsiban, amúgy komolyabb sérülést nem
szenvedett a versenygép. Szeretnénk elindulni az augusztusi Tatabánya Rallyen is, de ha ez nem
jönne össze, akkor Vácott, hazai pályán szeretnénk majd megismételni ezt az eredményt.
Partnereinknek köszönjük az együttműködéstXIII. GARMIN Rally Lada 2105
Maricsek Racing Team
Rally
„Erre még mi sem számítottunk!”
MARICSEK RACING TEAM –Salgó MIDEX Rallye 2013, 2013. június 15-16.
Holecz „Kicsy” Krisztián – Nagy Zoltán, Lada 2105
A 2013-as szezonban, először a Salgó MIDEX Rallye 2013 keretein belül láthattuk rajtvonalhoz állni
Holecz „Kicsy” Krisztiánt és Nagy Zoltán. A Maricsek Racing Team párosa félévnyi kihagyás után
adott gyújtást újra a Lada 2105 versenyautóra, ami a navigátor szakértői kezei között épült,
fejlődött a kényszerpihenő alatt. A munka eredménye meg is lett: Kicsy beváltotta a Zoltánnak tett
ígéretét, s kupával tértek haza Salgótarjánból – ráadásul ... szeretnénk mindenkinek megköszönni!
Kicsy a futam előtt megígérte nekem, hogy kupát fogunk haza hozni, s az erős mezőny ellenére ezt
most sikerült is beváltania. Az A3 kategóriában a 3., az „A” Lada Kupában pedig a 2. helyezettnek járó
trófeával gazdagodtunk. Terveink szerint a következő futam a Lábatlan- Nyergesújfalu Rali lesz, amire
a kocsi már most teljes harci díszben áll, akár már a következő hétvégén rajthoz lehetne állni vele.
Partnereinknek köszönjük az együttműködést:
NBH Security Kft., CSR Média, Maricsek Racing Team,
Rally Café, Club Mouseoleum, Rubra Art Lounge, XLavina, Oxxo Energy DrinkSalgó Rally Lada 2105
Maricsek Racing Team
Rally
Kicsy dobogóra törne
MARICSEK RACING TEAM – MIDEX Salgó Rallye 2013
Holecz „Kicsy” Krisztián – Nagy Zoltán, Lada 2105
Legutóbb a 2012-es Szilveszter Rallye keretében, testvérével az oldalán láthattuk az aszfaltot
koptatni Holecz „Kicsy” Krisztiánt. Fél év szünet után a Maricsek Racing Team pilótája újra rajthoz
áll, hogy bajnoki pontokkal gazdagodhasson a Rali Túra mezőnyében. Segítségére most is Nagy
Zoltán lesz, aki lelkiismeretes munkájával az utolsó pillanatig azon dolgozik, hogy a Lada 2105
tökéletes állapotban vonulhasson fel a rajtvonalhoz.
Holecz „Kicsy” Krisztián:
Sprintfutamok ... alkalmával már teljesítettem a kazári és a zagyvaróna-ceredi
szakaszt is. Nagyon tetszik a pályák vonalvezetése, gyorsak, de egyben veszélyesek is a szakaszok.
Cereden például akkorát estem néhány évvel ezelőtt, hogy az autót, úgy ahogy volt, ki kellett
dobnunk a kukába, ez után épült meg a mostani autó. Nincsenek tehát szép emlékeim erről a
versenyről, viszont valamelyest hazai pályának tekintem, mert édesanyám ceredi származású.
Jelenleg fék- és karburátorproblémákkal küzd a Lada, ezért még sok munka áll előttünk. Az éles
verseny így egyben teszt is lesz számunkra a hosszú téli szünet után, hiszenSalgó Rally Lada 2105
Maricsek Racing Team
Rally
MAGYARORSZÁG
ORSZÁGOS RALLYE BAJNOKSÁGA
2013.ÉVI ÁLLÁS
ORB LADA KUPA
AZ ORB LADA KUPA FUTAMAI
I.
II.
III.
IV.
V.
VI.
2013. 04. 05 - 07.
2013. 05. 10 - 12.
2013. 07. 12 - 14.
2013. 09. 06 - 07.
2013. 09. 27 - 29.
2013. 11. 07 - 09.
Eger Rallye 2013
Miskolc Rallye 2013
Veszprém Rallye 2013
Kassa Rallye 2013
Budapest Rallye 2013
47. Mecsek Rallye 2013
Eger
Miskolc
Veszprém
Kassa (SK)
Budapest
Pécs
Laroco MSE
D-Moto Kft.
Laroco MSE
Laroco MSE
Rallye szakág
Pécsi Sport Nonprofit Zrt.
Hely
1
2
3
4
5
6
7
Vezető neve
Versenyzőtárs neve
Kovács Zoltán
Szabó Gábor
Boroznaki Tibor
Kiss András ...
Nedeczki László
Kovács Géza
Király Gábor
Molnár Alexandra
Veréb Zoltán
Papp Tamás
Kiscsatári Imre
Siroki Zoltán
Tóth Zoltán
Vidinczei Richárd
Egyesület
Versenyautó
Car-Tools Kft.
Lada VFTS
Rally & racing MSE
Lada VFTS
HBRK ASE
Lada VFTS
Maximmun Racing Team
Lada VFTS
Főtaxi SC
Lada VFTS
Dynamic Rallye Team
Lada VFTS
Dynamic Rallye Team
Lada VFTS
I.
II.
III.
IV.
V.
VI.
VII.
Összesen
10
8
6
5
4
3
2
10
8
6
5
4
3
2
ORB LADA KUPA 2013
1
Lada 2013. évi állás
MNASZ
Rally
MAGYARORSZÁG
ORSZÁGOS RALLYE2 BAJNOKSÁGA
2013.ÉVI ÁLLÁS
LADA -1600 KUPA
AZ R2 LADA -1600 KUPA FUTAMAI
I.
II.
III.
IV.
V.
VI.
2013. 04. 05 - 07.
2013. 05. 10 - 12.
2013. 07. 12 - 14.
2013. 08. 24 - 25.
2013. 09. 27 - 29.
2013. 11. 07 - 09.
Eger Rallye 2013
Miskolc Rallye 2013
Veszprém Rallye 2013
Baranya Kupa 2013
Budapest Rallye 2013
47. Mecsek Rallye 2013
Eger
Miskolc
Veszprém
Komló
Budapest
Pécs
Laroco MSE
D-Moto Kft.
Laroco MSE
Marco Racing Team Kft.
Rallye szakág
Pécsi Sport Nonprofit Zrt.
Hely
1
2
3
Vezető neve
Versenyzőtárs neve
Varga Norbert
Jobbik Dániel
Kocsis Zsolt
Lindi Ibolya ...
Baksai László
Kása Ferenc
Egyesület
Versenyautó
HBRK ASE
Lada 21074
Car-Tools Kft
Lada 2107
Rally&Racing
Lada 2107
I.
II.
III.
IV.
V.
VI.
VII.
Összesen
10
8
6
10
8
6
ORB 2WD KUPA 2013
1
2013. évi állás Lada
MNASZ
Rally2
Bütösi Zsolt - Radványi József LADA 21074Látványos első gyorsot láthattak tőletek a kilátogató nézők a Királdi körgyorson. Hogy éreztétek magatokat, és miként éltétek meg a sok néző szurkolását?- Ahogy mondtam is előtte, egy tesztnek szántam ezt a versenyt ami jó döntés volt részünkről mert ugyanis ezt a sok kínoztatást amit a kocsival tettünk, egy hengerfej tömítés szakadás koronázta meg. Biztosan fogunk még jönni máskor is versenyezni sprintbe. Ennyi csupasz férfi se...get szerintem még soha nem láttam! Gyönyörű volt mondhatom, de legalább jót röhögtünk rajta.A második gyors is feltűnőreLada Ózdi Rallysprint
Ladával a Janner Rallyn, Bütösi Zsolt-tal.
Beszélgetés Bütösi Zsolt autóversenyzővel, aki megmutatta az Osztrák
sógoroknak, hogy is lehet keresztbe menni egy Ladával a Rallycsodák
között a Janner Rallyn.
Elérkeztünk a 2013-as versenyévadhoz, mik voltak a 2012-es tervetek és
mennyiben teljesültek?
- 2012 nagyon csonka év volt a mi részünkről.
A
Bükfürdő Rallyn
a 2 helyről
estünk ki az utolsó előtti gyorson, motorhiba miatt. Utána mivel a motorunk nagyon
lassan készült el, egy
Mitsubishivel indultunk a Miskolci RTE futamon
meghívásos kategóriában, majd a
Tatabánya Rally
következett. Akkor ... már a
Ladával és az új motorunkkal. Nagyon élveztük a Rallyt, ami jó pörgős kis verseny
volt, és
tökéletes teszt
a visszarázódáshoz
a Janner Rally előtt.
A jéghegy csúcsa, a Janner Rally következett,
ami ugyebár már 2013 évhez
tartozó verseny volt, de nekünk már 2012-ben elkezdődött. Ugyanis a pálya bejárás
miatt, mi már a szilvesztert kint töltöttük.
A Janner Rally mindig is a szívem csücske volt, a gyönyörű környezet, a
tökéletes versenyrendezés, nagy-nagy szeretet, amivel minket és persze a
többi versenyzőt fogadják.
Kicsit olyan, mint amikor 10 évvel ezelőtt itthon
versenyeztünk.
Sok néző ... értelme, de
negyedikek lehettünk volna kategóriánkban).
2013-ban milyen technikával indulsz?
- Marad a Lada, nagyon szeretek versenyezni vele.
Meg tehetnénk, hogy nagyobb autóval menjünk, de én bolond vagyok. Viszont, hogy
lehet WRC-vel menni, lehet kipróbálnák egyet egy verseny erejére.
Mely bajnokságban szeretnétek indulni és miért?
- Az elsődleges cél természetesen az ORB,
de a versenynaptárt nézve nagyon
nagy szünet lesz nyáron, így vagy elindulunk az RTE futamain, vagy
ha
az
időnk
engedi a Barum Rallyt fogjuk választani.
Elsődlegesen most az Eger, majd a
Miskolc Rally a fő cél, és utána döntömLada
Hajóka
System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object.
at SimpleAdserver.AspNetClient.SimpleAdserverClient.GetZoneContent(Int64 zoneId, String contentTemplate, String emptyTemplate)