Keresés

Találatok száma: 116
Előző 1 / 6 Következő
  • 2014.05.15. 13:09
    , kiegyensúlyozottabbak így az esélyek. Ez rögtön az első körben be is bizonyosodott, jó időket tudtunk autózni, remekül álltunk. Meglepett, hogy milyen jó Zsigulik ellen kellett versenyezni, megváltoztak a dolgok tavaly óta, de élveztük a versenyzést, a pályák is kedvünkre valóak voltak. Sajnálom, hogy ki kellett állnunk, jó lett volna célba érni, de feladtuk a csatát egy műszaki hiba miatt. Racing.hu: … ami nem volt más…Baksai László: … mint, hogy hengerfejes lett a Ladánk. A hetedik gyorsaságin, vagyis utána kellett félre állnunk. Már a rajtnál, amikor beálltunk éreztem, hogy kezd a motor elgyengülni Sokan tartják murvamenőnek Baksai Lacit, nem is alaptalanul, hiszen „csinált ő már meg” a Ladájával igen komoly technikákat laza talajú versenyeken, óriási meglepetéseket okozva nézőnek, ellenfélnek egyaránt. Aradon és Veszprémben sikerült abszolútot is nyerni, tehát most újabb nagy dobást várhattunk tőle a büki erdőkben, ami nem is maradt el, az élmezőnyben autózott, csak a vége lett egy kicsit kesernyés a kávénak. Legalább is szerintünk. Mert Lackó és Béla végig vigyorogta a Bükfürdő Rallye-t. Az hogy kiestek? Ők bizony letojják. Baksai Lacival beszélgettünk. Baksai László NagyBéla Lada Rallye2 Bükfürdő Rallye
  • 2014.03.14. 22:34
    Az új Grantát Franciaországban, a Magny-Cours versenypályán mutatták be szerény külsőségek mellett. A piros versenyautónak a Citroënekkel, Hondákkal és az RML csapat által épített privát Chevrolet-kkel kell majd megmérkőznie a Túraautó-világbajnokságon.A 2014-es szabályok jóval nagyobb leszorítóerőt biztosító aerodinamikai kiegészítők, szélesebb nyomtáv, erősebb 1,6-os turbómotor, nagyobb kerekek és fékek használatát teszik lehetővé, ennek ellenére a 2014-es kocsi az első fotó alapján kívülről nem tér el jelentősen a tavaly használt Grantától. Az lehet a magyarázat, hogy a Lada a Granta ... fejlesztésével párhuzamosan egy vadonatúj versenyautó tervezésén is dolgozik, de azt csak a 2015-ös szezonban kívánják bevetni. A csapat idén minden korábbinál komolyabban veszi a sorozatot, amit jól jelez, hogy a tavalyi versenyzők – James Thompson és Mikhail Kozlovsky – mellett 2014-re leszerződtették a 2012-es világbajnokot, Robert Huffot is.„Nagyon izgatott vagyok, hogy segíthetek a Ladának az új autó fejlesztésében” – nyilatkozta Huff, amikor tavaly novemberben bejelentette a csapatváltást. „Mivel a Chevrolet-nél két autó fejlesztésében is segédkeztem, úgy vélem, itt is hasznomat vehetik.” A Ladára A közel 400 lóerős Lada űléseiben Rob Huff és James Thompson fog versenyezni a WTCC-ben.

    WTTC

  • 2013.09.27.
    Ezüstérmes páros az „A” Lada Kupában MARICSEK RACING TEAM – IV. Peugeot PM Vác Rally, 2013. szeptember 21-22. Holecz „Kicsy” Krisztián – Nagy Zoltán, Lada 2105 Hazai pályán, a IV. Peugeot PM Vác Rallyn fejezte be a 2013-as versenyszezont a Holecz Krisztián- Nagy Zoltán páros. A Maricsek Racing Team versenyzőinek nem volt könnyű futamuk, viszont tisztességesen helytállva, az A/3 kategória és az „A” Lada Kupa értékelésében is a második helyre kormányozták be a Lada 2105 versenygépet. Kicsyék a váci siker mellett év végén egy kategória 4. hellyel, és egy kupabeli ezüstéremmel is gazdagodtak ... – mindössze 2,4 másodperccel maradtunk alul Fekete Milánékhoz képest. A szakaszokat úgy ismertem, mint a tenyerem, így nem jelentett komolyabb problémát az abszolválásuk. Mondhatni a szokásos műszaki probléma jött elő a Ladán: a váltókar rendetlenkedett. Emellett az egyik gyorson a futóművet is megütöttem, de szerencsére a fiúk orvosolni tudták a problémát a szervizben. Az utolsó gyorsaságit már sötétben teljesítettük - bár volt lámpasorunk, sajnos így is 11 másodperccel rosszabbat mentünk, mint napközben. Végül az A/3 kategória és az „A” Lada Kupa értékelésében is a második helyen intettek le bennünket ... . Úgy érzem, a győzelem megszerzéséhez 110%-t kellett volna nyújtanunk, de most csak 100-t sikerült kivitelezni. Az eredményünkkel azonban így sem lehetek elégedetlen, hiszen ez hozzásegített bennünket ahhoz, hogy év végén kategória negyedikek, a kupában pedig másodikak legyünk. Nagy Zoltán: Izgatottan készültem a váci versenyre, hiszen számunkra ez hazai pálya volt, s rengeteg ismerősünk, barátunk kinn volt a szakaszok mentén, és szurkoltak nekünk. A többi versenyzővel ellentétben mi inkább élesben, sem mint a prológon nyújtottunk látványos autózást a közönségnek. Kis fordulaton a Lada nem ... teljesített jól, a szűk visszafordítóknál többször is lefulladt. Így mi sem élveztük annyira a szombati programot, de a lényeg az volt, hogy gond nélkül abszolváltuk. Vasárnap reggel jól kezdtünk, a kategóriánkban első időt autóztunk. Ugyanakkor éreztük azt is, hogy a gumik már nem fognak úgy, mint Tatabányán. Ennek ellenére próbáltuk kihozni magunkból és a kocsiból is a maximumot. A sejcei pálya eléggé megviselte a Lada futóművét: mikor lejöttünk a gyorsról, hol balra, hol pedig jobbra állt a kormány. Nagymarosnál pedig egy lassítót sikerült lebombáznunk. Köszönettel tartozunk Kovács Krisztiánnak ... és a szervizcsapatnak, aki nagyon jó munkát végzett a szervizünkben, és mindig tökéletes állapotban kaptuk vissza tőle a Ladát a soron következő kör kezdetére. Végig nagyon jó csatában voltunk Fekete Milánékkal, folyamatosan ment az adok-kapok kettőnk között. A leintéskor azonban 2,4 másodperccel maradtunk le az első helyről, de így is nagyon büszke vagyok mind a váci, mind az egész éves szereplésünkre. Ha év elején elém tolják a papírt, miszerint így fogjuk zárni a 2013-as versenyidényt, rögtön aláírtam volna. Két fordulót is kihagytunk idén, ennek ellenére nagyon szép eredménynek mondhatóLada 2105 IV. Peugeot PM Rally Maricsek Racing Team Rally
  • 2013.07.25.
    A váltógondok ellenére is elsőként végeztek MARICSEK RACING TEAM – XIII. GARMIN Rallye, 2013. július 20-21. Holecz „Kicsy” Krisztián – Nagy Zoltán, Lada 2105 A XIII. GARMIN Rallyeról sem térhetett haza üres kézzel a Holecz „Kicsy” Krisztián-Nagy Zoltán duó. Habár versenygépüknek, a Lada 2105-nek nem igazán fekszenek a tempós szakaszok, mégsem álltak feltartott kézzel a rajtba. Ennek meg is lett az eredménye. A Maricsek Racing Team színeiben induló váci páros az A Lada Kupa győztesének járó kupával gazdagodott az RTE lábatlani állomásának végére. Holecz „Kicsy” Krisztián: Összességében ... egy jó és pörgős bajnoki fordulót tudhatunk a hátunk mögött. Ahhoz képest, hogy elsőre nem nyerték el igazán a tetszésemet a GARMIN Rallye pályái, annál izgalmasabb, élvezetesebb volt a menetelésünk élesben. A verseny folyamán a megolvadt és a fehér aszfalt nagyon csúszott, nekünk is volt néhány kisebb kalandunk azokon a részeken. A 3. gyorsasági elején eltörött a váltókulissza a Ladában, mindössze csak a 3. fokozatunk maradt meg, abban kellett teljesítenünk a szakasz hátralévő részét. A Lábatlan- Máriahalom közötti etapon Zoltán megpróbálta orvosolni a hibát. Ekkor egy rövid ideig ismét ... rendesen tudtam használni a váltót, ám a 4. gyorsasági rajtja után ismét felmondta a szolgálatot. A szervizben azonban megoldottuk a problémát, hála Vizelli Karcsi versenyzőtársunknak, aki kölcsönadta a szükséges alkatrészt. Emellett köszönettel tartozunk Kurali Bálintnak is, aki segédkezett nekünk a szervizben, és helyrehozta a Lada váltóját. Folyamatosan tudtunk gyorsulni, a kupások között az élen jártunk, s igazi, vérre menő csatákat vívtunk Fekete Milánnal – ő azonban idő előtt a verseny feladására kényszerült. Végül az A3 kategória 4. helyén végeztünk, az A Lada Kupát pedig megnyertük. Elégedett ... feltérképezni a pályát. A második gyorson olyan időt értünk el, amin még mi magunk is meglepődtünk. Ez a jó szereplés azonban kifizetődő volt, hiszen a második kör elején, már az első kilométer után eltörött a komplett váltókar, és a váltó bennragadt a 3. sebességi fokozatban. Ennek következtében visszafogott tempóban fejeztük be a szakaszt, majdnem 20 másodpercet hagytunk a pályán. A futam utolsó felvonásában ezt a lemaradást kellett behoznunk, ami végül sikerült is, és az A Lada Kupában a dobogó tetejére állhattunk fel. A kategóriánkban épphogy lecsúsztunk a pódiumról, de elkeseredve nem vagyunk emiatt ... , hiszen olyan autók végeztek előttünk, akikkel nagyon nehéz lenne felvenni a versenyt. A realitás talaján maradva ezért az egész futam alatt inkább a Lada Kupát tartottuk szem előtt. Ez úton is váltón köszönjük a sporttársaknak segítségét a váltójavításban! A következő versenyig már csak ezen a területen kell majd elvégezni a revíziót a kocsiban, amúgy komolyabb sérülést nem szenvedett a versenygép. Szeretnénk elindulni az augusztusi Tatabánya Rallyen is, de ha ez nem jönne össze, akkor Vácott, hazai pályán szeretnénk majd megismételni ezt az eredményt. Partnereinknek köszönjük az együttműködéstXIII. GARMIN Rally Lada 2105 Maricsek Racing Team Rally
  • 2013.07.09. 12:33
    A kétnapos rendezvény kezdő napján a főszerep a Street kategória drift versenyzőié volt, akik megvívtak a legjobbnak járó kupáért és pontokért. A Street kategória képzeletbeli dobogójának harmadik fokára Kiss Gábriel, második fokára Várfalvi Gábor állhatott fel, míg az első helyet Taskó Rodrigó szerezte meg. Taskó Rodrigó sajnos nem sokáig lehetett boldog, ugyanis később, egy edzés közben összeütközött Pelikán Gergővel és csúnyán összetörte kedvenc BMW-je elejét.A driftedzések és -versenyek szüneteiben a Ladák vették birtokukba a máriapócsi katlant, hogy elnyerjék a leggyorsabbnak, valamint a ... legszebben versenyzőnek járó díjat. Vasárnap már a Bútor Robi által vezetett Lada Gála résztvevőire és a Hell Energy Magyar Profi Drift Bajnokság pilótáira figyelt mindenki. A gyönyörű Ladák versenye már önmagában is sok-sok izgalmat hozott, de ezt is sikerült egy érdekességgel megfűszerezniük a szervezőknek: először a drift versenyző Xenikos Nassos vitte Ladájával Bútor Robit, majd a raliba kóstolhatott bele jobb egyben, fordított felállásban a görög fiú.Robi élményeiről hosszan mesélt, melyből kiragadtuk a lényeget: "Az én Ladám nagyon erős és mindig élveztem vele menni. Nos ezt itt meg kell szorozni ... hárommal, a gyorsulása simán felér egy WRC-vel. Igazán ijesztő az volt, amikor a Nissan (=Grózinger Zsolt - a szerk.) mögött haladtunk pár centire, de nem lehetett semmi mást látni, csak a tejfehér füstöt..."A Lada Gála összecsapásai mellett két drift verseny is zajlott a délután folyamán. Először a kihívásos versenyek zajlottak, ahol nem pontok alapján, hanem az "odadobott kesztyűk" alapján dőlt el, hogy ki kivel csatázik. Rengeteg izgalmas és szoros csatát láthattunk, hiszen a versenyzők nem kímélték sem magukat, sem az autókat. A leglátványosabb csatáért járó elismerést, érmet és pénzjutalmat ... utolsó szakaszán Grózinger Zsolti kiegyenesedett, ugyanis a túl nagy tempó miatt túl közel került a falhoz, elvette a gázt és egyenesen autózott a pontozott szakasz végéig. A második összecsapás előtt kiderült, hogy Szilárd Mercedese ragaszkodik a második fokozathoz és nem hajlandó több futamot vállalni, így Zsolti jutott be a döntőbe.A döntő másik tagja Roman Kolesar lett, aki a visszahívást követően is higgadtan és precízen versenyzett az "őrült" görög fiú ellen. Sajnos a futam alatt Xenikos Nassos Ladájában a turbó is meghibásodott.A döntő csatát Grózinger Zsolti és Roman Kolesar vívta. Az első Fantasztikus versenyen vehettek részt azok, akik ezen a kellemes nyári hétvégén a strand helyett a benzingőzfürdőt választották. A Drifting.hu csapata a profi drift versenyzőkön kívül két igazi csemegével is szolgált a nézőknek: idecsábították Xenikos Nassost, a Ladával driftelő görög fiút, valamint meghívták a Lada-versenyzők krémjét, hogy megmutathassák: a keleti blokk csodái is tudnak keresztbe menni...

    Drift

  • 2013.06.20.
    „Erre még mi sem számítottunk!” MARICSEK RACING TEAM –Salgó MIDEX Rallye 2013, 2013. június 15-16. Holecz „Kicsy” Krisztián – Nagy Zoltán, Lada 2105 A 2013-as szezonban, először a Salgó MIDEX Rallye 2013 keretein belül láthattuk rajtvonalhoz állni Holecz „Kicsy” Krisztiánt és Nagy Zoltán. A Maricsek Racing Team párosa félévnyi kihagyás után adott gyújtást újra a Lada 2105 versenyautóra, ami a navigátor szakértői kezei között épült, fejlődött a kényszerpihenő alatt. A munka eredménye meg is lett: Kicsy beváltotta a Zoltánnak tett ígéretét, s kupával tértek haza Salgótarjánból – ráadásul ... szeretnénk mindenkinek megköszönni! Kicsy a futam előtt megígérte nekem, hogy kupát fogunk haza hozni, s az erős mezőny ellenére ezt most sikerült is beváltania. Az A3 kategóriában a 3., az „A” Lada Kupában pedig a 2. helyezettnek járó trófeával gazdagodtunk. Terveink szerint a következő futam a Lábatlan- Nyergesújfalu Rali lesz, amire a kocsi már most teljes harci díszben áll, akár már a következő hétvégén rajthoz lehetne állni vele. Partnereinknek köszönjük az együttműködést: NBH Security Kft., CSR Média, Maricsek Racing Team, Rally Café, Club Mouseoleum, Rubra Art Lounge, XLavina, Oxxo Energy DrinkSalgó Rally Lada 2105 Maricsek Racing Team Rally
  • 2013.06.13.
    Kicsy dobogóra törne MARICSEK RACING TEAM – MIDEX Salgó Rallye 2013 Holecz „Kicsy” Krisztián – Nagy Zoltán, Lada 2105 Legutóbb a 2012-es Szilveszter Rallye keretében, testvérével az oldalán láthattuk az aszfaltot koptatni Holecz „Kicsy” Krisztiánt. Fél év szünet után a Maricsek Racing Team pilótája újra rajthoz áll, hogy bajnoki pontokkal gazdagodhasson a Rali Túra mezőnyében. Segítségére most is Nagy Zoltán lesz, aki lelkiismeretes munkájával az utolsó pillanatig azon dolgozik, hogy a Lada 2105 tökéletes állapotban vonulhasson fel a rajtvonalhoz. Holecz „Kicsy” Krisztián: Sprintfutamok ... alkalmával már teljesítettem a kazári és a zagyvaróna-ceredi szakaszt is. Nagyon tetszik a pályák vonalvezetése, gyorsak, de egyben veszélyesek is a szakaszok. Cereden például akkorát estem néhány évvel ezelőtt, hogy az autót, úgy ahogy volt, ki kellett dobnunk a kukába, ez után épült meg a mostani autó. Nincsenek tehát szép emlékeim erről a versenyről, viszont valamelyest hazai pályának tekintem, mert édesanyám ceredi származású. Jelenleg fék- és karburátorproblémákkal küzd a Lada, ezért még sok munka áll előttünk. Az éles verseny így egyben teszt is lesz számunkra a hosszú téli szünet után, hiszenSalgó Rally Lada 2105 Maricsek Racing Team Rally
  • 2013.04.30.
    MAGYARORSZÁG ORSZÁGOS RALLYE BAJNOKSÁGA 2013.ÉVI ÁLLÁS ORB LADA KUPA AZ ORB LADA KUPA FUTAMAI I. II. III. IV. V. VI. 2013. 04. 05 - 07. 2013. 05. 10 - 12. 2013. 07. 12 - 14. 2013. 09. 06 - 07. 2013. 09. 27 - 29. 2013. 11. 07 - 09. Eger Rallye 2013 Miskolc Rallye 2013 Veszprém Rallye 2013 Kassa Rallye 2013 Budapest Rallye 2013 47. Mecsek Rallye 2013 Eger Miskolc Veszprém Kassa (SK) Budapest Pécs Laroco MSE D-Moto Kft. Laroco MSE Laroco MSE Rallye szakág Pécsi Sport Nonprofit Zrt. Hely 1 2 3 4 5 6 7 Vezető neve Versenyzőtárs neve Kovács Zoltán Szabó Gábor Boroznaki Tibor Kiss András ... Nedeczki László Kovács Géza Király Gábor Molnár Alexandra Veréb Zoltán Papp Tamás Kiscsatári Imre Siroki Zoltán Tóth Zoltán Vidinczei Richárd Egyesület Versenyautó Car-Tools Kft. Lada VFTS Rally & racing MSE Lada VFTS HBRK ASE Lada VFTS Maximmun Racing Team Lada VFTS Főtaxi SC Lada VFTS Dynamic Rallye Team Lada VFTS Dynamic Rallye Team Lada VFTS I. II. III. IV. V. VI. VII. Összesen 10 8 6 5 4 3 2 10 8 6 5 4 3 2 ORB LADA KUPA 2013 1 Lada 2013. évi állás MNASZ Rally
  • 2013.04.30.
    MAGYARORSZÁG ORSZÁGOS RALLYE2 BAJNOKSÁGA 2013.ÉVI ÁLLÁS LADA -1600 KUPA AZ R2 LADA -1600 KUPA FUTAMAI I. II. III. IV. V. VI. 2013. 04. 05 - 07. 2013. 05. 10 - 12. 2013. 07. 12 - 14. 2013. 08. 24 - 25. 2013. 09. 27 - 29. 2013. 11. 07 - 09. Eger Rallye 2013 Miskolc Rallye 2013 Veszprém Rallye 2013 Baranya Kupa 2013 Budapest Rallye 2013 47. Mecsek Rallye 2013 Eger Miskolc Veszprém Komló Budapest Pécs Laroco MSE D-Moto Kft. Laroco MSE Marco Racing Team Kft. Rallye szakág Pécsi Sport Nonprofit Zrt. Hely 1 2 3 Vezető neve Versenyzőtárs neve Varga Norbert Jobbik Dániel Kocsis Zsolt Lindi Ibolya ... Baksai László Kása Ferenc Egyesület Versenyautó HBRK ASE Lada 21074 Car-Tools Kft Lada 2107 Rally&Racing Lada 2107 I. II. III. IV. V. VI. VII. Összesen 10 8 6 10 8 6 ORB 2WD KUPA 2013 1 2013. évi állás Lada MNASZ Rally2
  • 2013.04.22. 16:37
    Bütösi Zsolt - Radványi József LADA 21074Látványos első gyorsot láthattak tőletek a kilátogató nézők a Királdi körgyorson. Hogy éreztétek magatokat, és miként éltétek meg a sok néző szurkolását?- Ahogy mondtam is előtte, egy tesztnek szántam ezt a versenyt ami jó döntés volt részünkről mert ugyanis ezt a sok kínoztatást amit a kocsival tettünk, egy hengerfej tömítés szakadás koronázta meg. Biztosan fogunk még jönni máskor is versenyezni sprintbe. Ennyi csupasz férfi se...get szerintem még soha nem láttam! Gyönyörű volt mondhatom, de legalább jót röhögtünk rajta.A második gyors is feltűnőreLada Ózdi Rallysprint

    Rally

  • 2013.03.08.
    Ladával a Janner Rallyn, Bütösi Zsolt-tal. Beszélgetés Bütösi Zsolt autóversenyzővel, aki megmutatta az Osztrák sógoroknak, hogy is lehet keresztbe menni egy Ladával a Rallycsodák között a Janner Rallyn. Elérkeztünk a 2013-as versenyévadhoz, mik voltak a 2012-es tervetek és mennyiben teljesültek? - 2012 nagyon csonka év volt a mi részünkről. A Bükfürdő Rallyn a 2 helyről estünk ki az utolsó előtti gyorson, motorhiba miatt. Utána mivel a motorunk nagyon lassan készült el, egy Mitsubishivel indultunk a Miskolci RTE futamon meghívásos kategóriában, majd a Tatabánya Rally következett. Akkor ... már a Ladával és az új motorunkkal. Nagyon élveztük a Rallyt, ami jó pörgős kis verseny volt, és tökéletes teszt a visszarázódáshoz a Janner Rally előtt. A jéghegy csúcsa, a Janner Rally következett, ami ugyebár már 2013 évhez tartozó verseny volt, de nekünk már 2012-ben elkezdődött. Ugyanis a pálya bejárás miatt, mi már a szilvesztert kint töltöttük. A Janner Rally mindig is a szívem csücske volt, a gyönyörű környezet, a tökéletes versenyrendezés, nagy-nagy szeretet, amivel minket és persze a többi versenyzőt fogadják. Kicsit olyan, mint amikor 10 évvel ezelőtt itthon versenyeztünk. Sok néző ... értelme, de negyedikek lehettünk volna kategóriánkban). 2013-ban milyen technikával indulsz? - Marad a Lada, nagyon szeretek versenyezni vele. Meg tehetnénk, hogy nagyobb autóval menjünk, de én bolond vagyok. Viszont, hogy lehet WRC-vel menni, lehet kipróbálnák egyet egy verseny erejére. Mely bajnokságban szeretnétek indulni és miért? - Az elsődleges cél természetesen az ORB, de a versenynaptárt nézve nagyon nagy szünet lesz nyáron, így vagy elindulunk az RTE futamain, vagy ha az időnk engedi a Barum Rallyt fogjuk választani. Elsődlegesen most az Eger, majd a Miskolc Rally a fő cél, és utána döntömLada Hajóka
  • Egyéb

  • Egyéb

  • Egyéb

  • Egyéb

  • Egyéb

Előző 1 / 6 Következő