Keresés

Találatok száma: 49
Előző 1 / 3 Következő
  • 2021.11.20. 21:51
    Ezzel az éves eredményével kijutott a ROTAX MAX CHALLENGE GRAND FINALS 2021-re, amit Bahrain-ban rendeznek meg december 11-18 között.A Rotax Max Senior kategóriában nem kevesebben, mint 13-an vettetek részt 2021-ben, Kecskemét és Bruck versenypályáin. Villáminterjú Bazsival:Mielőtt a 2021-es verseny évadról beszélnénk, mesélj nekem arról miként jutottál el 2021-ig?- 2014-ben kezdtem el gokartozni, egy gokart táborban. Más autósportos előélettel nem rendelkeztem. Egyszer lehetőségem volt, hogy kipróbálhattam egy Forma Renault 4000-es versenyautót. A ... szimulátor szerepe a felkészülésemben nagyon fontos, mivel ott szoktam gyakorolni, amikor nincsen szezon, vagy verseny.Szimulátoros eredményeim: Magyarország legjobb Forma 1 ligájában 7. helyezést értem el.Az Angol es Holland bajnokságokban 5. és 2. helyezést szereztem.Eddig a CRG Hungary, KSCA Sodinál és a KMS Europe csapatnál indultam. Jelenleg a ProKart Team Hungary-nél versenyzem, és velük készülök fel a világversenyre.13 kategóriatársaddal kellett megküzdened 2021-ben a gokart pályákon, az országos bajnokság keretein belül. Mikor körvonalazódott benned, hogy meg nyerheted a

    Gokart

  • 2018.04.26. 16:55
    számára. Nagyon érzem ennek a pozitív hatásait, például néhány felesleges kilótól is sikerült megszabadulnom, de természetesen rengeteg dolog van, amit ennek köszönhetően a versenyautóban a vezetésben is kamatoztatni tudok! E mellett az autóm is megújult, számos új alkatrész és fődarab került bele, így maximálisan versenyképesen várja az első rajtot. Nyilván így negyven évesen az ember nem azért ül egy forma autóba, hogy eljusson az F1-be. Én az autósportban ezt a kategóriát tartom a legkomolyabb kihívásnak, ami a legnagyobb élményeket adja az autóversenyzésben, úgy, hogy nagyon komoly, összetett ... felkészültséget és tudást követel meg a versenyzőtől. Nagy kihívás az ebben élő tehetséges fiatal srácok között versenyezni és nagy öröm, ha néha gyorsabb lehetek náluk és felállhatok a dobogóra. Idén is az volna a fő cél, hogy a Formula Renault Kupában odaérjek év végén a dobogóra és lehetőleg legalább egy futamgyőzelmet is sikerüljön begyűjteni! A másik motiváció a csapat! Néhány éve kerültem barátságba Gender Tomival és ennek köszönhetően valósíthattam meg az álmomat, hogy forma autóval versenyezhessek. Ráadásul mindezt egy ilyen nagyon profi, maximalista, de mégis családias hangulatú csapatban, úgy ... , hogy az, biztos, hogy itt kezdtem a versenyzői pályafutásomat és itt is akarom majd egyszer befejezni, mert nem tudom elképzelni, hogy más csapatban versenyezzek! Nagyon várom már az első hétvégét annak ellenére, hogy a Hungaroring nem az a pálya, ami a legjobban fekszik nekem. Jó népes forma autós mezőny lesz így még jobban koncentrálni kell, hogy maximálisan odategyük magunkat. Bár már voltunk néhány versenyen ahol komoly létszámú közönség volt a helyszínen, de most itt a Hungaroringen biztosan különleges érzés lesz ilyen sok hazai néző előtt versenyezni! Reméljük, hogy lesz mit ünnepelnünk ... teljes szezonban a csapatban versenyezhetek. Már ezután a kis idő után is nagyon jól érzem magam a csapat családias hangulatában, ami szintén nagyon fontos a jó eredmények eléréséhez! Korábban a gokarton kívül a Suzuki Kupában és az MNASZ szlalom bajnokságban is versenyeztem. Aztán tavaly egy osztrák ismerősünktől kaptam egy lehetőséget, hogy egy hétvégén rajthoz állhattam egy kisebb kategóriás forma autóval a Nürburgringen, ahol egyik futamon a dobogón végeztem a másikat meg meg is nyertem. Tulajdonképpen itt „kattant be” igazából ez a forma autózás, ami szerintem mindig is az autósport csúcsa ... Formula Renaultban a legizgalmasabb így elsőre az volt, hogy ebben már tényleg igazán lehet érezni a forma autókra jellemző aerodinamikai viselkedéseket, hogy minél gyorsabban mész annál jobb a tapadás és az ezáltal elérhető kanyarsebességeket. Nagyon várom már a versenyeket a két számomra legizgalmasabb pálya, ahol még csak szimulátorral mentem az BRNO és a RedBull Ring melyek biztos nagyon komoly élmények lesznek! Meg azért mindig izgalmas olyan pályákon versenyezni, ahol a Forma1-is megy. A hétvégi Hungaroringet is nagyon várom, ahogy látjuk komoly forma autós mezőny lesz. Nekem itt is nyilván a

    Autós Gyorsasági

  • 2015.04.23. 21:33
    Formula Renault bajnokság mellett, még a KZ2-es (váltós gokart) Magyar, valamint a KZ2-es Közép-Kelet-Európa Bajnokságban állok rajthoz. Ezen kívül tervbe van még véve 1-2 dolog, de erről egyelőre nem szeretnék nyilatkozni.Miért is a Formula Renault bajnokság?- A gokart után mindenképp forma autóval szeretném folytatni a pályafutásomat, mivel ez áll hozzám a legközelebb. Kezdésként viszont nem szerettem volna egy nagyon erős autóban és bajnokságban kezdeni, mivel ez könnyen elsülhet visszafelé is. Ezért döntöttem amellett, hogy az idei évben a magyar Forma Renault bajnokságban indulok.Milyen céllal

    Renault Formula 2.0

  • 2015.02.12. 22:08
    Az egyetlen magyar versenyző Szabó Gergő a bérelt Mitsubishi Evo IX-el a superspeciált a 39. helyen teljesítette. Fantasztikus körülmények ,nagyon látványos tűzcsóvák közti ugratások jellemezték a Karlstad lóversenypályáján hagyományosan megkezdődő világbajnoki futamot ! A Volkswagenek rajtolása a havas jeges pályán a Forma 1-es versenyautókéval ért fel ,szinte állva hagyták az ellenfeleiket, kivéve Ogier beragadt rajtja nem volt túl eredményes ,ami az idején is meglátszott. Kubica ismét hozta a látványos formáját, és Mikkelsen is vett egy jó nagy érintőt a hófalon de az est nagy meglepetése

    WRC

  • 2014.10.29. 14:34
    Jó pár éve már hogy az Audi csak “házon” belül leginkább csak Németországban tett próbára magát az Audi. Voltak persze kikacsingatások erre-arra, de igazi jelentős arculatváltás eddig még nem. Viszont ha hinni lehet a híreknek, most egy igen komoly fába vágja a fejszéjét a korábban Rally VB-t is megjárt Audi.

    Forma 1

  • 2014.10.23. 09:07
    pontosan a gokart pályán), és elég nagy sikereket értem el. Elég sok mindent meg tudtam tanulni a gokartban, amit tudok is kamatoztatni mind a forma autózásnál, mind a túra autózásnál. Én egy elég komoly kategóriában versenyeztem eddig (KZ2-felnőtt kategória, 6 sebességes váltós, 45 LE, a gép önmagában nincs 100 kg, 180 Km/h a végsebessége, és 0-100-ra 2-2,5 másodperc alatt gyorsul). A formula autó nagyon hasonló vezetési stílust igényel, mint a gokartom, így elég hamar otthonosan éreztem magam a Renault-ban.Megkaptál-e minden segítséget a Mogul Csapattól?- Meg, és ezt ezúton is szeretném megköszönni

    Gyorsasági

  • 2014.10.22. 15:09
    3 német gyártó, 12 csapat, 22 pilóta, köztük ex és remélhetőleg leendő Forma 1 – es klasszisok. Ez a DTM, a Német Túraautó Bajnokság!

    DTM

  • 2014.10.20. 12:45
    A lengyel “ralis” jelenleg a WRC-ben koptatja a Fiesta RS WRC-ket, de könnyen lehet, hogy jövőre visszaülhet a száguldó cirkusz örökmozgó óriáskerekére.

    Forma-1

  • 2014.10.18. 09:28
    Mesélnél a portálolvasóknak a pénteki tesztről és a hétvégi küzdelmes futamokról?- Pénteken volt alkalmam először Suzukiba ülni. A télen ugyan vezettem már ilyen autót a KoMi kupán, de akkor csak kis, rövid pályákon mentem, igazi nagy pályán még nem volt lehetőségem kipróbálni az autót. Azóta csak váltós gokartot, illetve forma autót vezettem, ami teljesen más vezetési stílust igényel, mint a Swiftek. A Hungaroringen sem mentem még soha, így mindezek tudatában kíváncsian vártam, hogy mire leszek majd képes. Pénteken elég sokat szenvedtem, mire rátaláltam a Suzukival való gyors versenyzés ... hátralévő részében, hanem inkább rámentem arra, hogy behozzam az autót egyben és ezzel megszerezzem a harmadik 2. helyért járó trófeámat.Miként értékeled a hétvége futamaid?- Rendkívül elégedett vagyok a versenyek eredményeivel, hiszen mint mondtam most vezettem először ezt az autót nagy pályán, illetve a Hungaroringen is most mentem életemben először. Az autó teljesen máshogy viselkedik, mint amit eddig megszoktam, megtanultam. Majdhogynem pont az ellenkezője a gokartnak és a forma autónak. Végül egész jól belejöttem, és a három versenyből háromszor felállhattam a dobogó 2. fokára, úgy hogy csak az
  • 2014.10.08.
    tesztversenynek szántam, mert mostanában nem sok lehetőségünk volt gyakorolni, illetve ilyen jó minőségű aszfalton szinte még soha nem tudtam tesztelni. Új gumikat próbáltam ki, illetve különböző futómű beállításokat teszteltünk. A pálya 2 kilométeres volt. A célegyenes elejétől indultunk és elmentünk majdnem a Mansell kanyarig. Ellenkező irányba autóztunk, mint amerre a Forma-1-es futam megy. A kanyarok között voltak felállítva bóják és lassítók, de a pálya nyomvonalán nem változtattak. Jó volt a rendezvény, az egész csapatunk itt volt, sütöttünk- főztünk, amolyan buli hétvége volt ez számunkra. Jót Szijártó Anikó Drag
  • 2014.09.26. 12:53
    Vágjunk is a közepébe, mesélj a lehetőségről, ami elmondásod szerint eddigi pályád csúcsát jelentette volna!Egy verseny hétvége a WSR széria magyarországi állomásán, szabadkártyás szereplés a Holland Manor Mp Motorsport 2.0 – ás csapatával.Ha összejön, tulajdonképp te lehetnél a Magyar Max Verstappen, aki rövid, ám annál sikeresebb gokart pályafutással a háta mögött osztályokat ugorva, egy forma autó volánja mögött találja magát?Köszönöm szépen a hasonlatot, igen és nem. Bőven van hová fejlődnöm és egyelőre a lehetőségeim sem mérhetőek a Holland tini sztáréhoz… De igyekszem minden téren a ... engem is lázban tart a száguldó cirkuszt övező leírhatatlan légkör, de mint már korábban lapotok hasábjain egy komoly, nagy versenyző is elmondta (Daniel de Jong, a szerk.), mindez az óriási tehetség és a páratlan szerencse egyvelege. A realitás talán a Forma autózás, azon belül bármelyik komolyabb széria, mondjuk a WSR lehet. Ezt szeretném igazán, ez a világom és dolgozni fogok az újabb esélyért. Persze akkor sem lennék vigasztalhatatlan, ha pár év távlatából visszatekintve akár a DTM – el kapcsolatosan merülne fel a nevem…Jelenleg milyen bajnokságban, bajnokságokban méretteted meg magad és

    Gyorsasági

  • Hungaroring

    Gyorsasági

  • 2014.01.04. 21:00
    Nagy a változatosság a szakaszgyőzelmek tekintetében ,ugyanis Pech,Baumschlager,Kubica,Kajetanovicz nyerték a szakaszokat, de a nap győztese az alig 7 másodperces előnnyel záró volt forma 1-es sztár Robert Kubica .Havasnak nem de jegesnek annál inkább mondhatjuk a gyorsaságikat ami nagyon megnehezíti a versenyzők dolgát ! Minden szakaszon történt valami különlegesnek mondható de a magyarok közül Bessenyeyék is a 4.szakaszon véreztek el és Hadikéknak sem sikerült az 5.szakaszra jutás vélhetően féltengely illetve váltóprobléma miatt. Aki nem látogatott ki a versenyre azoknak egy kis video a

    ERC

  • 2013.10.30. 14:26
    ennyi pasit magam mögé utasítani. Kérlek, most ne utáljatok emiatt!  2011-ben még egy lépcsőt ugrottam felfelé, következett a Lotus Ladies Cup, ahol ebben az évben megszereztem életem első bajnoki címét. Szerepeltünk a WTCC, WSR, Forma 1 betétfutamaként, felejthetetlen élményekkel gazdagodtam. 2012-ben is ebben a sorozatban indultam, megszereztem a 2. bajnoki címemet. Közben elindultam a Forma autósok mezőnyében is 1 versenyen, ahol 2. lettem. Valamint Ficza Ferivel a Lada Granta Kupában 1. helyen értünk célba. 2013-ban a Gyorsasági Bajnokságban indultál.  Milyen kategóriában és autóval ... ? - Endurance kategória, egy Ferrari F430 GT3-al, ahol 4 versenyből sajnos csak 1 futamon értünk célba Kiss Norbival, ugyanis a többi versenyen technikai problémáink voltak. Vagyis az autónak. De az utolsó Endurance futamon mégis el tudtam indulni, a már említett Ficza Ferivel egy Seat Leonnal, egy nagyon izgalmas versenyen elsők lettünk. Mely futamok töltöttek el kellemes érzéssel és miért? - Még a Lotus-os időszakból vannak kedvenceim, amikor a Forma 1 betétfutama voltunk, itt mindkét versenyt megnyertem (esős futam volt), és az elsőnek vasárnap Bernie Ecclestone adta át a díjat.Azt hiszem nem kell

    Gyorsasági

  • 2013.07.25. 20:54
    Mindazoknak akik egy picit is szeretik a Forma 1-et , visszacsöppenhetünk egy kicsit a múltba. Hogyan lett a Hungaroring...És most következzen a Magyar nagydíj..... A magyar Forma 1 történelme 1986-ból ....

    Forma 1

  • 2013.05.06.
    Kedves Kollégák! Felhívjuk szíves figyelmeteket, hogy a kiadott MNASZ média kártyák kizárólag a Szövetség által, Magyarországon rendezett versenyekre érvényesek! Így az akkreditáció megszerzéséhez nem használható, illetve belépésre nem jogosít a WTTC‐re, a Forma‐1 Magyar Nagydíjra, a Rallycross és Autocross EB futamokra és más, a Hungaroringen rendezett nemzetközi futamra sem (WSR)! Az említett eseményekre történő belépéshez külön sajtóakkreditációra van szükség, amelyet az adott esemény Nemzeti Sajtófőnökénél tehettek meg, a megjelölt feltételek mellett. Ezen kártyák a külföldön MNASZ
  • 2013.03.17. 13:19
    megterhelő lenne. Ezért szerintem a Rallye1 idén kimarad az életünkből.Köszönet:Baad Prof Kft.,Mihidra Kft.,Pikktel Kft.,Nagyhegyesi Takarmány Kft.,Diák Meló,Wolf Montage Kft.,Wenger Kft.,Per-Med Bt.,Tiszaújváros,Transz,Demeter Transz,Ziad-Med Bt.,Moth András vállalkozó,Phobex Kft.,Tempo Transz,Bogdán - Hús,Mfactory,SpoonsportsMugen - Power,Bio Balls Hungary Kft.,Telekupa Kft.,Dynea Kft.,Forma Autóház Kft.,Tarmer Kft.,Császári József EV,Car - Tools Kft.Mahiti Kft.,Észak - Trend - Papír,DDZ MED Kft.,Exias Kft.,Komplex - D,T-Rental,Baromfitrans,Profi - Tax Center Kft.,Termix Bt,Eutin KftEastjob,Joanna

    Rally

  • Hungaroring

    Forma 1

  • 2013.01.30. 08:40
    ; Most engem akarsz kiidegelni, hogy írjam ezt alá?- érdeklődött a doki.  Aláírta végül... Indulhattam. :-) Ez 2001 tavaszán volt.Racing.hu: Nem lehetett egyszerű menet...Vojcsik Ferenc: De tudod, mivel az MNASZ kezet mos ilyenkor, továbbadja, hogy döntse el egy igazságügyi orvos szakértő, hogy a Golyónak az agya rendben van e? Hát, nem biztos, hogy renden van. Egy autóversenyzőnek sincs az agya rendben.  :-)Racing.hu: A Forma 1-el, hogy állsz? Szoktad nézni a versenyeket? Vojcsik Ferenc: A világon a legdrágább sport a technikai sport. A technikai sportok királya a rallye, a királynője ... meg a Forma-1. Ezt nem én találtam ki, ezt hosszú évek során hallottam innen-onnan. Voltam VB-n, voltam Grand Canarián, a világbajnokok tornáján. Ott is beszélgettünk angolokkal, meg olyanokkal, akik jobban benne vannak a rallye-ban, a világszövetségben, meg irányítják is ezeket. A Forma-1 sem egyszerű, 300-al szaladgálnak. Annak is megvan a szépsége, de a buktatója is. A rallyenak is megvan. Nem vagyok nagyon Forma-1 elkötelezett. Megnézem a rajtot, hogy ki, hogy tud tolakodni, de olyan egyformák már az autók.Racing.hu: No meg, ha sokáig nézed vasárnap délután egy jó ebéd után, akkor könnyen ... elalszik rajta az ember...Vojcsik Ferenc: A kollégáim majdnem mindegyike elment megnézni Mogyoródra a Forma-1-et élőben, többek közt azért, hogy Schumachert láthassa. Mert ő a királyok királya, egy nagyon nagy legenda. Racing.hu: Legendák a rallyeban és itthon is vannak ám... Vojcsik Ferenc: Hát persze. Talán a versenyzői hiúság beszél belőlem: lehet, hogy én is beleszámítok egy kicsit ebbe a társaságba, csak egy hangyányit. Nagyon sok embert megfertőztem itt a Kelet-magyarországi régióban illetve országos és, utánpótlás nevelés szinten is. Sokan érezték azt, hogy azt szeretnék csinálni, amit a
  • 2009.09.28.
    Forma 1-es Monzai futam!
Előző 1 / 3 Következő