Geri barátom pedig egyre jobban belejön a navigálásba, nem kizárt, hogy jövőre váltunk neki licencet és 1-2 komolyabb versenyt is megcsinálunk együtt.Makai Gergely: Azt kell mondjam, jó dolog navigátornak is lenni.A verseny előtti hivatalos teszten mentünk az autóval, itt már érzetem, hogy ez más lesz az utolsó murvás versenyünkhöz képest, sokkal tempósabb és dobálósabb, nehezebb a veszprémi Mikulás Rally. Vasárnap az első gyorsasági rajtjában még volt bennem pici izgalom, nem akartam rontani, de amikor elrajtoltunk ez megszűnt és nagyon élvezetes volt mondani Szabolcsnak a kanyarokat.A 3 ... .-ik gyorsaságit sajnos defekt miatt nem tudtuk verseny tempóban megtenni, ott sok időt vesztettünk. A második körben viszont minden jól sikerült, és egészen az abszolút 19-ig helyig tudtunk felkapaszkodni. Az utolsó, kislőtéri gyorsasági nagyon jó volt, az lett a kedvenc gyorsasági szakaszom, fotózni is mindig jó ott, de belülről is hatalmas élményt ad! A végére nagyon belejöttünk, a hangulatra az autóban nem lehet panasz! Köszönjük a csapatnak a tökéletes autót, ismét profi kiszolgálásban volt részünk. Még nincs vége, a szilveszter rally-n is indulunk, amit ismét nagyon várok!Szeretném ... , és végül elszakadt. Röviden, összeakadt a vezérlés az autóban. Azonnal megállt a motorunk. Sajnos fel kellett adnunk a versenyt, pedig a Kislőtéri szakaszt már tényleg nagyon vártuk. Nem alakult jól az év vége így számunkra, de reményeink szerint még lehet, hogy rajthoz tudunk állni a Szilveszter Rallyn. Összességében egy nagyszerű évadon vagyunk túl, 3 ERC futamon, 2 Mitropa futamon, ORB futamokon, a Waldviertel Rallyn, és pár Sprinten is részt tudtunk venni, így csalódottságra nincs okom. Támogatók: Hetech Trend, Vasút Komplett, Droidx, GDP Guru, Autoflex Ker., Villumen, Airvent, Carwax Két autóval vett részt a Ritmus ASE csapata a murvás záró futamon, a 20. Mikulás Rally-n, sajnos azonban csak a Várkonyi-Makai páros Mitsubishi-je látta meg a célt egy trükkös defekt után, míg a Csányi-Wesz páros Peugeot-jának egy eltört motortartó bak okozta a vesztét, miután átugrott a vezérműszíj, tönkretéve a motort.
Keresés
Találatok száma: 29- 2014.11.14. 13:13Elek István: Úgy néz ki, átok ül rajtam. Hosszú kihagyás után ültem vissza versenyautó volánja mögé, de a technika ördöge megakadályozta, hogy sikerrel végződjön ez a visszatérés. Nagyon csalódott vagyok, első ízben meg is fordult az a fejemben, hogy akkor itt tényleg befejezem a rallys pályafutásomat. Ugyanakkor tudom, hogy ilyenek a technikai sportok…Addig, amíg mentünk, meg vagyok elégedve a teljesítményünkkel. Szerencsére nem volt semmi probléma azzal, hogy újra felvegyem a rally ritmusát, jó volt a tempónk és a Mitsubishi is megfelelően szolgált ki bennünket, jól éreztem magamat benne ... feladták a küzdelmeket, s mi Kazár Mikiék mögé kerültünk a rangsorolásba. A negyedik gyors 5-6. kilométerénél azonban bekövetkezett az, ami teljesen rányomta bélyegét a Waldviertel Rallyen való szereplésünkre. A kormányműnél eltörött egy cső, így teljesen elment a szervo a Mitsubishiből. Ennek következtében túlcsúsztunk a kanyarokon, egyszer az erdőben lévő fák között is szlalomoztunk, s rengeteget kellett tolatnunk. Ezek után már a túlélésre mentünk, Pisti alig bírta megmozdítani a kezét, miután leértünk a szakaszról. Ekkor támadt a dilemma: folytassuk-e a küzdelmeket és kockáztassunk, vagy Elmaradt a nagy alakítás a Maxx Race Team részéről az osztrák Waldviertel Rallyen. Habár végig az élmezőnyben autózott az Elek István-Kiss Viktor duó, a 4. gyorsasági szakaszon, műszaki hiba miatt fel kellett adnia a versenyt a párosnak. Elekék az abszolút 2. helyről álltak ki, s a szervo akadályozta meg azt, hogy dobóra állhassanak az ORB szezonzáró futamán.
- 2014.11.14.
- 2014.11.05. 18:30„Matematikai esélyünk van arra, hogy megnyerjük a bajnokságot, de nehéz a helyzetünk. Nyilván nem feltartott kézzel megyünk Ausztriába, megteszünk érte mindent, hogy jó helyen végezzünk. Gondolom Matics Miska a bajnokságot szem előtt tartva fog autózni, de bárkinek lehet technikai problémája, bárki hibázhat, nekünk ott kell lennünk és ki kell használnunk a kínálkozó lehetőséget. Rongits Attila lehet a fekete ló, ő az, aki meglepetést okozhat. Helyzeti előnyben lesz velünk szemben, hisz minden évben indul a Waldviertel Rally-n és azon túl, hogy nagyon gyors, jobban ismeri az ottani pályákat ... , mint mi. Az osztrák szakaszok hasonlóak, mint a Bükfürdő Rallye pályái. Minőségre szinte ugyan olyanok, de az ausztriai szakaszok jóval technikásabbak, kanyargósabbak. Nem adjuk könnyen magunkat, annyit ígérhetek! Az autó jó, bízunk benne, hogy hibamentesen teljesítjük ezt a versenyt és tudunk egy jót autózni.”Kovács Antal és Istovics Gergő 2007-ben már indult a Waldviertel Rally-n, igaz akkor nem ezek a szakaszok szerepeltek a verseny programjában. A legutóbbi két bajnoki nem úgy sikerült a kaposvári kettős számára, ahogy azt eltervezték, így, végre szeretnének egy gondmentes versenyt ... . Elengedtük ezt a bajnokságot, mert amikor a Mecsekben előjött a motor probléma, még végig tudtunk volna menni, de ott úgy döntöttünk, hogy ezért a bajnokságért annyira nem kapaszkodunk. Ettől függetlenül a Waldviertel Rally-n a kategóriagyőzelmet szeretnénk megszerezni!Csütörtökön Ausztriában tesztelünk, reméljük sikerül jól beállítani az autót. Pénteken pályabejárás, ahol igyekszünk egy pontos itinert készíteni, szombaton pedig verseny. Röviden ez vár ránk a hétvégén. „Maricsek Miklós a Mecsek Rallye után visszaül a jól megszokott Mitsubishi Lancer EVO 6/9-be és ezúttal Magyar Gábor diktálja az ... itinert a kaposvári pilótának. „Alig várom ezt a versenyt, mert a horvátországi Porecben is csak kettőt lehetett menni a pályákon, akár csak a Waldviertel Rally-n, és kíváncsian várom, hogy az ottani tapasztalatainkat, azt, hogy egy felírásból és egy ellenőrzésből írunk fel egy gyorsaságit, mennyire tudjuk kamatoztatni. Ausztriában már régen versenyeztem, kíváncsian várom ezeket az új szakaszokat.Ha viccelődünk vele, akkor azt mondhatom, hogy van külön navigátorom aszfaltra és külön murvára. Most a murva navigátorommal megyek, de félretéve a tréfát, kellemes volt Szabolccsal versenyezni remélem A hétvégi Waldviertel Rally-val véget ér a 2014-es Országos Rallye Bajnokság. Az ausztriai szezonzárón négy egység képviseli a Maricsek Racing Team-et. A Grafenegg és Krems központú versenyen hét szakasz és 118 gyorsasági kilométer vár a résztvevőkre.Az Osváth Péter - Farnadi Ágnes kettős a 3-as géposztály második helyéről várja a mindent eldöntő, utolsó fordulót. A balatonfüredi pilóta lemaradása 4 pont a kategóriát vezető Matics Mihállyal szemben:
- 2014.11.05.Az utolsó felvonás A hétvégi Waldviertel Rally-val véget ér a 2014-es Országos Rallye Bajnokság. Az ausztriai szezonzárón négy egység képviseli a Maricsek Racing Team-et. A Grafenegg és Krems központú versenyen hét szakasz és 118 gyorsasági kilométer vár a résztvevőkre. Az Osváth Péter - Farnadi Ágnes kettős a 3-as géposztály második helyéről várja a mindent eldöntő, utolsó fordulót. A balatonfüredi pilóta lemaradása 4 pont a kategóriát vezető Matics Mihállyal szemben: „Matematikai esélyünk van arra, hogy megnyerjük a bajnokságot, de nehéz a helyzetünk. Nyilván nem feltartott kézzel ... megyünk Ausztriába, megteszünk érte mindent, hogy jó helyen végezzünk. Gondolom Matics Miska a bajnokságot szem előtt tartva fog autózni, de bárkinek lehet technikai problémája, bárki hibázhat, nekünk ott kell lennünk és ki kell használnunk a kínálkozó lehetőséget. Rongits Attila lehet a fekete ló, ő az, aki meglepetést okozhat. Helyzeti előnyben lesz velünk szemben, hisz minden évben indul a Waldviertel Rally-n és azon túl, hogy nagyon gyors, jobban ismeri az ottani pályákat, mint mi. Az osztrák szakaszok hasonlóak, mint a Bükfürdő Rallye pályái. Minőségre szinte ugyan olyanok, de az ausztriai ... szakaszok jóval technikásabbak, kanyargósabbak. Nem adjuk könnyen magunkat, annyit ígérhetek! Az autó jó, bízunk benne, hogy hibamentesen teljesítjük ezt a versenyt és tudunk egy jót autózni.” Kovávcs Antal és Istovics Gergő 2007-ben már indult a Waldviertel Rally-n, igaz akkor nem ezek a szakaszok szerepeltek a verseny programjában. A legutóbbi két bajnoki nem úgy sikerült a kaposvári kettős számára, ahogy azt eltervezték, így, végre szeretnének egy gondmentes versenyt teljesíteni az EVO 6/9-es Lancerrel. Istovics Gergővel beszélgettem a verseny előtt: „A bajnokságot egy műszaki és vezetéstechnikai ... , hogy ezért a bajnokságért annyira nem kapaszkodunk. Ettől függetlenül a Waldviertel Rally-n a kategóriagyőzelmet szeretnénk megszerezni! Csütörtökön Ausztriában tesztelünk, reméljük sikerül jól beállítani az autót. Pénteken pályabejárás, ahol igyekszünk egy pontos itinert készíteni, szombaton pedig verseny. Röviden ez vár ránk a hétvégén. „ Maricsek Miklós a Mecsek Rallye után visszaül a jól megszokott Mitsubishi Lancer EVO 6/9- be és ezúttal Magyar Gábor diktálja az itinert a kaposvári pilótának. „Alig várom ezt a versenyt, mert a horvátországi Porecben is csak kettőt lehetett menni a pályákon ... , akár csak a Waldviertel Rally-n, és kíváncsian várom, hogy az ottani tapasztalatainkat, azt, hogy egy felírásból és egy ellenőrzésből írunk fel egy gyorsaságit, mennyire tudjuk kamatoztatni. Ausztriában már régen versenyeztem, kíváncsian várom ezeket az új szakaszokat. Ha viccelődünk vele, akkor azt mondhatom, hogy van külön navigátorom aszfaltra és külön murvára. Most a murva navigátorommal megyek, de félretéve a tréfát, kellemes volt Szabolccsal versenyezni remélem, hogy ennek van jövője! Év elején Gáborral találtuk ki azt, hogy 2014-ben megyünk négy versenyt a meghirdetett Murva Bajnokságban Maricsek Racing Team Rallye
- 2014.10.27. 22:56jövő zenéje.”Anti és Gergő a Waldviertel Rally-n a már jól megszokott Lancer EVO VI/IX-sel áll rajthoz. A Mitsubishi új motort kap az osztrák - magyar szezonzáróra, a srácok pedig nagyon várják, hogy újra versenyautóba üljenek.Miközben Anti a Waldiertel-ről beszélt még mindig azt a mosolyt láttam az arcán, mint amikor a szombati versenyen először begurult a szervizparkba:„Igen, minden gyorson fülig ért a szánk, nem érdekelt, hogy ki milyen időt ment. Ez tényleg akkora élményt tud adni az embernek, annyira más, mint a Mitsubishi. Annak idején mentem Subaru WRC-vel és ez az R5-ös autó annál ... helyünket, az még talán elérhető. Ha minden jól megy a Santa Domenica Rally Shown-n indulunk, oda leadtuk a nevezésünket, meglátjuk, hogy hozza a sors.” www.maricsekteam.hu
- 2014.10.24.
- 2014.10.22.. A második nap megkezdték a felzárkózást, s mikor már úgy tűnt, hogy minden rendben, akkor a második körben megmakacsolta magát a Mitsubishi Lancer. „Orfűn elrajtoltunk és két kilométer után háromhengeressé vált az autó. Azért, hogy ne tegyük tönkre teljesen a motort, úgy döntöttünk, hogy nem megyünk el az utolsó gyorsra, hiszen három perccel rosszabbat jöttünk, mint a többiek.” Értékelt érthető csalódottsággal a hangjában Kovács Anti. A P csoport tavalyi bajnoka innentől kezdve már teljes erővel a Waldviertel Rally-ra koncentrál, ahol, ahogy ő fogalmazott már semmiféle nyomás nem lesz rajtukMecsek Rally Maricsek Racing Team Szijártó Anikó ORB, Rallye2, Historic
- 2014.10.03. 11:02megnyugtatóak ebben a kérdéskörben sem. A biztonságot érintő problémákon kívül még számtalan, a bajnokságunkra nézve negatív akadályt érzékeltem, év elején a bajnokság 6 futamra lett akkor még általam kiírva, ebből 4 aszfalt, ill. 1 teljes murva és 1 vegyes felülettel. Úgy gondolom, hogy mindenki ennek tudatában készült mind anyagilag mind szakmailag.Sajnálatos, hogy az előző RSB vezető hibái miatt elmaradt Budapest Rally kapcsán ez a helyzet alakult ki, de ez nem jelenti azt, hogy minden szabályt félre téve verseny kell pótolni! Versenyzőink és gumi szállítóink aszfaltos Ez lesz a végleges hír és a Waldviertel rallye csak OMRB futam lesz vagy sem? Döntsön a sporttanács !A rallye2-nek már eldőlt !