Keresés

Találatok száma: 151
Előző 2 / 8 Következő
  • 2018.02.07. 14:07
    1998.02.07.-én azaz 20 évvel ezelőtt kezdődött Petter Solberg World Rally Championship azaz a WRC pályafutása ! Mai Facebookos posztjából megtudtuk,hogy ma 20 éve ,hogy elindult első WRC versenyén ezzel a képen látható Toyota Celica GT Four-ral indult a Svéd rallyn  ! Gratulálunk és kívánunk még legalább ennyit a versenypályákon !  Petter Solberg és a WRC
  • 2014.09.26. 13:40
    Utoljára még 2002-ben rendeztek itt futamot, akkor Colin McRae, és a Ford győzedelmeskedett. 12 év elteltével végre ismét van miről beszélnünk.Azt eddig is tudtuk, hogy az FIA, a WRC vezetőivel karöltve folyamatosan azon dolgozik, hogy valamilyen úton módon kicsit felpezsdítse az amúgy sem unalmas versenynaptárat. A logisztikával foglalkozók sűrű szemöldökráncolások közepette aggodalmukat fejezik ki minden egyes Európán kívüli futamra, de ez már csak így megy. De maradjunk is inkább a konkrétumoknál, ami pedig egészen pontosan az lenne, hogy a kenyai motorsport még ebben a hónapban dönthet ... arról invesztálnak e egy esetleges Rally VB futam megrendezésébe. Amennyiben a szavazás kedvező eredményt hoz már 2015-ben ott lehet Kenya a WRC naptárjában, ismét.Természetesen ebbe lesz még beleszólása az FIA-nak akik a nemrégiben megrendezett Kenya Rally-n tiszteletüket is tették, pontosan azért, hogy az esetleges rendezői hiányosságokat megtalálják, és jelezzék az illetékeseknek. Veszélyes játék ez, mert például Rióban pontosan ezért nem lehet VB futam. Egy biztos, még e hónapban felkerül az a bizonyos pont az I-re.  Bezony ám, jelen állás szerint komoly esély van rá, hogy már 2015-ben visszatér a WRC mezőnye Afrikába, egészen pontosan Kenya és környéke adhat majd otthont a legendás Safari Rally-nak.Safari Rally Kenya WRC FIA

    Rally

  • Puskádiék WRC-ben !
    2013.12.01.
  • 2013.11.11.
    sikerrel, de nem vállaltunk fölösleges kockázatot. WRC-vel is a csúcsra élni, felemelő érzés. Boldog vagyok, nagyon sokat tettünk ezért a sikerért, és végre Tomi is megtapasztalhatta mindezt. Az utolsó szakaszt viszont egy életen át nem fogom elfelejteni. Ugyanolyan körülmények voltak, mint néhány hónapja a Baranya Kupán. Akkor buktunk, ezért nagyon, de nagyon óvatosan kellett menni. Slikkel, esőben, őszintén szólva megkönnyebbültem, amikor megláttam a célt. Szőke Tomi is rendkívül feszült volt a mindent eldöntő futam előtt, a célban viszont hatalmas kő esett le a szívéről. Sikerült beírnia a ... . Ollé Sándor, Czakó-Budai Annamária Az Országos Rally Bajnokság végeredménye: 1. Kazár Miklós, Szőke Tamás 2. Herczig Norbert, Bacigal Igor 3. Turán Frigyes, Zsíros Gábor/Csökő Zoltán 4. Bútor Róbert, Tóth Imre/Tagai Róbert 5. Botka Dávid, Mihalik Péter 6. Krózser Menyhért, Fodor Géza/Papp György (Citroen Xsara WRC) 103 pont (Skoda Fabia S2000) 97 pont (Ford Focus WRC) 75 pont (Peugeot 207 S2000) 49 pont (Mitsubishi Lancer EVO IX) 44 pont (Subaru Impreza WRC) 34 pont (Ford Focus WRC) 1:10:24,3 (Subaru Impreza WRC) +1:19,5 (Skoda Fabia S2000) +1:29,6 (Citroen Xsara WRC) +1:37,0 (Peugeot 207 S2000Mecsek Rali Citroen Xsara WRC Maximmun Racing Team
  • 2013.11.08.
    reméljük eredményre fog vezetni. Ettől függetlenül Mikiék szem előtt tartják a biztonságot, nyilván fölöslegesen nem fognak kockáztatni. Technikai oldalról ezúttal is mindenre gondoltak, a Budapest Rallyhoz hasonlóan most is két Xsara WRC-t hoz a csapat Magyarországra. Valóban így van, igyekszünk minden eshetőségre felkészülni. Nagyon precíz a csapatunk, de a technikai sportban bármi előfordulhat – folytatta Szőke Tomi. – A pályák nem jelenthetnek gondot, talán csak nekem, hiszen én jóval kevesebbet mentem rajtuk. A kilenc pont szerintem az a különbség, ami nem altathat el minket. Kemény lesz ... – Árpádtető (kör) Ünnepélyes díjkiosztó, Pécs, Széchenyi Tér, Az ORB állása a záró versenyhétvége előtt: 1. Kazár Miklós, Szőke Tamás 2. Herczig Norbert, Bacigal Igor 3. Turán Frigyes, Zsíros Gábor 4. Botka Dávid, Mihalik Péter 5. Bútor Róbert, Tóth Imre 6. Balogh János, Holczer Dániel - 16.30 (az első autó rajtja) 17.13 10.13 11.11 12.04 15.02 16.00 17.22 (Citroen Xsara WRC) (Skoda Fabia S2000) (Ford Focus WRC) (Mitsubishi Lancer EVO IX) (Peugeot 207 S2000) (Mitsubishi Lancer EVO IX) 91 pont 82 50 44 41 26 Mecsek Rali Citroen Xsara WRC Maximmun Racing Team Rally
  • 2013.11.06.
    MHH Rally Team, Subaru Impreza S12 2013. november 5. Új Subaru WRC-vel indul Krózser a Mecsek Ralin Négy évet fiatalodott Krózser Menyhért és Papp György Subaru WRC-je, minután a korábbi Impreza S8- ast S12-esre cserélték. Az MHH Rally Team párosa a hétvégi Mecsek Ralin már ezzel az új autóval áll rajthoz. Krózser Menyhért: – Már korábban is felmerült az autóváltás lehetősége, amit mostanra tudtunk megvalósítani. A régi S8-as Subaruval is elégedett voltam, nagyon szerettem és hatalmas élmény volt vele menni, de mint mindenki, mi is törekszünk a fejlődésre. Ez az S12-es Subaru négy évvel MHH Rally Team Rally
  • 2013.10.09.
    MHH Rally Team, Budapest Rali 2013. október 6. Krózser: Váltó, felni, felni Két gyorsasági szakasz adatott meg Krózser Menyhértnek és Papp Györgynek a Budapest Ralin. Az MHH Rally Team párosának Subaru Impreza WRC-jében az első gyorsaságin a váltó elektronikája bolondult meg, a másodikon pedig két felnit is eltörtek. Az egyik kereket ki tudták cserélni, de a másik törött felnivel túl nagy kockázatnak érezték a lobogós lábatlani pályát, és a verseny feladása mellett döntöttek. Krózser Menyhért: – A prológon még minden rendben volt, az első gyorsaságin azonban pár kilométer után ... nem akartam megkockáztatni Lábatlanon, ami rendkívül gyors, dobálós pálya, és inkább a verseny feladása mellett döntöttünk. Sajnálom, hogy most sem láttuk meg a célt, mert már nagyon szeretnék egy jót autózni a WRC-vel és a teljes versenytávon megméretni magunkat. Pécsen mindenképpen ott leszünk. Az MHH Rally Team együttműködő partnerei: Metál Hungária Holding Zrt., Carsystem Hungária Kft., Cégcentrum Kft., Marvin Watches, R-M professzionális festékek, Bernardo Ecenarro festékek, Telmon Kft., Logiszerviz Kft. További információ: www.menya.hu, www.facebook.com/menya.hu Subaru Impreza WRC Budapest Rallye 2013 MHH Rally Team Rally
  • 2013.10.08.
    sokkal ezután viszont azt láttuk, hogy Igorék is hasonlóan jártak, mint mi. Az ő veszteségük még nagyobb volt, Fortuna ezúttal fogta a kezünket. A végén csak arra figyeltünk, hogy ne hibázzunk, és ezeken a veszélyes pályákon simán behozzuk a Xsara WRC-t. Sikerült, így elégedettek lehetünk az ötödik futam után. Kazár Miki és Szőke Tomi a Budapest Rally előtt már megfogalmazta a terveket. A legfontosabb az volt, hogy ne hibázzanak, célba érjenek, és növelni tudják az előnyüket. Ezeknek a saját magunknak támasztott elvárásoknak maximálisan eleget tettek, ezért jó hangulatban, mosolyogva zárhatták a ... bajnokságban. Ez a kilenc pont jó alapot jelent Pécs előtt. Nem nekünk kell kockáztatni, ugyanúgy tesszük majd a dolgunkat, mint ahogy eddig. Boldogok vagyunk, mert úgy tűnik, hogy minden egyben van. Remélem a Mecsekben nagyot pezsgőzhetünk. A Budapest Rally (nem hivatalos) végeredménye: 1. Turán Frigyes, Zsíros Gábor 2. Kazár Miklós, Szőke Tamás 3. Bútor Róbert, Tagai Róbert 4. Herczig Norbert, Bacigal Igor 5. Matics Mihály, Rubóczky Attila 6. Ollé Sándor, Czakó-Budai Annamária (Ford Focus WRC) 57:28,7 (Citroen Xsara WRC) +2:10, 7 (Peugeot 207 S2000) +2:39,3 (Skoda Fabia S2000) +3:08,9 (MitsubishiCitroen Xsara WRC Budapest Rallye 2013 Maximmun Racing Team Rally
  • 2013.09.30.
    MHH Rally Team, Budapest Rali előzetes 2013. szeptember 28. Krózser célja az első öt A Budapest Ralin tér vissza Krózser Menyhért és Papp György az Országos Ralibajnokság mezőnyébe, ahol a már jól megszokott Subaru Impreza WRC-vel állnak rajthoz. Az MHH Rally Team párosa az első ötben szeretne végezni. Krózser Menyhért: – Az autónk versenykész állapotban van, ami a legjobb hír, a jövő héten szeretnénk vele tesztelni, mert utoljára a Veszprém Ralin vezettem, aszfalton pedig négy hónapja nem mentem vele. Nagyon örülök neki, hogy Budapest visszatért a versenyrendező városok közé, erre nagyBudapest Rallye Subaru Impreza WRC MHH Rally Team Rally
  • 2013.09.10.
    . – Ebből a szempontból Turánékkal értelmetlen lett volna hadakozni, nekünk ezen a hétvégén is Herczigéket kellett tartani. Ezzel nem volt probléma, így valamelyest növelni tudtuk az összetett vezetésünket. Nagyszerű és izgalmas hétvégét zártunk, olyan élményekkel gazdagodhattunk, amire előzetesen is számítani lehetett. Kiváló technikával, nagyszerű csapattal, remek pályákon autóztunk és összességében az eredményre sem lehet panaszunk. Friciék pokolian gyorsak voltak, a két WRC-t össze sem lehet hasonlítani. Nagyon szeretjük a Citroent, az viszont tény, hogy a Turánék Focusa fiatalabb és ezáltal ... . Hatalmas élmény volt a hosszú gyorson végig navigálni Mikit és a WRC-t, az ilyen pillantok miatt érdemes rallyzni. A Maximmun Racing Team kettősének tehát jól alakult a kassai viadal, pedig nehezen kezdődött. Ismét egy computer hibával kellett megbirkózni, de ezúttal még a rajt előtt, a teszten romlott el az autó. A csapatnak így még volt lehetősége orvosolni a nehézségeket. - Egy kicsit feszültek voltunk, de nagyon megnyugodtunk, amikor rendeződtek a dolgok – tekintett vissza Kazár Miki. – Innentől kezdve csak a versenyzésre koncentráltunk. Szombaton Matics Misiék sajnálatos balesete miatt a ... semmi nem dőlt el. A Budapest és a Mecsek Rallyn is késhegyre menő csata várható, hiszen a tét óriási. A kassai feladatot teljesítettük, ám ezzel csak lépéselőnybe kerültünk. A hátralévő két futamon is hasonló hozzáállással, motiváltsággal és felkészültséggel fogunk odaállni a rajtvonal mögé. A 39. Kassa Rally (ORB) végeredménye: 1. Turán Frigyes, Zsíros Gábor (Ford Focus WRC) 1:18:16,4 2. Kazár Miklós, Szőke Tamás (Citroen Xsara WRC) +34,0 3. Herczig Norbert, Bacigal Igor (Skoda Fabia S2000) +1:34,1 4. Bútor Róbert, Tagai Tamás (Peugeot 207 S2000) +3:27,6 5. Kovács Antal, Istovits GergőKassa Rallye Citroen Xsara WRC Rally
  • 2013.09.09.
    kapcsolatban – tekintett vissza Kazár Miki. – Itt, elsősorban a tavalyi versenyre gondolok, ahol Hadik Andrással óriási meccset vívtunk. Pályafutásom egyik legélvezetesebb hétvégéje volt, ezért most is arra számítok, hogy egy nagyszerű versenyt látnak majd a kilátogató érdeklődők. A teljes magyar és a szlovák élmezőny nagyszerű csemegét kínál mindenki számára. Hat WRC, ugyanennyi S2000-es autó, és az R4-essel induló párosok komoly csatája várható a kassai viadalon. Szőke Tomi néhány nappal ezelőtt azt mondta: vakon van Kassával kapcsolatban, hiszen még soha nem navigált ezeken a gyorsokon. A pályabejárás ... után pedig úgy látja: pályafutása legnagyobb kihívása előtt áll szombaton és vasárnap. - Belecsapok a lecsóba, rögtön WRC-vel ezeken az ultrabrutál pályákon – fogalmazott Kazár Miki navigátora. – Főleg a szombat lesz kemény, nagyon, de nagyon oda kell figyelnem. Itt aztán tényleg van minden. Szűk, széles, vékony, vastag, leszakadós, mini vb-futamra érkeztünk. Nagyon bízom benne, hogy továbbra is marad a jó idő, legalább ez ne befolyásolja a kassai csatát. Nekem is mindent meg kell tennem, hogy sikeresek legyünk, mert nagyon sok munkát fektettünk ebbe a hétvégébe. Miki tavaly két pályán ment a ... Bajnokság állása három verseny után: 1. Kazár Miklós, Szőke Tamás (Citroen Xsara WRC) 54 pont 2. Herczig Norbert, Bacigal Igor (Skoda Fabia S2000) 53 3. Botka Dávid, Mihalik Péter (Mitsubishi Lancer EVO IX) 44 4. Balogh János, Holczer Dániel (Mitsubishi Lancer EVO IX) 26 5. Melichárek Jaroslav, Melichárok Erik (Citroen C4 WRC) 16 6. Krózser Menyhért, Fodor Géza (Subaru Impreza WRC) 15 A 39. Kassa Rally programja: Szeptember 7. (szombat): Rajtceremónia, 11.30, GY1 – Opal/1, 12.16, GY2 – Gejzír/1, 13.27, GY3 – Opal/2, 16.18, GY4 – Gejzír/2, 17.29. Szeptember 8. (vasárnap): GY5 – Golf/1, 08.41, GY6Kassa Rallye Citroen Xsara WRC Rally
  • 2013.07.16.
    Pszichikai előny maradt Veszprém után Tökéletesen felkészült, és nagyon várta a 20. Veszprém Rally rajtját Kazár Miklós és Szőke Tamás. A bajnoki címvédő, és navigátora azonban az első napon alig egy kilométert tett meg a nyitó gyorsasági felé vezető úton, amikor a Citroen Xsara WRC computere megadta magát. Az autó ledadogott, majd megállt. Ezzel gyakorlatilag Mikiéknek már ekkor elúsztak a győzelmi reményeik. - Természetesen nagyon bántott a dolog, mert a verseny még el sem kezdődött, nekünk máris véget ért - tekintett vissza a veszprémi eseményekre Kazár Miki. - Az olaszok sem repestek ... az örömtől, hiszen mostanában több technikai nehézségük volt, mint az utóbbi három évben összesen. Ettől függetlenül folytattuk, mert szerettük volna magunkat összemérni a többi WRC- vel és az S2000-es riválisokkal. Nagyon sajnálom, hogy Herczigék időellenőrzős sztorija a fehér asztal mellett dőlt el. A helyszínen megszületett határozatot azonban nem fogadjuk el, mert ez a rallysport alapszabályait kérdőjelezi meg. Továbbra is úgy gondolom, hogy az ilyen esetek nem tesznek jót a szeretett sportágunknak. Az utolsó szakaszt nagyon meg akartuk nyerni, de sajnos becsúszott egy hiba, ami megfosztott ... minket ettől a részsikertől is. Szőke Tamás navigátor is csalódott volt, hiszen nagyon várták az esztendő első és egyetlen murvás hétvégéjét. Az akarás és az aprólékos előkészítés ellenére a befektetett munka ezúttal nem hozta meg a gyümölcsét. - Tudtuk jól, hogy a technikai sportokban bármi megtörténhet. A WRC is elromolhat, és ezúttal sajnos el is romlott - értékelt Kazár Miki navigátora. - Reméljük, hogy először és utoljára történt velünk ilyen szerencsétlenség. - Amint utánunk jött a csapat, tíz perc alatt kicserélték a computert, felprogramozták ezután pedig rögtön beindult az autó. A Citroen ... problémánk, akkor nagyjából másfél perccel győztünk volna. Irgalmatlanul erős a Xsara WRC, és még mindig van benne tartalék. Bízom benne, hogy Kassán ezt meg is tudjuk majd mutatni. Érdekes lesz a következő, szlovák-magyar közös verseny, hiszen vélhetően a legjobb lengyel egységek is itt ott leszek majd a nyílt futamon. Nem vitás, szerencsétlenül alakultak a veszprémi dolgaink, de bízom benne, hogy Kassán, a fővárosban és Pécset ismét az igazi arcunkat láthatja majd a közönség. A 20. Veszprém Rally végeredménye: 1. Botka Dávid, Mihalik Péter (Mitsubishi Lancer EVO IX) 1:23:50,2 2. Herczig Norbert ... , Bacigál Igor (Skoda Fabia S2000) +1,1 3. Lategan Henk, White Barry (Skoda Fabia S2000) +30,6 4. Balogh János, Holczer Dániel (Mitsubishi Lancer EVO IX) +1:15,7 5. Ollé Sasa, Budai Annamária (Ford Fiesta S2000) +1:49,8 6. Bútor Róbert, Tagai Róbert (Peugeot 207 S2000) +1:56,5 16. Kazár Miklós, Szőke Tamás (Citroen Xsara WRC) +8:32,2 Veszprém Rallye Citroen Xsara WRC Maximmun Racing Team Rally
  • 2013.07.15.
    MHH Rally Team Krózser Menyhért–Fodor Géza, Subaru Impreza WRC, Veszprém Rali 2013. július 15. Krózser szerencsés szerencsétlen versenye Szerencsésen ért véget Krózser Menyhért és Fodor Géza idei legpechesebb versenye, a Veszprém Rali. A versenyt ugyan nem tudták befejezni, és gyakorlatilag egyetlen olyan gyorsasági szakaszt sem teljesítettek, ahol a motor melegedése vagy az elszakadt fékcső ne hátráltatta volna őket, de az autót meg tudták menteni. A hetedik gyorsasági szakaszon ugyanis kigyulladt a Subaru Impreza WRC motortere, de Menyában volt annyi lélekjelenlét, hogy nem állt megVeszprém Rallye Subaru Impreza WRC MHH Rally Team Rally
  • 2013.07.08.
    MHH Rally Team Krózser Menyhért–Fodor Géza, Subaru Impreza WRC, Veszprém Rali előzetes 2013. július 8. Krózser: Veszprémben is a dobogó a cél Harmadik versenyére készül Krózser Menyhért a Subaru Impreza WRC-vel a Veszprém Ralin, aki mellett ezúttal Fodor Géza olvassa az itinert. Az MHH Rally Team párosa most versenyez először WRC-vel murván, de az egri és a miskolci tapasztalatok alapján bízik a dobogós helyezésben. Igaz, erre legalább hat-hét páros esélyes. Krózser Menyhért: – Az Eger Ralihoz hasonlóan most is Fodor Gézával indulok. Az év elején úgy terveztük, hogy két-három futamra ül ... be mellém, ez lesz a második. A Veszprém Rali jó versenynek ígérkezik, jó pályákkal, úgyhogy nagyon bizakodó vagyok. Mivel elég régen versenyeztem már négykerékhajtású autóval murván, a héten egy R4-es Mitsubishivel teszteltünk, hogy visszaszokjak a tempóhoz, a féktávokhoz, kipróbáltunk különböző gumikat is. Nagyon hasznos teszt volt. A Subaru WRC-vel közvetlenül a verseny előtt tervezünk egy tesztet, hogy a lendületet minél jobban át tudjuk menteni a versenyre. Azt ígértem, hogy két verseny után értékeljük ki a teljesítményünket, és utána kezdünk az eredményre menni. Miskolc előtt úgy éreztem ... , hogy rendben vagyunk, sikerült is jól kezdenünk, de a szalagkorlátos kaland után visszavettünk. Most Veszprém előtt is úgy érzem, hogy az autó és mi is rendben vagyunk. Azzal együtt, hogy ez lesz a WRC-vel az első murvás versenyünk, a miskolci negyedik helynél nem szeretnénk hátrább végezni, de leginkább a dobogó a célunk. Nagyon erős a mezőny eleje, hatan-heten biztosan esélyesek a dobogóra, de hát pont ettől lesz izgalmas a verseny. Az MHH Rally Team együttműködő partnerei: Metál Hungária Holding Zrt., Carsystem Hungária Kft., Cégcentrum Kft., Marvin Watches, R-M professzionális festékekSubaru Impreza WRC Veszprém Rali MHH Rally Team Rally
  • 2013.04.05.
    MHH Rally Team Krózser Menyhért–Fodor Géza, Subaru Impreza WRC, Eger Rali előzetes 2013. április 5. Főpróba a WRC-vel Először áll rajthoz WRC-vel Krózser Menyhért és Fodor Géza, az Eger Ralin. Az MHH Rally Team párosa nem bocsátkozott jóslatokba az eredménnyel kapcsolatban. Tisztában vannak vele, hogy nem elég jó autóval versenyezni, ki is kell használni a WRC-ben rejlő lehetőségeket. Krózser az idén két navigátorral indul, akik közül az első versenyen Fodor Géza olvassa az itinert, Papp György pedig a csapat munkáját erősíti. „Változatlanul sok még a kérdőjel a számunkra az első WRC-s ... versenyünk előtt” – mondta Krózser Menyhért. „Tegnap (csütörtökön) volt egy rövid tesztünk, ami alatt húsz kilométert mentem az autóval. Sikerült jobban összebarátkoznom a Subaruval, de még messze nem állíthatom, hogy mindent tudok róla.” „Az Eger Rali lesz a főpróba számunkra. Egyelőre nem tudok és nem is akarok tippelni az eredményre. A verseny után okosabbak leszünk, akkor már látni fogom, hogy mire képes ez az autó a mai magyar mezőnyben és hogy mire vagyunk képesek vele mi.” „Az első versenyen Fodor Géza lesz a navigátorom, aki a WRC kedvéért tért vissza az idén pár versenyre. A másik navigátorom MHH Rally Team Rally
  • 2013.03.11.
    MHH Rally Team Krózser Menyhért–Papp György, Subaru Impreza WRC Orfű Rali 2013. március 10. Krózser: Nagyszerű a WRC Jól sikerült Krózser Menyhért és Papp György ismerkedése a Subaru Impreza WRC-vel. Az MHH Rally Team párosa csupa pozitív élményt szerzett az Orfű Ralin az autóval kapcsolatban és már éppen ott tartottak a beállításokkal, hogy igazán megmutathatták volna, mire képesek. Ekkor azonban Krózser Menyhérten elhatalmasodott az influenza utóhatása és a két utolsó gyorsaságira nem tudtak kimenni. „Két hete betegedtem meg, és már úgy éreztem, hogy túl vagyok rajta, de a harmadik kör ... után egyszerűen annyira levert az influenza a lábamról, hogy nem tudtam folytatni a versenyt” – mesélte Krózser. „Nagyon sajnálom, hogy félbemaradt a munka a Subaru WRC-vel, mert nagyon tetszett az autó. Most versenyeztem először WRC-vel és eleinte nagyon idegen volt. Viszont nagyon gyorsan beleszoktam. Amint egy kicsit kiismertem, azonnal kezesbáránnyá vált. A hajtáson és a lengéscsillapítókon is állítottunk. A harmadik gyorsaságira egész jó lett. A negyedikre akartunk felrakni négy jó gumit, amivel igazán meg lehetett volna mutatni, mit tud az autó, de ekkor közbeszólt az influenzám.” „Így is ... nagyon sok hasznos tapasztalattal lettünk gazdagabbak. Nagyon jó autó a Subaru WRC, nagyon megszerettem. Először is megpróbálom kikúrálni magamat, aztán hamarosan döntenünk kell, hogy hol és mivel versenyzünk az idén.” Az MHH Rally Team együttműködő partnerei: Metál Hungária Holding Zrt., Carsystem Hungária Kft., Cégcentrum Kft., Marvin Watches, R-M professzionális festékek, Bernardo Ecenarro festékek, Telmon Kft. További információ: www.menya.hu, www.facebook.com/menya.hu MHH Rally Team
  • 2013.02.13. 12:27
    Racing.hu: Milyen érzés volt újra WRC-t vezetni a Szilveszter Rallye-n? Turi Tamás: Milyen érzés is volt? Hát rosszat, azt nem lehet rá mondani. Arra vágytam világ életembe, hogy WRC-t vezethessek, így elmondhatom, szuper volt, hogy egy ilyen autóba ülhettem be az év utolsó futamán. Az biztos, hogy Palinak nagyon nagy köszönettel tartozok azért a rengeteg munkáért, amit annak érdekében végzett, hogy rajthoz tudjunk állni a Szilveszter Rallye-n.Racing.hu: Csak WRC-vel indultál volna el, vagy egy kisebb kategóriás autóval is nekivágtál volna az év utolsó futamának? Turi Tamás: Igazából ez a WRC ... autó. Ezt rögtön az első gyorsasági rajtja előtt - ami este volt - szerettem volna visszaállítani a „harapósabb” verzióra, de sajnos mellé nyúltam a sötétben és összezártam minden hajtást fixre, így szinte kezelhetetlen volt az autó. Emiatt elvesztettünk kb. 10 másodpercet.Sokkal gyorsabbak lehettünk volna, ha nincs ez a baki. A másnapi első gyorson ismét hibáztam egyet megint bent maradt vagy 8 másodperc. Csak ilyen apróságok voltak, amik kívülről nem hiszem, hogy látszottak. Maximum az időeredményünkön. Régen ültem WRC-ben, én is izgultam, hogy minden jó legyen. 4 darab gumink volt összesen ... okozott csalódást, profin és pontosan diktálta a pályákat, kiválóan együtt tudtunk működni. A tréningen megbeszéltünk mindent, és bár én sem szeretem váltogatni a navigátoraimat, de mentünk már annyit közösen, hogy nem volt semmilyen komoly problémánk. Az apróságokat pedig hamar átbeszéltük.Racing.hu: WRC-s pilótaként miként fogadtad a WRC-k újbóli csatasorba állításának a hírét?Turi Tamás: Én mindenképp örülök neki. Úgy gondolom, hogy amióta a WRC-k innen Magyarországról „elmentek” azóta a nézőszám is jelentősen megcsappant. Nagyon sok embert, szurkolót, rajongót és fanatikust vonzanak ezek az ... autók a pálya szélére. Tehát szerintem igenis szükség van rájuk, bízok benne, hogy újra a gyorsaságik mellé csábítják a rallyesport szerelmeseit.Racing.hu: Hogy érzed, lesz annyi WRC idén a hazai pályákon, amik egészséges csatát tudnak majd vívni?Turi Tamás: Szerintem a mezőny elejéből többen is WRC-vel fognak menni. 5-6 ember biztosan WRC-t állít a rajtvonal mögé, mert érzésem szerint még ezeket a lényegesen frissebb N-es Mitsubishiket is egy WRC-vel azért meg lehet verni. Aki tehát bajnok szeretne lenni, annak valami erősebb autó után kell néznie. Racing.hu: Számíthatunk-e arra, hogy Turi Tamás ... 2013-ban újra az ORB-ben versenyezzen?Turi Tamás: Dolgozunk rajta. Igaz már tavalyelőtt is dolgoztunk azon, hogy a 2012-es évet végig tudjuk csinálni, de nem sikerült, tehát inkább bele sem kezdtünk. De nem állunk le, ha minden összejön, akkor szeretnénk menni egy teljes évadot az országos bajnokságon.Racing.hu: Arról tudsz-e már valamit mondani, hogy mivel és kivel tervezed a 2013-as évet?Turi Tamás: Mi is WRC projekten dolgozunk, támogatók kérdése, hogy miképpen fog összeállni ez a sztori. Pénz függvénye, hogy milyen autót tudunk bérelni, ha minden összejön, akkor persze WRC lesz. Ha nem, akkor A Szilveszter Rallye-n ismét WRC-ben láthattuk Magyarország egyik legnépszerűbb rallye pilótáját, Turi Tamást, aki az év utolsó versenyén Somogyi Pállal a jobbján ült be több év kihagyás után egy Subaru Imprezza WRC-be. A rossz hír, hogy a szilveszteri autózás már régen volt, a jó viszont, hogy a tervek szerint a párosnak ez csak a bemelegítés volt a 2013-as évre. Turi Tomival beszélgettünk.

    Rallye Országos Bajnokság

  • WRC Portugál Rallye
    Portugália

    WRC

Előző 2 / 8 Következő