előtt, a mérnök segítségével még jobban testre szabták az autót és a teszt végén Ádám elégedetten szállt ki a vezetőülésből.A pályák ismerősök mind a pilóta, mind a navigátor számára. „A kisvaszari szűk részen nyertem tavaly egy tesztfutamon, az szerintem kifejezetten fekszik nekem.” – mondta Ádám a pályabejárás után. „Az Árpádtető is nagyon jó szakasz, nagyon tetszik. Összességében nagyon jó pályák ezek, bízom benne, hogy a verseny végén is hasonló lesz a véleményünk.”Amikor a tervekről kérdezték, egyértelmű volt a válasz és a navigátor is végig bólogatott: „Nincs vesztenivalónk! Menni kell előre
Keresés
Találatok száma: 32- 2020.01.14. 21:56Mielőtt erről a versenyről kérdezném, faggatom az eddigi autóversenyzői pályafutásáról. Megosztanád a portálolvasókkal az eddigi autósportos életedet?- Ez egy bonyolult kérdés bár a válasz egyszerű: Nincs előzmény, nem versenyeztem korábban sehol, kimaradt a gokart, sőt a szimulátoros korszak is. Tulajdonképpen egyik pillanatról a másikra indult idén októberben az egész. Korábban apa kezdett foglalkozni velem. Elhagyott erdei utakon, kieső parkolókban kezdődött, megtanultam elindulni, megállni, váltani szóval teljesen az alapok. Apa rengeteget vezet, túl van 3 millió
- 2017.07.28. 13:47Star Gála résztvevőinek. Több száz szovjet csoda gyülekezett a depóban, hogy mások megcsodálják őket. Voltak közöttük gyári állapotúak, tuningolt vasak és természetesen sok-sok versenyautó is. Az egyik tulajdonost meg is kérdezték, hogy nem félti-e gyönyörű autóját a máriapócsi megmérettetéstől, hiszen a fal senkinek sem kegyelmez. A válasz annyi volt csak: „Azért van, hogy használjam”.A fiúk így is tettek, nem hazudtolták meg magukat. Ezt a nem túl modern technikát hihetetlen tehetséggel terelték – ráadásul az All Star Gála keretein belül páros csaták keretében tették mindezt. A Ladaracing All
- 2017.07.18.
- 2016.03.09. 19:46lettem kb. 20 autóból.2006-ban autocross első osztályban indultam egy Ford Sierra Cosworth-al, ami nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket. 2007-ben kipróbálhattam a Varga Csaba Superbuggy-ját amiben Audi V8-as, 4000 ccm motor volt, összkerekes hajtással. Ezzel a DIVIII-as kategóriát megnyertem a Superbuggyval.2008-ban szöcskeváltás volt, Hosek féle autóval "szöcske" indultam. Az utolsó pillanatban buktam el a bajnoki címet technikai ok miatt, amire a mai napig nincs válasz.2009 fél szezon. 2010-2011-ben Ford Escort Cosworth-al "Bereczki Laci féle" próbálkoztam rallycrossban és autocrossban
- 2015.10.23.
- 2015.08.13.
- 2015.04.16. 10:08versenyre Kornél barátommal, navigátorommal együtt. A kérdésedre válasz szöcske nyergével kapcsolatban, érdekes és nem rövid a válaszom. 2012 év vége fele ki találtam egy érdekes autót az MNASZ besorolása szerint a P3 csoportba tartozna, ha elkészülne egyszer, a mesteremberek ígérete alapján már tavaly tavasszal kellet volna tesztelnem, da hát kicsit késnek. Így meg hirdettem az autómat és egy Norvég gyerek megvette, tehát elvonási tüneteim voltak. Bérelgettem Ádándon különböző autókat, és a szöcskét, majd vettem egy LADA típusú valamit, majd és egy BMW-t, de közben eladó lett a szöcske, a szöcskével
- 2015.03.06.
- 2014.11.03. 19:21Miként tetszett nektek a reptéri szakasz?- Pénteken 15,5 versenykilométert mentünk kb. 6 óra alatt. Ebből kétszer 1,5 km volt a reptéri gyors, ami előtt mindig volt 12-15 km etap. Azt hiszem ez elég válasz erre a kérdésre…Szombaton egy gyorsot, (Hetvehely) nagyon azonos időkkel teljesítettétek, Viszont a két másik (Zobák, Orfű) rontottatok az időtökön. Mi is történt? - Szombaton hálaégnek nagy csaták alakultak ki az első három helyen. Mindannyian (Klausz, Órai és mi) rengeteget fejlődtünk az év elejéhez képest. Nagyon jó érzés, hogy mindenki különböző technikákkal megy és mégis a
- 2014.10.31. 13:10-ot választottuk.Mint tudjuk általában külföldön szoktál versenyezni. Milyen különbséget véltél felfedezni egy külföldi és egy hazai rendezésű verseny között?Anélkül, hogy bántani kívánnám a magyar rendezőket, az olasz versenyek sokkal pergősebbek, kevesebb etap, több technikás gyors. A hazai versenyek közül csak a Mecsek Rally és a Baranya Kupa tudta visszaadni ezt a feeling-et.Miért pont a Historic?Prózai a válasz… Van Lancia Delta HF Integrale-m is, de ismerem a határaim. Egyenlőre ezzel a teljesítménnyel kell megtanulnom vezetni. Szerintem a historic mezőnyében az egyik legkevesebb
- 2014.10.23.
- 2014.10.22. 15:09jellemzi számszerűsítve ezt a technikát?A válasz a következő: A Mercedes az AMG C – Coupe, a BMW az M4, az Audi pedig az RS 5 alapjaira építette versenyautóit, melyek 1110kg – os össztömeggel, 6 fokozatú szekvenciális váltóval és V8 – as erőforrással rendelkeznek, melyek 500 lóerősek, 500Nm nyomaték leadására képesek és maximum 4000 cm3 űrtartalommal rendelkezhetnek, mindezt DRS technológiával fűszerezve. Tehát nem csak látványosak, roppant fürgék és bivaly erősek is ezek az autók.Aki ezen a sorokat olvasva bosszankodik, hogy idén lemaradt a hungaroringi futamról, az készítse elő a naptárát és
- 2014.09.19.MNASZ Válasz Budapest
- 2014.09.09. 10:22
- 2014.08.28.
- 2014.07.25.
- 2014.04.11.
- 2014.02.18. 18:42Kedves Viktor!Mit is jelent az ö számára az ASIA Race, és a Mongólia Expedíció?- Mintegy öt éve vetődött fel, hogy kellene valamit csinálni, ami az embert kizökkenti a hétköznapokból. Valamit, ami kicsit más, szokatlan. Amire emlékezni fogunk sok-sok év multával. Valamit, amit csak azért nem tudunk megtenni, mert évek óta minden energiát leköt a munka és a család. Tulajdonképpen egyszerű volt a válasz, mert utazni nagyon szeretünk, viszont az elmúlt 20 évben a világ nagyon összement és a legtávolabbi pontok is gond nélkül elérhetőek a világban. Változtatni kellett!A csonka 2010-es Bamakóval
- 2013.09.17. 11:44- Hát köszönöm a kérdést, de sajnos a válasz ugyanaz lehet. Egy újszülöttnek minden vicc új, nekem is az. Soha nem volt még alkalmam menni ezen a versenyen, és nem is láttam még nézőként sem. Igyekszünk természetesen a nézőknek megfelelő műsort szolgáltatni, és látványosan és gyorsan közlekedni a pályán!Vasárnap két szakaszon, majd 60 kilométert kell teljesíteni. Van-e videó vagy egyéb infótok a pályákról? - Igen, nem is kevés, de nem is sok, talán éppen elég lehet. Minden futam előtt az interneten fellelhető összes videót megnézzük. Sajnos nem elég lehetőség és főleg idő van a