Keresés

Találatok száma: 42
Előző 2 / 3 Következő
  • 2018.06.22. 13:53
    A 2018-as esztendő Ciprusi Európa bajnoki versenye melyet Június 15-17 között rendeztek már a csapatnak Februárban megkezdődött. Epekedve vártuk az indulás időpontját, amit megelőzött  a versenyautó és szervizautó leszállítása a Görög kikötőbe már június elején. Kicsit betekintést nyertünk a versenyt megelőző Akropolisz raliba ahol találkoznunk kellett az FIA Automobile szövetség embereivel ahol regisztrálásra került a csapat. A versenyautó már június 6.-án megérkezett a szigetre de mi csak 12.-én repültünk ki a csapattal. A pályabejárás sem volt egyszerű de a helyi ... versenyzőbarátunk Szechenyi Zoli rengeteg segítségének köszönhetően minden megoldódott. A bal oldali jobb kormányos közlekedés egy helyi bérautóval nem a legnagyobb élményt nyújtotta pályabejárás tekintetében ,de mivel nem volt más ezzel kellett beérni. A pályák inkább hasonlítanak egy off roadhoz mint a pályaversenyzéshez de aki látott már rossz minőségű Veszprém ralit az…. na mindegy. De a 230km gyorsasági táv teljesen más jellegű autózást kívánt mintsem átkelni mindenen és padlón végigmenni a szakaszokon ! A gépátvételen az FIA delegáltjai 11 db hibával örvendeztettek meg minket amit másfél óra múlva

    ERC

  • 2016.06.23.
    A sors visszaadta Hibjánéknak A 23. Veszprém Raliról végre úgy távozhatott a Hibján József – Szurovcsák István kettős, ahogy azt eltervezte. A nehéz murvás szakaszokat tisztességesen teljesítették és meg is kapták érte a jutalmukat, ugyanis az A6-os kategória 2. helyén végeztek. Milyen volt küzdeni a murvával, a porral és a szakadó esővel a Veszprém Ralin? - Nagyon jól éreztük magunkat, bár megmondom őszintén, kicsit szerettem volna gyorsabban menni és még jobban teljesíteni. De ezektől - a saját magammal szemben való elégedetlenségektől - eltekintve örülünk, hogy ezt az igen nehéz Tiba Anita
  • 2016.06.23.
    Kalandos volt, de megcsinálták Kurtos Róbert és Herczeg Szabolcs a 23. Veszprém Ralin leginkább annak örült, hogy végre technikai hibától mentesen befejezhették a versenyt. Feladatuk a karcmentes célba érkezés volt. Nehézségek árán, de végül ezt is kipipálhatták. Az időjárási viszonyokat hogy bírtátok a Veszprém Ralin? - Szombaton, az utolsó gyorson már ránk szakadt az ég rendesen. Vasárnap szintén kaptunk vizet, hogy ki ne száradjunk. Maga a verseny és a pályák amúgy jók voltak. Ami nem tetszett, az az volt, hogy mentünk úgy etapon, hogy arra nem volt időnk, hogy a sisakot levegyük ... „mocsártalanítást” követően irány a Székesfehérvár Rali? - Amikor a szervizes srácok meglátták a kocsit, hogy néz ki, fogták a fejüket, és tudták, hogy ez nem egy kétperces gyorsmosás lesz a verseny végén. Kívül-belül rettenetesen néz ki az autó. Elég lesz kitakarítani. De nekünk úgy néz ki kicsit több időnk lesz, mint másoknak, mert nagyon lehetséges, hogy nem tudunk ott lenni a fehérvári pályákon. Meglátjuk. Ha ott nem akkor majd kisebb versenyen indulunk még Kassa előtt. Reklámpartnereink: Foam-System Kft. - Go Matrac; Fa-Forg-Tech Hungária Kft.; Katica Vendégház, Viadukt Mérnöki Kft.; Zemplén-Tölgy Kft
  • 2016.06.10.
    vesszük, akkor a szombathelyi pályákon tréningeztünk a Veszprém Ralira. Igaz ezek a gyorsok nehezebbek lesznek, meglátjuk, mit tudunk majd kihozni a kocsiból. Reményeink szerint a technika ördöge hagyni fogja, hogy úgy autózzunk, ahogy mi akarunk. A tavalyi versenyt töröltétek a memóriából? - Azt el kell felejteni, mert ott az az íven kanyarodás olyannyira nem jött össze, hogy sajnos beestünk. Mindezt az utolsó gyorsasági előtt sikerült így összehozni. Ebből mindenképpen kimaradnánk az idei második murvás futamon, sőt az aszfaltosokon is. Mi lesz a taktikátok a csatamezőn, mert mégis csak másfeles ... Karcmentesen célba érni A tavalyi Veszprém Ralit semmiképpen nem szeretné megismételni a Kurtos Róbert – Herczeg Szabolcs duó, ugyanis az utolsó gyorsasági előtt beestek és összetörték a kocsit. Ezért most a karcmentes célba érés lebeg a szemük előtt. Sikerült meggyógyítani a féket, amivel az előző versenyeken küzdöttetek? - Teljesen átalakítottuk a fékrendszert, mindenből újat kapott. Gurultunk vele egy keveset, érzésre most úgy néz ki jó lesz a fékünk. Ezen kívül még a hátsó difit revízióztuk és kicsit megemeltük még jobban az autót. Tesztelni még nem biztos, hogy tudunk, de ha úgy Tiba Anita
  • 2016.06.07.
    távoznunk a Szombathely Raliról. Mi okozta a csalódásotokat? - Egy sajnálatos baleset történt az előttünk rajtoló 207-es rajtszámú versenyautóval, ami miatt megállni kényszerültünk. Ki is szálltunk a versenyautóból, hogy segítséget nyújtsunk a Kolencsik Balázs – Kemény Zsolt párosnak. Nagyon sok időt töltöttünk a pályán, de bíztunk benne, hogy a jóváírt idő a valóságot fogja tükrözni, de sajnos nem így történt. Rosszabb időt kaptunk, mint amit addig mentünk és ezzel elúszott a kategória második helyünk, negyedikek lettünk. Hol láthatjuk legközelebb a párosotokat? - Veszprém Rali, 2016. június. 10-12 Tiba Anita
  • 2015.12.26.
    Hondából Citroenbe Egy összeszokott, és jól ismert páros ül át a Honda Civicből egy Citroen C2R2-be a Szilveszter Rallye-n. Ifj. Antalffy György és Vas Borosi Ádám a felemás érzések miatt döntött a méregzsák kipróbálása mellett. Egy Honda Civic-kel róttátok a pályákat idén. A Szilveszter Rallye-n viszont egy Citroen C2R2-vel indultok. Mi a váltás oka? - Nagyon szerettük, és jelenleg is szeretjük a Hondát. Viszont ez az autóépítés okozott egy kis csalódást. 2013- ban, még a Rali Túrában az ötödik versenyen felrobbant a Honda motorja, pedig egy nagyon komoly kategóriában (H1) jó esélyekkel ... anyagi kárunk lesz, így mégis versenyeztünk tovább a Civic-kel idén. Veszprém Rallye-ra állt össze minden, ahol félidőben Rally2 abszolút első helyen álltunk, és az utolsó gyorsaságin eltört féltengelyünk miatt - két helyett visszaesve - végül abszolút negyedik helyen zártunk. Nem ragozom tovább, a versenyzés szempontjából nehéz két év van mögöttünk, inkább a küszködés jut róla eszembe... Ugyan az autónk most már tényleg kiforrott, mégis az előéletünk miatt inkább teszünk egy próbát egy Citroen C2R2 versenyautóval. A Szilveszter Rallye-n mennyire koncentráltok majd arra, hogy jó helyen végezettek Tiba Anita Szilveszter Rally
  • 2015.12.25. 13:52
    Mint az autó, mint a navigátor új volt számára. Ezt fokozván a Mikulás Rallyen újabb ismeretlen került az egyenletbe, mégpedig a murva. Ladával murván? Jobbat nem is kívánhatott volna magának.Az első közös versenyetek után már kevesebb ismeretlennel érkeztél a Veszprém környéki viadalra? Vártad már a murvát? - Nagyon vártam a murvát és a Mikulás ralit. 10 éve szeretnék itt indulni, de ezt a 10 évet a szervizparkban töltöttem mások versenyzését segítve, de most fordult a kocka! Nem mondanám, hogy kevesebb ismeretlennel mentünk a Mikulás ralira, hiszen nem mentem még sem murván, sem murva ... jónak számít. Anetta nagyon sokat segített ebben, hibátlanul, jó ritmusban kaptam vissza az információkat. Bár tudtuk, hogy lehetne ennél gyorsabban is, de jó hangulatban teltek a gyorsok.Következik a Szilveszter Rallye! Újra aszfalt. Ebből következik, hogy kevesebb lesz a lógatás?- Nem bánnám, ha a Szilveszter rali nem aszfaltos lenne, hanem murvás, de ez nem jelenti azt, hogy kevesebb lesz a lógatás. Sőt! Mindent megteszek azért, hogy a nézők és a magunk örömére tankajtóval előre érkezzünk meg a legtöbb kanyarba. Hiszen a Szilveszter rali Nekünk erről szól.Korábban indultál már itt, legutóbb épp

    Rally, Szilveszter Rally

  • 2015.06.17.
    vasárnap. Lehet, hogy tényleg ez volt a baj??? :D Viccet félretéve, hamarosan jön a Veszprém Rali. Oda készültök, vagy mi a szitu most, hogy van teendő a méregzsákkal? - Lacitól ígéretet kaptunk, hogy lesz autónk Veszprémre, és amit ő megígér, az mindig úgy van! Szóval mi készülünk, ha mással nem is, tűzoltó palackkal. :D A tavalyi versenyen nagyon jól éreztük magunkat, szerintem idén sem lesz ez másként. Ott a helyünk. Köszönjük reklámpartnereinknek: Octi-CAD Kft., Sióház Centrum Kft., B! Bomba Energy Drink Kft., Imagedesign I&A Design Kft. Szöveg és fotó: Tiba Anita Tiba Anita Rallye2
  • 2015.06.15.
    ...és az R2-nek aszfalt. Jó ez így, vagy jobb lenne a murva már? - Nekem már mindegy csak anyám ne tudja meg, hogy kocsit hajtok ilyen gyorsan. :D Viccen kívül, amúgy szeretem az aszfaltos versenyeket, semmi bajom nincs vele. A székesfehérvári pályákat ismerjük, a helyi rali sprinteken nevelkedtünk. Így várom a hétvégét, de lehet, hogy a Veszprém Ralit jobban. Az tavaly nagyon jól sikerült, mindaddig, amíg mentünk nagyon élveztük. Tavaly a fehérvári futamon az A6-os kategória 3. helyén végeztetek egy Skoda Felíciával. Idén is meg lesz a dobogó, legfeljebb kicsit feljebbi foka? - A dobogó tuti ... versenyeztünk együtt, így baráti kapcsolat alakult ki kettőnk között és örültem, hogy beült mellém újra erre a versenyre. Bakó Laciról pedig ne is beszéljünk... ment a hülyeség rendesen. :D Szerintem ezen a hétvégén megtört a jég, oldottabb volt a légkör, nagyon jól éreztük magunkat, élveztük a versenyt. Mondjuk vasárnap valami „front” lehetett, mert kicsit fájt a fejem... :D Jó volt. Ja, és meghívtak egy esküvőre is arrafelé minket, így összekötöttük a csapattal a kellemeset a hasznossal. Na jóóóó…nem hívtak, meg, de az elsők között voltunk, akik kaptak a mennyasszonyi tortából. :D Székesfehérvár Rali Tiba Anita Rallye2
  • 2015.03.27.
    három hely valamelyike. Minden adott egy jó versenyhez! Az elmúlt év nagyon jól sikerült, sikerélményt adott, de utólag mérlegelve nem éltünk a lehetőséggel, amit a többiek tálcán kínáltak, a Veszprém rali után még a második helyen álltunk, végül a negyedik pozícióban zártunk. Sokkal rutinosabban és megfontoltabban kellett volna versenyeznünk, ezt utólag bánom. Sokat hibáztam, belátom, hogy jobb lett volna egy taktikusabb versenyzés, de a tempóhoz kellett a rizikó. Ebben az esztendőben biztosan koncentráltabban és felkészültebben versenyzünk!” További információ: Papp Zsuzsa +36-30-239-5827
  • 2015.03.21.
    versenyzés újra a kezünkben legyen, ne Egerben teszteljünk. Az autó azonban csak most lett kész, ezért az orfűi versenyt neveztük ki tesztnek. Az elmúlt év nagyon jól sikerült, sikerélményt adott, de utólag mérlegelve nem éltünk a lehetőséggel, amit a többiek tálcán kínáltak a számunkra, a Veszprém rali után még a második helyen álltunk, végül a negyedik pozícióban zártunk. Sokkal rutinosabban és megfontoltabban kellett volna versenyeznünk, ezt így utólag bánom. Sokat hibáztam, belátom, hogy jobb lett volna egy taktikusabb versenyzés, de a tempóhoz kellett rizikózni. Ebben az esztendőben biztosan Papp Zsuzsa ORB
  • 2014.11.21. 12:28
    Az idei évben Kiss Viktor mellett töltöttél be navigátori szerepet, hiszen az ORB-ben mérettettétek meg magatokat. Viszont most hétvégén a lábatlani rali sprinten teljesen más lesz a felállás. Pilóta leszel ismét. Mesélj erről kicsit, hogy is van ez?- Tavaly egy versenyen szóba jött, hogy ha úgy hozza a sors, akkor mennénk együtt Viktorral. Veszprém előtt beszélgettünk konkrétan először arról, hogy lehetséges, hogy az állandó navigátorának egyéb elfoglaltságai lesznek, és hogy tudnám-e vállalni a futamot. Természetesen azonnal igent mondtam. Azt gondolom, hogy egy versenyző mindig az “első ... veszi kezdetét. Abszolút tesztnek, és az autó kiismerésének szánom ezt a versenytávot. Célom, hogy minél jobban megismerjük az autót, a csapatot és felesleges kockázatvállalás nélkül teljesítsük ezt a versenyt. Mindig csak egy, a következő versenyre szeretnék koncentrálni, és a lehetőségekhez mérten a legjobbat kihozni a számunkra teljesen új, és ismeretlen szituációból. Vasárnap este már látni fogjuk, hogy milyen irányban indulunk el a jövőben.Lelkesnek elég lelkesek vagytok, de a navigátorodnak ez lesz az első rali versenye. Mik lesznek az elvárásaitok a C2-vel, és az eredménnyel kapcsolatosan

    Rally

  • 2014.10.20.
    • június 22. Pannoniaring, magyar gokartbajnoki futam, Fodor Géza, Max Masters, 1., 1.  helyezés, DD2 Masters 1., 1. helyezés • június 12­13. Veszprém Rali, Országos Ralibajnokság, Krózser Menyhért–Papp György  abszolút 2. helyezés • július 25­27. Poznan (Lengyelország), magyar gokartbajnoki futam, Fodor Géza, Max Masters,  1., 1. helyezés, DD2 Masters 1., 1. helyezés • augusztus 9­10. Baranya Kupa, Krózser Menyhért–Papp György, kiálltak • augusztus 29­31. Dunaszerdahely (Szlovákia), magyar gokartbajnoki futam, Fodor Géza, Max  Masters, 2., 2. helyezés, DD2 Masters 1., 1. helyezés • augusztus 6­7 ... MHH Rally & Kart Team Krózser Menyhért–Buchholz János, Mitsubishi Lancer Evo IX R4, Mecsek Rali  2014. október 18. Krózser és az emelő, második rész Az abszolút nyolcadik helyet szerezte meg Krózser Menyhért és Buchholz János Mitsubishi  Lancer Evo IX R4­gyel a Mecsek Ralin. A verseny kritikus pontja volt a második gyorsasági  szakasz, ami előtt leszakadt az eső. Az MHH Team párosát ez nem érte váratlanul, de  kerékcsere közben eltört az emelőjük – a Miskolc Rali után az idén már másodszorra –, így  három különböző gumival kellett teljesíteniük a szakaszt, amelyen elég sokat kaptak ... . Krózser  ezzel elveszítette a ritmusát, amit a verseny végéig nem talált meg. Kiválóan szerepelt viszont  Buchholz János, aki öt év után tért vissza a navigátorülésbe.  Krózser Menyhért: – Az autó tökéletes volt, Jana (Buchholz János) kiválóan navigált, olyan  volt, mintha tegnap lett volna, hogy öt évvel ezelőtt utoljára együtt mentünk. A gumiválasztásunk nem volt az igazi, de a legnagyobb problémát az emelő okozta. A második  gyorsasági szakasz előtt kereket akartunk cserélni, de megint eltört az emelőnk, pedig a Miskolc  Rali után újat vettünk. Három különböző gumival mentünk végig Árpádtetőn ... , amivel 28  másodpercet veszítettünk. Innen nehéz lett volna fordítani és a verseny végéig nem is találtam  meg a ritmust.  A nyolcadik helynél jobbra számítottam. A Waldviertel Ralin szeretnénk egy jobb eredménnyel  zárni a szezont.  Az MHH Rally & Kart Team 2014­es eredményei • március 23. Jesolo, szlovén gokartbajnoki futam, Fodor Géza, DD2 Masters 2. helyezés • március 30. Vredestein–Miskolc Rali ORB­futam, Krózser Menyhért–Papp György, defekt miatt  kiestek • április 13. Jesolo, magyar gokartbajnoki futam, Fodor Géza, Max Masters, 1., 1. helyezés,  DD2 Masters 2., 4. helyezés • április 27 ... . Rechnitz, magyar gokartbajnoki futam, Fodor Géza, Max Masters, 1., 1. helyezés,  DD2 Masters 1., 1. helyezés • május 10. Bükfürdő Rali, Országos Murva Ralibajnokság, Krózser Menyhért–Papp György  abszolút 1. helyezés • május 18. Kecskemét, magyar gokartbajnoki futam, Fodor Géza, Max Masters, 1., 2.  helyezés, DD2 Masters 1., 1. helyezés; Krózser Menyhért, Max Masters 4., 7. helyezés • június 14. Fehérvár Rali, Országos Murva Ralibajnokság, Krózser Menyhért–Papp György  abszolút 1. helyezés • június 14­15. Fehérvár Rali, Országos Ralibajnokság, Krózser Menyhért–Papp György  abszolút 2. helyezés Mihályi Csaba ORB, Rallye2, Historic
  • 2014.10.13.
    . helyezés • június 14­15. Fehérvár Rali, Országos Ralibajnokság, Krózser Menyhért–Papp György  abszolút 2. helyezés • június 22. Pannoniaring, magyar gokartbajnoki futam, Fodor Géza, Max Masters, 1., 1.  helyezés, DD2 Masters 1., 1. helyezés • június 12­13. Veszprém Rali, Országos Ralibajnokság, Krózser Menyhért–Papp György  abszolút 2. helyezés • július 25­27. Poznan (Lengyelország), magyar gokartbajnoki futam, Fodor Géza, Max Masters,  1., 1. helyezés, DD2 Masters 1., 1. helyezés • augusztus 29­31. Dunaszerdahely (Szlovákia), magyar gokartbajnoki futam, Fodor Géza, Max  Masters, 2., 2. helyezés, DD2 ...  specifikációval állok rajthoz, amivel a világdöntőn is menni fogok. A világdöntő műszaki  szabályzata nagyon szigorú, például nem cserélhetsz hátsó tengelyt, első stabilizátort, nem  használhatsz speciál alkatrészeket, csak a standard dolgokkal dolgozhatsz. Ez valószínűleg  hátrányt jelent majd a magyar bajnokin, de a felkészülésben előny lesz.  Az MHH Rally & Kart Team 2014­es eredményei • március 23. Jesolo, szlovén gokartbajnoki futam, Fodor Géza, DD2 Masters 2. helyezés • március 30. Vredestein–Miskolc Rali ORB­futam, Krózser Menyhért–Papp György, defekt miatt  kiestek • április 13. Jesolo ... , magyar gokartbajnoki futam, Fodor Géza, Max Masters, 1., 1. helyezés,  DD2 Masters 2., 4. helyezés • április 27. Rechnitz, magyar gokartbajnoki futam, Fodor Géza, Max Masters, 1., 1. helyezés,  DD2 Masters 1., 1. helyezés • május 10. Bükfürdő Rali, Országos Murva Ralibajnokság, Krózser Menyhért–Papp György  abszolút 1. helyezés • május 18. Kecskemét, magyar gokartbajnoki futam, Fodor Géza, Max Masters, 1., 2.  helyezés, DD2 Masters 1., 1. helyezés; Krózser Menyhért, Max Masters 4., 7. helyezés • június 14. Fehérvár Rali, Országos Murva Ralibajnokság, Krózser Menyhért–Papp György  abszolút 1 ...  Masters 1., 1. helyezés • augusztus 6­7. Kassa Rali, Országos Ralibajnokság, Krózser Menyhért–Papp György abszolút  10. helyezés • szeptember 19–21, Speedworld, Pachfurth, Bruck (Ausztria) magyar gokartbajnoki futam,  Fodor Géza, DD2 Masters 1., 2. helyezés • szeptember 26­27, Vransko (Szlovénia) osztrák, szlovén gokartbajnoki futam, Fodor Géza,  DD2 6., 5. helyezés A Hargitai Racing további versenyzőinek eredményei: • Rotax MicroMax kategóriában Válint Balázs az időmérőn 12., az elődöntőben 10., a döntőben  pedig 13. helyezést ért el, ami a magyar értékelésben 3., 2., 3. helyezés, Ifj. Krózser Mihályi Csaba Gokart
  • 2014.09.05.
     Ralibajnokság, Krózser Menyhért–Papp György  abszolút 2. helyezés • június 22. Pannoniaring, magyar gokartbajnoki futam, Fodor Géza, Max Masters, 1., 1.  helyezés, DD2 Masters 1., 1. helyezés • június 12­13. Veszprém Rali, Országos Ralibajnokság, Krózser Menyhért–Papp György  abszolút 2. helyezés • július 25­27. Poznan (Lengyelország), magyar gokartbajnoki futam, Fodor Géza, Max Masters,  1., 1. helyezés, DD2 Masters 1., 1. helyezés • augusztus 29­31. Dunaszerdahely (Szlovákia), magyar gokartbajnoki futam, Fodor Géza, Max  Masters, 2., 2. helyezés, DD2 Masters 1., 1. helyezés Magyar Gokart Szövetség ... ,  Zozónak és Robinak, Ben George-nak, Cicinek, az egész Hargitai Racingnek, Menyának és  természetesen nem utolsó sorban a családomnak. Nélkülük nem sikerült volna. A szezon utolsó két hétvégéjén csak a DD2 Mastersre szeretnék koncentrálni, hogy minél  jobban felkészüljek a valenciai világdöntőre. Az MHH Rally & Kart Team 2014­es eredményei • március 23. Jesolo, szlovén gokartbajnoki futam, Fodor Géza, DD2 Masters 2. helyezés • március 30. Vredestein–Miskolc Rali ORB­futam, Krózser Menyhért–Papp György, defekt miatt  kiestek • április 13. Jesolo, magyar gokartbajnoki futam, Fodor Géza, Max Masters ... , 1., 1. helyezés,  DD2 Masters 2., 4. helyezés • április 27. Rechnitz, magyar gokartbajnoki futam, Fodor Géza, Max Masters, 1., 1. helyezés,  DD2 Masters 1., 1. helyezés • május 10. Bükfürdő Rali, Országos Murva Ralibajnokság, Krózser Menyhért–Papp György  abszolút 1. helyezés • május 18. Kecskemét, magyar gokartbajnoki futam, Fodor Géza, Max Masters, 1., 2.  helyezés, DD2 Masters 1., 1. helyezés; Krózser Menyhért, Max Masters 4., 7. helyezés • június 14. Fehérvár Rali, Országos Murva Ralibajnokság, Krózser Menyhért–Papp György  abszolút 1. helyezés • június 14­15. Fehérvár Rali, Országos Mihályi Csaba Gokart
  • 2014.08.16. 21:04
    Budavári Zoltán:Számunkra egy teszttel kezdődött ez a verseny, amit Kővágószőlősön, a 4-es üzemnél tartottunk a pénteki napon. Közel 100 km-t sikerült menni az autóval, amire nagy szükség volt, mert a Veszprém Rallye-n viszonylag korán kiestünk. A teszt jól sikerült, pozitív érzésekkel zártuk a napot, sikerült jól beállítanunk az autót. Kipróbáltuk a gumikat, amiket erre a versenyre hoztunk. Elég meleg volt egész hétvégén, viszonylag kemény keverékekkel mentünk, úgy gondoltuk, hogy ez lesz a jó döntés.Szombaton késő délután a prológgal megkezdtük a versenyt. Mire mi sorra kerültünk, addigra ... teszteltünk, ami a Kassa Rallye miatt fontos, így visszaszokattuk magunkat az aszfaltra. Bevallom őszintén, a prológot én annyira nem értékeltem, nagyon el volt húzva, későn rajtoltunk. A zobák pusztai a pályát nem is kedvelem, plusz ezt tetőzte a dupla defekt, de végigmentünk rajta, abszolváltuk.A vasárnap viszont tetszett, pörgős, lendületes nap volt. Nyolc gyorsasági szakaszt kellett teljesítenünk, igazi klasszikus rali pályákon, amit nagyon élveztem. Teszteltünk Kassára, próbálgattuk a gumikat. Személy szerint nekem, a hetvehelyi gyorsasági jobban tetszett, mert jóval technikásabb, mint az

    Rally OB, Autocross

  • 2014.07.15.
    2014. július 11. AS Rallyesport Europe 21. Veszprém Rallye, Beharangozó Ollé Sándor- Tóth Zsolt Ford Fiesta S2000 Türelemjáték Elérkeztünk az Országos Bajnokság feléhez, a Veszprém Rallye -hoz, amelyet az AS Rallyesport Europe versenyzőpárosa, Ollé Sándor és Tóth Zsolt már nagyon várt. Nemcsak azért, mert ez a kedvenc versenye, hanem azért is, mert pont egy éve ezen a futamon debütált a Ford Fiesta S2000- sel, nem is akárhogyan az abszolút ötödik helyen zárta a kemény murvás megmérettetést. Ollé Sándor- Tóth Zsolt: „Egy esztendeje megyünk ezzel az autóval, ami továbbra is nagyon tetszik ... körülményekhez a leggyorsabban alkalmazkodni. Ebben Zsolti egy tökéletes partner, emellett nagyon pontos, gyors, hajtós navigátor, vele igazán harc a rali!” Köszönjük támogatóinknak! További információ: Papp Zsuzsa +36/30-239-5827 Papp Zsuzsa ORB
  • 2014.06.18.
     végére, hogy nem is gondoltuk, hogy hat gyors így  megeszi.  Az  aszfaltos  szakaszok  viszont  annyira  nem  tetszettek,  mert  nagyon‐nagyon  tempósak  voltak.  Ha  mindenképpen  választani  kellene,  akkor  még  annak  ellenére  is  jobban  tetszett  a  murva,  hogy legallyazta a kocsit.     Kalandozások, technikai problémák voltak a hétvégén?  ‐  Volt  minden  ezen  a  versenyen,  ami  beleférhet  a  raliba.  Átmentünk  a  kipufogón,  és  az  leszakított  mindent, az aljáról, ami csak létezett. Defektet is kaptunk, úgyhogy voltak azért fennakadások a szó  szoros értelmében. De nem panaszkodunk ... ,  mindketten  okkal  lehetünk  elégedettek.    Mik a tervek a jövőre nézve?    ‐ A Veszprém Rallyra készülünk majd gőzerővel, mert aki látta az autót, az tudja, hogy lesz mit csinálni  rajta,  olyan  mértékben  megfogyatkozott  szegény.  Unatkozni  nem  fogunk  az  biztos,  de  már  most  várjuk a versenyt, ahol már minden a régi felállás szerint lesz.       Köszönjük a támogatást: Olajszer-Tech Kft.; Omega Transz Kft.; Foam-System Kft.; Újszőlőskert Kft.; Fa-Forg-Tech Hungária Kft.; Katica Vendégház, Viadukt Mérnöki Kft.; Zemplén-Tölgy Kft.; Karádi Rendszerház Kft.; Korloy Inc. Cutting Tools , BMP Tiba Anita ORB, OMRB
  • 2013.12.06. 19:32
    . A fiúk a 2012-es Szilveszter Rally-n már versenyeztek együtt, és akárcsak tavaly, úgy idén is az az elsődleges, hogy jól érezzék magukat az autóban, céluk, hogy teljesítsék a futamot.  Szvatek Zsolt:- Három éve mindig indulok a Mikulás Rally-n, nekem nagyon tetszik ez a verseny. Mindig is nagy vágyam volt, mikor még nem versenyeztem, hogy egyszer itt elindulhassak. Most pedig negyedszer adatik meg, hogy Veszprém környékén versenyezzek. Imádok murván menni, sajnos a Sprint Bajnokságban az idei évben kevesebb lett a verseny, mert kivették a murvás futamot. Ez az igazi rali, mikor az ... osztályban, azokhoz képest, hol helyezkedünk el a mezőnyben. Csak erről szólhat számunkra az idei Mikulás Rally.Idén teljesen újak lesznek a pályák, én ezeken a szakaszokon még szerintem egy centit nem mentem. Teljesen az itinerre kell majd hagyatkoznom, ami megint csak hátrány számomra, mert az nagy előny, ha az ember olyan pályán versenyez, amin előzőleg már ment versenyautóval. Nekem legalábbis sokat számít. Tavaly Szilveszter Rally-n Szabi jól diktált, úgyhogy ezzel szerintem nem lesz probléma. Megyünk majd itinerből és meglátjuk, hogy ez mire lesz elég, a rali végül is erről szól.Pénteken

    Mikulás Rallye

  • 2013.09.30.
    MHH Rally Team, Budapest Rali előzetes 2013. szeptember 28. Krózser célja az első öt A Budapest Ralin tér vissza Krózser Menyhért és Papp György az Országos Ralibajnokság mezőnyébe, ahol a már jól megszokott Subaru Impreza WRC-vel állnak rajthoz. Az MHH Rally Team párosa az első ötben szeretne végezni. Krózser Menyhért: – Az autónk versenykész állapotban van, ami a legjobb hír, a jövő héten szeretnénk vele tesztelni, mert utoljára a Veszprém Ralin vezettem, aszfalton pedig négy hónapja nem mentem vele. Nagyon örülök neki, hogy Budapest visszatért a versenyrendező városok közé, erre nagy MHH Rally Team Rally
Előző 2 / 3 Következő