System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object. at SimpleAdserver.AspNetClient.SimpleAdserverClient.GetZoneContent(Int64 zoneId, String contentTemplate, String emptyTemplate)

Keresés

Találatok száma: 155
Előző 1 / 8 Következő
  • 2017.07.29. 20:43
    követően átvették a harmadik helyet a Balogh - Holczer párostól, amit aztán sikerült megőrizniük a verseny végéig.  „Ezt az eredményt aláírtam volna már a verseny elején, le is nyilatkoztam többször is. A Veszprém Rallye nem egy egyszerű verseny, tavaly itt szerepeltünk a legrosszabbul, nyolcadikak lettünk. Most előrébb tudtunk lépni, igaz változott a verseny útvonala, így két pályát is meg kellett tanulnom: sem Márkón, sem pedig Vigántpetenden nem versenyeztem még, ezért a mostani harmadik helyünk egy kiváló eredmény.Volt egy kis kalandunk az első körben Vigántpetenden, az egyik lassítót ... Az S-Motorsport kettőse a saját hibájából került hátrányba rögtön a verseny elején, de a szélsőséges időjárási körülmények közepette - szombaton szakadt az eső, ami sártengerré változtatta a Márkó - Jutaspuszta szakaszt, majd vasárnap a fullasztó hőség és a por nehezítette meg mindenki dolgát - sikerült kihozniuk a lehetőségeikből a maximumot és végül a harmadik helyen zárták a szezon vitathatatlanul legnehezebb futamát. A Skodás duó egyébként negyedszerre állhatott fel a dobogó legalsó fokára az idei esztendőben.„Mi hibáztunk, elrontottuk a pályabejárást.” Kezdi a veszprémi beszámolóját Vincze Ferenc és Bazsó Attila 30 másodperc büntetéssel kezdte a bajnokság ötödik futamát, a 24. Veszprém Rallye-t. Veszprém Rallye

    Rally OB

  • 2017.07.29. 19:59
    . Következett a "fekete leves"? Az ötös, hatos gyorson nem spórolt Laci, de időeredményileg az abszolút 4-3-ik helyre volt elég csak, amit mentek a 24. Veszprém Rally-n. Mi is történt?- Az ötödik gyorson jó gazda módon majd ugyanazt mentünk. Azt gondoltuk elég lesz. Nem lett elég, ezzel az előbbi tempóval. Sajnos. De nem volt mit tenni, az utolsó gyorsra számítottunk igazán. A pálya romlás és ehhez nekünk javítunk egy kicsit és pipec lesz!  Sajnos a biztonság határán ennyit lehetett kihozni az Adamból, hiszen azért ne felejtsük el, kiegyensúlyozott, majdnem ugyanazt az időket autóztuk végig. Mi nem ... tudtunk bődületeset javítani, de rontani sem. És ne feledjük, első Veszprém rally volt, ezzel a kicsike, de sokkal erőtlenebb Opellel. Ha a Hondának odarúgtál kilőtt, mint akit seggbe rúgtak. Ebben a formában az Adammal nem így működik. A eső mennyire segítette vagy hátráltatta a versenyzésüket Laciéknak? - Hála az égnek elkerültük, bár a fiúk azt hiszem most ezt ki tudták volna használni. Adtak-e a fiúk munkát a szervizcsapatnak, vagy csak lemosni kellett az Opel Adam-ot?- No látod itt a lényeg! Hála az égnek semmi dolguk nem akadt, mint néha azon bizonyos Mici Mackónak. Ezt szeretem bennük "Abszolváltunk egy versenyt, egy előkelően jó helyen" Interjú Farkas Kálmán csapatvezetővel a 24. Veszprém Rally után.Veszprém Rallye

    Rally2

  • 2017.07.19. 09:25
    Előfutóként álltak rajthoz, és a kitűzött feladatot teljes mértékben sikerült teljesíteniük, mind a 6 gyorsasági szakaszon célba értek a Bakó Laci féle Citroen C2R2-vel.- Szia Pisti! Hogy sikerült a veszprémi előfutásotok?Sziasztok! Jól sikerült, nagyon jól éreztük magunkat. Jó volt ismét menni a kis méregzsákkal, szeretem ezt az autót!- Volt valami technikai problémátok?Szerencsére nem volt semmi gondunk. Annyi kaland volt, hogy a 5. gyorson kaptunk egy defektet, de nem akartam megállni kereket cserélni. Inkább lassabban végig mentünk a gyorson, és a 6. gyorsra e miatt futó percre érkeztünk Molnár István, és navigátora Fekete Zsolt is sikeresen abszolválta a Veszprém Rally-t. Veszprém Rallye

    Rally2

  • 2017.07.19. 08:58
    . Azért a Veszprém Rallye murvás pályái feladták a leckét a srácoknak és a 306 S16-nak is.- Szia András! Hogy éreztétek magatokat a hétvégén?Sziasztok! Nagyon jól éreztük magunkat a hétvégén! Örültünk, hogy kipróbálhattuk a murvát és a másodosztályú versenyt. Reméljük lesz még folytatása. Mi nagyon szeretnénk!- Az autó megfelelően működött?Igen, a negyedik gyors feléig megfelelően működött az autó. Aztán jött a fekete leves….- Ez volt az első R2 futamod, ráadásul murván. Sokkal keményebb egy MARB versenynél?Igen, sokkal összetettebb egy R2 futam, mint egy MARB verseny. Sokkal hosszabb Szőke András mondhatni sikeresen vette a soron következő megmérettetését, élete első Rallye 2 futamátVeszprém Rallye

    Rally2

  • 2017.07.09. 14:43
    - Szia András! Ha jól emlékszem, a Gobaldaru Rally Sprint (Borsodnádasd - Balaton) volt az utolsó versenyetek. Mi történt veletek az elmúlt időszakban?Sziasztok! Igen Borsodnádasdon versenyeztünk utoljára, azóta nem mentünk. Székesfehérváron már Rallye 2-ben szerettünk volna rajthoz állni, akkor sajnos nem jött össze. A Veszprém Rallye nekünk hazai verseny, erre szerencsére összeállt minden.- A hétvégén Rallye 2 mezőnyét fogjátok erősíteni. Versenyeztél már murván, vagy ez lesz az első ilyen futamotok?Egyetlen egyszer versenyeztem murván, még 2014-ben. Azóta sajnos nem tudtunk murván menni Szőke András, és navigátora, Somodi Attila is részt vesz a hétvégén megrendezésre kerülő Veszprém Rallye-n. A srácok eddig a MARB mezőnyét erősítették, ez lesz az első R2 futamuk.Veszprém Rallye

    Rally2

  • 2017.07.09. 14:14
    feladatokból?Valamennyire persze ismerem a szakaszokat, de nem ugyanazok lesznek, mint tavaly. Zsoltnak természetesen komoly feladata lesz, hiszen egy murvás versenyen mindig nagyobb hangsúly van a navigátoron, mint egy aszfaltos futamon.- Az autóról mesélj nekem egy picit.Az autó ismét a Bakó Rally Team-től bérelt Citroen C2R2, én nagyon szeretem azt a kis méregzsákot. A csapat pedig nagyon profi, ezért is döntöttünk ismét mellettük.- Mikor mentek le Veszprémbe?Pénteken megyünk le, szombaton pályabejárás, vasárnap pedig verseny. Nagyon izgatottak vagyunk már mindketten!- Pisti, egy nagy kalappal nektek A Speed Rally Team versenyzőpárosa, Molnár István és Fekete Zsolt ismét a nyeregbe száll, és előfutóként vesznek részt a Veszprém Rallye-n a kis C2R2-vel. Pistivel beszélgettem.Veszprém Rallye

    Rally

  • 2017.07.06. 11:09
    . Miként is bírja a szervizcsapat ezeket az átállásokat?- Köszönöm kérdésed, azt mondanám a felesleges négyszeri autó építéshez, hogy az még nem csinálta, akin múlik ez a “VÁLTOZATOSSÁG”. Nos Nézzük csak Salgón aszfalt, Szombathely murva, Székesfehérvár aszfalt, Veszprém murva, Baranya aszfalt. Ez akárhogy nézzük az utolsóval ötödik átszerelés. ORB anyagilag bírja, csak a RALLY2 nem. Ezt valakinek egyszer figyelembe kellene venni! Aki hallja adja át!A veszprémi pályák keményebbek, mint a nyugati határnál lévők. Itt egy kis hiba is végzetes lehet. Tudtok-e tesztelni hasonló körülmények között?  ... ;- Nagyon szeretnénk, és meg is van az esély rá! Mindenki fő állásba dolgozik valahol, ezért esténként kell átvarázsolni a gépet terep-járóvá!  Csak ezután jöhet a gátlók tekergetése, és egyebek! Az lenne a jó, hogy eleve murván lenne a gép. Negyede lenne vele a meló! A teszt sajnos a Szolnok körüli földúton lesz. Veszprémi körülményű hely sajnos nincs a közelünkben sem! Pláne amikor csak fél napot ér rá mindenki! Milyen versenyző párost kíván ez az "autógyilkos" pálya?- Azt kívánja, hogy ismerd az autód viselkedését extrém körülmények között is! Nos ez az, ami nincs! Ha aszfalton ... kiszámíthatóbb volt a Hondához képest, most a matematikai valószínűség számítás itt felborul. De mi nem szeretnénk!Tehát, ….” Első Veszprém az Adammal” című fejezetet kezdjük. Mert a ISEUM teljesen más. Én is kíváncsi vagyok mire elég!Korábban már jártak erre a fiúk a Honda Civic Type R-rel. Az akkori tapasztalatok mennyiben segíthetik most őket? - Egy kicsikét bizonyára, de ugyan annyira jó nagy becsapás is lehet, mert amit full nyélen átvágva megoldotta a jól fekvő TYPE-R, azt az nem biztos, hogy szereti a kis piros Adamka! A visszafordítókat bizonyára, ami most kevés lesz. Ráadásul vég sebességünk ... lesz. A magas súlypont, és minden egyéb rögtön borítja a érezhetően bevehető kanyar sebességet. Bizonyára fogunk módosítgatni, finomítgatni gyorsról gyorsra a versenyen, amikor is azt mondhatjuk, hogy jövőre ez marad a beállítás Veszprémre. Erre én is kíváncsi leszek, mi itt a legjobb beállítási szett. Bárcsak harmadik utasként ott ülhetnék az első gyorson a fiúk mellett, és érezném a fenekemen mi újság van. A szervizbe pedig halálra izguljunk magunkat a többiekkel! Egyben ezért is csináljuk. Nem Igaz?Végszóként mit is kívánsz a "fiaid"-nak?- Azt, amit mindig is teljesítettek: Okosan, ésszel ... örülnek.Ne is felejtsem el őket, hisz nélkülük nem jöhetett volna létre a Veszprém Rally, akik: SPURI Az autó energiaitala, Jégszilánk Kft, VIP-REX habarcs, betontechnológia, Altrapack Kft. Astrapack Kft. Olajág Petrol Kft. Keveweld Kft. Boncz Bt., Hajnal Gépműhely Kecskemét, Kis-Új-Lap Kft. Racionál Tuning Kft.- Hajósi Miklós - Interjú Farkas Kálmán csapatvezetővel a 24. Veszprém Rally előtt.Berényi László - Pap TamásSztárt Alkot Kft - Opel Adam R2Veszprém Rallye2017.07.07-09.Veszprém Rallye

    Rally2

  • 2016.06.24. 18:54
    Veszprém Rallye

    Rally OB

  • 2015.07.09. 21:13
    A korábbi technikai problémák és kiesések miatt a Mitsubishis páros Veszprémben felszabadultan, mindenféle nyomás nélkül autózhat majd. A 2008-as bajnok ezért már az első szakasztól kezdve padlóig nyomja majd a gázt! Spitzmüller Csaba:Gépet és embert próbáló verseny a Veszprém Rallye, bár nem annyira autószaggató, mint a székesfehérvári futam volt. Legutóbb sajnos én hibáztam, kicsit túlfeszítettem a húrt. A pályafelíráskor nem volt kavicsos az az ominózus féktáv, a versenyen viszont igen. Nagy volt a tempó és leestünk az útról. Egy járdaszigetet kaptunk el, arra ugrottunk fel. A futómű ... esélytelenek nyugalmával versenyzünk, sokkal többet kockáztathatok, sokkal bátrabban választhatok abroncsot, mert nincs már veszteni valónk. Egy kemény Veszprém Rallye-nak nézünk elébe, amit én nagyon keményen meg akarok nyomni. Sokszor nyertem már itt, szeretem ezt a rendkívül nehéz versenyt. A meleg a nehéznél is nehezebbé teszi ezt a futamot, de jó felkészüléssel, remek csapattal és egy jó autóval úgy gondolom, oda lehet érni a mezőny elejébe. Nagyon keményen fogunk menni, nem fogunk taktikázni. Nyílt sisakos küzdelem lesz, kicsit olyan, mint amilyen a Miskolc Rally volt számunkra a második körtől, de ... sajnos olyan mértékig megsérült, hogy nem tudtuk folytatni a versenyt. A srácok rettenetesen sokat dolgoztak, több napot nem aludtak, hogy el tudjunk indulni Székesfehérváron. A csapat minden tagja erőn felül teljesített, most én voltam az, akin elment a futam.Ha ránézünk a tabellára, látható, hogy a bajnoki reményeink teljes mértékben elszálltak, talán még a top 5-re nézve is. Még 3 verseny van hátra az idei évadból, félidő után vagyunk. Ha Veszprémben jól tudnánk szerepelni, akkor egy picit fel tudunk zárkózni, előrébb tudnánk lépni pár pozíciót. Innentől kezdve, úgy is mondhatnám, hogy az22. Veszprém Rallye

    Rallye Országos Bajnokság

  • 2015.07.08. 18:24
    gyorsan menni. Van-e kedvenc gyorsasági szakaszod ezen versenyen, ha igen miért?Márkó - Jutaspuszta 2006: Mikulás rallye itt próbáltam ki először élesben a Mitsubishit és egyből megszerettem. Támogatóink segítségét köszönjük: AquaprofitZrt., Moresimp Kft., Méta Hungary Kft., Vitalspa, Eurosense, GarAgent kft., Scale.- Hajósi Miklós -www.hajoka.hu Interjú Budavári Zoltánnal a 22. Veszprém Rallye előtt.A hétvégén kezdődik a 22. Veszprém Rallye neked és navigátorod Kulcsár Csabi számára.Két nap alatt nyolc gyors, 140 verseny, és 355 etap kilométer vár rátok.Veszprém Rallye

    Rally OB

  • rallye Veszprém Rallye Veszprém
    Veszprém

    Rallye

  • 2013.07.25. 06:59
    be tudjuk fejezni a Veszprém Rallye-t a sok technikai gond mellett is. Ez sikerült, de most nagy munka vár ránk, hogy újra 100 %-os állapotban lehessünk ott a következő futam rajtjánál.”   Partnereink: Interdairy Kft , Gran-Export Kft, Sea Master Kft, Vaanco Kft, Zsoltina 98 Bt, Mega Safe Credit Kft, Juhász Média Kft, Car Tools Kft, László Racing. ... Az autó tökéletesen felkészítve érkezett meg a csata helyszínére, mivel a szerelők teljes mértékben előkészítették a kis C2R2Max-ot a nehéz veszprémi pályákra, de sok éjszakás szerelés ide, precíz munka oda, sajnos már az első szakasz után sorban jöttek elő a problémák. Először is egy régi ismerős jelentkezett be: sokat küzd a csapat azzal a technikai gonddal, hogy nem forog le a motor a maximális, vagy a versenyhelyzetben megkívánt fordulatig, és ez ismét előjött ezen a futamon is. Ám ezt a jelenséget nem mindig, hanem csak alkalomszerűen, kiszámíthatatlanul produkálja a versenyautó, amivel A miskolci 1. helyezés után a 6. kategória 1. helyéről reményekkel telve várta a jubileumi, 20. Veszprém Rallye-t a Bereczki Norbert- Kozma László duó, akik nem igazán voltak megijedve a hírhedten autógyilkos veszprémi pályáktól, hiszen azok egyrészt idén sokkal jobb kondícióban várták a mezőnyt, mint általában, másfelől pedig láttak ők már ettől sokkal cifrábbat az elmúlt két évben, Romániában.Veszprém Rallye Citroen c2r2 max

    Rally

  • 2013.07.19.
        A kedvenc kimarad      Technikai  okok  miatt  nem  lesz  ott  a  XIII.  Garmin  Rallye  lábatlani  rajtjában  a  Sajtós,  Diósi,  Honda trió.      A  csapat  a  Salgó  Rally  után  még  bizakodóan  tekintett  a  Rali‐túra  Bajnokság  következő  versenyére,  de  a  napokban  történt  újabb  féltengely  törés  után  inkább  a  következő  verseny  felkészülésre fordítják az energiát.      Sajtós Dénes: ‐ A napokban szerettem volna megmutatni az autót egy ismerősnek, ám egy  visszaváltásnál  eltörött  a  féltengely.  Sokáig  gondolkoztunk  a  folytatásban,  hiszen  az  EsztergomHonda Civic Veszprém Rallye Rallyheart Rally
  • 2013.07.15.
    MHH Rally Team Krózser Menyhért–Fodor Géza, Subaru Impreza WRC, Veszprém Rali 2013. július 15. Krózser szerencsés szerencsétlen versenye Szerencsésen ért véget Krózser Menyhért és Fodor Géza idei legpechesebb versenye, a Veszprém Rali. A versenyt ugyan nem tudták befejezni, és gyakorlatilag egyetlen olyan gyorsasági szakaszt sem teljesítettek, ahol a motor melegedése vagy az elszakadt fékcső ne hátráltatta volna őket, de az autót meg tudták menteni. A hetedik gyorsasági szakaszon ugyanis kigyulladt a Subaru Impreza WRC motortere, de Menyában volt annyi lélekjelenlét, hogy nem állt meg ... működött az autó, egyetlen műszaki hibánk sem volt. Ha gond nélkül végigmegyünk, biztosan jó eredményt tudtunk volna elérni, de hát ilyen a rali. Fodor Géza: – Az év elején a gokartos elfoglaltságaim miatt úgy beszéltük meg a csapattal, hogy 3-3 versenyen navigálunk én és Papp Gyuri, felváltva. Nagyon örültem neki, hogy a veszprémi hétvégém szabad, mivel nagyon nagy kedvencem a murva. Nem tudom szavakba önteni csalódottságomat, hogy nem volt egy tiszta gyorsunk sem, ahol igazán megmutathattuk volna, mire vagyunk képesek. Természetesen megyünk tovább és bízunk benne, hogy a szerencse is mellénk fogVeszprém Rallye Subaru Impreza WRC MHH Rally Team Rally
  • 2013.07.15.
    Vasárnap Super Rallyznak Mikiék Mindössze egy kilométerig tartott Kazár Miklós és Szőke Tamás számára a 20. Veszprém Rally szombati napja. A Maximmun Racing Team kettőse alig, hogy kiért a szervizparkból, versenyautó computere elromlott, ezért rögtön az elején kénytelenek voltak föladni a versenyt. Akkor még kérdéses volt, hogy vasárnap Super Rally keretében folytatják, vagy befejezik a hétvégét. Végül a csapattal közösen úgy döntöttek, hogy oda állnak a rajtvonal mögé, és megpróbálnak az utolsó gyorsaságiért járó plusz pontokért harcolni. - Természetesen nagyon csalódott vagyok, mertVeszprém Rallye Maximmun Racing Team Rally
  • 2013.07.12.
    Veszélybe kerül a top speed? A felkészülés szempontjából minden optimálisan alakul a Maximmun Racing Teamnél. A 20. Veszprém Rally előtt Kazár Miklós és Szőke Tamás egy rendkívül „munkás” csütörtöki teszten vett részt, pénteken pedig a pályabejárással hangoltak az idei bajnokság harmadik futamára. Az ORB-ben pontveszteség nélkül listavezető kettős a bakonyi murván is folytatná a jó szereplését, amihez valamennyi feltétel adott. - Kimaradt két hónap, ezért egy kicsit vissza kellett rázódni a kerékvágásba – fogalmazott a teszt után Kazár Miki. – Nem csak a Mitsubishi, hanem a Xsara WRC is ... csúszkál, amihez azért hozzá kellett szokni. Gyakorlatilag egy komplett Veszprém Rally a lábunkban van, hiszen 140 kilométert mentünk a teszten. Nagyon jól eset, de nyilván a verseny egészen más lesz. A hétvége nem tizenöt-húsz, hanem több mint ezer kanyarról és pokolian gyors egyenesekről szól majd. Kíváncsi vagyok, hogy megdől-e a WRC-s top speedünk… Nem elképzelhetetlen. Az egri szezonnyitón 223 km/óra volt a legmagasabb sebességünk, most sanszos, hogy egyes részeken még ettől is gyorsabbak leszünk. Ezen a csapat olasz tagjai is meglepődtek, hiszen nálunk nem jellemző, hogy murván így lehet ... szempontjából is. A 20. Veszprém Rally (ORB) programja: Július 13. (szombat): GY1 - Márkó - Jutaspuszta/1 GY2 - Márkó - Jutaspuszta/2 Július 14. (vasárnap): GY3 – Kislőd – Szentgál/1 GY4 – Szőc - Hegyesd/1 GY5 - Vigántpetend/1 GY6 – Kislőd - Szentgál/2 GY7 – Szőc – Hegyesd/2 GY8 - Vigántpetend/2 GY9 – Kislőd - Szentgál/3 GY10 – Szőc - Hegyesd/3 Ünnepélyes eredményhirdetés, Veszprém Aréna 15.55 17.40 08.00 08.48 09.23 11.55 12.43 13.18 15.50 16.38 17.58 50 pont 33 21 16 15 14 Az ORB állása két futam után: 1. Kazár Miklós, Szőke Tamás (Citroen Xsara WRC) 2. Herczig Norbert, Bacigal Igor (Skoda Fabia S200) 3Veszprém Rallye Maximmun Racing Team Rally
  • 2013.07.12.
    Tanulni az egyetlen murvás hétvégén ifj. Kiss László és Varga Zsuzsanna életében különleges és valamelyest szokatlan lesz az idei első osztályú bajnokság soron következő futama. A Maximmun Racing Team kettőse ugyanis minden szempontból premier előtt áll. A miskolci páros ugyanis közös pályafutása során még egyetlen murvás versenyen sem állt rajthoz. Korábban a rallytúra sorozatban, és idén az ORB-ben is csupán aszfalton gyűjtötték a kilométereket és a jó helyezéseket, most viszont Veszprémben átesnek a murvás tűzkeresztségen is. - A hivatalos tesztnapot olyan érzésekkel zártam, mintha ... rallycrossoztam volna. Viszonylag keveset mentem, mert a pálya elég rossz állapotban volt, ettől függetlenül így is hasznos volt - fogalmazott a 20. Veszprém Rally előtt ifj. Kiss László. - Murván egyáltalán nincs versenytapasztalatom, ezért rendkívül óvatosan fogalmazok a hétvége előtt. Az elsődleges célkitűzés most tényleg az, hogy beérjünk a célba, és tapasztalatokat szerezzünk. Az már most látszik, hogy egészen más ezen a burkolaton rallyzni, mint aszfalton. Az autót minden szempontból felkészítettük, de igyekeztünk mindezt a lehető legkevesebb ráfordítással megtenni. Négy murvarúgót szereltünk a ... teljesen az ismeretlenbe vágunk bele. A legfontosabb, hogy élvezzük a murvás száguldást, és be tudjuk osztani az erőforrásunkat. Szeretnénk ott lenni a célban, méghozzá karcmentesen és jó élményekkel. A többit csak ezek után nézzük, hiszen a kategóriában nagyon sokat megélt, kiváló pilótával kell felvennünk a versenyt. Nekik Veszprémmel kapcsolatban jóval több az emlékük és az élményük. De hát... Nekünk is el kell kezdeni valahol. A 20. Veszprém Rally (ORB) programja: Július 13. (szombat): GY1 - Márkó - Jutaspuszta/1 15.52 GY2 - Márkó - Jutaspuszta/2 17.40 Július 14. (vasárnap): GY3 - Kislőd/1 ... 08.00 GY4 - Szőc/1 08.48 GY5 - Vigántpetend/1 09.23 GY6 - Kislőd/2 11.55 GY7 - Szőc/2 12.43 GY8 - Vigántpetend/2 13.18 GY9 - Kislőd/3 15.50 GY10 - Szőc/3 16.38 Ünnepélyes eredményhirdetés, Veszprém Aréna 17.58 Az ORB 3. géposztályának az állása: 1. Rongits Attila, Hannus László 2. Matics Mihály, Viczena Gábor 3. Bíró Péter, Kocsis György 4. ifj. Kiss László, Varga Zsuzsanna 5. Sziklai Tibor, Prókai Anna 6. Trencsényi József, Verba Gábor (Mitsubishi Lancer EVO IX) (Mitsubishi Lancer EVO IX) (Mitsubishi Lancer EVO IX) (Mitsubishi Lancer EVO IX) (Renault Megane RS N4) (Mitsubishi Lancer EVO IX) 24Veszprém Rallye Maximmun Racing Team Rally
  • Versenykiírás
    2013.06.14.
    Veszprém Rallye Veszprém

    veszprém rally2013.pdf

  • Veszprém Rallye Veszprém
    Veszprém

    Rally OB, Rallye2

Előző 1 / 8 Következő
System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object. at SimpleAdserver.AspNetClient.SimpleAdserverClient.GetZoneContent(Int64 zoneId, String contentTemplate, String emptyTemplate)