System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object. at SimpleAdserver.AspNetClient.SimpleAdserverClient.GetZoneContent(Int64 zoneId, String contentTemplate, String emptyTemplate)

Keresés

Találatok száma: 61
Előző 1 / 4 Következő
  • 2017.07.18.
    A harmadik hely kettővel rosszabb, mint amivel elégedett lennék A Veszprém Rali után arra jutott Jánosa Ákos és Brunekker Árpád, hogy a bajnokságot tekintve nem értek el olyan rossz eredményt, hiszen abszolút és kategória 3. helyen végeztek. Persze Ákinak ez pont kettővel rosszabb, mint amit szeretne. „Azt hittem többet tudok majd Vigántpetenden javítani, de csak kevesebb jött össze, mint reméltem. Lehet azért, mert ez a gyors továbbra sem jön át nekem. A többit szeretem, viszonylag jókat is tudtunk rajtuk menni. Összességében egy jónak mondható versenyen vagyunk túl. Picit furcsa volt ... eredmény, mert pontokat szereztünk és tartjuk a pozíciónkat. Két verseny áll előttünk, bármi lehet, nem merem még kijelenteni, hogy ki hol fog végezni, mert matematikai esélye sok mindenre van több párosnak is. Egy futamot még mínuszolnunk kell, meglátjuk Baranya után melyik lesz az. Akkor már lehet osztani- szorozni” – mondja Áki bizakodva. „Eső nekünk nem volt, viszont kaptunk helyette olyan porfelhőt, hogy néhol alig láttuk hol vagyunk. Ezek a viszontagságok hozzátartoznak a ralihoz. Én most is jól éreztem magam, a pályák klasszak, és a veszprémi futam nekem továbbra is kedvenc maradt. Volt Tiba Anita
  • 2017.07.18.
    Előbb-utóbb csak mellénk szegődik a szerencse A Veszprém Ralin csak egy gyorsot tudott teljesíteni Kurtos Róbert és Szegedi Máté a Mitsubishivel, mert a harmadik motor is bedobta a törülközőt. Részt vettetek a hivatalos teszten. Semmi jele nem volt, hogy valami megint nem oké a motorral? - A teszten teljesen jól működött minden. Előtte lett felprogramozva a kocsi, de tényleg hibátlanul ketyegett. Négyszer tudtunk csak menni a teszten, mert másfél órát kellett várni. Ennek ellenére úgy gondoltuk, ha valami baja lenne, előjött volna. Nem így történt, mert az első szakasz után feküdt meg a ... alakul a továbbiakban a helyünk, de most sem úgy adta ki. Akkor már úton a negyedik motor? - Így van. Mivel továbbra is versenyezni szeretnénk, nem volt mit tenni, megrendeltem egy vadonatúj motort hozzá. Elvileg jövőhéten megérkezik, és lehet is érte menni, csak ahhoz egy újabb perselyt kell összetörnünk. Budapest Ralin ott lesztek? - Mindenképpen. Addig megcsináljuk a Mitsubishit, és továbbra is bízunk benne, hogy előbb-utóbb mellénk szegődik a szerencse. És ezúton szeretnénk megköszönni minden partnerünknek az együttműködést és a bizalmat. Reklámpartnerünk: East Motorsport; Foam-System Kft. - Go Tiba Anita
  • 2016.06.10.
    Új játék lesz számukra Szerencsére nem volt túl sok ideje Hibján Józsefnek és Szurovcsák Istvánnak az előző versenyen szomorkodni, mert pár nap múlva itt a Veszprém Rali. A fiúk nehéz, de jó futamban reménykednek, ahol meg szeretnék védeni jelenlegi kategória helyüket. Mikor és milyen autóval versenyeztél utoljára a Veszprém Ralin? - Ha az emlékeim nem csalnak, akkor hat vagy hét éve versenyeztünk a Veszprém környéki pályákon még a Zsigulival és a Forddal. Talán a Mikulás Ralin mikor néha mentük, akkor érintették a mostani szakaszokat, de igazából túl sokat jelenleg nem mondanak ezek a ... kevesebben vagytok a kategóriában. Mi fog a győzelemre sarkallni? - Tényleg jóval kevesebben leszünk most, mint az eddigi futamokon, de még mindig szerencsések vagyunk, hogy egyáltalán van kivel csatázni. A múltkor nagyon jókat tudtunk Ákosék és a többiek ellen küzdeni, biztos most is egy jó hangulatú versengésnek lehetünk részesei. Mi már várjuk a hétvégét. A kategória helyünk megtartása fog minket sarkallni, hogy jó helyen végezzünk. Szeretitek az ilyen igazi ralis pályákat, amik ennyire technikásak? - Én a veszprémi futamot mindig egy túlélő versenynek neveztem. Sok összetevős lesz a hétvége Tiba Anita
  • 2016.06.10.
    Karcmentesen célba érni A tavalyi Veszprém Ralit semmiképpen nem szeretné megismételni a Kurtos Róbert – Herczeg Szabolcs duó, ugyanis az utolsó gyorsasági előtt beestek és összetörték a kocsit. Ezért most a karcmentes célba érés lebeg a szemük előtt. Sikerült meggyógyítani a féket, amivel az előző versenyeken küzdöttetek? - Teljesen átalakítottuk a fékrendszert, mindenből újat kapott. Gurultunk vele egy keveset, érzésre most úgy néz ki jó lesz a fékünk. Ezen kívül még a hátsó difit revízióztuk és kicsit megemeltük még jobban az autót. Tesztelni még nem biztos, hogy tudunk, de ha úgy ... vesszük, akkor a szombathelyi pályákon tréningeztünk a Veszprém Ralira. Igaz ezek a gyorsok nehezebbek lesznek, meglátjuk, mit tudunk majd kihozni a kocsiból. Reményeink szerint a technika ördöge hagyni fogja, hogy úgy autózzunk, ahogy mi akarunk. A tavalyi versenyt töröltétek a memóriából? - Azt el kell felejteni, mert ott az az íven kanyarodás olyannyira nem jött össze, hogy sajnos beestünk. Mindezt az utolsó gyorsasági előtt sikerült így összehozni. Ebből mindenképpen kimaradnánk az idei második murvás futamon, sőt az aszfaltosokon is. Mi lesz a taktikátok a csatamezőn, mert mégis csak másfeles Tiba Anita
  • 2015.07.15.
    2015. július 14. AS Rallyesport Europe Veszprem Rallye, Beszámoló Ollé Sasa- Tóth Zsolt Ford Fiesta S2000 Bontási engedély Most már biztos, hogy az AS Rallyesport Europe versenypárosa Ollé Sándor és Tóth Zsolt számára ez az év nem a könnyed autózásról szól, folyamatosan kapja a megoldandó feladatokat. Úgy tűnt, hogy ez a dobogós hely feloldja az eddigi fiaskókat, most azonban a technikai vizsgálat miatt kellett elbúcsúznia a kemény munkával megszerzett pontjaitól. Ollé Sasa- Tóth Zsolt: „Hallatlanul jó versenyen vagyunk túl, nagyon élveztük és elégedettek vagyunk a végeredménnyel. Komoly ... , teljesen felnin kellett autóznunk, ez viszont nagyon rosszul esett, hiszen próbáltunk volna pontokat gyűjteni, illetve a Fricivel vívott csatánkban is jól jött volna, ha minden problémamentesen alakul. Az egyik szakasz rajtjában viszont nekem volt egy hibám, megmozdítottam a lábam, és elmozdult az autó, berajtoltam, ami 10 másodpercünkbe került, ez fordította meg az eredményt, visszacsúsztunk a harmadik helyre. Sokáig a második helyen álltunk, ezt szerettük volna visszaszerezni a superstage-n, de nem sikerült. Az egész verseny alatt magunknak és a nézőknek autóztunk, úgy gondolom, hogy ez a Veszprém ... rali fekszik nekünk, mert itt a látványos autózás is gyors. Hosszú, széles, tempós kanyarokkal tűzdelt, lehet keresztbe menni, ami egyrészt gyors, másrészt tetszik a nézőknek. A tavalyi futamgyőzelmünket a helyén kezeltük, tudtuk, hogy extrém körülmények mellett a többiek hibáztak, és akkor nekünk kedvezett a szerencse. Most sem kellett szégyenkeznünk, persze nem tudtuk megvédeni a győzelmünket, igazán nem is számítottunk rá, tudtuk, hogy a Skoda nagyon erős lesz és a többiek is nagyon fognak hajtani. Büszkék vagyunk arra, hogy ennyi magyar bajnokkal tűzdelt mezőnyben tisztességesen helytálltunk Papp Zsuzsa ORB
  • 2015.07.08.
    Menj háromszázkilencvenötegészkilencvenöt kilométert a célig… Tavaly a veszprémi ugrató még kifogott a Skodán. Viszont idén Gyuriczky Zsolt és Böröczi Levente ígéretet tett arra, hogy a Citroent kímélni fogják, azon az „egy ugratón”, de a többi részén nyomják neki, ahogy kifér a csövön. Nem házibajnokságra gyúrnak, hanem a kategória egy előkelő helyére. Ugye tudod, hogy murván nehéz "házibajnokságot" nyerni, mert sokkal nehezebb lenne tolni, mint múltkor aszfalton?! De ugye, nem erre gyúrtok a hétvégi Veszprém Ralin? - Nem is szeretnénk most „házibajnokságot” nyerni. Biztos ... ? - Mindenképpen a célba érkezés, a jó hangulat és pár kiló leadása a cél. A tavalyi hibánkból tanultunk, de azt az ugratót kivéve nem szeretnénk elspórolni semmit a versenyen. Egész jól kezdtünk menni már Székesfehérváron az autóval, reméljük azt a formánkat sikerül átmenteni Veszprémbe is. Nagyon szeretem ezeket a pályákat, sajnos az autónak nem a legelőnyösebb, de hát erre találták ki a franciák. A meleggel, ahogy látom idén is meg fog gyűlni a bajunk, viszont az fog nyerni, akinél lesz elég víz a verseny végéig. Ha most csak úgy rajtolhatnátok, hogy el kellene legalább mondani fejből egy gyorsaságit Tiba Anita Rallye2
  • 2015.07.08.
    beszélhettem. Ők biztosan mindent meg fognak tenni azért, hogy jó helyen végezzenek a Veszprém Ralin, de tisztában vannak azzal a verzióval is, hogy bármi megtörténhet ebben a sportban, mert a technika ördöge sosem alszik. Ilyen a rali. „15 hónapja nem ültem versenyautóban, és igazából nem is nagyon terveztem. De Ákos régóta rágta a fülemet, hogy menjek vele egy versenyen, és hát családtagnak ugye nem lehet nemet mondani, mivel Ákos az öcsém. A célunk, hogy megpróbáljuk Ákosék pozícióját megtartani a bajnokságban, és növelni a pontjaikat. Számomra is kihívás lesz azért, mert utoljára 98-ban ültem ... , mint hogy mindenki szurkoljon a 22. Veszprém Ralin a már jól ismert Bakó Rally Teames C2 pilótájának, Jánosa Ákosnak és újdonsült, de tapasztalt navigátorának, Rubóczky Attilának. Mindent bele srácok. Reklámpartnereink: MAGreen Kft. – Professzionális terményvédelem; CSMBT. Kft. Fémmegmunkálás; Medito Kft. – Játék nagykereskedelem; ASONÁJ 2003 Kft. Munka, - Tűz, - Környezet, - Védelmi Kft.; Alga ’93 Kft. – Vas, színesfém hulladék felvásárlás; Global Roll Kft. – LFP, Plotter papírok, médiák tekercsben; ConTruck Kft. Tengeri konténerszállítás; Kamiker Kft. Nyomda; Kállai Group Kft. - Építőipari ... Ha küzdesz veszíthetsz, ha nem küzdesz veszítettél Az idei évben nagyon jól szerepelt eddig Jánosa Ákosék párosa. Most sem terveznek mást, minthogy Veszprémben ismét dobogóra állnak. Bár van egy kis változás a duóban. Brunekker Árpi helyét ugyanis most Ákos testvére, Rubóczky Attila veszi át a Citroenben, és megnézik a bratyók, mit tudnak együtt kihozni az előttük álló murvás futamból. „Már nézegetem a rajtokat, gyorsokat, de még csak fejben készülök. Viszont van egy kis átalakulás a párosunk felállásában, ugyanis a veszprémi pályáknak tesómmal Rubóczky Attilával vágunk neki. Nincs ... különösebb oka, mint az, hogy régebben beszéltünk róla, hogy kipróbálnám magam Attilával, mert ő egy igen tapasztalt navigátor, és most sikerült összeegyeztetni mindent. Úgyhogy teszünk egy próbát. Végre elérkezett a várva-várt veszprémi murva is, erre készülünk már mióta. Most megnézzük, mit tudunk kihozni együtt a C2-ből, na meg persze belőlem. Azon leszünk, hogy egy jót teszteljünk, aztán pedig írjunk egy jó itinert, ami segíteni fog remélhetőleg bebiztosítani magunkat a bajnokságban. Hibázni most nem szabad, mert óriási hátrányba kerülhetünk. Ezért is döntöttünk a teszt mellett, mert Attila elég Tiba Anita Rallye2
  • 2015.07.08.
    Szuper Rali. Nem ellenkeztem, és hálás vagyok nekik, hogy végül meggyőztek, hogy folytassam és megcsinálták az autót. Végül célba is értünk. Az idei bajnokságban nem volt túl sok szerencsétek. Visszajött már a versenyzési kedved az elmúlt futam óta? - Persze, hiszen szeretek versenyezni. Van úgy, hogy néha kiakad az ember, aztán ahogy jön, el is múlik, majd folytatjuk a felkészülést, és várjuk a következő versenyt. Sokat köszönhetek a körülöttem lévő embereknek, és a családomnak, hogy támogatnak akkor is, ha nem minden sikerül elsőre. Most is ezerrel készülünk a veszprémi futamra, és újból ... Az erő legyen velük Idén még nem túl sok szerencsével járt a Kurtos Róbert – Kürti Tomi párosa, akik többé-kevésbé technikai probléma miatt kényszerültek kiállni. Székesfehérváron Szuper Raliztak és célba is értek, de a 22. Veszprém Rallyn remélik, nem babrál ki velük az EVO. Mi történt veletek a fehérvári futamon? Vagyis a Micuval? - Leszakadt a hátsó lengőkar és akkor már kicsit kezdett elegem lenni. Fáradt is voltam, és úgy döntöttem, hogy hagyom az egészet a fenébe. De a szervizes srácaim és Ondrej azt mondták, semmi gond megcsinálják, menjek el a családdal strandolni, és jöhet a ... bizakodva fogunk a rajhoz állni. Szombaton 2, vasárnap 6 gyors lesz az ORB-nek. Vannak kedvenc murvás szakaszaid? - Én úgy ahogy van nagyon szeretem a veszprémi pályákat, ha van egy kis változás benne, az sem akadály. A hangsúly inkább azon van, hogy szépen muzsikáljon a verda. Mindig azt gondoljuk, hogy ha egy keveset tudunk tesztelni, akkor nagy baj nem lehet, de idén rájöttünk, hogy akkor vicceli meg a csapatot a kocsi, amikor ő akarja. Ez egy ilyen sport. De az elmondottaktól, ha eltekintünk, akkor mondhatom, hogy most is újult erővel vágunk neki. Vagyis mindig. Küzdünk az idővel és a technikával ... , de nem szándékozunk feladni a versenyzést. Akkor hogy néz ki a hétvégi ütemtervetek? - Tesztelünk, pályábejárás…írunk egy jó itinert, aztán megbeszéljük a Micuval, hogy viselkedjen most már…és végül a lovak közé csapunk, és célba érünk. Nagyjából ennyi. A 22. Veszprém Rallyn lehet csápolni és szorítani Robinak és Tominak, hogy jól szuperáljon a verda, és végre kevés szervizeléssel célba érjenek a fiúk. Reklámpartnereink: Olajszer-Tech Kft.; Omega Transz Kft.; Foam-System Kft.; Fa-Forg-Tech Hungária Kft.; Katica Vendégház, Viadukt Mérnöki Kft.; Zemplén-Tölgy Kft.; Karádi Rendszerház Kft.; KZ Tiba Anita ORB
  • 2014.08.13.
     az Országos  Ralibajnokság következő futamán, a Kassa Ralin egészségesen tudjanak rajthoz állni. Krózser Menyhért: – A teszten megütöttem a bordámat, az első gyorsasági után éreztem,  hogy nincs rendben, a hátam is elkezdett szúrni, ezért úgy döntöttünk, hogy négy héttel a Kassa  Rali előtt nem kockáztatunk még egy kisebb sérülést sem, és kiálltunk. A bordám korábban sérült meg, a Veszprém Ralin is éreztem, de az aszfalton sokkal nagyobb  az oldalerő, nagyobb terhelést kap, ezért jött most elő erősebben. A héten elkezdem a  kezelését, hogy Kassára tökéletes állapotban legyek. Nagyon sajnálom ... , Krózser Menyhért–Papp György  abszolút 2. helyezés • június 22. Pannoniaring, magyar gokartbajnoki futam, Fodor Géza, Max Masters, 1., 1.  helyezés, DD2 Masters 1., 1. helyezés • június 12­13. Veszprém Rali, Országos Ralibajnokság, Krózser Menyhért–Papp György  abszolút 2. helyezés • július 25­27. Poznan (Lengyelország), magyar gokartbajnoki futam, Fodor Géza, Max Masters,  1., 1. helyezés, DD2 Masters 1., 1. helyezés • augusztus 9­10. Baranya Kupa, Krózser Menyhért–Papp György, kiálltak Az MHH Rally Team együttműködő partnerei: Metál Hungária Holding Zrt., Carsystem Hungária Kft., Cégcentrum Kft ... , hogy ki kellett hagynunk a többi gyorsaságit, de így is teszteltünk egy napot,  ami nagyon hasznos volt, már csak azért is, mert az autó nagyobb felújításon esett át és több  apróság is kijött rajta.  Gőzerővel készülünk Kassára, a verseny előtt szeretnénk még egyszer tesztelni.  Az MHH Rally & Kart Team 2014­es eredményei • március 23. Jesolo, szlovén gokartbajnoki futam, Fodor Géza, DD2 Masters 2. helyezés • március 30. Vredestein–Miskolc Rali ORB­futam, Krózser Menyhért–Papp György, defekt miatt  kiestek • április 13. Jesolo, magyar gokartbajnoki futam, Fodor Géza, Max Masters, 1., 1 ... . helyezés,  DD2 Masters 2., 4. helyezés • április 27. Rechnitz, magyar gokartbajnoki futam, Fodor Géza, Max Masters, 1., 1. helyezés,  DD2 Masters 1., 1. helyezés • május 10. Bükfürdő Rali, Országos Murva Ralibajnokság, Krózser Menyhért–Papp György  abszolút 1. helyezés • május 18. Kecskemét, magyar gokartbajnoki futam, Fodor Géza, Max Masters, 1., 2.  helyezés, DD2 Masters 1., 1. helyezés; Krózser Menyhért, Max Masters 4., 7. helyezés • június 14. Fehérvár Rali, Országos Murva Ralibajnokság, Krózser Menyhért–Papp György  abszolút 1. helyezés • június 14­15. Fehérvár Rali, Országos Ralibajnokság Mihályi Csaba Rallye2
  • 2014.07.21.
    Pörögnek ezerrel Mindketten nagyon pörögtek egész hétvégén. A teszten is nagyon jól érezték magukat, és ez a hangulat végig kitartott a Jánosa Ákos – Brunekker Árpád duó számára. A Veszprém Rallyen nem bízták a szerencsére a sorsukat, ezért megfontoltan, és határozottan arra koncentráltak, amiért mentek. Győzni. Szinte már-már a levegőben volt, hogy a veszprémi futam hétvégéje csak jól záródhat Ákos és Árpi számára. Tényleg minden úgy volt, ahogy szerették volna a fiúk, attól függetlenül, hogy kaptak a nem várt esőből jócskán. De még ez sem tudta kedvüket szegni, sőt talán még jobban ... elkapta őket a rali feeling. Ennek köszönhetik, hogy a P3/17 kategória 3. helyezettjei lettek, ami egyúttal a P csoport abszolút 5. helyét is jelentette. „Miért van vége? Már megint mennénk. Mert hát ugye az utolsó gyorson sikerült a legjobb időt mennünk, és nagyon jó lett volna, ha nem ott, és akkor kell pont befejeznünk, hanem lehetett volna még egy kör. Az autó új beállítása közel áll nagyon az én vezetési stílusomhoz. Már a teszten is szuperül ment a kis méregzsák, de ahogy jöttek egymás után a gyorsok, egyre inkább bátorodtunk. Ennek meg is lett az eredménye, mert nagyon jót autóztunk Tiba Anita Rallye2
  • 2014.07.21.
    Sopánkodásnak nincs helye a raliban Készültek, mentek, csinálták, élvezték, csapatták…persze, csak addig, amíg sajnos feladni nem kényszerültek. Kurtos Róbert és Bagó László sajnálja, hogy nem a terveik szerint alakult a veszprémi futam, de a sopánkodás nem az ő műfajuk. Már Kassára összpontosít a duó. Sikerült az autót felkészíteni a Veszprém Rallyera, mégis ismét adódtak gondjaitok. Mik voltak ezek? - Szerencsére Fehérvár után minden összeállt a mostani versenyre. Ami akkor és most sem jött viszont össze, az a tesztelés. Sajnos erről mostanában idő hiánya miatt lecsúszunk, de talán Tiba Anita ORB
  • 2014.07.18.
    Jöttünk, láttunk, visszamennénk Kacifántosan alakul Dankó András és Kaszás Milán idei rali szezonja. Az első versenyen minden jó volt, de aztán a másodikon kiestek. Ez a szerencsés és balszerencsés időszak váltja egymást azóta is. Hiába várták a murva versenyt, Bükfürdőhöz hasonlóan pontosan a futam felénél kellett feladniuk a harcot. Azt sem bánnák, ha csak murva versenyekről szólna a rali, még így sem, hogy általában nehézségekkel kell szembenézniük minden második futamon. Ez viszont cseppet sem vette el a kedvüket attól, hogy továbbra is a céljaikért harcoljanak. A Veszprém Rally Tiba Anita Rallye2
  • 2014.07.15.
    , amiből kétszer dobogóra állhattunk. Ez már önmagában is elég ahhoz, hogy jókedvűen várjuk a Veszprém Rallyet. Meg hát annyira az elején vagyunk még ennek az egész ralis témának, hogy hogy nézne ki, ha már most nem lennénk izgágák egy-egy rali verseny előtt. A hétvégén is ugyanarra számítunk, mint mindig. A célba guruljunk be, a többi már csak csemege. Hallottunk rémtörténeteket a veszprémi pályákról, de mi nem ismerjük a szakaszokat, úgyhogy kénytelenek vagyunk valamit leszűrni abból, ami a jól megszokott szájhagyomány útján terjed. Majd meglátjuk a pályabejáráson, hogy mire számíthatunk, most még ... szerelem első látásra…még hogy nincs ilyen, ugyan már. – mókázik Andris. Van az. Mi már csak tudjuk. Csak egy fél versenyt tudtuk teljesíteni murván, és ez a kötődés mégis valamiért kialakult. Itt érezzük leginkább azt, hogy ez rali. Bízunk benne, hogy a veszprémi murva után sem változik a véleményünk. Régi navigátor, vagy alkalmi navigátor fog diktálni? Új stratégia a múltkori győzelem alapján? - A múltkor Kaszás Milán navigátoromat mellőznöm kellett, de csak egy futam erejéig, úgyhogy igazából az volt a változás, és most marad ismét az eredeti felállás. Milánnal tervezzük az egész évet, és együtt ... Vajon marad a murva szerelem? Míg mások az aszfaltos versenyek után áhítoznak, addig Dankó András és Kaszás Milán majdhogynem imádkozik a murva versenyekért. A veszprémi pályákat egyáltalán nem ismerik, csak hírből, mégis már most odáig meg vissza vannak a szakaszokért. De vajon megmarad ez a rajongás a Veszprém Rallye után is náluk?! Mindig minden versenyen olyan lelkesek vagytok, hogy öröm nézni, ahogy várjátok az aktuális csatázást. Eddig elég jól alakultak a futamok számotokra. Mire számítotok hétvégén? - Persze, hogy lelkesek vagyunk, hiszen még csak három versenyen vagyunk túl Tiba Anita Rallye2
  • 2014.07.15.
    2014. július 11. AS Rallyesport Europe 21. Veszprém Rallye, Beharangozó Ollé Sándor- Tóth Zsolt Ford Fiesta S2000 Türelemjáték Elérkeztünk az Országos Bajnokság feléhez, a Veszprém Rallye -hoz, amelyet az AS Rallyesport Europe versenyzőpárosa, Ollé Sándor és Tóth Zsolt már nagyon várt. Nemcsak azért, mert ez a kedvenc versenye, hanem azért is, mert pont egy éve ezen a futamon debütált a Ford Fiesta S2000- sel, nem is akárhogyan az abszolút ötödik helyen zárta a kemény murvás megmérettetést. Ollé Sándor- Tóth Zsolt: „Egy esztendeje megyünk ezzel az autóval, ami továbbra is nagyon tetszik ... magunkra hangolásával megtalálni. Belülről tulajdonképpen ugyanaz az érzés, mint a korábbi beállításokkal, viszont másodpercekben sokkal gyorsabb, ez aprócska nüánszokon múlik, és persze a türelmünkön. A tavalyi abszolút ötödik helyünkkel most is kiegyeznénk, hiszen a mezőny megerősödött, jó autók, ügyes pilótákkal. Természetesen titkon vágyom arra, hogy beférjünk az első háromba, de ha most nem sikerül, az sem baj türelmesek vagyunk. Zsoltival ez lesz a negyedik versenyük, gyorsan újra egymásra találtunk, nagyon sokat improvizálunk, ami a ralihoz elengedhetetlen, hogyan tudsz az állandóan változó ... körülményekhez a leggyorsabban alkalmazkodni. Ebben Zsolti egy tökéletes partner, emellett nagyon pontos, gyors, hajtós navigátor, vele igazán harc a rali!” Köszönjük támogatóinknak! További információ: Papp Zsuzsa +36/30-239-5827 Papp Zsuzsa ORB
  • 2013.11.11.
    volt feltéve. Ráadásul az ablaktörlőnk sem működött rendesen, a 28 km-es szakasz nagy részét így tettük meg. A tapadásunkat elvesztettük, és alig láttunk, de a lényeg, hogy megvan. Nagyon készültünk, a csapat és Tomi is tökéletesen dolgozott. Boldog vagyok, hogy kemény munkával, idén is sikerült elérni a célunkat. A miskolci pilóta szerint az elsőség már korábban is eldőlhetett volna, de utólag nem bánja, hogy így alakult. Tökéletes évkezdet után a veszprémi murván egy kicsit megtorpantak, utána pedig már nem az önfeledt autózásról, hanem a célirányos, taktikus versenyzésről szólt az esztendő. Ez ... pedig eredményre vezetett, hiszen Miki megtartotta a helyét a trónon, és Tomi számára is beérett a kemény munka gyümölcse, az abszolút bajnoki cím megszerzése. - Egerben és Miskolcon tökéletes hétvégét zártunk, Veszprémben viszont a computer probléma miatt csupán az utolsó szakaszért járó pontokat tudtuk begyűjteni - tekintett vissza a pilótaként immáron kétszeres magyar bajnok rallys. - Innentől kezdve inkább a taktika került előtérbe. Nagyon szerettük volna megnyerni a pontversenyt, ezért mindent ennek rendeltünk alá. Elképzelhető, hogy kicsivel nagyobb rizikóval több versenyt zárhattunk volna ... utolsó kör talán egy előre megírt forgatókönyv szerint zajlott. Az égiek is azt gondolták, hogy még inkább meg kell dolgoznunk ezért a sikerért. Megettük. Kiváló mezőnyben, nagyszerű riválisok ellen, egy színvonalas bajnokságot nyertünk meg. Igazi csapatmunka volt, megcsináltuk, amiért egész esztendőben dolgoztunk. Madarat lehetne velem fogatni, olyan boldog vagyok. Azt hiszem ebben a helyzetben ez érthető. A 47. Mecsek Rali végeredménye: 1. Turán Frigyes, Csökő Zoltán 2. Krózser Menyhért, Papp György 3. Herczig Norbert, Bacigal Igor 4. Kazár Miklós, Szőke Tamás 5. Bútor Róbert, Tagai Róbert 6Mecsek Rali Citroen Xsara WRC Maximmun Racing Team
  • 2013.07.19.
        A kedvenc kimarad      Technikai  okok  miatt  nem  lesz  ott  a  XIII.  Garmin  Rallye  lábatlani  rajtjában  a  Sajtós,  Diósi,  Honda trió.      A  csapat  a  Salgó  Rally  után  még  bizakodóan  tekintett  a  Rali‐túra  Bajnokság  következő  versenyére,  de  a  napokban  történt  újabb  féltengely  törés  után  inkább  a  következő  verseny  felkészülésre fordítják az energiát.      Sajtós Dénes: ‐ A napokban szerettem volna megmutatni az autót egy ismerősnek, ám egy  visszaváltásnál  eltörött  a  féltengely.  Sokáig  gondolkoztunk  a  folytatásban,  hiszen  az  EsztergomHonda Civic Veszprém Rallye Rallyheart Rally
  • 2013.07.16.
    hátralévő három futam mindegyikén rajthoz kell állnunk. A Maximmun Racing Team kettőse az utolsó szakaszon elért második helynek köszönhetően 4 ponttal zárta a 20. Veszprém Ralit. A legnagyobb riválisnak számító Herczig, Bacigál páros 20 egységet gyűjtött, így a két éllovas között minimálisra csökkent a különbség. Rajtuk kívül a veszprémi győztes, Botka Dávid is bejelentkezett az esélyesek közé. - Egy ponttal vezetünk, tehát a pszichikai előny még mindig nálunk van - folytatta Kazár Miklós. - A vasárnapi Szuper Rallyzás azért arra mindenképpen jó volt, hogy ismét lemérjük magunkat. Ha nincs a szombati ... Pszichikai előny maradt Veszprém után Tökéletesen felkészült, és nagyon várta a 20. Veszprém Rally rajtját Kazár Miklós és Szőke Tamás. A bajnoki címvédő, és navigátora azonban az első napon alig egy kilométert tett meg a nyitó gyorsasági felé vezető úton, amikor a Citroen Xsara WRC computere megadta magát. Az autó ledadogott, majd megállt. Ezzel gyakorlatilag Mikiéknek már ekkor elúsztak a győzelmi reményeik. - Természetesen nagyon bántott a dolog, mert a verseny még el sem kezdődött, nekünk máris véget ért - tekintett vissza a veszprémi eseményekre Kazár Miki. - Az olaszok sem repestek ... problémánk, akkor nagyjából másfél perccel győztünk volna. Irgalmatlanul erős a Xsara WRC, és még mindig van benne tartalék. Bízom benne, hogy Kassán ezt meg is tudjuk majd mutatni. Érdekes lesz a következő, szlovák-magyar közös verseny, hiszen vélhetően a legjobb lengyel egységek is itt ott leszek majd a nyílt futamon. Nem vitás, szerencsétlenül alakultak a veszprémi dolgaink, de bízom benne, hogy Kassán, a fővárosban és Pécset ismét az igazi arcunkat láthatja majd a közönség. A 20. Veszprém Rally végeredménye: 1. Botka Dávid, Mihalik Péter (Mitsubishi Lancer EVO IX) 1:23:50,2 2. Herczig NorbertVeszprém Rallye Citroen Xsara WRC Maximmun Racing Team Rally
  • 2013.07.15.
    MHH Rally Team Krózser Menyhért–Fodor Géza, Subaru Impreza WRC, Veszprém Rali 2013. július 15. Krózser szerencsés szerencsétlen versenye Szerencsésen ért véget Krózser Menyhért és Fodor Géza idei legpechesebb versenye, a Veszprém Rali. A versenyt ugyan nem tudták befejezni, és gyakorlatilag egyetlen olyan gyorsasági szakaszt sem teljesítettek, ahol a motor melegedése vagy az elszakadt fékcső ne hátráltatta volna őket, de az autót meg tudták menteni. A hetedik gyorsasági szakaszon ugyanis kigyulladt a Subaru Impreza WRC motortere, de Menyában volt annyi lélekjelenlét, hogy nem állt meg ... működött az autó, egyetlen műszaki hibánk sem volt. Ha gond nélkül végigmegyünk, biztosan jó eredményt tudtunk volna elérni, de hát ilyen a rali. Fodor Géza: – Az év elején a gokartos elfoglaltságaim miatt úgy beszéltük meg a csapattal, hogy 3-3 versenyen navigálunk én és Papp Gyuri, felváltva. Nagyon örültem neki, hogy a veszprémi hétvégém szabad, mivel nagyon nagy kedvencem a murva. Nem tudom szavakba önteni csalódottságomat, hogy nem volt egy tiszta gyorsunk sem, ahol igazán megmutathattuk volna, mire vagyunk képesek. Természetesen megyünk tovább és bízunk benne, hogy a szerencse is mellénk fogVeszprém Rallye Subaru Impreza WRC MHH Rally Team Rally
  • 2013.07.08.
    MHH Rally Team Krózser Menyhért–Fodor Géza, Subaru Impreza WRC, Veszprém Rali előzetes 2013. július 8. Krózser: Veszprémben is a dobogó a cél Harmadik versenyére készül Krózser Menyhért a Subaru Impreza WRC-vel a Veszprém Ralin, aki mellett ezúttal Fodor Géza olvassa az itinert. Az MHH Rally Team párosa most versenyez először WRC-vel murván, de az egri és a miskolci tapasztalatok alapján bízik a dobogós helyezésben. Igaz, erre legalább hat-hét páros esélyes. Krózser Menyhért: – Az Eger Ralihoz hasonlóan most is Fodor Gézával indulok. Az év elején úgy terveztük, hogy két-három futamra ül ... be mellém, ez lesz a második. A Veszprém Rali jó versenynek ígérkezik, jó pályákkal, úgyhogy nagyon bizakodó vagyok. Mivel elég régen versenyeztem már négykerékhajtású autóval murván, a héten egy R4-es Mitsubishivel teszteltünk, hogy visszaszokjak a tempóhoz, a féktávokhoz, kipróbáltunk különböző gumikat is. Nagyon hasznos teszt volt. A Subaru WRC-vel közvetlenül a verseny előtt tervezünk egy tesztet, hogy a lendületet minél jobban át tudjuk menteni a versenyre. Azt ígértem, hogy két verseny után értékeljük ki a teljesítményünket, és utána kezdünk az eredményre menni. Miskolc előtt úgy éreztem ... , hogy rendben vagyunk, sikerült is jól kezdenünk, de a szalagkorlátos kaland után visszavettünk. Most Veszprém előtt is úgy érzem, hogy az autó és mi is rendben vagyunk. Azzal együtt, hogy ez lesz a WRC-vel az első murvás versenyünk, a miskolci negyedik helynél nem szeretnénk hátrább végezni, de leginkább a dobogó a célunk. Nagyon erős a mezőny eleje, hatan-heten biztosan esélyesek a dobogóra, de hát pont ettől lesz izgalmas a verseny. Az MHH Rally Team együttműködő partnerei: Metál Hungária Holding Zrt., Carsystem Hungária Kft., Cégcentrum Kft., Marvin Watches, R-M professzionális festékekSubaru Impreza WRC Veszprém Rali MHH Rally Team Rally
  • 2013.06.24. 08:46
    a mi igényeinkre beállítani!. Ez már egyszerűbb feladat, habár ez sem megy majd 1 nap alatt. Legközelebb hol találkoznak a Béjemwé fanok veletek?- Legközelebb feltételezem határt lépünk, ha már Cereden nem sikerült átesnünk Szlovákiába, és Kassa Rally keretein belül versenyzünk, ami izgalmas kalandnak ígérkezik. Nem hiszem hogy Veszprém rallyra lejutnánk, ezt az autót biztos nem visszük murvára. Ha mégis megyünk az csak a tavalyi 325i BMW-vel képzelhető el, de egyenlőre úgy néz ki itthon maradunk. Mindenesetre köszönjük a csapatnak hogy ott voltak velünk, támogatóinknak pedig hogy Interjú, ami ismét rövidre sikeredett, Lángi Attila autóversenyzővel a Salgó Midex Rali után.

    Rally

Előző 1 / 4 Következő
System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object. at SimpleAdserver.AspNetClient.SimpleAdserverClient.GetZoneContent(Int64 zoneId, String contentTemplate, String emptyTemplate)