System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object. at SimpleAdserver.AspNetClient.SimpleAdserverClient.GetZoneContent(Int64 zoneId, String contentTemplate, String emptyTemplate)

Keresés

Találatok száma: 29
Előző 1 / 2 Következő
  • 2020.01.14. 21:56
    Mielőtt erről a versenyről kérdezném, faggatom az eddigi autóversenyzői pályafutásáról.  Megosztanád a portálolvasókkal az eddigi autósportos életedet?- Ez egy bonyolult kérdés bár a válasz egyszerű: Nincs előzmény, nem versenyeztem korábban sehol, kimaradt a gokart, sőt a szimulátoros korszak is. Tulajdonképpen egyik pillanatról a másikra indult idén októberben az egész.  Korábban apa kezdett foglalkozni velem. Elhagyott erdei utakon, kieső parkolókban kezdődött, megtanultam elindulni, megállni, váltani szóval teljesen az alapok. Apa rengeteget vezet, túl van 3 millió

    Rally

  • 2017.07.28. 13:47
    Star Gála résztvevőinek. Több száz szovjet csoda gyülekezett a depóban, hogy mások megcsodálják őket. Voltak közöttük gyári állapotúak, tuningolt vasak és természetesen sok-sok versenyautó is. Az egyik tulajdonost meg is kérdezték, hogy nem félti-e gyönyörű autóját a máriapócsi megmérettetéstől, hiszen a fal senkinek sem kegyelmez. A válasz annyi volt csak: „Azért van, hogy használjam”.A fiúk így is tettek, nem hazudtolták meg magukat. Ezt a nem túl modern technikát hihetetlen tehetséggel terelték – ráadásul az All Star Gála keretein belül páros csaták keretében tették mindezt. A Ladaracing All

    Drift

  • 2017.07.18.
    taps kísérte a versenyzésüket! A legnagyobb kérdés az volt a futam elő : el lehet felejteni vezetni? A válasz természetesen az, hogy nem, de hogy ennyire jól sikerül majd a visszatérés, azt talán senki sem gondolta. „Jobban izgultam, mint bármelyik korábbi versenyem elő !” – kezdi a beszámolót Balázs. „ A kvalifikáción sikerült második időt mennünk, o elkezdtünk kicsit bizakodni.” Szombaton az idő nem kedveze sem a visszatérőknek, sem a mezőnynek, hiszen a szervizparkból való indulás után hatalmas eső ázta a a pályákat. „A gumiválasztásunk nem volt megfelelő, de mégis jobban jö ek az eredmények duen
  • 2016.03.09. 19:46
    lettem kb. 20 autóból.2006-ban autocross első osztályban indultam egy Ford Sierra Cosworth-al, ami nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket. 2007-ben kipróbálhattam a Varga Csaba Superbuggy-ját amiben Audi V8-as, 4000 ccm motor volt, összkerekes hajtással. Ezzel a DIVIII-as kategóriát megnyertem a Superbuggyval.2008-ban szöcskeváltás volt, Hosek féle autóval "szöcske" indultam. Az utolsó pillanatban buktam el a bajnoki címet technikai ok miatt, amire a mai napig nincs válasz.2009 fél szezon. 2010-2011-ben Ford Escort Cosworth-al "Bereczki Laci féle" próbálkoztam rallycrossban és autocrossban

    Rallycross

  • 2015.10.23.
    , olyan „nesze semmi fogd meg jól” sztorinak tűnt. Ez alatt értem azt, hogy rettenetesen nagy fejetlenség volt. Már az itiner átvétele sem ment zökkenőmentesen. A-ból küldözgettek minket B-be, mire betoppantunk a versenyigazgatóságra. Gondoltuk beköszönünk, hogy itt vagyunk. Nem, dehogy. Véletlenül tévedtünk oda is, és természetesen onnan útba igazítottak minket C-be. Harmadik próbálkozásra volt már itinerünk, sínen voltunk. Azt gondoltuk ilyen kezdés után csak jobb lehet. Hát nem volt. Jött a válasz, hogy nincs már szervizhely. Néztünk jobbra-balra, hátha valahol kandi kamera van. De mégsem. A Tiba Anita Historic
  • 2015.08.13.
    meg kell tartani, vagy jobb esetben előrébb lépni. De amúgy meg van ennél egy egyszerűbb válasz is. Szeretnek versenyezni. Ennyi. „Én szeretem Kassát, annak ellenére, hogy tavaly pályabejárás meg egy gyors jutott nekünk. Akkor azt mondtuk, hogy na, majd jövőre. És az meg már most van. Tehát megyünk, és tovább küzdünk, csatázunk. Belsőkkel hangolódunk a futamra, ami a változatosság kedvéért mind esőben készült. De ha jobban belegondolunk, van esélyünk arra, hogy mi is kapjunk a múltkorihoz hasonlóan egy jó kis zuhét. Mindegy az, hogy szárazon vagy esőben kell menni, mindkettőt meg kell oldani, és Tiba Anita
  • 2015.04.16. 10:08
    versenyre Kornél barátommal, navigátorommal együtt. A kérdésedre válasz szöcske nyergével kapcsolatban, érdekes és nem rövid a válaszom. 2012 év vége fele ki találtam egy érdekes autót az MNASZ besorolása szerint a P3 csoportba tartozna, ha elkészülne egyszer, a mesteremberek ígérete alapján már tavaly tavasszal kellet volna tesztelnem, da hát kicsit késnek. Így meg hirdettem az autómat és egy Norvég gyerek megvette, tehát elvonási tüneteim voltak. Bérelgettem Ádándon különböző autókat, és a szöcskét, majd vettem egy LADA típusú valamit, majd és egy BMW-t, de közben eladó lett a szöcske, a szöcskével

    Siórally

  • 2015.03.06.
    teljesen más dimenzióba került” - folytatta a beszélgetést a pilóta. Mivel a srácok még sosem versenyeztek külföldön, ezért egy teljesen új közegbe csöppenek majd. Így a „Mivel lennétek elégedettek” kérdésre a válasz is hasonlóan nehéz volt. „Így elsőre a legfontosabb, hogy egyben hozzuk haza az autót, és ne dobjuk el. Vannak céljaink, de ez inkább a tisztes helytállás mellett szólnak. A kategóriánkban 14 autó van, és Dani kivételével nem ismerem az ellenfeleket. Mi a hatodik helyet néztük ki magunknak, és azt gondolom, ha Danitól kilométerenként egy másodpercet kapok maximum, akkor ez a cél meg is Sári Péter ralitúra
  • 2014.11.03. 19:21
    Miként tetszett nektek a reptéri szakasz?- Pénteken 15,5 versenykilométert mentünk kb. 6 óra alatt. Ebből kétszer 1,5 km volt a reptéri gyors, ami előtt mindig volt 12-15 km etap. Azt hiszem ez elég válasz erre a kérdésre…Szombaton egy gyorsot, (Hetvehely) nagyon azonos időkkel teljesítettétek, Viszont a két másik (Zobák, Orfű) rontottatok az időtökön. Mi is történt? - Szombaton hálaégnek nagy csaták alakultak ki az első három helyen. Mindannyian (Klausz, Órai és mi) rengeteget fejlődtünk az év elejéhez képest. Nagyon jó érzés, hogy mindenki különböző technikákkal megy és mégis a

    ORB

  • 2014.10.31. 13:10
    -ot választottuk.Mint tudjuk általában külföldön szoktál versenyezni. Milyen különbséget véltél felfedezni egy külföldi és egy hazai rendezésű verseny között?Anélkül, hogy bántani kívánnám a magyar rendezőket, az olasz versenyek sokkal pergősebbek, kevesebb etap, több technikás gyors. A hazai versenyek közül csak a Mecsek Rally és a Baranya Kupa tudta visszaadni ezt a feeling-et.Miért pont a Historic?Prózai a válasz… Van Lancia Delta HF Integrale-m is, de ismerem a határaim. Egyenlőre ezzel a teljesítménnyel kell megtanulnom vezetni. Szerintem a historic mezőnyében az egyik legkevesebb

    Rally

  • 2014.10.23.
    inkább külföldöt választjuk.” – mondta határozottan Laci. Mivel nem állt szándékukban vérre autózni a pécsi futamon, sokan bután néztek mi helyük akkor a versenyen. De erre olyan egyszerű a válasz, mint az egyszer egy. Ez az életük! És attól függetlenül, hogy nem tudtak, és nem is akartak beleszólni az idei bajnokságba, még szeretnek, akarnak, és fognak is versenyezni. „Vegyesek az érzelmek a mecseki pályákat illetően. A verseny és a hangulat nagyon jó volt, és a tréning is hasonló jókedvben zajlott. Megpróbáltam Lacinak olyanokban tanácsot adni, hogy hogyan tudunk minél gyorsabban egy-egy Tiba Anita ORB
  • 2014.10.22. 15:09
    jellemzi számszerűsítve ezt a technikát?A válasz a következő: A Mercedes az AMG C – Coupe, a BMW az M4, az Audi pedig az RS 5 alapjaira építette versenyautóit, melyek 1110kg – os össztömeggel, 6 fokozatú szekvenciális váltóval és V8 – as erőforrással rendelkeznek, melyek 500 lóerősek, 500Nm nyomaték leadására képesek és maximum 4000 cm3 űrtartalommal rendelkezhetnek, mindezt DRS technológiával fűszerezve. Tehát nem csak látványosak, roppant fürgék és bivaly erősek is ezek az autók.Aki ezen a sorokat olvasva bosszankodik, hogy idén lemaradt a hungaroringi futamról, az készítse elő a naptárát és

    DTM

  • 2014.09.09. 10:22
    Alelnöki közlemény2014-09-09 08:44Tisztelt Tagság!

    Rallye

  • 2014.08.28.
    választásunk, mint megvárni a rescue autót, és ne is kérdezd meg, hogy elkeseredtünk-e, mert felesleges. A válasz nem. Folytattuk a versenyzést, mint ha mi sem történt volna. Érdekességképpen szolgáltatok a nézők felé a LiveFotó.hu tesztelésével, ami arról szólt, hogy a teljes verseny ideje alatt szinte azonnal felkerültek a képek, és a videók az aktuális helyzetről. Milyen visszajelzéseket kaptatok? - A miskolci futam egésze arról szólt számunkra, hogy mind az autót, mind a Jákób Dániel fejében megszületett projektet együtt kivitelezzük, és egyben népszerűsítsük. A visszajelzések szerint attól Tiba Anita
  • 2014.07.25.
    kell mindig szépíteni a dolgokat, mi öregszünk és kell az utánpótlás. Kell a raliba a fiatalság, ők a jövő reménységei. Álmos, fáradt, lelassult embereknek nem való a rali belülről. De ettől még szerencsére távol állunk, nem?! Nem egyedül kented meg a száját a kis méregzsáknak a Mátraszentimre-Mátrakeresztes szakaszon, hiszen két autóval indult a csapat. Hogy érezte magát Percze Nándi a C2-ben? - Ezt igazából tőle kellene megkérdezni, de csak hogy lásd, milyen jó szóvivő vagyok, elmondom. Először is ajánlanám mindenki figyelmébe, hogy azért pillantson rá Nándi időeredményeire, és a válasz benne Tiba Anita Rallysprint
  • 2014.04.11.
    felelt meg, ezért megkérték az OB versenyeken induló Bakó Lászlót, hogy navigáljon egy alkalommal. Mivel igazából egy csapatról beszélünk, nem volt kérdéses a válasz. Laci igent mondott. Gyuri reméli, hogy sokat tanulhat a hétvégi futam ideje alatt az újdonsült navigátorától, aki évek óta Citroen C2R2 versenyautóval versenyzik. „Norbival megbeszéltük, hogy a legjobb választás Bakó Laci lenne a helyettesítésére a ceredi versenyre, mert ő legalább a saját tapasztalatait tudja átadni, ami sokat segíthet nekünk. A bizalom sem utolsó szempont ebben a felállásban, és ez köztünk tökéletesen megvan Rallysprint
  • 2014.02.18. 18:42
    Kedves Viktor!Mit is jelent az ö számára az ASIA Race, és a Mongólia Expedíció?- Mintegy öt éve vetődött fel, hogy kellene valamit csinálni, ami az embert kizökkenti a hétköznapokból. Valamit, ami kicsit más, szokatlan. Amire emlékezni fogunk sok-sok év multával. Valamit, amit csak azért nem tudunk megtenni, mert évek óta minden energiát leköt a munka és a család. Tulajdonképpen egyszerű volt a válasz, mert utazni nagyon szeretünk, viszont az elmúlt 20 évben a világ nagyon összement és a legtávolabbi pontok is gond nélkül elérhetőek a világban. Változtatni kellett!A csonka 2010-es Bamakóval
  • 2013.09.17. 11:44
    - Hát köszönöm a kérdést, de sajnos a válasz ugyanaz lehet. Egy újszülöttnek minden vicc új, nekem is az. Soha nem volt még alkalmam menni ezen a versenyen, és nem is láttam még nézőként sem. Igyekszünk természetesen a nézőknek megfelelő műsort szolgáltatni, és látványosan és gyorsan közlekedni a pályán!Vasárnap két szakaszon, majd 60 kilométert kell teljesíteni. Van-e videó vagy egyéb infótok a pályákról? - Igen, nem is kevés, de nem is sok, talán éppen elég lehet. Minden futam előtt az interneten fellelhető összes videót megnézzük. Sajnos nem elég lehetőség és főleg idő van a

    RTE, Rali Túra Bajnokság, Rallysprint

  • 2013.07.31. 12:37
    Ezen a Dragaccsal egyedüli magyarként indulsz a Hockenheim-iNitro Olimpián, hogy is kerültél az indulók közzé?- Dragacs, ez jó! Lassan kezdik megszokni az emberek az általam kitalált mozaik nevet, milyen unalmas lenne, ha Chevrolet Camaro Z 28-nak hívnánk. Igen egyedüli Magyarként indulok, olyannyira, hogy eddig Magyar ember autóval még nem jutott el Európa bajnokságra ( Motorral ez már többeknek sikerült ). Nagyon egyszerű arra is a válasz, hogy is kerültem az indulók közé, olyan mint a főzés. Vegyél egy nagyon jó és gyors kocsit, majd fűszerezd meg egy jó sofőrrel, adjál hozzá rengeteg

    Drag

Előző 1 / 2 Következő
System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object. at SimpleAdserver.AspNetClient.SimpleAdserverClient.GetZoneContent(Int64 zoneId, String contentTemplate, String emptyTemplate)