Keresés

Találatok száma: 79
Előző 1 / 4 Következő
  • 2021.01.01. 20:04
     Opel Astra OPC, Citroen C2 R2 Max, és egy Lada 2107 pilótaülésében koptattad a gumikat váltott navigátorokkal.A sajnos rövidre sikerült 26. HELL Miskolc Rally-vaé kezdődött a 2020-as Rally évad Tamás Gyula számára. Őszinte Részvétünk Tóth Zsolt családjának. Az Eger Ralin Fajder Kata navigált neked, ahol sajna az utolsó gyorson búcsúztatok a kategória helyről. Mi is történt?- Üdvözlök mindenkit! A szerviz után, ahogy kimentünk a második körre, meghibásodott a szervónk, így anélkül teljesítettük a második kört. Emiatt csúsztunk le a kategória helyről. Az I. Pálháza Ralin Idén hat autóversenyen láthattuk Tamás Gyula raliversenyzőt.Gyuszóval beszélgettem. Tamás Gyula Sztrakon Bence

    Rally

  • 2020.09.04. 13:05
    Az előző futamon történt tragikus baleset mindenkit elgondolkoztatott, hogy veszélyes sportág a rally. De a csapatoknak menniük kell tovább, minden egyes pozícióért meg kell küzdeni a másodpercekkel.Velenczei Ádám és navigátora, Szőke Tamás a harmadik helyen fejezte be a szezonnyitót és Miskolcon is meg volt a tempójuk, így az egri verseny előtti teszten már csak finomítani kellett a SKODA Fabia R5 beállításait. A ToppCars csapata most is tökéletes munkát végzett, Ádám mosolyogva szállt ki a teszt végén a versenyautóból: „Jó érzés volt az autóba ülni, de ez már az első teszten is így volt Meggyászolták elhunyt sporttársukat, de menniük kell tovább, hiszen Tóth Zsolt is ezt tenné… Az egri versenyre készül a Gulf Racing Hungary és újdonság, hogy egy újabb R5-ös csúcsgéppel bővült a csapat, hiszen a Velenczei Ádám – Szőke Tamás duó mellett egy teljesen hasonló kinézetű SKODA Fabia R5-el a Vánsza Zsolt – Szedő Csaba páros is kipróbálja az Eger Rally-n. Ádámék nem titkolt célja, hogy a dobogó legfelső fokára álljanak. Nem lesz könnyű dolguk, hiszen a bajnokság harmadik futamára 20-nál több R5-ös versenyautót neveztek.

    Rallye1

  • 2020.06.26. 18:45
    Integra Group RallyDudás Gergő - Tóth Zsolt2020.06.20-21. Domaháza - ZabarRodeo Speed Car Kft.Végeredményben a negyedik helyen zárták Tóth Zsolt navigátorral az Integra Group Rally licences kategóriáját. „Benéztem a lassítót, osztán ennyi. Ezért kaptunk 10 másodperc büntit - nyilatkozta Gergő a verseny után.Életem első R5-ös versenyén, az első gyorson abszolút időt mentünk. Meglepődtem, mert a pálya nagyrész új volt számomra. Az erdőben végig vizes volt az aszfalt a nyílt árnyékmentes részeken pedig foltokban száraz. Természetesen örültünk ennek az eredménynek, viszont a szervizesek idegesek ... ., Robo Trans, Roboplast, FRIK, Safety Truck Kft, Prometric Test Center, ESZO Kft, FHO, Herman Vitamins, JutaVit, Stage Light Theatre Szociális Szövetkezet, OLP - TECH Kft, Supersprint Kft, Micro Green Village, S7 Gázfutár, DREAM-LIGHT-THEATRE Bt., Domvill Szer KFT.Fotó: Farkas Tamás- Hajósi Miklós -  Dudás Gergő Tóth Zsolt

    Rally

  • 2015.06.15. 08:14
    Nagyon nehéz küzdelem volt a Herczig -ifj. Tóth csata de végül a győztes Janika lett ! Lássunk egy kis számisztikát. Herczig 5 gyorsaságit elveszített de nyolcat megnyert ,mégsem volt elég a győzelemhez. Janika 3 szakasz megnyerésével tudott diadalmaskodni. Ez csupán a körbeveréseknek és a Herczigék 6.szakaszán beszerzett 10mp büntetésének volt köszönhető. Egy szó mint száz ,akkor is parázs volt a csata ,ha van ha nincs büntetés. Az első gyorson 42 autó jött le a szakaszról,mígnem az utolsón csak 26 versenyzőpáros tudta befejezni a versenyt.Sok kieső,szuperralizó és a hőség jellemezte ezt a ifj Tóth János Szőke Tamás

    ORB

  • ifj Tóth János Szőke Tamás
  • 2015.03.03. 20:15
    -Milyen típussal fogtok versenyezni az idei évben?-Ahogy az már több médiumban be lett jelentve egy Peugeot 208 R5 versenyautóval vágunk neki a 2015-ös évnek !-Ki fog űlni a versenyautóban melletted?-Szőke Tamás fogja diktálni az itinert -Milyen eredménnyel lennétek elégedettek ?-1.hellyel.-Hogyan készültök a 2015-ös szezonra?-Mentális,fizikális technikai, mármint vezetéstechnikai felkészüléssel készülök a visszatérésre.-Teszt vagy tesztverseny lesz a bajnoki rajt előtt?-Mindenképpen fogunk tesztelni az évnyitó Eger rallye előtt ,de még szervezés alatt van .Köszönöm a rövid tartalmas ifj Tóth János is ott lesz az Eger rallye rajtjában ! ifj Tóth János

    ORB

  • 2014.10.20.
    Pécsett is bajnokok lehetünk, de erre azért kicsi az esély, úgyhogy továbbra is az éves összetett tartjuk szem előtt. Egy izgalmas és jó versenyt várok, mert Pécsett mindig az szokott lenni. A 48. Mecsek Rally időterve: Október 17. (péntek): GY1 – Pécs Pogány Airport/1, 17.00 GY2 – Árpádtető, 17.43 GY3 – Pécs Pogány Airport/2, 20.10 Október 18. (szombat) GY4 – Hetvehely/1, 11.48 GY5 – Orfű/1, 12.46 GY6 – Zobák/1, 14.24 GY7 – Hetvehely/2, 16.42 GY8 – Orfű/2, 17.40 GY9 – Zobák/2, 18.48 Az ORB állása 4 futamot követően: 1. Kazár Miklós, Szőke Tamás 2. Herczig Norbert, Bacigál Igor 3. Ollé Sándor, Tóth Szőke Tamás Kazár Miklós Maxximum Racing Team ORB, Rallye2, Historic
  • 2013.11.11.
    . Ollé Sándor, Czakó-Budai Annamária Az Országos Rally Bajnokság végeredménye: 1. Kazár Miklós, Szőke Tamás 2. Herczig Norbert, Bacigal Igor 3. Turán Frigyes, Zsíros Gábor/Csökő Zoltán 4. Bútor Róbert, Tóth Imre/Tagai Róbert 5. Botka Dávid, Mihalik Péter 6. Krózser Menyhért, Fodor Géza/Papp György (Citroen Xsara WRC) 103 pont (Skoda Fabia S2000) 97 pont (Ford Focus WRC) 75 pont (Peugeot 207 S2000) 49 pont (Mitsubishi Lancer EVO IX) 44 pont (Subaru Impreza WRC) 34 pont (Ford Focus WRC) 1:10:24,3 (Subaru Impreza WRC) +1:19,5 (Skoda Fabia S2000) +1:29,6 (Citroen Xsara WRC) +1:37,0 (Peugeot 207 S2000 ... utolsó kör talán egy előre megírt forgatókönyv szerint zajlott. Az égiek is azt gondolták, hogy még inkább meg kell dolgoznunk ezért a sikerért. Megettük. Kiváló mezőnyben, nagyszerű riválisok ellen, egy színvonalas bajnokságot nyertünk meg. Igazi csapatmunka volt, megcsináltuk, amiért egész esztendőben dolgoztunk. Madarat lehetne velem fogatni, olyan boldog vagyok. Azt hiszem ebben a helyzetben ez érthető. A 47. Mecsek Rali végeredménye: 1. Turán Frigyes, Csökő Zoltán 2. Krózser Menyhért, Papp György 3. Herczig Norbert, Bacigal Igor 4. Kazár Miklós, Szőke Tamás 5. Bútor Róbert, Tagai Róbert 6 Kazár Miklós Szőke Tamás Maximmun Racing Team
  • 2013.11.08.
    – Árpádtető (kör) Ünnepélyes díjkiosztó, Pécs, Széchenyi Tér, Az ORB állása a záró versenyhétvége előtt: 1. Kazár Miklós, Szőke Tamás 2. Herczig Norbert, Bacigal Igor 3. Turán Frigyes, Zsíros Gábor 4. Botka Dávid, Mihalik Péter 5. Bútor Róbert, Tóth Imre 6. Balogh János, Holczer Dániel - 16.30 (az első autó rajtja) 17.13 10.13 11.11 12.04 15.02 16.00 17.22 (Citroen Xsara WRC) (Skoda Fabia S2000) (Ford Focus WRC) (Mitsubishi Lancer EVO IX) (Peugeot 207 S2000) (Mitsubishi Lancer EVO IX) 91 pont 82 50 44 41 26 Kazár Miklós Szőke Tamás Maximmun Racing Team Rally
  • 2013.04.09.
    Tökéletes csapatmunka volt Közel negyvenöt másodperces előnnyel nyerte meg a magyar rallybajnokság nyitó futamát Kazár Miklós és Szőke Tamás. A Maximmun Racing Team kettőse a 9. Eger Rallyt végig uralva szerezte meg a maximális pontszámot. A Citroen Xsara WRC-vel a miskolci pilóta és régi-új navigátora tízből nyolc gyorsasági szakaszt húzott be, köztük az utolsót is, ami plusz öt pontot jelentett a futamgyőzelem mellé. - Az utolsó körben már óvatosan mehettünk volna, de nem volt szívem visszaengedni a gázpedált - mesélte az élményeit a futam után Kazár Miklós. - Nem akartam kizökkenni a ... beljebb és beljebb engedtem az autót, de ettől is több van benne. Nagyszerűen rendezett szezonnyitó után vagyunk, és az élmezőny is remek csatát vívott egymással. A hazánkba ismét visszatért WRC-k és az S2000-es autók csatája pedig külön pikantériát jelenthet ebben az esztendőben. Nagyon boldog vagyok, hogy a tavalyi bajnoki cím után ilyen jól kezdtük az új idényt is. Ezért pedig nagy-nagy köszönet jár az olasz csapatunknak és a francia mérnökünknek, akik egy nagyon gyors és megbízható technikát bocsátottak a rendelkezésünkre. Szőke Tamás szája is fülig ért az egri célban. Kazár Miklós régi-új ... navigátora tavaly Kolozsváron román bajnoki futamot nyert, idén pedig már rögtön az első versenyen Egerben is megérezhette a győzelem ízét. - Ez a siker talán azért kedvesebb számomra, mert hazai környezetben értük el - tette hozzá Szőke Tamás. - Már az is óriási élmény volt, amikor a szakadó esőben felgördültünk a rajtdobogóra, hát még az, amikor a célban ennyi néző ünnepelt minket. Valóban tökéletes verseny volt, amit a számok is bizonyítanak. Tízből nyolc gyorsaságin mi voltunk a legjobbak, ezt nem hittem volna néhány nappal ezelőtt. Az autó azonban minden szempontból tökéletesen működött. Úgy ... nem láthatnak az utcán. Ezek az autók pedig ilyenek. A hangjukkal, a durrogásukkal, és az óriási lángcsóvákkal igazi kuriózumnak számítanak. A Citroen pedig a mi esetünkben sem okozott csalódást. Óramű pontossággal működött, ez pedig elengedhetetlen volt ehhez a sikerhez. A kellő alaphangot tehát sikerült megadnunk, de tudjuk, hogy nagyon hosszú a bajnokság. Az biztos, hogy az egri siker után, különös érzésekkel készülünk a következő futamra. Május második hétvégéjén ugyanis szűkebb otthonunkban, Miskolcon bizonyíthatunk. A 9. Eger Rali (nem hivatalos) végeredménye: 1. Kazár Miklós, Szőke Tamás ... (Citroen Xsara WRC) 2. Herczig Norbert, Bacigal Igor (Skoda Fabia S2000) 3. Melicharek Jaroslav, Melicharek Erik (Citroen C4 WRC) 4. Grzyb Grzegorz, Hundla Robert (Skoda Fabia S2000) 5. Botka Dávid, Mihalik Péter (Mitsubishi Lancer EVO IX.) 6. Bútor Róbert, Tóth Imre (Peugeot 207 S2000) +44.1 +54.3 +1:29.5 +1:31.3 +1:37.8 Kazár Miklós Szőke Tamás Maximmun Racing Team Rally
  • 2013.01.09. 06:17
    Anton Shibalovtól, a Kamaz gyári csapatának szupertehetségétől és Tomás Tomecektől, a Tatra-nagymenőtől kikapott ugyan a Kovács Miklós pilóta, Czeglédi Péter navigátor és Tóth Tamás vezető szerelő alkotta trió, azonban közvetlen ellenfelüket, az MAN-nel versenyző Elisabete Jacintót sikerült elcsípniük. A távot 3 óra 12 perc alatt teljesítő kalocsai egylet több mint 5 percet vert a portugál riválisokra a szenegáli határátlépést megelőző, még mauritániai területen lebonyolított vérbeli dűnés, dakaros szakaszon.Mivel az Africa Eco Race-en utolsó napján - amikor a Dakar mellett találhatóAfrica Eco Race Tereprallye Kovács Miklós Czeglédi Péter Tóth Tamás Scania

    Africa Eco Race, Tereprallye

  • 2013.01.07. 12:02
    Kovács Miklós pilóta navigátorával, valamint vezető szerelőjével, Tóth Tamással együtt jól teljesített a január 9-én, Dakarban záruló tereprali-maraton hetedik szelektívjén. A Marokkóban az új Scania beállításaival küszködő, azonban Mauritániában sokat javuló különítmény tagjainak beszámolója szerint a kamionok meccse különösen élvezetesnek bizonyult az Akjout környéki dűnéken: a kategória legjobbjai, a listavezető Kamaz-fenegyerek Anton Shibalov, az MAN-es Elisabete Jacinto, a tatrás Tomás Tomecek és a Qualisport egysége egész nap együtt haladtak, oda-vissza előzgették egymást.Jó darabig aKovács Miklós Tóth Tamás Czeglédi Péter Scania Africa Eco Race Tereprallye

    Africa Eco Race, Tereprallye

  • 2013.01.07. 12:00
    Kovács Miklós pilóta, Czeglédi Péter navigátor és Tóth Tamás vezető szerelő a 436 kilométer hosszú szakaszon megtapasztalhatta: René Metge, a maratoni futam sportigazgatója nem véletlenül jelezte a péntek esti versenyzői eligazításon, hogy ’érdemes minél több vizet és homokvasat bekészíteni a versenygépekbe’. A dűnék valóban alaposan megdolgoztatták a mezőnyt, ráadásul a navigáció sem volt egyszerű.Scaniájának fedélzetén a magyar egység 6 óra 28 perc 43 másodperc alatt teljesítette a távot, amivel a kamionosok között a Kamaz gyári csapatának szupertehetsége, Anton Shibalov, valamint aAfrica Eco Race Tereprallye Kovács Miklós Czeglédi Péter Tóth Tamás Scania

    Africa Eco Race, Tereprallye

  • 2013.01.04. 07:14
    Kovács Miklós pilóta, Czeglédi Péter navigátor és Tóth Tamás vezető szerelő a futam december 29-i rajtja óta lépésről lépésre igyekszik feltérképezni az afrikai terepen első ízben használt új Scania versenybeállításait. A kalocsai csapatot elsősorban a futómű állítja nehéz feladat elé, amelynek ideális beállításait – bár módosítottak a harmadik szakaszhoz képest – az utolsó marokkói szakaszra sem sikerült tökéletesre csiszolni.A Qualisport egysége a szerdai napra előírt penzumot 4 óra 10 perc 5 másodperc alatt teljesítette, amely a kamionos kategória 4. helyére volt elég az összetettben isAfrica Eco Race Kovács Miklós Tóth Tamás Czeglédi Péter

    Africa Eco Race

  • 2013.01.03. 16:16
    Tamás szintű versenyzőből van 3, 4, vagy akár 5 is és ők beülnek egy kb. 2004-2005-ös WRC-be és versenyeznek. Csak attól tartok, hogy ez hiú ábránd. Nem fog 4-5 Turi szintű pilóta WRC-t vezetni itthon, mert nem olyan a gazdasági helyzet Magyarországon. Tehát én azt mondom, hogy a Szakágvezetőnek kell hoznia egy döntést, hogy ez kell nekünk, vagy nem kell nekünk. Én nem biztos, hogy a WRC-k irányába mennék el, de ez az én magánvéleményem. Racing.hu: ORB és külföld tehát kilőve, de ha mégis élőben szeretnének veled találkozni idén a rajongók, hol számíthatnak a megjelenésedre?Ifj. Tóth János: Van ... Racing.hu: Nem oly régen két mondhatni lassan tradicionális rallye-t is rendeztek, mégpedig a Mikulás és a Szilveszter Rallye-t. Az indulók közt egyik futamon sem szerepelt a neved, de a pálya mellett ott voltál e valamelyik versenyen? Ifj. Tóth János: Egyiken sem voltam ott. Más jellegű elfoglaltságaim miatt nem értem rá, így mindkét verseny kimaradt nekem. Ettől függetlenül jónak tartom ezeket a futamokat, a Mikulás Rallye igazi happy end-je az évnek, ahol jót bulizhatnak mind a versenyzők, mind a nézők, de idén ezt sajnos nem tudtam a helyszínen követni. Racing.hu: Az évzáró futamok ... tetszenek neked, de mondjuk, ha az időd engedné, akkor akár egy kisebb kategóriás versenyautóval lenne e kedved nekivágni valamelyiknek? Ifj. Tóth János: Persze. Én indultam is kétszer a Mikulás Rallye-n és nagyon jól éreztük magunkat a versenyen. A válaszom igen, szívesen indulnék. Ezen kívül mindenkinek csak javasolni tudom ezeket a megmérettetéseket, hiszen ilyenkor holtszezon van, kevés a verseny, és tapasztalatszerzésnek valamint évzárónak ez egy tök jó dolog. Racing.hu: Tényleg elég régen láthattuk már a pályán és a szurkolók örömmel fogadnának Téged bárhol, bármikor, ezért született meg ez a ... kérdés. Ha nem az ORB mezőnyében, más kisebb versenyeken itthon tervezel e rajthoz állni? Ifj. Tóth János: :-) Nem, nem tervezek ilyesmit. Tavaly voltam egy RTE futamon, Miskolcon, aztán majdnem elmentem Vácra is, de az végül kimaradt, és még egyszer Tatabányára is ellátogattam, és tetszett, amit ott láttam. Elég sok induló volt és régi legendás pályákon lehetett autózni, nagyon jó verseny volt az is szerintem, és ami nagyon érdekes volt számomra, hogy nagyon sok néző volt, ami érthető is ilyen tradicionális pályákon. Ezeken a pályákon talán nyolc vagy kilenc éve mentünk utoljára első osztályú ... mezőnyként szerintem ez is segített abban, hogy ilyen szép számmal összegyűltek a szurkolók.Racing.hu: Az rendben van, hogy legendás és tradicionális szakaszok ezek. De te kedveled egyébként ezeket a gyorsaságikat? Ifj. Tóth János: Természetesen. Nagyon jó Budapest és Esztergom Rallye-k voltak errefelé. Ezek a szakaszok nagyon jó rallye pályák: egyrészt nagyon technikásak, másrészt pedig a nézőket érdeklik és ezekért a gyorsokért kijönnek és azt nem szabad elfeledni, hogy ennek a sportnak az adja meg a savát-borsát, ha sok néző, szurkoló van a pályák mellett.Racing.hu: Lassan a versenysorozatok 2013-as A versenyzés iránti vágy megvan, a csapat is hamar meglenne, ha szükség lenne rá. De jelen állás szerint Ifj. Tóth János 2013-ban sem száguld a versenypályákon sem itthon, sem pedig külföldön. A visszatérésről, a tervekről és a WRC-k esetleges hazai feltámadásáról beszélgettünk a hétszeres abszolút bajnokkal.
  • 2013.01.02. 09:52
    Kovács Miklós pilótát, Czeglédi Péter navigátort és Tóth Tamás vezető szerelőt már az előző két szakaszon is alaposan megdolgoztatta az afrikai terepen első ízben szereplő új Scania versenykamion, s ez maradt a trend Oued Draa és nyugat-szaharai Gwirat Larjam között is. A trió továbbra is keresi a sárga monstrum ideális versenybeállításait: a sziklás szakaszokat is magában foglaló, de zömmel tempós szakaszon új futómű-beállításokat próbáltak ki, amelyek nem váltak be, így az eredmény sem olyan lett, mint amilyenre számítottak.A kalocsai trió 5 óra 20 perc 23 másodperc alatt teljesítette aAfrica Eco Race Kovács Miklós Czeglédi Péter Tóth Tamás Scania

    Africa Eco Race, Tereprallye

  • 2013.01.02. 09:40
    A szervezők a szombatinál jóval nehezebb menetet írtak elő a résztvevőknek, az útvonal ezúttal is komoly kihívásnak bizonyult. Marokkó és Algéria határán, például Chegaga híres-nevezetes dűnesorán, az Iriki-tó kiszáradt medrében és egyéb, klasszikus terepralis helyszíneken kanyargott a karaván, amelyet alaposan megdolgoztatott a napi penzum.Az afrikai terepen most először szereplő új Scaniával a Qualisport triója, Kovács Miklós pilóta, Czeglédi Péter navigátor és Tóth Tamás vezető szerelő 6 óra 13 perc 8 másodperc alatt teljesítette a távot, amivel a 4. pozícióban zártak a Kamaz gyáriAfrica Eco Race Tóth Tamás Kovács Miklós Czeglédi Péter

    Africa Eco Race

  • 2012.12.31. 07:25
    Miután szombaton az autós és kamionos mezőny a kikötői mizéria miatt csak összekötő szakaszt teljesített, elmaradt a bemelegítés, így vasárnap egy 409 kilométer hosszú, klasszikus dakaros menettel vette kezdetét a maratoni összecsapás érdemi része. A mezőny Boudnibból Tagounite-ig száguldott, a változatos szelektíven gyors és lassú, sziklás és dűnés részek váltották egymást.Kovács Miklós pilóta, Czeglédi Péter navigátor és Tóth Tamás vezető szerelő az 1100 lóerős Scaniával a terveknek megfelelően visszafogottan kezdett, tekintettel arra, hogy az új kamion először szerepel Afrikában, ráadásulAfrica Eco Race Kovács Miklós Tóth Tamás Czeglédi Péter Scania

    Tereprallye, Africa Eco Race

  • 2012.12.27. 18:15
    A sivatagi összecsapás egyetlen magyar résztvevőjének Scania versenykamionja minden kritériumnak megfelelt, így a Kovács Miklós pilóta, Czeglédi Péter navigátor és Tóth Tamás vezető szerelő alkotta trió 402-es rajtszámmal vághat neki a viadalnak. A kalocsai egyletre komoly kihívás vár a tizenegy szelektív szakaszból álló, január 9-én, Dakarban befejeződő futamon, a kamionos kategóriában ugyanis gyári támogatású Kamaz, Tatra és több MAN is csatába száll a végső sikerért.„Tavaly keserű érzésekkel jöttünk-mentünk ugyanitt, mert az új kamion építése miatt nem tudtunk elindulni a futamon. MostAfrica Eco Race Czeglédi Péter Tóth Tamás Kovács Miklós Scania

    Tereprallye

Előző 1 / 4 Következő