Keresés
Találatok száma: 79- 2021.01.01. 20:04Opel Astra OPC, Citroen C2 R2 Max, és egy Lada 2107 pilótaülésében koptattad a gumikat váltott navigátorokkal.A sajnos rövidre sikerült 26. HELL Miskolc Rally-vaé kezdődött a 2020-as Rally évad Tamás Gyula számára. Őszinte Részvétünk Tóth Zsolt családjának. Az Eger Ralin Fajder Kata navigált neked, ahol sajna az utolsó gyorson búcsúztatok a kategória helyről. Mi is történt?- Üdvözlök mindenkit! A szerviz után, ahogy kimentünk a második körre, meghibásodott a szervónk, így anélkül teljesítettük a második kört. Emiatt csúsztunk le a kategória helyről. Az I. Pálháza Ralin Idén hat autóversenyen láthattuk Tamás Gyula raliversenyzőt.Gyuszóval beszélgettem. Tamás Gyula Sztrakon Bence
- 2020.09.04. 13:05Az előző futamon történt tragikus baleset mindenkit elgondolkoztatott, hogy veszélyes sportág a rally. De a csapatoknak menniük kell tovább, minden egyes pozícióért meg kell küzdeni a másodpercekkel.Velenczei Ádám és navigátora, Szőke Tamás a harmadik helyen fejezte be a szezonnyitót és Miskolcon is meg volt a tempójuk, így az egri verseny előtti teszten már csak finomítani kellett a SKODA Fabia R5 beállításait. A ToppCars csapata most is tökéletes munkát végzett, Ádám mosolyogva szállt ki a teszt végén a versenyautóból: „Jó érzés volt az autóba ülni, de ez már az első teszten is így volt Meggyászolták elhunyt sporttársukat, de menniük kell tovább, hiszen Tóth Zsolt is ezt tenné… Az egri versenyre készül a Gulf Racing Hungary és újdonság, hogy egy újabb R5-ös csúcsgéppel bővült a csapat, hiszen a Velenczei Ádám – Szőke Tamás duó mellett egy teljesen hasonló kinézetű SKODA Fabia R5-el a Vánsza Zsolt – Szedő Csaba páros is kipróbálja az Eger Rally-n. Ádámék nem titkolt célja, hogy a dobogó legfelső fokára álljanak. Nem lesz könnyű dolguk, hiszen a bajnokság harmadik futamára 20-nál több R5-ös versenyautót neveztek.
- 2020.06.26. 18:45Integra Group RallyDudás Gergő - Tóth Zsolt2020.06.20-21. Domaháza - ZabarRodeo Speed Car Kft.Végeredményben a negyedik helyen zárták Tóth Zsolt navigátorral az Integra Group Rally licences kategóriáját. „Benéztem a lassítót, osztán ennyi. Ezért kaptunk 10 másodperc büntit - nyilatkozta Gergő a verseny után.Életem első R5-ös versenyén, az első gyorson abszolút időt mentünk. Meglepődtem, mert a pálya nagyrész új volt számomra. Az erdőben végig vizes volt az aszfalt a nyílt árnyékmentes részeken pedig foltokban száraz. Természetesen örültünk ennek az eredménynek, viszont a szervizesek idegesek ... ., Robo Trans, Roboplast, FRIK, Safety Truck Kft, Prometric Test Center, ESZO Kft, FHO, Herman Vitamins, JutaVit, Stage Light Theatre Szociális Szövetkezet, OLP - TECH Kft, Supersprint Kft, Micro Green Village, S7 Gázfutár, DREAM-LIGHT-THEATRE Bt., Domvill Szer KFT.Fotó: Farkas Tamás- Hajósi Miklós - Dudás Gergő Tóth Zsolt
- 2015.06.15. 08:14Nagyon nehéz küzdelem volt a Herczig -ifj. Tóth csata de végül a győztes Janika lett ! Lássunk egy kis számisztikát. Herczig 5 gyorsaságit elveszített de nyolcat megnyert ,mégsem volt elég a győzelemhez. Janika 3 szakasz megnyerésével tudott diadalmaskodni. Ez csupán a körbeveréseknek és a Herczigék 6.szakaszán beszerzett 10mp büntetésének volt köszönhető. Egy szó mint száz ,akkor is parázs volt a csata ,ha van ha nincs büntetés. Az első gyorson 42 autó jött le a szakaszról,mígnem az utolsón csak 26 versenyzőpáros tudta befejezni a versenyt.Sok kieső,szuperralizó és a hőség jellemezte ezt a ifj Tóth János Szőke Tamás
- 2015.03.03. 20:15-Milyen típussal fogtok versenyezni az idei évben?-Ahogy az már több médiumban be lett jelentve egy Peugeot 208 R5 versenyautóval vágunk neki a 2015-ös évnek !-Ki fog űlni a versenyautóban melletted?-Szőke Tamás fogja diktálni az itinert -Milyen eredménnyel lennétek elégedettek ?-1.hellyel.-Hogyan készültök a 2015-ös szezonra?-Mentális,fizikális technikai, mármint vezetéstechnikai felkészüléssel készülök a visszatérésre.-Teszt vagy tesztverseny lesz a bajnoki rajt előtt?-Mindenképpen fogunk tesztelni az évnyitó Eger rallye előtt ,de még szervezés alatt van .Köszönöm a rövid tartalmas ifj Tóth János is ott lesz az Eger rallye rajtjában ! ifj Tóth János
- 2014.10.20.Pécsett is bajnokok lehetünk, de erre azért kicsi az esély, úgyhogy továbbra is az éves összetett tartjuk szem előtt. Egy izgalmas és jó versenyt várok, mert Pécsett mindig az szokott lenni. A 48. Mecsek Rally időterve: Október 17. (péntek): GY1 – Pécs Pogány Airport/1, 17.00 GY2 – Árpádtető, 17.43 GY3 – Pécs Pogány Airport/2, 20.10 Október 18. (szombat) GY4 – Hetvehely/1, 11.48 GY5 – Orfű/1, 12.46 GY6 – Zobák/1, 14.24 GY7 – Hetvehely/2, 16.42 GY8 – Orfű/2, 17.40 GY9 – Zobák/2, 18.48 Az ORB állása 4 futamot követően: 1. Kazár Miklós, Szőke Tamás 2. Herczig Norbert, Bacigál Igor 3. Ollé Sándor, Tóth Szőke Tamás Kazár Miklós Maxximum Racing Team ORB, Rallye2, Historic
- 2013.11.11.
- 2013.11.08.
- 2013.04.09.
- 2013.01.09. 06:17Anton Shibalovtól, a Kamaz gyári csapatának szupertehetségétől és Tomás Tomecektől, a Tatra-nagymenőtől kikapott ugyan a Kovács Miklós pilóta, Czeglédi Péter navigátor és Tóth Tamás vezető szerelő alkotta trió, azonban közvetlen ellenfelüket, az MAN-nel versenyző Elisabete Jacintót sikerült elcsípniük. A távot 3 óra 12 perc alatt teljesítő kalocsai egylet több mint 5 percet vert a portugál riválisokra a szenegáli határátlépést megelőző, még mauritániai területen lebonyolított vérbeli dűnés, dakaros szakaszon.Mivel az Africa Eco Race-en utolsó napján - amikor a Dakar mellett találhatóAfrica Eco Race Tereprallye Kovács Miklós Czeglédi Péter Tóth Tamás Scania
- 2013.01.07. 12:02Kovács Miklós pilóta navigátorával, valamint vezető szerelőjével, Tóth Tamással együtt jól teljesített a január 9-én, Dakarban záruló tereprali-maraton hetedik szelektívjén. A Marokkóban az új Scania beállításaival küszködő, azonban Mauritániában sokat javuló különítmény tagjainak beszámolója szerint a kamionok meccse különösen élvezetesnek bizonyult az Akjout környéki dűnéken: a kategória legjobbjai, a listavezető Kamaz-fenegyerek Anton Shibalov, az MAN-es Elisabete Jacinto, a tatrás Tomás Tomecek és a Qualisport egysége egész nap együtt haladtak, oda-vissza előzgették egymást.Jó darabig aKovács Miklós Tóth Tamás Czeglédi Péter Scania Africa Eco Race Tereprallye
- 2013.01.07. 12:00Kovács Miklós pilóta, Czeglédi Péter navigátor és Tóth Tamás vezető szerelő a 436 kilométer hosszú szakaszon megtapasztalhatta: René Metge, a maratoni futam sportigazgatója nem véletlenül jelezte a péntek esti versenyzői eligazításon, hogy ’érdemes minél több vizet és homokvasat bekészíteni a versenygépekbe’. A dűnék valóban alaposan megdolgoztatták a mezőnyt, ráadásul a navigáció sem volt egyszerű.Scaniájának fedélzetén a magyar egység 6 óra 28 perc 43 másodperc alatt teljesítette a távot, amivel a kamionosok között a Kamaz gyári csapatának szupertehetsége, Anton Shibalov, valamint aAfrica Eco Race Tereprallye Kovács Miklós Czeglédi Péter Tóth Tamás Scania
- 2013.01.04. 07:14Kovács Miklós pilóta, Czeglédi Péter navigátor és Tóth Tamás vezető szerelő a futam december 29-i rajtja óta lépésről lépésre igyekszik feltérképezni az afrikai terepen első ízben használt új Scania versenybeállításait. A kalocsai csapatot elsősorban a futómű állítja nehéz feladat elé, amelynek ideális beállításait – bár módosítottak a harmadik szakaszhoz képest – az utolsó marokkói szakaszra sem sikerült tökéletesre csiszolni.A Qualisport egysége a szerdai napra előírt penzumot 4 óra 10 perc 5 másodperc alatt teljesítette, amely a kamionos kategória 4. helyére volt elég az összetettben isAfrica Eco Race Kovács Miklós Tóth Tamás Czeglédi Péter
- 2013.01.03. 16:16Tamás szintű versenyzőből van 3, 4, vagy akár 5 is és ők beülnek egy kb. 2004-2005-ös WRC-be és versenyeznek. Csak attól tartok, hogy ez hiú ábránd. Nem fog 4-5 Turi szintű pilóta WRC-t vezetni itthon, mert nem olyan a gazdasági helyzet Magyarországon. Tehát én azt mondom, hogy a Szakágvezetőnek kell hoznia egy döntést, hogy ez kell nekünk, vagy nem kell nekünk. Én nem biztos, hogy a WRC-k irányába mennék el, de ez az én magánvéleményem. Racing.hu: ORB és külföld tehát kilőve, de ha mégis élőben szeretnének veled találkozni idén a rajongók, hol számíthatnak a megjelenésedre?Ifj. Tóth János: Van ... Racing.hu: Nem oly régen két mondhatni lassan tradicionális rallye-t is rendeztek, mégpedig a Mikulás és a Szilveszter Rallye-t. Az indulók közt egyik futamon sem szerepelt a neved, de a pálya mellett ott voltál e valamelyik versenyen? Ifj. Tóth János: Egyiken sem voltam ott. Más jellegű elfoglaltságaim miatt nem értem rá, így mindkét verseny kimaradt nekem. Ettől függetlenül jónak tartom ezeket a futamokat, a Mikulás Rallye igazi happy end-je az évnek, ahol jót bulizhatnak mind a versenyzők, mind a nézők, de idén ezt sajnos nem tudtam a helyszínen követni. Racing.hu: Az évzáró futamok ... tetszenek neked, de mondjuk, ha az időd engedné, akkor akár egy kisebb kategóriás versenyautóval lenne e kedved nekivágni valamelyiknek? Ifj. Tóth János: Persze. Én indultam is kétszer a Mikulás Rallye-n és nagyon jól éreztük magunkat a versenyen. A válaszom igen, szívesen indulnék. Ezen kívül mindenkinek csak javasolni tudom ezeket a megmérettetéseket, hiszen ilyenkor holtszezon van, kevés a verseny, és tapasztalatszerzésnek valamint évzárónak ez egy tök jó dolog. Racing.hu: Tényleg elég régen láthattuk már a pályán és a szurkolók örömmel fogadnának Téged bárhol, bármikor, ezért született meg ez a ... kérdés. Ha nem az ORB mezőnyében, más kisebb versenyeken itthon tervezel e rajthoz állni? Ifj. Tóth János: :-) Nem, nem tervezek ilyesmit. Tavaly voltam egy RTE futamon, Miskolcon, aztán majdnem elmentem Vácra is, de az végül kimaradt, és még egyszer Tatabányára is ellátogattam, és tetszett, amit ott láttam. Elég sok induló volt és régi legendás pályákon lehetett autózni, nagyon jó verseny volt az is szerintem, és ami nagyon érdekes volt számomra, hogy nagyon sok néző volt, ami érthető is ilyen tradicionális pályákon. Ezeken a pályákon talán nyolc vagy kilenc éve mentünk utoljára első osztályú ... mezőnyként szerintem ez is segített abban, hogy ilyen szép számmal összegyűltek a szurkolók.Racing.hu: Az rendben van, hogy legendás és tradicionális szakaszok ezek. De te kedveled egyébként ezeket a gyorsaságikat? Ifj. Tóth János: Természetesen. Nagyon jó Budapest és Esztergom Rallye-k voltak errefelé. Ezek a szakaszok nagyon jó rallye pályák: egyrészt nagyon technikásak, másrészt pedig a nézőket érdeklik és ezekért a gyorsokért kijönnek és azt nem szabad elfeledni, hogy ennek a sportnak az adja meg a savát-borsát, ha sok néző, szurkoló van a pályák mellett.Racing.hu: Lassan a versenysorozatok 2013-as A versenyzés iránti vágy megvan, a csapat is hamar meglenne, ha szükség lenne rá. De jelen állás szerint Ifj. Tóth János 2013-ban sem száguld a versenypályákon sem itthon, sem pedig külföldön. A visszatérésről, a tervekről és a WRC-k esetleges hazai feltámadásáról beszélgettünk a hétszeres abszolút bajnokkal.
- 2013.01.02. 09:52Kovács Miklós pilótát, Czeglédi Péter navigátort és Tóth Tamás vezető szerelőt már az előző két szakaszon is alaposan megdolgoztatta az afrikai terepen első ízben szereplő új Scania versenykamion, s ez maradt a trend Oued Draa és nyugat-szaharai Gwirat Larjam között is. A trió továbbra is keresi a sárga monstrum ideális versenybeállításait: a sziklás szakaszokat is magában foglaló, de zömmel tempós szakaszon új futómű-beállításokat próbáltak ki, amelyek nem váltak be, így az eredmény sem olyan lett, mint amilyenre számítottak.A kalocsai trió 5 óra 20 perc 23 másodperc alatt teljesítette aAfrica Eco Race Kovács Miklós Czeglédi Péter Tóth Tamás Scania
- 2013.01.02. 09:40A szervezők a szombatinál jóval nehezebb menetet írtak elő a résztvevőknek, az útvonal ezúttal is komoly kihívásnak bizonyult. Marokkó és Algéria határán, például Chegaga híres-nevezetes dűnesorán, az Iriki-tó kiszáradt medrében és egyéb, klasszikus terepralis helyszíneken kanyargott a karaván, amelyet alaposan megdolgoztatott a napi penzum.Az afrikai terepen most először szereplő új Scaniával a Qualisport triója, Kovács Miklós pilóta, Czeglédi Péter navigátor és Tóth Tamás vezető szerelő 6 óra 13 perc 8 másodperc alatt teljesítette a távot, amivel a 4. pozícióban zártak a Kamaz gyáriAfrica Eco Race Tóth Tamás Kovács Miklós Czeglédi Péter
- 2012.12.31.Africa Eco Race Kovács Miklós Tóth Tamás Czeglédi Péter Scania
- 2012.12.31. 07:25Miután szombaton az autós és kamionos mezőny a kikötői mizéria miatt csak összekötő szakaszt teljesített, elmaradt a bemelegítés, így vasárnap egy 409 kilométer hosszú, klasszikus dakaros menettel vette kezdetét a maratoni összecsapás érdemi része. A mezőny Boudnibból Tagounite-ig száguldott, a változatos szelektíven gyors és lassú, sziklás és dűnés részek váltották egymást.Kovács Miklós pilóta, Czeglédi Péter navigátor és Tóth Tamás vezető szerelő az 1100 lóerős Scaniával a terveknek megfelelően visszafogottan kezdett, tekintettel arra, hogy az új kamion először szerepel Afrikában, ráadásulAfrica Eco Race Kovács Miklós Tóth Tamás Czeglédi Péter Scania
- 2012.12.27. 18:15A sivatagi összecsapás egyetlen magyar résztvevőjének Scania versenykamionja minden kritériumnak megfelelt, így a Kovács Miklós pilóta, Czeglédi Péter navigátor és Tóth Tamás vezető szerelő alkotta trió 402-es rajtszámmal vághat neki a viadalnak. A kalocsai egyletre komoly kihívás vár a tizenegy szelektív szakaszból álló, január 9-én, Dakarban befejeződő futamon, a kamionos kategóriában ugyanis gyári támogatású Kamaz, Tatra és több MAN is csatába száll a végső sikerért.„Tavaly keserű érzésekkel jöttünk-mentünk ugyanitt, mert az új kamion építése miatt nem tudtunk elindulni a futamon. MostAfrica Eco Race Czeglédi Péter Tóth Tamás Kovács Miklós Scania