nyugovóra tért. Reggel igazán dallamos madárcsicsergés ébresztette a csapatot. Íncsiklandozó étkek kerültek az asztalra, amit a közben megérkező csapattagokkal jóízűen elfogyasztottunk. A gyors áttörölgetés után elindulhatott az első szabadedzés, amit a 6 történelmet író versenyző (Held Zoltán, Nagy Benjámin, Neer Cohen, Luigi, Turi Tamás, Vaskó Dominik) a pályaív megismerésével töltött.A gyors ellenőrzés, majd relaxálás után elérkezett az időmérő edzés első szakasza. A fiúk jól teljesítettek, az ifjú titán Nagy Benjámin, Turi Tamás, Luigi sorrendben abszolválták a 4 körös távot.Következett az első ... előfutam, ahol már egymás elleni küzdelemben kellett a sorrendről dönteni. Itt előkerült a rutin, a sokszoros magyar rallye bajnok Turi Tamás futotta a legjobb időt, Vaskó Dominik és Luigi előtt. Az időkülönbség az első három pilóta között mindössze 9 századmásodperc volt. A rekkenő hőségben még egyszer sisakot húztak a srácok. A sorrend változott, az időeredmények, folyamatosan javultak. A második kvalifikációs futam már igazi rallycross feelingben, parázs csatát hozott. Az első csoportban, a rajtban beragadó Nagy Benjámin hamar utolérte az egymással viaskodó Held Zoltánt és Neer Cohent és a ... közönség nagy örömére parádés előzést mutatott be és az élen zárt. A másik futamban ismét Turi Tamás győzött, 100 százalékos teljesítménnyel zárta a napot. Csata volt a második helyért, amit Luigi nyert, a küzdelem hevében megforgó Vaskó Dominik előtt.Vasárnap az érkező hidegfront miatt 10 fokkal hűvösebb, borongós időben vette kezdetét a bemelegítő edzéssel a nagy izgalomban lévő csapat. Luiginál kisebb műszaki hiba jött elő, amit a fiatal, lelkes szerelőgárda gyorsan elhárított.A harmadik kvalifikációs futamot, jelentősen felgyorsulva, kiváló JOKER taktikájának köszönhetően Luigi húzta be, Turi ... Tamás, Vaskó Dominik sorrendben. A másik csoportban is hatalmas csata volt. Nagy Benjámin fantasztikus iramot diktálva nyerte ezt a futamot a folyamatosan gyorsuló Neer Cohen és Held Zoltán előtt. A lányok isteni finom ebéddel vártak mindenkit. Ezt követően mi már csak a döntőben voltunk érdekeltek. A döntőre fél 4 körül került sor. Fantasztikus látványt nyújtott a 6 db Hybrid autó a rajtrácson. A rajtot ismét Turi Tamás kapta el a legjobban. Az első kanyar előtt a hátsó két sorban kisebb lökdösődés alakult ki, amiből Held Zoltán jött ki a legjobban, feljött a negyedik helyre. A hátsó ... és a célegyenes ráfordítónál a pályán kívül állt meg. Az autó védelmi rendszere tökéletesen működött, a pilóta és a pályaszemélyzet egy pillanatig sem volt veszélyben. Mindeközben az élen Turi Tamás elvitt egy gumit, kissé átrendezte a lökhárítót, de szerencsére befejezte a futamot. A Joker kör után fantasztikus iramot diktáló Luigi, a saját Joker körében kisodródó Turi Tamás elé került. A történelmi döntőt Luigi nyerte, Turi Tamás, Vaskó Dominik, Held Zoltán, Nagy Benjámin és Neer Cohen előtt.A döntő után mindkét sérült járművet lehozta a Rescue személyzete.A díjátadón mind a hat versenyző
Keresés
Találatok száma: 36- 2020.07.09. 18:36járműveinek hátsó tengelyére elektromos kiegészítő hajtást építettünk, majd szoftveresen összehangoltuk az első hajtást adó benzinmotorral. Ettől az autó egy kicsit nyomatékosabb, hamarabb reagál a gázadásra.A mezőnyben egyaránt megtalálhatóak a fiatalok és a harc edzett rutinos rókák. Az eddigi tesztek alapján a csapat tagjai időben nagyon közel vannak egymáshoz, így várhatóan komoly küzdelem lesz a dobogós helyezésekért.Az eddig megjelent információkból már sokan ismerik modern gladiátorainkat: Held Zoltán, Nagy Benjámin, Luigi, Turi Tamás, Vaskó Dominik és Need Cohen. Az utóbbi Izraeli pilótának
- 2020.02.21. 07:52csapatba kerülésről: „Tavaly a nyirádirallycross futamon sokat beszélgettem Tóth Imivel, aki gyerekkori bálványom, Turi Tomi navigátora volt. Most felhívott és mondta, hogy lenne egy lehetőség, mennyire érdekelne ez engem. Mindig is a rally volt az, ami a legközelebb állt hozzám, annak ellenére, hogy az utóbbi években inkább a rallycross szakágban versenyeztem.”Az autóról és a bajnokságról is pozitívan gondolkozik a 29 esztendős pilóta: „Az nyilvánvaló, hogy nincs meg a kellő rutinom R5-ös autóval a versenyzésre, de a motivációm hatalmas. A csapat a lehető legprofibb, Tóth Imi a legtapasztaltabb ... .”Technikai hiba nélkül végigversenyezni egy szezont… ezt csak kevesen mondhatják el magukról. A tavalyi esztendőben egy vadonatúj fejlesztésű versenyautóval ez sikerült a Citroën Rally Team Hungary-nak! Természetesen ebben hatalmas szerepe volt a TRT Europe egész csapatának, akik a technikai hátteret biztosították. Tagai Tamás csapatvezető így nyilatkozott a szezon előtt: „Az idei évben sok versenyen fogunk indulni a Citroën C3R5 - tel. Ugyan ezek nagy része inkább murvás verseny lesz, mégis tudunk még több tapasztalatot gyűjteni, amit kamatoztathatunk a Magyar Bajnokság futamain is. Örülök az új
- 2016.04.27. 17:21, olyan nagy versenyzők is dobták már el a vasat, mint Turi, ifj. Tóth…A Lyukóbánya pedig nekem egyik kedvenc pályám.Szombatra maradt kilenc gyors, de legendásak ám. A Bükkszentlászló - Bükkszentkereszt, majd Garadna - Mályinka, és Sáta - Sáta a tizennyolc - tizennyolc kilométerével vár rátok.Miképpen tudtok gumizni, tankolni ezekre a gyorsokra?- Tankolni a külső tankoló zónában mindenképpen kell majd, hiszen csak Sátáról befelé marad még 60km etap a szervizig.A gumizás nehéz dió, hiszen a különféle médiák nagyon különböző időjárás előjelzést adnak, várható eső, hideg idő, míg mások szerint akár 20 ... , Eastjob, Olvisz 98 kft, Diák meló, Dr. Lan Kft., Glasstone Kft., Szamsped Kft., Lanexpert Kft., Magyar Ipar Kft., Termix Bt., S7 Gázfutár, Akku-System.hu, H-Euro Konzult Bau Kft., D.D.Z. Med Kft., Kóródi Tamás E.V., Interagrowashker Kft., Vivifier.hu, Hernád-Fólia Kft., Mihidra Kft., Vargartrade Ferr Kft., Black-Point Kft, Bionly Kft., Natur-GoldFarms Kft, Tiszaújváros Transz, Baromfi Trans 2008 Kft, Assit-Trend, Viveszt-Med Bt., ML-Log Kft., Baromfiudvar 2002 Kft., Product-Price Kft., Zsomár-Ker Kft., R-Pex 2000 Kft., Kartel 97 Bt., www.bblogistic.eu, AutóM3, Total Wagon Management Kft., Hard
-
József -Aschenbrenner György-Varga "Cigány" Zoltán -Faragó Ricsi -Botka Dávid -Balázs Öcsi-Balogh János -Tajmel Tibor -Turi Tamás -Hevesi "PUSZTÍTÓ" iSTVÁNJelen lesz.:-LADARACING.hu-LADA Club Hungary -All-in-PhotoBelépő 1.500ft/fő Találkozóra érkező sofőröknek INGYENES! Pályahasználat (1.000ft)A programváltozás jogát fenntartjuk!15-én Roncsderby OB záró futam 10. 00-tól.Latyak Ring
- 2013.08.20. 19:02mezőnyre. Az első két körben a 11.2 km-es Hetvehely - Golgota és a 9 km-es Árpádtető - Remeterét szakaszokon versenyeznek a pilóták és navigátoraik, majd ebéd után ismét Hetvehely következik, de már ellentétes irányban délelőtthöz képest. Innen ismét Árpádtető felé veszi az irányt a mezőny, majd egy szervizt követően még egyszer kísérletet tehet mindenki, hogy javítson a harmadik körben elért időeredményein.A programban szereplő két pálya igazi kuriózum, klasszikus Mecsek Rallye szakaszok. Az elmúlt évtizedekben Ferjáncz Attila, Hideg János, Ranga László, Kiss Ferenc, Ifj. Tóth János, Turi Tamás és
- 2013.05.13. 16:11gondjaink akadtak. Sátát viszont egy kicsit lespóroltam, de alapvetően ezt is élveztük, hiba nem volt benne, leértünk normálisa, aztán most várjuk mi lesz a folytatás.- KöszönömOllé Sasa:- Hogy sikerült az első körötök?- Egészen jó volt, nekünk ugye nem Turi Tomi a fő ellenfelünk, (mivel ő nagyon elment, tegnap megvert minket) hanem tartani a többieket. Markovics Gyurikát, nos, őt sikerült, megint egy 20mp-et tudtunk ráverni és ez nekünk jó dolog. Ha a technika is úgy hozza, akkor szeretnénk a versenyt valahol a második helyen befejezni. Úgy gondolom, hogy Turi Tomitól ennyit kapni a gyorsokon nem Ifj. Tóth János Kazár Miklós Botka Dávid Balogh János Rongits Attila Matics Mihály Turi Tamás ifj. Kiss László Osváth Péter Bíró Péter Lukács Kornél Csucsu Ollé Sasa Budavári Zoltán Bujdos Miklós Matók ÁdámÓzd
- 2013.03.31. 20:30, hiszen így a válság – reméljük- végére el kellett adnom jó pár autómat. A legnagyobb bánatomra meg kellett válnom a sok sikert begyűjtő Toyota Corolla WRC-mtől is. Azzal Turi Tamás és Vizin László is remekül szerepelt korábban. Jelenleg egyetlen autóm van, egy Subaru Impreza WRC.Racing.hu: És az N-es autók? Azok sincsenek meg? Budai Béla: Azokat is eladtuk. A válság sajnos mindenkit alaposan megvisel(t) a magyar rallye-s társadalomban. Minket is. Így ez az egy Subaru WRC árválkodik nálunk jelenleg. Vele járunk versenyekre. Tavaly és tavalyelőtt Csehországba jártunk, most pedig a vőm, Maricsek
- 2013.01.03. 16:16Tamás szintű versenyzőből van 3, 4, vagy akár 5 is és ők beülnek egy kb. 2004-2005-ös WRC-be és versenyeznek. Csak attól tartok, hogy ez hiú ábránd. Nem fog 4-5 Turi szintű pilóta WRC-t vezetni itthon, mert nem olyan a gazdasági helyzet Magyarországon. Tehát én azt mondom, hogy a Szakágvezetőnek kell hoznia egy döntést, hogy ez kell nekünk, vagy nem kell nekünk. Én nem biztos, hogy a WRC-k irányába mennék el, de ez az én magánvéleményem. Racing.hu: ORB és külföld tehát kilőve, de ha mégis élőben szeretnének veled találkozni idén a rajongók, hol számíthatnak a megjelenésedre?Ifj. Tóth János: Van ... rossz!? Az biztos, hogy nem ez a jövő, mert a jövő nem arrafelé tendálódik, hogy ide WRC-ket kell hozni, a Nemzeti Bajnokságba. A másik kérdés az az, hogy kik azok és, hogy hányan vannak, akik csatasorba tudnak állítani WRC-ket, és hogy azok milyen szintű autók. Tehát, most csak egy példát fogok mondani, anélkül, hogy bárkit is meg akarnék bántani: ha Ördögh Mixi beleül egy WRC-be, ettől valószínűleg nem lesz több néző a pályák mellett. Kihangsúlyozom, hogy én nagyon szeretem Mixit is, egy jó fej, egy jó srác, kell a magyar rallye-ba. De igazából a WRC-knek akkor lenne értelme, ha mondjuk Turi