System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object. at SimpleAdserver.AspNetClient.SimpleAdserverClient.GetZoneContent(Int64 zoneId, String contentTemplate, String emptyTemplate)

Keresés

Találatok száma: 33
Előző 1 / 2 Következő
  • 2014.03.23. 16:25
    Turi Tamás Varga Zoltán

    Rally

  • 2013.09.05. 10:10
    Racing.hu: Hogyan készültetek itthon a Kassa Rallye-ra?Turi Tomi: Sehogy. :-D A verseny előtt én az autót nem is láttam, így értelemszerűen ki sem próbáltam, tehát majd Szlovákiában történik meg a nagy újratalálkozásunk, valószínűleg a gépátvétel után. Racing.hu: De a felkészítéséről azért kaptál információkat úgy gondolom…Turi Tomi: Természetesen a Renault az rendben van, maximálisan a kassai versenyre hangolva várja az előttünk álló hétvégét. Csak én lógok ki egyelőre a képből, de Kassán, miután beleülhettem én is biztosan hamar ráhangolódok a versenyautómra. Ezért is várom már izgatottan ... , hogy ismét találkozhassak vele. Racing.hu: A mostani pályákról mit tudsz, és hogyan emlékszel vissza a régi kassai gyorsokra?Turi Tomi: Igazából nem sokat tudok a ránk váró gyorsokról, a tréning után leszek ebben a kérdésben is okosabb, de magáról a Kassa Rallye-ról sem tudnék még most bővebben nyilatkozni. Az emlékeim is jócskán megfakultak már, mert legutóbb 8 éve, 2005-ben mentem itt utoljára, akkor WRC-vel. Úgy tudom, hogy az akkori gyorsokból most lesz kettő. A többit pedig egyáltalán nem ismerem.Racing.hu: És 2005-ben ugye nyertél is…Turi Tomi: Így van, akkor én nyertem meg az abszolút ... értékelést. Talán még 1997-ben vagy 98-ban mentem még itt a valószínűleg a Nissan Almerával. Racing.hu: Gondolom ezzel az eredménnyel most is kibékülnél, de reálisan nézve milyen eredményt érzel a mostani verseny végére elfogadhatónak?Turi Tomi: Hát nagyon jó lenne a kategóriánk értékelésének az elejében végezni, természetesen a dobogó legfelső fokára volna a legjobb felállni. Abszolútban pedig, amit tudunk, azt megtesszük. Attól függ minden, hogy mennyire kedveznek majd egy ilyen alacsony végsebességű autónak, mint a miénk a kassai pályák. Régen jó versenyeket futottunk Kassán, a mostani verseny Turi Tomi és Somogyi Pali már egészen biztosan a kassai gyorsaságikat járja, mi még úton Kassára csíptük el telefonon a Kassa Rallye 2005-ös győztesét, Tomit, aki mint az interjúból is kiderül, egy Jégember nyugodtságával várja a soron következő megmérettetést. Turi Tamás Somogyi Pál Kassa Rallye Turi Tamás Somogyi Pál

    Rallye Országos Bajnokság

  • Turi Tamás Somogyi Pál
  • Turi Tamás Somogyi Pál
  • 2013.04.27. 20:42
    Racing.hu: Régen láthattuk nevezési listán Turi Tamás nevét. A miskolcin viszont ott szerepelsz az 5-ös kategóriában, ami ugye nem a WRC-ket foglalja magába. Milyen autóval álltok rajthoz Miskolcon?Turi Tamás: Egy R3-as Renault Clioról van szó, ezt nem túl régen már kipróbálhattam az Euroringen egy kis teszten.Racing.hu: Mit árulhatsz el erről az autóról?Turi Tamás: 250 lóerő körül van a teljesítménye, elég jó és kezes autó a tapasztalataim alapján, de sajnos sokkal közelebbit nem tudok még mondani. Bízok benne, hogy sikeresen tudunk majd vele szerepelni.Racing.hu: Teszteltek e még vele vagy ... már az éles bevetés következik?Turi Tamás: Mindenképpen szeretnénk vele egy alaposabb próbakört futni, mivel egy zárt pályán volt szerencsém kipróbálni az autót. Szükség van rá, hogy egy normális úton, egy rallye pályán is kipróbáljuk a Renault-ot.Racing.hu: Autó tehát van, kanyarodjunk át a Miskolc Rallye-hoz. Az első nap vagy inkább éjszaka szakaszai vagy a második nap Ózdhoz közeli gyorsaságijai lesznek kedvezőbbek nektek?Turi Tamás: Az autónknak biztos, hogy az első napi pályák a Bükkszentlászló-Bükkszentkereszt és a Mályinka jobban fog tetszeni, mint az Ózdiak a végsebesség miatt. A többi ... meg majd kiderül. Nagyon régen mentem már kétkerekes autóval, napját sem tudom, hogy mikor. Racing.hu: Igen, az utóbbi versenyeiden sok évre visszamenőleg összkerekes vasakat hajtottál. Mit gondolsz mennyire „felejtettél el” kétkerekes autóval versenyezni?Turi Tamás: Szerintem el nem felejtettem, de biztosan vissza kell majd rázódnom a kétkerekesbe. Racing.hu: Mályinka elég régen szerepelt már ORB futamon, de neked már volt módod ott versenyezni. Milyen emlékeket őrzöl erről a gyorsaságiról? Turi Tamás: Igen, mentem már Mályinkán, talán pont a Nissan Almerával utoljára. Most még nem tudom milyen ... a pálya, milyen a minősége, de emlékeim szerint nekem tetszett az a szakasz, technikás, az új autónknak valószínűleg jól fog feküdni. Racing.hu: És a salakpályás prológ az mennyire áll közel a szívedhez?Turi Tamás: Hát őszintén szólva nem vagyok nagy salakrajongó, de tudom, hogy a rendezőknek meg kell csinálni egy prológot, mert a szurkolók viszont nagyon kedvelik ezt a látványos bemelegítő penzumot. Racing.hu: No és a sötétnek mennyire vagy a rajongója? Turi Tamás: Igazából annak sem vagyok a híve. Egerben is voltak problémák a sötét miatt, itt pedig még jobban benne lesz a verseny az ... éjszakában. Majd meglátjuk. Remélem, hogy nem lesz semmilyen probléma…Racing.hu: Bármerre megyünk a „Turistákkal” mindenütt tele van a domboldal, még ha Turi Tomi nincs a pályán, akkor is. Eger és Miskolc pedig egyaránt közel áll hozzád, itt lehet a szurkolótáborod keménymagja. Melyik futamot érzed igazán hazai versenyednek? Turi Tamás: Nehéz választ adni, hiszen mindkettő közel áll hozzám. Már Egerben is szerettünk volna indulni, WRC-vel, de az nem sikerült. Most kaptunk egy jó ajánlatot a Takács Motorsporttól, megpróbáljuk ezt az autót. Tehát nem érzelmek, hanem a lehetőségek miatt kezdjük el most az Sokak szeme csillant fel, amikor a miskolci nevezési listán megtalálta Turi Tamás nevét, aki Somogyi Pállal vág neki az év második futamának. A listából csak az derült ki, hogy az 5-ös kategóriában rajtolnak el a srácok, ide pedig a WRC és az összkerék hajtás nem fér be. Tehát biztosan új autóval ismerkedik meg 2004 abszolút magyar bajnoka. Az új autóról és a miskolci részletekről Turi Tomit kérdeztük.Turi Tamás Somogyi Pál Miskolc Rallye Rallye Országos Bajnokság

    Rallye Országos Bajnokság, Miskolc Rallye

  • 2013.02.13. 12:27
    Racing.hu: Milyen érzés volt újra WRC-t vezetni a Szilveszter Rallye-n? Turi Tamás: Milyen érzés is volt? Hát rosszat, azt nem lehet rá mondani. Arra vágytam világ életembe, hogy WRC-t vezethessek, így elmondhatom, szuper volt, hogy egy ilyen autóba ülhettem be az év utolsó futamán. Az biztos, hogy Palinak nagyon nagy köszönettel tartozok azért a rengeteg munkáért, amit annak érdekében végzett, hogy rajthoz tudjunk állni a Szilveszter Rallye-n.Racing.hu: Csak WRC-vel indultál volna el, vagy egy kisebb kategóriás autóval is nekivágtál volna az év utolsó futamának? Turi Tamás: Igazából ez a WRC ... a verseny előtt szinte az utolsó percben jött össze. Először egy Mitsubishire gondoltunk, azzal szerettünk volna elindulni, az egy N-es autó lett volna. De kaptunk egy remek ajánlatot Budai Bélától és így sikerült beülnünk a Subaruba, amit egyáltalán nem bánok, mert így biztosan sokkal jobb volt, mi jól éreztük magunkat az autóban.Racing.hu: Milyen volt belülről az évadzáró? Turi Tamás: Maga a verseny jó volt, nagy kalandunk nem akadt én viszont hibáztam néhányat. A Subaru kapcsolói között van egy kapcsoló, amivel a gázpedál állását lehet szabályozni, hogy etapon ne legyen annyira „ideges” az ... , slickkel mentünk végig, hógumiban csak akkor gondolkodtam volna, ha van hó. A gumik az utolsó körben voltak a legjobbak, amikor már olvadt egy kicsit a fagyos talaj, és némileg már száradt is.   Racing.hu: Somogyi Pali nem ma kezdte a szakmát, rengeteg tapasztalata van. Nem is először mentetek együtt. Milyen volt most vele dolgozni?Turi Tamás: Palival jó volt menni. Nem ez volt valóban az első közös szereplésünk, 2011-ben mentünk már együtt a Mikulás Rallye-n, az ismeretségünk pedig már nagyon régi. Ezt a közös versenyt már elég régen tervezgettük, és azt kell, hogy mondjam ezúttal sem ... okozott csalódást, profin és pontosan diktálta a pályákat, kiválóan együtt tudtunk működni. A tréningen megbeszéltünk mindent, és bár én sem szeretem váltogatni a navigátoraimat, de mentünk már annyit közösen, hogy nem volt semmilyen komoly problémánk. Az apróságokat pedig hamar átbeszéltük.Racing.hu: WRC-s pilótaként miként fogadtad a WRC-k újbóli csatasorba állításának a hírét?Turi Tamás: Én mindenképp örülök neki. Úgy gondolom, hogy amióta a WRC-k innen Magyarországról „elmentek” azóta a nézőszám is jelentősen megcsappant. Nagyon sok embert, szurkolót, rajongót és fanatikust vonzanak ezek az ... autók a pálya szélére. Tehát szerintem igenis szükség van rájuk, bízok benne, hogy újra a gyorsaságik mellé csábítják a rallyesport szerelmeseit.Racing.hu: Hogy érzed, lesz annyi WRC idén a hazai pályákon, amik egészséges csatát tudnak majd vívni?Turi Tamás: Szerintem a mezőny elejéből többen is WRC-vel fognak menni. 5-6 ember biztosan WRC-t állít a rajtvonal mögé, mert érzésem szerint még ezeket a lényegesen frissebb N-es Mitsubishiket is egy WRC-vel azért meg lehet verni. Aki tehát bajnok szeretne lenni, annak valami erősebb autó után kell néznie. Racing.hu: Számíthatunk-e arra, hogy Turi Tamás A Szilveszter Rallye-n ismét WRC-ben láthattuk Magyarország egyik legnépszerűbb rallye pilótáját, Turi Tamást, aki az év utolsó versenyén Somogyi Pállal a jobbján ült be több év kihagyás után egy Subaru Imprezza WRC-be. A rossz hír, hogy a szilveszteri autózás már régen volt, a jó viszont, hogy a tervek szerint a párosnak ez csak a bemelegítés volt a 2013-as évre. Turi Tomival beszélgettünk. Turi Tamás

    Rallye Országos Bajnokság

Előző 1 / 2 Következő
System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object. at SimpleAdserver.AspNetClient.SimpleAdserverClient.GetZoneContent(Int64 zoneId, String contentTemplate, String emptyTemplate)