Keresés

Találatok száma: 24
Előző 2 / 2 Következő
  • 2017.03.15. 15:19
    lehető legszélesebb íven, leggyorsabban lehet kanyarodni. Mesélnél az eddig rally-s pályafutásodról, eredményeidről?- Ez az autós szenvedély pici gyerekkoromtól végig kíséri az életemet. Első rallye-s élményeimet Trabantokkal szereztem, amiket egyetemi ösztöndíjból tartottam fenn a 90-es évek végén. Néhány évig Papp Robinak navigáltam egy Ladában, majd Rádli Józsival és egy Peugeot 306-sal teljesítettem életem első 1. osztályú bajnokságát 2004-ben. Következett Szabó Bencével és a Start-Autó Suzuki Teammel a Suzuki profi csapata, akivel volt szerencsém menni a Suzuki Ignis kupában és a Super

    Salakpályás körverseny

  • is, hiszen a bójadöntés súlyos másodpercbüntetést, a pályatévesztés pedig érvénytelen kört jelentet, de ez mind könnyűnek tűnt számukra, a tetemes néző előtt.A futam igazi izgalmakat hozott, de ez nem is volt meglepő, hiszen a Lada, BMW, Trabant, Gokart, Quad és egyéb autócsodákat felvonultató mezőny tizenkét kategóriában versenghetett és az abszolút díjak is gazdára találtak. A nap folyamán kiderült, hogy egy igazi szlalom pályán nem feltétlen az autó ereje a mérvadó, hanem inkább a sofőr ügyessége és józan gondolkodása. A felíró táblán közzétett időeredményekből kiderült, hogy a három kör ... , 3. Szalai Gergő Suzuki.Hátsókerekes 1600ccm felett. H2:1. Lovász Róbert BMW, 2. Lovász Kornél BMW, 3. Risztics Tamás BMW.Junior:1. Bognár Martin Citroen,  2.Németh Bence BMW, 3. Nagy Richárd BMW.Női:1. Gazdag Judit Toyota, 2. Kalp Tímea Lada, 3. Szalkai Benigna Renault.Proto:1. Kovács Szilárd BMW, 2. Kandikó Ákos Trabant, 3. Balikó Tamás Suzuki.Széria autók 1100ccm –ig. R1:1. Máhl Roland Trabant, 2. Jung András Suzuki, 3. Molnár Attila Suzuki.Széria autók 1100-1500ccm -ig. R2:1. Kálmán Sebestyén Toyota, 2. Szakonyi Gábor Suzuki, 3. Németh Imre Suzuki.Széria autók 1500ccm felett. R3:1 ... . Berecz Géza Seat, 2. Bodor Szabolcs Seat, 3. Mészáros Attila Mazda.Tuning autók 1100ccm –ig. T1:1. Sziklay Zsolt Trabant 601, 2. Pados Gergő Suzuki, 3. Gyöngyösi Norbert Trabant.Tuning autók 1100-1500ccm -ig.  T2:1. Szabados Károly Toyota, 2. Meszes András Toyota, 3. Hofmann Tamás Toyota.Tuning autók 1500ccm felett.  T3:1. Hanich Gábor VW, 2. Bakonyi Dániel VW, 3. Balogh Tihamér Lajos Citroen,Az abszolút dobogósok:1. Bognár Martin Citroen, 2. Kovács Szilárd BMW, 3. . Szabados Károly Toyota.A versenyről további eredmények, fotók, videók az Egyesület és a Veszprém Szlalom weboldalán
  • 2012.12.23. 10:36
    szeretnék így riportot lezárni. Tehát, hogy áll a 2013-as évetek?Bereczki Norbert: A legfontosabb kérdés az ügyben, hogy tudunk e egyáltalán versenyezni? Az a másod és harmadlagos, hogy mivel és hol. Amúgy mindegy mivel csak ne Trabant legyen. :-) De nem tudok még semmit. Tényleg nem tudom.Racing.hu: Ganxsta Zolee-t idézve mondhatjuk, hogy „Egyedül nem megy megmondta a Kern meg a Garas…”Bereczki Norbert: Így van ez nálunk is. Szeretnék megköszönni mindent annak a CSAPATNAK, akik immáron 20 éve mellettem és mögöttem állnak. Ez már régen nem csak a versenyzésről szól velük, hanem igazi, régi

    Román rally

Előző 2 / 2 Következő