Keresés
Találatok száma: 242017.12.25. 20:56
akik hozzátettek valamit az egészhez, de hát a rali egy ilyen sport. Életem végéig sem tudnám meghálálni amit kaptam azoktól akik segítettek, biztattak. Veszprémi Barna, Hankó Laci, Papp Gyuri, és sok-sok barát, ismerős van még aki hozzátett valamit a kezdeteknél. Mi Hadik Bandival, az unokaöcsémmel Krisztiánnal, vagy még nagyon gyerekként a szülők autójával Krasznai Bánkkal, 1989. telétől a Bükköt jártuk, hogy megtanuljuk ezt a sportot.Az autók sora itt van a kezemben egy autogramkártyán. Trabant 1991-‘95, Opel Corsa Gr.A 1996, Peugeot 205 GTI 1,9 1997, Ford escort Cosworth 1998, Subaru Impreza ... 1999-2001, Ford Escort Maxi 2002-2003, Mitsubishi Evo 5 2004-2006. Aztán a hobby korszakban Lada, Subaru Legacy Turbo, és most BMW M3, Honda Type-R..A navigátoraim akikkel hosszabb ideig mentem és kezdtem a ralit, mind nagy nevek lettek a ralisportban. Papp Gyuri 3 évig ült mellettem Trabantban, kisebb megszakításokkal. Lassan 30 éve navigál, azóta EB-n, VB-n. Kazár Mikivel 5 évig mentem, 1995-1999-ig. Trabanttól a nagy autókig, azt hiszem őt sem kell bemutatni. Szabó Gábor akivel már igazán (profi) feltételekkel mentem a Forddal és a Mitsuval, ő talán épp ebben a korszakban volt a legjobb2017.04.27. 22:26
- Szia Pista bácsi! Mi újság veled, hogy teltek az elmúlt hónapok?Sziasztok! Köszönöm szépen jól vagyok, már nagyon hiányzott a versenyzés, gyakorlatilag elvonási tüneteim voltak.- A volánnál most Balázs Kornél foglal helyet. Hogy találtatok egymásra Kornéllal?Kornél alapvetően Historic-ban megy egy Trabanttal, oda keresett navigátort. Én pedig gondoltam egy merészet és felhívtam, hogy nincs-e kedve velem és a C2-vel menni. Kornélt érdekelte a dolog, elmentünk tesztelni egy FRT-re, ahol nagyon tetszett neki a technika. Azért egy picit erősebb autó, mint a Trabant.- Mennyire hosszú távra2017.04.27. 14:41
Hajnal Gusztávot kérdezem a verseny előtt.Te régebben egy Trabant versenyautóval csapattál. Milyen jellegű volt ez a jármű és kategóriailag hova is volt besorolva? Mesélnél a régi időkről, eredményeidről, hogy hol is indultál a trabival?- Sokan legyinthetnek, hogy csak egy Trabant, de több okból is egy varázslatos szerkezetről van szó. Napjainkig, ha szétnézünk a baráti körünkben, a garázs mélyén valakinél tuti van még egy-két alkatrész. Nem vagyok autószerelő, de ennek ellenére kicsi műszaki vénával és Zajácz Gabi baráti segítségével bütykölődik. Ahhoz, hogy versenyautó váljon belőle2016.05.07. 07:16
Belépőjegy Árak.: 1000ft/fő Autó 500ft Gyermek jegy 500ft Nevezés a Szépségversenyre INGYENESBalázs Ackermann Trabant bemutatóját láthatjátok majd Szőke Ákos rajongói oldala Gymkhana Európabajnok is mutat nektek pár érdekességet.. Természetesen a Szlalom Show is pörög egész nap.Hangnyomás mérés is lesz kipufogó hangynomással egybekötve.Lesznek gyermek programok is..Szépségverseny kategóriái-Top20 -Best Of Különkategóriák-Legszebb hifi-Legszebb beltér-Legszebb fényezés Egy kis programtervezet .. SZLALOM07:00 – 08:30 Adminisztratív átvételek, helyszíni2015.12.25. 13:59
nyúlik vissza, még amikor Rallysprinteken versenyeztem. Tomi jelentkezett a facebookon feltett hirdetésemre, és megegyeztünk, hogy akkor beül mellém, és ha már amúgy is ott lesznek a helyszínen, így már csak a ruháját, sisakját, és a navigátor cuccát kell még bepakolnia.----------------------------------------------------------------------------------------------------------------Tamás sem első bálozó a jobb1-ben. Jó pár típusban láthattuk már navigálni. Segítsünk a rallye rajongóknak, hol láthattak eddig versenyezni?Mint ahogy Árpi, én is Trabantban kezdtem versenyzést a déli régió sprint2015.04.14. 12:15
, azóta versenyzek. A mostani versenyautóm egy Trabant 601.Mit lehet tudni a jelenlegi autódról? - Az autóm egy kétütemű Trabant, széria váltó, házilag épített motor. pl: hengerek, kipufogó.Nem utolsó sorban milyen céllal öltöd fel a versenyzői overált április 19-én?- Nagyon szeretnék dobogón végezni, ha minden igaz sokan leszünk, de nem adom fel. Most még a régi kasztnival indulok.Szurkoljunk közösen Sanyinak a Keceli Pintér Kupa autocross versenyen!- Hajósi Miklós -www.hajoka.hu2015.04.13. 14:44
Mesélnél a KecelRing pályáról, ha jók az értesüléseim, egy megújult pályát találnak majd a kilátogató versenyzők és a szurkolók. - Jól értesültél igen, mert átalakítottunk pár dolgot. A pálya közepéből kihordtuk a motocross dombokat a pálya szélére és így a nézők maximálisan be tudják most már látni az egész pályát. A nyomvonalak is átalakultak, és így most 4 nyomvonalon tudunk versenyezni. Hány kategóriában várhatók az indulók, és a 2015-ös versenynaptárról is tudnál bennünket tájékoztatni? - 7+1 kategóriában indulnak a versenyzők. Quad-Trabant-Junior-Kis-Közép-Nagy-Szuper+Roncsderbis2015.03.26. 15:35
Sipi, egy Mitsubishi EVO VIII. pilótájaként veszi fel a harcot az idő, és a sporttársak ellen április 18-19-én a 18. Lóerő Vetélkedőn Ádándon.Mesélnél kicsit az autóversenyzői pályafutásodról? - Az autóversenyzői pályám, 2005 óta kisebb kihagyásokkal folyamatos.Első autóm egy széria Suzuki volt, azzal szlalom versenyekre jártam. Volt Trabantom egy évig, majd vásároltam egy csöves Suzuki Gti-t.2013.07.29. 07:56
Mielőtt belevágnánk a riportba, mesélnél eddigi autóversenyzői pályafutásodról?- 1991-ben egy N-es Trabant jobb oldalán kezdtem versenyezni. Az első versenyünket megnyertük kategóriánkban, és abszolútban is 8.-ak lettünk. Ez elég meghatározó volt további pályafutásomban.Ezek után kevés pénz, és sok küszködés következett. 1994-ben próbálkoztam egy N-es 1200-es jobbjában is Rally 2-ben. Aztán 1996-ban beültem Czipa Zoli mellé egy 1300-as A-s kockába.Itt 6 évig ücsörögtem 2. és 1. osztályban.2001-ben átváltottunk egy Skoda Favoritra. Aztán szétváltak az útjaink. Kis kihagyás, család és gyerek2013.05.28.
2013.05.14.
2013.05.04.
Biggy Bmw 00:01:17.020 4 62 Reimann KrisztiánLada 2101 00:01:17.020 4 59 Lippai Krisztián Lada 00:01:30.030 3 34 Tőkés Attila Nissan Sunny00:01:27.050 75 Barcsa Zoltán Bmw 325 00:01:21.060 5 66 Vass István Trabant 00:01:23.020 2 12 Lisztes Imre Bmw e36 00:01:16.070 5 67 Erdei Attila Trabant 00:01:18.050 4 63 Nagy István Levente Honda crx 00:01:20.000 74 Domokos Róbert Bmw 325 00:01:21.000 2 7 Lénárt Tibor Bmw 00:01:30.030 2 26 Bencze Zoltán Bmw e30 00:01:31.070 2 9 Kajdi Marcell Bmw e9 M5 00:01:19.020 2 21 Sztojanovics Mirkó udi s6 A 00:01:19.000 4 42 Vancza Tibor Lada 00:01:37.020 3 33 Csehovics KZ Invest Kupa Szlalom2013.04.25.
2013.04.23. 08:02
Hajóka:– Szóval ismét „A Trabant a leggyorsabb autó, hiszen mindig az megy a sor elején…” utalok vissza az elhíresült mondatotokra, a 2011-es Kazári gyorson.Bajnógel Zsolt:– Úgy látszik, ezek szerint még mindig így van. Igyekeztünk megfelelni a nézők és a saját elvárásainknak egyaránt. A verseny legelején kiderült, hogy van saját kategóriánk szerencsére, így egy teljesen nyílt sisakos küzdelemnek néztünk elébe. A rajtceremónián is elmondtam, hogy megteszünk mindent a sikerért, és ez így is történt. A verseny Intarzia berakásos Trabant 601 SR futómű… – I. Suzuki - Kaiser Rally Sprint Ózd(Interjú a Bajnógel–Laskai kettőssel – Trabant 601 SR)A 2013. április 13-14-én lezajlott I. Ózd RallySprint verseny tapasztalatairól kérdeztem a mezőny legkisebb kategóriájának győztesét. A Bajnógel Zsolt Laskai István kettős neve nem ismeretlen az amatőr rally világában. 2012-ben az SRT Bajnokság H1 kategóriájának győzteseként, valamint a BAZ Rally versenysorozatának ötödik helyezettjeként váltak ismertté a rally rajongóinak körében. A „kék csoda”, vagy ahogyan sokak emlegetik, a „Fanyúl” ismételten okozott2013.03.13.
- Újonc Bajnokság HH - Hátsókerekes kategória (5 bajnoki nevezés esetén) TK – TRABANT kategória (5 bajnoki nevezés esetén) ZK – Zöld kategória (5 bajnoki nevezés esetén). 5.2 VERSENY ÉRTÉKELÉS S1 - Széria autó 1000 ccm alatt S2 - Széria autó 1001 - 1400 ccm között S3 - Széria autó 1401 - 1600 ccm között S4 - Széria autó 1601 ccm felett T1 - Túra autó 1000 ccm alatt T2 - Túra autó 1001 - 1400 ccm között T3 - Túra autó 1401 - 1600 ccm között T4 - Túra autó 1601 ccm felett NK - N i kategória (5 nevezés esetén) JK - Junior kategória P - Prototípus ZK - Zöld kategória (5 nevezés esetén) HH – Hátsókerekes ... kategória (5 nevezés esetén) TK – TRABANT kategória (5 nevezés esetén) SA - Széria Csoport TA - Túra Csoport PUB – Public kategória (5 nevezés esetén). Ebben a kategóriában bárki elindulhat, aki utcai autóval nevez a versenyre, és nem rendelkezik versenyz i múlttal. 6. NEVEZÉS 6.1 A versenyre on-line www.autoszlalom.hu/nevezes.php. is elég nevezni az alábbi weboldalon: 6.2 Nevezni a kézzel kitöltött nevezési lapokon is lehet az adatok megadásával. 6.3 Egy versenyz 1 versenyre csak 1x nevezhet. Ha technikai okok miatt a versenyz a nevezett autóval nem tudja teljesíteni a távot, akkor a kategóriatársak Szlalom2013.03.13.
- Újonc Bajnokság HH - Hátsókerekes kategória (5 bajnoki nevezés esetén) TK – TRABANT kategória (5 bajnoki nevezés esetén) ZK – Zöld kategória (5 bajnoki nevezés esetén). 5.2 VERSENY ÉRTÉKELÉS S1 - Széria autó 1000 ccm alatt S2 - Széria autó 1001 - 1400 ccm között S3 - Széria autó 1401 - 1600 ccm között S4 - Széria autó 1601 ccm felett T1 - Túra autó 1000 ccm alatt T2 - Túra autó 1001 - 1400 ccm között T3 - Túra autó 1401 - 1600 ccm között T4 - Túra autó 1601 ccm felett NK - N i kategória (5 nevezés esetén) JK - Junior kategória P - Prototípus ZK - Zöld kategória (5 nevezés esetén) HH – Hátsókerekes ... kategória (5 nevezés esetén) TK – TRABANT kategória (5 nevezés esetén) SA - Széria Csoport TA - Túra Csoport PUB – Public kategória (5 nevezés esetén). Ebben a kategóriában bárki elindulhat, aki utcai autóval nevez a versenyre, és nem rendelkezik versenyz i múlttal. 6. NEVEZÉS 6.1 A versenyre on-line www.autoszlalom.hu/nevezes.php. is elég nevezni az alábbi weboldalon: 6.2 Nevezni a kézzel kitöltött nevezési lapokon is lehet az adatok megadásával. 6.3 Egy versenyz 1 versenyre csak 1x nevezhet. Ha technikai okok miatt a versenyz a nevezett autóval nem tudja teljesíteni a távot, akkor a kategóriatársak2013.03.11.
Lada 2107 Suzuki Swift Lada 2107 Lada 2107 Lada 2101 Trabant 601 Trabant 601 Trabant 601S Lada 21011 Lada VFTS Trabant 601M Kat 6-4WD 6-4WD 6-2WD 6-2WD 6-4WD 6-4WD 4 6-4WD 6-4WD 3 4 A-1.6 6-2WD 6-2WD 6-2WD 5 4 3 3 4 4 3 3 5 4 3 6-2WD 6-2WD 4 A-1.6 N1-E 5 6-2WD 5 4 6-2WD 5 6-4WD A-1.6 N1-E 4 4 N1-E A-1.6 N1-H 3 6-2WD N1-E 3 4 A-1.6 4 A-1.6 N1-E A-1.6 A-1.6 N1-H 1-2 1-2 1-2 N1-H 5 1-2 Kat. Hely 1. 2. 1. 2. 3. 4. 1. 5. 6. 1. 2. 1. 3. 4. 5. 1. 3. 2. 3. 4. 5. 4. 5. 2. 6. 6. 6. 7. 7. 2. 1. 3. 8. 4. 8. 9. 5. 7. 3. 2. 9. 10. 3. 4. 1. 7. 10. 4. 8. 11. 5. 12. 6. 5. 7. 8. 2. 1. 2. 3. 3. 6. 4. GY.1. 03:47,4 ... Baumgartner Gergő Hoferka Péter Horváth Dániel Jarmeczky János Farnadi Ágnes Jantkó Tamás Kriván Zoltán Szilágyi Dezső Prókai Anna Varga István Kocsis Evelin Málik László Kőszegi Viktor Pataki László Hegede Tamás Csík Zsuzsanna Baumgartner Balázs Májer Dóri Winger Ágnes Balázs Niki Jánosi Péter Domba Dániel Kriván Dávid Hodosi Gyula Porsche 911 GT3 Skoda Favorit Mini Cooper VW Golf III VW Golf I Lada 2105 Citroen C2 VTS Lada VFTS Lada 2105 Lada 2107 Suzuki Swift Skoda 130L Suzuki Swift GTI Wartburg 353 Skoda 105 Trabant 601 6-2WD 6-2WD 6-2WD 5 4 4 4 4 4 A-1.6 3 3 3 1-2 1-2 1-2 Teszt Rallye2013.03.02. 12:29
Racing.hu: Kezdésként tisztázzunk valamit Barnus! Mi is vagy Te? Autóversenyző, szpíker, rádiós-televíziós műsorvezető, jószolgálati nagykövet és kalandturista?Kőváry Barna: A kérdés jó, de én még mindig annak vallom magam, aminek már nagyon régen. Leginkább trabantológus vagyok, maradjunk ebben, ez a biztos. :) Mindent, ami körülöttem van és történik velem, azt a Trabantnak köszönhetem. Ebből alakult ki a műsorvezetés is. Az első állomása a mikrofonos karrieremnek a komlói Sebesség Fesztiválon volt még az 1990-es évek vége felé, Markó Tibivel. Tibi úgy érezte, hogy elég nagy a szám, ezért a ... veszünk részt. Sok idő nem lesz pihenni a két verseny között, hiszen az utóbbi március 20-án rajtol. Ez már egy a jövő felé mutató projekt. Tavaly itt egyedüli magyarként, sporttörténelmet írva a Trabival autóztunk végig, és ezért nagyon becsülöm Zsoltit, hogy minden komfort nélkül végig csinálta velem a futamot. 2013-ban múltat idézni újra előkerül a Trabant, amivel nem kisebb kiruccanás van tervbe véve, mint hogy Amerikában a Nascar-ban mutatkozunk be vele és szívből remélem, hogy a palánkig legalább fel tudom majd küzdeni a Trabantot. Megmutatjuk az amerikai hamburger zabálóknak, hogy milyen a ... két ütem illata! Meg kell, hogy érezzék! És az, hogy a Trabant így 20-22 év után még Amerikába is eljuttat, arra azt kell, hogy mondjam, hogy gyönyörű vége ennek a pályafutásnak. Mármint a trabantos részének. Megvan az M3-as BMW-nk is, amivel a pályaversenyzésbe szeretnénk belekóstolni. Egy picit kitekintve más szemszögből az évre, bízok abban, hogy Pénzes Zsolt irányításával elindul a hazai rallyesport végre felfelé a Mariana-árok mélyéről. Ezen felül abban is szívből reménykedek, hogy az RTE-nél, Mészáros Ivánéknál is kitart a lendület, hiszen gyönyörű mezőny alakult ki az elmúlt években aTrabant Saharun Trabantológus2013.02.26. 20:20
versenyen.A Saharun-i megmérettetés után azonnal, Monte Carlo felé veszi az irányt Kőváry B!arna, aki Tóth Zsolt-tal a jobbján egy elektromos Opel Ampera típusú autóval indul a RALLYE MONTE-CARLO DES ÉNERGIES NOUVELLES.Kőváry-ék 2012-ben a Trabant 601-esel írtak Monacóban sport történelmet. Az idén pedig a jövő felé veszik az irány a fent tartható mobilitás felé. A Rally Március 20-tól 24-ig tart. Kisebb apró csemege hogy a versenyen induló autó „klónja”, megtekinthető lesz az AMTS Tuning kiállítás MY-CAR standján. - Hajósi Miklós -