System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object. at SimpleAdserver.AspNetClient.SimpleAdserverClient.GetZoneContent(Int64 zoneId, String contentTemplate, String emptyTemplate)

Keresés

Találatok száma: 33
Előző 1 / 2 Következő
  • 2017.12.25. 20:56
    akik hozzátettek valamit az egészhez, de hát a rali egy ilyen sport. Életem végéig sem tudnám meghálálni amit kaptam azoktól akik segítettek, biztattak. Veszprémi Barna, Hankó Laci, Papp Gyuri, és sok-sok barát, ismerős van még aki hozzátett valamit a kezdeteknél. Mi Hadik Bandival, az unokaöcsémmel Krisztiánnal, vagy még nagyon gyerekként a szülők autójával Krasznai Bánkkal, 1989. telétől a Bükköt jártuk, hogy megtanuljuk ezt a sportot.Az autók sora itt van a kezemben egy autogramkártyán. Trabant 1991-‘95, Opel Corsa Gr.A 1996, Peugeot 205 GTI 1,9 1997, Ford escort Cosworth 1998, Subaru Impreza ... 1999-2001, Ford Escort Maxi 2002-2003, Mitsubishi Evo 5 2004-2006. Aztán a hobby korszakban Lada, Subaru Legacy Turbo, és most BMW M3, Honda Type-R..A navigátoraim akikkel hosszabb ideig mentem és kezdtem a ralit, mind nagy nevek lettek a ralisportban.  Papp Gyuri 3 évig ült mellettem Trabantban, kisebb megszakításokkal. Lassan 30 éve navigál, azóta EB-n, VB-n. Kazár Mikivel 5 évig mentem, 1995-1999-ig. Trabanttól a nagy autókig, azt hiszem őt sem kell bemutatni. Szabó Gábor akivel már igazán (profi) feltételekkel mentem a Forddal és a Mitsuval, ő talán épp ebben a korszakban volt a legjobb

    Rally

  • 2017.04.27. 22:26
    - Szia Pista bácsi! Mi újság veled, hogy teltek az elmúlt hónapok?Sziasztok! Köszönöm szépen jól vagyok, már nagyon hiányzott a versenyzés, gyakorlatilag elvonási tüneteim voltak.- A volánnál most Balázs Kornél foglal helyet. Hogy találtatok egymásra Kornéllal?Kornél alapvetően Historic-ban megy egy Trabanttal, oda keresett navigátort. Én pedig gondoltam egy merészet és felhívtam, hogy nincs-e kedve velem és a C2-vel menni. Kornélt érdekelte a dolog, elmentünk tesztelni egy FRT-re, ahol nagyon tetszett neki a technika. Azért egy picit erősebb autó, mint a Trabant.- Mennyire hosszú távra

    Rally2

  • 2017.04.27. 14:41
    Hajnal Gusztávot kérdezem a verseny előtt.Te régebben egy Trabant versenyautóval csapattál. Milyen jellegű volt ez a jármű és kategóriailag hova is volt besorolva? Mesélnél a régi időkről, eredményeidről, hogy hol is indultál a trabival?- Sokan legyinthetnek, hogy csak egy Trabant, de több okból is egy varázslatos szerkezetről van szó. Napjainkig, ha szétnézünk a baráti körünkben, a garázs mélyén valakinél tuti van még egy-két alkatrész. Nem vagyok autószerelő, de ennek ellenére kicsi műszaki vénával és Zajácz Gabi baráti segítségével bütykölődik. Ahhoz, hogy versenyautó váljon belőle ... megvalósítható, de nem elképzelhetetlen. Sőt! Nemrégiben egy rendezvény kedvéért egy cabrio Ferrari-t állítottunk ki.Most indulóként fogsz részt venni. Milyen érzés készülni egy "hazai" versenyre?- Izgatott vagyok. Egyrészt régen versenyeztem. Másrészt a mostani Trabival sem mentem sokat. Harmadrészt pedig a barátaim, akik ismernek, már évek óta kérdezik, hogy mikor lesz kész a Trabi? Most kész van. Megyek is vele. Várják is. Sőt jönnek! Remélem nem lesz nagy tető a vége!Meséltél a telefonba, hogy egyedi design lesz a Trabanton. Lehet tudni mi is és miért is?- Nekem fontos a design. Nagy Zoli barátom a ... Gekkó Stúdió grafikus mágusával két dekorációt is készítettünk. Csak annyit szeretnék elárulni, hogy egy-egy fantasy filmfőhősről van szó, akikben a zöld színük a közös, mint a Trabant.A verseny jellemzői: A verseny lebonyolítása szlalom jellegű. A versenypálya útburkolata 100% aszfalt. A versenypálya hossza: 1000 m. A verseny távja min: 3000 m. A pálya nyomvonala bójákkal, gumiabroncsokkal kerül kijelölésre. A verseny három futamból áll. Mit is lehet ott művelni egy Trabanttal? Mennyire lehet a kéziféket húzogatni a kanyarban?- Alkalom szüli a tolvajt. Ééééés! Ha igény lesz rá mindenképpen

    amatőr autóverseny

  • 2017.03.15. 15:19
    gyökerekhez, jó tudni, hogy honnan indultunk. Büszkén emlékszem a 90-es évek végére, amikor egy Trabanttal megnyertem egy 3 fordulós salak-kupa sorozatot. Mindig is szívesen veszek részt a salakos viadalokon, hiszen jó sok emlék, élmény fűz ide. Most fordított lesz a menet irány, tehát az óramutató járásának megfelelően. Mivel kíván ez nagyobb odafigyelést, mint a klasszikus irány?- Sok versenyzővel beszélgettem erről és meglepő módon sokan idegenkednek tőle. Nekem azonban jobban kézre áll, mint a "szokásos" balra irány. Véleményem szerint jobban ki lehet engedni a palánkhoz a versenyautót, így a ... lehető legszélesebb íven, leggyorsabban lehet kanyarodni. Mesélnél az eddig rally-s pályafutásodról, eredményeidről?- Ez az autós szenvedély pici gyerekkoromtól végig kíséri az életemet. Első rallye-s élményeimet Trabantokkal szereztem, amiket egyetemi ösztöndíjból tartottam fenn a 90-es évek végén. Néhány évig Papp Robinak navigáltam egy Ladában, majd Rádli Józsival és egy Peugeot 306-sal teljesítettem életem első 1. osztályú bajnokságát 2004-ben. Következett Szabó Bencével és a Start-Autó Suzuki Teammel a Suzuki profi csapata, akivel volt szerencsém menni a Suzuki Ignis kupában és a Super

    Salakpályás körverseny

  • 2016.05.07. 07:16
     Belépőjegy Árak.: 1000ft/fő Autó 500ft Gyermek jegy 500ft Nevezés a Szépségversenyre INGYENESBalázs Ackermann Trabant bemutatóját láthatjátok majd Szőke Ákos rajongói oldala Gymkhana Európabajnok is mutat nektek pár érdekességet.. Természetesen a Szlalom Show is pörög egész nap.Hangnyomás mérés is lesz kipufogó hangynomással egybekötve.Lesznek gyermek programok is..Szépségverseny kategóriái-Top20 -Best Of Különkategóriák-Legszebb hifi-Legszebb beltér-Legszebb fényezés Egy kis programtervezet .. SZLALOM07:00 – 08:30 Adminisztratív átvételek, helyszíni

    Szlalom

  • 2015.04.14. 12:15
    , azóta versenyzek. A mostani versenyautóm egy Trabant 601.Mit lehet tudni a jelenlegi autódról? - Az autóm egy kétütemű Trabant, széria váltó, házilag épített motor. pl: hengerek, kipufogó.Nem utolsó sorban milyen céllal öltöd fel a versenyzői overált április 19-én?- Nagyon szeretnék dobogón végezni, ha minden igaz sokan leszünk, de nem adom fel. Most még a régi kasztnival indulok.Szurkoljunk közösen Sanyinak a Keceli Pintér Kupa autocross versenyen!- Hajósi Miklós -www.hajoka.hu

    Autocross

  • 2015.04.13. 14:44
    Mesélnél a KecelRing pályáról, ha jók az értesüléseim, egy megújult pályát találnak majd a kilátogató versenyzők és a szurkolók. - Jól értesültél igen, mert átalakítottunk pár dolgot. A pálya közepéből kihordtuk a motocross dombokat a pálya szélére és így a nézők maximálisan be tudják most már látni az egész pályát. A nyomvonalak is átalakultak, és így most 4 nyomvonalon tudunk versenyezni. Hány kategóriában várhatók az indulók, és a 2015-ös versenynaptárról is tudnál bennünket tájékoztatni? - 7+1 kategóriában indulnak a versenyzők. Quad-Trabant-Junior-Kis-Közép-Nagy-Szuper+Roncsderbis

    Autocross

  • 2015.03.26. 15:35
    Sipi, egy Mitsubishi EVO VIII. pilótájaként veszi fel a harcot az idő, és a sporttársak ellen április 18-19-én a 18. Lóerő Vetélkedőn Ádándon.Mesélnél kicsit az autóversenyzői pályafutásodról?             - Az autóversenyzői pályám, 2005 óta kisebb kihagyásokkal folyamatos.Első autóm egy széria Suzuki volt, azzal szlalom versenyekre jártam. Volt Trabantom egy évig, majd vásároltam egy csöves Suzuki Gti-t.
  • 2014.09.18. 14:20
    rendeztük a tavaszi túra versenyt és valójában ez volt a Budapest Rallye őse és ez is a Rakpartról indult.Most megpróbálunk összehozni pár 'veteránt'. Nekem is van egy Škoda 100-asom, Bordás Gábor barátom, Szegedről, egy Trabanttal nevezett és Sárközi Petinek ugyan már nincs meg a Trabija, de egy széria kocka Corsával fog indulni. Szeretnénk valamennyire a régi időkre is emlékezni. Ez egy legkevésbé veszélyes formája az autósportnak. Ma már kötelező a bukósisak, anno még az sem kellett. Nagyon komoly kárt nem lehet csinálni. Sokan voltak úgy az indulók között, hogy elhozták a papa autóját szombat

    Szlalom

  • 2013.12.20. 22:25
    Trabanttal is lehet jó eredményt elérni !

    Rally

  • 2013.10.01. 18:04
    teljesítményedet. Miként telik el egy versenynapod? Hogy tudod a többiek idejét, versenyét figyelni?  - A hátralévő versenyeket mindenképpen teljesíteni kell. Reméljük, a technika ördöge nem szól közbe.Az első futamot a hosszú várakozás miatt álmoskásan, hibákkal tarkítva szoktam kezdeni, így az utolsó két futamon kell jól teljesítenem. Minden futam után számolgatás, latolgatás kezdődik, a versenyzőtársak idejét ideális esetben egy monitoron tudjuk megnézni.  Egy szépen megépített Trabanttal láthatunk versenyezni, milyen tulajdonságokkal is rendelkezik? - A trabi is megérdemelné az EVO

    Szlalom

  • 2013.08.31. 12:40
     Aztán megnéztem egy versenyt és láttam, hogy szó sincs erről. Pontosság, sebesség, odafigyelés és nem kevés érzék kell ehhez. Dobos Tibor, a párom már több mint 20 éve versenyzik, akkoriban egy épített Trabanttal nyerte a versenyeket. Mivel abban az időben már kezdett kevés lenni a trabi-lóerő a szlalomhoz, közös döntéssel egy 8 szelepes utcai Suzukit építettünk át, rövidített tengelytávval és „pick-up”-os kialakítással. Ez volt az első versenyautóm. Ezzel már az első évem is egész jól sikerült. Életem első versenye a rakparton volt, a második már egy székesfehérvári Országos Bajnoki

    Gyorsulási, Szlalom, találkozó

  • 2013.05.30. 14:01
    volt harangozva. Azt kapjuk ami meg volt ígérve, ha hibázunk akkor a levonásokat is, arcra ismertségre való tekintet nélkül.A Nézőknek vagy az idő ellen autózol? És miért?Tonyo: - Itt Veszprémben csak a nézőknek. Csak ehhez értek. Kilinccsel előre. Kandikó Ákos:- Én az időért megyek, ebből fakadóan néha jól jön ki a nézőknek is a kétkerekezésem.Horváth Gergő: - Egy 30 éves Trabanttal nyomom, ezért inkább a nézőknek autózom, az autó kora miatt. Én nem veszem komolyan az egészet, egy jó bulinak fogjuk fel. Megtanulunk cudar körülmények között vezetni. Pl esőben ha megindul az autó itt
  • 2013.05.28.
    Amerikai História, avagy DDR vs USA. 2012 novemberében jött az öltet egy közös beszélgetés során, hogy mi lenne ha a Trabantot megmutatnánk a tengerentúlon is. Miután az USA-ban is szerencsére vannak keleti-járműveket gyűjtők, és a Trabant-Wartburg Klubon keresztül van kontaktunk is, Hufnagel személyében, kinek a kertjéről készült a következő kép Az elképzelést tett követte, elkezdtük szervezni a Trabantos túrát. A jó szerencsének köszönhetően szembesültünk hogy 2013-ban is lesz ún. Hot-Rod Power Tour amelyen Mr. Hufnagel egy amerikai módra átalakított, 5000 köbcentis V8-as motorral ... /, egyre jobban láttuk az alagút végén a fényt. A 2012-es Monte-Carlo Historique Rally-en való részvétel után a Mecsek Rallye megnyerését követően /kategóriájában/ úgy gondoltuk, hogy a részvétel a Power Touron, illetve egy kör a NASCAR pályán tökéletes megkoronázása lenne a 20 éves autóversenyzői pályafutásnak, és a Trabant-Wartburg Klubbal való együttműködésnek. Monte Carlo: http://www.youtube.com/watch?v=ZpowC8WUHK0 http://www.youtube.com/watch?v=FTicjb-FOeI Trabant prológ, 1 hengerrel! Trabant-Wartburg Klub Elnöke, mint ötletgazda, maximálisan az ügy mellé állt, hisz ő is több mint 25 éve ... Trabantokkal, Wartburgokkal, Barkasokkal, kelet- Német járművekkel kel-fekszik. Összehozta a terv mellett a csapatot is. Négy egymástól korban, habitusban –mindenben- különböző alak állt össze a túrára. A klubvezető mellé csatlakozott Gery, a pályája elején álló, nagyon fiatal, de már több szép veteránjárművet összehozó, ügyes járműrestaurátor, Barna a hírhedt Trabant versenyző, boruló és szabaduló művész, mellesleg hatszoros Magyar bajnok, a kis sárga verseny Trabantjával, és Mr. Hufnágel, egy a tengerentúlon élő, semmitől sem visszariadó mazochista, kelet-európai veterán és hobby járműveket gyűjtő ... ://www.hotrod.com/powertour/2012/hrdp_1206w_day_2_muskegon/photo_01.html#photos De ne gondoljuk azt, hogy itt csak „fürdőkád” autók és fanatikus „mindent szétfaragók” adnak egymásnak randevút. Amerikában lazábban viszonyulnak a veteránautózáshoz, egymáshoz a tulajdonosok. Egy-egy ilyen találkozón a szépen restaurált, az eredeti, a „megtalált”, az átépített, stb. járművek tulajdonosai bandáznak. Szó szerint… Na, ezen a hosszútávú megmérettetésen veszünk mi részt a világon először a Trabant six-o-one-val. Mely 5 államon, jelentős városokon keresztül halad át. Pl. Amarillo, Dallas, Texarkana, MemphisTrabant Hot-RodPower Tour Hajóka
  • 2013.04.25.
    Rákóczi Andrej Rákóczi Edgár Reiner Erika Szerencsés Péter Sződy Szabolcs Sződy Zsolt Tellér Péter Uracs Ádám Peugeot 205 Dellorto Honda CRX BMW 320 is Mitsubishi Lancer EVO VIII Trabant 1,4 16V Honda Civic VTI Fiat X1/9 - Honda Suzuki Ninja ZX12R Suzuki Trabant 750 GSX-R BMW 328ti Honda CRX Fiat 12R6 VW Polo Ford Fiesta Zastava Yugo Ford Fiesta BMW 323 ti compact Opel Astra Toyota Corolla Honda Civic VTI Seat Ibiza Trabant 601 RS Skoda Favorit 1.3 Suzuki Swift VW GOLF III TDI Suzuki Swift Suzuki Swift Peugeot 106 1.3 Rallye Opel Corsa Daihatsu Toyota Yaris 1.5 TS Daewoo Matiz Trabant 601 RS Ford ... . 1. 2. 3. 4. 5. 6. Ifj. Hefler Róbert Czakó Roland Rákóczi Edgár Barakkó Csaba Benyó Máté Bognár Martin P Prototípus Dobos Tibor Ágó Béla Simon István Ludescher Loránd Reiner Erika Honda Civic VTI Suzuki Swift Opel GT Skoda Favorit 1.3 Suzuki Swift VW GOLF III TDI 3124 4 10 3145 5 8 3151 3 4 3128 2 5 3152 - 6 3136 Kies Kies 14 13 7 7 6 0 1. 2. 3. 4. 5. Suzuki Ninja ZX12R Fiat 12R6 Fiat X1/9 - Honda Trabant 750 GSX-R Suzuki Ninja ZX12R 3045 3006 3120 3002 3046 4 3 5 - - 4 3 - 5 2 8 6 5 5 2 1. 2. 3. 4. S1 Széria kategória 1000 ccm alatt Sződy Szabolcs Suzuki Swift TR Sződy Zsolt Suzuki Swift TR ... . Kelemen Csaba 2. Farkas Csaba Trabant 601 RS Trabant 601 RS 3117 3007 5 - - 5 5 5 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. T2 Túra kategória 1001 - 1400 ccm között Kajári Ferenc Trabant 1,4 16V Ördög István VW Polo Czakó Roland Suzuki Swift Geng Bence Opel Corsa Mélykuti Lajos Suzuki Gál János Peugeot 106 1.3 Rallye Barakkó Csaba Skoda Favorit 1.3 Benyó Máté Suzuki Swift Gergely József Daihatsu T3 Túra kategória 1401 - 1600 ccm között Hefler Róbert Honda Civic VTI Ludescher Ádám Honda CRX Tellér Antal Opel Astra Ludescher Ákos Honda CRX Ifj. Hefler Róbert Honda Civic VTI Farkas Zoltán Ford Fiesta Tellér Péter ... Zoltán Tellér Péter Geng Bence Gál János Farkas Csaba Kelemen Csaba Barakkó Csaba Benyó Máté Bognár Martin Gergely József Mácsai Martin Nagy Attila Uracs Ádám Peugeot 205 Dellorto BMW 320 is Honda CRX Trabant 1,4 16V Honda Civic VTI Mitsubishi Lancer EVO VIII BMW 328ti Suzuki Opel Astra Honda CRX VW Polo Honda Civic VTI Suzuki Swift Ford Fiesta Opel Astra Opel Corsa Peugeot 106 1.3 Rallye Trabant 601 RS Trabant 601 RS Skoda Favorit 1.3 Suzuki Swift VW GOLF III TDI Daihatsu Lada Opel Astra Ford Fiesta 3069 25 3056 16 3003 - 3073 11 3072 13 3064 20 3054 9 3085 - 3148 8 3112 - 3012 10 3124 6 3145 7 MNASZ Szlalom
  • 2013.04.23. 08:02
    Hajóka:–        Szóval ismét „A Trabant a leggyorsabb autó, hiszen mindig az megy a sor elején…” utalok vissza az elhíresült mondatotokra, a 2011-es Kazári gyorson.Bajnógel Zsolt:–        Úgy látszik, ezek szerint még mindig így van. Igyekeztünk megfelelni a nézők és a saját elvárásainknak egyaránt. A verseny legelején kiderült, hogy van saját kategóriánk szerencsére, így egy teljesen nyílt sisakos küzdelemnek néztünk elébe. A rajtceremónián is elmondtam, hogy megteszünk mindent a sikerért, és ez így is történt. A verseny Intarzia berakásos Trabant 601 SR futómű… – I. Suzuki - Kaiser Rally Sprint Ózd(Interjú a Bajnógel–Laskai kettőssel – Trabant 601 SR)A 2013. április 13-14-én lezajlott I. Ózd RallySprint verseny tapasztalatairól kérdeztem a mezőny legkisebb kategóriájának győztesét. A Bajnógel Zsolt Laskai István kettős neve nem ismeretlen az amatőr rally világában. 2012-ben az SRT Bajnokság H1 kategóriájának győzteseként, valamint a BAZ Rally versenysorozatának ötödik helyezettjeként váltak ismertté a rally rajongóinak körében. A „kék csoda”, vagy ahogyan sokak emlegetik, a „Fanyúl” ismételten okozott

    Rally

  • 2013.03.11.
    Lada 2107 Suzuki Swift Lada 2107 Lada 2107 Lada 2101 Trabant 601 Trabant 601 Trabant 601S Lada 21011 Lada VFTS Trabant 601M Kat 6-4WD 6-4WD 6-2WD 6-2WD 6-4WD 6-4WD 4 6-4WD 6-4WD 3 4 A-1.6 6-2WD 6-2WD 6-2WD 5 4 3 3 4 4 3 3 5 4 3 6-2WD 6-2WD 4 A-1.6 N1-E 5 6-2WD 5 4 6-2WD 5 6-4WD A-1.6 N1-E 4 4 N1-E A-1.6 N1-H 3 6-2WD N1-E 3 4 A-1.6 4 A-1.6 N1-E A-1.6 A-1.6 N1-H 1-2 1-2 1-2 N1-H 5 1-2 Kat. Hely 1. 2. 1. 2. 3. 4. 1. 5. 6. 1. 2. 1. 3. 4. 5. 1. 3. 2. 3. 4. 5. 4. 5. 2. 6. 6. 6. 7. 7. 2. 1. 3. 8. 4. 8. 9. 5. 7. 3. 2. 9. 10. 3. 4. 1. 7. 10. 4. 8. 11. 5. 12. 6. 5. 7. 8. 2. 1. 2. 3. 3. 6. 4. GY.1. 03:47,4 ... Baumgartner Gergő Hoferka Péter Horváth Dániel Jarmeczky János Farnadi Ágnes Jantkó Tamás Kriván Zoltán Szilágyi Dezső Prókai Anna Varga István Kocsis Evelin Málik László Kőszegi Viktor Pataki László Hegede Tamás Csík Zsuzsanna Baumgartner Balázs Májer Dóri Winger Ágnes Balázs Niki Jánosi Péter Domba Dániel Kriván Dávid Hodosi Gyula Porsche 911 GT3 Skoda Favorit Mini Cooper VW Golf III VW Golf I Lada 2105 Citroen C2 VTS Lada VFTS Lada 2105 Lada 2107 Suzuki Swift Skoda 130L Suzuki Swift GTI Wartburg 353 Skoda 105 Trabant 601 6-2WD 6-2WD 6-2WD 5 4 4 4 4 4 A-1.6 3 3 3 1-2 1-2 1-2 Teszt Rallye
  • 2013.03.02. 12:29
    Racing.hu: Kezdésként tisztázzunk valamit Barnus! Mi is vagy Te? Autóversenyző, szpíker, rádiós-televíziós műsorvezető, jószolgálati nagykövet és kalandturista?Kőváry Barna: A kérdés jó, de én még mindig annak vallom magam, aminek már nagyon régen. Leginkább trabantológus vagyok, maradjunk ebben, ez a biztos. :) Mindent, ami körülöttem van és történik velem, azt a Trabantnak köszönhetem. Ebből alakult ki a műsorvezetés is. Az első állomása a mikrofonos karrieremnek a komlói Sebesség Fesztiválon volt még az 1990-es évek vége felé, Markó Tibivel. Tibi úgy érezte, hogy elég nagy a szám, ezért a ... veszünk részt. Sok idő nem lesz pihenni a két verseny között, hiszen az utóbbi március 20-án rajtol. Ez már egy a jövő felé mutató projekt. Tavaly itt egyedüli magyarként, sporttörténelmet írva a Trabival autóztunk végig, és ezért nagyon becsülöm Zsoltit, hogy minden komfort nélkül végig csinálta velem a futamot. 2013-ban múltat idézni újra előkerül a Trabant, amivel nem kisebb kiruccanás van tervbe véve, mint hogy Amerikában a Nascar-ban mutatkozunk be vele és szívből remélem, hogy a palánkig legalább fel tudom majd küzdeni a Trabantot. Megmutatjuk az amerikai hamburger zabálóknak, hogy milyen a ... két ütem illata! Meg kell, hogy érezzék! És az, hogy a Trabant így 20-22 év után még Amerikába is eljuttat, arra azt kell, hogy mondjam, hogy gyönyörű vége ennek a pályafutásnak. Mármint a trabantos részének. Megvan az M3-as BMW-nk is, amivel a pályaversenyzésbe szeretnénk belekóstolni. Egy picit kitekintve más szemszögből az évre, bízok abban, hogy Pénzes Zsolt irányításával elindul a hazai rallyesport végre felfelé a Mariana-árok mélyéről. Ezen felül abban is szívből reménykedek, hogy az RTE-nél, Mészáros Ivánéknál is kitart a lendület, hiszen gyönyörű mezőny alakult ki az elmúlt években aTrabant Saharun Trabantológus
  • 2013.02.26. 20:20
    versenyen.A Saharun-i megmérettetés után azonnal, Monte Carlo felé veszi az irányt  Kőváry B!arna, aki Tóth Zsolt-tal a jobbján egy elektromos Opel Ampera típusú autóval indul a RALLYE MONTE-CARLO DES ÉNERGIES NOUVELLES.Kőváry-ék 2012-ben a Trabant 601-esel írtak Monacóban sport történelmet. Az idén pedig a jövő felé veszik az irány a fent tartható mobilitás felé. A Rally Március 20-tól 24-ig tart. Kisebb apró csemege hogy a versenyen induló autó „klónja”, megtekinthető lesz az AMTS Tuning kiállítás MY-CAR standján. - Hajósi Miklós -  
Előző 1 / 2 Következő
System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object. at SimpleAdserver.AspNetClient.SimpleAdserverClient.GetZoneContent(Int64 zoneId, String contentTemplate, String emptyTemplate)