20. Szilveszter RaliTim Gábor - Timár TamásPeugeot 208 R22018.12.27-29December 27-29-én került megrendezésre a 20. Szilveszter Rali a Hungaroring területén, ahol ők is tiszteletüket tették, most egy Peugeot 208 R2-vel.December 27-én egy délutáni teszttel indítottatok Mire volt ez elég?- Köszi a kérdést, sok mindenre elég volt. Hamar belejött a tesztbe Tim Gabi, mentünk is kilencszer azon a kis szakaszon, bár olyan egyszerű volt a pálya, mint a fatengely. Sok flikk-flakk nem szerepelt benne. A tapasztalatokat persze begyűjtöttük. Másnap délelőtt két gyors várt a fiaidra és a Peugeot 208 ... 208 R2 is a Berényi Racing kiváló munkájának köszönhetően! Információim alapján igen jól sikerült nektek a 20 Jubileumi Szilveszter Rallye. Te hogyan látod?- Végeredmény a H7-es kategóriában 29 indulóból az első és az R2 kategóriában is első lett a Tim Gábor - Tímár Tamás kettős. Ne felejtsük el az abszolút helyezésünket sem, mely pompázatos, hiszen az előkelő 14. helyen végeztek a legények, megelőzve egy tucatnyi összkerekes autót. Végezetül miként értékeled a Szilveszter Ralit?- Jó kis verseny volt. Sokat tanultunk a három nap alatt. Értékeljük az autó viselkedését, még a 208 Amikor az álmok valóra válnak, avagy sikerrel végződött a háromnapos Szilveszter Rali Gábor és Tamás számra. Tim Gábor Timár Tamás
Keresés
Találatok száma: 22- 2018.11.05. 14:44Nyíregyháza RallyeTim Gábor - Timár TamásOpel Adam R22018.11.09-11.Farkas Kálmán csapatvezetőt kérdem a nagy másfélszeres szorzójú megmérettetés előtt.Pénteken gépátvétel majd délután az első gyors várja a "fiaidat", mégpedig Nyíregyháza belvárosában, ahol várhatóan több ezres tömeg szurkolhat majd nekik. Mit is vársz el tőlük az első városi gyorson? - Mivel az előző versenyen kiestünk hamar, ezért tulajdonképpen nem két és fél hónapja, hanem több, mint három hónapja nem versenyeztünk. Sajnos nem is gyakoroltunk egy jóízűt, ezért itt lesz, egy kis belendülés, amolyan bemelegítés féle ... rajta. Jó lenne, ha a tanuló évünk vége lenne. Ennek érdekében olyan alkatrészeket is kicseréltünk, amire azt mondták az Opel Motorsport-nál, hogy felesleges. Mindenképp jónak, kibírósnak kell lenni az Opelnak. Úgy érzem, ez a verseny, totálisan most ezen múlik. Mindent elkövettünk, hogy ütőképes legyen a technika! Jelenleg hogy állnak az éves bajnokságban Gábor, Tamás? Menyire is kell nyomni a gázt nekik?- Feljebb lépni abszolútban sajnos nem tudunk. Az ötödik hely szerintem marad! Kategória, azaz a 6. géposztály ezüstérem azért elérhető még számunkra, jelenleg harmadik dobogós helyen állunk A rally másodosztály 2018 utolsó megmérettetésének ideje 2018.11.09-11, helye Nyíregyháza-Zemplén. Ezen a versenyen ismét rajthoz áll a jól összeszokott ralipáros Tim Gábor és Timár Tamás az Opel Adam R2-vel. Tim Gábor Timár Tamás
- 2018.05.15. 20:15Körkérdés a Miskolc Rali győztes versenyzőihez: Miként is éltétek meg a versenyt?Tim Gábor: Az első három gyorsaságit megint elspóroltuk. Sajnos ezen a hibánkon még nem sikerült javítanunk, de már dolgozunk rajta és mindent megteszünk, hogy jobban teljesítsünk. A gumiválasztásban is a biztonságosabb utat választottuk, így éreztük jónak. Aztán változtattunk a következő három gyorsaságira és bejött, nekünk kedvezett minden, sikerült faragni a hátrányunkból. Az utolsó három szakaszra olyan felfogásban mentünk ki, hogy a határon fogunk autózni és majd meglátjuk mi lesz. Az utolsó gyorsasági ... próbáltunk a feladatunkra koncentrálni és szépen apránként építettük fel az egészet. Nagyon sokat készültünk előtte fejben és meg is lett az eredménye. A harmadik gyorsasági után magabiztosan autóztunk, jól éreztük magunkat. Voltak nekünk is olyan helyzetek, ahol közel volt az árok, Gagyvendégi - Selyeb szakaszon kétszer is négy kerékkel úszott el az autó ötödik tiltáson, de szerencsére Gábor profin az úton tartotta Ádámkát. Az utolsó három gyorsaságira úgy indultunk el, hogy "halál vagy győzelem" meg fogjuk ezt nyerni, nem hagytunk más opciót. Le a kalappal a fordos Trencsényi - Pannuska páros elött Győzelemmel zárta az Angel Petrol Rallye2 2018-as versenyét a JG2 Racing versenyzői a Tim Gábor - Timár Tamás páros az Opel Adam versenyautóval. Tim Gábor Velezdi Eszter
- 2014.09.15. 16:09Tim Gábor lett nevezve, Ő indult a szabadedzéseken, az első időmérőn és a szombati versenyen. Mivel nemcsak az autó, de a pálya is idegen volt Gábor számára, az első edzéseken csak az ismerkedésé volt a főszerep. Hogy még nehezebb legyen a tanulási folyamat, folyamatos szakadó esőben kellett ezt végrehajtania.Kétszer 25 percet kapott a magyar pilóta, és ugyan rengeteget csúszkált, hibát nem vétett, sőt folyamatosan gyorsult. A csehek rendkívül elégedettek voltak a teljesítményével, hisz több rivális Clio-st is pályamunkások hozták vissza a boksza, összetört autóval.Az időmérés már kicsit ... alábbhagyó esőben került lebonyolításra, Gábor új esőgumikat kapott, ám ezzel kicsit megváltozott az autó egyensúlya. Végül a harmadik lett az időmérésen, de előtte csak két olyan pilóta indult, aki már az újabb, 1.6 turbós autóval indult. Tim Gábor autója egy régebbi model, szívó 2000-es, kevesebb lóerővel, és jóval kisebb nyomatékkal.A szombat reggeli versenyen újra nekikezdett az eső, amely Gábornak kedvezett, hisz motor-erőbeli hátránya így valamelyest eltűnt. Ezt ki is használta, már a rajtnál javított egy helyet, majd az első kör felénél, kihasználva a vezető Poglejan hibáját, átvette a vezetést ... . Innen már szinte esemény mentes volt a versenye, fokozatosan lépett el az Őt követőktől.Tim Gábor, végül meggyőzően nagy fölénnyel nyert a futamot. A verseny szervezői, és a cseh csapat is gratulált, nagyra értékelték a magyar pilóta teljesítményét. Ezzel Gábor bemutatkozott egy nemzetközi sorozatban, méghozzá a legjobb eredménnyel. Reméljük a jövőben lesz ennek folytatása, hisz megmutatta, igenis fel tudja venni a versenyt bármilyen sorozatban.Tim Gábor boldogan nyilatkozott a futam után:"Ez egy fantasztikus lehetőség volt számomra, külön köszönöm a csapatomnak és támogatóimnak, hogy lehetővé ... tették az indulásom. Már előzőleg is úgy gondoltam, hogy igazán ezt meghálálni egy győzelemmel, lehet, még úgy is, hogy az én autóm gyengébb volt az újabb Clio-knál. Az eső nagy segítség volt, imádok esőben versenyezni, igaz, a pályát így nehezebb volt megtanulni. Brno nagyon tetszett, technikás pálya, de nagyon feküdt nekem. Ez a Renault Clio feküdt a stílusomnak, remélem nem ez volt az utolsó alkalom, hogy ilyen autót vezethettem."Tim számára véget ért ez a kaland, de egy újabb fontosabb lépés következik, hisz az RCM Cup sorozatot vezeti jelenleg 21 ponttal, amelynek a szezonzáró futamaClio Cup Tim Gábor Brno Tim Gábor
- 2013.10.14.
- 2013.08.27.
- 2013.07.10.
- 2013.06.19.
- 2013.04.30.
- 2013.01.01. 17:05Gábor 2010-ben egy Polski Fiat-tal indult, teljesen jeges pályán, hihetetlenmostoha körülmények között. Akkor egy megcsúszás, és árok vetett véget aszereplésnek. 2011-ben egy VW Golf volt az autó, és sajnos technikai gondok miattismét nem sikerült a célba érkezés.Idén a gyorsasági szakág versenyzője, újra nekifutott a már mumusnak tekinthetőversenynek, és az eddigi legkomolyabb technikával szállhatott harcba, a Praktistaráltal szervizelt Mitsubishi Evo VIII volája mögött próbált szerencsét. Atámogatóknak köszönhetően, még felkészülési tesztre is volt lehetőség, előbb azEuroring-en, majd a ... Hungaroring-en kialakított teszt szakaszon.Míg Gábor a gyorsasági versenyeken egy tapasztalt pilótának számít, kétszeresMagyar Bajnok, a Rallye világában ez szinte semmit sem számít, lényegébenaz alapokról kell kezdeni a tanulást. Navigátora, Vavika Tibor segítette afelkészülést, aki jól ismeri az autót, hisz Ő is versenyzik vele.A Szilveszter Rallye első szakaszán, egy nagyobb hiba miatt nem sikerült jó időtautózni, a Hungaroring 2-es kanyarjában befogott a fék, és a páros letarolta a pályátszegélyező szalmabálákat.A második napi első szakaszon jól indultak, igaz a jeges pályán az eső gumiknem adtak ... megfelelő tapadást. A harmadik szakaszon azonban füst kezdett felszállniaz autóból, és a páros kiállni kényszerült.Mint később kiderült, a váltó lehelte ki a lelkét, melyet a csapat nagyon gyorsankicserélt. A szervezők lehetőséget biztosítottak a visszaállásra, melyet Tim Gáborés Vavika Tibor a 6. szakaszon tehetett meg. Itt a száradó pályán, esőgumikon a 33.időt autózták, innen indultak a 7. dupla körös gyorsra. Itt még jobban autóztak, és azösszetett 23. időt érték el, a lényegében teljesen elmelegedett gumikon.Összességében ez a Szilveszter Rallye sem sikerült jól, ám legalább a célbaérkezés ... sikerült, illetve az utolsó szakaszokon már kezdett beindulni a páros.Gábor a Rallye-s kiruccanás után újra a jövő évi idényre koncentrál, hisz az FIAETCC sorozatban indul.Tim Gábor a verseny után:"Ismét nem került el a technikai probléma. Úgy tűnik ebben az évben bármilyenautóhoz közel kerülök, azzal valami gond lesz. Szerencsére a csapat hamar váltótcserélt, így legalább a célba eljutottunk. Remélem a 2012-es borzalmasan pech-es év után, egy sikeres idény vár rám. Köszönöm a támogatóinknak, hogy ilyenautóval versenyezhettem, hihetetlen élmény volt. Nagyon sokat kéne menni vele,és akkor komolyabb ... eredményeket is elérhetünk."Vavika Tibor, navigátor:"Gábor egy gyorsasági versenyző, ez gyakran nagyon jó, de ezen a szűk pályánnem mindenhol illeszkedett a stílusa az autóhoz. A végére kezdte megszokni, hogyis fordítsa be az autót, és ez egyből az időeredményekben is látszott. Ha lesz méglehetősége, és többet tud menni az autóval, komoly meglepetést okozhat a jövőben."Apex Racing Team – media : Bende Imreimrebende@apexracing.hu Tim Gábor idén harmadjára próbált szerencsét az év végi Szilveszter Rallye-n, mely minden évben egy autós népünnepély a Hungaroringen. A Rallye és Gyorsasági, Drift, és szinte minden autós szakág képviselteti itt magát. Tim Gábor Vavika Tibor
- 2012.12.23. 11:36Tim Gábor az Euroring-en készült a Szilveszer Rallye-raA Praktistar és az Apex Racing Team közös edzést tartott az Euroring-en, ahol ugyan fagyos idő fogadta a versenyzőket és csapatokat, száraz körülmények között, így igazán felszabadult napot töltöttek el.Tim Gábor és Vavika Tibor páros, egy Mitsubishi Evo VIII-al a Szilveszter Rallye-n mutatkozik be, ezen a napon megkezdték a közös felkészülést a versenyre. A gyorsasági versenyeken edződött versenyző számára egy fél nap állt rendelkezésre, hogy a teljesen szokatlan körülményekhez hozzászokjon. Az autót a Praktistar szervizeli, és készíti ... fel a versenyre, ám Tim Gábor gyorsasági csapata is részt vett a teszten. Az Apex Racing pilótája, Lévai Zoltán egy kupás Suzuki Swift-et mutatott be a rallye-s csapatnak, melyet ki is próbálhattak.A félnapos teszt után mindkét csapat elégedetten indulhatott haza, sem technikai, sem más probléma nem merült fel. Tim Gábor is bizakodóan nyilatkozott a felkészülésről:"Ez egy nagyon jó autó, igaz nagyon furcsa volt a négy-kerék hajtás, de hamar megszoktam. Még rengeteg lehet fejlődni ezzel a kocsival, teljesen más világ, mint a pályaautózás. A turbó is új nekem, meg kell tanulnom, hogy mindigTim Gábor Vavika Tibor