Keresés

Találatok száma: 22
Előző 1 / 2 Következő
  • 2019.01.06. 22:20
    20. Szilveszter RaliTim Gábor - Timár TamásPeugeot 208 R22018.12.27-29December 27-29-én került megrendezésre a 20. Szilveszter Rali a Hungaroring területén, ahol ők is tiszteletüket tették, most egy Peugeot 208 R2-vel.December 27-én egy délutáni teszttel indítottatok Mire volt ez elég?- Köszi a kérdést, sok mindenre elég volt. Hamar belejött a tesztbe Tim Gabi, mentünk is kilencszer azon a kis szakaszon, bár olyan egyszerű volt a pálya, mint a fatengely. Sok flikk-flakk nem szerepelt benne. A tapasztalatokat persze begyűjtöttük. Másnap délelőtt két gyors várt a fiaidra és a Peugeot 208 ... 208 R2 is a Berényi Racing kiváló munkájának köszönhetően! Információim alapján igen jól sikerült nektek a 20 Jubileumi Szilveszter Rallye.  Te hogyan látod?- Végeredmény a H7-es kategóriában 29 indulóból az első és az R2 kategóriában is első lett a Tim Gábor - Tímár Tamás kettős. Ne felejtsük el az abszolút helyezésünket sem, mely pompázatos, hiszen az előkelő 14. helyen végeztek a legények, megelőzve egy tucatnyi összkerekes autót. Végezetül miként értékeled a Szilveszter Ralit?- Jó kis verseny volt. Sokat tanultunk a három nap alatt. Értékeljük az autó viselkedését, még a 208 Amikor az álmok valóra válnak, avagy sikerrel végződött a háromnapos Szilveszter Rali Gábor és Tamás számra. Tim Gábor Timár Tamás

    Rally

  • 2018.11.05. 14:44
    Nyíregyháza RallyeTim Gábor - Timár TamásOpel Adam R22018.11.09-11.Farkas Kálmán csapatvezetőt kérdem a nagy másfélszeres szorzójú megmérettetés előtt.Pénteken gépátvétel majd délután az első gyors várja a "fiaidat", mégpedig Nyíregyháza belvárosában, ahol várhatóan több ezres tömeg szurkolhat majd nekik. Mit is vársz el tőlük az első városi gyorson? - Mivel az előző versenyen kiestünk hamar, ezért tulajdonképpen nem két és fél hónapja, hanem több, mint három hónapja nem versenyeztünk. Sajnos nem is gyakoroltunk egy jóízűt, ezért itt lesz, egy kis belendülés, amolyan bemelegítés féle ... rajta. Jó lenne, ha a tanuló évünk vége lenne. Ennek érdekében olyan alkatrészeket is kicseréltünk, amire azt mondták az Opel Motorsport-nál, hogy felesleges. Mindenképp jónak, kibírósnak kell lenni az Opelnak. Úgy érzem, ez a verseny, totálisan most ezen múlik. Mindent elkövettünk, hogy ütőképes legyen a technika! Jelenleg hogy állnak az éves bajnokságban Gábor, Tamás? Menyire is kell nyomni a gázt nekik?- Feljebb lépni abszolútban sajnos nem tudunk. Az ötödik hely szerintem marad! Kategória, azaz a 6. géposztály ezüstérem azért elérhető még számunkra, jelenleg harmadik dobogós helyen állunk A rally másodosztály 2018 utolsó megmérettetésének ideje 2018.11.09-11, helye Nyíregyháza-Zemplén. Ezen a versenyen ismét rajthoz áll a jól összeszokott ralipáros Tim Gábor és Timár Tamás az Opel Adam R2-vel. Tim Gábor Timár Tamás

    Rally2

  • 2018.06.13. 11:54
    Tim Gábor Timár Tamás

    Rally2

  • 2018.05.15. 20:15
    Körkérdés a Miskolc Rali győztes versenyzőihez: Miként is éltétek meg a versenyt?Tim Gábor: Az első három gyorsaságit megint elspóroltuk.  Sajnos ezen a hibánkon még nem sikerült javítanunk, de már dolgozunk rajta és mindent megteszünk, hogy jobban teljesítsünk. A gumiválasztásban is a biztonságosabb utat választottuk, így éreztük jónak. Aztán változtattunk a következő három gyorsaságira és bejött, nekünk kedvezett minden, sikerült faragni a hátrányunkból. Az utolsó három szakaszra olyan felfogásban mentünk ki, hogy a határon fogunk autózni és majd meglátjuk mi lesz. Az utolsó gyorsasági ... próbáltunk a feladatunkra koncentrálni és szépen apránként építettük fel az egészet. Nagyon sokat készültünk előtte fejben és meg is lett az eredménye. A harmadik gyorsasági után magabiztosan autóztunk, jól éreztük magunkat. Voltak nekünk is olyan helyzetek, ahol közel volt az árok, Gagyvendégi - Selyeb szakaszon kétszer is négy kerékkel úszott el az autó ötödik tiltáson, de szerencsére Gábor profin az úton tartotta Ádámkát. Az utolsó három gyorsaságira úgy indultunk el, hogy "halál vagy győzelem" meg fogjuk ezt nyerni, nem hagytunk más opciót. Le a kalappal a fordos Trencsényi - Pannuska páros elött Győzelemmel zárta az Angel Petrol Rallye2 2018-as versenyét a JG2 Racing versenyzői a Tim Gábor - Timár Tamás páros az Opel Adam versenyautóval. Tim Gábor Velezdi Eszter

    Rally

  • 2014.09.15. 16:09
    Tim Gábor lett nevezve, Ő indult a szabadedzéseken, az első időmérőn és a szombati versenyen. Mivel nemcsak az autó, de a pálya is idegen volt Gábor számára, az első edzéseken csak az ismerkedésé volt a főszerep. Hogy még nehezebb legyen a tanulási folyamat, folyamatos szakadó esőben kellett ezt végrehajtania.Kétszer 25 percet kapott a magyar pilóta, és ugyan rengeteget csúszkált, hibát nem vétett, sőt folyamatosan gyorsult. A csehek rendkívül elégedettek voltak a teljesítményével, hisz több rivális Clio-st is pályamunkások hozták vissza a boksza, összetört autóval.Az időmérés már kicsit ... alábbhagyó esőben került lebonyolításra, Gábor új esőgumikat kapott, ám ezzel kicsit megváltozott az autó egyensúlya. Végül a harmadik lett az időmérésen, de előtte csak két olyan pilóta indult, aki már az újabb, 1.6 turbós autóval indult. Tim Gábor autója egy régebbi model, szívó 2000-es, kevesebb lóerővel, és jóval kisebb nyomatékkal.A szombat reggeli versenyen újra nekikezdett az eső, amely Gábornak kedvezett, hisz motor-erőbeli hátránya így valamelyest eltűnt. Ezt ki is használta, már a rajtnál javított egy helyet, majd az első kör felénél, kihasználva a vezető Poglejan hibáját, átvette a vezetést ... . Innen már szinte esemény mentes volt a versenye, fokozatosan lépett el az Őt követőktől.Tim Gábor, végül meggyőzően nagy fölénnyel nyert a futamot. A verseny szervezői, és a cseh csapat is gratulált, nagyra értékelték a magyar pilóta teljesítményét. Ezzel Gábor bemutatkozott egy nemzetközi sorozatban, méghozzá a legjobb eredménnyel. Reméljük a jövőben lesz ennek folytatása, hisz megmutatta, igenis fel tudja venni a versenyt bármilyen sorozatban.Tim Gábor boldogan nyilatkozott a futam után:"Ez egy fantasztikus lehetőség volt számomra, külön köszönöm a csapatomnak és támogatóimnak, hogy lehetővé ... tették az indulásom. Már előzőleg is úgy gondoltam, hogy igazán ezt meghálálni egy győzelemmel, lehet, még úgy is, hogy az én autóm gyengébb volt az újabb Clio-knál. Az eső nagy segítség volt, imádok esőben versenyezni, igaz, a pályát így nehezebb volt megtanulni. Brno nagyon tetszett, technikás pálya, de nagyon feküdt nekem. Ez a Renault Clio feküdt a stílusomnak, remélem nem ez volt az utolsó alkalom, hogy ilyen autót vezethettem."Tim számára véget ért ez a kaland, de egy újabb fontosabb lépés következik, hisz az RCM Cup sorozatot vezeti jelenleg 21 ponttal, amelynek a szezonzáró futamaClio Cup Tim Gábor Brno Tim Gábor

    Gyorsasági

  • 2013.10.14.
    2013. október 11-13. Magyar Gyorsasági Országos Bajnokság IX. - X. - XI. verseny - Hungaroring Lévai Zoltán és Tim Gábor is győzött A 2013-as Magyar Gyorsasági Országos Bajnokság utolsó hétvégéje a Hungaroring-en három versennyel várta a résztvevőket. Az Apex Racing Team két autóval nevezett, Lévai Zoltán a Suzuki Ignis S1600-al, és Tim Gábor a Suzuki Swift S1600-al indult a kistúrások között. Mivel egyik pilóta sem volt már érdekelt a bajnok- ságért folytatott közdelemben, tét nélkül, valójában teszt jelleggel versenyzett. Lévai Zoltán egy 25 másodperces időbüntetést “hozott magával ... hamar az élre álltam. A futamgyőzelemnek rendkívül örülök, hisz idény elején még senki nem hitte el, hogy az Ignis-ből lehet versenyképes autót faragni, és most talán a leggyorsabb 1600-as autó a hazai bajnokságban. A srácok jól dolgoztak, nagyszerű autót kaptam ma. Idén több futamot kihagytam, mert megszületett második kisfiam, de jövőre már teljes erőből támadok, célom a bajnoki cím megszerzése.” Apex Racing Team / Sajtóközlemény / Szerző: Bende Imre imrebende@apexracing.hu www.apexracing.hu A második futamon már Tim Gábor képviselte a csapatot, Ő a még fejlődési stádiumban lévő Swift-et ... megtartotta a kategória első helyét, és az összetett hetedik helyen ért célba. Ezzel az ötödik versenyén az ötödik győzelmet aratta. Apex Racing Team / Sajtóközlemény / Szerző: Bende Imre imrebende@apexracing.hu www.apexracing.hu Tim Gábor: “Sokat dolgoztak a srácok a kocsin, egész hétvégén. Nagyon rejtélyes ez a melegedés ezen az autón, és még nem találtuk meg a megoldást. Persze a tél folyamán ezt orvosoljuk, de muszáj volt adatokat gyűjteni, hogy a telem- etriából láthassuk, és megtaláljuk a melegedés forrását. A mai futam elejét élveztem, de hamar rá kellett jönnöm, hogy ez a verseny már a ... www.apexracing.hu A futamon pontosan ugyanaz történt, mint az előzőn, a negyedik helyért harcolt Gábor. A harmadik körig csatázhatott, ekkor már nem bírta a hűtési rendszer, és túlmelegedett, a pilótának ki kellett állnia. Tim Gábor: “Sajnálom, hogy ki kellett állnom, mert borzalmas jó verseny volt kibontakozóban. Trükkös, hogy jóval erősebb kocsikkal csatázok, egyenesben elmennek, majd a második szektorban visszaelőzök, ahol elvileg nem sok előzési pont van. A harmadik kör elején valahol a víz elkezdett szivárogni a hűtési rendszerből, és elég nagy gőzfelhő csapott ki a kocsiból. Az autón dolgoznunk ... haj- totta, mellyel már dupla győzelmet szerzett nemrég a Slovakiaring-en. Már ott is hűtési problémái voltak, de ott azt orvosolni tudta a csapat. Azonban a Hungaroring-en ez újra megnehezítette a pilóta dolgát. Az időmérésen még jól tudott autózni, 2:05-ös idővel az összetett negyedik helyen, és a kategóriát megnyerve kvalifikált. A verseny nagyszerűen indult, és remek csatát láthatott a közönség, Gábor három Lotus szendvicsében csatá- zott, ide oda előzéssel küzdöttek a negyedik helyért. A verseny felére azonban a víz túlmelegedett, így Gábor- nak vissza kellett vennie. A futam végéig Lévai Zoltán Tim Gábor Apex Racing Team Gyorsasági
  • 2013.08.27.
    2013. augusztus 23-25. Magyar Gyorsasági Országos Bajnokság és FIA CEZ V - VI. verseny - Slovakiaring Dupla győzelemmel debütált Tim Gábor A Magyar Gyorsasági Országos Bajnokság 3. hétvégéje együtt került megrendezésre az FIA Central European Zone sorozattal, ami azt jelentette, hogy a közép-európai régió összes országa képviseltette magát. Csapatunk két autóval készült a hétvégére, ám Lévai Zoltán második gyermeke pont a versenyhétvége előtt született, így kihagyta a versenyt. A pilóta felajánlotta Tim Gábornak, hogy az Ő autóját vezesse a hétvégén, és az ajánlatot Gábor el is fogadta ... . Az autó egy S1600-as technikai felszerelésekkel ellátott Suzuki Ignis, melyet az Apex Racing épített. Új fejlesz- tések is kerültek az autóba, változott az áttételezése és a kormánymű is módosult. Apex Racing Team / Sajtóközlemény / Szerző: Bende Imre imrebende@apexracing.hu www.apexracing.hu A helyszínen szembesült a csapat azzal, hogy rekordszámú indulója van a kistúrának (1600-2000 cc), 48 nevező várta a hétvégét. Tim Gábor az Ignissel az 1600cc-esek között volt érdekelt, 14 kategória társával kel- lett megmérkőznie. A pilóta két szabadedzésen vett részt, az elsőn egy defekt miatt nem ... tudott kőrözni, ám a második edzésen már 2:29-es köridővel a legjobb 1600-as pilóta volt, és az egész mezőny élbolyához tartozott. Az első időmérés komoly kihívást jelentett, hisz nagyon nehéz volt ennyi autó között olyan helyet találni, ahol tiszta kört futhat a pilóta, ám ha nem is tökéletesen, de sikerült. 2:27:477-es idővel Gábor a 11. helyet szerezte meg, mely messze a legjobb 1600cc-es eredmény volt. Apex Racing Team / Sajtóközlemény / Szerző: Bende Imre imrebende@apexracing.hu www.apexracing.hu A szombati futam enyhe esőben kezdődött, ám a Tim Gábor slick gumikkal vágott neki a ... -as pilótaként. A szombati ide- jén 3 tizedet javított. A futam már sokkal könnyebb volt, mint az első, néhányat előzve felért Gábor egy olyan helyre ahonnan már nem tudott tovább jutni, ám így is megfutotta legjobb idejét, 2:26:965-al, és végül a hatalmas mezőnyben az 5. helyen ért célba, messze a legjobb 1600-as versenyzőként. Ismét átvehette a hazai és közép-európai értékelés első helyét. Ezen a nagyszerű hétvégén minden időmérést és versenyt megnyert Tim Gábor a kategóriájában, mely nagyban köszönhető a csapat nagyszerű munkájának, és a kiválóan felkészített autónak, mely egész hétvégén ... versenynek, mert a vízréteg kevés volt ahhoz, hogy az esős gumikat életben lehessen tartani. A döntés jónak bizonyult, a versenyen elállt az eső, és pillanatok alatt felszáradt az aszfalt. Gábor jól rajtolt, és a harmadik körben már a 7. helyért harcolt, természetesen az autójánál jóval erősebb ellenfelek ellen. Egy Lotus feltartotta, ám előzni nem tudta, hisz a 260 LE-s autó egyenesekben ellépett tőle. A mögötte lévő Clio Cup-os pilóta nem bírta sokáig cérnával, hogy egy jóval gyengébb autó virgonckodik előtte, és a 4. körbe egyszerűen kilökte Gábort. Pechjére túl jól sikerült a művelet, és az autója Tim Gábor Apex Racing Team Gyorsasági
  • 2013.07.10.
    2013. július 5-7. Suzuki Swift Kupa 2013 VII. - VIII. verseny - Red Bull Ring Tim Gábor volt a legsikeresebb a mezőnyben Az Apex Racing egy versenyzővel, Tim Gáborral vett részt a Suzuki Swift Kupa negyedik versenyhétvégéjén, mely a Truck Race betétfutama volt, a Red Bull Ring-en. A helyszín és a pálya meseszép, és az egyik legmod- ernebb a régióban, ám a rövidített pálya jelentősen elvett az élvezeti értékéből. A nyomvonalat jelentősen lerövidítették a szervezők, a 4326 méter helyet csak 2240 méter volt, és egy kivétellel, csak jobb kanyart tartal- mazott. Az egész hétvége folyamán ... erre. Ettől függetlenül az autót sikerült jól beállítani. A csapat úgy döntött, hogy Gábor magas profilú gumin edz, azaz több a mintázat a gumin. Ez ugyan lassabb mint a bekopott gumi, hisz nagyobb a kerülete, de jobb felkészülést eredményez az időmérésre, ahol teljesen új gumin kell mért kört futni. Ez a taktikai húzás be is jött, az időmérésen már első gyors körében Gábor olyan időt futott, ami a vetélytár- sak nem tudtak megközelíteni. Mivel egész hétvégére 60-70%-a volt az esőnek, spóroltunk a gumival, hisz ha nem koptatjuk le, a mintázat miatt sokkal jobban tapad majd esőben. Ez 2012-ben már ... bejött, akkor Gábor másodpercekkel volt gyorsabb mindenkinél az esőben. Így, míg a többiek a pályán kőröztek, addig Gábor a boxutcában várakozott. Apex Racing Team / Sajtóközlemény / Szerző: Bende Imre imrebende@apexracing.hu www.apexracing.hu Az utolsó percre még egy körre kifutott, javított is az idején, de már semmit nem változtatott, megnyerte az időmérést, ami egy plusz pontot is jelentett egyben. Az időmérés után sok pilótának elvették a mért idejét, és hátrébb sorolták pályaelhagyás miatt. A Red Bull Ring sajátossága, hogy a célegyenesre fordító kanyar, és az egyes kanyar sokkal ... , a két sorozat között jelentős az eltérés. Az osztrákok autói jóval újabbak, és 1600-as motorokkal szereltek, 30 lóerővel erősebbek. Ez körönként 2-3 mp eltérést hozott, viszont a mezőnyük vége életveszélyesen lassú és kiszámíthatatlan. A bonyodalmak elk- erülésére, eltolt rajtot szoktak alkalmazni, ám a pálya rövidsége miatt erre itt nem volt lehetőség. Így Gábor az első versenyen közvetlen az osztrákok mögül indult. Apex Racing Team / Sajtóközlemény / Szerző: Bende Imre imrebende@apexracing.hu www.apexracing.hu Már az első kanyarban gondja akadt egy osztrákkal, aki valamilyen okból ... kifolyólag nem akarta elengedni, így Gábor visszacsúszott, előbb a második majd egészen a negyedik helyig. Az élen végül egy hármas fogat alakult ki a verseny végéig, ezt a sort Gábor zárta. A rádión már az elejétől panaszkodott, hogy nincs erő a motorban, hiába autózik dupla szélárnyékban, képtelen előzni. A kanyarokban, féktávon ráesett a riválisokra, ám az egyenesek végén újra tetemes volt a hátránya. A futamot végül a második helyen zárta, közvetlen a győztes Tassi Attila mögött ért célba. Először a gumikra gyanakodtunk, hisz mi spóroltunk azokkal az esőre, és a nagyobb kerék szárazon már hátrány Tim Gábor Apex Racing Team Gyorsasági
  • 2013.06.19.
    2013. június 14-16. FIA Central European Zone / Magyar Gyorsasági Országos Bajnokság III. és IV. verseny Felemás hétvége a Pannoniaring-en Egy átfogó teszt után erkezett meg az Apex Racing Team a Magyar Gyorsasági Országi Bajnokság második hétvégéjére, amely az FIA CEZ harmadik helyszíne is volt egyben. A helyszín sokak kedvence, a Sárvárhoz közeli Pannoniaring volt. Technikás és elég hosszú pálya, kicsit hasonlít az angol pályákhoz, nyújtott kanyarok, dimbes-dombos vonalvezetés, igen poros aszfalttal. Lévai Zoltán az 1600cc-es, míg Tim Gábor a 2000cc-es kategóriában várta versenyeket ... , eséllyel akár a futamgyőzelemre is. A pénteki szabadedzések azonban nagyon nehezen sikerültek. Lévai Ignis-ében sok apró hiba várt orvoslásra, igaz ez elfogadható volt, hisz az autó folyamatos fejlesztés alatt áll, de a tempója nagyon meggyőzőnek mutatkozott. Apex Racing Team / Sajtóközlemény / Szerző: Bende Imre imrebende@apexracing.hu www.apexracing.hu Tim Gábor újra ott folytatta, ahol a többi hétvégén, balszerencse balszerencse hátán. A pénteki második edzésen a Peugeot motorjában valami széttört, és feladta a küzdelmet. Ez azt jelentette, hogy számára véget ért a hétvége. Azonban kiderült ... , hogy a Suzuki Swift Kupában megüresedett egy autó, és ugyan gyakorlás nélkül, de beugorhatott a sorozatba. A szombati időmérés Lévainak nagyon jól sikerült, megszerezte a kategória első helyét, és a kistúra összetett mezőnyében is a Top10-ben szerepelt. Tim Gábor is megfutotta az időmérést, az első felvonásban bejutott a Superpole-ba, ahol az ötödik helyet szerezte ott meg. Az idő hiányában, csak az időmérést követően tudott a csapat dolgozni a kölcsönkapott kupás Suzukin, és sikerült Gábor ízlésének megfelelően beállítani. A Kistúra első versenye Lévainak hihetetlen rövidre sikeredett, már a ... boxból kivezető körön meghibásodott az Ignis, és a rajtrácsra sem jutott el. Nagyon dühítő a csaat számára, hisz nem derült ki, mit tud az autó versenykörülmények között. Így Lévai Zoltán már jelentős hátrányba került az bajnoki tabellán, vetélytársa, Mohácsi Ákos megnyerte a futamot, így 10 pontos előnybe került. Apex Racing Team / Sajtóközlemény / Szerző: Bende Imre imrebende@apexracing.hu www.apexracing.hu Tim Gábor versenye már jobban alakult, jól rajtolt, és folyamatosan az első három helyért harcolt, volt, hogy vezetett, de a hátsó futóműve el lett ütve az első körben, így sokat ... , nem tudták megmutatni valódi sebességüket. Tim Gábor legközelebb a Red Bull Ring-en (július 5-7.) méri össze erejét a Suzuki Swift Kupa mezőnyével, Lévai Zoltán pedig kicsit később, a Slovakiaring-en (augusztus 23-25.) versenyez újra. Apex Racing Team / Sajtóközlemény / Szerző: Bende Imre imrebende@apexracing.hu www.apexracing.hu Lévai Zoltán Tim Gábor Apex Racing Team Gyorsasági
  • 2013.04.30.
    2013. április 27-28. FIA Central European Zone / Magyar Gyorsasági Országos Bajnokság I. és II. verseny Április utolsó hétvégéjén, nyári melegben kezdődött meg a 2013-as szezon a Hungaroringen. Ez volt az első éles bevetése az Apex Racing Team-nek, főszerelőink mellett (Blaskovits Tamás és Szigeti Attila) két taggal bővültünk, Kása Balázs szerelő, és Palóczi Roland technikus csatlakozott a csapathoz. Tim Gábor és Lévai Zoltán versenyzőink a kistúra mezőnyében indult, Gábor a 2000cc-esek között, Zoltán pedig az 1600-as ér- tékelésben. A nagyobb kategóriában 17 induló, a kisebb ... kategóriában pedig 9 versenyző nevezett, mely igen népes mezőnyt jelentett. Tim Gábor Peugeot 407-ese egész hétvégén sok munkát adott szerelőinknek, előbb sz- ervóproblémák, majd olaj szivárgás és elektronikai gond hátráltatta a munkánkat. Lévai Zoltán Ignis-e egy prototípus, így az is várható volt, hogy gyerekbetegségek elhárítása lesz a fő feladat. Apex Racing Team / Sajtóközlemény / Szerző: Bende Imre imrebende@apexracing.hu www.apexracing.hu A szombati időmérésen Tim Gábor a 4. helyet szerezte meg, Lévai Zoltán pedig a kategória második helyét. Mindkét versenyző tudott volna előrébb végezni ... , Tim Gábort technikai problémák hátráltatták, Lévai pedig a gumikkal spórolt a versenyre. Ettől függetlenül az első időmérésünk megfelelő volt. A szombati verseny Tim Gábor számára hamar véget ért. Ugyan felrajtolt a harmadik helyre, már az első kör- ben leállt az autója, és ugyan vissza tudott jönni a boxba, nem sikerült a hibát elhárítani, így feladta a versenyt. Lévai Zoltán végig csatázott a futamon, a tavalyi bajnok, Mohácsi Ákos nagyszerű ellenfélnek bizonyult, és körről körre előzgették egymást. Lévai motorháztetőjének záróelemei kilazultak, és az elem egyszerűen lerepült. Szerencsére ez ... még nem hátráltatta jelentősen a versenyzőt. Azonban a vége előtt nem sokkal a ku- plung nem bírta a terhelést és egyszerűen felrobbant. Így mindkét versenyzőnk feladni kényszerült a versenyt. A vasárnapi időmérő edzésen nedves pálya fogadta a versenyzőket, ám az aszfalt folyamatosan száradt. Versenyzőink nem voltak optimális időben a pályán, így Tim Gábor csak a tizedik helyet szerezte meg, Lévai Zoltán azonban még így is a kategória második helyére kvalifikált, igaz, nagyon benne volt a mezőny sűrűjében. Apex Racing Team / Sajtóközlemény / Szerző: Bende Imre imrebende@apexracing.hu ... kicsúszott, és egy cseh Lotus megelőzte, de tudtuk, hogy az ellenfél büntetést fog kapni a futam után, és emiatt nem aggódtunk. Így is lett, Tim Gábor a hivatalos végeredmény szerint a harmadik helyen végzett. Sajnos az 5-6 körön át tartó csatározás, és a rossz rajthely miatt már nem volt esélye, hogy előkelőbb helyekért küzdjön. Lévai Zoltán a verseny hajrájában átvette a vezetést az 1600cc-esek között, és végül a kategóriát meg is nyerte. Elmondhatjuk, hogy Lévai új autója nagyszerűn mutatkozott be, hisz első célba érkezése első helyen történt. Fő riválisa, Mohácsi Ákos a második helyről kiállni Tim Gábor Lévai Zoltán Apex Racing Team Gyorsasági
  • 2013.01.01. 17:05
    Gábor 2010-ben egy Polski Fiat-tal indult, teljesen jeges pályán, hihetetlenmostoha körülmények között. Akkor egy megcsúszás, és árok vetett véget aszereplésnek. 2011-ben egy VW Golf volt az autó, és sajnos technikai gondok miattismét nem sikerült a célba érkezés.Idén a gyorsasági szakág versenyzője, újra nekifutott a már mumusnak tekinthetőversenynek, és az eddigi legkomolyabb technikával szállhatott harcba, a Praktistaráltal szervizelt Mitsubishi Evo VIII volája mögött próbált szerencsét. Atámogatóknak köszönhetően, még felkészülési tesztre is volt lehetőség, előbb azEuroring-en, majd a ... Hungaroring-en kialakított teszt szakaszon.Míg Gábor a gyorsasági versenyeken egy tapasztalt pilótának számít, kétszeresMagyar Bajnok, a Rallye világában ez szinte semmit sem számít, lényegébenaz alapokról kell kezdeni a tanulást. Navigátora, Vavika Tibor segítette afelkészülést, aki jól ismeri az autót, hisz Ő is versenyzik vele.A Szilveszter Rallye első szakaszán, egy nagyobb hiba miatt nem sikerült jó időtautózni, a Hungaroring 2-es kanyarjában befogott a fék, és a páros letarolta a pályátszegélyező szalmabálákat.A második napi első szakaszon jól indultak, igaz a jeges pályán az eső gumiknem adtak ... megfelelő tapadást. A harmadik szakaszon azonban füst kezdett felszállniaz autóból, és a páros kiállni kényszerült.Mint később kiderült, a váltó lehelte ki a lelkét, melyet a csapat nagyon gyorsankicserélt. A szervezők lehetőséget biztosítottak a visszaállásra, melyet Tim Gáborés Vavika Tibor a 6. szakaszon tehetett meg. Itt a száradó pályán, esőgumikon a 33.időt autózták, innen indultak a 7. dupla körös gyorsra. Itt még jobban autóztak, és azösszetett 23. időt érték el, a lényegében teljesen elmelegedett gumikon.Összességében ez a Szilveszter Rallye sem sikerült jól, ám legalább a célbaérkezés ... sikerült, illetve az utolsó szakaszokon már kezdett beindulni a páros.Gábor a Rallye-s kiruccanás után újra a jövő évi idényre koncentrál, hisz az FIAETCC sorozatban indul.Tim Gábor a verseny után:"Ismét nem került el a technikai probléma. Úgy tűnik ebben az évben bármilyenautóhoz közel kerülök, azzal valami gond lesz. Szerencsére a csapat hamar váltótcserélt, így legalább a célba eljutottunk. Remélem a 2012-es borzalmasan pech-es év után, egy sikeres idény vár rám. Köszönöm a támogatóinknak, hogy ilyenautóval versenyezhettem, hihetetlen élmény volt. Nagyon sokat kéne menni vele,és akkor komolyabb ... eredményeket is elérhetünk."Vavika Tibor, navigátor:"Gábor egy gyorsasági versenyző, ez gyakran nagyon jó, de ezen a szűk pályánnem mindenhol illeszkedett a stílusa az autóhoz. A végére kezdte megszokni, hogyis fordítsa be az autót, és ez egyből az időeredményekben is látszott. Ha lesz méglehetősége, és többet tud menni az autóval, komoly meglepetést okozhat a jövőben."Apex Racing Team – media : Bende Imreimrebende@apexracing.hu Tim Gábor idén harmadjára próbált szerencsét az év végi Szilveszter Rallye-n, mely minden évben egy autós népünnepély a Hungaroringen. A Rallye és Gyorsasági, Drift, és szinte minden autós szakág képviselteti itt magát. Tim Gábor Vavika Tibor

    Amatőr rally

  • 2012.12.23. 11:36
    Tim Gábor az Euroring-en készült a Szilveszer Rallye-raA Praktistar és az Apex Racing Team közös edzést tartott az Euroring-en, ahol ugyan fagyos idő fogadta a versenyzőket és csapatokat, száraz körülmények között, így igazán felszabadult napot töltöttek el.Tim Gábor és Vavika Tibor páros, egy Mitsubishi Evo VIII-al a Szilveszter Rallye-n mutatkozik be, ezen a napon megkezdték a közös felkészülést a versenyre. A gyorsasági versenyeken edződött versenyző számára egy fél nap állt rendelkezésre, hogy a teljesen szokatlan körülményekhez hozzászokjon. Az autót a Praktistar szervizeli, és készíti ... fel a versenyre, ám Tim Gábor gyorsasági csapata is részt vett a teszten. Az Apex Racing pilótája, Lévai Zoltán egy kupás Suzuki Swift-et mutatott be a rallye-s csapatnak, melyet ki is próbálhattak.A félnapos teszt után mindkét csapat elégedetten indulhatott haza, sem technikai, sem más probléma nem merült fel. Tim Gábor is bizakodóan nyilatkozott a felkészülésről:"Ez egy nagyon jó autó, igaz nagyon furcsa volt a négy-kerék hajtás, de hamar megszoktam. Még rengeteg lehet fejlődni ezzel a kocsival, teljesen más világ, mint a pályaautózás. A turbó is új nekem, meg kell tanulnom, hogy mindigTim Gábor Vavika Tibor

    Rallysprint, Teszt

Előző 1 / 2 Következő