System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object. at SimpleAdserver.AspNetClient.SimpleAdserverClient.GetZoneContent(Int64 zoneId, String contentTemplate, String emptyTemplate)

Keresés

Találatok száma: 11
Előző 1 / 1 Következő
  • 2016.04.25. 20:05
    Az első futam után ugyan néhányan szomorúan hazaindultak (miután Michelisz Norbert autója elfüstölt rögtön a felvezető körben), de ők bánhatták, mert a második verseny parádés küzdelmeket hozott, amelyen a Honda gyári csapatának magyar versenyzője látványos előzésekkel fűzte át magát a mezőny nagy részén, s bár végül az utolsó körben egy technikai hiba miatt a hatodikról a 10. helyre csúszott vissza, senki sem neheztelt rá. Mert a túraautó-világbajnokság hazai futamán ezúttal is szívét-lelkét kitette az aszfaltra. Ja, és itt említsük meg nyomban, hogy a Zengő-csapat fiatal pilótája, Ficza ... tapssal búcsúzott a bajnoktól. Következett a túraautó-világbajnokság nyitóversenye, amelyen, azt gondoltuk, már az öröm ad majd okot a tapsra, nem pedig az emlékezés. Végül így is lett, de sajnos nem Michelisz Norbert sikerének szólt a tombolás, mert az ő Hondája a felvezető körben elfüstölt. „Talán ez volt a leginkább csalódást keltő pillanat az életemben. Hihetetlenül rossz érzés volt itthon, hazai közönség előtt technikai hiba miatt kiállni, egyelőre nehéz is túltenni magam rajta. Amikor beszálltam a darus kocsiba, beszéltünk arról, hogy sok szép pillanatom volt itthon, előbb-utóbb ... kellett jönnie egy rossznak is” – mondta Michelisz, aki akkor még nem tudta, készen lesz-e a turbó hibája miatt megálló autója a második versenyre, de nagyon remélte, hogy igen. Közben nem csupán a futamgyőztes Mehdi Bennani ünnepelt (a maroknyi marokkói küldöttséggel együtt), hanem Ficza Ferencz is – méghozzá az első világbajnoki pontjait, amelyeket a kilencedik helyének köszönhetett. „Elképesztően boldog vagyok, azt hittem, leghamarabb jövőre szerzek pontot a világbajnokságon, ehhez képest itthon, hazai közönség előtt megszereztem őket. A siker titka ezúttal az volt, hogy nagyon óvatosan

    WTCC

  • 2014.11.05. 08:56
    csinált titkot abból, szívesen látnák a korábbi F1-es sztárt a Túraautó Világbajnokságon. Utóbbiról az említett sajtótájékoztatón is esett szó.“Semmi olyat nem tudok mondani, ami a bajnokság (WTCC) ellen szólna. Tavaly beszélgettünk a dologról Yves Mattonnal, és gyorsan közös nevezőre jutottunk” - mondta Kubica.Mivel a Citroen Racing csapatfőnöke is éppen a teremben tartózkodott, természetesen egyből felé fordult minden tekintet.“Továbbra is meggyőződésem, hogy Robert képes a győzelemre. Egy Citroenben talán jobban menne” - talányoskodott a belga.Kubica sok és egyre gyarapodó számú balesete miatt ... Bizonytalanná vált Robert Kubica jövője a Rali Világbajnokságon, miután kiderült, a korábbi F1-es klasszis lengyel jelenleg egyetlen csapattal sincs tárgyalásban a folytatást illetően. A WRC két gyári alakulata, a Volkswagen és Hyundai már nyilvánosságra hozta 2015-ös pilótafelállását, és Kubica egyikben sem szerepel.Az őrült tempója mellett látványos baleseteiről elhíresült lengyel idén az M-Sport csapatnál ment egy “félgyári” Ford Fiestával, ám az Autosport értesülése szerint jelenleg sem velük, sem a Citroennel nem folytat egyeztetéseket 2015-ről.Ezt Malcolm Wilson, az M-Sport első embere Bizonytalanná vált Robert Kubica jövője a Rali Világbajnokságon, miután kiderült, a korábbi F1-es klasszis lengyel...

    WRC, WTCC, DTM

  • 2014.10.29. 14:49
    Hétvégén Japánban ismét sikerült dobogóra állnia Michelisz Norbinak, így a túraautó világbajnokság összetett pontversenyében az ötödik helyen áll. Norbi jelenleg a Zengő Motorsport színeiben versenyez, de a Blikk értesülései szerint a Honda a gyári csapatába hívja, egy 250 ezer eurós A 77 millió forint körüli összeg, bár sokszorosa a magyar versenyző jelenlegi bérének, nem kiemelkedően magas, sőt. A gyári pilóták fizetése 250 ezer eurótól indul és egészen 500 ezer euróig, azaz 154 millió forintig terjed évente. Norbi idén a legeredményesebb Honda-sofőr a WTCC-ben, annak ellenére, hogy ő nem Hétvégén Japánban ismét sikerült dobogóra állnia Michelisz Norbinak, így a túraautó világbajnokság összetett pontversenyében az ötödik helyen áll. Norbi jelenleg a Zengő Motorsport színeiben versenyez, de a Blikk értesülései szerint a Honda a gyári csapatába hívja, egy 250 ezer eurós fizetési ajánlattal.

    WTCC

  • 2014.10.22. 15:01
    megszokhattuk.Szombaton reggel 8:30-tól lesz látható az EuroSport műsorán az időmérő, majd vasárnap reggel 6:45-től az első, 7:45-től pedig a második futam közvetítése., élőben.A világbajnokság állása1.ARG LÓPEZ José María       384 pt.2.FRA MULLER Yvan             291 pt.3.FRA LOEB Sébastien            251 pt.4.PRT MONTEIRO Tiago       170 pt.5.HUN MICHELISZ Norbert  142 pt.6.ITA TARQUINI Gabriele   134 pt.7.NLD CORONEL Tom            130 pt.8.GBR CHILTON Tom         Kis pihenőt követően Japánba utazik a WTCC mezőnye. A suzukai pályán J-M. Lopeznek minden esélye megvan arra, hogy megszerezze élete első világbajnoki címét, hiszen Yvan Müller lemaradása már-már behozhatatlan. Ez a teljesítmény különösen szép lehet abban a tekintetben is, hogy az argentin versenyző első szezonját teljesíti a Túraautó Világbajnokságon csak úgy mint csapata, a Citroen.

    WTCC

  • 2014.10.20. 13:35
    második sikerét aratta az Audi RS5-el. A dobogóra még Rockenfeller és Green állhattak fel. Az utolsó kör sem telt el izgalmak nélkül. Adrien Tambay és Vitaly Petrov összeakadtak és mindketten a gumifalba kötöttek ki.  Az egyéni és a csapat világbajnokság sorsa már eldőlt a hockenheimi hétvége előtt, azonban a legjobb gyártónak járó trófea még gazdára várt. A hármas Audi-sikernek köszönhetően 2014-ben a négykarikás márka lett az első a gyártók között.  A hockenheimi futam végeredménye:1. Mattias Ekström (Abt Audi)   1:08:37.6042. Mike Rockenfeller (Phoenix Audi)   +2.4023 Utolsó futamához érkezett a német túraautó-bajnokság (DTM) 2014-es sorozata. A hockenheimi aszfaltcsíkon a svéd, Mattias Ekströmöt intették le elsőként a kockászászlóval.

    Gyorsasági

  • 2014.10.13. 13:21
    A túraautó-világbajnokság idei tízedik fordulóját rendezték meg Sanghajban a hétvégén. Az első futamon négyes Citroen-siker született: José María Lopéz, Ma Qing Hua, Yvan Muller és Sebastien Loeb jóvoltából. A második versenyen a Hondás Mehdi Bennanit intették le elsőként.

    WTCC

  • 2014.09.29. 13:19
    Pepe Oriola egy év kihagyás után ismét rajthoz áll a túraautó-világbajnokságban.

    WTCC

  • 2013.02.21.
    figyelembe kell venni, hogy az „1998. évi Concorde Egyezmény” tartalmaz bizonyos módosításokat a Nemzetközi Sportkódexhez (Nemzetközi Sportszabályzathoz) képest, amelyeket kizárólag az FIA Formula 1 Világbajnokságán kell alkalmazni. Mivel ezeket a módosításokat a következő szabályzat nem tartalmazhatja, a jelen szabályzattól való eltérés esetén az „1998 évi Concorde Egyezmény” a meghatározó. I. FEJEZET ÁLTALÁNOS ALAPELVEK 1. Az autósport nemzetközi szabályozása A Nemzetközi Automobil Szövetség (Fédération Internationale de l’Automobile), továbbiakban FIA az egyetlen nemzetközi sportszervezet ... megbízhatósági eseményei közé, és valamennyi kérdésben a gyorsasági versenyekre vonatkozók szerint kell eljárni. Az első osztályú nemzetközi rallye versenyeken engedélyezett autók: - Minden nemzetközi rallye versenyen valamennyi autó teljesítménye hozzávetőlegesen 3,4kg/hp-re (4,6kg/kW) korlátozott. Az FIA-nak mindig, minden körülmények között, minden szükséges intézkedést meg kell hoznia a teljesítmény-korlátozás betartatására. Nemzetközi rallye versenyeken csak a következő versenyautók vehetnek részt: - Túraautók (A Csoport), anélkül, hogy adott fejlesztésre vonatkozóan a homologizációs lapon kizáró ... megjegyzés szerepelne. - Szériaautók (N Csoport, R és RGT). Amennyiben a homologizációs nyomtatvány (bizonyos változatok kizárására vonatkozóan) az ellenkezőjét nem tartalmazza, az A, N, R és RGT csoportos autók a homologizáció lejártát követő 4 évig az alábbi feltételek szerint indulhatnak nemzetközi rallye versenyeken (kivéve a Rallye Világbajnokság futamait): - az FIA homologizációs formanyomtatványok az adminisztratív átvételnél és a gépátvételnél bemutatásra kerülnek. - az autók teljes mértékben megfelelnek a homologizáció lejártakor érvényes, J Függelék szerinti technikai előírásoknak, illetve a ... (www.fia.com) kell közzé tenni. 47.a Az FIA Világbajnokságain résztvevő csapatok tagjainak nyilvántartása A lentiekben említett, az FIA Világbajnokságain résztvevő csapatok tagjainak az FIA-nál regisztrálniuk kell magukat. Bármely személy, aki részben, vagy egészben a lent említett tisztségeket viseli egy versenyző csapatában egy FIA Világbajnokságban, az FIA-nál regisztrálnia kell: - csapatfőnök: a versenyző számára legfontosabb döntéseket meghozó személy; - sportigazgató: az a személy, aki felelős azért, hogy a versenyző az adott Világbajnokság szabályait ismerje, azoknak megfeleljen; - technikai ... igazgató: az a személy, aki biztosítja, hogy a versenyző adott versenysorozat technikai szabályaival tisztában van; 15 - csapat menedzser: aki a versenyzőt érintő operatív döntésekért fele a versenyeken; - csapatmérnök: az a személy, aki a versenyző autójáért felel. A Formula 1 Világbajnokságban versenyzőnként minimum hat személyt kell regisztrálni. Egyéb nemzetközi versenysorozatokban az FIA illetékes sportbizottsága határozza meg a létszámot a versenysorozat jellegétől függően. A Kód 44.a cikkelyének értelmében, minden regisztált csapattag a verseny résztvevőjének számít. Amikor egy versenyző
  • 2013.02.21.
    /Circuits) Az FIA eljárás alkalmazása az FIA Túraautó Világbajnokság és az FIA GT Bajnokság álló- rajtos rendezvényein kötelező, az adott sorozat időmérési/értékelési követelményeinek alkalmazásával együtt. c) A gördülő rajt rajtjele A formációs kör alatt a vonalnál a piros lámpasor kigyullad. A rajtjelet a piros fényt kioltó zöld lámpák felkapcsolásával adja meg a rajtbíró. Amennyiben a formációs kör végén, amikor a rajtvonalhoz közelednek az autók, valamilyen probléma adódik, a piros lámpák bekapcsolva maradnak. 2.5. BEAVATKOZÁSOK A PÁLYÁN 2.5.1. Feltételek Egy baleset alkalmával az első beavatkozás ... orvosi szolgálatnak összhangban kell állnia az e fejezetben foglaltakkal. Ezen kívül, meg kell felelniük az érintett ország érvényben lévő jogi előírásainak. Az alábbi előírások (amelyeket a jelen H függelék végén található összefoglaló táblázat tartalmaz) valamennyi nemzetközi eseményre vonatkoznak. Az FIA Formula 1 Világbaj- nokság (a továbbiakban: F1), az FIA GT1 Világbajnokság (a továbbiakban: GT1), az FIA Túraautó Világbajnokság (a továbbiakban: WTCC) és az FIA Endurance Világbajnokság (a továbbiakban: WEC) az alábbi előírások szigorúan kötelezőek és semmi szín alatt nem válhatnak opcionálissá ... . Sebességkorlátozás A Formula 1 Világbajnokságot és az ovál pályán lebonyolított rendezvényeket kivéve az autók egyetlen nemzetközi körpályás rendezvényen sem léphetik túl a 60 km/h sebesség- határt a bokszutcában, sem a versenyfutam, sem az edzés ideje alatt. Ez a bokszutca tel- jes hosszában betartandó, és ellenőrizendő 2.2.2. A személyzetre vonatkozó korlátozás A rendezők figyelmét fel kell hívni arra, hogy a bokszutca fokozottan veszélyes terület a rendezvény alatt, nemcsak azért, mert versenyautók használják, hanem azért is, mert a vele határos versenypályán történő baleset kihatással lehet erre a MNASZ
  • 2013.01.11. 10:20
    WTTC Michelisz Norbert Zengő Zoltán Honda Túraautó Világbajnokság

    WTTC, Túraautó Világbajnokság

Előző 1 / 1 Következő
System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object. at SimpleAdserver.AspNetClient.SimpleAdserverClient.GetZoneContent(Int64 zoneId, String contentTemplate, String emptyTemplate)