System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object. at SimpleAdserver.AspNetClient.SimpleAdserverClient.GetZoneContent(Int64 zoneId, String contentTemplate, String emptyTemplate)

Keresés

Találatok száma: 414
Előző 1 / 21 Következő
  • 2017.09.23. 11:45
    Csapatunk szeptember hónapban sem pihent. Suzuki-s párosunk újabb Mitropa Rally Cup versenyen állt rajthoz, ezúttal Szlovéniában. 

    Historic

  • 2017.06.02. 19:52
    Az abszolút harmadik helyen végzett az M6 Log Iseum Rallye-n az S-Motorsport kettőse, Vincze Ferenc és Bazsó Attila.

    Rally OB

  • 2017.04.10. 11:12
    Az abszolút harmadik helyet szerezte meg a szezonnyitó, 23. Miskolc Rallye-n az S-Motorsport kettőse, Vincze Ferenc és Bazsó Attila.

    Rally OB

  • 2016.10.01. 20:33
    Mesélnél az eddigi autóversenyzői  pályafutásodról? - 2013-ban még csak egy-egy versenyen indultam. 2014-ben éves összetettben OB 3. helyen, a dragracing kupában is 3. helyen végeznem Street 2-es kategóriában. A kunmadarasi Toyota Road Service-t pedig megnyertem. Tavaly év elejére turbós lett az autó, ezzel a konfiggal már Semi Pro-ba kellett indulnom, év végi összetettbe az Ob-ba 2. helyen, Dragracing kupában 4. helyen, a Toyota Road Service-ben is 2. helyen végeztem.Ebben az évben hogy állsz a dragracing.hu-s bajnokságban a kategóriádban?- Idei szezonom nagyon jónak mondható, az autó ... GT28-as Garrett turbóval. Kapcsolható a turbónyomásom, versenyen 1.5 bar a max, ezen a nyomáson kb 300 lóerő, de padon nem volt mérve még.. A motoromat HHC Kiss Gyuriék csinálták. Kinek is és miért ajánlod a dragracing.hu-s gyorsulasi versenyeket?- A gyorsulási versenyeket ajánlom a páromnak, és anyukámnak, akik mindenben, és mindenkor támogattak és támogatnak az év során.Szurkoljunk közösen Fabók Fanninak Nemzetközi Évadzáró Honda Találkozó + Évadzáró Gyorsulási versenyen 2016.10.1-2.-án Kiskunlacházán!- Hajósi Miklós -www.hajoka.hu Nemzetközi Évadzáró Honda Találkozó + Évadzáró Gyorsulási verseny 2016.10.1-2. Kiskunlacháza!Fabók Fanni gyorsulási autóversenyzőt kérdezem, az október első hétvégéjén megrendezésre kerülő dragracing.hu-s gyorsulási verseny előtt.

    Drag, Gyorsulás

  • 2015.06.18. 13:25
    Interjú Kovács Sanyi autóversenyzővel, a 2015.06.13-án Kiskunlacházán megrendezésre került autóverseny után.Hogyan értékeled az FRT-s versenyedet?- Június 13-án sikeresen lezajlott az FRT.HU Kupasorozat harmadik fordulója Kiskunlacházán.

    amatőr autóverseny

  • 2015.03.28. 22:00
    Herczig Norbert és a S 2000 -es Skoda vezeti a szezonnyitó Eger rallye első napját.

    ORB

  • 2015.03.23. 21:57
    (bár rögtön az idénynyitó Eger-ralin új gyorsasági szakaszok teszik majd még izgalmasabbá a küzdelmet), hanem hogy visszatértek a Fordhoz, amellyel szép sikereket értek el az elmúlt évekbenA típus egy Ford Fiesta R5-ös, amely a páros mindkét tagja számára új, de az a tény megnyugtathatja őket: ezzel az autóval optimális esetben lehet futamokat nyerni a magyar bajnokságban.Az autót hétfőn sajtótájékoztatón mutatták be a Ford Petrányi budaörsi szalonjában, amelyen az újságírók játékos formában maguk is kipróbálhatták ?autóversenyzői képességeiket?, s a hétvégi Eger-rali előtt a páros szerdára ... beiktat majd egy tesztet.?Az újságírók is kaphattak egy kis ízelítőt abból, milyen érdekes és izgalmas edzésekben volt részünk a Fit 4 Race program keretében Matics Zsolttal, de a speciálisan az autóversenyzők számára kifejlesztett tréning mellett természetesen más edzéseink is voltak. Ezek eredményének meg kell mutatkoznia a versenyek végeredményében is? ? mondta Turán Frigyes, aki a dobogóra vágyik, s bár tudja, kemény ellenfelekkel kell majd megküzdenie, készen áll a csatára.Az pedig külön jót tesz az önbizalmának, hogy egy számára nagyon kedves típussal, Forddal versenyezhet ? tavalyelőtt a ... Focus WRC-vel megnyerte a bajnokság utolsó három futamát, 2012-ben pedig a Super2000-es Fiestával komplett szezont teljesített a világbajnokságon.Ezek után csodálkozik bárki is, hogy Frici alig várja az első tesztet az R5-össel??Sok mindent tudok erről az autóról, hiszen az utóbbi évek nemzetközi versenyeinek hála vannak külföldi kapcsolataink, amelyektől kaptunk visszajelzéseket. Ezekből az derült ki számunkra, hogy a Ford a megbízhatóságával is kitűnik a mezőnyből, s ha hihetünk a statisztikáknak, ezzel párhuzamosan nagyon gyors is. S hogy mi a tervünk vele? Az Eger-ralin szeretnénk mindenféle ... cserélni. A Forddal emlékezetes pillanataink és eredményeink voltak, s most visszatérünk ehhez a márkához, amellyel nagyon jó tapasztalataink vannak. Kíváncsian várom, meddig ér majd a szánk az első teszt után, hogy fülig, vagy csak az arcunk feléig? ? mosolygott Zsiros Gábor, akinek az Eger Rallyról az első emléke az volt, amikor 2006-ban a negyedik gyorsasági szakaszon egy lassító után felborultak Tagai Tamással. A nézők talpra állították őket, és mentek tovább, de amikor az itiner szerint kanyar következett volna, szembetalálták magukat a lassítóval. A pilóta kiabált, hogy miként kerül oda a ... lassító, amikor a navigátor kapcsolt, és figyelmeztette: forduljanak meg, mert rossz irányba haladnak... S mindezt azért, mert abban az autóban annyira hátul és lent voltak az ülések, hogy alig lehetett belőle kilátni.Most az ülésekkel nem lesz gond, s az autó is más, Gábor pedig csak a vicc kedvéért elevenítette fel a történteket.S hogy mit gondol az idénynyitó Eger-raliról??Nagy átlagsebességű versenyről beszélünk, ami éppen a tempó miatt veszélyeket is rejt magában. Lesznek új pályák is a Mátrában, azokra nagyon kíváncsi vagyok, de a kedvencem a hegyi pálya felfelé, amelyen Frici bizonyíthatja Régi-új utakon. S ez nem elsősorban a pályákra vonatkozik a Turán Frigyes és Zsiros Gábor kettős esetében....

    ORB

  • 2014.10.20. 12:54
    Akár csak az elmúlt években úgy idén is megrendezésre került a Rally Legend, ahol gyakorlatilag az összes B-s autó jelen volt. Természetesen az autókhoz B-s pilóták is dukálnak, így például Juha Kankkunen. De ott volt az örök showman Gigi Galli is. A látványra nem volt panasz, de ezt ti is láthatjátok majd a most következő szűk 10 percben. Jó szórakozást.

    Rally

  • Verseny időpontja:23 Nov 2014Első nagydíj:2009Körök száma:55Pálya hossza:5.554 kmVerseny hossza:305.355 kmKörrekord:1:40.279 - S Vettel (2009)
    Yas Marina

    Forma 1

  • 2014.07.21. 19:00
    Hoffer Zsolti egy Citroen C2  S 1600 versenyautóval versenyzett a Veszprém rallyen !

    ORB

  • 2013.08.01. 08:28
    Itt a páratlan lehetőség, hogy kipróbáld magad Rallye2-ben, a Baranya Kupán. Az idei verseny része az Országos Rallye2 Bajnokságnak és a Historic Bajnokságnak, gyorsasági össztávja 85,00km és prológ is szerepel a programban.

    Rally, RTE, Rally2

  • SPRINTESEK ÉS RTE-S VERSENYZŐKFIGYELEM!
    2013.07.31.
  • 2013.06.22. 01:31
    A Bmw-s fiúk rajzoltak egyet a parkolóban !

    Rally

  • 2013.06.10. 08:36
    feszültségek teljesen megszűntek. Ezután neveztek el minket Lángilovagoknak. De ez a verseny volt az ami végérvényessé tette hogy rallyzni fogunk. Nagyon jó volt egy olyan pályán menni, amin már sokszor jártam nézőként, és nagyon szép emlékeket ébresztett bennem. A CERED - ZAGYVARÓNA gyorsaságin is SRT-s szervezés alatt mentünk tavaly. Hihetetlen volt látni azt a sok lelkes nézőt akik kilátogattak a pályára. Sivatagi forróságban mentünk a pályán, a verseny végén azonnal megbeszéltük Csimpikével, hogy a következő alkalommal ha lesz itt verseny mindenképp visszalátogatunk. Ennek most jött el Lángi Attila, bő lére - hadd rotyogjon - engedett, Salgó Midex Rali-s beharangozónak szánt, élményszámba menő szösszenetei.

    Rally

  • 2013.05.22. 08:04
    XI.  S u z u k i  -  K a i s e r   Ó z d   R a l iBuránszki József - Rudassy Krisztián VW Gold TDiBuránszki József élménybeszámolóját olvashatják az Ózd Raliról!

    Rally

  • 2013.04.24. 14:58
    Beszélgetés az "Iker párral", a Kiskunlacházi tali előtt.
  • 2013.04.18. 11:14
    Beszélgetés Szántó Szabolcs navigátorral.

    Rally

  • 2013.03.26. 19:00
    felültettek téged, de ugorjunk vissza az időben, egészen 1989-ig, amikor is abszolút magyar bajnoki címet szereztél.  Selmeczi György: Akkor kerültem a Novotrade-NavigátorSE-hez, ami a Camel Rallye Team volt, és ketten, Ferjáncz Attilával versenyeztünk pilótaként a csapatnál. Akkor az Attilától megörökölt Audi Quattro-val versenyeztem, a hazai bajnokságban, ő pedig a Lancia Deltával ment az EB-n. Racing.hu: Nem sok versenyzőnek adatott meg, hogy A-s Lanciával versenyezhessen, de te ezt is elmondhatod magadról. Milyen volt ez az autó? Selmeczi György: Egy nagyon durva kocsi volt! Közel 300 ... Le-s, borzasztóan erős autó volt, csak megbízhatatlan, főleg az Audihoz képest. Az Audi szívómotoros volt, 204 Le-t tudott. A Lancia turbós volt, teljesen másképp ment, más hajtáslánccal, totálisan más volt. Lényegesen nagyobb volt a nyomatéka, jobban is gyorsult. Racing.hu: Kik voltak az ellenfeleid 1989-ben? Selmeczi György: Ranga Laci ment egy másik Lanciával, Szabó Tomi egy Cserkúti féle BMW-vel, Ifj. Tóth János egy iX-es, összkerék hajtású BMW-vel, hogy csak az élmezőnyt, a legnagyobb autókat említsük. Racing.hu: Hányan indultak 24 éve a Magyar Bajnokságban? Selmeczi Bányász: Az A-s Lanciám egy nagyon durva kocsi volt!

    Rally OB

Előző 1 / 21 Következő
System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object. at SimpleAdserver.AspNetClient.SimpleAdserverClient.GetZoneContent(Int64 zoneId, String contentTemplate, String emptyTemplate)