System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object. at SimpleAdserver.AspNetClient.SimpleAdserverClient.GetZoneContent(Int64 zoneId, String contentTemplate, String emptyTemplate)

Keresés

Találatok száma: 20
Előző 1 / 1 Következő
  • 2016.09.08. 10:35
    motorok ellen. Ebből fedeztem a motorozáshoz szükséges anyagiak egy részét. 1000.-ft. volt a tét, mindig nyert a Simo! 147km/h volt a végsebessége és 15400 volt a max. fordulat. Ezt követően, a kilencvenes évek elején egy Chevy Camaro-val tettem ugyan ezt, csak a tét nagyobb volt és az akkori leggyorsabb motorok ellen gyorsultam. 760 Le volt a Camaro 300le nitro-val.’94-ben az USA-ban gyűjtöttem tapasztalatot egy Muscle Car és Drag car építő műhelyben. Innen hoztam haza egy lepukkant Drag Bike-t, amivel itthon indultam ’96-ban, az első hivatalos gyorsulási versenyen, a rakparton, a MAMSZ

    Drag

  • 2014.10.02.
    „menühöz” jutni a hétvégén? - Én vasárnap személyesen a 2014. Sprint Kupasorozat III. fordulóján, Kunmadarason vettem részt, ahol Szabó Gábornak adtam az instrukciókat egy Honda Civic Type R-hez. De az ORB versenyein induló Hodosi Gábor és a Fábián testvérek is megmutatták, hogy autóznak keresztben a Ladával, mikor az idő nem az ellenségük. Ezen kívül még Tóth Balázs és Simon Gyuri is a lovak közé csapott a kunmadarasi reptéren, ahol napsütéses időben, és sok szurkoló előtt kapartattak a srácok. Aztán folytatnám a sorolást, mert itt még nincs vége. Budapesten a Rakparti Szlalom Partyn pedig szombaton Tiba Anita
  • 2014.09.18. 14:20
    1980-85-ig jártam az egyetemre. És már akkor is szép hagyománya volt a Rakparti Szlalompartyknak. Mind az öt évben, amikor az egyetemre jártam, elindultunk rajta. Ősszel szlalom verseny volt (mint most) és tavasszal egy túraversenyt rendezett a Közlekedési Kar. Itt versenyeztem először autóval, az első évemben. Az autó egy Škoda 100-as volt. Nagyon jó hangulatú versenyek voltak ezek a szlalompartyk, már akkor is. Az Egyetemnek jó kapcsolata volt az MHSZ-el és mindig tudtunk kapni 1-2 oktató autót. Legtöbbször két Ladát, vagy egy-Ladát, egy Škodát és így olyanok is el tudtak indulni ... , akiknek nem volt autója.Persze a saját kocsit mindig jobban ki lehetett 'autózni'. Volt egy év, amikor megnyertem a Škoda kategóriát is a sajáttal és az MHSZ Ladát is. És a Škodával értem el jobb időt :) Az városi legenda, hogy ezen a versenyen egyszer Ferjáncz Attila hátramenetben teljesítette a távot és így is a legrövidebb idő alatt?Ez jóval régebben lehetett. Talán nem is Rakparti Szlalom volt, hanem valamilyen túraversenynek volt egyik állomása a Műegyetem Rakparti parkolója. És, nekünk is csak mesélték, mindezt egy gömbölyű Wartburggal tette. Mit mondhatunk azoknak, akik indulnak ... rendeztük a tavaszi túra versenyt és valójában ez volt a Budapest Rallye őse és ez is a Rakpartról indult.Most megpróbálunk összehozni pár 'veteránt'. Nekem is van egy Škoda 100-asom, Bordás Gábor barátom, Szegedről, egy Trabanttal nevezett és Sárközi Petinek ugyan már nincs meg a Trabija, de egy széria kocka Corsával fog indulni. Szeretnénk valamennyire a régi időkre is emlékezni. Ez egy legkevésbé veszélyes formája az autósportnak. Ma már kötelező a bukósisak, anno még az sem kellett. Nagyon komoly kárt nem lehet csinálni. Sokan voltak úgy az indulók között, hogy elhozták a papa autóját szombatRakpart szlalom Budapest MAFC Kovács PéterMűegyetem Rakpart

    Szlalom

  • Rakpart szlalom Budapest MAFC Műegyetem Rakpart
    Műegyetem Rakpart

    Szlalom

  • 2014.07.23.
    szeretnének versenyezni. „Nem tudjuk mi lesz idén a Rali - Túrával, ezért úgy építkezünk, hogy az autó a Rallye 2 P csoportjába is megfeleljen” - mondta Szilágyi Tamás, majd hozzátette: „Direkt az ilyen lehetőség miatt indítottunk két autót, két külön bajnokságban, hogy ha bármilyen gond adódik velünk, akkor is ki tudjuk szolgálni a Partnereinket! A csapat másik pilótája Kiss György sem pihent túl sokat az elmúlt időszakban. A rakparti Dragracing Kupán megállt az autójának motorja, így egy új építésébe kellett belekezdenie, amit nem sikerült megcsinálni a Kunmadarasi MNASZ DRAG OB-ra, így ott egy utcai Sajtos Dénes AMTOSZ
  • 2014.05.30. 21:08
    Tudomásom szerint indulsz a Rakparti szlalomon.Korábban indultál-e már és ha igen hogy tetszett?- Igen jól tudod. Tavaly már mentem többször az OSZAK bajnokságban (egyébként épp hogy lecsúsztam az első helyről, az év végi elszámolásnál az újonc bajnokságban), nagyon tetszett, családias légkör, jó szervezés egyszóval bejött.Most milyen autóval vágsz neki a bóják erdejének?- Sajnos nem a versenyautómmal, jelenleg fejlesztés alatt áll, így a párom bevásárló Suzukijával.Várhatóan rengeteg néző fog kilátogatni a versenyre, hisz autós és motoros gyorsulási verseny is lesz egy időben a Pesti ... rakparton, Június hetedikén. Miként érint téged a sok szurkoló látványa?- Általában zártpályás verseny helyszíneken rendezik a szlalom bajnokságot és így egy kicsit furcsa a sok néző, de nagyon jó érzés egy városi versenyen rajthoz állni, erőt ad a jó teljesítményhez. Fontosnak tartom, hogy az emberekhez közelebb tudjuk vinni az autósportot, mivel a szlalom bárkinek elérhető, akinek van egy személyautója és ki akarja próbálni az ügyességét.Milyen elvárással indulsz magaddal szemben a versenyen?- Természetesen mindenki nyerni szeretne, aki versenyen indul, de a realitásoknál maradva, mivel ez egy Interjú, Tellér Antal autóversenyzővel, a Poco Loco Gyorsulási és Szlalom verseny előtt, ami június 7-én lesz a Pesti Rakparton!

    Szlalom

  • 2014.05.22.
    második hellyel. - A következő versenyre már megérkezett az új féltengely garnitúra, továbbá Dénes segít, és összerakunk egy váltót is bele. - A folytatásban egy nagyon nézőbarát verseny következik, ami nem része a bajnokságnak, de ettől függetlenül ott leszünk június 7-ikén a Pesti Rakparton, ahol újra felgumizatlan pályán, 200 méteren megyünk majd. A rendezvény a Drag sport népszerűsítése címszóval lett összerakva, és a nézők számára teljesen ingyenes lesz. Köszönjük Partnereinknek: Mirelit Mirsa Zrt., Zeljenka, Meda-Press Kft., Balogh Szerviz-Trans Kft., Jégszilánk, Prior, GPsped Kft., Fuchs Blau Sajtos Dénes AMTOSZ
  • 2014.05.08. 10:52
    Futamon, ennyi komoly versenyző között! A rendezvény hangulata nagyon megfogott, több mint 300 ezer ember volt kint ezen a versenyen, ami rendkívül látványos és színes volt. Az időt nem mérték, de én úgy láttam, hogy minden pilóta megpróbálta a kocsijából a legtöbbet kihozni. Mi is közel 210-zel tudtunk menni a rakparton, erre volt képes a Mitsubishi. Próbáltuk egy kicsit színezni a nézőknek, mind a Clark Ádám, mind a Roosevelt téren. Pesti vagyok, szoktam erre járni, de így még nem sikerült mennem egyik helyen sem, hogy húzogatom a kéziféket és megpróbálom keresztbe úsztatni az autót. Őrültünk

    ORB, Rally OB

  • Dragracing Gyorsulási Verseny a Pesti Rakparton vagy KiskunlacházánDrag Dragracing Pesti Rakpart Pesti Rakpart
    Pesti Rakpart

    Drag

  • 2014.03.26. 13:39
    Superfinale összetett bajnokságban is.Mi lenne a 3 kívánságod a Dragracing.hu Gyorsulási versenyeivel kapcsolatban?- Még több nézőt szeretnék a Frankie által speakerelt rendezvényekre is, versenyzői szponzoráció segítést / lehetőségeket a gyorsulóknak, minél több városi versenyt hivatalosan megrendezve közúton - idén talán lesz 1 rakparti.(Andrássy úton is szeretnék 1-et!Mennyire figyeled a sporttársaid verseny közben és máskor?- Verseny közben magammal foglalkozom hogy a leggyorsabb legyek 402 méteren. Versenyen kívül tartjuk a kapcsolatot a helyszínen is, jó a hangulat, mindenkivel jó

    Drag

  • 2013.10.03.
    pillanatig kétesélyes volt. Megtartva, nem tartva. Ti mennyire bíztatok a létrejöttében, és mire számítotok? - Egy napba kilenc gyorsaságit besűríteni. Nem tudom. Kicsit olyan De Javu érzésünk van a váci verseny után. De ne nekünk legyen igazunk. Mi szeretjük a prológot, de ennek a Műjégpályának úgy annyira nem sok értelme van, tréfa ez ott szerintem. Jobban örültünk volna a Rakpartnak, de hát ez van, ezt kell szeretni. Későn is fog kezdődni a prológ, hideg is van már, sötét is lesz, nem biztos, hogy túl jól lett ez így ennyire estére szervezve. Van egy pár kérdőjel, de hát hamarosan minden kiderül Bakó Rally Team Rally
  • 2013.08.31. 12:40
     Aztán megnéztem egy versenyt és láttam, hogy szó sincs erről. Pontosság, sebesség, odafigyelés és nem kevés érzék kell ehhez. Dobos Tibor, a párom már több mint 20 éve versenyzik, akkoriban egy épített Trabanttal nyerte a versenyeket. Mivel abban az időben már kezdett kevés lenni a trabi-lóerő a szlalomhoz, közös döntéssel egy 8 szelepes utcai Suzukit építettünk át, rövidített tengelytávval és „pick-up”-os kialakítással. Ez volt az első versenyautóm. Ezzel már az első évem is egész jól sikerült. Életem első versenye a rakparton volt, a második már egy székesfehérvári Országos Bajnoki

    Gyorsulási, Szlalom, találkozó

  • 2013.05.31. 06:52
    A rakparti szlalom túlontúl látványosra sikeredett. Mi is történt ott?- Hát igen, elég látványos volt. A turbónk felrobbant és feltöltötte a rendszert olajjal. A motorban öngyulladás volt már, így az áramtalanítónak sem volt szerepe, úgy kellett lefullasztanom. Azóta egy motorcsere lett, mivel két hajtókar, két dugó összetörött és még a főtengely is elgörbült.Maradsz a diesel technikánál, vagy benzinesre váltasz a legközelebbi versenyre?- Maradok mindaddig a diesel technikánál míg amíg nem lesz a jogosítványom. Mivel akkor már olyan autó kellene, amivel sprinten is tudunk elérni

    Szlalom

  • 2013.05.08.
    vannak szakaszok és különböző autós ügyességi feladatokat kell teljesíteni. A programban például szerepelnek még kvíz kérdések, városnézés valamint a verseny végére elkészül az elmaradhatatlan gulyás leves vagy a marhapörkölt is! Én itt fogok autóztatni! Ózd helyett vigasztalódtál a nemrégiben hosszú kihagyás után újra megrendezett budapesti rakparti szlalom versenyen. Azért háromszor egy perc körüli bója kerülgetés nem olyan hosszú. Mennyire élvezted a városi csapatást? Nagyon örültem, amikor megláttam a versenykiírást, hiszen 2004-ben már rajthoz álltam a rakparti szlalomon, amit akkor is nagyon Kanyik Rally Team RTE
  • 2013.04.30.
    hétköznapok, így nem nagyon volt még időm a rakparti szlalomparty óta foglalkozni az autóval. Hétfő estig dolgozok, s csak éjjel lesz majd időnk átnézni a BMW-t, esetleg kijavítani az apróbb hibákat - kedd hajnalban pedig vesszük az irányt Kaposvárnak, Taszárnak. Taszáron május 1. nem csak a munka, de a gyorsulás ünnepe is. Rengeteg ember látogat ki ilyenkor a taszári repülőtérre, óriási a hangulat. Az érdeklődők a gyorsulási verseny mellett a drift és a gymkhana szakágával egyaránt megismerkedhetnek, valamint tavaly autó-szépségverseny is rendeztek a helyszínen. Kedvenc futamaim közé tartozik a taszári Maricsek Racing Team Gymkhana
  • 2013.04.26.
    Semmi sem a régi… MARICSEK RACING TEAM – Országos Amatőr Szlalom Bajnokság, Budapest, Műegyetem Rakpart, 2013. április 21. Szőke Ákos – BMW E30 Ez a verseny sem arról szólt, amiről kellett volna – vonta le a következtetést Szőke Ákos. A Maricsek Racing Team gymkhana versenyzője az éles pontvadászat után az Országos Szlalom Bajnokság vendégeként szerette volna szórakoztatni a kilátogató érdeklődőket. Ez azonban sajnos most sem sikerült. Az április 21-ei, Műegyetem Rakparton megrendezett futamnak hamar vége szakadt egy baleset miatt, emellett néhány kellemetlenséggel is szembesülnie ... pályára az autók, így követhetetlen volt az egész rendezvény. Nagy felháborodást keltett az az eset is, mikor egyik versenyzőtársam megtáncoltatta a kocsiját az akadályok között, füstöltek a kerekek, csinálta a show – emiatt pedig a szervezők kizárták a versenyből. Pedig pont ez az, amire az emberek is kíváncsiak: fürtökben lógtak a produkciója alatt az emberek a kerítéseken, a régi jó hangulat lepte el a Rakpartot. A kellemetlenségek miatt a rendezvény nem azt az élményt nyújtotta, mint amit vártunk volna tőle. Bízom benne, hogy május 1-jén, Taszáron, majd minden lemaradásunkat pótolhatjukAmatőr Szlalom Bajnokság Műegyetem Rakpart Maricsek Racing Team Szlalom
  • 2013.04.25.
    MNASz Országos Amatőr Szlalom Bajnokság 2013. évi ponttáblázata A bajnokság futamai: I. III. V. 2013.03.23. 2. DragRacing Kupa 2013.05.12. 57. HegCsi Race Kupa 2013.07.07. Ezerjó Kupa Kiskunlacháza KakucsRing Városlőd HungaroRing II. IV. VI. VIII. 2013.04.21. Rakparti Szlalomparty 2013.06.09. 58. HegCsi Race Kupa 2013.09.07. 3. DragRacing Kupa 2013.10.26. 59. HegCsi Race Kupa Budapest KakucsRing Kiskunlacháza KakucsRing VII. 2013.10.05. 4. DragRacing Kupa Hely. Név Autó Azon. I. II. III. IV. V. VI. VII. VIII. Össz. 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21 ... 4 3 3 1 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 MNASz Országos Amatőr Szlalom Bajnokság 2013. évi ponttáblázata A bajnokság futamai: I. III. V. 2013.03.23. 2. DragRacing Kupa 2013.05.12. 57. HegCsi Race Kupa 2013.07.07. Ezerjó Kupa Kiskunlacháza KakucsRing Városlőd HungaroRing II. IV. VI. VIII. 2013.04.21. Rakparti Szlalomparty 2013.06.09. 58. HegCsi Race Kupa 2013.09.07. 3. DragRacing Kupa 2013.10.26. 59. HegCsi Race Kupa Budapest KakucsRing Kiskunlacháza KakucsRing VII. 2013.10.05. 4. DragRacing Kupa JK Hely. Név Junior kategória Autó Azon. I. II. III. IV. V. VI. VII. VIII. Össz ... 6 4 5 - 10 6 8 5 3 4 18 16 14 9 8 4 MNASz Országos Amatőr Szlalom Bajnokság 2013. évi ponttáblázata A bajnokság futamai: I. III. V. 2013.03.23. 2. DragRacing Kupa 2013.05.12. 57. HegCsi Race Kupa 2013.07.07. Ezerjó Kupa Kiskunlacháza KakucsRing Városlőd HungaroRing II. IV. VI. VIII. 2013.04.21. Rakparti Szlalomparty 2013.06.09. 58. HegCsi Race Kupa 2013.09.07. 3. DragRacing Kupa 2013.10.26. 59. HegCsi Race Kupa Budapest KakucsRing Kiskunlacháza KakucsRing VII. 2013.10.05. 4. DragRacing Kupa T1 Hely. Név Túra kategória 1000 ccm alatt Autó Azon. I. II. III. IV. V. VI. VII. VIII. Össz. 1 ... Renault Clio 1.5 dci VW GOLF III TDI 3148 16 3143 25 3141 20 3149 13 3085 - 3144 8 3145 13 3146 10 3099 9 3147 5 3151 7 3152 - 3142 6 3140 4 3155 - 3154 - 3153 - 3156 - 3136 Kies 20 8 10 13 25 16 9 11 5 6 0 7 - 0 4 3 2 1 Kies 36 33 30 26 25 24 22 21 14 11 7 7 6 4 4 3 2 1 0 MNASz Országos Amatőr Szlalom Bajnokság 2013. évi ponttáblázata A bajnokság futamai: I. III. V. 2013.03.23. 2. DragRacing Kupa 2013.05.12. 57. HegCsi Race Kupa 2013.07.07. Ezerjó Kupa Kiskunlacháza KakucsRing Városlőd HungaroRing II. IV. VI. VIII. 2013.04.21. Rakparti Szlalomparty 2013.06.09. 58. HegCsi Race Kupa 2013.09.07 MNASZ Szlalom
  • 2013.04.16. 11:44
    ., kategória III. és a Lada kupa I. helyezéssel.- Miként készülsz fel a szlalom versenyekre?Arra törekszünk, hogy a kocsi és a vezető egy egészet alkotva hozza ki magából és a gépjárműből a legtöbbet, a siker elérése érdekében.- Hallottál már a rakparti szlalomról korábban?Még nem, de a koromból adódóan az akkori Budapest Rally prológjához tudnám hasonlítani, amin én is részt vettem, mint néző.Az autódról mesélnél?A Lada az egy 2107-es, VFTS Szélesítésekkel. 1,6-os A-s Frenky féle motor kb. 120Le. Higany féle tolókerekes váltó, Heggesztett difi.Elől keményített futómű, zöld szilentekkel hátul teljesen ... gyári.Találkozunk Martinnal április 21-én a Rakparti Szlalomon amelyről infó, www.oszak.hu található.Támogatóim:B - Autó2011 Kft. Galgahévíz www.bauto.huAgro Hóka Kft GalgahévízVarjú Autó TuraGohér Kft. Hévizgyörk- Hajósi Miklós - www.hajoka.hu Beszélgetés Mácsai Martin autóversenyzővel a hétvégi Rakparti Szlalom előtt.

    Szlalom

  • 2013.03.11.
    A Magyar Nemzeti Autósport Szövetség, az FIA CEZ és a HegCsi Kft szlalom versenynaptára 2013 Március 23. Április 01. Április 21. Május 12. Május 18. Május 19. Június 09. Június 15. Július 07. Augusztus 15. Szeptember 07. Október 05. Október 26. Kiskunlacháza Teesdorf (AUT) CEZ Rakpart KakucsRing Prerov (CZE) CEZ Zlin (CZE) CEZ KakucsRing CEZ Presov (SVK) CEZ Városl d Teesdorf (AUT) CEZ Kiskunlacháza HungaroRing KakucsRing CEZ Az aláhúzott helyszínek tartoznak bele a Magyar Bajnokságba. A vastagon szedettek a CEZ futamok. A helyszínek változhatnak (bár nem szeretnénk), de az id pontok MNASZ Szlalom
Előző 1 / 1 Következő
System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object. at SimpleAdserver.AspNetClient.SimpleAdserverClient.GetZoneContent(Int64 zoneId, String contentTemplate, String emptyTemplate)