Keresés

Találatok száma: 77
Előző 1 / 4 Következő
  • KZ Invest kupa 3. fordulója ! Nevezések és eredmények itt: http://racing.hu/eredmeny/
    Nyíregyháza, Autópiac

    Szlalom, autóverseny

  • Nyíregyháza, Autópiac
    2014.08.20.
    Éjszakai Autóverseny Nyíregyhza Racing.hu KZ Invest
  • 2014.08.01.
    Képek: http://racing.hu/album/20140801_mongolia_fele_feluton_mongolia_expedicio
  • 2014.05.04. 11:35
    Racing.hu: Miskolcon elkezdődött az évad március végén, de ti nem voltatok ott. Miért kezditek később a 2014-es évet? Tajmel Tibor: Az az igazság, hogy nem tervezünk teljes évet menni a Rallye2-ben. Szívem szerint továbbra is a túrában versenyeznék, azt az időm és az anyagi lehetőségeim is jobban megengedik, mint a Rallye2-t. Ezért a Rallye2-ben a 2013-as évhez hasonlóan, csak egy-egy versenyen szeretnék rajthoz állni. A Miskolc Rallye-ra sajnos sem az autó, sem az anyagi lehetőségeink nem álltak össze. Mint köztudott a BMW-ről egy Evo VI-os Mitsubishire váltottunk, ezért nem is voltam ... nagyon szomorú a kihagyott futam miatt, mert az összkerék-hajtás előnyei leginkább murván mutatkoznak meg és az új autónkat leginkább murván szerettem volna kipróbálni. Erre pedig remek alkalom nyílik a Bükfürdő Rallye-n. Racing.hu: Így van és látható is a nevezésetek a bükki listán. Elég sokat „túristáskodtál” pályafutásod során, a túrában pedig nem igazán van lehetőség murván autózni. Milyen a viszonyod a murvával? Tajmel Tibor: Régen szerettem bár nem mondhatom, hogy sokat, de mentem már murván, van rajta megfelelő tapasztalatom. A VFTS-emmel, az Opel Asconával is indultunk laza ... talajon, nem is végeztünk rossz helyen, a csúszkálós stílusomhoz pedig kifejezetten passzolnak a murvás szakaszok. Talán még jobban is élvezem rajtuk a versenyzést, csak hát az autót sajnálom mindig. Racing.hu: Bükfürdő híres a jó minőségű murvás pályáiról. Ez gondolom örömmel tölt el…Tajmel Tibor: Pont ezért szavaztunk erre a versenyre! Egy Veszprém Rallye-n valószínűleg kevésbé szeretnék menni, mint Bükfürdőn. Ez most hibátlan lehetőség lesz a Mitsubishink kipróbálására. Ha nem esik az eső, akkor gyakorlatilag aszfalt minőségűek a pályák. Volt egy olyan év, amikor vizes utakon kellett mennünk ... megoldani, itt kell jól menni és ennyi. Racing.hu: Számotokra egy majdnem teljesen új technikával jöttök Bükfürdőre. Mennyi tapasztalatot, kilométert sikerült már gyűjtened az Evo VI-al?Tajmel Tibor: Igazából eddig egyedül a Mafi emlékversenyen mentünk vele, ott az abszolút második helyen álltunk, amikor az utolsó gyorson kifogyott az üzemanyagunk. Tapasztalatszerzésnek jó volt az a verseny. Racing.hu: Viszont úgy tudom adódott egy kis nehézségetek is a bükfürdői rajthoz állásotokat illetően.Tajmel Tibor: Így van. Sajnos különböző jogi problémák miatt némileg elbizonytalanodtam abban, hogy ... ;Racing.hu: Szomorúan hallom ezt a választ. Mennyire komoly a helyzet? Tényleg megeshet, hogy a leadott nevezésetek ellenére nem lesztek ott a rajtnál? Tajmel Tibor: Igen, ez előfordulhat. De lehet, hogy előfutóként még részt veszünk a rallye-n. Most keressük a lehetőséget, mert nagyon szeretnénk menni Bükfürdőn. De azt se szeretném, ami tavaly történt meg velünk. A navigátorom napi licenszes volt. A világon mindenhol ugye a versenyzőpárosból a sofőr, a pilóta gyűjti a pontokat. Itthon az a faramuci helyzet alakult ki, hogy a tavalyi első versenyem után megkaptam a pontokat, majd a második verseny Nincs könnyű helyzetben Tajmel Tibi a Bükfürdő Rallye előtt, hiszen a téli szünetben BMW-ről Mitsubishire váltó versenyző büki indulása a zöld asztalnál került veszélybe, de ő ettől függetlenül szeretne ott lenni a versenyen. Az új autóján, a murvához fűződő viszonyán és a bükfürdői tervein kívül erről a helyzetről is beszélt a Racing.hu-nak a közönség kedvenc pilóta. 

    Rallye2

  • 2014.03.08. 17:08
    Elindult az idei esztendő első Váltóláz racing blokkja az Alföld televizióban !

    TV

  • 2013.12.23. 17:17
    Kőváry Barna / Mitsubishi Evo IX /:- 2013 decemberében a Karácsony után Szilveszter előtt az év utolsó versenyén előfutóként fogunk részt venni a Szilveszter rallyen.Racing.hu:-Ki fog a jobb oldalon ülni?Kőváry Barna: - A partnereinknek /Digi Sport igazgatóság/ szeretnénk egy kis örömet szerezni ezen a napon és úgy gondoltuk erre a célra az előfutás lesz a legjobb megoldás,hiszen már kb.: 0 kilómétert  mentem Mitsubishi-vel ,úgyhogy a verseny előtt fogok tesztelni vagy 5 kilómétert és had szóljon !Racing.hu: - Mit kell az autóról tudni?Kőváry Barna: - A Duna aszfaltos Evo XI. -es kocsi ... lesz ez. A gumi nem érdekes , kikormányozom ! Ha tudom ! Hát persze hogy tudom ! Vagy nem? De!Egy biztos ! Szeretem ezt a tipust mert úgy hallottam a kézi oldja a hátsó hajtást ! Racing.hu: -2014?Kőváry Barna: -Lesz  TV, Rádió meg izgalom ! - Afrika,-Mongólia, -Koszovó az Isuzuval ! Remélem az autósport is helyrejön és mégtöbb induló és néző lesz a versenyeken ! B.U.É.K !Balogh Jani - Bodnár Edit / Mitsubishi Evo IX/ :Racing.hu: - Ki az új navigátor?Balogh Jani: - A párommal fogunk menni. Ő fogja a kottát olvasni ! Baranya kupán már mentünk élesben vele és mit mondhatnék, jól olvassa az ... itinert és szereti is csinálni ! Ügyes ! Racing.hu: - Bulifutam lesz?Balogh Jani: - Természetesen ez a buliról szól de nem vesszük félvállról a versenyt !Racing.hu: -Köztudottan nagyon gyorsan szoktál menni , milyen autóval mentek?Balogh Jani: - Igen , sietünk a lehetőségekhez mérten. A kocsi az a Tyutyu féle vas de Öcsiék fogják szervizelni ezen a versenyen is. Racing.hu: - 2014? Balogh Jani: - Nem tudjuk mi várható a jövő évben, de szeretnénk a legalkalmasabb autóval versenyezni de a WRC-k ellen sajnos nem lehet nagyon labdába rúgni még egy R4-el sem ! Szeretem a Mitsubishit és úgy ... hiszem ismerjük is ,nem szívesen váltanék de  2014-ben is az eredményesség lesz a legfontosabb. Nagyon várjuk ,hogy legyen versenynaptár és elképzelés a szabályokról, csak utána tudunk dönteni. Kurtos Róbert /Mitsubishi Evo VI/:Racing.hu: -Nem szerepel a neved mellett navigátor ! Ki fogja diktálni az itinert?Kurtos Robi: - Senki ,vagyis sokan. Szóval az a helyzet ,hogy a pertnereinknek biztositjuk a lehetőséget arra ,hogy belecsöppenjenek egy kicsit ebbe a sportba és így ők fognak a jobb oldalon helyet foglalni. Racing.hu: - Autó készen van?Kurtos Robi: - ÁÁÁ ! Karácsony után lesz ... még egy csomó egy nap ! Akkor jól belenézünk a kocsiba és lereviziózzuk ! Hova ez a kapkodás !Racing.hu: -Bulifutam lesz ?Kurtos Robi: - Persze ,csakis a buli a fontos így év végén nem fogjuk nézni az eredményt . Már-már kezdjük belakni az év közben vásárolt vasat és remélhetőleg a közönség is fogja szeretni a farolásunkat ! Racing.hu: -2014?Kurtos Robi : - Egy biztos ! Lesz 2014 ! Nagyon borzalmasnak és elszomorítónak tartom ,hogy a környező országoknak már megvan a versenynaptára és a prograja is ! Csak nekünk Magyaroknak nem sikerült összerakni, úgyhogy ha azt kérdezed mi a tervünk?! Nem

    Amatőr rally

  • 2013.09.04. 13:56
    Racing.hu: Gabó ! Indultok Kassán ?Hodosi Gábor: Természetesen ! Hiszen nekünk is fontos a Magyar bajnokság eredménye a kategóriánkban és minden pöttyre szükség van a végértékelésnél !Racing.hu: Mi lesz a versenyautó összeállítása a következő futamon?Hodosi Gábor: Ugyanaz mint eddig, Holló Barnabás navigálásával egy megújult versenyautóban, történt ugyanis hogy teljesen át lett fésülve a vas ! Megkapta a komolyabb lengéscsillapító garnitúrát és szerkezetileg is jobb lett remélhetőleg a jármű ! Minden le lett revíziózva és bízakodunk abba ,hogy technikai problémánk nem lesz a közeljövőben ... . A lengéscsillapító beállításhoz még nincsen sok közünk de megpróbálunk alkalmazkodni a lehetőségekhez és magunkra szabjuk (idővel) a lengéscsillapítását az autónak.Racing.hu: Új technika ,régi navigátor,esélyek???Hodosi Gábor: Szeretnénk a legjobb helyezést elérni Kassán ,hiszen minden versenyre úgy megyünk oda hogy nyerni szeretnénk ! Utána pedig ....Racing.hu: Indultatok már Kassán régebben?Hodosi Gábor: Igen, ha jól emlékszem akkor 2005-ben mentünk Szoták Zolival kb.:3 gyorsaságit amikor is eltörött a nyelestengely a váltóban. Nem sok jó emlékem van Kassát illetően ,de már arra sem nagyon ... emlékszem milyen pályák voltak. Tiszta lappal kezdünk ! Szeretem a Szlovák gyorsaságikat  ,ezek fekszenek nekem a jó kis dobálós,poros,keskeny igazi  ralipályák ! Várjuk nagyon a tréninget is és a versenyt is !Racing.hu: Budapest, Mecsek ?Hodosi Gábor: Bízunk benne ,hogy tudunk versenyezni a hátralévő két futamon is aminek csakis a technika és a pénz szabhat határt! Racing.hu: Sok sikert a hátralévő futamokon.

    Rally OB

  • 2013.08.01. 18:27
    Racing.hu: Sokszor megszereztétek már az „Az év Rallye2-es versenye” címet. Idén újítotok valamit a titulus megtartásáért, vagy a hagyományos jól bevált receptet alkalmazzátok?Markó Tibor: 2003 óta rendezünk önálló Rallye2-es versenyeket, és ez idő alatt ezt szinte kizárólag mi mondhatjuk el magunkról Magyarországon. Talán egy ilyen önálló Rallye2 rendezvény volt még 2006-ban, Várpalotán a székesfehérvári csapat rendezésében. Igazából úgy vélem, hogy túl sok mindenben már nem tudunk megújulni, a cél, hogy a lehetőségeink mentén a lehető legjobb és leginkább versenyzőbarát versenyt rendezzük ... egyet is értek velük. Bevallom, - mivel a sprintversenyek okán több más rendezővel együtt én is érintett vagyok, nem is kicsit - nem értek egyet minden vezetői intézkedéssel. Sajnos eddig még nem igazolódott be maradéktalanul a döntések helyessége. Minden esetre én is bízom abban, hogy a végén mégis igazuk lesz a vezetőknek, és nem hiába mentek és mennek végbe ezek a változások. Érthető, hogy a sikeres(ebb) jövő érdekében a jelenben kell áldozatokat hozni, vállalni! Ez világos! Türelmesen várjuk, hogy az áldozat hozatalunk után jöjjön végre a beígért változás, a virágzás…Racing.hu: Többféle ... pénzösszegekből, ezért lesz teljes értékű a gépkönyv és ezért is fognak minden apró részletet szigorúan megkérni és betartatni.Racing.hu: Beteltek e már az előfutóknak fent tartott helyek?Markó Tibor: Nem, vannak még helyek, ugyan korlátozott számban de még lehet jelentkezni, előfutónak, amennyiben itt is megvannak az alapvető műszaki feltételek. Akit érdekel a dolog, az kérem, hogy írjon e-mailt a marcoracingteamkft@gmail.com címre!Racing.hu: Már benne vagyunk a verseny előtti egy hónapban. Mikor lesz elérhető a versenykiírás, illetve mit árulhatsz el a pályákról és a verseny menetéről?Markó Tibor: A ... lesz, nem szedünk sehol semmilyen belépőt, éselmondhatom zárszóként, hogy mi – pont úgy mint 2003 óta minden évben- nagy szeretettel várjuk a Rallye2 és természetesen a Historic bajnokság mezőnyét, csapatait és szurkolóit is a Baranyába!Racing.hu: Természetesen mi is ott leszünk! Köszönjük a beszélgetést és sikeres munkát kívánunk nektek az előttünk álló egy hónapra, a Baranya Kupára és az azt követő gumipakolásra is! :-)Salánki Gábor Még el sem rajtolt a Baranya Kupa máris hatalmas érvágást könyvelhetett el a rendezőség, hiszen 2013-ban a sprintversenyzők nem lehetnek ott a Komló központú rendezvényen. Markó Tibi persze nem az a „beletörődöm gyerek” és elkezdett ötletelni, szeretne minél több versenyzőnek lehetőséget adni az augusztus 24-25-i versenyen, amiről nagyon sok részletet árult el a Racing.hu érdeklődésére.
  • 2013.07.11. 13:46
    Racing.hu: Amikor fölvetted a telefont azt mondtad, hogy éppen a turbót cserélitek az Auditokon. Hogy álltok a felkészüléssel? Keszler Mátyás: Napok óta dolgozunk az autón, és sok mindent kicseréltünk rajta és benne, remélem most már készen leszünk végre. Volt a szélvédő és a turbó cserélve, egy másik futóművet „kukáztunk” :-)  alá, most megyünk gumit szereltetni, de holnap, azaz pénteken szeretnénk odaérni Veszprémbe, Misi barátommal, amikor lehet elkezdünk tréningezni, én szeretem ezeket a pályákat, szeretnénk befejezni a versenyt, tavaly sikerült, bízok benne, hogy idén is így lesz ... . Racing.hu: Általában a versenyek előtt nem szoktál a barátaidról beszélni. Miért is fontos most nekünk a te Misi barátod, mit tudhatunk róla?Keszler Mátyás: Dr. Dézsi Mihály barátomról van szó, aki még az életében egyszer sem indult rallye versenyen, de most megcsináltatta a licencét, és így a hétvégén be tud ugrani Hágen Zoli helyére navigálni, aki a verseny idején Olaszországban tölti az idejét. Ez azt jelenti, hogy Veszprémben új navigátort avatok a jobb1-ben. A következő futamtól kezdve viszont már újra Zoli olvassa nekem az itinert. Racing.hu: A tréningezést az esetleges tesztelést hogyan ... tervezitek? Keszler Mátyás: Elég szűkös a rendelkezésünkre álló idő, a pályák messze vannak és szombaton még ott a gépátvétel és az egyéb teendők is. Lesz mire figyelni. Igyekszünk a lehető legpontosabban felírni a pályákat, és a szabályok adta keretek között a lehető legtöbbet tréningezni. Racing.hu: Ti nem voltatok ott Miskolcon, ezért azt kérdezném, hogy az évadnyitó Eger Rallye után mit kellett javítanotok a versenyautótokon? Keszler Mátyás: Hát Eger után egy elég nagy beavatkozásra, mondhatni egy komplett szívátültetésre volt szükség. Motort cseréltünk, mert csapágyas lett az öreglány szíve ... , szerezni kellett bele egy másik motort. Most tesztelgetjük, próbáljuk eltalálni, hogy mi lenne neki a legjobb beállítás, nem szeretném, ha cserben hagyna minket. Az időjárásra is figyelni kell majd, bár még nem néztem utána, hogy mit jósolnak a hétvégére a szakemberek. Racing.hu: Tervek, vágyak? Milyen eredményt szeretnétek elérni? Keszler Mátyás: Nem igazán ismerem még az idei mezőnyt pont az egri fiaskónk miatt, de remélem, hogy az F csoport dobogójára felférünk majd. A nevezési lista tanulsága szerint egy mitsubishis páros és az F/2, valamint az F/1géposztály párosaival kell majd ezért csatáznunk ... . Szeretnénk megismerkedni a mezőnnyel, autózni egy jót és nekem az is fontos, hogy az újonc navigátorom élvezze a versenyzés minden pillanatát!Racing.hu: Köszönöm a beszélgetést és eredményes Veszprém Rallye-t kívánunk nektek!Salánki Gábor

    Rallye2

  • 2013.05.09. 22:55
    Racing.hu: Hogyan sikerült az Eger Rallyetok?B.N: Köszönöm kérdésed, de erre egy szót tudok mondani: sza...rosszul!Racing.hu : Technikai problémátok volt?B.N: Abból is jutott bőven, de magammal sem vagyok megelégedve. 2011-ben itt Egerben mentem utoljára lassítóban, ugyanis azóta a román bajnokságban teljesítettünk 2 évet. Ott nem volt sehol lassító. Fogalmam sem volt,hogy hogyan kell rajta gyorsan átmenni. Illetve a rajtam kívül álló okok is megpecsételték a verseny eredményét. A versenyautónk 7000 rpm fölött működésképtelen volt. Borzasztó nagy hátrányt jelentett ez számunkra, bár sikerült ... talán egyetlen szakaszt megnyernünk, ami az abszolút éjszakai volt. Így elgondolkodtam azon, hogy valójában lehet, hogy szeretem a sötétet?! Racing.hu : Rendbe jött e már a vas?B.N: Igen, a szerelők két nappal ezelőtt találtak rá a hibára és remélhetőleg elűzték a gonoszt az autóból! Mentem is vele pár kilométert és elmondhatom, hogy megint tetszik vele a gyors közlekedés!Racing.hu: Milyen eredménnyel lennél elégedett Miskolcon?B.N: Minden versenyre nyerni megy az ember. Közbejöhet bármilyen technikai és emberi probléma, mulasztás, de szeretnék partiba lenni az ellenfeleimmel. Nem szeretnék ... kikapni még egyszer 1,4 mp-el!Racing.hu: Hogyan tetszenek a miskolci szakaszok?B.N : Kifejezetten tetszenek ezek a klasszikus Miskolc környéki pályák, és a másnapi, Ózd környéki szakaszokkal sincs bajom, sőt én azokat is nagyon szeretem.Racing.hu:-Csapaton belül van e valami változás?B.N: A navigátorom ismét Kozma Laci lesz, a szerelők is a régiek viszont ők a miskolci versenytől kezdődően nagy fába vágták a fejszéjüket, mert rajtam kívül még 2 db Rallye2-es BMW-s harcosnak is szerelnek, úgyhogy igen nagy lesz a logisztika.Hajrá Norbi akkor csak előre és 7000 -es fordulat fölött !

    Rally OB

  • 2013.04.01. 21:36
    Racing.hu: Mikor születtél? Tián: 1976. augusztus 13. Racing.hu: Nem tartozol a fiatal autóversenyzők közé. De kivel és mikor is kezdtél versenyezni?Tián: Szerelni kezdtem 1992-ben és 1995-ben álltam először rajthoz navigátorként, Szabados Janó Művész úrral, egy A-1300-as Opel Corsával.Racing.hu: Mióta mentek együtt Ádámmal?Tián: Ádámmal a második teljes szezonunkat kezdjük. 2011 októberében kezdtünk el együtt dolgozni.Racing.hu: Az idén egy magasabb kategóriában próbáltok szerencsét. Mennyi és milyen eséllyel vágtok bele az évbe?Tián: Igen egyel feljebb léptünk és egy R3 ... teszt?Tián: Az autó készen van, az első teszten sikerült a gyermekbetegségeit kiküszöbölni és az alapbeállítások is megvannak már. Szerdán vár ránk egy hosszabb gumi és futómű teszt valamint egy éjszakai lámpás száguldás. Lévai Ferkó csapata építette a Zero Fighter 3.0-t. Havassy Péter készítette a motort és mondhatom pokoli erős lett, ezúton is köszi "Sherriff"! Elsőre is nagyon tetszett a kocsi, másodikra még jobban és így tovább. Tényleg kiemelkedő színvonalon épített autóról van szó, tele magyar innovációval és ötletességgel, ami elengedhetetlen ha bajnok akarsz lenni!Racing.hu: Külföld ... vagy Magyarország?Tián: Egyelőre itthon versenyzünk és az év második felében tervezzük az EB szereplést. Racing.hu: Meddig szeretnéd csinálni?Tián: Miért nem azt kérdezed meddig fogom? Ameddig levegőt kapok! Kb. nem tovább...Racing.hu: Szeretitek Egert?Tián: Eger városa nagyon szép, magát a várost kedvelem, de eddig nem sok örömöm leltem az Eger Rallyekon Legutóbb sikerült ugyan nyerni, de összességében a rossz emlékek vannak többségben, sajnos. Számomra olyan kicsit mint a Bermuda háromszög, ha átjutottam rajta akkor bármi lehet!Racing.hu: Köszönöm a válaszokat és sok

    Rally OB

  • 2013.03.14. 12:25
    Racing.hu: Szia Zoli!Erdei Zoltán: Szia :-)Racing.hu: Mi újság veletek, hogy telt a szünet, illetve készültök-e az évadra?Erdei Zoltán: Munkával telt, és készülünk. Az autót teljesen, újra az utolsó csavarig szétszedtük, és minden fődarabot lerevízióztunk. Igazából mondhatom azt, hogy mindenből újat kapott az autó. A motor teljesen fel lett újítva, pénteken hoztam el, de már nagyon várom, hogy beemeljük, és indítsuk. Nem vagyok még apuka, de valami ilyen érzés lehet, amikor először felsír a babád :-D De a cserélt alkatrészek listája nem férne fel egy A/4-es lapra, szóval nem sorolom fel. A ... végáttételtől kezdve a fékolaj tartályig mindent kicseréljük. Szóval megint egy teljesen új autóval fogunk indulni. Miskolcon… :-)Racing.hu: Ne viccelj már! Miskolcon? Egerbe akkor nem jöttök?Erdei Zoltán: Nem. Az egész holtszezon azzal ment el itt a rallye nagy magyar valóságába, hogy valami újat, jobbat, és versenyző centrikusabbat csináljanak. Pénzes úrnak konkrét elképzelései voltak, hogy hogy lesz a rallye felébresztve a kómából. Azt is mondta, hogy ez nem mindenkinek fog tetszeni, hát igen, ebben igaza volt. Évek óta küzdünk mi Rallye2-es versenyzők, hogy a versenyek két napnál tovább ne tartsanak A Rallye2 A/6 géposztályának 2011-es bajnoka jót is mondott meg nem is. A 2012-es egyetlen Rallye2-es versenyéhez viszonyítva dupla annyit láthatjuk majd idén, de ez még mindig csak két futam lesz. Tehát örülünk is meg nem is. Zoli beszélt a részletekről a Racing.hu-nak.

    Rallye2

  • 2013.02.20. 22:40
    Time is money - ahogy az angol mondaná. Ha nem érsz rá eljönni de érdekel a téma, vagy csak pusztán kíváncsi vagy mi történik a Sportok Házában akkor kattanj ránk! A Racing.hu-n élőben követheted az eseményeket.

    Rally OB, Rallye2, Historic

  • 2013.01.20. 19:51
    A Racing.hu csapata a helyszínen követte végig a Közgyűlésen történteket. Íme az események, időrendi sorrendben.

    Rallye2, Rally OB

  • 2013.01.11. 10:20
    Racing.hu: Először is gratulálni szeretnénk az új autóhoz, ami remélhetőleg hozzásegít titeket az álmaitok megvalósításához. De mi a helyzet a BMW-kkel, úgy tudjuk megérkeztek a konténerekkel.Zengő Zoltán: A BMW-ket mindenek előtt megjavítjuk, eltávolítjuk a Makaóban keletkezett sérüléseket, majd ezek után értékesíteni szeretnénk őket. Racing.hu: Milyen támogatást fogtok kapni a Hondától, vagy a JAS-tól?Zengő Zoltán: A JAS-tól semmilyen támogatást nem kapunk, mivel a JAS a Hondának az alvállalkozója, úgy is mondhatnánk, hogy a gyári csapata. Mi a Hondával állunk szerződésben. A JAS a Honda ... számára készíti a versenyautókat, ők fejlesztik a karosszériát. Az a szerződés, amit a Hondával kötöttünk az minden gyári támogatást megad a számunkra: belenézhetünk az összes adatba, megkapjuk az összes teszteredményt, mindent, ami az autó frissítését, modernizálását jelenti, a legújabb technikai módosításokat a mi autónkon is alkalmazzák a japán cég szakemberei. Maximális támogatottságban részesítenek minket. Racing.hu: Szerinted mire számíthattok ezzel az autóval 2013-ban? Zengő Zoltán: Nagyon bízunk benne, hogy ez az autó felveszi mindenkivel a versenyt, és megtöri a Chevrolet egyeduralmát. Az ... biztos, hogy a 2013-as év nem lesz egy könnyű menet, de a hosszú távú stratégiánknak és a terveinknek a megvalósításához - miszerint 2014-ben szeretnénk egy abszolút világbajnoki címet nyerni- mindenképpen váltanunk kellett és úgy gondoljuk, hogy ehhez a technikai hátteret a Honda tudja megadni számunkra. Racing.hu: Mint tudjuk, hogy a BMW hátul hajt, a Honda pedig elől. Ez nem lesz újdonság Norbi számára, hiszen rengeteget versenyzett már elsőkerékhajtású autókkal is. De mit gondolsz, melyik fekszik neki jobban? Zengő Zoltán: Norbi az elsőkerekes autókon nőtt fel, jól bánik velük és szinte az ... összes bajnoki címét ilyen technikával érte el. Két éve, 2011 óta BMW-vel megy, de nem hiszem, hogy emiatt bármilyen problémánk lehetne, biztos vagyok benne, hogy pillanatok alatt vissza fog szokni az elsőkerekes autóhoz.  Racing.hu: Láttátok már az új autótokat, vagy esetleg egy próbakör is belefért a Hondával való ismerkedésbe? Szerződés már van, de hogy áll jelenleg ez a projekt? Zengő Zoltán: Láttuk az autót már, 2012-ben többször is a mellettünk lévő boxban volt. Láttuk az odaadást, a japán precizitást, ahogy kezelték a japán mérnökök az egész autót. A JAS motorsport szerelői is mindent ... országokban, különböző prominens személyiségekkel, vagy helyi hősökkel. Racing.hu: Óriási változás ez egy történelminek mondható eredmény után, amiben rengetegen voltak a segítőitek. Zengő Zoltán: Igen. Ezt bizony egyedül nem valósíthattuk volna meg ezért nagyon-nagyon nagy köszönettel tartozom a BMW Magyarországnak és a BMW Motorsportnak, hogy lehetővé tették számunkra ezt a két szenzációs és sikeres évet. Segítségükkel érhettünk végig és érhettük el Magyarország valamint a Zengő Motorsport egyik legnagyobb, legszebb autósport eredményét, a 2012-es WTCC privát világbajnoki címét. Óriási köszönet illeti Bombaként robbant a jó hír, hogy Michelisz Norbi 2013-ban gyári fejlesztésű Hondával vág neki a WTTC idei évadának. A hír értékét mi sem növeli jobban, hogy Tarquinin és Monteirón kívül egyedül a Zengő Motorsport privát világbajnok pilótája körözhet majd ilyen technikával ebben az évben. A részletekről Zengő Zoltánt faggatta a Racing.hu.

    WTTC, Túraautó Világbajnokság

  • 2012.12.31. 09:44
    Minden kedves Olvasójának sikerekben és gyorsasági kilométerekben gazdag boldog új évet kíván a Racing.hu szerkesztősége!Racing.hu
  • 2012.12.23. 23:13
    Kellemes karácsonyi ünnepeket és boldog új évet kíván minden Olvasójának a megújult Racing.hu csapata!Racing.hu
Előző 1 / 4 Következő