hangulat uralkodott a városon, szervezőként öröm volt látni vendégeink és a kilátogató nézők csillogó tekintetét.Ugyan a Metabond színeiben induló Klausz Kristóf – Papp Tamás páros a vasárnapi Rábaringen egy apró hiba miatt feladni kényszerült a versenyt, nagyon szurkoltunk és büszkék vagyunk a fiúk teljesítményére! A Győr Rallyt Csomós Miklós és Bán Viktor nyerte, de avattunk vasárnap magyar bajnokot is Vincze Ferenc és Percze Nándor személyében. A Győr Rally megszervezésére irányuló támogatásunkat nem csak az idei évre terveztük, szeretnénk a jövőben egyre nagyobb mértékben hozzájárulni a Klausz Kristóf Papp Tamás
Keresés
Találatok száma: 37- 2017.11.16. 16:39. Nem is tudok olyan körülményt, ami nem volt más az Ő megszokott versenyzéséhez képest. Nem voltak jó időeredményeink, de most nem is volt ez a cél. Az volt a cél, hogy tisztelegjünk Bálint Gabriella emléke előtt. Ladából átülni, ez kemény virtust jelent. Gyengébb az autó, ez is tény. Nem hátul hajt, hanem elől, és nehezebb is. Akkor az itinert máshogy kell a Papp Tominak olvasni, mint Berényi Lacinál. Összegezve egy hatalmas vakrepülés volt, de kiválóan megoldották a legények. Technikai gond mentes volt a versenyetek?- Ha már kérdezed, igen volt technikai gondunk. Mégpedig lényeges. Az Galambos Gábor Pap Tamás
- 2017.03.15. 15:19lehető legszélesebb íven, leggyorsabban lehet kanyarodni. Mesélnél az eddig rally-s pályafutásodról, eredményeidről?- Ez az autós szenvedély pici gyerekkoromtól végig kíséri az életemet. Első rallye-s élményeimet Trabantokkal szereztem, amiket egyetemi ösztöndíjból tartottam fenn a 90-es évek végén. Néhány évig Papp Robinak navigáltam egy Ladában, majd Rádli Józsival és egy Peugeot 306-sal teljesítettem életem első 1. osztályú bajnokságát 2004-ben. Következett Szabó Bencével és a Start-Autó Suzuki Teammel a Suzuki profi csapata, akivel volt szerencsém menni a Suzuki Ignis kupában és a Super Március 19-én újra felölti Tamás a verseny overálját és harcba száll az idő és a sporttársak ellen a debreceni Gázvezeték úti Salak Arénában. Géczy Tamás
- 2014.11.03. 15:38; 1:48:27,08. Ördögh Miklós–Angyal Tamás Ford Escort XR3i E2 1:49:39,59. Leitgéb Judit–Klézli Szabolcs Renault 5 Alpine Turbo E4 1:51:23,8MECSEK RALI HISTORIC REPLICA VÉGEREDMÉNYE (NEM HIVATALOS):1. Merencsics Árpád–Kulcsár Dániel Suzuki Swift Gti MK1 R1 1:27:32,12. Szabó Laci–Illés Peti Lada VFTS R1 1:27:35,83. Veréb Zoltán–Papp Tamás Lada VFTS R1 1:28:16,34. Király Gábor–Molnár Alexandra   ... PILISVÖRÖSVÁR RALI REPLICA VÉGEREDMÉNYE (NEM HIVATALOS)1. Váradi György–Laboncz László Mercedes 124CE R3 26:37,52. Veréb Zoltán–Papp Tamás Lada VFTS R1 27:23,83. Kiscsatári Imre–Siroki Zoltán Lada VFTS R1 28:24,8AZ ORSZÁGOS HISTORIC RALIBAJNOKSÁG EGYÜTTMŰKÖDŐ PARTNEREIIharos és Goller Kft., Kumho ... –Bruckner duó Skoda 120-as és az Ördögh–Angyal duó Ford Escortja előtt. „Egész héten kúráltam magam, hogy a versenyre meggyógyuljak, nem tudom, hogy ez sikerült-e, de a versenyautóban nem volt semmi bajom. A negyedik fokozatunk az első gyorsasági után tönkre ment, de így is nagyon élveztük a versenyt” – mondta Wirtmann Ferenc.Replicában a Mecsek Ralin kieső Váradi–Laboncz kettős nyert Mercedes 124 CE-vel a Veréb–Papp duó valamint a Kicsatári–Siroki kettős Lada VFTS-e előtt.MECSEK RALI HISTORIC VÉGEREDMÉNYE (NEM HIVATALOS):1. Wirtmann Ferenc–Barna György Ford Escort RS2000 Mk.1.   ... ; C3 1:26:26,32. Kövesdán András–Varga László Porsche 911 SC D4 1:28:21,63. Lévai Ferenc–Csányi Botond Opel Kadett C Coupé D3 1:29:50,64. Kenderesi Árpád–Gyors László Lada 2101 D2 1:40:15,15. Tóth István–Bruckner Viktor Skoda S120 S C2 1:42:23,96. Kátai Tamás–Sárdi Zoltán Fiat 131 Abarth Gr4 D3 1:42:25,87. Lukács Zsolt–Gulyás Katalin Skoda 110 L Rally C1   ... ;Lada VFTS R1 1:29:01,65. Csomor László–Harányi István Lada VFTS R1 1:29:21,16. Gyenes András–Schmidt Ádám Lada 2101 R1 1:34:31,6I. MANNOL PILISVÖRÖSVÁR RALI HISTORIC VÉGEREDMÉNYE (NEM HIVATALOS)1. Wirtmann Ferenc–Barna György Ford Escort MK2 D3 27:45,82. Tóth István–Bruckner Viktor Skoda 120 D3 33:28,73. Ördögh Miklós–Angyal Tamás Ford Escort XR3i E2 37:55,2I. MANNOL
- 2014.10.31.Feltették az ire a pontot Egy első és egy második hellyel tért haza a Veréb Zoltán, Papp Tamás, Lada VFTS trió az idei Országos Historic Rallye Bajnokság záró versenyéről, az I. Mannol Pilisvörösvár Rallyeról, ami annyit jelent, hogy 2014ben elhódították a Replica abszolút és az R1 kategória bajnoki címét. Mondhatjuk, hogy az év talán legsimább versenye volt, hiszen a srácok technikai probléma nélkül, jóízű autózással, egy gyönyörű környezetben és élvezetes pályákon mehettek múlt vasárnap. „Minden jó volt a hétvégén, a pályák is tetszettek, Csobánka pedig ... működött. A szervizben is szinte csak a kerék csavarokat kellett áthúzni.” folytatta Papp Tamás. A 2014es szezonban a csapat az Országos Historic Rallye Bajnokság Replica kategóriáját választotta, ami nagyon jó döntésnek bizonyult, hiszen egész évben a mezőny elejében tudtak autózni, és végül sikerült elhódítaniuk a Replica abszolút és az R1 kategória bajnoki címét is. „Jó szezonon vagyunk túl, és nagy eséllyel jövőre is ezt választjuk. Nagy öröm számunkra, hogy 2012 után újra bajnoki címet tudtunk nyerni, amiben ... nagy támogatást kaptunk mindenkitől. Itt szeretném megragadni az alkalmat, hogy köszönetet mondjak a csapatnak, a családjainknak, a barátainknak, a partnereinknek és a szurkolóinknak, hiszen nélkülük ez az eredmény nem jöhetett volna össze.” összegezte az évet Papp Tamás. Sokáig úgy volt, hogy a srácok részt vesznek a Waldviertel Rallye is, ám ezt leszavazták. Most egy kicsit pihennek, aztán újra feltűnnek majd az év végén a Mikulás és Szilveszter Rallyekon. A csapat együttműködő partnerei: Miczo Kft., Ambrózia Veréb Zoltán Papp Tamás Sári Péter Rally
- 2014.10.27.Az utolsóra marad a döntés Három hibás önindítóval és hat ponttal tért haza a Veréb Zoltán, Papp Tamás páros, a 48. Mecsek Rallyeról. A srácok ezzel az eredménnyel megerősítették a vezető helyüket a bajnokságban, és a hétvégi pilisvörösvári versenyre hagyták a döntést. Kicsit nehezen indult a páros versenye, az első és a második gyorson is apró hibák hátráltatták őket a jó időeredmények elérésében, de ennek ellenére megnyugtató helyen zárták a napot. „Nem úgy indult a verseny ahogyan szerettük volna, az első ... további értékes pontokkal térjünk haza, és ezt a célt sikerült teljesítenünk” – mondta Papp Tamás. Az Országos Historic Rallye Bajnokság pár napos szünet után Pilisvörösváron folytatódik, ahol a csapat egy jó eredménnyel megkoronázhatja az évet, és mind Replica abszolútban, mind R1 kategóriában megszerezheti a bajnoki címet. „Az utolsó versenyre maradt a döntés, és rajtunk kívül még két páros esélyes a bajnoki címekre. Mivel Merencsics Árpi távol marad a versenytől, ezért Szabó Lacival kell megküzdenünk” – zárta a beszélgetést Papp Tamás. A Veréb Zoltán Papp Tamás Sári Péter ORB, Rallye2, Historic
- 2014.10.20.Pécsett is bajnokok lehetünk, de erre azért kicsi az esély, úgyhogy továbbra is az éves összetett tartjuk szem előtt. Egy izgalmas és jó versenyt várok, mert Pécsett mindig az szokott lenni. A 48. Mecsek Rally időterve: Október 17. (péntek): GY1 – Pécs Pogány Airport/1, 17.00 GY2 – Árpádtető, 17.43 GY3 – Pécs Pogány Airport/2, 20.10 Október 18. (szombat) GY4 – Hetvehely/1, 11.48 GY5 – Orfű/1, 12.46 GY6 – Zobák/1, 14.24 GY7 – Hetvehely/2, 16.42 GY8 – Orfű/2, 17.40 GY9 – Zobák/2, 18.48 Az ORB állása 4 futamot követően: 1. Kazár Miklós, Szőke Tamás 2. Herczig Norbert, Bacigál Igor 3. Ollé Sándor, Tóth ... Zsolt 4. Krózser Menyhért, Papp György 5. Botka Dávid, Mihalik Péter 6. Spitzmüller Csaba, Laczkó László (Ford Fiesta R5) 72 pont (Skoda Fabia S2000) 55 pont (Ford Fiesta S2000) 41 pont (Mitsubishi Lancer EVO IX) 34 pont (Mitsubishi Lancer EVO IX) 34 pont (Mitsubishi Lancer EVO X R4) 29 pont Szőke Tamás Kazár Miklós Maxximum Racing Team ORB, Rallye2, Historic
- 2014.10.15.
- 2014.09.09. 10:49felkészülni. A nap hátralevő részére a rajtceremónia és a városi gyorsasági maradt, ami miden bizonnyal a hétvége fénypontja volt. „Szenzációs volt az első gyorsasági szakasz, nagy élmény volt rengeteg ember előtt versenyezni és érdekes volt látni, hogy akinek nem jutott állóhely, az a fákon kereste meg a páholyt” - mondta Papp Tamás, a navigátor.A szombati nap az hozta, amit a srácok vártak, két tréningezésből kellett menjenek az amúgy is nagyon nehéz és ismeretlen pályákon. „Nagyon nehéz verseny volt, ismeretlen terepen, folyamatosan tempós, dobálós és technikás pályákon menni, de ennek ellenére ... nagyon élveztük minden másodpercét” - mondta Veréb Zoltán. Az élmények mellett jutott azért rossz is a srácok számára, történt ugyanis, hogy az utolsó szakaszon a cél előtt három kilométerrel az egyik kanyarban beestek, és a futómű annyira megsérült, hogy fel kellett adják a versenyt.„Itt szeretném megragadni az alkalmat, és elmondani, nagyon jó érzés volt látni azt a rengeteg magyar zászlót, ami nagy löketet adott nekünk” - zárta a beszélgetést Papp Tamás. Fülig érő mosollyal tért haza a Veréb Zoltán, Papp Tamás páros az első közös nemzetközi historic versenyükről. A srácok az első perctől az utolsóig élvezték a cseh rendezőség és a rengeteg szurkoló szeretetét.VII. Star Rally Historic Barum Veréb Zoltán Papp Tamás Veréb Zoltán Papp Tamás
- 2014.06.13.
- 2013.11.11.
- 2013.11.11.
- 2013.05.14.
- 2013.01.13. 11:36etapitinert, jegyzetel, intézkedik, koordinál, infókat szerez, stb. Neki végig a toppon kell lenni. Engem ez a szerep fogott meg jobban. Racing.hu: Kiknek diktáltad az itinert és milyen autókban navigáltál eddig? Eldöntötted már, hogy meddig szeretnéd ezt csinálni?Géczy Tamás: Jó kérdés! Abba lehet ezt hagyni? 70 versenyen navigáltam eddig. Papp Robival kezdtem Ladával, majd Rádli Józsival és a 306-os Peugeottal mentünk teljes évadot már első osztályban. Aztán következett Szabó Bence és a Suzuki csapat. Ezek nagyon jó évek voltak, rengeteg versennyel, sok-sok élménnyel. Baksay-Szabó Ádámmal ... Racing.hu: Mesélj a 2012-es évadról. Mozgalmas volt?Géczy Tamás: A Rallye2-ben nem igazán, inkább a rallye szakágon belül. Na ott volt mindenféle a tavalyi évben. Elmaradt az Eger Rallye, kevés versenyző volt a versenyeken. jelentősen lecsökkent a szurkolók száma is. Rallye2-ben például több kategória értékelhetetlen volt az alacsony nevezőszám miatt, melyet igazából azok „szívtak” meg, akik végigversenyezték a futamokat, de mégsem kapták meg az érte járó pontjaikat. Ezeket a szomorú tényeket mindenki látta, ismeri. Meg vagyok róla győződve, hogy sikerül megteremteni azt az összefogást ... . Jó páran igyekeztünk segíteni nekik, hogy csak a versenyzéssel kelljen foglalkozniuk. Farkas Kálmán és Spuri jóvoltából hosszabb távokat tudtak teljesíteni. Kovács Kokó Sanyi a Rallye2 munkabizottság vezetőjeként lobbyzott, Salánki Gabi és a www.rallye2.hu interjúzott, fotózott önzetlenül és végtelen lelkesedéssel. Jómagam is próbáltam „pezsegni” a versenyeken, hogy minden versenyző megkapja azokat az infókat, amire szüksége van az adott rendezvénnyel kapcsolatban. Racing.hu: Mi várható a Te házad táján 2013-ban?Géczy Tamás: Előre látom, hogy nagyon fárasztó lesz. Olyan dolgokra ... kell időt szakítanom, melyet még soha életemben nem csináltam. Pelenkavásárlás, babakocsiválasztás, stb… A magánéleti projekt mellett elindult az új vállalkozásom is, úgyhogy nem unatkozok mostanában. Racing.hu: Szóval gyermek jön a házhoz? Mikor?Géczy Tamás: Június végére vagyunk kiírva, már nagyon várjuk az érkezését! Racing.hu: Mennyire befolyásolja a kis jövevény az idei évedet?Géczy Tamás: Szerintem, aki már túl van legalább egy gyerkőcön, az most egyből rávágná, hogy jelentősen! Én még előtte állok így csak sejtem, hogy átértékelődik sok minden az életemben. Valószínűleg a ... fontossági sorrendek is változni fognak. Racing.hu: Versenyzés? Kivel, hol?Géczy Tamás: 2012-ben dr. Forgács Barnabásnak navigáltam, akivel sikerült a BAZ-megyei Rallyesprint Bajnokságban 2. helyen végezni az éves értékelésben kategóriánkban. Szeretnénk indulni az idei évben is BMW-vel, de az még nem dőlt el, hogy milyen versenyeken, melyik bajnokságban. Mint nagyon sokaknak, nekünk is jelentősen befolyásolja a munkánk a versenyzésre szánt időnket. Szinte csak hétvégén tudunk időt szakítani a sportra.Racing.hu: Te pilótaként kezdted, de mi motivál a navigálásban?Géczy Tamás: Ez Géczy Tamás