System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object. at SimpleAdserver.AspNetClient.SimpleAdserverClient.GetZoneContent(Int64 zoneId, String contentTemplate, String emptyTemplate)

Keresés

Találatok száma: 37
Előző 1 / 2 Következő
  • 2017.11.16. 16:39
    . Nem is tudok olyan körülményt, ami nem volt más az Ő megszokott versenyzéséhez képest. Nem voltak jó időeredményeink, de most nem is volt ez a cél. Az volt a cél, hogy tisztelegjünk Bálint Gabriella emléke előtt. Ladából átülni, ez kemény virtust jelent. Gyengébb az autó, ez is tény. Nem hátul hajt, hanem elől, és nehezebb is. Akkor az itinert máshogy kell a Papp Tominak olvasni, mint Berényi Lacinál. Összegezve egy hatalmas vakrepülés volt, de kiválóan megoldották a legények. Technikai gond mentes volt a versenyetek?- Ha már kérdezed, igen volt technikai gondunk. Mégpedig lényeges. Az Galambos Gábor Pap Tamás

    Rally2

  • 2017.03.15. 15:19
    Beszélgetés Tamással a március 19-i Autós Salakshow előtt.Évek óta része vagy a magyar autósportnak. Navigátorként ismertelek meg, egy majd tíz évvel ezelőtti salakpályás körversenyen. Rikító citromsárga tűzálló overálban voltál, ott épp a bal egyben.Milyen autóval is fogod majd róni a köröket, és mit szeretsz a salakos csapatásban? - Ahogyan 10 éve is egy piros Suzukival, úgy idén is a "mi autónkkal" vágok neki a viadalnak. Akkoriban egy Suzuki Swift GTI volt az utcai autóm, most pedig csapatunk Swift Sportjának ülök be a vezető ülésébe. Az autó nem lesz ismeretlen számomra, hiszen már ... lehető legszélesebb íven, leggyorsabban lehet kanyarodni. Mesélnél az eddig rally-s pályafutásodról, eredményeidről?- Ez az autós szenvedély pici gyerekkoromtól végig kíséri az életemet. Első rallye-s élményeimet Trabantokkal szereztem, amiket egyetemi ösztöndíjból tartottam fenn a 90-es évek végén. Néhány évig Papp Robinak navigáltam egy Ladában, majd Rádli Józsival és egy Peugeot 306-sal teljesítettem életem első 1. osztályú bajnokságát 2004-ben. Következett Szabó Bencével és a Start-Autó Suzuki Teammel a Suzuki profi csapata, akivel volt szerencsém menni a Suzuki Ignis kupában és a Super ... között kiélhesse versenyzési vágyait, elsajátítsa a versenyzés alapjait és összemérhesse tudását kategória társaival. Akik pedig nem versenyzőként, hanem nézőként érdeklődnek a salakpályás körverseny iránt, március 19. vasárnapra egész napos, izgalmakban bővelkedő, látványos és benzingőzös szezonnyitó programot kínálunk a Gázvezeték utcán! Szurkoljunk közösen Géczy Tamásnak a március 19-i Autós Salakshwo-n debrecenben!- Hajósi Miklós - Március 19-én újra felölti Tamás a verseny overálját és harcba száll az idő és a sporttársak ellen a debreceni Gázvezeték úti Salak Arénában. Géczy Tamás

    Salakpályás körverseny

  • 2014.11.03. 15:38
    ;  1:48:27,08. Ördögh Miklós–Angyal Tamás    Ford Escort XR3i    E2    1:49:39,59. Leitgéb Judit–Klézli Szabolcs    Renault 5 Alpine Turbo    E4    1:51:23,8MECSEK RALI HISTORIC REPLICA VÉGEREDMÉNYE (NEM HIVATALOS):1. Merencsics Árpád–Kulcsár Dániel    Suzuki Swift Gti MK1    R1    1:27:32,12. Szabó Laci–Illés Peti    Lada VFTS    R1    1:27:35,83. Veréb Zoltán–Papp Tamás    Lada VFTS    R1    1:28:16,34. Király Gábor–Molnár Alexandra     ... PILISVÖRÖSVÁR RALI REPLICA VÉGEREDMÉNYE (NEM HIVATALOS)1. Váradi György–Laboncz László    Mercedes 124CE    R3    26:37,52. Veréb Zoltán–Papp Tamás    Lada VFTS    R1    27:23,83. Kiscsatári Imre–Siroki Zoltán    Lada VFTS    R1    28:24,8AZ ORSZÁGOS HISTORIC RALIBAJNOKSÁG EGYÜTTMŰKÖDŐ PARTNEREIIharos és Goller Kft., Kumho ... –Bruckner duó Skoda 120-as és az Ördögh–Angyal duó Ford Escortja előtt. „Egész héten kúráltam magam, hogy a versenyre meggyógyuljak, nem tudom, hogy ez sikerült-e, de a versenyautóban nem volt semmi bajom. A negyedik fokozatunk az első gyorsasági után tönkre ment, de így is nagyon élveztük a versenyt” – mondta Wirtmann Ferenc.Replicában a Mecsek Ralin kieső Váradi–Laboncz kettős nyert Mercedes 124 CE-vel a Veréb–Papp duó valamint a Kicsatári–Siroki kettős Lada VFTS-e előtt.MECSEK RALI HISTORIC VÉGEREDMÉNYE (NEM HIVATALOS):1. Wirtmann Ferenc–Barna György    Ford Escort RS2000 Mk.1.   ... ;  C3    1:26:26,32. Kövesdán András–Varga László    Porsche 911 SC    D4    1:28:21,63. Lévai Ferenc–Csányi Botond    Opel Kadett C Coupé    D3    1:29:50,64. Kenderesi Árpád–Gyors László    Lada 2101    D2    1:40:15,15. Tóth István–Bruckner Viktor    Skoda S120 S    C2    1:42:23,96. Kátai Tamás–Sárdi Zoltán    Fiat 131 Abarth Gr4    D3    1:42:25,87. Lukács Zsolt–Gulyás Katalin    Skoda 110 L Rally    C1   ... ;Lada VFTS    R1    1:29:01,65. Csomor László–Harányi István    Lada VFTS    R1    1:29:21,16. Gyenes András–Schmidt Ádám    Lada 2101    R1    1:34:31,6I. MANNOL PILISVÖRÖSVÁR RALI HISTORIC VÉGEREDMÉNYE (NEM HIVATALOS)1. Wirtmann Ferenc–Barna György    Ford Escort MK2    D3    27:45,82. Tóth István–Bruckner Viktor    Skoda 120    D3    33:28,73. Ördögh Miklós–Angyal Tamás    Ford Escort XR3i    E2    37:55,2I. MANNOL

    Rally

  • 2014.10.31.
    Feltették az i­re a pontot Egy első és egy második hellyel tért haza a Veréb Zoltán, Papp   Tamás,   Lada   VFTS   trió   az   idei   Országos   Historic   Rallye   Bajnokság záró versenyéről, az I. Mannol Pilisvörösvár Rallye­ról,   ami annyit jelent, hogy 2014­ben elhódították a Replica abszolút   és az R1 kategória bajnoki címét.  Mondhatjuk, hogy az év talán legsimább versenye volt, hiszen a  srácok technikai probléma nélkül, jóízű autózással, egy gyönyörű  környezetben és élvezetes pályákon mehettek múlt vasárnap. „Minden jó volt a hétvégén, a pályák is tetszettek, Csobánka pedig ...   működött.   A   szervizben   is  szinte csak a kerék csavarokat kellett áthúzni.”  ­ folytatta Papp  Tamás. A   2014­es   szezonban   a   csapat   az   Országos   Historic   Rallye  Bajnokság   Replica   kategóriáját   választotta,   ami   nagyon   jó  döntésnek   bizonyult,   hiszen   egész   évben   a   mezőny   elejében  tudtak autózni, és végül sikerült elhódítaniuk a Replica abszolút és  az R1 kategória bajnoki címét is. „Jó   szezonon   vagyunk   túl,   és   nagy   eséllyel   jövőre   is   ezt  választjuk. Nagy öröm számunkra, hogy 2012 után újra  bajnoki  címet   tudtunk   nyerni,   amiben ...   nagy   támogatást   kaptunk  mindenkitől.   Itt   szeretném   megragadni   az   alkalmat,   hogy  köszönetet   mondjak   a   csapatnak,   a   családjainknak,   a  barátainknak,   a   partnereinknek   és   a   szurkolóinknak,   hiszen  nélkülük ez az eredmény nem jöhetett volna össze.” ­ összegezte  az évet Papp Tamás. Sokáig úgy volt, hogy a srácok részt vesznek a Waldviertel Rallye  is,   ám   ezt   leszavazták.   Most   egy   kicsit   pihennek,   aztán   újra  feltűnnek majd az év végén a Mikulás és Szilveszter Rallye­kon. A   csapat   együttműködő   partnerei:  Miczo   Kft.,   Ambrózia Veréb Zoltán Papp Tamás Sári Péter Rally
  • 2014.10.27.
      Az utolsóra marad a döntés Három hibás önindítóval és hat ponttal tért haza a Veréb Zoltán,  Papp Tamás páros, a 48. Mecsek Rallye­ról. A srácok ezzel az   eredménnyel megerősítették a vezető helyüket a bajnokságban,   és a hétvégi pilisvörösvári versenyre hagyták a döntést.  Kicsit   nehezen   indult   a   páros   versenye,  az   első   és   a   második  gyorson   is   apró   hibák   hátráltatták   őket   a   jó   időeredmények  elérésében,   de   ennek   ellenére   megnyugtató   helyen   zárták   a  napot. „Nem   úgy   indult   a   verseny   ahogyan   szerettük   volna,   az   első ...  további értékes pontokkal térjünk haza, és ezt a célt sikerült  teljesítenünk” – mondta Papp Tamás. Az   Országos  Historic  Rallye  Bajnokság   pár   napos  szünet  után  Pilisvörösváron   folytatódik,   ahol   a   csapat   egy   jó   eredménnyel  megkoronázhatja az évet, és mind Replica abszolútban, mind R1  kategóriában megszerezheti a bajnoki címet. „Az utolsó versenyre maradt a döntés, és rajtunk kívül még két  páros   esélyes   a   bajnoki   címekre.   Mivel   Merencsics   Árpi   távol  marad a versenytől, ezért Szabó Lacival kell megküzdenünk”  –  zárta a beszélgetést Papp Tamás. A Veréb Zoltán Papp Tamás Sári Péter ORB, Rallye2, Historic
  • 2014.10.20.
    Pécsett is bajnokok lehetünk, de erre azért kicsi az esély, úgyhogy továbbra is az éves összetett tartjuk szem előtt. Egy izgalmas és jó versenyt várok, mert Pécsett mindig az szokott lenni. A 48. Mecsek Rally időterve: Október 17. (péntek): GY1 – Pécs Pogány Airport/1, 17.00 GY2 – Árpádtető, 17.43 GY3 – Pécs Pogány Airport/2, 20.10 Október 18. (szombat) GY4 – Hetvehely/1, 11.48 GY5 – Orfű/1, 12.46 GY6 – Zobák/1, 14.24 GY7 – Hetvehely/2, 16.42 GY8 – Orfű/2, 17.40 GY9 – Zobák/2, 18.48 Az ORB állása 4 futamot követően: 1. Kazár Miklós, Szőke Tamás 2. Herczig Norbert, Bacigál Igor 3. Ollé Sándor, Tóth ... Zsolt 4. Krózser Menyhért, Papp György 5. Botka Dávid, Mihalik Péter 6. Spitzmüller Csaba, Laczkó László (Ford Fiesta R5) 72 pont (Skoda Fabia S2000) 55 pont (Ford Fiesta S2000) 41 pont (Mitsubishi Lancer EVO IX) 34 pont (Mitsubishi Lancer EVO IX) 34 pont (Mitsubishi Lancer EVO X R4) 29 pont Szőke Tamás Kazár Miklós Maxximum Racing Team ORB, Rallye2, Historic
  • 2014.10.15.
     hét múlva esedékes I. Mannol  Pilisvörösvár Rallye­n.  „Vezetjük  a  bajnokságot  abszolútban  és  kategóriában  is,  és  ez  megnyugvásra ad okot a hátralevő két verseny előtt. Matekoztunk  egy   keveset   mostanában,   több   lehetséges   célba   éréssel   is  számoltunk, és arra jutottunk, hogy Pécsen a biztos pontszerzés  mellett a kocsira is vigyáznunk kell, hiszen pár nap különbséggel  két   versenyt  rendeznek  Historicban.”  –   kezdte   a   beszélgetést  Papp Tamás.  A pályák tekintetében a megszokott pécsi utak mindenki számára  ismerősek   lesznek,   egy   kivételével,   hiszen   a ...   prológot   a   pláza  parkolóból a reptérre viszik a szervezők. „Láttunk   videót   a   reptéri   pályáról,   és   őszintén   megmondom,  nagyon nem szeretjük az ilyesfajta szlalom pályákat, mint ahogy a  zobáki  pálya   sem   tartozik   a   kedvenceink  közé.”  –   tette   hozzá  Veréb Zoltán. A   2014­es   Országos   Historic   Rallye   Bajnokság   Replica  abszolútjának állása négy verseny után: 1. Veréb Zoltán – Papp Tamás – Lada VFTS 26 pont 2. Szabó László – Illés Péter – Lada VFTS 18 pont 3. Stepán Árpád – Bán Viktor – Lada 2101 18 pont 4. Szecsődi András – Major Erik – Alfa Romeo GTV6 18 pont ... A   2014­es   Országos   Historic   Rallye   Bajnokság   R1  kategóriájának állása négy verseny után: 1. Veréb Zoltán – Papp Tamás – Lada VFTS 30 pont 2. Szabó László – Illés Péter – Lada VFTS 20 pont 3. Stepán Árpád – Bán Viktor – Lada 2101 18 pont 4. Merencsics Árpád – Varga Sándor – Suzuki Swift GTI 18  pont A   csapat   együttműködő   partnerei:  Miczo   Kft.,   Ambrózia  Cukrászda, Rolling Wash ­ A Gördülő Autómosó, Mirage étterem  és   kávézó,   Vents   Hungary   Bodorvent,   Somfai   Munka   és  Tűzvédelem, Dekorfashion ... A számok bűvöletében A 2014­es szezon utolsó előtti felvonásához érkezett az Országos   Historic   Rallye   Bajnokság,   ahol   a   Veréb,   Papp   páros   számára   továbbra is a biztos pontszerzés a cél.  A szeptemberi csehországi VII. Star Rally Historic verseny előtt, a  páros   egy   hónappal   a   Baranya   Kupán   versenyzett   utoljára  Magyarországon,   ahol   sikerült   tovább   erősíteni   mind   a   Replica  abszolút, mind pedig az R1 kategória vezető pozícióját, és mivel a  Budapest Rallye elmaradt, így nem a legpatinásabb pécsi viadalon  ér véget a bajnokság, hanem a két Veréb Zoltán Papp Tamás Sári Péter
  • 2014.09.09. 10:49
    felkészülni. A nap hátralevő részére a rajtceremónia és a városi gyorsasági maradt, ami miden bizonnyal a hétvége fénypontja volt. „Szenzációs volt az első gyorsasági szakasz, nagy élmény volt rengeteg ember előtt versenyezni és érdekes volt látni, hogy akinek nem jutott állóhely, az a fákon kereste meg a páholyt” - mondta Papp Tamás, a navigátor.A szombati nap az hozta, amit a srácok vártak, két tréningezésből kellett menjenek az amúgy is nagyon nehéz és ismeretlen pályákon. „Nagyon nehéz verseny volt, ismeretlen terepen, folyamatosan tempós, dobálós és technikás pályákon menni, de ennek ellenére ... nagyon élveztük minden másodpercét” - mondta Veréb Zoltán. Az élmények mellett jutott azért rossz is a srácok számára, történt ugyanis, hogy  az utolsó szakaszon a cél előtt három kilométerrel az egyik kanyarban beestek, és a futómű annyira megsérült, hogy fel kellett adják a versenyt.„Itt szeretném megragadni az alkalmat, és elmondani, nagyon jó érzés volt látni azt a rengeteg magyar zászlót, ami nagy löketet adott nekünk” - zárta a beszélgetést Papp Tamás. Fülig érő mosollyal tért haza a Veréb Zoltán, Papp Tamás páros az első közös nemzetközi historic versenyükről. A srácok az első perctől az utolsóig élvezték a cseh rendezőség és a rengeteg szurkoló szeretetét.VII. Star Rally Historic Barum Veréb Zoltán Papp Tamás Veréb Zoltán Papp Tamás

    Rally

  • 2014.06.13.
    Historic a főcsapás Dupla versenynapból szimplával kell beérnie a Veréb Zoltán, Papp Tamás, Lada VFTS triónak a 2014-es Székesfehérvár Rally-n. A versenyzőpáros a versenykiírás megjelenése óta azon izgult, hogy megkapják e az esélyt, hogy szombaton murván, vasárnap pedig aszfalton száguldozhassanak, a két külön bajnokság versenyein, de sajnos az Országos Murva Rallye Bajnokságban 14-es kategóriájában nem jött össze az induláshoz kellő minimális öt fő, aki másnap Historicban indult volna. A srácok kicsit csalódottak, hiszen a pár héttel ezelőtt több kategóriatárs is ugyanezt szerette ... pályák közül csak az oroszlányi pályát ismerjük, legutóbb tavaly versenyeztünk rajta, de a többi szakaszt nem ismerjük, talán még átutazóban sem jártunk rajtuk.” – mondta Papp Tamás, majd folytatta: „Tíz autó van a kategóriánkban, talán ilyen erős mezőnyben még nem is versenyeztünk, de ez a nehézségek ellenére örömre is ad okot, hiszen így szép a játék. Természetesen a célunk az, hogy a Miskolcon megszerzett előnyünket Székesfehérváron tovább növeljük.” A csapat együttműködő partnerei: Miczo Kft., Ambrózia Cukrászda, Rolling Wash - A Gördülő Autómosó, Mirage étterem és kávézó, Vents Hungary Historic
  • 2013.11.11.
    fel sem merült bennem, hogy az abszolút második helyért versenyzünk. A célban nem volt kiírva idő, ezért félreálltunk és mondtam Papp Gyurinak, nézze már meg, mit jöttünk. Kazár navigátora, Szőke Tamás mondta, hogy adtunk nekik húszat, Herczignek 13-at. Végül a feleségemet hívtam fel, hogy mi lett a vége. Ő mondta, hogy másodikak lettünk. Nagyon örülök ennek az eredménynek. Az idén többször elkerült minket a szerencse, de nagyszerű érzés így, egy ilyen gyorsaságival és egy második helyezéssel befejezni a szezont. Ez volt az első versenyünk az S12-essel, ami az előző Subaru WRC-nkhez képest is ... MHH Rally Team, Subaru Impreza WRC S12 Mecsek Rali 2013. november 10. Krózser második lett a Mecsek Ralin Kiválóan sikerült Krózser Menyhért és Papp György bemutatkozása a Subaru Impreza WRC S12-vel. Az MHH Rally Team páros a Mecsek Rali utolsó gyorsaságiján a negyedikről a második helyre ugrott előre úgy, hogy csak a célban szembesültek vele, dobogós helyezésért harcoltak. Mivel ez a szakasz egyben erőgyorsasági is volt és második időt autóztak rajta, így 15 + 4 ponttal gazdagodtak, ami több volt, mint az idén eddig szerzett pontjaik száma. Krózser számára ez az abszolút második hely ... nyugodtan tudtam versenyezni, biztos voltam benne, hogy az autó tökéletes. Az eredményekből látszik, hogy az autó képes akár a győzelemre is. Ennyi teszttel és rutinnal a hátunk mögött most erre voltunk képesek, de nagyon örülünk ennek a második helynek, ami nagy lökést adott a csapatunknak. A Mecsek Rali végeredménye 1. Turán–Csökő, Ford Focus WRC, 1:10:24,3 2. Krózser–Papp, Subaru Impreza WRC +1:19,5 3. Herczig–Bacigal, Skoda Fabia S2000 +1:29,6 4. Kazár–Szőke, Citroën Xsara WRC +1:37,0 5. Bútor–Tagai, Peugeot 207 S2000 +2:43,1 6. Ollé–Czakó-Budai, Ford Fiesta S2000 +2:54,2 7. Balogh–Holczer ... , Mitsubishi Lancer Evo IX R4 +3:25,3 8. Spitzmüller–Juhász, Mitsubishi Lancer Evo X +3:54,7 9. Matics–Zejda, Mitsubishi Lancer Evo IX RS +4:15,8 10. Osváth–Farnadi, Mitsubishi Lancer Evo IX +4:46,7 Az erőgyorsasági végeredménye 1. Turán–Csökő, Ford Focus WRC, 15:42,9 2. Krózser–Papp, Subaru Impreza WRC +13,9 3. Herczig–Bacigal, Skoda Fabia S2000 +27,1 4. Kazár–Szőke, Citroën Xsara WRC +34,4 5. Ollé–Czakó-Budai, Ford Fiesta S2000 +40,0 Az MHH Rally Team együttműködő partnerei: Metál Hungária Holding Zrt., Carsystem Hungária Kft., Cégcentrum Kft., Marvin Watches, R-M professzionális festékek, Bernardo Krózser Menyhért Papp György MHH Rally Team Rally
  • 2013.11.11.
    utolsó kör talán egy előre megírt forgatókönyv szerint zajlott. Az égiek is azt gondolták, hogy még inkább meg kell dolgoznunk ezért a sikerért. Megettük. Kiváló mezőnyben, nagyszerű riválisok ellen, egy színvonalas bajnokságot nyertünk meg. Igazi csapatmunka volt, megcsináltuk, amiért egész esztendőben dolgoztunk. Madarat lehetne velem fogatni, olyan boldog vagyok. Azt hiszem ebben a helyzetben ez érthető. A 47. Mecsek Rali végeredménye: 1. Turán Frigyes, Csökő Zoltán 2. Krózser Menyhért, Papp György 3. Herczig Norbert, Bacigal Igor 4. Kazár Miklós, Szőke Tamás 5. Bútor Róbert, Tagai Róbert 6 ... . Ollé Sándor, Czakó-Budai Annamária Az Országos Rally Bajnokság végeredménye: 1. Kazár Miklós, Szőke Tamás 2. Herczig Norbert, Bacigal Igor 3. Turán Frigyes, Zsíros Gábor/Csökő Zoltán 4. Bútor Róbert, Tóth Imre/Tagai Róbert 5. Botka Dávid, Mihalik Péter 6. Krózser Menyhért, Fodor Géza/Papp György (Citroen Xsara WRC) 103 pont (Skoda Fabia S2000) 97 pont (Ford Focus WRC) 75 pont (Peugeot 207 S2000) 49 pont (Mitsubishi Lancer EVO IX) 44 pont (Subaru Impreza WRC) 34 pont (Ford Focus WRC) 1:10:24,3 (Subaru Impreza WRC) +1:19,5 (Skoda Fabia S2000) +1:29,6 (Citroen Xsara WRC) +1:37,0 (Peugeot 207 S2000 Kazár Miklós Szőke Tamás Maximmun Racing Team
  • 2013.05.14.
    kellő önbizalmat adhat Mikiéknek a folytatásra. Ráadásul két hónap múlva egy murvás hétvége következik Veszprémben. Kazár Miklósról köztudott, hogy a lazább útfajtát jobban kedveli, ráadásul a három aktív hajtás miatt a Xsara WRC-nek is fekszik majd az a verseny. Úgyhogy a két győzelem után, tovább támad majd az éllovas páros a bakonyi nyárban. A 19. Mojito Lemon Miskolc Rally végeredménye: 1. Kazár Miklós, Szőke Tamás (Citroen Xsara WRC) 1:12:21,5 2. Herczig Norbert, Bacigal Igor (Skoda Fabia S2000) +57,8 3. Balogh János, Holczer Dániel (Mitsubishi Lancer EVO IX) +1:48,5 4. Krózser Menyhért, Papp ... megoldanunk, nagyon jó lámpasorral rendelkeztünk, ami sokat segített a gyorsokon. Ésszel autóztunk, betartottuk a taktikai elképzeléseinket, ami a végső sikerhez vezetett. Nagyon koncentráltak voltunk, a 140 kilométer alatt még csak megsem csúsztunk. Egy kicsit elfáradtunk a végére, de nagyon jó érzés volt Miskolcon, a saját városomban ünnepelni. Kazár Miklós és Szőke Tamás a 19. Mojito Lemon Miskolc Rallyn a miskolci önkormányzat különdíját is átvehette, amit a legeredményesebb helyi versenyzőnek ajánlottak föl. A bajnoki pontokat tekintve pedig újabb komoly lépést tett előre a Maximmun Racing Team ... kettőse. Az utolsó szakasz megnyerésével ezúttal is 25 egységgel gyarapították az idei termést, tehát százszázalékos teljesítménnyel állnak az ORB élén. - Óriási hálával tartozunk a csapatnak, hiszen ismét egy tökéletes Xsara WRC-t bocsátottak a rendelkezésünkre - tette hozzá Szőke Tamás. - Nagyon nehéz verseny volt, az éjszakázás mellett, a másnapi esőzéssel, és még a jégveréssel is meg kellett birkóznunk. Az utolsó kör előtt emiatt elég sokat várakoztunk, de szerencsére ez nem ment a teljesítményünk rovására. Győztünk!!! Immáron másodszor ebben az évben, ami óriási eredmény. Csak titkon, vagy még Kazár Miklós Szőke Tamás Maximmun Racing Team Rally
  • Veréb Zoltán Papp Tamás
  • Veréb Zoltán Papp Tamás
  • Veréb Zoltán Papp Tamás
  • Veréb Zoltán Papp Tamás
  • Veréb Zoltán Papp Tamás
  • Veréb Zoltán Papp Tamás
  • 2013.02.21.
    Tamás Terep-rallye Varga Imre Csató Attila Papp Frank Garamvölgyi Zoltán Polgár László - - - - Etikai Bizottság Dr. Kaponya István Selmeczi György Dr. Petán Péter Oroszlán Tibor Dr.Hajas Barnabás - - Drag Kohári Zoltán Boldizsár István Groll Róbert Lajos Roland Vogelsinger Sándor - - - - Fegyelmi Bizottság Dr. Hajas András Dr. Fiedler Laura Ágnes Dr. Medveczky Gábor Dr. Morvai Attila Dr.Sélley Zoltán Dr. Glóner Péter (póttag) Gokart Hargitai Sándor Baló András Kovács István Locskai Lajos Márton László - - - - Bizottságvezető Sportfelügyelői Bizottság Kovács Péter Kassai András Sándor István Szántó ... MNASZ szakági- és sportbizottságai, tagjai Bizottságvezető Off-Road Budai Ferenc Majerszky Gábor ifj. Rabócsi Tibor Cselényi Balázs Ujházi Béla Radák Tímea Kárai Tamásné - - Autós Technikai Bizottság Guba István Balla Zoltán Feind Gábor Mikulás Róbert Szittya Tamás Tüskés László Gyorsasági Gáspár István Butyka György Major József Mink Zoltán Szabolcs Róbert Szigetvári Mátyás Venesz Ágnes - - Sportbírói Bizottság Demeter Magdolna Falics János Gazdag Takács Márta Horváth Ádám Tepliczky Péter Móni István Rallye Pénzes Zsolt ifj.Antalffy György Havassy Péter Kuhár Antal Pryma Zoltán Szittya MNASZ
  • 2013.01.13. 11:36
    etapitinert, jegyzetel, intézkedik, koordinál, infókat szerez, stb. Neki végig a toppon kell lenni. Engem ez a szerep fogott meg jobban. Racing.hu: Kiknek diktáltad az itinert és milyen autókban navigáltál eddig? Eldöntötted már, hogy meddig szeretnéd ezt csinálni?Géczy Tamás: Jó kérdés! Abba lehet ezt hagyni? 70 versenyen navigáltam eddig. Papp Robival kezdtem Ladával, majd Rádli Józsival és a 306-os Peugeottal mentünk teljes évadot már első osztályban. Aztán következett Szabó Bence és a Suzuki csapat. Ezek nagyon jó évek voltak, rengeteg versennyel, sok-sok élménnyel. Baksay-Szabó Ádámmal ... Racing.hu: Mesélj a 2012-es évadról. Mozgalmas volt?Géczy Tamás: A Rallye2-ben nem igazán, inkább a rallye szakágon belül. Na ott volt mindenféle a tavalyi évben.  Elmaradt az Eger Rallye, kevés versenyző volt a versenyeken. jelentősen lecsökkent a szurkolók száma is. Rallye2-ben például több kategória értékelhetetlen volt az alacsony nevezőszám miatt, melyet igazából azok „szívtak” meg, akik végigversenyezték a futamokat, de mégsem kapták meg az érte járó pontjaikat. Ezeket a szomorú tényeket mindenki látta, ismeri. Meg vagyok róla győződve, hogy sikerül megteremteni azt az összefogást ... . Jó páran igyekeztünk segíteni nekik, hogy csak a versenyzéssel kelljen foglalkozniuk. Farkas Kálmán és  Spuri jóvoltából hosszabb távokat tudtak teljesíteni. Kovács Kokó Sanyi a Rallye2 munkabizottság vezetőjeként lobbyzott, Salánki Gabi és a www.rallye2.hu interjúzott, fotózott önzetlenül és végtelen lelkesedéssel. Jómagam is próbáltam „pezsegni” a versenyeken, hogy minden versenyző megkapja azokat az infókat, amire szüksége van az adott rendezvénnyel kapcsolatban.  Racing.hu: Mi várható a Te házad táján 2013-ban?Géczy Tamás: Előre látom, hogy nagyon fárasztó lesz. Olyan dolgokra ... kell időt szakítanom, melyet még soha életemben nem csináltam. Pelenkavásárlás, babakocsiválasztás, stb… A magánéleti projekt mellett elindult az új vállalkozásom is, úgyhogy nem unatkozok mostanában. Racing.hu: Szóval gyermek jön a házhoz? Mikor?Géczy Tamás: Június végére vagyunk kiírva, már nagyon várjuk az érkezését! Racing.hu: Mennyire befolyásolja a kis jövevény az idei évedet?Géczy Tamás: Szerintem, aki már túl van legalább egy gyerkőcön, az most egyből rávágná, hogy jelentősen! Én még előtte állok így csak sejtem, hogy átértékelődik sok minden az életemben. Valószínűleg a ... fontossági sorrendek is változni fognak. Racing.hu: Versenyzés? Kivel, hol?Géczy Tamás: 2012-ben dr. Forgács Barnabásnak navigáltam, akivel sikerült a BAZ-megyei Rallyesprint Bajnokságban 2. helyen végezni az éves értékelésben kategóriánkban. Szeretnénk indulni az idei évben is BMW-vel, de az még nem dőlt el, hogy milyen versenyeken, melyik bajnokságban. Mint nagyon sokaknak, nekünk is jelentősen befolyásolja a munkánk a versenyzésre szánt időnket.  Szinte csak hétvégén tudunk időt szakítani a sportra.Racing.hu: Te  pilótaként kezdted, de mi motivál a navigálásban?Géczy Tamás: Ez Interjú Géczy Tamással, a Rallye2 Versenyzői Összekötőjével. Géczy Tamás

    Rallye2

Előző 1 / 2 Következő
System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object. at SimpleAdserver.AspNetClient.SimpleAdserverClient.GetZoneContent(Int64 zoneId, String contentTemplate, String emptyTemplate)