System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object. at SimpleAdserver.AspNetClient.SimpleAdserverClient.GetZoneContent(Int64 zoneId, String contentTemplate, String emptyTemplate)

Keresés

Találatok száma: 46
Előző 1 / 3 Következő
  • 2017.08.16. 22:09
    szekvenciális váltó, ami a végáttételtől és a motorfordulatszám tiltásától függően 130-220km/ó sebességre képes. A fékek nagyon jók, elöl 17-es kerekeknél kisebbek fel sem férnek.AKI KÍVÁNCSI AZ AUTÓRA, NAGYON SZÍVESEN LÁTOM A DEPÓBA!Aszfaltos verseny lesz, ahol előfutóként fogsz végig menni, esetleg a nézőknek autózva a kézi féket is meg meg húzogatod majd?- Igazából szeretek aszfalton versenyezni, négy év gokartozás után már a murvát is megszerettem mindkettőnek megvan a szépsége.Ettől az évtől viszont új terveink vannak, de erről még nem beszélhetek. Kövessétek facebook oldalamat és tekintsétek meg

    amatőr autóverseny

  • 2017.04.11. 23:16
    annyira leharcolta az utat az ORB mezőnye. Sok helyen „zizis” volt a pálya, de én szeretem az olyan kihívásokat, amikor sokat kell improvizálni. Egyszer megforogtunk Kánón, akkor elég sok másodperc bent maradt, de ezt leszámítva szinte teljesen kalandmentes volt a versenyünk. Mályinka is jó volt, a nyúlfarknyi Lyukóbányán pedig gyorsan átszáguldottunk, bemelegítettünk rajta a másik kettőre. A verseny első felében a kategóriatársakkal harcoltunk, de ők apránként kiestek, így gyakorlatilag az ölünkbe hullott az ötös géposztály győzelme. Sokáig emlékezetes hétvége lesz a miskolci, mert eddig még soha

    Rally2

  • 2016.09.16. 14:46
    Fábián Dani és Oláh Robi a problémákkal teli Székesfehérvár Rallye után csak egy kellemes autózásra, nagy csatákra és a biztos célba érkezésre vágyott a Baranya Kupán, de sajnos ez csak részben valósult meg. A srácok a Ladájukkal egy megcsúszás után az erdőben kötöttek ki, ahol egy nagy fa állta az útjukat és az is lehet, hogy az öles növény Daniék idei bajnokságának a végére is pontot rakott. Az autó komolyan megsérült, de a csapat sokat dolgozik rajta, hogy még ebben az évadban talpra állítsák a VFTS-t, amire ugyan csekély remény mutatkozik, de ha minden a tervek szerint alakul, akkor még

    Rallye2

  • 2016.08.29.
    keresztben az útról. Csak csúsztunk a füvön, ugyanolyan sebességgel, semmit sem lassulunk. Így keresztben átugro unk egy keresztúton. Mindez legalább száz méteren keresztül. Az autó oldala volt az eleje… Óriási, giga, ultra szerencsénkre sehol sem akadt meg, nagy nehezen megállt, de utána a csúszós fűről alig tudtunk visszajutni az útra. Pe nek egy oldallal kevesebb információt kelle beolvasnia, annyit jö ünk el a ól a pon ól, ahol elhagytuk az utat. Azt gondolom, hogy egy ilyet megúszni, hogy az autónak végül egy karcolása sem ese … Na, az óriási dolog, már győztünk! :)” A reggeli másfél perc és az es
  • 2016.08.11. 18:30
    célba érjünk. Persze, ha valami kupa az ölünkbe hullik annak tudunk örülni.Ezúton köszönöm Markó Tibinek a segítségét a rajthoz állásunkkal  kapcsolatban!Partnereink segítségét köszönjük! Fém és Műanyagfeldolgozó Kft., Kelet-Épszer Kft., Globál 66 Bt, Norton-4 Kft., Asajah Szinter Kft., Rally-Team Bt Püspökladány, Rallye2.hu, Sprint-Hungária Kft., FO-PU-MIX Kft., Olvisz 98 Kft., VR Hungary, KS Partner Kft., Kärcher, Thermo-Ciklon Kft., Bonymold Kft., Vinogrape Kft., DOMB Média Kft., W-Protect Kft., CM-Logisztikai Kft.- Hajósi Miklós -www.hajoka.hu

    Rally

  • 2016.08.04. 19:24
    , ahol többször bekopogott követőként Zamecz Norbi az elöl haladó autóba, hol jobbról, hol balról.Pro kategória-szintű csaták alakultak ki a Top4-ben is. Zamecz Norbert és Kiss Patrik őrült tempóban, hihetetlen szögeket autózva küzdöttek meg egymással, melyből Norbi került ki győztesen Patrik apró hibája miatt. Hasonlóan kemény harcot vívott egymással Bócsik Oszkár és Bauer Bence is, melyből végül Bócsik Oszkár került be az első hely megszerzésért vívandó összecsapásba.Szoros lett Zamecz Norbert és Bócsik Oszkár harca is, de még kiélezettebb volt Bauer Bence és Kiss Patrik csatája. A bírák kétszer ... menjek mindenkihez. Túl alacsony guminyomást választottunk, így nem tudtam sajnos lekezelni Krisztián kiváló stílusát, nagyon jól ment elöl haladóként. A visszahívásnál szerencsére már nem volt gond. A másik kedvencem a döntő volt, mely nagyon tempós csata volt, Énekes úr nagyon nagyot ment.”Találkozzunk legközelebb is a mindenki által oly nagyon várt Trackwood Drift Fesztiválon Máriapócson 2016. augusztus 26-án és 27-én, ahol a magyar drift elit mellett az EEDC legjobbjait is láthatjátok majd. Bővebb információ: Trackwood

    Drift

  • 2016.04.10. 21:19
    nélkül.Gondoltad volna a verseny előtt, hogy ilyen sikeresek lesztek?- A célban van vége a versenynek, és mivel nem indult szerencsésen a nap, ezért azt a taktikát választottuk, hogy a maradék gyorsaságikon autózunk egy jót, és akár a hátunkon is de a Parc Ferméig visszük a Puntót. Az igazat megvallva nagy szerencsénk volt, hiszen az ellenfeleink mind hibáztak, ezért nagyjából az ölünkbe hullott az első hely.Legközelebb hol találkozunk veletek?- Jövő hét végén indulunk egy futóversenyen, reméljük bírni fogjuk a 7 km-es "gyorsaságit", és tulajdonképpen ezzel kezdjük meg a felkészülést a Miskolc Rallyra. 

    Eger Rallye

  • 2015.12.26.
    A győzelem a fontos, nem a részvétel…  A Bakó Rally Team egyik Citroen C2R2 versenyautójával Percze Nándi és Apkó Andris indul. Nándi már anno tett egy próbát a kis méregzsákkal a Mátrában, és mivel tetszett neki, úgy gondolta a Szilveszter Rallye-n újra azzal csatázik. Tavaly már kipróbáltad egy futam alkalmával a Citroent, most ismét mellette döntöttél. Hogy jött az öltet? - Az autó nagyon tetszik, ugye már versenytempóban is mehettem vele. Jó kis kocsi, és úgy gondolom, hogy lehetne vele gyorsan menni, aki megtanulja a vezetését. Véleményem szerint egy meglepetés eredményt is össze Tiba Anita Szilveszter Rally
  • 2015.08.25.
    maradhassunk a bajnoki címért.' - nyilatkozo eltökélten Botka Dávid. ' Nehéz dolgunk lesz, hiszen a bajnoki tabellán elő ünk lévő cseh párosnak ez a futam a hazai versenye, de ha kellőképpen fel tudunk készülni a futamra, - márpedig mindent megteszünk, hogy így legyen, - akkor van reális esélyünk, hogy nyerjünk a kategóriánkban.' A murvás futamok után, az aszfaltos verseny elő a Mitsubishi Lancer Evo IX teljes felújításon ese át és egy teszten is kipróbálta már a versenyautót a pilóta: 'Az autónk sokkal jobb, mint volt. Más benzinre válto unk és e ől erősebb le az autónk. Jobb adatokat tudtunk kihozni duen ERC
  • 2015.05.07. 10:17
    Szombaton illetve vasárnap 1-1 verseny volt. Szombaton reggel, vasárnap késő délután. Szombaton 7. Helyről rajtoltam. A rajt most jól sikerült, az első körben feljöttem az 5 helyre, ám egy rossz döntés által visszább estem.Fokozatosan egyre lassabb lettem, ugyanis sok volt a fékerő elöl és nem tudtam úgy kanyarodni, ahogy kellett volna, folyamatosan nagyobb tempóval estem be a kanyarokba és leestem az ívről. Végül tizediként értünk be.Vasárnap már a korábbi problémát kiküszöbölve álltam rajthoz. A rajt nagyon jól sikerült, ám az öröm nem tartott sokáig. A második körben meglöktek

    Gyorsasági

  • 2015.05.04.
    szóval benne van, mindenhol meg kell tanulni autózni. Persze csak az a felhordás a normális az úton, ami a versenyautók által kerül oda, és nem a nézők segítségével, mert azért az nem vicces egyáltalán, hogy egyesek ezzel szórakoznak. A gumi az mar érdekesebb mutatvány, mert ilyet nem írunk az itinerbe, hogy gumi lehet az út közepén. Ez a versenyzők számára nem poénos, de annál inkább életveszélyes!!! Le kéne erről szokni a nézőknek!!! Mi a folytatás a továbbiakban? A Saxo új bódét kap? - Hát igen. A kisautó most új ruhát ölt, mert a régi elszakadt, és akkor már megkapja a kívánt erősítéseket is Tiba Anita Rallye2
  • 2014.09.11.
    idén is sikerült összehozni. Elégedettek vagytok? Gabó: - Jó időket tudtunk volna menni, ha még használni is lehet a váltót. Azt gondolom, hogy ezen a versenyen még bármi történhetett volna helyezés tekintetében. Egálokat is lehetett volna autózni, vagy csak kevesebbet kapni. Majd Budapest Rallyn. Barna: - Nem a 2. hellyel van a gond, hanem ahogy a második helyre kerülsz. Küzdjünk, harcoljunk, csatázzunk, és izzadjunk vért, azért kapjunk kupát, meg pontokat, ne csak úgy hulljon az ölünkbe. Az a kihívás, nem ez a kínlódás. Az az igazság, hogy szeretünk rendesen megvívni a jussunkért. 1-10-ig Tiba Anita
  • 2014.09.11. 11:35
    elmaradt.A célban vegyes érzések kavarogtak bennem, inkább a második helyért járó kupát vettem volna át, nem az elsőt. Antiék nagyon sokkal vezettek. Azzal, hogy kiestek, az ölünkbe hullott az első hely.Szabi kevés versenyt teljesített, mondhatjuk, hogy még kezdő navigátor, de büszke lehet magára, mert a gyorsaságikon csak két apró hibát vétett. Jól megoldott egy ilyen nehéz versenyt, új pilótával, főleg külföldön, le a kalappal.Kovács Szabolcs:Nagy izgalommal vártam a 40. Kassa Rally-t. Az autó nagyon jó volt, rettentően erős, emellett jóindulatúnak is éreztem. A szombati utolsó gyorsaságin az ... csapattársaink, Kovács Anti és Istovics Gergő balesete miatt álltunk annyit. Azaz az ölünkbe hullott az első hely. Keserédes örömöt éreztem, mert nem nekünk járt az első hely, nem mi dolgoztunk meg érte, hanem Antiék veszítették el. Viszont ez volt életem első kategória győzelme, aminek nagyon örültem, ráadásul Miki 16 éve már nyert itt kategóriát, az A5 után, most a P16-ban is győzött. Elképesztően jó volt végigmenni a 40. Kassa Rally-n, nagyszerű érzés volt dobogóra állni! Úgy indultunk neki ennek a versenynek, hogy autózunk egy jót, jól érezzük magunkat. Ez teljesült, sőt a hab a tortán, hogy egy

    ORB

  • 2014.08.03. 15:58
    , Kovács Bálint edzője„A rajt nem a legjobban sikerült, de se baj, majd ledolgozza a hátrányt, gondoltuk. Ez sikerült is, körről körre nagy csata volt a 2. és 3. helyért. Bálint keményen dolgozott, a technikás részeken mindig előnyre tett szert, a hosszú gyors részeken viszont mindig elbukta azt. Az utolsó körben végig elöl ment, egészen az utolsókanyar féktávjáig, ahol megérkezett az ellenfele, Bálint sajnos mögé került, a kigyorsításnál pedig a már elöl haladó rutinos róka egy pillanatra elvette a gázt, így kibillentette őt a ritmusból, és nem tudott a melegszélből kilépni a leintéskor. Szomorúan

    Super Moto

  • 2014.06.17. 12:12
    Szép szikrázó reggellel indult a nap, az időjósok nem beszéltek ilyen sötét fellegekről, felettünk most mégis beborult az ég. Az élmezőnyben szerettünk volna csatázni, de ehelyett a túlélésért küzdöttünk szombaton.Az első gyorsaságin talán óvatosabbak voltunk, úgy éreztem, hogy jobban csúszik a kelleténél. Első kör, az elöl haladóknál ez nem újdonság. A második gyorson kezdtük növelni a tempót, a pálya 3/4-én sikerült is ezt hozni, de a vége felé a váltónk megmakacsolta magát és 5. sebességi fokozatban maradt. Először azt hittük még a gyorsról sem tudunk kijönni, ennek ellenére sikerült

    ORB

  • 2013.09.27. 22:07
    erősített váltóbelsőt, lamellás versenydifit. A tervezett maximális teljesítmény 600LE,A kasztni be lett csövezve, kapott üvegszál ajtókat, polikarbonát üvegeket, karbon géptetőt, elöl hátul 6cm szélesítés került rá oldalanként, egyedi tervezés alapján.A 2012-es év sajnos nem a versenyzésről szólt, hanem a jelentősen megváltozott motorkarekterisztika miatt újra kellett tanulnom a driftet, és az úttörő szerepet is én vállaltam az első hazai SR22VET-el, így rengeteg gyerekbetegséget kellett leküzdeni, a sok szerelés miatt több versenyről is ki kellett maradni.Kunmadarason 2012 így is sikerült egy 3

    Drift

  • 2013.07.09. 12:33
    nyerte oly módon, hogy a továbbjutást már az első métereken az ölébe ejtette Zentai Sanyi. Az egész nap fantasztikusan autózó Zentai Sanyi ugyanis annyira túlvállalta magát a megindításnál, hogy a beforgást és a falnak ütközést elkerülendő kiegyenesedett és nem driftelt. Még egy csata volt a legjobb nyolcba kerülésért, mely harc nélkül dőlt el: Dely Domonkos ugyanis feladta a küzdelmet és nem indult Sándor Ádám ellen.A Top8-ból a legjobb négy közé először Szabó Szilárd jutott, aki Sándor Ádámot utasította maga mögé - minimális különbséggel. Ezt követően Roman Kolesar került be a dobogóért harcolók ... közé, ugyanis az ifjú vőlegénynél, Temesvári Péternél pontosabban és gyorsabban teljesítette a köröket mind elöl haladóként, mind üldözőként.Az előző máriapócsi verseny elmaradt döntő csatáját most megvívhatta Grózinger Zsolti és Szántó Niki, ahonnan az őrült tempóban és őrült szögeket vállaló Grózinger Zsolti jutott tovább. A Top4 utolsó kiadó helyét Xenikos Nassos szerezte meg azzal, hogy kiütötte gyorsabb és pontosabb körével Zalabai Zsoltit.A Top4 első összecsapása rengeteg izgalmat hozott. Grózinger Zsolti és az E500-zal induló Szabó Szilárd első csatáját "Édesapa" nyerte, ugyanis a pálya

    Drift

  • 2013.05.08.
    volna a magyar és a CEZ-bajnokságban is indulni, de sajnos nem tudunk egyszerre két helyen lenni. Végül úgy döntöttünk, hogy a CEZ-be már elég sok energiát öltünk, három futam után vezetjük a bajnokságot, amit jó lenne megtartani.” „A Saturnus Rali híres futam Szlovéniában, a historic-versenyzők körében is közkedvelt. Megint sok és erős ellenfelünk lesz, ráadásul úgy tűnik, hogy a CEZ-bajnoki címért folyó versenyben elsősorban osztrák versenyzőkkel kell megmérkőznünk, akik szintén indulnak ezen a ralin.” „Most sem lesz könnyű dolgunk, de a ralinak éppen ez a szépsége. A CEZ-értékelésben egy Textura Sport Club Historic
  • 2013.05.08. 08:11
    belsőkamerás felvételt akkor egy kicsit átérezhet velünk! Minden verseny valamilyen sztori köré épül, már várjuk, hogy a 2013-as Miskolc Rally milyen témát ad nekünk, mivel ez mindig csak ott derül ki! De egy BIZTOS, BÁRMI is történik mi nagyon jó hangulattal fogunk versenyezni, és nagyon fogunk örülni mindenkinek, akiktől kikapunk, akiknél gyorsabbak leszünk, azoknak a nézőknek akik szemmel láthatóan szeretnek és ha lenne ilyen akkor azoknak is akik nem szívlelnek minket. Mi játszani mentünk és megyünk minden versenyre! - Az elöl morog hátul kapar BMW Z4 M-etekkel volt-e

    Rally

  • 2013.04.18. 08:00
    rendben, akkor nagy a baj. Nekünk az autó hátuljában van beépítve a 15 literes tartály, direkt azért, hogy ne érjenek kellemetlen meglepetések, de most megtréfált minket, szétesett a cső. Onnantól fogva kerítések és fák között csúszkáltunk, alaposan vissza is kellett fognunk magunkat, de a lényeg az, hogy kiértünk a szelektívről, aminem mindenkinek sikerült.Vasárnapra felraktuk a murvagumikat, de éjjel esett, és mivel miviszonylag elöl mentünk, mi takarítottunk a többieknek. Az utolsó előtti szelektíven ráadásul majdnem ki kellett állnunk a versenyből, mert a homokbányában egy kanyarban a gátlónk ... tartályának alja kilyukadt, és a kipufogóra ömlött az olaj. Megálltunk, géptető fel, láttuk, hogy minden olajos, lelocsoltuk, hűtöttük még a rajtnál is, utána pedig kénytelenek voltunk nyitott ajtóval menni, mert teljesen megtelt a fülke füsttel. Végül be tudtuk fejezni a versenyt, bár jobb elöl csak egy gátlónk volt, de ez akkor már nem érdekelt.Tavaly a hosszú kihagyás után a verseny végére találtam meg a kormányt, idén viszont jó volt a taktikánk, egyenletes teljesítménytnyújtottunk az egész verseny során, és ez kifizetődött. Az összefoglaló videónkban (mely többek között a tereprali.com 

    Tereprally

Előző 1 / 3 Következő
System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object. at SimpleAdserver.AspNetClient.SimpleAdserverClient.GetZoneContent(Int64 zoneId, String contentTemplate, String emptyTemplate)