Keresés

Találatok száma: 55
Előző 2 / 3 Következő
  • 2023.07.07. 00:59
    Juhász Csaba az Mecsek rali után, Pásztor Tomi navigálásával indul egy Peugeot 208 R4-el a 43. Rally Internazionale del Casentino-n.

    Rally

  • 2023.06.23. 00:30
    56. Mecsek Rally - 2023.06.22.-24.Kronome Ákos - Pásztor TamásSkoda Fabia R2 - Andrew Motorsport Kft.12 gyors vár rátok két versenynap alatt, mely kb. 10 és 20 kilométer hosszúságúak. Mely gyorsok és miért tetszhetnek nektek és melyektől tartottok?- Szeretjük a Mecseki pályákat, talán a komlói áll a legtávolabb tőlem.A Mandulás - Árpádtető a maga két lassítójával és 10 kilométeres hosszával tempósnak nevezhető?- Az összes gyorsasági nagyon tempós a Mecsekben ez sem kivétel, de legalább kevés a lassító.Az Árpádtető - Abaliget, ha jól látom, igazán kiveheti az erőt versenyzőből ... és kocsiból egyaránt?- Mi kedveljük a hosszú szakaszokat, 10 km alatt sok értelme nincs egy gyorsnak sem. Ezek, kedvünkre valók.Összesen 160 versenykilométer, négy szervizkiállás. Hány gumit használhattok és milyet terveztek a verseny két napján használni?- Fogalmunk sincs, milyet fogunk használni, még esőt is jósolnak péntekre, az boríthat mindent.Gondolom cél a céldobogó számotokra a Mecsek ralin!- Eldöntöttük, nem fogunk kockáztatni feleslegesen, a Salgón elszenvedett balesetünket szeretnénk kiautózni magunkból.Köszönjük a Partnereink és a Szervizcsapat segítségét most is Villáminterjú Kronome Ákossal, aki hű navigátorával, Pásztor Tomival igyekszik meghódítani a Mecsek Rali pályáit.

    Rally ORC

  • 2023.06.16. 20:49
    legközelebb?- A Mecsekben indulunk a másik Skodával. Arra készülünk épp.Köszönjük a Partnereink és a Szervizcsapat segítségét most is: Mentes és Társai Kft., Kronome Zoltán, Valkai János, Petrás Zsolt.Fotó: Hajóka SportFotó– Hajósi Miklós – Villáminterjú Kronome Ákossal a Salgó Rali után.

    Rally ORC

  • 2016.10.18. 16:09
    megfogni, sokszor sikerült is. Sok fejtörést okoztunk a helyi menőknek is...Remekül ment a Moszkvics, legrövidebb végáttétellel (4.55) is többször mentünk 130 fölé, a vízpumpánk a végső Parc Fermében okádta el magát, addig semmi hiba  nem  volt.Végül elhoztuk amiért mentünk : Az oldtimer (cat 1) aranyát!Mecsek Rally, OB-EB futam:Rettenetesen kalandos, zűrös versenyünk volt. 400km tréning után a történések: - Első Zobákon bepottyantunk egy árokba de sikerült kimászni. - A hangosítónk már a legelején gerjedt, nem próbáltuk ki.- A ötödik gyorson a rajtban felrobbant  a dinamónk, így ... bent maradtunk a Zobákon 3 és fél órát.- Szuper rali, életemben először. (éjjel fél 2-re lett kész a kocsi) 7-es, 8-as gyors OK. (itt már vertük a Lanciát,a Skodát, és az egyik Ford Escort MK1-et is, és felzárkóztunk a másik Escorthoz és a Volvóhoz is).Sajnos szétrobbant a kuplung nyomócsövünk a Orfűi tónál, épphogy ki tudtunk jönni, és harmadik-negyedik fokozatban átmenni Pécsen, és beérni időre.A szervizben futópercre sikerült  a srácoknak megcsinálni az autót, csővégen át a szervizparkon...és mentünk három jó gyorsot.A végén Magyar OB első, EB negyedik hely!Örülünk, mert Élménybeszámoló Nagy Tamás Rally versenyzőtől a Barum és a Mecsek Rally után.Nagy Tamás - Kalapács ZsoltFőtaxi SC - Moskvitch  403 RallyKét verseny van  mögötted és a csapatod mögött. Egy Barum és az 50. Mecsek rally. Mindkét versenyen sikeresen célba értetek.

    Historic

  • 2015.10.23.
    akárhogyan, mert a féltengely eltöréséig kategória első és második időt autóztak. Sok versenyen megfordultatok idén. Mi véleményed jelenleg a raliról, a szervezésekről, magukról a futamokról? - Sajnos már az Eger Rallyn olyan problémával kellett szembesülnünk, melyet a mai napig görgetünk magunk előtt. Vagyis nem mi, hanem az MNASZ. Rossz döntések sorozatával találkoztunk, melyek abszolút nem a versenyzők érdekeit szolgálták. Ezek a problémák odáig tornyosultak, hogy a Mecsek Rallyn a Rally2 szinte már egy megtűrt kategória lett. Ha a későbbiekben sem veszik figyelembe a versenyzők érdekeit, akkor ... 3x3 Három Citroen, három páros, három kupa. Ezek mind a Mecsek Rallyhoz kötődnek, és azon belül is a Bakó Rally Teamhez, akik bajnokként búcsúzhattak a 2015-ös szezontól. Bakó Laci csapatvezetővel beszélgettem. Szép eredményeket ért el a csapat a legtöbb versenyen az idei bajnokságban. Elégedettek vagytok? - Büszkék vagyunk az idei teljesítményünkre, hiszen nagyon sok versenyző megfordult a mi kis csapatunkban, akik várakozáson felül teljesítettek. Elmondhatjuk magunkról, hogy nagyon kevés technikai hibánk volt szerencsére. Ennek köszönhetően nem csak mi, hanem párosaink is rendkívül ... elégedettek. A legutóbbi Mecsek Rallyn három Citroennel álltatok a rajthoz, melyből kettő célba is ért. Hogy éreztétek magatokat? - Igen, hárman álltak a rajthoz, melyből a Jánosa – Brunekker duó egész évben hajtotta a méregzsákot. Sikerült ezen az utolsó bajnoki futamon elérni azt, amit már Kassára terveztek. Megszerezték a Rally2 Abszolút 3. helyét, az éves értékelésben. Rajtuk kívül még két páros is megmérettette magát a számukra új technikával. Az egyik a Somogyi - Regensburger kettős, akik célba is értek az A6-os kategória 5. helyén. A harmadik Citroennel a Drávucz – Apkó páros ismerkedett, nem is Tiba Anita ORB, Rallye2
  • 2015.07.30. 19:20
    . Nagyon sokan hibáztak és már az első nap végén láttuk, hogy ha célba érünk, akkor megvan a 15 Eb-pont, ezért nem is kockáztattam, mindent a célba érésnek rendeltem alá. A pályák rettenetesen csúsztak. Volt olyan gyorsasági, aminek a célja és a stopja között nyolcszáz méter volt, mert annál rövidebb szakaszon nem tudtál volna megállni. Most a finn versenyre koncentrálunk, aztán jönnek a déli versenyek és a Mecsek Rali. Matematikai esélyünk még van a D csoport harmadik helyére, úgyhogy nem adjuk fel. A Historic Rali-Európa-bajnokság D csoportjának állása:1. Marenzana 89 pont2. Wirtmann 70 pont3 Leitold Károly–Bazsó Ildikó, Fiat 131 AbarthÉszt Rali2015. július 28.A maximálisan megszerezhető 15 ponttal lett gazdagabb Leitold Károly és Bazsó Ildikó az Észt Rali Historic Európa-bajnoki futamon.

    Historic

  • 2014.11.03. 15:38
    Országos Historic Ralibajnokság 5-6. futamMecsek Rali, október 17–18, Pilisvörösvár Rali, október 25.A Mecsek Ralin a historic Eb-mezőnyével mérkőzhettek meg a magyar versenyzők, míg egy héttel később, az elmaradt Budapest Rali helyett a Pilisvörösvár Ralin gyűjthettek bajnoki pontokat.A Mecsek Ralin 16 magyar páros állt rajthoz. A historic mezőnyben a Wirtmann–Barna kettős volt a leggyorsabb az Eb-n használt C korcsoportos Ford Escort Mk I-essel. „Nekünk az Eb negyedik hely volt a tét, amit sikerült megszereznünk. Egész héten nagyon beteg voltam, örülök, hogy egyáltalán célba értünk ... –Bruckner duó Skoda 120-as és az Ördögh–Angyal duó Ford Escortja előtt. „Egész héten kúráltam magam, hogy a versenyre meggyógyuljak, nem tudom, hogy ez sikerült-e, de a versenyautóban nem volt semmi bajom. A negyedik fokozatunk az első gyorsasági után tönkre ment, de így is nagyon élveztük a versenyt” – mondta Wirtmann Ferenc.Replicában a Mecsek Ralin kieső Váradi–Laboncz kettős nyert Mercedes 124 CE-vel a Veréb–Papp duó valamint a Kicsatári–Siroki kettős Lada VFTS-e előtt.MECSEK RALI HISTORIC VÉGEREDMÉNYE (NEM HIVATALOS):1. Wirtmann Ferenc–Barna György    Ford Escort RS2000 Mk.1.   ... . Elégedett vagyok az eredményünkkel” – vélekedet Lévai Ferenc.A Replica kategóriában a Merencsics–Kulcsár kettős idei első győzelmét aratta Suzuki Swifttel, a Szabó–Illés páros Lada VFTS-e előtt. „Szerencsénk volt, kétszer is lenyúltak értünk az égiek és visszarakták az autót az útra” – mesélte Merencsics. „Váradi és Stepán is kiestek előlünk, így a győzelem az ölünkbe hullott.”A Pilisvörösvár Rali az utolsó pillanatban ugrott be a bajnokság szezonzárójának, így csak egy szerényebb, hat fős mezőny gyűlt össze. A Wirtmann–Barna kettős ezúttal a D korcsoportos Ford Escort Mk II-essel nyert a Tóth ... ;  1:48:27,08. Ördögh Miklós–Angyal Tamás    Ford Escort XR3i    E2    1:49:39,59. Leitgéb Judit–Klézli Szabolcs    Renault 5 Alpine Turbo    E4    1:51:23,8MECSEK RALI HISTORIC REPLICA VÉGEREDMÉNYE (NEM HIVATALOS):1. Merencsics Árpád–Kulcsár Dániel    Suzuki Swift Gti MK1    R1    1:27:32,12. Szabó Laci–Illés Peti    Lada VFTS    R1    1:27:35,83. Veréb Zoltán–Papp Tamás    Lada VFTS    R1    1:28:16,34. Király Gábor–Molnár Alexandra     ... ;Lada VFTS    R1    1:29:01,65. Csomor László–Harányi István    Lada VFTS    R1    1:29:21,16. Gyenes András–Schmidt Ádám    Lada 2101    R1    1:34:31,6I. MANNOL PILISVÖRÖSVÁR RALI HISTORIC VÉGEREDMÉNYE (NEM HIVATALOS)1. Wirtmann Ferenc–Barna György    Ford Escort MK2    D3    27:45,82. Tóth István–Bruckner Viktor    Skoda 120    D3    33:28,73. Ördögh Miklós–Angyal Tamás    Ford Escort XR3i    E2    37:55,2I. MANNOLHistoric Rally Mecsek Rally Pilisvörösvár Rallye

    Rally

  • 2014.10.31. 13:10
    -ot választottuk.Mint tudjuk általában külföldön szoktál versenyezni. Milyen különbséget véltél felfedezni egy külföldi és egy hazai rendezésű verseny között?Anélkül, hogy bántani kívánnám a magyar rendezőket, az olasz versenyek sokkal pergősebbek, kevesebb etap, több technikás gyors. A hazai versenyek közül csak a Mecsek Rally és a Baranya Kupa tudta visszaadni ezt a feeling-et.Miért pont a Historic?Prózai a válasz… Van Lancia Delta HF Integrale-m is, de ismerem a határaim. Egyenlőre ezzel a teljesítménnyel kell megtanulnom vezetni. Szerintem a historic mezőnyében az egyik legkevesebb ... versenyzői múlttal rendelkező résztvevője vagyok.Ezelőtt versenyeztél már a Mecsekben?Igen, sőt a legtöbbet a Mecsekben versenyeztem. Nagyon szeretem a pályákat és a légkört. Sok emlék fűz ide… Itt versenyeztem először, itt estem ki technikai hiba miatt először, itt nyertem kupát először. A Historic tábora mindig kicsit más volt, jó barátságok köttettek itt.Milyen volt a versenyetek?Az első nap elgumiztuk magunkat, de legalább élveztük a pályát. Kétszer piruetteztünk, de tudtuk, hogy a mi hibánk, és nagyot nevettünk a rossz választáson. Második nap voltak váltó- és felfüggesztés problémáink, de ahol ... legközelebb versenyezni?Amennyiben rendeződnek itthon a konfliktusok, és kiszámíthatóan és jó pályákon versenyezhetünk, akkor mindenképpen itthon is szeretnénk versenyezni. Ami fix, az az Alpi Orientali és a Mecsek Rally jövőre is.Kinek mondanátok köszönetet?A legnagyobb támogatást Deli Jánostól és Tinta Ádámtól, a Deli Motors Kft. csapatától kaptam, de nagyon sok segítséget kaptunk Wirtmann Feritől és Léhi Sanyi Bácsitól is. A legnagyobb szurkolóm a kislányom Eszter, persze Ő főleg csak a kupákat várja haza tőlem, de nagyon sokat jelent, amikor gondol rám.

    Rally

  • 2014.10.31. 11:16
    rali eljutott ebben az országban arra a szintre, hogy szükség van új emberekre, új struktúrára, mert ez így nem megy most sem, és ezután sem fog. Szeretnénk normális szervezéseket, és normális körülmények között versenyezni, minket ennyi érdekel. Az hogy ezt ki lenne, vagy lesz képes megvalósítani, az pont nem érdekel, csak működjön már végre. Mert ez, ami most van, tudod mi?! Vicc kategória….sajnos. DE a pillanatnyi hangulatunktól függetlenül is nagyon hálásak vagyunk a szervizcsapatnak, a szurkolóinknak, és legfőképp a minket támogatóknak, mert nélkülük nem jött volna össze még így sem ez azMecsek Rally Lada

    ORB, Rallye2, Historic

  • 2014.10.20.
    MHH Rally & Kart Team Krózser Menyhért–Buchholz János, Mitsubishi Lancer Evo IX R4, Mecsek Rali  2014. október 18. Krózser és az emelő, második rész Az abszolút nyolcadik helyet szerezte meg Krózser Menyhért és Buchholz János Mitsubishi  Lancer Evo IX R4­gyel a Mecsek Ralin. A verseny kritikus pontja volt a második gyorsasági  szakasz, ami előtt leszakadt az eső. Az MHH Team párosát ez nem érte váratlanul, de  kerékcsere közben eltört az emelőjük – a Miskolc Rali után az idén már másodszorra –, így  három különböző gumival kellett teljesíteniük a szakaszt, amelyen elég sokat kaptak ... . Krózser  ezzel elveszítette a ritmusát, amit a verseny végéig nem talált meg. Kiválóan szerepelt viszont  Buchholz János, aki öt év után tért vissza a navigátorülésbe.  Krózser Menyhért: – Az autó tökéletes volt, Jana (Buchholz János) kiválóan navigált, olyan  volt, mintha tegnap lett volna, hogy öt évvel ezelőtt utoljára együtt mentünk. A gumiválasztásunk nem volt az igazi, de a legnagyobb problémát az emelő okozta. A második  gyorsasági szakasz előtt kereket akartunk cserélni, de megint eltört az emelőnk, pedig a Miskolc  Rali után újat vettünk. Három különböző gumival mentünk végig Árpádtetőn ... , amivel 28  másodpercet veszítettünk. Innen nehéz lett volna fordítani és a verseny végéig nem is találtam  meg a ritmust.  A nyolcadik helynél jobbra számítottam. A Waldviertel Ralin szeretnénk egy jobb eredménnyel  zárni a szezont.  Az MHH Rally & Kart Team 2014­es eredményei • március 23. Jesolo, szlovén gokartbajnoki futam, Fodor Géza, DD2 Masters 2. helyezés • március 30. Vredestein–Miskolc Rali ORB­futam, Krózser Menyhért–Papp György, defekt miatt  kiestek • április 13. Jesolo, magyar gokartbajnoki futam, Fodor Géza, Max Masters, 1., 1. helyezés,  DD2 Masters 2., 4. helyezés • április 27 ... . Rechnitz, magyar gokartbajnoki futam, Fodor Géza, Max Masters, 1., 1. helyezés,  DD2 Masters 1., 1. helyezés • május 10. Bükfürdő Rali, Országos Murva Ralibajnokság, Krózser Menyhért–Papp György  abszolút 1. helyezés • május 18. Kecskemét, magyar gokartbajnoki futam, Fodor Géza, Max Masters, 1., 2.  helyezés, DD2 Masters 1., 1. helyezés; Krózser Menyhért, Max Masters 4., 7. helyezés • június 14. Fehérvár Rali, Országos Murva Ralibajnokság, Krózser Menyhért–Papp György  abszolút 1. helyezés • június 14­15. Fehérvár Rali, Országos Ralibajnokság, Krózser Menyhért–Papp György  abszolút 2. helyezés ... • június 22. Pannoniaring, magyar gokartbajnoki futam, Fodor Géza, Max Masters, 1., 1.  helyezés, DD2 Masters 1., 1. helyezés • június 12­13. Veszprém Rali, Országos Ralibajnokság, Krózser Menyhért–Papp György  abszolút 2. helyezés • július 25­27. Poznan (Lengyelország), magyar gokartbajnoki futam, Fodor Géza, Max Masters,  1., 1. helyezés, DD2 Masters 1., 1. helyezés • augusztus 9­10. Baranya Kupa, Krózser Menyhért–Papp György, kiálltak • augusztus 29­31. Dunaszerdahely (Szlovákia), magyar gokartbajnoki futam, Fodor Géza, Max  Masters, 2., 2. helyezés, DD2 Masters 1., 1. helyezés • augusztus 6­7Mecsek Rally MHH Rally Team Mihályi Csaba ORB, Rallye2, Historic
  • 2014.10.20.
    2014. október 17. AS Rallyesport Europe 48. Mecsek Rallye, Beharangozó Ollé Sándor- Tóth Zsolt Ford Fiesta S2000 Egyszer már sikerült Bizakodva várja az Országos Bajnokság ötödik futamát az AS Rallyesport Europe versenyzőpárosa, Ollé Sándor és Tóth Zsolt, habár nem a Mecsek Rallye-n, de a Baranya-Kupa keretein belül már sikerült abszolút győzelmet aratnia ezeken a pályákkal a Ford Fiesta S2000-rel. Ollé Sándor- Tóth Zsolt: „A Kassa rali óta eltelt bő egy hónap, mert a Budapest Rallye elmaradt. A legutolsó információink szerint a bajnokság sorsa, így a Waldviertel Rallye-n dől el. NemcsakMecsek Rally Ford Focus Rs2000 Papp Zsuzsa ORB, Rallye2, Historic
  • 2014.10.20. 11:37
    Vizin László: – Az év elején is nagyon nehezen választottam a Korzika és a Valais Rali között. Mind a kettő nagyon jó futam és eleve úgy terveztük az idei szezonunkat, hogy a két verseny közül az egyiken állunk rajthoz. Bár először a Korzika Ralira voksoltunk, amikor felmerült, hogy a Waldviertel Rali magyar bajnoki futam lesz, gyorsan cselekedtünk, és az utolsó pillanatban beneveztünk a svájci versenyre. Tavaly már jártunk itt, nagyon szép környezetben van a verseny, jók a pályák, egyedül etapon volt problémánk a gyorshajtással, amit a svájci rendőrök nagyon szigorúan vesznek ... . Utólag jöttünk rá, hogy a tavalyi autónknak a sebességmérője lefelé csalt, úgyhogy most a lelkére kötöttem Tagai Tominak, akitől a Peugeot 207 S2000-est béreljük, hogy pontosan kalibrálják a műszert. Zsiros Gabikának egy kicsit szoros lesz a program. Ma még Turán Fricivel indul a Mecsek Ralin, és ahogy nézem, lesz csúszás. Valamikor éjszaka fog hazaérni, kicseréli a csomagját és gyakorlatilag indulhat is a reptérre, mert vasárnap hajnal hatkor indul a gépünk Milánóba, onnan megyünk tovább Svájcba. Vasárnap lehet felvenni az itinert, hétfőn, kedden van a pályabejárás. Szerdán egy gyalogos ... pályabejárásunk lesz, csütörtöktől szombatig pedig a verseny. Ahogy a nevezési listát néztem, ilyen erős mezőnyben még sohasem indultunk. Ha az első húszba beférünk, az már nagyon szép teljesítmény lesz.                                               A Vizin–Zsiros páros idei versenyei:április 17–19. Ír Rali (Circuit of Ireland)június 19–21. Ypres Rali (Belgium)szeptember ... 19–21. Ciprus Ralioktóber 23–25. Valais Rali (Svájc) A csapat együttműködő partnerei:AXIÁL KFT., EURONET, HÓD-MEZŐGAZDA ZRT., VALKON 2007 KFT., KAMARÁS-DUNA KFT., MEVI KFT., SYGNUS KFT., IS INTERNATIONAL, DC GÉPSZER KFT., GD GÉP ÉS DARU KFT., H-ITB KFT., KNIPL KFT., PAKET007 KFT., 92LETICIA BT., MICROTERV, EKÁBEL, SECURITY.HU, NET’54 ÜZLETI KOMMUNIKÁCIÓ, PROMÉTEUSZ 82 KFT, KAPOLCSI BENZINKÚTÜZEMELTETÉS, BARBAT 2000 BT. További információk: vizinrally.wordpress.com Gyorsan reagált Vizin László és Zsiros Gábor az Országos Ralibajnokság változó versenynaptárára. Az elmaradt Budapest Rali helyett ugyanis a Waldviertel Rali lesz a magyar bajnokság utolsó futama, amin Zsiros Gábor Turán Frigyesnek fog navigálni. Mivel a páros tervezett futama, a Korzika Rali egy időben van a Waldviertel Ralival, Vizin Laci bácsi döntött: „Akkor a Valais Ralin indulunk.”Waldviertel Rally Korzika Rali

    ORB, OMRB

  • 2014.10.18. 09:22
    versenyezni a Mecsek Rallye-n. Valószínű, hogy nem a P2 16-os kategóriában fogunk rajtolni, még a verseny rajtja előtt megkértük az átsorolásunkat a hármas géposztályba. Nem szeretnék változtatni az autón, hogy a P2 16-ba jó legyen, én inkább a hármas kategóriában mennék, de ez legkésőbb péntekig eldől.Az árpádtetői gyorsasági érdekes lesz számomra, mert a hegyi pályán lefelé még nem mentem soha. Kíváncsian várom. A tréning alapján nagyon pontosan kell majd autózni rajta. A pécsváradi szakasz nagyon tetszik, az egy igazi rali pálya!Teljesen mindegy, hogy hogyan variálják a rendezők a verseny útvonalát ... Maricsek Miklós:Sokáig úgy volt, hogy nem tudunk elindulni a Mecsek Rallye-n, pedig legutóbb négy éve versenyeztem itt és nagyon vágytam rá, hogy újra mehessek a Pécs környéki szakaszokon. Tudtuk, hogy Szvatek Zsolti kibérli a hatvankilencest, ezért azt terveztük, hogy a Mitsubishi Lancer WRC Replikával indulunk, de sajnos az nem készült el. Régóta nézegettem az EVO IX-es Mitsubishiket, mert szerettem volna egy homológ N-es autót. Sors úgy hozta, hogy pár nappal a Mecsek Rallye előtt, meg tudtam egyezni Pethő Tyutyu fiával és ezért életemben először, egy EVO IX-es Mitsubishi Lancerrel fogok ... , azt gondolom, hogy ezt elrontani nem lehet, hiszen a Mecsek Rallye önmagában egy nagyon jó verseny és, ahogy a környékbeli ralisok mondani szokták: A Mecsek Rallye-n menni kell!Kovács Szabolcs:Az eredeti tervünk az volt, hogy a teljes átépítésen áteső Replica WRC-vel állunk rajthoz, de sajnos nem készült el az autó, így Miki bevetette a B tervet, ami egy Mitsubishi Lancer EVO IX-es. Kicsit a sors fintorát érzem a dologban, mert Szvatek Zsolti bérli az eddigi autónkat és ő mondta, hogy be kell laknia az EVO IV/IX-est és mennie kell vele a lehető legtöbbet. Hát, most Miki is pontosan ugyan ebbe a Új autóval, egy Mitsubishi Lancer EVO IX-sel vág neki a 48. Mecsek Rallye-nak a Maricsek Miklós - Kovács Szabolcs kettős. A kaposvári - pécsi párosnak nem sok ideje lesz összeismerkedni az új technikával, így számukra a tisztes helytállás a cél a mecseki viadalon.

    ORB

  • 2014.10.17. 11:52
    Szia Zoli. Összefoglalnád nekünk, hogy milyen volt a Kassa ralitok?Kassa nagyon tetszett, jó pályákon mentünk. Hála istennek célba tudtunk érni, a helyezés is megfelelő lett, tetszett nagyon minden.  Reméljük a Mecsek Rally is ugyan ilyen lesz.  A Budapest Rally elmaradt. Milyen érzések kavarognak ilyenkor egy versenyzőben aki készült a versenyre feleslegesen?A versenyzők többsége már nem nagyon készült a Budapest Rallyra, mert amikor a verseny előtt 1 hónappal vagy 3 héttel még nincsen versenykiírás, az azért már sejtet valamit…Így, hogy több időtök volt a két verseny között ... , sikerült maximálisan felkészíteni az autót? Hála istennek csak a szokásos dolgokat kellett rajta megcsinálni, nagy felújítást nem kellett véghezvinni,  futómű, fék, váltó, difi javítás volt, na meg egy kicsit a karosszériát kellett kilakatolni és lefesteni, mivel Kassán nekiszaladtunk egy villanyoszlopnak, de szerencsére nagyobb probléma nem lett belőle!  Szeretsz a Mecsekben versenyezni?Nagyon szeretem a Mecsek Rallyt, hasonló a mi hazai pályánkhoz, a Bükkhöz. Szeretek itt versenyezni, jók a pályák. Kicsit jobb minőségű, mint a Bükk, és technikásak is a szakaszok. A reptéri "Nagyon szeretem a Mecsek Rallyt, hasonló a mi hazai pályánkhoz, a Bükkhöz. Szeretek itt versenyezni, jók a pályák."Mecsek Rally

    Rally

  • 2014.10.17.
    . Kíváncsian várom. A tréning alapján nagyon pontosan kell majd menni rajta. A pécsváradi szakasz nagyon tetszik, az egy igazi rali pálya! Teljesen mindegy, hogy hogyan variálják a rendezők a verseny útvonalát, azt gondolom, hogy ezt elrontani nem lehet, hiszen a Mecsek Rallye önmagában egy nagyon jó verseny és, ahogy a környékbeli ralisok mondani szokták: A Mecsek Rallye-n menni kell!” ... Indulunk? Nem indulunk? Indulunk! A Maricsek Miklós - Kovács Szabolcs kettős ugyan benevezett a 48. Mecsek Rallye-ra, de jó darabig úgy tűnt, hogy nem tudnak elrajtolni az ORB ötödik futamán. Az idei évben a fiuk által használt Lancer EVO IV/IX-est ugyanis a mecseki viadalra kibérelte Szvatek Zsolt, ezért a kaposvári - pécsi páros a Mitsubishi Lancer WRC Replikával akart elindulni a Mecsek Rallye-n, de az nem készült el a hétvégéig. A megoldást egy harmadik autó jelenti, ami a napokban került Maricsek Miki birtokába. „Régóta nézegettem az EVO IX-es Mitsubishiket, mert szerettem volna egy ... homológ N-es autót. Sors úgy hozta, hogy pár nappal a Mecsek Rallye előtt meg tudtam egyezni Pethő Tyutyu fiával és ezért, életemben először, egy EVO IX-es Mitsubishi Lancerrel fogok versenyezni a Mecsek Rallye-n.” Annak ellenére, hogy hirtelen jött az új Mitsubishi, Mikinek hosszú távú tervei vannak az autóval, ezzel szeretne versenyezni a következő szezonban. Az idei Mecsek Rallye útvonala nem sokat változott az elmúlt évekhez képest, de egy új szakasz így is lesz a programban, amit a pogányi reptéren jelölnek ki a szervezők. „Nagyon fontos az, hogy legyen olyan gyorsasági, mint amilyen a reptér ... . A rendezők csinálnak oda egy show-t, műrepülő bemutatót és mindenféle mást. Én azt gondolom, hogy ezzel közelebb tudjuk hozni a hétköznapi embereket a ralihoz, ezzel nézőbarátabbá tudjuk tenni a versenyt. Erre szükség van. Ez természetesen némi áldozattal jár a mi, a versenyzők részéről, hisz ez nem egy klasszikus rali pálya. Ahogy mondani szokták, valamit valamiért.” Nem csak a reptéren kijelölt 4 km-es szakasz jelent majd újdonságot Miki számára az ország legtradicionálisabb rali versenyén: „Az árpádtetői gyorsasági érdekes lesz számomra, mert a hegyi pályán lefelé még nem mentem sohaMecsek Rally Szvatek Zsolt Sándor Anikó ORB, Rallye2, Historic
  • 2014.10.15.
    MHH Rally & Kart Team Krózser Menyhért–Buchholz János, Mitsubishi Lancer Evo IX R4, Mecsek Rali előzetes 2014. október 13. MHH Team: Újra együtt a bajnok páros Öt év után újra összeáll a bajnok páros, Krózser Menyhért és Buchholz János, akik 2003­ban  nyerték meg az N3­as bajnokságot és 2009­ben versenyeztek együtt utoljára. A Mecsek Ralin a  már megszokott Mitsubishi Lancer Evo IX R4­gyel állnak rajthoz. Az MHH Team párosa jelenleg  ötödik a bajnokságban, mindössze hét pont hátránnyal a harmadik helyezetthez képest. Ennek  ellenére nem a pontvadászat az elsődleges céljuk, hanem a ...  verseny lehető legjobb teljesítése. Krózser Menyhért: – A 2009­es Veszprém Ralin mentem utoljára Janával. Előtte sokat  versenyeztünk együtt, vele indultam először az első osztályban és vele nyertem meg az N3­as  bajnokságot is a Hondával. Azóta is barátok vagyunk, nem csak a ralin keresztül tartjuk a  kapcsolatot. Örülök, hogy újra összeállt a régi csapat. A Mecsek Ralira ugyanúgy készültünk, mint eddig. A múlt héten volt egy tesztünk és még a  héten is szeretnék menni az autóval. Nagyon elégedett vagyok a Mitsubishivel. Most a teszten is  megerősített, hogy jó választás volt az idei évre. A ...  bajnokságban jól állunk, hét pontra van a harmadik hely. Egy bajnoki dobogó az év végén  hatalmas dolog lenne, de engem most sokkal jobban motivál, hogy a Mecsek Ralin a lehető  legtöbbet hozzuk ki magunkból és az autóból is. Szeretek Pécsen versenyezni, volt már itt jó versenyünk és kevésbé jó is, de előre nézünk, nem  a múltból élünk. Az idén egy kicsit variáltak a versenyen. A hegyi pályán én 2006­ban mentem  utoljára lefelé és lesz olyan gyorsasági is, amin az IRC­n (2011­ben) mentünk utoljára. Jó  versenyre számítok. Az MHH Rally & Kart Team 2014­es eredményei • március 23. Jesolo, szlovén ...  gokartbajnoki futam, Fodor Géza, DD2 Masters 2. helyezés • március 30. Vredestein–Miskolc Rali ORB­futam, Krózser Menyhért–Papp György, defekt miatt  kiestek • • április 13. Jesolo, magyar gokartbajnoki futam, Fodor Géza, Max Masters, 1., 1. helyezés,  április 27. Rechnitz, magyar gokartbajnoki futam, Fodor Géza, Max Masters, 1., 1. helyezés,  DD2 Masters 2., 4. helyezés DD2 Masters 1., 1. helyezés • május 10. Bükfürdő Rali, Országos Murva Ralibajnokság, Krózser Menyhért–Papp György  abszolút 1. helyezés • május 18. Kecskemét, magyar gokartbajnoki futam, Fodor Géza, Max Masters, 1., 2.  helyezés ... , DD2 Masters 1., 1. helyezés; Krózser Menyhért, Max Masters 4., 7. helyezés • június 14. Fehérvár Rali, Országos Murva Ralibajnokság, Krózser Menyhért–Papp György  abszolút 1. helyezés • június 14­15. Fehérvár Rali, Országos Ralibajnokság, Krózser Menyhért–Papp György  abszolút 2. helyezés • június 22. Pannoniaring, magyar gokartbajnoki futam, Fodor Géza, Max Masters, 1., 1.  helyezés, DD2 Masters 1., 1. helyezés • június 12­13. Veszprém Rali, Országos Ralibajnokság, Krózser Menyhért–Papp György  abszolút 2. helyezés • július 25­27. Poznan (Lengyelország), magyar gokartbajnoki futam, Fodor GézaMecsek Rally MHH Rally Team Mihályi Csaba ORB, Rallye2, Historic
  • 2013.06.10. 08:36
    Miskolc után irány a Salgó Rali, ismét láthatunk benneteket a gyönyörű Z4 M-el csapatni. Régi pilótaként, mesélnél az addigi emlékeidről a Salgó Rally-val kapcsolatban?- Először is régi pilótaként ez a második évem a "nagy újrakezdés" óta a rallyban. Régebben pedig soha nem jártam Salgó Rallyn versenyzőként, de nézőként többször megfordultam a pályák szélén. Még a mai napig megborzongok hogy a 90-es években micsoda hangulatú, versenyzőkből és főleg nézőkből óriási tábor volt ezeken a hihetetlen hangulatú versenyeken. Mondhatnám ha rally, akkor nekem a Salgó és a Mecsek jelentette a Lángi Attila, bő lére - hadd rotyogjon - engedett, Salgó Midex Rali-s beharangozónak szánt, élményszámba menő szösszenetei.

    Rally

  • 2013.05.14.
    (Olaszország) június 8–9. Velenje Rali (Szlovénia) szeptember 1. Alpi Orientali (Olaszország) szeptember 20–21. ARBÖ Rali (Ausztria) november 8–9. Mecsek Rali (Magyarország) A Textura Sport Club partnerei: Grawe Életbiztosító Zrt., Textura Kft., Beanett Bt. Munkaruházat, Iharos és Goller Kft., Kumho ... Textura Sport Club – Saturnus Rali 2013. május 13. Wirtmann: Sohasem szabad feladni Kétszer is megállt Wirtmann Ferenc és Barna György Ford Escort Mk I-ese a Saturnus Rali nulladik napján. A benzinellátási hibát sikerült a szervizcsapatnak megoldania, de mivel késve álltak be a parc fermébe, öt perc büntetéssel kezdték a versenyt. A Grawe Életbiztosító Zrt. által támogatott páros ezt a hátrányát egy kivételével minden versenyzőn behozta, és a historic abszolút értékelésben, valamint a C korcsoportban egyaránt a második helyen végeztek 4 perc 26,8 másodperccel az olasz Paolo Pasutti ... Porschéja mögött. A C3-as kategóriát pedig megnyerték, így újabb értékes pontokat szereztek a Közép-Európai Zónakupa historic-rali értékelésében, amelyet a csapat számításai szerint négy futam után továbbra is vezetnek (hivatalosan még nincs meg a bajnokság állása). „A prológon 150 méterrel a cél előtt állt meg az autó. Szerencsére Barna Gyuri kigyúrt állapotban volt és annak ellenére, hogy emelkedett az út, be tudta tolni a Fordot a célba” – mesélte Wirtmann Ferenc. „Ezután etapon megint megállt az autó, és a parc fermébe nem tudtunk beállni. A szervizcsapat gyorsan megtalálta a hibát. A szabályok ... nézett ki, hogy akár még Pasutti is meglehet, de aznap a száraz aszfalton ő nagyon elvert minket, így vele szemben csak fél percet tudtunk ledolgozni a hátrányunkból. Két Porschét, egy Ford Escortot és egy Skodát így is megvertünk. Nagyon élvezetesek voltak a pályák. Nekem kicsit a nyolcvanas éveket idézték, mert ugyan hivatalosan aszfaltos verseny volt, de több szakaszon is voltak murvás betétek. Szűkek voltak a pályák, az eső miatt pedig nehezek voltak a feltételek, úgyhogy nagyon élveztük. Leginkább presztízsverseny volt a számunkra a Saturnus Rali, hiszen a C3-as kategóriában egyedüli ... résztvevők voltunk és a CEZ-ben a kategória helyezés után járnak a pontok, így egy laza autózással és célba érkezéssel is ugyanennyi pontot szerezhettünk volna, de nagyon jó volt versenyezni az ellenfelekkel. Rajtunk kívül még két magyar páros indult historicban, ők is célba értek, úgyhogy sikeres volt a magyarok szereplése.” A Saturnus Rali historic végeredménye: 1. Pasutti–Campeis (olasz) Porsche 911 coupé, 2:37:00,5 2. Wirtmann–Barna (magyar) Ford Escort RS2000 Mk I, +4:26,3 3. Kövesdán–Friedrich (magyar) Porsche 911, +10:04,3 4. Valenta–Cerny (osztrák) Porsche 911, +19:06,6 5. Wiegner–WiegnerSaturnus Rali Textura Sport Club Historic
  • 2013.05.08.
    . hely A CEZ Historic Ralibajnokság 2013-as naptára: március 22–23. Rebenland Rali (Ausztria) április 6–7. Eger Rali (Magyarország) április 20–21. Vltava Rali (Csehország) május 10–11. Saturnus Rali (Szlovénia) június 1–2. Piancavallo Rali (Olaszország) június 8–9. Velenje Rali (Szlovénia) szeptember 1. Alpi Orientali (Olaszország) szeptember 20–21. ARBÖ Rali (Ausztria) november 8–9. Mecsek Rali (Magyarország) A Textura Sport Club partnerei: Grawe Életbiztosító Zrt., Textura Kft., Beanett Bt. Munkaruházat, Iharos és Goller Kft., Kumho ... Textura Sport Club – Saturnus Rali (május 10–11.) előzetes 2013. május 8. Miskolc helyett Saturnus Rali Kihagyja az Országos Historic Ralibajnokság harmadik, negyedik fordulóját Miskolcon Wirtmann Ferenc és Barna György, helyette a Historic CEZ-bajnokság negyedik futamán, a szlovén Saturnus Ralin állnak rajthoz. A Grawe Életbiztosító Zrt. által támogatott páros az idén a Historic CEZ-bajnoki címét szeretné megvédeni, ami felé jó úton haladnak, hiszen három futam után vezetik a bajnokságot. „Nagy dilemma előtt álltunk ezzel a hétvégével kapcsolatban” – mondta Wirtmann Ferenc. „Szerettünk ... volna a magyar és a CEZ-bajnokságban is indulni, de sajnos nem tudunk egyszerre két helyen lenni. Végül úgy döntöttünk, hogy a CEZ-be már elég sok energiát öltünk, három futam után vezetjük a bajnokságot, amit jó lenne megtartani.” „A Saturnus Rali híres futam Szlovéniában, a historic-versenyzők körében is közkedvelt. Megint sok és erős ellenfelünk lesz, ráadásul úgy tűnik, hogy a CEZ-bajnoki címért folyó versenyben elsősorban osztrák versenyzőkkel kell megmérkőznünk, akik szintén indulnak ezen a ralin.” „Most sem lesz könnyű dolgunk, de a ralinak éppen ez a szépsége. A CEZ-értékelésben egy ... dobogós helyezéssel már elégedett lennék.” „Nagyon sajnálom, hogy Miskolcon nem lehetünk ott, de a szurkolóknak ígérem, hogy a hátralévő magyar historic-versenyeken kárpótoljuk őket, az ellenfeleinknek pedig üzenem, készüljenek, mert ezt a versenyt ugyan kihagyjuk, de ez nem jelenti azt, hogy a bajnokságban könnyen adjuk a bőrünket!” A Saturnus Rali hivatalos weboldala: http://www.rally-saturnus.si A Saturnus Rali nevezési listája: http://www.rally-saturnus.si/en/1021/Official_notice_board.aspx A Wirtmann–Barna kettős 2013-as CEZ eredményei: Rebenland Rali 2. hely Eger Rali 1. hely Vltava Rali 1 Textura Sport Club Historic
  • 2013.04.17.
    /entries A CEZ Historic Ralibajnokság 2013-as naptára: március 22–23. Rebenland Rali (Ausztria) április 6–7. Eger Rali (Magyarország) április 20–21. Vltava Rali (Csehország) május 10–11. Saturnus Rali (Szlovénia) június 1–2. Piancavallo Rali (Olaszország) június 8–9. Velenje Rali (Szlovénia) szeptember 1. Alpi Orientali (Olaszország) szeptember 20–21. ARBÖ Rali (Ausztria) november 8–9. Mecsek Rali (Magyarország) A Textura Sport Club partnerei: Grawe Életbiztosító Zrt., Textura Kft., Beanett Bt. Munkaruházat, Iharos és Goller Kft., Kumho ... Textura Sport Club – Vltava Rali előzetes 2013. április 17. Wirtmann idei legnehezebb versenyére készül Idei legnehezebb versenyére készül a hétvégén Wirtmann Ferenc és Barna György, a cseh Vltava Ralin. A verseny négy historic-bajnokságnak ad otthont: az Európa-bajnokságban, a Közép-Európai Zónakupában (CEZ), az Észak-Európai-kupában és cseh bajnokságban is pontokat lehet szerezni. Éppen ezért komoly mezőnyre számíthatunk. A nevezési listán 75 páros szerepel. A Grawe Életbiztosító Zrt. által támogatott duó éppen ezért választotta ezt a versenyt, amely a Rebenland és az Eger Rali után a ... CEZ harmadik fordulója. „Az idei évre a CEZ-bajnoki címünk megvédését tűztük ki célul. A Rebenland Ralin másodikak lettünk, Egerben nyertünk, úgyhogy egyelőre jól állunk a bajnokságban, de az igazi megmérettetést a Vltava Rali jelenti” – mondta Wirtmann Ferenc. Ez a Historic Rali Európa-bajnokság egyik legnépszerűbb versenye. Minden évben nagyon erős a mezőny, sokan visszajárnak ide, úgyhogy az ellenfeleink nagy részének már rutinja van a pályákon. Éppen ezért gondolom azt, hogy a Historic CEZ-bajnokságnak ez lesz az idei legnehezebb futama, amin komoly feladat lesz pontot szerezni. Hogy akkor ... miért választottuk ezt a versenyt? Éppen ezért. Nagyon szeretnénk megmérettetni magunkat Európa legjobbjaival, idegen környezetben. Biztos, hogy hátrányban leszünk velük szemben, és az élmezőny biztosan alaposan elver majd bennünket, de éppen ettől nagy kihívás ez a verseny. Barna Gyurival nagyon készülünk, remélem rengeteg élménnyel és néhány CEZ-ponttal leszünk gazdagabbak a hétvégén.” A Vltava Rali programja: április 19. péntek Rajt: Klatovy 14:15 GY 1 Super Klatovsk�½ okruh 11,70 km, 14:30 GY 2 Svrčovec - Řakom 8,33 km, 15:58 GY 3 Poleňka - Koryta 7,69 km, 16:20 GY 4 Černíkov - Kdyně ... 10,63 km, 16:58 GY 5 Svrčovec - Řakom 8,33 km, 19:18 GY 6 Poleňka - Koryta 7,69 km, 19:40 GY 7 Černíkov - Kdyně 10,63 km, 20:18 április 20. szombat Rajt 7:00 GY 8 Lazny - Strašice 18,60 km, 9:03 GY 9 Vojnice - Hoslovice 7,70 km, 9:40 GY 10 Nuzín - Čkyně 10,60 km, 10:11 GY 11 Malenice - Štítkov 15,51 km, 10:35 GY 12 Lazny - Strašice 18,60 km, 12:45 GY 13 Vojnice - Hoslovice 7,70 km, 13:22 GY 14 Nuzín - Čkyně 10,60 km, 13:53 GY 15 Malenice - Štítkov 15,51 km, 14:17 Cél: Klatovy 16:19 A Vltava Rali hivatalos weboldala: http://www.pamk.cz/en/home/news Nevezési lista: http://entry.vltavarallye.czVltava Rali Textura Sport Club Rally
Előző 2 / 3 Következő