System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object. at SimpleAdserver.AspNetClient.SimpleAdserverClient.GetZoneContent(Int64 zoneId, String contentTemplate, String emptyTemplate)

Keresés

Találatok száma: 16
Előző 1 / 1 Következő
  • 2016.04.25. 20:05
    kellett jönnie egy rossznak is” – mondta Michelisz, aki akkor még nem tudta, készen lesz-e a turbó hibája miatt megálló autója a második versenyre, de nagyon remélte, hogy igen. Közben nem csupán a futamgyőztes Mehdi Bennani ünnepelt (a maroknyi marokkói küldöttséggel együtt), hanem Ficza Ferencz is – méghozzá az első világbajnoki pontjait, amelyeket a kilencedik helyének köszönhetett. „Elképesztően boldog vagyok, azt hittem, leghamarabb jövőre szerzek pontot a világbajnokságon, ehhez képest itthon, hazai közönség előtt megszereztem őket. A siker titka ezúttal az volt, hogy nagyon óvatosan

    WTCC

  • 2014.10.13. 13:21
    )   +4 körA második versenyen Mehdi Bennani remekelt. A marokkói pilóta a poleból indult, majd 15 körrel később első TC1-es győzelmét ünnepelhette. Bennani mögött Tiago Monteiro ért célba a gyári Civickel. A leggyorsabb Citroenes pilóta ezúttal is José María López volt, aki a pódium legalsó fokára állhatott fel a C-Elysée-vel. Sebastien Loeb elmért egy féktávot és kiütötte honfitársát, Yvan Mullert. Muller jobb hátsó felfüggesztése megsérült, Loeb pedig utólag egy stop-and-go büntetést kapott. Michelisz Norbert az ötödik pozícióban látta meg a kockászászlót, de Loeb megrovása miatt egy

    WTCC

  • 2014.10.13. 13:05
    Október 3-9. között rendezték meg az FIA Tereprally Világkupa marokkói futamát, a Rallye Oilibya du Maroc-kot. A sivatagi versenyen négyes Mini-siker született.Marokkó FIA Terep Rally

    Rally

  • 2014.09.29. 13:19
    A spanyol pilóta a Campos Racing Seat Leon 1.6T TC2-es autójával fog szerepelni a bajnokság utolsó állomásán, Makaóban.„Nagyon boldog vagyok, hogy ismét versenyezhetek. Makaó mindig is egy nagyon izgalmas pálya volt, és hála a szponzoromnak, a Cali Group Macau-nak, elindulhatok ezen a futamon. Fantasztikus lenne, ha a TC2-es kategória dobogóján állhatnék.„  –nyilatkozta a 20 éves spanyol pilóta. Oriola fiatal kora ellenére veteránnak számít a WTCC-ben, és ő minden idők legfiatalabb futamgyőztese. Tavaly a marokkói második versenyen elsőként ért célba a Seattal, Yvan Muller és

    WTCC

  • 2014.04.14. 19:40
    A hét végi WTCC nyitány kizárólag a három Citroenesről szólt. Lopez, Müller, és Loeb teljesen más dimenzióban autózott, és verhetetlenek voltak.

    WTTC

  • 2014.04.04. 12:39
    aktuális hangulata, adott esetben nyomása nem alakíthatja egy autógyár, egy hirdető, vagy éppen egy csapat legérzékenyebb folyamatait és mellé rendelt határidőket.- Ez a végleges külső?- Nem, ezek a látványtervek és alatta egy kép, a mostani állapotról. Hatásában ez lesz, de a végleges arculatot Marokkóban kapja meg. Egy kurta éjszaka volt a dekorálásra, nem aludt a stáb, de „csak” eddig jutottak. Mondjuk úgy, hogy ez az alapmatricázás, először természetesen a főtámogató került föl.  De, most ne már’, hogy milyen jól néz ki ez gép? Brutál, nem? Ilyenkor azért megemelem a kalapom a mérnökök és ... azt mondom, hogy ezekből a keretekből már van esély gyakrabban eredményesen egyensúlyozni a sodró árban.- Norbi akkor lehet harcosabb? Törhet az autó?- Szó nincs róla! Azt írtam, van esély ezekből a forrásokból egyensúlyozni. Egy nagyobb törés olyan lesz ebben a helyzetben, mintha a libikókára ejtenél egy cementes zsákot. Az sajnos nem egyensúlyozás kérdése. Ha lehet, ne legyen ilyen! Ja, hogy a marokkói utcai pályával kezdődik a szezon? És ott vannak a fincsi betonfalak? Erősebb autók, nem ismerik még a versenyzők ezzel a technikával a határokat? Váááá, igen, ne is mond. Atom para!- Mire ... felrázni az arculatunkat.- Hol van most Kochi-san?- Tegnap este elindult Afrikába a kamionnal, ezért korábban is fejeztük be a napot. Marokkóban megkapja a végleges matricázást. Szerdán a csapat megjezdi a munkát, majd pénteken jön a félórás teszt és szomabton a szabadedzések. Három edzésből kell kialakítani az első beállításokat. Nagyon várom, hogy kezdjünk, köszönöm mindenkinek, aki támogatja a versenyzésünket és nagyon örülök, hogy ennyien érdeklődtetek arról, hogy állunk.- Köszi, Norbi, jó utat, lassan vezessetek!Hát, ennyi! A legfontosabbakat tisztáztuk. A reális erőviszonyokra várni kell még

    WTTC

  • 2013.03.21.
     Marokkó  déli  részével  vannak  egy  magasságban,  így  jelenleg  az   átlaghőmérséklet  olyan  24  fok,  ami  persze  azt  jelenti,  hogy  napon  szinte  nem  lehet  megmaradni  olyan  meleg  van.  Mindenki  rövid   ruhában  van,  csak  arról  lehet  megismerni  a  magyar  csapatok  tagjait,  hogy  mindenki  naptejjel  rohangál  a  leégés  ellenJ  Ma  már   láthattunk  pályákat  is,  az  első  napi  szakaszok  nagyon  szépek,  és  nagyon  nehezek  is  egyben.  Mindenhol Hajóka Rallye ERC
  • 2013.02.04. 14:53
    Mauritánia 2013. Február 3. — Szombaton 50 autós konvojokban, katonai felvezetéssel érkezett meg a Budapest-Bamako 2013 mezőnye az első mauritán táborhelyre. A Bivouacot körülvevő aranysárga homokdűnéken közel 200 mauritán fegyveres vigyázta a futam biztonságát. A szombati nap pihenőnap volt, és nem voltak versenyfeladatok.Reggel 9-kor a Ráktérítőn az erdélyi Carpathian 4×4 Team indulói faragott székely kopjafát állítottak. A rövid ünnepségen a csapatok a magyar és a székely himnuszt is elénekelték.A marokkói-mauritán határ között elterülő, ENSZ által ellenőrzött, elaknásított katonai

    Budapest-Bamakó

  • 2013.01.09. 06:17
    Rózsaszín-tó a célállomás – hagyományosan demonstrációs száguldás zajlik, a verseny állását már nem fogja befolyásolni a szerdai, 24 kilométernyi menet. Az új, Afrikában első ízben használt Scaniával Marokkó sziklás, köves terepén sokat szenvedő, majd a mauritániai homokon és dűnéken javuló magyar egység a kamionos kategóriát a 4. pozícióban zárja Shibalov, Tomecek és Jacinto mögött. A kilenc szelektív szakasz során produkált 45 óra 37 perc 22 másodperces összidő az autós-kamionos összesítésben – ezen a versenyen ilyen is van – a 40 értékelt eredménnyel záró egység között a 8. helyre elegendő

    Africa Eco Race, Tereprallye

  • 2013.01.07. 12:02
    Kovács Miklós pilóta navigátorával, valamint vezető szerelőjével, Tóth Tamással együtt jól teljesített a január 9-én, Dakarban záruló tereprali-maraton hetedik szelektívjén. A Marokkóban az új Scania beállításaival küszködő, azonban Mauritániában sokat javuló különítmény tagjainak beszámolója szerint a kamionok meccse különösen élvezetesnek bizonyult az Akjout környéki dűnéken: a kategória legjobbjai, a listavezető Kamaz-fenegyerek Anton Shibalov, az MAN-es Elisabete Jacinto, a tatrás Tomás Tomecek és a Qualisport egysége egész nap együtt haladtak, oda-vissza előzgették egymást.Jó darabig a

    Africa Eco Race, Tereprallye

  • 2013.01.07. 12:00
    Tatrával versenyző, az utóbbi két évben a monstrumok csatáját megnyerő Tomas Tomecek mögött végeztek. Eredményével a kalocsai trió a kamionos kategória összesítésében nagyot lépett előre a 3. pozíció felé, ugyanis sikerült 19 percnyire megközelíteniük az MAN-es portugál pilótanőt, Elisabete Jacintót. Sőt, a sportszerűségről sem megfeledkezve egyszer ki is segítették a dűnék közül a luzitánok kamionját.„Igazán kalandos volt a mai nap” – nyilatkozta a Qualisport pilótája, Kovács Miklós. „Elképesztő dűnéken kellett mennünk, de a kamion kezelhetősége a marokkói gondok után ilyen körülmények között Eddigi legkeményebb, mégis a legjobb napján van túl a Qualisport kamionos tereprali-alakulat a 2013-as Africa Eco Race-en: Mauritánia rettegett dűnéin a Scania jobban muzsikál, mint a marokkói sziklákon, így a kalocsai egylet a kamionosok között a 3. helyen zárta a Chami és Akjout közötti szelektív szakaszt, ráadásul a kategória-összetettben nagy lépést tettek a 3. pozíció felé.

    Africa Eco Race, Tereprallye

  • 2013.01.07. 11:54
    Marokkóban az afrikai terepen első ízben bevetett Scania versenykamion alapos próbára tette a verseny egyetlen magyar résztvevőjét, a kalocsai különítményt váratlanul nehéz feladat elé állította az 1100 lóerős monstrum megfelelő beállításainak feltérképezése. A dakhlai pihenőnapon a legénységnek alkalma nyílt alaposabban tanulmányozni a helyzetet, különösen a leginkább problémás területet, a futómű beállításait.Mivel a mauritániai első, Chamiban záruló szelektív rövid volt, ráadásul még nem is az itt megszokott dűnés terepen kanyargott, a szünnapi munka eredményét csak részben tapasztalhatta Miután csütörtökön, a nyugat-szaharai Dakhlában pihenőnapot kapott a 2013-as Africa Eco Race mezőnye, a fekete kontinens legnagyobb versenye pénteken a marokkói-mauritániai határ átlépésévelés egy viszonylag rövid, 161 kilométeres szelektív szakasszal folytatódott. A Qualisport kamionos egysége teljesítette a távot és őrzi 4. helyét a kategóriában.

    Tereprallye, Africa Eco Race

  • 2013.01.04. 07:14
    Kovács Miklós pilóta, Czeglédi Péter navigátor és Tóth Tamás vezető szerelő a futam december 29-i rajtja óta lépésről lépésre igyekszik feltérképezni az afrikai terepen első ízben használt új Scania versenybeállításait. A kalocsai csapatot elsősorban a futómű állítja nehéz feladat elé, amelynek ideális beállításait – bár módosítottak a harmadik szakaszhoz képest – az utolsó marokkói szakaszra sem sikerült tökéletesre csiszolni.A Qualisport egysége a szerdai napra előírt penzumot 4 óra 10 perc 5 másodperc alatt teljesítette, amely a kamionos kategória 4. helyére volt elég az összetettben is ... . Náluk az összesítésben helycsere történt az élen: KTM-jével a belga Martin Fontyn az élre ugrott, így vezet két másik KTM-es, a holland Guillaume Martens és a francia Norbert Dubois előtt.A szünnap után az Africa Eco Race mezőnye elköszön Marokkótól és Nyugat-Szaharától: egy 372 kilométer hosszú összekötő szakasz során átlépnek a rettegett dűnék hazájába, Mauritániába, ahol a tervek szerint még aznap futnak egy 161 kilométeres, homokkal és tevefüves részekkel gazdagon tűzdelt szelektív szakaszt.Forrás: qualisport.hu

    Africa Eco Race

  • 2013.01.02. 09:40
    A szervezők a szombatinál jóval nehezebb menetet írtak elő a résztvevőknek, az útvonal ezúttal is komoly kihívásnak bizonyult. Marokkó és Algéria határán, például Chegaga híres-nevezetes dűnesorán, az Iriki-tó kiszáradt medrében és egyéb, klasszikus terepralis helyszíneken kanyargott a karaván, amelyet alaposan megdolgoztatott a napi penzum.Az afrikai terepen most először szereplő új Scaniával a Qualisport triója, Kovács Miklós pilóta, Czeglédi Péter navigátor és Tóth Tamás vezető szerelő 6 óra 13 perc 8 másodperc alatt teljesítette a távot, amivel a 4. pozícióban zártak a Kamaz gyári

    Africa Eco Race

  • 2012.12.29. 19:51
    A viadal egyetlen magyar különítményének tagjai az esemény szimbolikus rajtja után részt vettek az ilyenkor szokásos eligazításon, majd útnak indultak a spanyolországi Almeria kikötője felé. A mezőny péntek este onnan, hajóval kel át Marokkóba, ahol az első, 245 kilométer hosszú szelektív szakasszal hivatalosan is elkezdődik a közel 7000 kilométer össztávú tereprali-megmérettetés.„Egy hosszú éjszakai menet után érkeztünk meg Almeriába, ami jó kis ráhangolódás volt az előttünk álló napokra. Fejben természetesen már az első szelektíven járunk, s a csapat minden tagja izgatottan várja, hogy

    Tereprallye

  • 2012.12.27. 18:15
    szerencsére azért vagyunk itt, hogy versenyezzünk, az egész csapat lázban ég és már nagyon várjuk a rajtot. Nagyszerű érzés volt, hogy a versenytársak többsége kitörő örömmel üdvözölt bennünket, jó volt újra találkozni velük, hiszen az Africa Eco Race mezőnye olyan, mint egy nagy család. Tudjuk, hogy nagy menet vár ránk, de a tőlünk telhető legjobbat fogjuk nyújtani” – nyilatkozta a Qualisport pilótája, Kovács Miklós.Az autókból, motorokból, quadokból és kamionokból álló mezőny pénteken a spanyolországi Almeria felé veszi az irányt: onnan hajóval kelnek át Marokkóba, ahol szombaton bonyolítják le a

    Tereprallye

Előző 1 / 1 Következő
System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object. at SimpleAdserver.AspNetClient.SimpleAdserverClient.GetZoneContent(Int64 zoneId, String contentTemplate, String emptyTemplate)