…….több közös vonás tapasztalható a két sajtótájékoztatót tartó csapat Érdi Rally Team és a Botka Rally Team között mint pl. Papp Gyuri /ifj.Érdi Tibi navigátora/navigált egy protonban a Dudu első versenyén egy Tesztrallyn, de a legfontosabb közös pont a Taxi4 idei támogatottsága.Botka Dávid R5-ös Skodával , ifj. Érdi Tibor Mitsubishi Evo X. versenyautóval fog rajthoz állni az idei év ERC futamain ! Botka 2015-ben, ifj. Érdi 2017-ben hódították el az ERC trófeát az ERC2-ben.Pásztor Gábor a Taxi 4 tulajdonosa pár szóban elmondta a kapcsolatát a ralival, hogy nem csak a tv-ből ... ismeri ezt a sportot és ajánlja is mindenkinek egy-egy verseny megtekintését. A Taxi 4 mindkét csapat támogatását hosszútávra tervezi amit 2009 óta folytat amikor még Érdi Subaru Wrc vel versenyzett. Érdi Tibor elmondta hogy a pályafutásuk maximálisan egybefügg az autósporttal, rengeteg szép eredmény van a csapatunk mögött amiben egy csodás 4 évet futottak a világbajnokság futamain majd ezt követően 4 éve versenyeznek az Európa bajnokságon ahol már 2x lett 3. ifj. Érdi Tibor illetve 2017-ben sikerült megnyerni a kategóriát. Céljuk az ERC2 bajnoki cím megvédése 2018-ban. Ezt követően ... ifj Érdi Tibor jutott a mikrofonhoz aki úgy fogalmazott,hogy a tavalyi év vége borzasztó nehéz volt mert Lettországban dőlt el a bajnoki cím. -Egy Olasz versenyzőpáros ellen vívtuk a csatát és az utolsó versenyen aki előrébb végez az a bajnok. Nekünk sikerült ! Nem kedvelem az Azori szigeteki versenyt de kénytelenek leszünk itt az első versenyen kezdeni mert nem szeretnénk elkövetni azt a hibát,hogy fussunk az eredmény után mint a tavalyi évben. A szervezők egy új szabály bevezetését hozták ami alapján 4 futam van értékelve a 8 –ból az idei esztendőben. A mi tervünk legalább 6 futamon Botka Dávid Mesterházi Márk Ifj.Érdi Tibor Papp György Érdi Tibor
Keresés
Találatok száma: 102016.08.18. 21:07
Aszfalton quaddal, hogy is van ez? Honnan jött az ötlet az induláshoz?Kunkli Tivadar: Régen is mentünk már aszfalton SuperMoto kategóriában, ahol 70% beton és 30 % föld volt. Popik Jancsi felkérésére indulok Mihalikékkel. Mihalik Tibor: Én 15 évet legokartoztam nekem az aszfalt teljesen hazai pálya. Egy éve quadozok a fiammal. Quadcrossban ugratunk rendesen, míg itt az aszfalton max kétkeréken megyünk majd. A versenyen az embernek önmagát a legnehezebb legyőzni. 44 évesen kezdem el quadozni, ezért 44-es a rajtszámom. Sosem késő elkezdeni quadozni, ajánlom mindenkinek.Mihalik Márk ... kell rakni alacsonyra, és SuperMoto kerekekkel megyünk. Másabbak az ívek mint lazább talajon, feszül az egész motor más vezetést kíván, nagyobb a tempó is. - Mihalik Tibor: Borzasztó pontosnak kell lenni, mert büntet a motor. A betonon tizedekre vagyunk egymástól, míg a crossban másodpercekre akár. A short track-ban lazábbak a féktávok, a betonnál nagyon pontosan kell menni, jó kanyar ívet kell használni. A betonon való versenyzés a precizitásról szól. - Mihalik Márk: Pár tapasztalatot tudok csak megosztani, én salakpályán szoktam versenyezni. Salakpályán egy adott irányban megyünk 4 kört ... . Egy jó rajt és a helyezkedés döntheti el a sorrendet és fejben hogyan rakom össze a köröket. Ott a 4 körön kell a legjobb tudással versenyezni. Általában egy perc alatt megyünk 4 kört. Az aszfalt nagyon megterhelő, mert fizikális mentálisan is kiveszi az erőt. Fejben itt is jól kell össze rakni a pályát. Toppon kell tudni maradni pontosan minden kanyarban. gokartozásban fizikailag nem vesz ki annyira mentálisan nagyon el lehet fáradni. A nézőknek készülsz-e valami meglepetéssel?- Kunkli Tivadar: Gyorsan akarok menni. - Mihalik Tibor: Az a baj a betonon a motorral, hogy nehéz látványosan ... menni. Nagy a tapadás egy helyben nem is tudunk forogni vele. - Mihalik Márk: A Pálya kialakításától fog függeni, hogy mennyire tudok majd a nézőknek versenyezni. Szurkoljunk közösen a fiúknak augusztus 20.-án a nyíregyházi autópiac területén megrendezendő KZ Invest Kupa IV. fordulóján!- Hajósi Miklós -www.hajoka.hu Mihalik Márk Mihalik Tibor Kunkli Tivadar2014.11.14.
2013.09.19.
-mail: ermikft@gmail.com A rendező hivatalos honlapja: www.budapestrallye.hu 2.4. Rendező Bizottság: Vezetője: Tagjai: Lakatos Róbert Adamovits Márk Markó Tibor Füredi András Vajai Zsolt Matyók István Fekete Ernő Buda Gábor Sztankovics Györgyi Hajdu Attila Kassai András Oroszlán Tibor Kovács Levente Lovay Miklós Feind Gábor Feind Gábor Buda Gábor Vörös Krisztina Péter Pál Hauser József Majosházi Péter Dr. Vallai Krisztián Budai Ferenc 2.5. Felügyelő testület: Vezető: Tagok: 2.6. Megfigyelők és delegált személyek RSB megfigyelő, RSB biztonsági megfigyelő 2.7. Vezető tisztségviselők Versenyigazgató MNASZ Rally OB2013.09.18.
-mail: ermikft@gmail.com A rendező hivatalos honlapja: www.budapestrallye.hu 2.4. Rendező Bizottság: Vezetője: Tagjai: Lakatos Róbert Adamovits Márk Markó Tibor Füredi András Vajai Zsolt Matyók István Fekete Ernő Buda Gábor Sztankovics Györgyi Hajdu Attila Kassai András Oroszlán Tibor Kovács Levente Lovay Miklós Feind Gábor Feind Gábor Buda Gábor Vörös Krisztina Péter Pál Hauser József Majosházi Péter Dr. Vallai Krisztián Budai Ferenc 2.5. Felügyelő testület: Vezető: Tagok: 2.6. Megfigyelők és delegált személyek RSB megfigyelő, RSB biztonsági megfigyelő 2.7. Vezető tisztségviselők Versenyigazgató Rally OB2013.09.18.
-mail: ermikft@gmail.com A rendező hivatalos honlapja: www.budapestrallye.hu 2.4. Rendező Bizottság: Vezetője: Tagjai: Lakatos Róbert Adamovits Márk Markó Tibor Füredi András Vajai Zsolt Matyók István Fekete Ernő Buda Gábor Sztankovics Györgyi Hajdu Attila Kassai András Oroszlán Tibor Kovács Levente Lovay Miklós Feind Gábor Feind Gábor Buda Gábor Vörös Krisztina Péter Pál Hauser József Majosházi Péter Dr. Vallai Krisztián Budai Ferenc 2.5. Felügyelő testület: Vezető: Tagok: 2.6. Megfigyelők és delegált személyek RSB megfigyelő, RSB biztonsági megfigyelő 2.7. Vezető tisztségviselők Versenyigazgató Rally OB2013.08.16.
1 Németh 16V Péterné ifj. Balázs Gábor Sági Péter Galambos Gábor Csendes Zsolt Schuck János Notti Kövesdán András Juhász Zsolt Varga C Zoltán Wirtmann Ferenc Váradi György Merencsics Árpád Gaál József Kari Kiscsatári Imre Világi Tamás Csík Zoltán Landherr Zoltán Hajdú Gábor Horváth Zsolt Endrődi Harri Versenyző 2 Varga Nikolett Balázs Gábor Elmont Márió Mátyás György Herczig Róbert Markó Tibor SR Varga László Rimár Tamás Endrész istván Barna György Laboncz László Varga Sándor Gáspár Béla Szilassy László Siroki Zoltán Csík Zsuzsanna Nagy Béla Diós Dániel Jezsó Bernadett Kulcsár Dániel Nevező ... 2107 Swift GTI 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 217 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 Farnadi Ágnes Keszler Mátyás Nagy Péter Forgács László Balla Tamás Halmos Gábor Sipos Zoltán Tajmel Tibor Horváth Balázs Temesvári László Horváth Rudolf Dr. Forgács Barnabás Kerekes László Tamás Köbli Károly Horváth Norbert Kocsis Zsolt Bucsi Józsi Stepán Árpád Geiger Máté Bánkuti Balázs Parkánszki Balázs Jánosi Péter Hágen Zoltán Gonda Dániel Szabó Krisztián Csurja János Szebényi Dávid Matus Lajos Adorján Szabolcs Hargas András ... Bán Viktor Kecskeméti Balázs Lindi Ibolya Bartha Nándi Kocsis István Király Gábor Guti Gábor Farkas Ferenc Feke‐Team Motorsport Kft. Budapesti Rendészeti SE Car‐Tools Kft Kruppa SE Maricsek Racing Team Kft. Feke‐Team Motorsport Kft. Kalti Motorsport Egyesület MAFC AMS Szakosztály M csoport 2013.08.15 16:53 forrás: Marco Racing Team Kft s.sz. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 r.sz. Versenyző 1 Versenyző 2 Kerekes József Mahler Szabolcs Szabó Bence Sághy Zoltán Szőke Tamás Holczer Dániel Czakó‐Budai Annamária Zejda Viktória Mesterházi Márk Farnadi Ágnes Varga Zsuzsanna Rallye2, Historic, Rallysprint2013.08.13.
2013.05.14.
2013.04.17.