System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object. at SimpleAdserver.AspNetClient.SimpleAdserverClient.GetZoneContent(Int64 zoneId, String contentTemplate, String emptyTemplate)

Keresés

Találatok száma: 137
Előző 1 / 7 Következő
  • 2019.03.27. 10:21
    egyik legifjabb, a legszínvonalasabb hazai márkakupából érkező versenyzője Szomszéd Lajos Balázs, aki az MNASZ Formula Renault Kupában áll rajthoz a GRT színeiben. Lali a karosszériás autókról vált a formula versenygépekre a sokkal nagyobb kihívás és élvezeti érték miatt.A most bemutatott és egy korábban beszerzett új versenygép miatt a Gender Racing Team egy rég vágyott szakmai szintre lépett. Most már gyakorlatilag egy fiatal tehetséget a gokarttól kezdve a Forma3-asig végig tud majd menedzselni a lehető legjobb szakmai háttértámogatás segítségével. A Gender Racing először április közepén száll ... versenybe a Hungaroringen az MNASZ Autós Gyorsasági OB és az FIA CEZ nemzetközi bajnokság nyitófutamán, melyet még további hat országban zajló hét versenyhétvége követ majd összesen tizennégy versenyfutammal az év folyamán.A versenyzők és a csapatfőnök is feldobva nyilatkoztak a pénteki autó bemutató után:Szomszéd Lajos Balázs: „Nagyon jó volt ez a nap! Ilyenben még nem volt részem sosem és nagyon örülök, hogy a Gender Racing Team versenyzője lehetek! Szeretnék a formula autóban is bizonyítani, hiszen ez az ág az autósport csúcsa már hosszú évtizedek óta. Nagyszerű lenne ebben egy minél sikeresebb ... Itt mutatták be a legújabb Forma3-as versenyautójukat egy Dallara F317 TOYOTA F3-ast, mely a hazai formula autós mezőny jelenleg legújabb versenytechnikája. Az új autóval Stern Roland a 2018-as MNASZ Formula Renault Kupa ezüstérmese áll majd rajthoz az FIA CEZ és az MNASZ Autós Gyorsasági OB futamain. Roland már a bemutató előtt tesztelte az új versenygépet, melyről csak szuperlatívuszokban tudott csak nyilatkozni. 2019-ben ez lesz az MNASZ Autós Gyorsasági OB leggyorsabb és legmodernebb technikája mellyel a magyar bajnoki cím a legfőbb célkitűzés.A GRT tavalyi magyar bajnoki ezüstérmes ... megköszönni. Mivel most már túl vagyunk ezen az eseményen is így nincs más hátra, mint előre. Három hét múlva kezdetét veszi az első versenyhétvége, amit azt gondolom, a lehető legfelkészültebben várok és nagyon motiváltan. 120%-ot fogom nyújtani és meglátjuk azzal hova jutunk.”Stern Roland:„Nagyszerű dolog mikor az álmok megvalósulnak! Régi álom volt, hogy egy ilyen autóval versenyezhessek. Az F3-as egy nagyon komoly kihívás. Az első tesztek alapján fantasztikusan jó vele autózni! Nagyon büszke vagyok rá, hogy a magyar bajnokságban az enyém lehet a legmodernebb és leggyorsabb versenytechnika! Ezzel ... természetesen csakis a magyar bajnoki cím lehet a célkitűzés.”Gender Tamás csapatfőnök:„Úgy gondolom nagyon komoly mérföldkő ez a mostani esemény és ez az idei évad a csapat számára! Egy nagyon komoly szakmai szintet léptünk meg minden tekintetben. Most már teljes az a technikai és szakmai feltételrendszer mellyel egy fiatal tehetséges versenyzőt a gokarttól kezdve egészen a Forma3-ig tudunk eljuttatni! Nagyszerű versenyzőim vannak az idei évre és az sem kizárt, hogy még tovább bővül majd a csapat! Nagyon várjuk már az évadnyitó versenyhétvégét és remélem, hogy már az első futamok után Gender Racinges Ezeknek az újdonságoknak a jegyében zajlott a hazai gyorsasági autósport legsikeresebb formula autós csapata a Gender Racing Team évadnyitója az AMTS-2019 rendezvényen a Hungexpon. Gender Racing Team

    Formula

  • 2018.12.07. 17:16
     A MOL Racing Team párosa már a hétvégén bemutatkozik az új autóval. A négyszeres magyar bajnok és a 2018-as Rali Európa-bajnokság hatodik helyezettje Herczig Norbert és navigátora Ferencz Ramón az elsők között versenyez majd az új Volkswagen Polo GTI R5-tel, amelyet két héttel ezelőtt vett át az osztrák BRR Team a Volkswagen Motorsporttól. „Tíz évvel ezelőtt, 2009 nyarán, amikor beléptem a Porsche Hungária ajtaján, szintén az elsők között voltunk, akik az akkor új Skoda Fabia S2000-ret választottuk. Kilenc csodálatos szezont töltöttünk együtt a Skodával, három abszolút bajnoki címet ... nyertünk, és kétszer álltunk az ERC dobogón. Nehéz döntés volt, hogy márkát váltunk, de abban bízom, hogy a Volkswagennel is hasonló sikereket érünk majd el” – mondta Herczig Norbert. A Volkswagen Polo GTI R5 versenyautó fejlesztését ősszel fejezte be a gyár, a Katalán Ralin pedig dobogós helyen végzett vele Petter Solberg. A Baumschlager Racing Team is részt vett a fejlesztésben, és az első két ügyfélautót is ők kapták. Ezek közül az egyik lesz Herczig Norberték versenyautója a 2019-es szezonban. „Megkönnyítette a döntést, hogy a BRR Team is komoly szerepet vállalt az autó fejlesztésében, hiszen a ... volt. A szervizháttér is jól átgondolt, látszott, hogy a Volkswagen Motorsport a megszokott profizmussal fejlesztette az autót. Egyedül a gyári versenyautók dekorációja nem tetszett, szerintem a mi autónk szebb lett” – foglalta össze az első tapasztalatokat Norbi. A Volkswagen Polo GTI R5 fejlesztését a gyár motorsport csapatának azon tagjai végezték, akinek előző munkája a verhetetlen, négyszeres világbajnok Volkswagen Polo R WRC volt. Az új Polo GTI R5 négykerékhajtású, 1.6 literes közvetlen befecskendezéses turbófeltöltéses motorja 272 lóerős. A MOL Racing Team természetesen az idei évben már ... szezont november elején hazai pályán zárják majd, a szezonzárón a Nyíregyháza Ralin. Az FIA European Rally Championship 2019, előzetes versenynaptára: március 21-23.: Azores Airlines Rallye, murva május 2-4.: Rally Islas Canarias, aszfalt május 24-26.: Rally Liepaja, aszfalt június 28-30.: Rally Poland, murva július 19-21.: Rally di Roma Capitale, aszfalt augusztus 16-18.: Barum Czech Rally Zlín, aszfalt szeptember 27-29.: Ciprus Rally, murva november 8-10.: Rally Hungary, aszfaltForrás: Mol Racing Team

    Rally

  • 2018.09.24. 21:59
    A Gender Racing versenyzőinek nagyon jól sikerült átmenteniük a kiváló formájukat a Slovakiaringről és ugyan bár kétszer is megkísértette őket a technika ördöge ennek ellenére ismét sikerült futamgyőzelmeket és nagyon értékes bajnoki pontokat begyűjteniük.A futamgyőzelmek ismét a csapat újoncához Hefler Róberthez kapcsolódnak, aki első teljes formula autós szezonjában úgy tűnik tényleg megállíthatatlannak bizonyul a Formula Renault Kupa bajnoki címe felé való menetelésben. A fiatal versenyző újabb két bajnoki futamgyőzelemhez társuló pontokkal gyarapította eredményeit a kategóriában. A GRT-s ... fiúknak amúgy ismét igen népes több mint harminc fős mezőnyben kellett helytállniuk a hétvégén. Ahol Rónai Tamás ismét nem vallott szégyent, tartotta a lépést a mezőnnyel és közben mindkét napon hozta a magyar bajnoki értékelés ezüstérmét. Bár a szombati napon ehhez egy kis szerencse is kellett, mert a Renault váltója az utolsó körökben felmondta a szolgálatot és a versenyzőnk hiába nyomta a gázpedált nem került a pályára az autó ereje. A szerencsés momentum az volt, hogy piros zászlóval félbe szakították ezt a futamot melynek 75%-át már teljesítette a mezőny így Rónai megtarthatta az eredményt Gender Racing Team

    Autós Gyorsasági

  • 2018.05.15. 20:04
    megszakítás miatt nem lett mért ideje így a mezőny végére szorult. Viszont a csapat újonca Hefler Róbert ennek és remek teljesítményének köszönhetően a legjobb magyarként a 13. rajtkockából várhatta a rajtot első igazi Formula Renault-os bajnoki futamán. Stern Roland a 19. rajtkockába autózott az időmérőn, ami a magyar értékelés harmadik legjobb idejét jelentette.Sajnos a nagyon várt első futam nem tartott sokáig. Egy GRT autó technikai hiba miatt ott ragadt a rajtrácson és egy kör alatt nem sikerült elmozdítani és az újra a célegyenesbe érkező mezőny pedig egy elképesztő balesetet szenvedett. Egy ... külföldi versenyző először kiütötte az egyik ellenfél jobb hátsó futóművét majd ezt követően egy figyelmetlen magyar versenyzőtárs óriási sebességgel csapódott beléjük és felettük átrepülve hátulról Stern Roland autójába vágódott! Elképesztően nagy szerencse, hogy egyik versenyző sem sérült meg komolyan „csak” az autók törtek csúnyán.A futamot természetesen félbeszakították, majd azt a nap végén újraindították. Erre már csak két GRT-s autó tudott kiállni, mert Stern autója nagyon súlyosan sérült. Rónai az újraindítást jól kapta el több helyet is előre jött, de egy külföldi ellenfél olyan ... verseny kezdődött a GRT számára az idővel, hogy be tudják e szerezni a szükséges alkatrészeket és újjá tudják e építeni az autókat az éjszaka folyamán. Nos, a lehetetlennek tűnő feladatot a csapat remekül megoldotta és vasárnap reggelre újra csatasorba állhatott mind a három GRT-s versenygép!A második futamon Rónai Tomi a hazai bajnoki mezőny 2. legjobb idejével a 10. míg Hefler Robi és Stern Roli a magyar értékelés Formula Renault kupájának a legjobb köridőivel a nemzetközi mezőny 18. és 20. helyről vághatott neki a küzdelemnek. A rengeteg áldozat ellenére nem szegődött melléjük a szerencse. Rónait ... az első körökben ismét meglökte egy versenyzőtárs és a megsérült hátsó futóművel már csak szenvedett és vesztette a pozíciókat egészen a 13.-ig a futam végéig. Stern Roli egy műszaki hiba miatt kényszerült feladni, míg Hefler Robi a 20. helyen hozta be az autót. A magyar bajnokságot tekintve sajnos Rolandnak így végül pontszerzés nélkül kellett zárnia az idénynyitót. Rónai Tomi egy OB ezüstérmes helyezésért járó bajnoki pontokkal várhatja a folytatást, míg a hétvégén a GRT újonc versenyzője Hefler Robi nagyszerű belépőként a legtöbb bajnoki pontot gyűjtötte a szombati győzelemmel és a vasárnapi A Gender Racing Team történetének egyik legelképesztőbb és legizgalmasabb, legsikeresebb versenyhétvégéjét élte meg a Hungaroringen a hétvégi szezonnyitó Laptiming Kupán, mely az MNASZ HE-DO Hankook Autós Gyorsasági OB és az FIA CEZ, a Közép Európai Zóna Trófea 2018-as első fordulója is volt egyben a WTCR betétfutamaként. Gender Racing Team

    Gyorsasági

  • 2015.05.03. 16:21
    értékelése:Miként is sikerült ez a szuper hétvége számodra, hogy értékeled? Egy új élményekben és új ingerekben gazdag szuper hétvége van mögöttem. Örülök és végtelenül hálás vagyok a szüleimnek, hogy lehetővé tették számomra, hogy indulhattam ezen a futamon. Az autó nagyon jól működött, egy profi csapat - Magyar Racing Team - állt mögöttem, akik hasznos és értékes tanácsokkal láttak el, melyeket megfogadva folyamatosan tudtam javítani a köridőkön. Így a vártnál jobban teljesítettem, ami engem is megelégedéssel töltött el. Azt nehéz szavakba foglalni, hogy mit éreztem, amikor az autóban ültem és mentem a ... - és szinte hiba nélkül teljesítettem a 25percet. Legközelebb hol, milyen verseny fogsz indulni? A magyar gyorsasági OB keretén belül a következő verseny májusban lesz, ami az ausztriai RedBull ringen kerül megrendezésre. Remélem, lesz rá lehetőségem és támogató szponzorok is, ami lehetővé teszi, hogy a Magyar Racing Team tagjaként indulhassak. Ha újra rajtolhatnál, tennél-e valamit másként? Igen. A gáz és a kuplung használatán változtatnék. A gázzal bátrabban bánnék, a kuplungot pedig még óvatosabban csúsztatnám, hogy a hátsó kerekek ne forogjanak ki.   ... ;Köszönettel:Magyar ZoltánMagyar Racing Team ... Kora délután  indult el az utcai parádé Forma 1-es csapatok felvonulásával: Ferrari (Kimi Raikkönen), Red Bull (Daniil Kvyat, David Coulthard).A csúszás miatt sajnos eltörölték a programunkat, és nem tudtunk pályára kerülni. Idén is rengeteg néző és érdeklődő kilátogatott a majálisra. Beszámoló a 2015 április 24-26.-ai hungaroringi Autós Gyorsasági Országos Bajnokságról. Magyar János:Szombati és vasárnapi eredmények:A szombati és vasárnapi időmérő edzésen mindkét nap az FIA Zóna 4. helyre, illetve a Magyar Abszolút 2. helyre kvalifikáltam magam. A szombati versenyen az FIA ... Zóna 5. helyezését értem el, illetve a Magyar Abszolút 2. lettem. A vasárnapi versenyen az FIA Zóna dobogós, 3. helyezést értem el, illetve a Magyar Abszolút 1. lettem. Gondok-kalandok:Csütörtöki szabadedzésen ültem be először az autóba, kellett egy pár kör, míg megismertem a technikát. Voltak kisebb gondjaink az autóval, e a szerelők ezeket elhárították, és a szombat-vasárnapi versenyekre fel tudtunk készülni. Bennem és az autóban is sok idő maradt, mint fizikálisan, mentálisan, mint technikailag is van még hova fejlődni.  Értékelés: Összességében a csapat nagyon jó Élménybeszámoló Magyar Zoltán tollából:A Nagy Futam 3-at úgy értékelném:Magyar Racing Team Sportegyesület a Nagy Futam nulladik napján, azaz április 30.-án egész napos kiállításon vett részt a Formula BMW-vel, majd május 1.-jén reggeltől indult a légi show, látványos légi parádé.Magyar Racing Team Magyar János Pénzes Attila

    Gyorsasági

  • 2015.01.06. 13:09
    pályákra, a belső az egy szlalom verseny jellegű. Viszont a verseny infrastruktúrája, az egész hangulata szerintem az egyik legjobb volt az idei évben. Gondolok itt arra, hogy kevés etap van, bokszban vagyunk. A Hungaroring a magyar motorsport egyik szentélye, és amit mindenképp ki kell emelni, az a rengeteg néző a Ring külsőn. Tizenhat éve versenyzek, talán mondhatom azt, hogy nekem még volt benne részem, amikor emberfalban versenyeztünk, de nagyon régen. Szerencsére ez 2014 végén ismét bekövetkezett és visszajött valami a régi versenyek hangulatából! Nagyon bízom abban, hogy valami talán ... elindul a magyar raliban és az MNASZ kicsit elgondolkozik, hogy milyen szabályokat hoz, hisz tisztán látszik, hogyha nincsenek olyan szigorú szabályok, akkor igenis van néző és van induló. Ezen az úton kellene tovább haladni!A Mikivel való száguldozás pedig azt hozta, amit vártam. Hét nagyon jó hangulatú gyorsaságit teljesítettünk. Nagyjából az első egy-két szakaszon próbáltam azokat a pluszokat, ami az én fejemben van hozzátenni a versenyzéshez, ezt hellyel - közzel Miki meg is valósította. Az utolsó szakaszokon már szinte nem is nagyon diktáltam, hanem inkább próbáltam abban segíteni neki, hogy aMaricsek Racing Team

    Rally

  • 2014.11.24. 11:58
    Az abszolút magyar rallybajnok Kazár- Szőke páros Ford Fiesta RS5 versenyautója a Mammut II-ben volt kiállítva. Akik nem látták élőben, azoknak megmutatjuk itt is! Maximmum Racing Team

    Rally

  • 2014.11.12. 13:44
    legfontosabb az, hogy megtört a jég! Végigmentünk karcolás nélkül és befejeztük a Waldviertel Rallyet!” Maricsek Miklós öröme érthető, hisz a Waldviertel Rallye elődjén, a Semperit Rallye-n korábban kétszer is elindult, de akkor nem sok babér termett a kaposvári pilótának. A verseny tetszett a Maricsek – Magyar kettősnek, akik akkor is részt vettek volna az osztrák szezonzárón, ha az nem kerül be az OMRB, majd az ORB naptárába. Az eső és a nyálkás, csúszós szakaszok komoly feladatott jelentett a Mitsubishi Lancerrel versenyző páros számára.„Alig volt tapadás, az eső miatt az előzőleg kigondolt A Maricsek Racing Team mind a négy párosa befejezte a szezonzáró Waldviertel Rallye-t. Az Osváth – Farnadi kettős az abszolút 6. és a hármas kategória 2., a Kovács – Istovics duó az abszolút 7. és a P2-16 kategória első a Maricsek – Magyar egység az összetett 12. és a P2-16 géposztály második, míg a Stepán Árpád és Bán Viktor az abszolút 13. és a P3-17 kategória első helyét szerzete meg az ORB utolsó futamán!Maricsek Racing Team Waldviertel Rally Osváth Péter Farnadi Ágnes Istovics Gergő Kovács Antal Maricsek Miklós Magyar Gábor
  • 2014.10.23. 08:20
    A Gender Racing a Formula Renault Kupasorozatban bajnokesélyesként érkezett Rónai Tamás révén, aki az idén a gokart után először ült formula autóba versenyzői pályafutása során. A fiatal versenyző az idén gyakorlatilag uralta a Formula Renault Kupa mezőnyét és többször a formula autós kategória abszolút értékelésében is megvillantotta oroszlánkörmeit egy-két dobogós helyezéssel! A bajnoki cím sorsa már az első versenynapon eldőlt végérvényesen mikor Rónai álhatott a kategória első futama után a dobogó legmagasabb fokára. Vasárnap sajnos az első futamot technikai hiba miatt fel kellett adnia ... helyen zárhatta a 2014-es szezont a Formula Renault Kupában és még mindig sikerrel fel tudja venni a harcot a feltörekvő fiatalokkal!A gokartozás után az idén a szintén először formula autóba ülő Balogh Zoltán az idén háromszor állhatott a dobogóra a Formula Renault kupában az idei év során. Tanulóévét az utolsó versenyhétvége utolsó bajnoki futamán egy nagyszerű harmadik hellyel koronázta meg és már most elkezdte tervezgetni a jövő évet, ahol szeretne még többször és még feljebb lépni a dobogón a futamok után.A Gender Racing tulajdonosa és csapatfőnöke ismét elégedett lehet, hiszen idén is a ... csapathoz került a Formula Renault Kupa bajnoki címe. A csapat egyik alapfilozófiájához méltón Rónai Tamás személyében ismét egy egészen kivételes fiatal tehetséget fedeztek fel a hazai és nemzetközi autósport számára, aki a most megszerzett első után reméljük, még sok-sok nagyszerű bajnoki címmel öregbíti majd a több mint száz éves magyar autósport hírnevét a világban pályafutása során! - Bonc Elek -www.sportime.hu Rónai Tamás Gender Racing Team

    Gyorsasági

  • 2014.10.22.
    Balszerencsés hétvége a Mecsekben A Mecsek ezúttal nem fogadta kegyeibe a Maricsek Racing Team párosait az Országos Rallye Bajnokság ötödik fordulóján. A csapat 11 kettőse közül sajnos öten feladni kényszerültek a 48. Mecsek Rallye-t Kovács Antal és Istovics Gergő már az első szakaszt követően nagyon bosszúsak voltak, hisz a pogányi reptéren megtartott gyorsasági rajtjában majd 8 percet várakoztatták a rendezők a kaposvári kettőst, majd, mikor a legjobban szakadt az eső elrajtoltatták őket. A fiúk abszolút pontokról szőtt vágyai már itt elillantak, de természetesen folytatták a versenyt ... ellenére ott jöttünk a legjobban, mindaddig, amíg egy hatodik teligázas egyenes részen volt egy púp, ahol leért az autó hátulja és eltört a hátsó hídban a torzió egyik része. A gyorsaságiról lejöttünk, de annyira összeült az autó hátulja, hogy nem jöttünk vissza a szervizbe, inkább feladtuk a versenyt. Az összes szakaszt teljesítettük, harmadikak voltunk a kategóriában, de pont azért, mert tesztelni mentünk a Mecsekbe; inkább kiálltunk, mint hogy etapon kárt tegyünk az autóban.” A Maricsek Racing Team többi párosa közül a Szvatek -Török duó a P2-16-os kategória harmadik helyéről volt kénytelen ... , csak kedvtelésből indulnak el az osztrák - magyar szezonzárón. Osváth Péter és Farnadi Ágnes azzal a nem titkolt céllal vágott neki a Mecsek Rallye-nak, hogy visszaszerezzék a 3-as kategória első helyét az éves értékelésben. A veszprémi kettős a hirtelen leszakadó eső ellenére jól választott gumit a pénteki szakaszokra és a nap végén mindössze 6 másodperccel voltak lemaradva az éllovas Matics - Zejda párostól. Másnap az MRT kettőse két szakasz elteltével nem csakhogy ledolgozta a hátrányát, de meg is előzte Maticsékat. A hatodik szakaszon azonban közbeszólt a technika: „Egy turbócső szétment és ... hétvégén a Vargha Bálint - Magyar Gábor kettős az aszfaltszaggató méregzsákkal, azaz a Renault Megane Maxival. A fiúk jól érezték magukat, teszt versenynek szánták a Mecsek Rallye-t, ennek megfelelően készültek és teljesítették a hétvégét. A csütörtöki tesztet követően a szervizesek a régi lámpasor helyet „faragtak” egy új xenonosat. Az első nap, a reptér nem feküdt az autónak, hisz nagyon kicsi a Renault fordulóköre, ezért ott szenvedtek, de Árpádtetőn autóztak egy jóízűt. Szombaton fokozatosan gyorsultak élvezték az autózás. „Amitől a legjobban tartottunk az a pécsváradi szakasz volt. EnnekMecsek Rally Maricsek Racing Team Szijártó Anikó ORB, Rallye2, Historic
  • 2014.10.08.
    Rengeteg defekt, egy baleset és sok értékes tapasztalat A 41. Croatia Rally első napján a Maricsek Racing Team mind két párosa a pálya szélére kényszerült. A Kovács - Istovics kettős egy baleset, míg a Maricsek - Kovács duó egy dupla defekt miatt volt kénytelen feladni a futamot. Másnap ismét versenybe szállhattak a fiúk, gyűjtötték a gyorsasági kilométereket és sajnos a defekteket is. A szerencse ezúttal elpártolt a csapattól, de maga a futam és a tengerparti környezet is tetszett Istovics Gergőnek. „Abszolút azt kaptuk ettől a versenytől, amit vártunk. Amit mindenképp ki kell emeljek ... tökéletesen. Talán Anti szerencsétlenebb volt, mint én, bár lehet, hogy mindketten ugyanolyan mérgesek voltunk, mikor fel kellett adnunk az első napot. Egy felírásból és egy ellenőrzésből kellett menni olyan pályákon, amilyeneken már nagyon régen versenyeztem. Teljesen más jellegűek az ottani pályák, mint a magyarok. Az első szembetűnő dolog az aszfalt minősége. Sokkal csúszósabbak, mint az itthoni pályák. Rengeteg a kanyar, és nagyon dobálósak az ottani szakaszok, tele vannak apró bukkanókkal.” Az okát ő maga sem tudja, de valami miatt Miki mindig kicsit kényelmesebben kezd az első szakaszon, mint azCroatia Rally Maricsek Racing Team Rally Maricsek Racing Team Rally
  • 2014.09.19.
    Három a magyar igazság SOLID RACING TEAM – Végső Összecsapás, Tököl Szőke Ákos – BMW E30 Egy hosszabb szünetet követően szeptember 20-21-én, a Végső Összecsapáson ismét aszfaltra lépnek az Országos Gymkhana Bajnokság résztvevői. Köztük lesz a SOLID Racing Team tehetsége, Szőke Ákos is, aki tavaly épp Tökölön szerezte meg első Pro kategóriás győzelmét. A váci versenyző emellett 2012-ben is begyűjtötte itt az elsőségért járó trófeát. Három a magyar igazság: jó lenne, ha – minimum – harmadik alkalommal is felállhatna a dobogó legfelső fokára. Szőke Ákos: Nagyon sok idő eltelt az utolsóTököl BMW E30 Solid Racing Team Solid Racing Team Drift
  • 2014.09.05.
    A csapat sportokban az augusztus általában a felkészülés és az átigazolások időszaka. A rali merőben más, mint a foci vagy a kosárlabda, de az előző gondolatmenetet folytatva az utolsó nyári hónapban megerősítette a keretét a Maricsek Racing Team. A Kassa Rallye-n már a csapat színeit képviseli a 3-as kategória éllovas kettőse: Osváth Péter és navigátora Farnandi Ágnes. Nem ez az egyetlen újdonság a csapat háza táján. Maricsek Miklós új navigátorral vág neki a bajnokság negyedik futamának, Kassán Kovács Szabolcs diktálja az itinert a Mitsubishi Lancer EVO-ban. Kovács Antal és Istovics ... Gergő pedig visszaül a már jól megszokott Lancer EVO IV/IX-be. A 40. Kassa Rallye-t Szeptember 5-7-e között rendezik. A versenytáv 473 km, ebből a 11 gyorsasági szakasz 141.5 kilométert tesz ki. A magyar pályákhoz képest északi szomszédjainknál alacsonyabb a gyorsasági szakaszok átlagsebessége, mert az utak nagyon szűkek és felhordásosak. Újdonságot jelent továbbá, hogy tavalyi esztendőhöz képest szinte teljesen megújul a verseny útvonala. A Kovács - Istovics kettős tavaly az abszolút ötödik helyen fejezte be a Kassa Rallye-t, ezért a pilóta számára különösen kedves a szlovákiai futam: „NagyonKassa Rallye Maricsek Racing Team Maricsek Racing Team Rally
  • 2014.09.02.
    Továbbra is uralja a quados mezőnyt A salakmotoros mintára lebonyolított hazai quad bajnokság első fordulóját magabiztosan nyerte meg Kazár Miklós. A Maximmun Racing Team motorosa a népkerti stadionban megrendezett első fordulóban a teljes hazai élmezőnnyel összecsapott. Korábban szó volt róla, hogy a hagyományokat folytatva, magyar-lengyel csapatbajnokságot is tartanak, de a vendégek ezúttal nem érkeztek meg a helyszínre. A magyar bajnokság első fordulóját ettől függetlenül lebonyolították, a nap folyamán számos szoros és izgalmas futamot láthatott a közönség. - Nagyon élveztem azMaximmum Racing Team Quad Marosréti Ervin Quad
  • 2014.09.02.
    egységet. A Maximmun Racing Team az előttünk álló napokban már az eredeti felállásban - Szőke Tomival kiegészülve - készül a kassai megmérettetésre, ahol a nevezési lista alapján rendkívül komoly mezőnyben kell ismét bizonyítani. A Steelvent Miskolc Rallysprint végeredménye: Licence: 1. Kazár Miklós, Percze Nándor (Mitsubishi Lancer EVO) 14:11,0 2. Tőzsér Áron, Szebellédi László (BMW M3) +1:35,1 3. Juhász Csaba, Juhász Zsolt (Renault Megane) +1:37,1 4. Büttösi Zsolt, Radványi József (Mitsubishi Lancer EVO VI) +1:41,4 5. Németh "Kisubi" István - Németh "Uborka" István (Lada 2101 ... Remek ráhangolódás Kassára Két magyar bajnoki futam között sem tétlenkedett Kazár Miklós. A bajnoki címvédő ugyanis a veszprémi futam után és a kassai kirándulás előtt a hazai rendezésű sprintversenyen állt rajthoz. A licences kategóriában ezúttal Percze Nándival az oldalán győzött Miki, aki a Lyukóbánya - Parasznya közötti gyorsasági szakaszon egy Mitsubishivel vágott neki a távnak. A Steelvent Miskolc Rallysprinten nyilván nem az eredmény számított, sokkal inkább az, hogy a rendkívül fontos kassai hétvége előtt néhány versenykilométerrel gyarapítsa a tapasztalatát. - Egy nagyon jólMaximmum Racing Team Miskolc Rallysprint Marosréti Ervin Rallysprint
  • 2014.08.13.
    verseny, a BMW-k között első időket mentünk, abszolútban pedig a 3. helyen. A negyedik gyorson 4-5 másodperccel vezettünk a BMW-k előtt, és már az abszolút 2. hely volt a miénk, már ennek a szakasznak az egyharmadát is úgy tettük meg, hogy a váltónk 4-esben ragadt, és sajnos feladni kényszerültünk az igen ígéretes hétvégét.”- nyilatkozta Gyarmati Ariel. Az utolsó párosunk a hétvégén a Maricsek Miklós és Magyar Gábor alkotta fogat volt. Miki számolt be nekünk arról, hogyan is élték meg az előfutó szerepét: „Az első rajtoló előtt autózni mindig egy kitüntetett dolog, nagyon élvezetes! Komlót ésRallye2 Baranya Kupa Maricsek Racing Team Borbás Szabolcs Csáki Richard Kovács Antal Istovics Gergő Markó Tibor Gyarmati Ariel Németh Gergely Maricsek Miklós Magyar Gábor Maricsek Racing Team Rallye2
  • 2013.09.27.
    A Maricsek Racing Team idei első bajnokai MARICSEK RACING TEAM – IV. Peugeot PM Vác Rally, 2013. szeptember 21-22. Kondella Péter – Szilassy Arnold, Honda Civic Type R Mondhatni, sima versenyhétvégéje volt Kondella Péternek. A Maricsek Racing Team pilótájának a IV. Peugeot PM Vác Rally előtt nagyon izgatott napjai voltak, hiszen az évadzárón biztosította volna be bajnoki címét, valamint felesége is a napokban hozta volna világra gyermeküket. A kis trónörökös megvárta édesapját a születéssel, így Péternek csak a versenyzésre kellett koncentrálnia. Az eredmény önmagáért beszél: Szilassy ... az együttműködést: AVANZO-TRADE Kft. - The Body Shop; CSR Média Kft.; Drive Music Kft.; EGROKORR Festékipari Zrt.; ExcelIT Informatikai Szolgáltató és Tanácsadó Kft.; Evolution Consulting Képzési és Tanácsadó Kft.; fitnesstabor.hu, EuTrust Szerviz Kft., Pannon Tobacco Kft. FPO Hungary Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. – Ozone, Gaming Gear; BEASTvision; GLOBAL-UNION Irodatechnikai Kft.; HETECH TREND; Honda ÉLES; HO Magyar Kiszervezett Kft. – gyerekkel.hu; Innovitas Közhasznú Nonprofit Kft.; KYOCERA – The new value frontier; Laurus-Consulting Szolgáltató Kft. – CORTESIA GROUP; MICRO-TOP Távközlési Maricsek Racing Team Rally
  • 2013.09.19.
    Ha Vác Rally, akkor Maricsek Racing Team A Rali Túra Egylet záró fordulóján is úton útfélen a Maricsek Racing Team versenyzőibe botolhat majd az ember. A szeptember 21-22-ei, IV. Peugeot PM Vác Rally hazai pálya lesz indulóinknak, hiszen közülük többen is Vácott születtek, nevelkedtek, vagy a közelben élnek. A csapat 13 párost fog felsorakoztatni a hétvégi viadalra. A Maricsek Racing Team színeiben, a RALLYcafé All Stars autó pilótájaként fog feltűnni Lukács „Csucsu” Kornél, aki örömmel fogadta el a jótékonysági projekt felkérését. „Két érzés is megfogalmazódott bennem, mikor felkérést ... idézik fel. Mindenki azt várja tőlünk, hogy a nézőknek menjünk, s ennek igyekszünk is majd eleget tenni.” A Lada 2107 most is jó kezekben készült, hiszen Dani tavalyi navigátora, Nagy Zoltán készítette fel a versenygépet, míg a futómű-beállítást Kovács Krisztián végezte, s így mondhatni borítékolható a siker. Ha Vác Rally, akkor nem hiányozhat a nevezők közül Maricsek Miklós sem. A Maricsek Racing Team csapatfőnöke a jól megszokott, sárga-fekete Mitsubishi Lancer Evo VI-ossal, oldalán Csáki Richarddal áll rajthoz a szülővárosában megrendezésre kerülő futamon. „A Vác Rally mindig is nagydolog volt ... a futamon jelen leszünk. Nincs bennük versenykilométer és vannak erősebb kocsik is, így a középmezőny lenne a reális célkitűzés. Ám ha lehetőségünk lesz rá, hajtani fogunk a minél jobb helyezésért a Lada 2105-tel, mind az „A” Lada Kupában, mind az A/3 kategóriában.” Izgatott napjai vannak mostanság Kondella Péternek, hiszen felesége, Fülep Edina a napokban hozza majd világra első közös gyermeküket. A babavárás örömei mellett azonban más is nagy boldogságot szerzett a Maricsek Racing Team pilótájának. Mivel nagy ellenfele, Hidegkuti Balázs nem áll rajthoz az RTE záró futamán, Péter és ... navigátora, Szilassy Arnold már bajnokként állhat rajthoz a hétvégi, IV. Peugeot PM Vác Rallyn. „A Vác Rally a kedvenceim közé tartozik, harmadik alkalommal fogunk itt rajthoz állni. Különösen szép emlékünk társul ehhez a rendezvényhez, hiszen tavaly itt lettünk bajnokok Edinával a futamgyőzelem után. Attól függetlenül, hogy tét nélkül autózunk majd, bízunk benne, hogy ismét jó eredményt fogunk elérni. Természetesen a cél most is az lenne, hogy győzedelmeskedjünk a Honda Civic Type R-rel az N csoportban valamint az N/3 kategóriában.” A Maricsek Racing Team versenyzői komoly tervekkel, harcra készen ... Zsolt fog beülni mellém a Mitsubishi Lancer Evo IX-ben. Zsolt váci, ezért gondoltam azt, hogy ő jobban hozzá tud járulni a Vác Rallyra való megfelelő felkészülésemhez, hiszen több pályaismerettel rendelkezik. A tavalyi Szilveszter Rallyn már autóztunk együtt, akkor nagyon jó volt a hangulat, s bízom benne, hogy ez most is így lesz. A kocsi felkészítésére nagy figyelmet fordítunk, elővigyázatosan rakjuk össze, hogy minél megbízhatóbb legyen, s biztosan célba érjünk.” A sportosan elegáns Renault Megane Maxi is gyűjteni fogja a versenykilométereket a hétvégi derbin, Vargha Bálint és Magyar Gábor Maricsek Racing Team Rally
  • 2013.08.27.
    eleje leszakadt, és a sóderben landolt. Gábor szerencsére vissza tudott térni a versenybe a 18. helyen, és a verseny végéig a 14. pozícióig tudott előre jönni. Az 1600cc-es kategóriát így is fölényesen nyerte, így elsőként állhatott fel a dobogóra, ahol a magyar ér- tékelést és az FIA CEZ értékelést is megnyerte. Apex Racing Team / Sajtóközlemény / Szerző: Bende Imre imrebende@apexracing.hu www.apexracing.hu A vasárnapi időmérés, ha lehet még jobban sikerült, Gábor a végéig kivárt, mikor már mindenki befejezte a kőrözést, és egy tiszta körrel a 9. helyet autózta, természetesen a legjobb 1600 ... . Az autó egy S1600-as technikai felszerelésekkel ellátott Suzuki Ignis, melyet az Apex Racing épített. Új fejlesz- tések is kerültek az autóba, változott az áttételezése és a kormánymű is módosult. Apex Racing Team / Sajtóközlemény / Szerző: Bende Imre imrebende@apexracing.hu www.apexracing.hu A helyszínen szembesült a csapat azzal, hogy rekordszámú indulója van a kistúrának (1600-2000 cc), 48 nevező várta a hétvégét. Tim Gábor az Ignissel az 1600cc-esek között volt érdekelt, 14 kategória társával kel- lett megmérkőznie. A pilóta két szabadedzésen vett részt, az elsőn egy defekt miatt nem ... tudott kőrözni, ám a második edzésen már 2:29-es köridővel a legjobb 1600-as pilóta volt, és az egész mezőny élbolyához tartozott. Az első időmérés komoly kihívást jelentett, hisz nagyon nehéz volt ennyi autó között olyan helyet találni, ahol tiszta kört futhat a pilóta, ám ha nem is tökéletesen, de sikerült. 2:27:477-es idővel Gábor a 11. helyet szerezte meg, mely messze a legjobb 1600cc-es eredmény volt. Apex Racing Team / Sajtóközlemény / Szerző: Bende Imre imrebende@apexracing.hu www.apexracing.hu A szombati futam enyhe esőben kezdődött, ám a Tim Gábor slick gumikkal vágott neki a ... tökéletesen üzemelt. A mezőny három hét múlva visszatér a szlovákiai pályára, de még nincs döntés, hogy Gábor hol, milyen au- tóval indul. Reméljük egy újabb sikeres hétvége közeledik. Apex Racing Team / Sajtóközlemény / Szerző: Bende Imre imrebende@apexracing.hu www.apexracing.hu ... 2013. augusztus 23-25. Magyar Gyorsasági Országos Bajnokság és FIA CEZ V - VI. verseny - Slovakiaring Dupla győzelemmel debütált Tim Gábor A Magyar Gyorsasági Országos Bajnokság 3. hétvégéje együtt került megrendezésre az FIA Central European Zone sorozattal, ami azt jelentette, hogy a közép-európai régió összes országa képviseltette magát. Csapatunk két autóval készült a hétvégére, ám Lévai Zoltán második gyermeke pont a versenyhétvége előtt született, így kihagyta a versenyt. A pilóta felajánlotta Tim Gábornak, hogy az Ő autóját vezesse a hétvégén, és az ajánlatot Gábor el is fogadtaMagyar Gyorsasági Országos Bajnokság Apex Racing Team Gyorsasági
  • 2013.04.30.
    2013. április 27-28. FIA Central European Zone / Magyar Gyorsasági Országos Bajnokság I. és II. verseny Április utolsó hétvégéjén, nyári melegben kezdődött meg a 2013-as szezon a Hungaroringen. Ez volt az első éles bevetése az Apex Racing Team-nek, főszerelőink mellett (Blaskovits Tamás és Szigeti Attila) két taggal bővültünk, Kása Balázs szerelő, és Palóczi Roland technikus csatlakozott a csapathoz. Tim Gábor és Lévai Zoltán versenyzőink a kistúra mezőnyében indult, Gábor a 2000cc-esek között, Zoltán pedig az 1600-as ér- tékelésben. A nagyobb kategóriában 17 induló, a kisebb ... kategóriában pedig 9 versenyző nevezett, mely igen népes mezőnyt jelentett. Tim Gábor Peugeot 407-ese egész hétvégén sok munkát adott szerelőinknek, előbb sz- ervóproblémák, majd olaj szivárgás és elektronikai gond hátráltatta a munkánkat. Lévai Zoltán Ignis-e egy prototípus, így az is várható volt, hogy gyerekbetegségek elhárítása lesz a fő feladat. Apex Racing Team / Sajtóközlemény / Szerző: Bende Imre imrebende@apexracing.hu www.apexracing.hu A szombati időmérésen Tim Gábor a 4. helyet szerezte meg, Lévai Zoltán pedig a kategória második helyét. Mindkét versenyző tudott volna előrébb végezni ... még nem hátráltatta jelentősen a versenyzőt. Azonban a vége előtt nem sokkal a ku- plung nem bírta a terhelést és egyszerűen felrobbant. Így mindkét versenyzőnk feladni kényszerült a versenyt. A vasárnapi időmérő edzésen nedves pálya fogadta a versenyzőket, ám az aszfalt folyamatosan száradt. Versenyzőink nem voltak optimális időben a pályán, így Tim Gábor csak a tizedik helyet szerezte meg, Lévai Zoltán azonban még így is a kategória második helyére kvalifikált, igaz, nagyon benne volt a mezőny sűrűjében. Apex Racing Team / Sajtóközlemény / Szerző: Bende Imre imrebende@apexracing.hu ... a futamot. Apex Racing Team / Sajtóközlemény / Szerző: Bende Imre imrebende@apexracing.hu www.apexracing.hu Apex Racing Team Gyorsasági
Előző 1 / 7 Következő
System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object. at SimpleAdserver.AspNetClient.SimpleAdserverClient.GetZoneContent(Int64 zoneId, String contentTemplate, String emptyTemplate)