Keresés
Találatok száma: 49- 2023.09.25. 14:402023. szeptember 8-10. között a HUMDA Országos Rally Bajnokság keretén belül került megrendezésre a WHB Győr Rally, ahol a hazai rallysport legjobbjai vonultak fel.A Metabond MagyarországKft. kenőanyag-adalékok gyártása és forgalmazása terén hazánkban és a környékbeli országokban is meghatározó piaci pozíciót tölt be. Első, saját fejlesztésű fémfelület-nemesítő termékünk a Metabond ECO 2012-ben jelent meg a piacon, ami azóta is bizonyítja kiemelkedő előnyeit. A Metabond fémfelület- nemesítők és üzemanyag-adalékok jelentősen csökkentik az energiafelhasználást, karbantartást, minimális ... környezeti terheléssel járnak és a berendezések élettartamának növelésével a fogyasztói társadalom által diktált pazarlást is mérséklik. Cégünk 25 éve aktívan jelen van a rallysportban. Korábban hazai és külföldi rally bajnokságok névadó főtámogatójaként, később inkább versenyzőket támogató márkaként ismerték meg nevünket a rallysport iránt érdeklődők. Nagy öröm volt számunkra, mikor megtudtuk a hírt, hogy idén, bő három évtized után, újra Győrben rendezik meg az Országos Rally Bajnokság egyik futamát. A hazai pálya és a rally iránti szeretetünk egyértelművé tette, hogy szeretnénk újra teljes ... természetesen a belvárosi gyorsasági szakasz volt, amit vendégeink egy különleges helyszínről - kizárólag számukra épített lelátóról - tekinthettek meg, így mondhatni testközelből élhették át a futam legizgalmasabb pillanatait.A Metabond Kft. több helyszínen is jelen volt a Győr Rally ideje alatt. Az ETO Park profi infrastruktúrájával, parkolási lehetőségével és adottságaival világszínvonalú helyszínt biztosított a Szervizparknak, ahol a versenyző csapatok mellett a Metabond is megjelent promóciós területével. A vasárnapi, belvárosi gyorsasági szakasz ideje alatt pedig az Egyetem térnél ... hangulat uralkodott a városon, szervezőként öröm volt látni vendégeink és a kilátogató nézők csillogó tekintetét.Ugyan a Metabond színeiben induló Klausz Kristóf – Papp Tamás páros a vasárnapi Rábaringen egy apró hiba miatt feladni kényszerült a versenyt, nagyon szurkoltunk és büszkék vagyunk a fiúk teljesítményére! A Győr Rallyt Csomós Miklós és Bán Viktor nyerte, de avattunk vasárnap magyar bajnokot is Vincze Ferenc és Percze Nándor személyében. A Győr Rally megszervezésére irányuló támogatásunkat nem csak az idei évre terveztük, szeretnénk a jövőben egyre nagyobb mértékben hozzájárulni a Élménybeszámoló az Országos Rally Bajnokság helyszínéről
- 2019.10.28. 13:41eredményre. A fiúk hamar orvosolták a problémát és vissza tudtam állni, de ekkor már két kör hátrányom volt, úgyhogy egy örömautózás várt rám. Délután az időmérőn már mindent rendben ment ismét egy erős idővel legjobb magyarként a negyedik rajtsorba kvalifikáltam magam. Ez a futam hozta meg az igazi örömöt Nekem és a csapatnak is mivel a magyar abszolút győzelmem azt jelentette, hogy matematikailag is bebiztosítottam a bajnok címemet. Nagyon jó érzés volt egy futammal a bajnokság vége előtt megnyerni azt és tudni, hogy az utolsó futam ismét csak az örömautózásról fog szólni. Ez így is lett, mégpedig ... forduló.Hefler Róbertté volt talán a legnagyobb kihívás, hiszen az FIA CEZ Formula Renault Kupa bajnoki címének megszerzése után esélyes volt még az abszolút magyar bajnoki címre is. Ezért a csapat úgy döntött, hogy a bajnoki cím megszerzésének érdekében beveti az év elején beszerzett legújabb versenytechnikát az F3-as Dallarát. Robinak is izgalmas kihívás volt az új autó, de már a szabadedzések alatt hamar tegező viszonyba keveredett az új versenygéppel. Jó időket futott az időmérőn is és a nemzetközi F3-as mezőny közepének első felébe kvalifikálta magát. Első F3-as versenyfutamába sajnos a technika ... ördöge belerondított kicsit. A harmadik körben egy sebességváltáshoz kapcsolódó szenzor meghibásodott így Robi a boxba kényszerült. A csapat felfedezte megoldotta hamar a hibát és versenyzőnk visszaállhatott, de két kör hátrányban tudta csak befejezni a futamot. A további két futamon már szerencsére tökéletesen működött az F3-as. A második futamon ismét kicsit közelebb lopódzott az F3-as élmezőnyhöz, de ami a legfontosabb csapattársai előtt megnyerte az OB értékelést és ezzel bebiztosította az abszolút Országos Bajnoki címet is. A két bajnoki cím mellé még egy kis habnak a tortára a szlovák ESET V4 ... Kupában. Az utolsó hétvégén két második helyezéssel és egy futamgyőzelemmel biztosította be az ezüstérmet.A szépen csillogó ezüstérmek és a bajnoki címek megszerzése mellett egy kis jótékonysági tevékenységre is futotta a csapat erejéből. A Magyar Mentőmotor Alapítvány egy nyár végén indult kezdeményezésben egy új, speciálisan felszerelt mentőmotorra gyűjt. Ehhez kapcsolódva a GRT az utolsó versenyhétvégén a Hungaroringen vendégül látta a mentőmotorosokat és csatlakozott a gyűjtéshez. Végül a GRT vendégei, partnerei és a csapat felajánlása révén félmillió forinttal tudott hozzájárulni a ... kezdeményezéshez.Végül, de nem utolsósorban lássuk, hogy a csapatfőnök és a versenyzői hogyan értékelték az utolsó fordulót a nagyszerű eredmények ünneplése közben:Hefler Róbert:„Nagyon izgatottan vágtam neki a hétvégének, hiszen az új autó óriási kihívásnak ígérkezett. Azonban a szabadedzéseken nagyon hamar hozzá szoktam és sikerült gyorsan felvennem a komoly nemzetközi mezőny tempóját. Az időmérőn egy erős idővel az élmezőnybe kvalifikáltam magam a legjobb magyarként. A futamunk is jól indult azonban a harmadik körben egy kisebb technikai hiba miatt a boxba kényszerültem és ezzel minden esély el is szállt egy jó Nemrég ért véget a Hungaroring-i fordulóval a 2019-es MNASZ Autós Gyorsasági Országos Bajnokság.
- 2016.10.15. 17:13Swift Cup Europe kategóriában indulsz most ezen a versenyen.Izgalmakban gazdag Hungaroring-i versenyhétvégén vagy túl csapatoddal az előző HE-DO kupa után ahol a Gyorsasági Országos Bajnokság 1,6-os kategóriájában indultamMár a teszteken látszott, hogy az autó beállításaival töltött idő kezd beérni, majd az időmérőn sikerült a 2. helyet megszereznem.A remek rajtpozícióból azonban az első versenyen a gumifallal való találkozása után az 5. helyen értem célba - nyilatkozta Krisztián.A második versenyen a némileg károsodott járművel szintén a másodikként fejeztem be a versenyt.A harmadik verseny ... óriási csatát hozott, a verseny során végig Ivan Lexát támadtam, végeredményben a 3. helyen végeztem. Most hétvégén azonban még egy verseny vár ránk a Swift Cupban, ezért a mai nap délutánját edzéssel fogom eltölteni.Szeretettel várunk mindenkit - tette hozzá a pilóta.Köszönöm partnereinknek a segítséget! Car-Color, Tokyo Restaurant, Impa, Sbmo.hu, Magyar Vöröskereszt Budai Régió, AC2000 Kft. Szurkoljunk közösen a hétvégén Krisztiánnak és a csapatbak!- Hajósi Miklós -Fotó: Kollár Attila Füge Krisztián Autós Gyorsasági versenyzőt kérdezem a hétvégi HE-DO - Hankook kupa előtti tesztnapon..Füge Krisztián - Suzuki Swift SportCarColor MotorsportHE-DO - Hankook Kupa 2016.10.15-16. - Hungaroring
- 2015.08.17. 00:39Spitzmüller Csaba:Az aszfaltos futamok közül nem az egyik legnehezebb, hanem a legnehezebb a Kassa Rally! Nem ismerjük annyira az ottani a pályákat, mint a magyar szakaszokat, viszont én nagyon kedvelem a szlovákiai gyorsokat. Nehéz, de nagyon ritmusos, gyors pályák szerepelnek a Kassa Rally programjában. Egy részét jól ismerjük és örömmel konstatáltam, hogy egy régi kedves ismerősöm, a Lubovec is szerepel az útvonallapon. Még 2005-ben, mikor egy Toyota Corollával mentem, pont ezen a pályán gyűjtöttem be az első WRC-s szakaszgyőzelmemet! Rendkívül gyors, veszélyes szakasz, úgyhogy örülök ... -utóbb összejön! Csak ki kell tartani és abszolút alázattal kell ezt az egészet kezelni és csinálni. Mindig volt valami bosszantó problémánk, ami letaszított minket a dobogóról, de úgy gondolom, hogy egyszer csak kijön nekünk is a lépés és valóban meg tudjuk mutatni azt, hogy mire vagyunk képesek. Az utolsó aszfaltfutamtól egy viszonylag nagy eséssel köszöntünk el, viszont előtte rendkívül gyorsak voltunk, és meg tudtuk mutatni azt, hogy hova vagyunk jók ebben a magyar mezőnyben. Tudtunk a top háromban autózni, nyertünk szakaszt Herczig Norbi ellen. Ezt a formánkat kel hoznunk Kassán és ezt a Egy hosszú, átfogó teszttel készült az országos bajnokság hatodik futamára a Kassa Rally-ra a Spitzmüller Csaba - Bazsó Attila kettős. A Full-Gas Motorsport Egyesület pilótája a verseny előtt beszélt a csapatáról, az esélyeikről és egy olyan gyorsasági szakaszról, ami mérföldkő volt a pályafutásában.
- 2014.11.10. 12:41felállhatott a dobogó legtetejére, 3 alaklommal viszont technikai problémával küzdöttek, ezért 2 versenyt kénytelenek voltak feladni.Az év végi abszolút pontértékelésben a Waldviertel Rallye után nem változott a Herczig Norbert – Bacigál Igor páros eredménye A SKODA Rally Team Hungaria csapata tehát a 2014. évi Magyar Országos Rallye Bajnokság ezüst érmese, azaz év végi abszolút értékelés II. helyezettjei.Minden sportrajongó nevében gratulálunk nekik a 2014. évadban nyújtott kimagasló teljesítményükhöz, hiszen a számok magukért beszélnek! Egyértelműen kijelenthetjük: amikor nem volt technikai problémájuk ... A rallye sport, technikai sport! – mondjuk mindannyian, hiszen tudjuk, hiába tesz meg mindent a versenyautóban ülő két ember, illetve a háttérben az egész szervizcsapat, ha a technika kis ördöge „Megállj-t!” parancsol.Így történt ez ezen a hétvégén a SKODA Rally Team Hungaria csapatával is.A Herczig – Bacigál páros a 3. gyorsasági szakaszon átvette a vezetést és 18,4 másodperces előnnyel magabiztosan vágtak neki a 4. gyorsasági szakasznak.Itt azonban az 5. km-nél egy egyenes szakaszon egészen egyszerűen megállt a SKODA motorja?!A fiúk hiába néztek egymásra értetlenül és keresték a hibát, nem A SKODA Rallye Team Hungaria csapata számára 2014. évi Magyar Országos Rallye Bajnokság záró futama nem várt fordulattal zárult.
- 2014.11.05. 18:30. Elengedtük ezt a bajnokságot, mert amikor a Mecsekben előjött a motor probléma, még végig tudtunk volna menni, de ott úgy döntöttünk, hogy ezért a bajnokságért annyira nem kapaszkodunk. Ettől függetlenül a Waldviertel Rally-n a kategóriagyőzelmet szeretnénk megszerezni!Csütörtökön Ausztriában tesztelünk, reméljük sikerül jól beállítani az autót. Pénteken pályabejárás, ahol igyekszünk egy pontos itinert készíteni, szombaton pedig verseny. Röviden ez vár ránk a hétvégén. „Maricsek Miklós a Mecsek Rallye után visszaül a jól megszokott Mitsubishi Lancer EVO 6/9-be és ezúttal Magyar Gábor diktálja az A hétvégi Waldviertel Rally-val véget ér a 2014-es Országos Rallye Bajnokság. Az ausztriai szezonzárón négy egység képviseli a Maricsek Racing Team-et. A Grafenegg és Krems központú versenyen hét szakasz és 118 gyorsasági kilométer vár a résztvevőkre.Az Osváth Péter - Farnadi Ágnes kettős a 3-as géposztály második helyéről várja a mindent eldöntő, utolsó fordulót. A balatonfüredi pilóta lemaradása 4 pont a kategóriát vezető Matics Mihállyal szemben: Maricsek Miklós Magyar Gábor
- 2014.11.05.Az utolsó felvonás A hétvégi Waldviertel Rally-val véget ér a 2014-es Országos Rallye Bajnokság. Az ausztriai szezonzárón négy egység képviseli a Maricsek Racing Team-et. A Grafenegg és Krems központú versenyen hét szakasz és 118 gyorsasági kilométer vár a résztvevőkre. Az Osváth Péter - Farnadi Ágnes kettős a 3-as géposztály második helyéről várja a mindent eldöntő, utolsó fordulót. A balatonfüredi pilóta lemaradása 4 pont a kategóriát vezető Matics Mihállyal szemben: „Matematikai esélyünk van arra, hogy megnyerjük a bajnokságot, de nehéz a helyzetünk. Nyilván nem feltartott kézzel ... , hogy ezért a bajnokságért annyira nem kapaszkodunk. Ettől függetlenül a Waldviertel Rally-n a kategóriagyőzelmet szeretnénk megszerezni! Csütörtökön Ausztriában tesztelünk, reméljük sikerül jól beállítani az autót. Pénteken pályabejárás, ahol igyekszünk egy pontos itinert készíteni, szombaton pedig verseny. Röviden ez vár ránk a hétvégén. „ Maricsek Miklós a Mecsek Rallye után visszaül a jól megszokott Mitsubishi Lancer EVO 6/9- be és ezúttal Magyar Gábor diktálja az itinert a kaposvári pilótának. „Alig várom ezt a versenyt, mert a horvátországi Porecben is csak kettőt lehetett menni a pályákonRallye Országos Bajnokság Ausztria Maricsek Racing Team Rallye
- 2014.11.03. 15:38Országos Historic Ralibajnokság 5-6. futamMecsek Rali, október 17–18, Pilisvörösvár Rali, október 25.A Mecsek Ralin a historic Eb-mezőnyével mérkőzhettek meg a magyar versenyzők, míg egy héttel később, az elmaradt Budapest Rali helyett a Pilisvörösvár Ralin gyűjthettek bajnoki pontokat.A Mecsek Ralin 16 magyar páros állt rajthoz. A historic mezőnyben a Wirtmann–Barna kettős volt a leggyorsabb az Eb-n használt C korcsoportos Ford Escort Mk I-essel. „Nekünk az Eb negyedik hely volt a tét, amit sikerült megszereznünk. Egész héten nagyon beteg voltam, örülök, hogy egyáltalán célba értünk ... . Elégedett vagyok az eredményünkkel” – vélekedet Lévai Ferenc.A Replica kategóriában a Merencsics–Kulcsár kettős idei első győzelmét aratta Suzuki Swifttel, a Szabó–Illés páros Lada VFTS-e előtt. „Szerencsénk volt, kétszer is lenyúltak értünk az égiek és visszarakták az autót az útra” – mesélte Merencsics. „Váradi és Stepán is kiestek előlünk, így a győzelem az ölünkbe hullott.”A Pilisvörösvár Rali az utolsó pillanatban ugrott be a bajnokság szezonzárójának, így csak egy szerényebb, hat fős mezőny gyűlt össze. A Wirtmann–Barna kettős ezúttal a D korcsoportos Ford Escort Mk II-essel nyert a Tóth ... –Bruckner duó Skoda 120-as és az Ördögh–Angyal duó Ford Escortja előtt. „Egész héten kúráltam magam, hogy a versenyre meggyógyuljak, nem tudom, hogy ez sikerült-e, de a versenyautóban nem volt semmi bajom. A negyedik fokozatunk az első gyorsasági után tönkre ment, de így is nagyon élveztük a versenyt” – mondta Wirtmann Ferenc.Replicában a Mecsek Ralin kieső Váradi–Laboncz kettős nyert Mercedes 124 CE-vel a Veréb–Papp duó valamint a Kicsatári–Siroki kettős Lada VFTS-e előtt.MECSEK RALI HISTORIC VÉGEREDMÉNYE (NEM HIVATALOS):1. Wirtmann Ferenc–Barna György Ford Escort RS2000 Mk.1.   ... PILISVÖRÖSVÁR RALI REPLICA VÉGEREDMÉNYE (NEM HIVATALOS)1. Váradi György–Laboncz László Mercedes 124CE R3 26:37,52. Veréb Zoltán–Papp Tamás Lada VFTS R1 27:23,83. Kiscsatári Imre–Siroki Zoltán Lada VFTS R1 28:24,8AZ ORSZÁGOS HISTORIC RALIBAJNOKSÁG EGYÜTTMŰKÖDŐ PARTNEREIIharos és Goller Kft., Kumho Sűrű volt a programja az Országos Historic Ralibajnokságnak, hiszen októberben két héten belül két futamot is rendeztek.
- 2014.10.18. 09:26- A 2 napos teszt, mind a 2 napján egy 1.6-os Kupás Opel Astrával tesztelek. A csapat és a gyorsasági pálya lehetővé teszi számomra az edzést, hogy megszokjam az autót és megismerkedjek a nem hétköznapi körülményekkel.Mesélnél korábbi autósportos életedről?- Sok-sok évvel ezelőtt kezdődött az autósportok iránti érdeklődésem, szeretetem, amikor beleültem életem első gokartjába, és a pályán órákon át róttam a köröket. Akkor eldöntöttem, hogy Autóversenyző szeretnék lenni. A Gakortozást hobbi szinten űztem, a saját tudásom és képességeim fejlesztésére. Az ország különböző pályáin gyakoroltam. Az Október 20-21.-én egy teszten veszel részt a Vígh Racing Team-mal.Mi is ennek a célja és milyen autóval fogsz tesztelni?- Az idei évhez hasonlóan, a jövő évet is a Mogul-Vígh Racing Team Pilótájaként folytatom. Idén a Kiskunlacházi FRT-s Bajnokságban indultam és magamhoz képest versenyről versenyre egyre jobb helyezéseket értem el, ennek köszönhetően lehetőséget kaptam, hogy a 2015-ös év közepétől már az Autós Gyorsasági Országos Bajnokság futamain vegyek részt, a Túraautó 1.6-os kategóriájában. A versenyeken egy, az utóbbi években 3-szoros Magyar Bajnok, egyedileg épített Ford Pumával veszek
- 2014.10.17. 14:45a burkolatot. Van, ahol jó az abroncsok tapadása, majd néhány méterrel később alig van tapadása. Ez minden évben „megvicceli” a mezőnyt, ezért a helyes abroncsválasztáson helyezések múlhatnak.A verseny rendezője immáron több éve úgy védi a versenyautóktól az út melletti padkákat, hogy farönkökkel „párnáz” ki gyorsasági szakaszokat. Ezek között a szűk, rönkökkel határolt pályaszakaszokon száguldani nem egy életbiztosítás, ezért a balesetek elkerülése végett, itt igen körültekintően kell autóznunk.”A futam rendezője egyébként idén is kedvezni szeretne a sportág szerelmeseinek, ezért kettő ... látványossággal is készül az ide látogatóknak:Mind a kettő versenynapon lesz éjszakai gyorsasági szakasz, mely igen izgalmas versenyhelyzeteket teremthet.Idén bekerült a programba egy „néző csalogató” gyorsasági szakasz is, mely a versenyzők szempontjából nem túl nagy kihívást jelent, nézői szempontból viszont elengedhetetlen részét alkotja a shownak. A Pogányi Repülőtéren ugyanis kialakításra kerül egy szlalom gyorsasági szakasz, ahol a versenyautók látványos gumiégetéssel fogják teljesíteni a kijelölt feladatokat. Aki vágyik a lóerők megbokrosodásának és csitításának látványos harcára, ide mindenképpen Egy hosszabb kényszerpihenő után a Magyar Országos Rallye Bajnokság mezőnye ismét rajthoz állhat az egyik legpatinásabb nemzeti futamon, a Mecsekben.
- 2014.10.13. 14:10– utóbbiaknak is van esélyük a végső győzelemre. Ugyanígy nyitott még a Rallye2 és a Historic Európa-bajnokság pontvadászata is.A pécsi futam újdonságaként számolt be Szabó János ügyvezető arról, hogy a Qualysoft SME Solutions Kft. idén a rajongók számára a hazai ralik történetében először egy saját, minden platformról letölthető okostelefon-alkalmazást készített. Ennek segítségével szinte az autók célba érkezésekor megtudhatják az érdeklődők a gyorsasági-időket, az éppen aktuális állást, éss folyamatosan friss híreket kapnak kedvenceikről, elsőként értesülhetnek a – ne legyenek ilyenek… – csúszásokról ... Amelynek nyitó gyorsasági szakaszául a sebességgel leginkább barátságban álló pécsi terepet, a pogányi repülőtér kifutóját álmodták meg idén a szervezők, akik pénteken sajtótájékoztatón ismertették a részleteket.Ahogy azt az összesen százötven nevező is igazolja, a Budapest-rali lemondása után a korábbiaknál is fokozottabb figyelem terelődik a PSN Zrt. által megrendezendő idei őszi baranyai – e pillanatban évzárónak számító, ám ez még változhat… – autóversenyre.Nagy Csaba pécsi alpolgármester, a szervező bizottság vezetője elsőként arról beszélt, hogy idén igazi összefogás eredményeként ... valósul meg a tradicionális pécsi rali; a következő időszakban pedig azon fognak dolgozni, hogy a Mecsek ismét otthont adhasson egy jeles nemzetközi sorozat egyik futamának. Mint mondta, az önkormányzat anyagilag is segítette a szervezést, ugyanis az ide érkező mezőny és a szurkolók jelentős vásárlóerőt képviselnek a városban, s messze vihetik Pécs jó hírét.Jelen István, a futam szakmai vezetője a várható menetrendet részletezte. A Széchenyi téri rajt- és célceremónia között összesen 425 kilométernyi táv, ebből kilenc szakaszon 136 kilométer gyorsasági vár a hazai ORB, a rali II., valamint Historic ... Eb- és ob-futam párosaira.A 48. ÚjHÁZ Centrum LétaKer Mecsek Rallye október 17-i Széchenyi téri ünnepélyes rajtceremóniája után az első és harmadik gyorsasági szakaszra a Pécs-pogányi reptéren kerül sor. A reptéri gyorsok közé beékelt árpádtetői esti szakaszt követően szombat reggeltől a klasszikus mecseki terepekre tér vissza a mezőny, amely a hetvehelyi, zobáki (ez a Duna-Dráva nemzeti Park fokozottan védett területeként a nézők elől elzárt gyorsként!) és orfűi útvonalakon halad majd. Utóbbi a nézők között is méltán népszerű, a pilótákat és navigátoraikat rendkívüli módon megterhelő 28 ... legkedveltebb hegyi szakaszon, az eddig megszokottaktól eltérően Árpádtető és Szentkút között hegynek lefelé haladnak majd az autók; így ott a bátor, bevállalós pilóták ígérnek látványos versenyt – tette hozzá Vári Attila.Kitért arra, hogy szinte az összes géposztályban Pécsett dől majd el a bajnoki cím, s a Mecseken derül ki az is, ki lesz az abszolút magyar ralibajnok 2014-ben.Az ORB-mezőnyből a Ford Fiesta R5-el rajthoz álló Kazár Miklós, Szőke Tamás páros és a Skoda Fabia S2000-el versenyző Herczig Norbert, Baczigál Igor duó összecsapása ígér fokozott izgalmakat, hiszen – ugyan nagy a pontkülönbség Az idén sem marad újítások, újdonságok nélkül a Historic Eb mellett az országos ralibajnokság (ORB) bajnoki címeiről is döntő évzáró ralifutam, az október 17. és 19. közötti a 48. ÚjHÁZ Centrum LétaKer Mecsek Rallye.
- 2014.10.03. 11:02versenyekre készültek a bajnokság második felére, úgy gondolom, komoly anyagi károk keletkeznének abban az esetben, ha murva futammalzáródna a bajnokság. Az osztrák versenyen csak az összes mezőny után indulhatna a magyar ORB, ami szerintem nem igazán jó választás. Azok a versenyzőink, akik részt szeretnének venni a nemzetközi értékelésben, őket nem tudnánk az ORB-n értékelni, mert ők egy másik mezőnyben indulnának, így órákkal az ORB előtt mennének a pályákon. A rendező nem kívánbiztosítani számotokra magyar nyelvű segítséget a gyorsasági állomásokon, ez szintén nem elfogadható ... 21/2014.sz. RSB közlemény2014. október 3.Tisztelt Versenyzők, Csapatvezetők!Az elmaradt ORB bajnoki futam pótlásával kapcsolatban a következő döntést hoztam: A beszerezhető összes információ alapján, felelős vezetőként, nem kívánom támogatni azt, hogy a magyar bajnokság záró futama Ausztriában legyen. Elsősorban úgy gondolom, nem lenne sportszakmailag helyes döntés ez a futam, mivel rengeteg ponton el kellene térni a 2014. évi RVSZ szabályaitól. Számomra - mint volt versenyző - a legfontosabbak a Tibiztonságotokat érintő kérdések, Markó úr válaszai számomra nem ... Országos Rallye2 Bajnokságában érintetteket, hogy a bajnokság a Mecsek Rallye-val lezárul, a bajnokságban további futam nem kerül megrendezésre.Üdvözlettel:Pénzes ZsoltRSB vezetőforrás: www.mnasz.hu ... megnyugtatóak ebben a kérdéskörben sem. A biztonságot érintő problémákon kívül még számtalan, a bajnokságunkra nézve negatív akadályt érzékeltem, év elején a bajnokság 6 futamra lett akkor még általam kiírva, ebből 4 aszfalt, ill. 1 teljes murva és 1 vegyes felülettel. Úgy gondolom, hogy mindenki ennek tudatában készült mind anyagilag mind szakmailag.Sajnálatos, hogy az előző RSB vezető hibái miatt elmaradt Budapest Rally kapcsán ez a helyzet alakult ki, de ez nem jelenti azt, hogy minden szabályt félre téve verseny kell pótolni! Versenyzőink és gumi szállítóink aszfaltos ... számomra. Sajnos a rendező nyilatkozata szerint a GPS sem megoldható, ez szintén előírás a bajnokságunknak, nem gondolom, hogy ennek a biztonsági tényezőnek ahiányát fel kéne vállalnom felelős vezetőként. Amikor az év elején veletek közösen megállapodva, a Ti kéréseiteknek megfelelően nem 7, hanem 6 futam lett kiírva, akkor ennek a döntésnek volt egy ilyen opciója is, hogy ha nem lesz meg mind a 6 futam, abban az esetben kevesebből kell értékelni a bajnokságot. Szabályaink szerint 3 vagy több futamból már értékelhető a bajnokság. Ebben a helyzetben, amiben múlt héten átvettem
- 2014.09.11. 20:57Az előttünk álló hétvégén rendezik az Alpok-Adria Bajnokság, az IMRC Cup és a magyar nyílt gyorsasági-motoros bajnokság idei utolsó fordulóját, amelynek északi szomszédunk legmodernebb versenypályája, a Slovakiaring ad otthont. A magyar H-Moto Team összesen négy versenyzővel képviselteti magát, hiszen Győrfi Alen és Kis Viktória mellett Csányi Gergő és Kovács Bálint is rajthoz áll majd a szezonzáró futamokon. Csányi Gergő fent említett két csapattársához hasonlóan a Superstock 600-asok mezőnyében szerepel, s remek formában érkezik meg Szlovákiába, hiszen néhány héttel ezelőtt a ... -Adria Bajnokságban és a magyar bajnokságban is a lehető legtöbbet fogom kihozni magamból!” Kovács Bálint„Elérkezett az utolsó forduló az Alpok-Adria Bajnokságban és a magyar bajnokságban egyaránt. Egyelőre úgy tűnik, hogy az időjárás nem lesz túl kegyes hozzánk. Valószínűleg most kell megmutatni, hogy vízen is tudunk motorozni, sajnos így a szerencsefaktornak nagyobb szerep jut majd, ami a bajnokságok végkimenetelében nem jó senkinek. Az Alpok-Adriában a második hely megőrzése, míg a Magyar Országos Bajnokságban a második helyre előrelépés a cél. „Csak” öt pont a hátrány, szóval bízunk a jó ... Hungaroringen győzni tudott az IMRC Cup futamán. A 19 éves motoros most is a dobogót veszi célba, ám nem lesz könnyű dolga neki és a mezőny többi tagjának sem, csütörtökön ugyanis még állt a víz a pályán, s az előrejelzések szerint a hétvégén sem várható sokkal jobb idő Szlovákiában. Ebből adódóan a 125 SP kategóriában induló Kovács Bálintnak is nehéz körülményekkel kell majd szembesülnie, a fiatal pilótának ugyanakkor szüksége van a jó eredményekre, hiszen szeretné megőrizni második helyét az Alpok-Adria összetett pontversenyében, s ugyanezt a pozíciót öt egységnyi hátrányból kiharcolni a magyar ... bajnokság összetettjében. A mindössze 13 éves versenyző számára ez óriási fegyvertény lenne, hiszen ez pályafutása első nagypályás szezonja. Csányi Gergő„Nagyon vártam már, hogy elérkezzen az utolsó forduló! Bár már ma megérkeztünk a helyszínre, de áll a víz a pályán – reméljük, az előrejelzésekkel ellenére a versenynapokon azért valamelyest jobb idő vár ránk. Szeretném a mostani hétvégét ugyanolyan jól folytatni, ahogy a legutóbbi, hungaroringit abbahagytam, amikor vasárnap győzni tudtam az IMRC Cupban. A célom most is az, hogy dobogóra álljak ebben az értékelésben, de természetesen az Alpok Sajtóközlemény - H-Moto, Alpok-Adria Bajnokság, Slovakiaring, Előzetes, 2014.szeptember.11.Utolsó fordulójához érkezik az Alpok-Adria Bajnokság, az IMRC Cup és a magyar nyílt gyorsasági-motoros bajnokság 2014-es szezonja. A H-Moto Team két fiatal versenyzője, Csányi Gergő és Kovács Bálint egyaránt szeretne remekül szerepelni a slovakiaringi finálé során: előbbi az IMRC Cup dobogóját, utóbbi pedig az Alpok-Adria és az OB összetett második helyét veszi célba.Alpok-Adria Bajnokság
- 2014.09.11. 13:57gépének nyergében motorozott. A 2012-ben az év női motorversenyzőjének megválasztott pilóta azonban már várja a rengeteg, számára még ismeretlen kalandot, s természetesen ezúttal is igyekszik kihozni magából a maximumot. A csapattársához hasonlóan a Superstock 600-asok között induló Győrfi Alen is optimistán várja a szlovákiai megmérettetést: oka mindenképp van a bizakodásra, hiszen két hete a Pannóniaringen, a magyar bajnokság aktuális fordulóján egy második és egy első helyet sikerült begyűjtenie. A 2007-ben Európa-bajnokságot nyerő motoros ezúttal is dobogóra állna az országos bajnokság ... Finiséhez érkezik a 2014-es idény az Alpok-Adria Bajnokságban és a magyar nyílt gyorsasági-motoros bajnokságban is: az év során is többször együtt rendezett két sorozat utolsó állomására a Slovakiaringen kerül sor. Az időjárás-előrejelzések nem sok jóval kecsegtetnek: minden jel arra mutat, hogy a mezőnynek esős körülmények között kell összecsapni az évadzárón. Kis Viktóriának, a H-Moto Team hölgyversenyzőjének ez máris egy új kihívás lesz, hiszen jelenlegi hatszázas motorjával még nem versenyzett vizes pályán – sőt, a teljes slovakiaringi versenyvonalon is csak korábbi ezres ... még szintén nem motoroztam vizes aszfalton, az ezressel is csak pár alkalommal. Úgyhogy megint csupa-csupa újdonságnak nézek elébe, a technikán is lettek apróbb változtatások, szóval kihívások tömkelege vár rám. Természetesen rajta leszek, hogy mindenből kihozzam a legjobbat, cél a minél jobb helyezés. Let's rock!” Győrfi Alen„A legutóbbi, remekül sikerült pannóniaringi hétvége óta nem változtak a várakozásaink és a célkitűzéseink, továbbra is szeretnénk az élmezőnyben szerepelni. Az Alpok-Adria Bajnokság értékelésében az első öt közé kerülés a cél, míg a magyar bajnokságban szeretnék Sajtóközlemény - H-Moto, Alpok-Adria Bajnokság, Slovakiaring, Előzetes, 2014.09.11.A hétvégén kerül sor az Alpok-Adria Bajnokság és a magyar nyílt gyorsasági-motoros bajnokság 2014-es szezonzárójára, amelynek a Slovakiaring ad otthont. A H-Moto Team színeiben induló Győrfi Alen és Kis Viktória is készen áll arra, hogy északi szomszédunk legmodernebb versenypályáján mérje össze tudását a mezőny többi tagjával.
- 2014.09.09. 11:12Erről a fantasztikus eredményről kérdeztük őket.Egy kiegyensúlyozott, kellemes hétvégén vagyunk túl. Bár a kassai pályákról tudtuk, hogy „nehezek”, ugyanis a gyorsasági szakaszok egy részénél jó a versenyautók abroncsának tapadása, néhol viszont a kihordás és az úton lévő apró kavicsok miatt, nagyon kevés, rossz az abroncsok tapadása. Ahogyan azt a futam előtt is elmondtam, talán az volt a legnehezebb feladatunk, hogy a pályák feldolgozásánál ezeket a helyeket meg kellett találnunk és az itinerben rögzítenünk.Utólag már nyugodtan kijelenthetem, nagyon pozitív visszajelzésként éltük meg, hogy ... az immár 10 éve navigátorként tevékenykedő, rutinos navigátorommal, Igorral, tökéletesen hibamentesen sikerült teljesítenünk ezt a feladatot.A futamról néhány gondolat:Óvatos kezdés után, az 1. versenynapon sikerült fokozatosan gyorsulnunk, így az utolsó, éjszakai szakaszon át tudtuk venni a vezetést. Az 1. versenynap 6 gyorsasági szakasza után tehát 1,6 mp előnyel tudtunk fordulni a 2. napra.A 2. versenynapon 5 gyorsasági szakasz állt előttünk, ahol végig a saját tempónkban tudtuk autózni. Itt 3 különböző pályaszakaszt kellett teljesítenünk, melyek közül sajnos a hegyi pálya nem igazán „feküdt ... ” a mi SKODA Fabia 2000-es versenyautónknak. Egyrészt azért, mert hosszú, nyújtott kanyarokkal volt tele tűzdelve, ami több kilométeren keresztül felfelé vezetett, másrészt azért, mert a legtöbb esetben letiltáson, végsebességen kellett autóznunk. Miután ez hátrányt jelentett nekünk, ezért tudtuk, hogy az utolsó gyorsasági szakaszon fog eldőlni a verseny. Ennek a 7,5 km-es szakasznak mindössze 0,7 mp-re olvadt előnnyel vágtunk neki. A feladatunk tehát az volt, hogy ezt az előnyt megtartsuk, vagy bővítsük. Nagy volt rajtunk a nyomás, de a higgadtságunk segített. Győztünk! JHa értékelnem A 40. Kassa Rallye a SKODA Rallye Team Hungaria csapata számára aranyesőt hozott. Amit meg lehetett nyerni, azt a hétvégén a fiúk megnyertek. Győzelmet arattak a Szlovák Rallye Bajnokság szombati és vasárnapi abszolút értékelésében, illetve a Magyar Országos Rallye Bajnokság abszolút értékelését, sőt még kategóriájuk értékelését is megnyerték.
- 2014.04.03. 20:02Budavári Zoltán - Kovács Szabolcs Laroco MSCMitsubishi EVO IX. RSA szombat esti szakaszok nem úgy sikerültek, ahogy a fiúk eltervezték. Egy defekt és a rossz gumiválasztás miatt jelentős hátrányba kerültek a kategória társaikkal szemben. A Mitsubishi Lancer legénysége vasárnap megkezdte a felzárkózást, három alkalommal is a kategória harmadik időt autóztak. A 10. gyorsasági szakaszon azonban megforogtak, ezzel pedig a dobogós álmok is szertefoszlottak. A viszontagságok ellenére az mindenképp bizakodásra adhat okot, hogy a második versenynap a Laroco MSC párosa könnyedén tartotta a lépést a ... visszafogottabban vezettem a gyorsasági utolsó harmadán. Még így is közel voltunk az ellenfeleinkhez, de éreztem, hogy ezzel a hibával elúszott az esélyünk, hogy dobogóra álljunk. Aztán az etapon a jobb első kerekünk is megadta magát, tehát ezen a szakaszon is szereztünk egy defektet, de ez nem hátráltatott. Kicseréltük, legalább gyakoroltuk a kerékcserét, úgy is tervbe volt véve! Az utolsó szakaszon már úgy voltam vele, hogy jó lenne befejezni a versenyt ezért ott már nem forszíroztuk. Boldogok vagyunk, de lehetet volna szebb is, közel volt az érem, de ez egy másik versenyre marad.A Miskolc Rallye sosem volt ... játéknak. Szerencsére komolyabb baj nem történt, tudtuk folytatni a versenyt. Összegségében tetszett, élveztem a Miskolc Rallye-t! Sokat kell még tanulnom és boldog vagyok, hogy a magyar rali egyik fellegvárának számító futamon rajthoz állhattam és sikerült célba érnem, amit ezúton is köszönök Budavári Zolinak, a csapatnak és a támogatóinknak!- Mamprobi Media - Felemás versenyen van túl a Laroco MSC kettőse, Budavári Zoltán és Kovács Szabolcs. A Mitsubishis páros az Országos Rallye Bajnokság első fordulóján, Miskolcon, a hármas kategória ötödik és a magyar értékelés tizennegyedik helyén ért célba.
- 2013.10.14.
- 2013.09.09. 21:52az abszolút értékelésben pedig a Kassa-rali második helyén végzett a 2012-ben szlovák bajnok, Grzegorz Grzyb mögött. A győzelem értékét növeli, hogy a Twist Turán Motorsport kettőse egész hétvégén elképesztően magabiztosan autózott – a kilenc gyorsasági szakasz közül négyet megnyert, ebből 3-at a vasárnap. „Tökéletes verseny volt, nagyon boldogok vagyunk“ – mosolygott Turán Frici a célban. „Akadt egy kis izgalom szombaton este, hogy milyen időt kapunk arra a szakaszra, amelyen Matics Misiék balesete miatt meg kellett álljunk, hogy mentőt hívjunk, de végül a felügyelő testület úgy ... döntött, Kazár Mikiék idejét kapjuk, s ez szerintem korrekt döntés volt. Az abszolút második helyről, a magyar értékelésben pedig az élről várhattuk a vasárnapi rajtot, 4.7 másodperces előnnyel, amit tizenhárommal sikerült növelni rögtön az első szakaszon. Utána egy kicsit visszavettünk a tempóból és próbáltunk okosan autózni, de még így is nőtt az előnyünk. Nagyon elégedett vagyok, végre győztünk, végre meghozta a gyümölcsét ez a sok munka.” A nap történései közül semmiképpen sem szabad kihagyni, hogy mivel Friciék a Ford Focus WRC-vel megnyerték az utolsó szakaszt (vagyis a power stage-et is A Turán Frigyes, Zsiros Gábor kettős megnyerte a magyar bajnokság negyedik futamátRallye Országos Bajnokság
- 2013.08.27.
- 2013.03.19.