Keresés
Találatok száma: 57- 2018.01.20. 16:0119. Szilveszter RallyePeredi Rallye Team Peredi Péter - Pintér János LADA VFTS Peredi Péter: 2007-ben volt az első versenyem itt a mogyoródi Hungaroringen, így ez most jubileumi verseny volt. Ez idei Szilveszter Rallye változásokról szólt. Új fejlesztések az autóban és új navigátor Pintér János személyében. Az első nap kettő, majd másnap 4 gyors várt rátok: - Nagy izgalommal vártuk az első rajtot, és egy kicsit félve is mert a verseny előtt derült ki, hogy a váltóval van valami probléma. Az egyes sebességi fokozatban rossz hangok jöttek elő, verseny előtt pedig már nem volt időnk levenni, és ... , kilométereket kell gyűjteni és bátrabb leszek én is. Legközelebb hol és milyen autóval láthatunk? - A továbbiakban is a Lada VFTS-el tervezzük a versenyzést. Terveink között szerepel egy 3-4 versenyből álló Historic-os szereplés. Nem tudom most meg mondani, hogy alakul az évünk de dolgozunk rajta. Ha ez nem jön létre akkor kisseb versenyeken biztos ott leszünk! Köszönjük a kitartó munkát a szervizes fiúknak, valamint köszönettel tartozunk támogató partnereinknek, akik segítségével létrejöhetett ez a verseny: TOKRAKTÁR Gödöllő LOXTON Nyomdaipari Kft. Ani & Spirik Könyvelő Kft. AIRSHOWINFO.HU.- Hajósi
- 2017.11.02. 17:52Nedecki László - Kovács GézaLada VFTS - HBRK ASEEger Rally - 2017.11.03-05.A hétvégén az EGER Rallyn ORC kategóriában indulsz hű navigátoroddal Kovács Gézával, és a Lada VFTS-el. Régen az ORB-ben versenyeztél. Mi miatt indulsz most az ORC-ben?- Mivel hűek maradtuk a jó öreg VSTS-hez ezért kellett ORC-re váltanunk, hiszen ezzel a technikával már csak itt lehet csapatni.Ti az ORC-ben is ugyan azt a távot teszitek meg, mint az ORB-s versenyzők? - Ez ugyan az a bajnokság, teljesen ugyan az a táv, a pálya szakaszok is megegyeznek, csak lejárt homologozációs autókkal lehet menni az ORC
- 2017.04.27. 17:40Nedecki László - Kovács GézaLada VFTS - HBRK ASEÓzd Rally 2016.09.03-04.A hétvégén egy megújult Lada VFTS-el állsz rajthoz a HELL 23. Miskolc Rally-n. Mit is tudhatunk a VFTS-ről, miben is újult meg? - Az autó teljesen újjá lett építve, megkapta az új szabályoknak megfelelően a kiegészítőket a fehér mágus minden frissítést belerakott. Külsőben nem sokat változtattunk bár sok új ötlet felmerült, de maradtunk a régi jó megszokott vadkutya külsőnél. (A titkos összetevőket természetesen nem áruljuk el)Prológgal veszi kezdetét a verseny, amit ha jól tudok, te kedvelsz, hisz lapjával
- 2017.04.10. 15:14Nedecki László - Kovács GézaLada VFTS - HBRK ASEMiskolc Rally 2017.03.29-04.02.Vadkutyával beszélgetek a nagy túlélő túra után.Jól sejtem, hogy most a bronzérem is „aranyosan” csillog számotokra? - Az első gyors első kilométereiben kaptunk egy defektet (valaki úgy gondolta, hogy a látvány mindent megér és kitették a gumit az út közepére), konkrétan a felninkből hiányzott egy darabka. A futóművünket szétütötte a kerék összetartásunk egy gyors egy gumivászonra kopását eredményezte. Ez a defekt sok időt elvett tőlünk, már a rövidebb szakaszon kaptunk 20 másodpercet, majd a következő Garadna ... -Mályinka szakaszon még további 20-30 másodperc hátrányt szedtünk össze.Szerencsére a szervizben a fiúk orvosolták a problémákat a futóművet sikerült majdnem rendbe tenni. (balra nem akart kanyarodni az autó, de a Lada mindenre képes). A pályák elég felhordásosak voltak, amit bizonyít a sok baleset is. A tapadás a legrosszabb minőségű pályán a Kánó-i gyorsaságin volt. Ismerős pályák voltak számotokra, de mely szakasz izzasztott meg benneteket a legjobban és miért?- A pályák valóban ismerősek voltak, a legrosszabb a Kánó-Imola-Ragály gyorsasági szörnyű aszfaltnak éppen nem nevezhető ... útszakasz. A képek alapján rengeteg néző látogatott ki a gyorsokra, és a célceremóniára. Milyen érzés volt végre a „nép” között csapatni?- Ez mindig fantasztikus érzés, hiszen nézők nélkül nincs rally "mutass valamit a népnek, őket kell megnyerned"!Nagyon jólesik, amikor meghallják a VFTS (VADKUTYA) hangját, és őrjöngve ugrálnak az emberek a pálya szélén. Egy „új” autóval álltatok rajthoz a versenyen. Mennyire sikerült beülni azt és az Ózd rallyra jó „tesztnek” bizonyult a Miskolc Rally?- Az autót teljesen újra építettük a tavaly utolsó versenyre elkészült motort sikerült teljesen beállítani
- 2017.03.31. 11:26Interjú Nedecki László autóversenyzővel, a HELL 23. Miskolc Rally előtt.Nedecki László - Kovács GézaLada VFTS - HBRK ASEÓzd Rally 2016.09.03-04.A hétvégén egy megújult Lada VFTS-el állsz rajthoz a HELL 23. Miskolc Rally-n. Mit is tudhatunk a VFTS-ről, miben is újult meg? - Az autó teljesen újjá lett építve, megkapta az új szabályoknak megfelelően a kiegészítőket a fehér mágus minden frissítést belerakott. Külsőben nem sokat változtattunk bár sok új ötlet felmerült, de maradtunk a régi jó megszokott vadkutya külsőnél. (A titkos összetevőket természetesen nem áruljuk el)Prológgal
- 2016.05.10. 14:36Nedecki László - Kovács GézaLada VFTS - HBRK ASE22. HELL Miskolc Rallye az Avalon kupért2016.04.29-30.Már elcsendesedett a VFTS Lada motorja, nehéz, technikai gondokkal tűzdelt 22. HELL Miskolc Rally-t tudhattok magatok mögött a navigátoroddal és a szervizcsapattal.Nedecki László: - Igazi pörgős verseny volt VB-s szintű pályákkal, minden elismerésem a rendezőknek. Mint köztudott Magyarország legjobb pályái B.A.Z.-megyében találhatók. Nagy élmény volt ezeken a pályákon autózni.Minket hoztak ki elsőnek, de átlagolva voltak az idők egy baleset miatt.Kalandok természetesen voltak a technikai
- 2016.04.26. 09:28évem. Utána csak hobbi szinten űztem ezt a sportot, de tavaly végleg abbahagytam.Hogy jött az autóversenyzés?- A autóversenyzésbe a Sógorom, Tárnok Attila vitt bele, de édesapám és a két testvérem is ezt a sportot űzték. 2 évvel ezelőtt kitaláltuk Attilával, hogy poroljuk le a Szöcskét és induljunk el vele ezen a piaci versenyen, ami most is lesz. Aztán apósom Magocsa János vett egy Rally Lada 2105-öt, azzal pedig indultunk a tavalyi salakos versenyen és ott nagyon megtetszett. Attilával az volt a tervünk hogy idén elindulunk ezeken a versenyeken, én ezzel a Ladával ő pedig a VFTS-vel, de sajnos ... Most nem egy hanem talán három különböző autóval is rajthoz fogsz állni.Mit is tudhatunk ezekről a járművekről?- A terv az hogy, elindulok egy rallycross Szöcskével, amibe egy 1.6 Golf GTI motor van, egy BMW E36 V8-al és egy Lada 2105-tel. De sajnos a Ladának a legutóbbi salak versenyen szétment a motorja, így az biztos, hogy nem lesz kész.Korábban a motorsportban jeleskedtél. Mesélnél az eddigi pályafutásodról, sikereidről?- Három évig motoroztam a gyorsasági szakágban, a magyar bajnokságban. A legjobb évemben 2010-ben a Dunlop Trophy bajnoka lettem és év végi abszolút 5. Ez volt az utolsó
- 2015.10.05. 09:06oldalán egy Lada VFTS-ben fogják jól érezni magukat ! Merencsics Árpád- Kulcsár Dániellel utazik Olasz földre egy kocka Suzuki Swift GTi-vel.Ezúton szeretnénk minden Magyar versenyzőnek jó utat és balesetmentes versenyzést kívánni erre a legendás versenye. Öregbítsétek Magyarország hírnevét és mutassátok meg hogyan kell kanyarodni ! ... fogja olvasni az itinert hanem fia jelenlegi navigátora költözik be a Toyota Celica Gt four űlésébe, Patkó Gergely személyében. Boroznaki Tibor- Kiss András kettős egy BMW M3 versenyautóval fognak farolni. Studer Gábor női navigátorral Szemmelroth Anettával egy legendás Rothmansos Subaru Legacyt visznek Olaszországba ! Galambos Gábor-Mátyás György kettős egy gyönyörű gombszemű Ladával hódítja meg a San Marinói pályákat. A Hodosi Gábor -Holló Barnabás kettős először teszik próbára magukat a Legenden a jól megszokott Lada 2107-el. Stepán Árpád, Kocsis Istvánnal az
- 2015.03.07. 19:37-Milyen típussal fogtok versenyezni az idei évben?-Hááát ,nem tudtuk eladni az A-s Ladánkat ezért marad idén is a típus. Pedig Vfts-t szerettem volna. De szerintem bizonyos pályákon ott lehetünk az elejében ezzel is remélhetőleg.-Ki fog űlni a versenyautóban melletted?-Új navigátorral megyek az idén ,biztos mert Bélám idén kicsit pihen. De segít így is nekem. Még nem tudom kivel megyek mert egy pici anyagi segítség is kellene a navigátortól.-Milyen eredménnyel lennétek elégedettek?-Sajnos nagy álmaink nem lesznek az idén mert nem áll össze az egész évadra az anyagi
- 2014.10.15. 13:49A tizennégy gyorsasági szakaszból álló futamon, a historic kategóriában, Markku Alén diadalmaskodott. A finn pilóta harmadik alkalommal nyerte meg az aszfaltos versenyt, és ezúttal is egy 1983-as Lancia Rally 037-est terelgetett. Alén mögött az olasz, Enrico Brazzoli ért célba szintén egy Lanciával. A harmadik pozícióban Giuliano Calzolari-t intették le, aki egy 1979-es Ford Escort RS-el állt rajthoz.A Bujdos Miklós – Milcsevics Lóránt kettős a kategória harmincharmadik helyén zárták a versenyt a Lada VFTS-sel.A Rally Legend-en több WRC-s páros is szerepelt. A legjobb World Rally Car-ral ... . A Boroznaki Tibor – Kiss András egység a tizenkettedik lett a VFTS-sel. A Merencsics Árpád - Varga Sándor páros tizenötödikként értek célba a Suzuki Swift GTi-vel, míg a Galambos Gábor – Stepán Árpád duó a huszonhatodik helyen fejezte be a Rally Legendet a 2101-es Ladával.
- 2014.06.12. 09:232012 Rally2 bajnokaként Miképp próbáltok ráhangolódni erre a nem hétköznapi kihívásra?Sportolunk, futás erőnléti edzés, az autót megpróbáljuk beállítani az aszfalt és a murva közzé. Három különböző márkájú gumink, van ebből is többféle keménységű. Bízunk benne, hogy ennyi gumi közül ráérzünk majd a megfelelőre. Nem vagyok igazán murva menő, az aszfalt az jobban fekszik. Megpróbálunk a lehetőségekhez képest a legjobban menni. Lengés csillapítót tudunk állítani és rugót cserélni az aszfaltos futamokra.Egy Lada versenyautóval, mekkora kihívás ezt a versenyhétvégét maradéktalanul teljesíteni, úgy ... hogy még 14-én délután, egy szuperspeciál is kerül megrendezésre?A „VFTS szét ne ess” szlogenban bízunk, hogy kibírja a gyorsokat. Ez nem egy gyári versenyautó. A murvapályák eléggé elhasználják az autókat. Ha nem lesz nagy hőség, akkor nem fog túlmelegedni a motor, és jókat tudunk majd autózni. Téli autózást kell visszahozni az embernek, mert úgy vezetünk a murván, mintha a hóban mennénk. A Superspecial kimondottan nem jön be, ha sok néző lesz, akkor egy kis gumiégetést is be fogunk iktatni a nézők számára.Ezer éve nem volt Fehérvár rally. Korábban indultál-e itt esetleg? Milyen céllal is ... vesztek részt?Igen Várpalota és környékén anno, de az nagyon rég volt. Szeretnénk nyerni, és a hétvégét legjobban kiélvezni a navigátorrom Kovács Gézával, akivel már több mint tíz éve versenyzek. Vele lettem 2012 F1 kategória és a Lada kupa bajnoka.Milyen versenyzési stílust szoktál képviselni?Elég langyosan kezdek, aztán mikor látom, hogy sokat kaptunk a kategóriatársaktól akkor belegyorsítunk, magyarul megvadulunk és olyanok leszünk, mint a vadkutyák.A Rally1-ben még nem értünk el kimagasló eredményt, a legjobb egy kategória harmadik hely volt. Itt a Rally1-ben rengeteg technikai hibával
- 2013.08.16.TMC Rallysport Kft Car‐Tools Kft Red Silver Racing SE BDM‐ART Rally Team MAFC AMS Szakosztály Zsomar‐Ker Feke‐Team Motorsport Kft. Maricsek Racing Team Kft Botka Rally Team Kft. MAFC AMS Szakosztály Car‐Tools Kft MAFC AMS Szakosztály Márka Suzuki Suzuki Lada Lada Lada Lada Swift GTI Swift 2101 VFTS VFTS 2107 Típus Csop. G.o. R2E R2E R2E R2E R2E R2E A A A A A A A A A A A A A A A 7 7 7 7 6 6 6 6 6 7 7 6 6 6 5 Honda Civic Type‐R Honda Civic Type‐R Honda Civic Type‐R Honda Civic Type‐R Honda Honda Citroen Lada Honda Peugeot Honda Honda Lada Suzuki Civic Civic VTI C2 VTS 21074 Civic 306 Civic Civic ... Kalti Motorsport Egyesület Marco Racing Team Kft Marco Racing Team Kft Von‐Truck Kft Csendes Zsolt TMC Rallyesport Marco Racing Team Kft Krupa SE Ad‐Pub Kft. Főtaxi SC Textura SC MAFC AMS Szakosztály Maricsek Racing Team Kft M3 Autó Kft. / TBR Racing Totalhitel.hu Rallye Team Dynamic Rally Team Car‐Tools Kft Dynamic Rally Team MAFC AMS Szakosztály Dynamic Rally Team Taubmann Trade Kft. MAFC AMS Szakosztály Márka Mini Lada Suzuki Lada Opel Ford Lancia Porsche BMW BMW Ford Mercedes Suzuki Opel Lada Fiat Lada BMW Lada Renault Tatra Típus Countrymann 4x4 Turbo 2107 Swift GTI 21011 Ascona Sierra ... Cosworth HF Integrale 911 SC 2002 M3 Escort MK Turbo "Brutal" 124 CE Swift GTi Ascona B 1900 2107 131 Abarth VFTS E30 VFTS 5 Alpine Gr2 613 Csop. G.o. SAFETY HiE HiE HiE HiE HiE HiE D C R R R R D R R R R R R D R 4 3 3 3 3 1 3 3 1 2 1 3 2 2 3 Alfa Romeo GTV6 RALLYE2 2013.08.15 16:53 forrás: Marco Racing Team Kft s.sz. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 r.sz. R05 R04 R03 R02 R01 R0 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 214 215 216 Versenyző 1 Nagy Gábor Pallaghy Botond Bonnyai Balázs Pataki Zsolt Kishonti Márkó ifj. Bihari Péter Berényi László Kuncz Dezső Órai ... Simon Nikolett Rolling Reklám Kft. Turán Motorsport Egyesület Krupa SE László Racing Kft MAFC AMS Szakosztály Turán Motorsport Egyesület Ralda Rallye Team GFS Racing Kft Dynamic Rally Team SE Ralda Rally Team Kft Speed Rallye Team SE Car‐Tools Kft Car‐Tools Kft. Suzuki Audi Peugeot BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW VW Skoda Citroen Lada Lada VAZ Lada Skoda Lada Swift S2 Coupe 205 GTI M3 316 Compact M3 Compact E36 M3 E36 M3 M3 Coupe E36 M3 328 Golf II. GTi 2.0i 16V Felicia C2R2 2107 2105 2101 2107 Favorit 2105 A F F F F F F F F F F F F F F F F F F F F 5 3 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 1 1 1 1 1 1 1 1 ... Lada BMW Lada Renault Mitsubishi Mitsubishi Mitsubishi Ford Mitsubishi Mitsubishi Mitsubishi Mitsubishi Mitsubishi Skoda Mitsubishi Mitsubishi Mitsubishi Mitsubishi Honda Renault BMW Honda 2107 M3 2105 Típus Ignis S1600 Csop. G.o. ME ME ME ME ME ME M M M M M M M M M M M M M M M M M 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 2 2 2 2 M05 Klausz Kristóf M04 Steiner Zoltán M03 Kovács Ákos M02 Öcsike M01 Vargha Bálint M0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 14 15 16 17 18 Sághy László Kazár Miklós Balogh János Ollé Sándor Matics Mihály Lukács Kornél Osváth Péter Ifj. Kiss László Hideg Krisztián Puskádi János Lovász Pál Rallye2, Historic, Rallysprint
- 2013.04.17.
- 2013.04.16. 11:44., kategória III. és a Lada kupa I. helyezéssel.- Miként készülsz fel a szlalom versenyekre?Arra törekszünk, hogy a kocsi és a vezető egy egészet alkotva hozza ki magából és a gépjárműből a legtöbbet, a siker elérése érdekében.- Hallottál már a rakparti szlalomról korábban?Még nem, de a koromból adódóan az akkori Budapest Rally prológjához tudnám hasonlítani, amin én is részt vettem, mint néző.Az autódról mesélnél?A Lada az egy 2107-es, VFTS Szélesítésekkel. 1,6-os A-s Frenky féle motor kb. 120Le. Higany féle tolókerekes váltó, Heggesztett difi.Elől keményített futómű, zöld szilentekkel hátul teljesen ... versenyzésed során hol indultál és milyen eredményekkel?Navigátorként számos versenyen részt vettem, amely versenyeken többek között Ozibiusz Roland, Köböl Ferenc, Boroznaki Tibor és a Zúzó Racing több tagjával is alkottunk egy párost. A eddigi helyszínek között Szirák-Vanyarc, Sáta-Sáta, Petőfibánya is szerepelt, ahol az utóbbi versenyen kategória IV. helyezést értünk el. Sofőrként még csak bontogatom a szárnyaim. Gyöngyösvisontán kategória III. illetve Lada kupa III. helyezést értem el. A tavalyi évet viszont sikeresebben zártam ugyanezen a pályán csak kicsit extrémebb körülmények között abszolút V
- 2013.03.26./Hun Hun/Hun Hun/Hun Hun/Hun Hun/Hun Hun/Hun Hun/Hun Hun/Hun Hun/Hun Hun/Hun Hun/Hun Hun/Hun Hun/Hun Hun/Hun Hun/Hun Hun/Hun Hun/Hun Hun/Hun Egyesület László Racing Kft Car-Tools Kft Car-Tools Kft HBRK ASE László Racing Kft NR Team SE Car-Tools Kft Tatai Aréna SE MAFC AMS Maricsek Team MAFC AMS Ralda Rallye Team Maricsek Team Car-Tools Kft MAFC AMS Ralda Rallye Team Tápió Ment AMSE Car-Tools Kft Márka Citroen Mitsubishi Lada BMW Lada Lada Volkswagen Mitsubishi BMW Renault Peugeot Mitsubishi Honda Renault Mitsubishi Lada Lada VW Típus C2R2max Lancer Evo IX 21074 Compct 2107 2010 Golf IV Lancer Evo ... VI E30 3,2M Megane 306 Lancer Evo IX Civic Type R Clio III RS Lancer Evo IX 21074 VFTS Golf II Gti Go. előfutó A H N A H M H H H N A N H A A H M 1 3 3 1 2 4T 3 2 3 3 2 3 2 2 Eger Rallye Historic, Rally
- 2013.03.20.AMS Márka Honda Honda Honda Opel Opel Peugeot Honda Lada Citroen Honda Honda Honda Mitsubishi Audi BMW BMW BMW Mercedes BMW BMW BMW Lada Peugeot Lada Lada Lada Típus Type R Civic Type R Civic Type R Astra Astra 306 Civic VTI 2107 C2 VTS Civic Civic Civic Lancer Evo IX S2 Coupe M3 M3 M3 124 CE M3 325i 316 Compact VFTS 205 Gti VFTS 2107 2105 Go. A7 A7 A7 A7 A7 A7 A6 A6 A6 A6 A6 A6 F3 F3 F2 F2 F2 F2 F2 F2 F2 F2 F2 F2 F1 F1 F1 F1 Prior Bajnokság H/H H/H H/H H H/H H H/H H/H H/H H/H H/H H H/H H/H H/H H/H H/H H/H H/H H/H H/H H H/H H H H/H H H/H Labant Tamás Hágen Zoltán Bibliák István Hargas András Eger Rallye Historic, Rally
- 2013.03.20.Mitsubishi Subaru Mitsubishi Mitsubishi Mitsubishi Mitsubishi Mitsubishi Mitsubishi Mitsubishi Mitsubishi Subaru Audi Mitsubishi Suzuki Suzuki Honda Citroen Mitsubishi BMW BMW Subaru Citroen Nissan Suzuki Honda Renault Renault Peugeot Citroen Citroen Peugeot Škoda Honda Honda Honda Seat Ford Peugeot Škoda Honda Honda Lada Lada Lada Opel Lada Lada Lada Lada Honda BMW Típus WRC Fabia S2000 Fabia S2000 C4 WRC Lancer Evo IX R4 Impreza R4 Fabia WRC Lancer Evo IX Lancer Evo IX Fabia S2000 Focus WRC08 Lancer Evo IX Lancer Evo IX R4 Impreza R4 Lancer Evo IX Impreza WRC Imreza R4 Fiesta S2000 Lancer Evo IX ... Lancer Evo IX Lancer Evo IX Lancer Evo VII Lancer Evo VIII Impreza Lancer Evo IX Lancer Evo IX R4 Lancer Evo IX Lancer Evo IX Lancer Evo IX Lancer Evo IX R4 Lancer Evo IX R4 Lancer Evo IX R4 Imprza Quattro Lancer Evo X Swift S1600 Swift S1600 Civic Type R3 C2 S1600 Lancer Evo VI Z4 M Coupe Impreza C2R2 Max 350 Z Ignis S1600 Civic Type R3 Clio R3 Clio 206 C2R2 Max C2R2 Max 206 Felicia Kit Car Civic Type R Civic Civic Type R Leon Tdi Focus 206 Fabia 16V Civic Type Civic VFTS VFTS 21074 Corsa VFTS VFTS VFTS VFTS Civic Type R 120d Go. 11 2 2 11 2 2 2 11 3 3 2 11 3 2 2 2 11 2 2 3 3 3 2 12 11 3 3 2 12 3 Eger Rallye Historic, Rally
- 2013.03.11.Lancer Evo6 Lada 2105 Mitsubishi Lancer Evo8 Mitsubishi Lancer Evo6 Skoda Favorit Lada 2107 Lada 21074 VW Golf II TDI BMW E30 BMW 330 Peugeot 205 Rallye Lada VFTS Suzuki Swift GTI Suzuki Swift Lada VFTS Lada 2105 Suzuki Swift GTI Suzuki Swift Gti VW Golf II Lada 2107 Suzuki Swift Opel Astra Turbo BMW M3 BMW E46 Compact Lada 2101 Suzuki Swift Lada VFTS Seat Ibiza G60 Opel Astra Gsi Peugeot 106 Opel Astra Opel Corsa Gsi Toyota Celica Lada 2107 Suzuki Swift Honda Civic Vti Lada 2101 S Suzuki Swift Lada 21074 Lada 2105 Suzuki Swift GTI BMW 325 Suzuki Swift Suzuki Swift Gti Lada 2107 Lada 2103 Lada VFTS ... Lada 2107 Suzuki Swift Lada 2107 Lada 2107 Lada 2101 Trabant 601 Trabant 601 Trabant 601S Lada 21011 Lada VFTS Trabant 601M Kat 6-4WD 6-4WD 6-2WD 6-2WD 6-4WD 6-4WD 4 6-4WD 6-4WD 3 4 A-1.6 6-2WD 6-2WD 6-2WD 5 4 3 3 4 4 3 3 5 4 3 6-2WD 6-2WD 4 A-1.6 N1-E 5 6-2WD 5 4 6-2WD 5 6-4WD A-1.6 N1-E 4 4 N1-E A-1.6 N1-H 3 6-2WD N1-E 3 4 A-1.6 4 A-1.6 N1-E A-1.6 A-1.6 N1-H 1-2 1-2 1-2 N1-H 5 1-2 Kat. Hely 1. 2. 1. 2. 3. 4. 1. 5. 6. 1. 2. 1. 3. 4. 5. 1. 3. 2. 3. 4. 5. 4. 5. 2. 6. 6. 6. 7. 7. 2. 1. 3. 8. 4. 8. 9. 5. 7. 3. 2. 9. 10. 3. 4. 1. 7. 10. 4. 8. 11. 5. 12. 6. 5. 7. 8. 2. 1. 2. 3. 3. 6. 4. GY.1. 03:47,4 ... Baumgartner Gergő Hoferka Péter Horváth Dániel Jarmeczky János Farnadi Ágnes Jantkó Tamás Kriván Zoltán Szilágyi Dezső Prókai Anna Varga István Kocsis Evelin Málik László Kőszegi Viktor Pataki László Hegede Tamás Csík Zsuzsanna Baumgartner Balázs Májer Dóri Winger Ágnes Balázs Niki Jánosi Péter Domba Dániel Kriván Dávid Hodosi Gyula Porsche 911 GT3 Skoda Favorit Mini Cooper VW Golf III VW Golf I Lada 2105 Citroen C2 VTS Lada VFTS Lada 2105 Lada 2107 Suzuki Swift Skoda 130L Suzuki Swift GTI Wartburg 353 Skoda 105 Trabant 601 6-2WD 6-2WD 6-2WD 5 4 4 4 4 4 A-1.6 3 3 3 1-2 1-2 1-2 Teszt Rallye
- 2013.03.11.hely 1 2 3 4 5 rsz végeredmény 1 Tarr Zsolt 2 Hibján József 4 Elek Gábor 3 Dalmi Zsolt 5 Bődi Sándor tipus Opel Astra Lada vfts Lada Lada Lada 1.kör 1 1,13,66 1 1,13,75 1 1,15,68 1 1,16,94 1 1,16,09 2.kör 3.kör legjobb 1,12,48 1,09,85 1,09,85 1,14,87 1,09,87 1,09,87 1,14,12 1,12,00 1,12,00 1,15,25 1,15,25 1,16,09 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 16 Lipoth Zoltán 17 Csabina László 22 Harsányi József 18 Szikszai Béla Bészi 11 Szőllősi Roland 10 Taskó Rodrigó 30 Nagy Róbert Biggy 20 Lisztes Imre 8 Széll Péter 23 Bacsó János 32 Csorba Péter 28 Parádi Róbert 15 ... Péter 34 Csabina László Bmw Lada2101 Bmw Opel Astra Lada Bmw Lada 2107 Peugeot 306 3 1,56,57 3 1,37,97 3 1,25,22 3 1,43,48 3 1,32,41 3 2,12,55 3 1,31,98 3 1,34,43 1,15,14 1,18,28 1,16,50 1,46,65 1,16,20 1,16,67 1,12,98 1,13,02 1,13,28 1,13,81 1,13,82 1,14,15 1,14,98 1,15,28 1,12,98 1,13,02 1,13,28 1,13,81 1,13,82 1,14,15 1,14,98 1,15,28 9 10 33 ifj Dalmi Zsolt 37 Ragány Dániel Lada Lada 2107 3 1,34,98 1,16,44 1,16,56 1,16,44 3 1,45,72 1,20,19 1,21,43 1,20,19 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 58 Kárai István 45 Pajkos Dávid 68 Parádi Róbert 44 ... Kovács Zsolt 76 Gyurkó Tibor 75 Békési Lajos 57 Dudás István 67 Kovács Zoltán 47 Szolnoki Gábor 48 Dudás István Márton 46 ifj. Kiss Attila 62 Borbély Tibor 66 Árva Gergely 69 Hadászi Renátó 56 Rebenku Tibor 72 Gyurkó László 64 Megyesi Mihály 50 Elek Zoltán 49 Kelemen Csaba 55 Furik Péter 71 Rákos Ádám 63 Gindeli Balázs 51 Balogh Zoltán 61 Miklósi István 65 Szabó Lajos 53 Ragány Dániel 60 Szatmári Péter 52 Szatmári Csaba 54 Berencsi Tamás 59 Bíró Imre Mazda Lada 2101 Lada Lada Suzuki Swift Suzuki Swift Lada 2101 Lada Lada Lada 2101 Lada 2105 Lada 2101 Lada 2107 Lada Suzuki Swift Suzuki Swift Lada ... Lada VW Golf Lada Lada Lada 2101 Lada 2101 Lada 2107 Lada Lada 2107 Lada 2105 Lada 2105 Lada 2101 Lada 2107 4 1,31,09 4 1,53,40 4 1,44,47 4 1,40,35 4 1,37,26 4 1,39,44 4 2,03,85 4 1,36,62 4 1,31,97 4 1,31,16 4 1,47,50 4 1,32,98 4 1,47,61 4 1,47,29 4 1,36,19 4 1,42,13 4 1,38,06 4 1,25,56 4 1,42,16 4 1,48,98 4 1,30,63 4 1,43,59 4 1,49,10 4 4 2,01,25 4 1,55,47 4 4 1,47,97 4 2,03,10 4 1,12,25 1,13,78 1,13,75 1,17,69 1,12,94 1,13,01 1,16,88 1,15,48 1,14,68 1,15,12 1,15,31 1,16,22 1,18,50 1,15,60 1,16,87 1,17,44 1,10,67 1,11,90 1,12,22 1,12,85 1,13,44 1,14,31 1,14,41 1,15,45 1,15,78 1,15,35 1,15,60 ... 98 Balogh József Opel Astra Mazda Bmwe36 Suzuki Swift Lada Lada 2101 Lada Lada Lada2101 x x x x x x x x x 1,44,14 1,11,30 1,10,86 1,36,60 1,11,03 1,13,44 1,12,87 1,11,08 1,33,65 1,11,78 1,18,37 1,57,24 1,12,75 1,19,53 2,07,42 1,13,87 1,12,98 1,58,81 1,13,00 1,19,06 1,34,57 1,16,28 1,13,09 2,10,54 1,13,10 1,18,79 1,10,86 1,11,03 1,11,08 1,11,78 1,12,75 1,12,98 1,13,00 1,13,09 1,13,10 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 89 Taskó Rodrigó 97 Prostyák Tamás 93 Kocsel Tibor 84 Dudás István Márton 85 Kelemen Csaba 83 Boldizsár Attila 105 Vitányi Rudolf 99 Kovács Csaba 90 Rebenku KZ Invest Kupa Szlalom
- 2013.02.09. 17:59az egész autó tartósságát és strapabírását szeretnénk megnövelni és optimalizálni. A túrában többen is használnak már évek óta Mitsubishi alkatrészeket is a Ladákhoz, amit én nagyon okos dolognak tartok. Szépen át lehet a Ladákat alakítani, rendesen megcsinálva remekül használható vele az autó. Mi is átépítettük a VFTS-t, tavaly négy versenyen tesztelgettük nagyon jó, erős hajtást biztosít, tényleg remek dolognak tartom, elégedett vagyok vele. Toldott lengővilla, remek a futómű beállítás, ezek mondhatni újdonságok voltak a számomra. Én négy évig nem Ladáztam, azóta hatalmasat fejlődött a ... Racing.hu: Mikor kezdted a versenyzést, hol és mivel? Hibján József: Első versenyemet egy nyíregyházi sprintversenyen teljesítettem, még 1998-ban, egy bukócső nélküli Ladával, amit körülbelül a harmadik kanyarban fel is borítottam. Ezt a "sikert" további sprintes produkciók követték, majd a rallycross szakágban is bemutatkoztam a máriapócsi RabócsiRingen, ahol már egy épített kocka Ladával versenyeztem az Országos Amatőr Versenysorozaton. Itt sikerült egy kategória bajnoki címet szereznem. Ezek után továbbléptem és már navigátorral a jobbomon, de az átépített rallycross-os Ladámmal indultunk ... el a Rali Túra versenyein. Ez egy újabb sikeres lépcsőfok volt a karrieremben, mivel 2006-ban bajnokok lettünk az A/6-os géposztályban, és ezzel egy időben az MNASZ által a Rali Túrában elindított tehetségkutatót is megnyertük így elindulhattunk az első osztályban, közvetlenül kiválthattuk a Rallye1-es licencet. Azóta is – 2007- megvan az első osztályra érvényes licencem. A Ladánkkal mutatkoztunk be az ORB-n, egy éven át hajtottuk még a szovjet vasat, amit a Ford Fiesta követett. Ezt az autót mi építettük, de egy gyári fejlesztésű E85, vagyis bioetanolos motor dolgozik az orrában ... az idén? Hol és mivel láthatunk versenyezni?Hibján József: Nagyon szeretnénk menni, de ezt csak Ladával tehetjük meg. Racing.hu: Nem hinném, azt, hogy ez a hír a rallye fanatikusokat nagyon elkeserítené…Hibján József: :-) A Ford mellett ott áll a garázsban a VFTS-em, egészen biztos, hogy vele fogunk az idei évben a pontokra vadászni. Sajnos, mint nagyon sok versenyzőtársamnál, nálunk is komoly szerepet töltenek be az anyagiak. A Ford az meg van, itt van, rendben van, le van ponyvázva, de arra, hogy az idén versenyezhessek vele nem sok lehetőséget látok. Nagyon szerettünk az első osztályban ... viszonyítva több a kilométer és az első osztállyal megegyező pályákon mehet a mezőny, ami azért egy nagyon jó dolog. Racing.hu: Mutasd be kérlek a régi új autódat!Hibján József: Ez az autó egy kis Lada motorral, egy 1.6-os motorral lesz felszerelve, amit Megyesi István épít nekem. Pistivel már nagyon régre nyúlik vissza kapcsolatom, minden motoromat ő építette, tehát mindamellett, hogy remek munkatársam lett még egy jó barátra is találtam benne. Egy teljesen új motort építünk. Mint mondtam azon dolgozunk, hogy ez egy 100%-ban bioetanolos motor legyen. Reméljük, hogy sikerülni fog. A motoron kívül Hibján József neve azzal került be először a magyar rallyesport történelemkönyvébe, hogy az országban 2007-ben elsőként autózott bajnoki futamon E85 azaz bioetanol hajtású autóval, amit – talán a sikereinek köszönhetően is- egyre többen kezdtek el használni a versenypályákon illetve a közutakon egyaránt. Az egykori rallycross bajnok 2013-ban nem kisebb fába vágta a fejszéjét, mint hogy a környezettudatos versenyzést egy Lada VFTS-el folytassa. Erről is beszélgettünk a kétszeres kategóriabajnok nyíregyházi pilótával.