System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object. at SimpleAdserver.AspNetClient.SimpleAdserverClient.GetZoneContent(Int64 zoneId, String contentTemplate, String emptyTemplate)

Keresés

Találatok száma: 18
Előző 1 / 1 Következő
  • 2014.11.14. 13:01
    Az EUROSOL RACING TEAM HUNGARY párosa, Puskádi János és Gódor Barna az idei szezonban az ERT futamokat részesítette előnyben. Az évad végére érve több okuk is volt, hogy visszatérjenek Európa legmagasabb szintű rallye sorozatába, az ERC-be. Amellett, hogy három évvel ezelőtt már szívükbe zárták Korzikát, amikor még az R3-as Hondával szerepeltek itt, most ennek az autónak és jelenlegi versenyzőinek volt itt komoly feladata. Janiék számára pedig mostani kedvencük, a Fabia Super 2000-es ígért újabb felejthetetlen pillanatokat.Korzikán autózva az ember örül, ha végre egy egyenes szakaszhoz ér ... Hegyaljai Zsolt által vezetett technikai személyzet szenzációs gyorsasággal kompletten kicserélte a kuplungot a Skodán. A látványos munkát az érdeklődők vastapssal jutalmazták és Janiék késlekedés nélkül, elszántan indultak az utolsó kör teljesítésére.Végül sikeresen célba ért második Korzika Rallye-ján is a Puskádi – Gódor páros és a három Magyar induló egység között a legjobbként sikerült teljesíteni a minden rallyeversenyző számára álomnak számító legendás futamot. Bár a végeredmény szempontjából sokkal jobb is lehetett volna, legyen szabad megjegyezni, hogy a defekt és a kuplung probléma miatt ... elszenvedett időveszteség nélkül reális esély volt az abszolút 8 – 9. helyre, ami ilyen körülmények között mindenképp okot ad az örömre.Az ERC 2 WD Kupában volt érdekelt a csapat második autója, a már Korzikát megjárt R3-as Honda Bessenyei Zoli és Nyírfás „Yulee” irányításában. Számukra nem volt kicsi a tét, mivel a „kétkerekes” kategóriában a tavalyi Európa Bajnokság után most ismét előkelő pozícióban, 24 pont előnnyel az első helyen érkeztek a mindent eldöntő záró futamra. A feladat számukra „egyszerű” volt, a Rájuk veszélyt jelentő helyi párosra kellett figyelniük, vagyis amennyiben a fő vetélytárs ... nyeri a versenyt, akkor Zoli és Juli nem lehet negyediknél rosszabb. Kisebb technikai problémájuk adódott az első lengéscsillapítókkal, amit a szervizparkban cserével sikerült orvosolni. Végül taktikus versenyzéssel, épségben célba vitték a Hondát és ezzel megszerezték második Európa Bajnoki aranyérmüket is, azaz a Bessenyey Zoltán és Nyírfás Julianna az EUROSOL HONDA CIVIC TYPE-R csapat színeiben a 2014-es ERC 2 WD Kupában ismét EURÓPA BAJNOKOK A sikerrel teljesített Korzika Rallye-t követően az EUROSOL RACING TEAM HUNGARY az ERC szervezőktől felkérést kapott, hogy vegyen részt egy teszten, ahol Az EUROSOL RACING TEAM HUNGARY versenyzőpárosa Puskádi János és Gódor Barna egyik korábbi kedvenc helyszínére tért vissza az ERC záró akkordjára, Korzikára. 2011-ben versenyeztek már itt a világ talán legnehezebb aszfaltos futamán és az összeállított útvonal most sem ígérkezett egyszerűnek. A fantasztikus pályákon való autózás önmagában is hatalmas élmény, de a hét vége még további nagy örömöket és meglepetéseket is tartogatott.Korzika ERC

    Rally

  • 2014.11.09. 23:02
    A Korzika Rallye-t követően jelentős magyar vonatkozású eseményre került sor. Az EUROSOL RACING TEAM HUNGARY versenyzői Puskádi János és az immár kétszeres Európa Bajnok Zoltán Bessenyey meghívást nyertek a Peugeot Rally Academy tesztjére, ahol kipróbálhatták azt a gyári Peugeot 208 T16 R5 típusú versenyautót, amellyel Craig Breen vett részt az ERC záró futamán, Korzika szigetén. A teszt olyannyira sikeres volt, hogy a további együttműködésről a vasárnap esti ERC éves díjkiosztó ünnepségen folytatódnak majd a megbeszélések és egyeztetések a 2015-ös szezonnal kapcsolatban. Annyi bizonyos, hogy

    ERC

  • 2014.10.31. 11:22
    ! Mindentől függetlenül azt gondolom, hogy a jót hamar meg lehet szokni, és így sikerült hamar összebarátkoznunk, és annyit elmondhatok, hogy véleményem szerint sokkal stabilabb autó mint a IX-es volt, nehezen kihozható a sodrából  az hogy mennyire gyors majd a Korzika rallye-n tapasztalhatom meg ! JNagy várakozásokkal megyünk a Korzika rallyra, hiszen  akár a Production Cup 3.-helye is elérhető számunkra, erre minden esélyünk megvan.Üdvözlettel:Érdi Rallye TeamAz Érdi Rallye Team együttműködő partnerei: Poli Computer, Taxi 4, LISS, Manopen, Agruniver Holding, Aloha, Blueinit, Fer-Vill, Sicam Az elmúlt hétvégén az I. Mannol Pilisvörösvár rallye-n élesben teszteltünk az év utolsó ERC futamára a Korzika rallyra!Érdi Rally Team Pilisvörösvár Rallye Korzika Rali

    Rally

  • 2014.10.20. 13:47
    A 38 éves francia, aki korábban a gyári Subaru rally csapat pilótája volt, tavaly a harmadik helyen ért célba Korzikán egy S2000-es Mini volánja mögött. Idén egy Ford Fiesta RRC-vel fog szerepelni az ERC futamon. Sarrazin jövő hétvégén a francia rally bajnokság következő állomásán készül fel Korzikára. A Critérium des Cévennes-re egy Ford Fiesta RS WRC-vel nevezett.„Nagyon boldog vagyok, hogy visszatérhetek a rallypályákra, és hogy ezen a két csodálatos eseményen részt vehetek. Szeretnék köszönetet mondani a Toyota Racingnek, amiért zöld utat adtak nekem a versenyzéshez. Egyszerűen csak ... élvezni akarom majd a vezetést, de természetesen azért lesz bennem ambíció is."  "A Tour de Corse egy remek lehetőség lesz számomra, hogy ismét megmérkőzzek Európa legjobb versenyzőivel. Úgy gondolom, hogy a First Motorsporttal együtt, és az Oreca-Store.com valamint a 8Star Motorsports támogatásával komoly ellenfelek lehetünk.” –nyilatkozta Sarrazin, akinek Jacques-Julien Renucci fogja olvasni az itinert.A Korzika Rally november 6-8. között kerül megrendezésre. Az Endurance világbajnokságban (WEC) versenyző Stéphane Sarrazin is rajthoz áll a rally Európa-bajnokság zárófutamán, a Korzika Rallyn.Korzika ERC

    Rally

  • 2014.10.20. 11:37
    Vizin László: – Az év elején is nagyon nehezen választottam a Korzika és a Valais Rali között. Mind a kettő nagyon jó futam és eleve úgy terveztük az idei szezonunkat, hogy a két verseny közül az egyiken állunk rajthoz. Bár először a Korzika Ralira voksoltunk, amikor felmerült, hogy a Waldviertel Rali magyar bajnoki futam lesz, gyorsan cselekedtünk, és az utolsó pillanatban beneveztünk a svájci versenyre. Tavaly már jártunk itt, nagyon szép környezetben van a verseny, jók a pályák, egyedül etapon volt problémánk a gyorshajtással, amit a svájci rendőrök nagyon szigorúan vesznek Gyorsan reagált Vizin László és Zsiros Gábor az Országos Ralibajnokság változó versenynaptárára. Az elmaradt Budapest Rali helyett ugyanis a Waldviertel Rali lesz a magyar bajnokság utolsó futama, amin Zsiros Gábor Turán Frigyesnek fog navigálni. Mivel a páros tervezett futama, a Korzika Rali egy időben van a Waldviertel Ralival, Vizin Laci bácsi döntött: „Akkor a Valais Ralin indulunk.”Waldviertel Rally Korzika Rali

    ORB, OMRB

  • 2014.09.26. 11:27
    magunkból. Ez sikerült, úgyhogy nagyon boldog vagyok.                                              A Vizin–Zsiros páros idei tervezett versenyei:április 17–19. Ír Rali (Circuit of Ireland)június 19–21. Ypres Rali (Belgium)szeptember 19–21. Ciprus Ralinovember 6–8. Korzika RaliA csapat együttműködő partnerei:AXIÁL KFT., EURONET, HÓD-MEZŐGAZDA ZRT., VALKON 2007 KFT., KAMARÁS

    Rally

  • 2014.09.19. 12:17
    . Ciprus Ralinovember 6–8. Korzika RaliA csapat együttműködő partnerei:AXIÁL KFT., EURONET, HÓD-MEZŐGAZDA ZRT., VALKON 2007 KFT., KAMARÁS-DUNA KFT., MEVI KFT., SYGNUS KFT., IS INTERNATIONAL, DC GÉPSZER KFT., GD GÉP ÉS DARU KFT., H-ITB KFT., KNIPL KFT., PAKET007 KFT., 92LETICIA BT., MICROTERV, EKÁBEL, SECURITY.HU, NET’54 ÜZLETI KOMMUNIKÁCIÓ, PROMÉTEUSZ 82 KFT, KAPOLCSI BENZINKÚTÜZEMELTETÉS, BARBAT 2000 BT.További információk: vizinrally.wordpress.com

    Rally

  • 2014.09.18. 15:08
    tervezett versenyei:április 17–19. Ír Rali (Circuit of Ireland)június 19–21. Ypres Rali (Belgium)szeptember 19–21. Ciprus Ralinovember 6–8. Korzika RaliA csapat együttműködő partnerei: AXIÁL KFT., EURONET, HÓD-MEZŐGAZDA ZRT., VALKON 2007 KFT., KAMARÁS-DUNA KFT., MEVI KFT., SYGNUS KFT., IS INTERNATIONAL, DC GÉPSZER KFT., GD GÉP ÉS DARU KFT., H-ITB KFT., KNIPL KFT., PAKET007 KFT., 92LETICIA BT., MICROTERV, EKÁBEL, SECURITY.HU, NET’54 ÜZLETI KOMMUNIKÁCIÓ, PROMÉTEUSZ 82 KFT, KAPOLCSI BENZINKÚTÜZEMELTETÉS, BARBAT 2000 BT.

    Rally

  • 2014.09.15.
    Xerarkaka 1 (21,05 km) 11:31 Szerviz E - Nicosia (30 perc) 13:26 GY 13 Tseri 2 (14,25 km) 14:19 GY 14 Asinou 2 (11,52 km) 15:47 GY 15 Xerarkaka 2 (21,05 km) 16:25 Szerviz F - Nicosia (10 perc) 18:03 2. szakasz összesen: 93,64 km A verseny teljes távja: 232,02 km A Vizin–Zsiros páros idei tervezett versenyei: április 17–19. Ír Rali (Circuit of Ireland) június 19–21. Ypres Rali (Belgium) szeptember 19–21. Ciprus Rali november 6–8. Korzika Rali A csapat együttműködő partnerei: AXIÁL KFT., EURONET, HÓD-MEZŐGAZDA ZRT., VALKON 2007 KFT., KAMARÁS-DUNA KFT., MEVI KFT., SYGNUS KFT., IS INTERNATIONAL, DC Mihályi Csaba Rally
  • Korzika ERC Korzika
    Korzika

    Rally

  • 2013.09.12.
    Vizin László–Zsiros Gábor, Subaru Impreza R4 Horvát Rali előzetes 2013. szeptember 12. Vizin Horvátországban folytatja az Eb-szereplést A Horvát Rali lesz Vizin László és Zsiros Gábor idei harmadik Eb-futama. A páros a rali-Európa-bajnokság idei első felében a Kanári-szigetek és a Korzika Ralin állt rajthoz. Vizin 31 pontjával a szériaautó-kupa 12. helyén áll, mindössze 17 ponttal lemaradva a negyedik mögött. A szeptember 26–28-a között megrendezendő Horvát Rali évek óta az Európa-bajnokság egyik legmeghatározóbb futama, ám az IRC versenynaptárában nem szerepelt, így a mezőny nagy Vizin Rallye Rally
  • 2013.05.21.
    Vizin László–Zsiros Gábor, Subaru Impreza R4 Korzika Rali 2013. május 18. Vizin ötödik lett Korzikán A kitűzött célt maximálisan teljesítette Vizin László és Zsiros Gábor, akik a rali- Európa-bajnokság ötödik futamán, a Korzika Ralin a szériaautó-értékelés ötödik helyét szerezték meg az R4-es Subaru Imprezával. Vizin a rajt előtt úgy gondolta, hogy ez lesz pályafutása egyik legnehezebb versenye, ezért a célba érést tűzte ki célul. Az első napot a szériaautó-kupa hetedik helyén zárták, amelyen szombaton két helyezést tudtak javítani, és így szerezték meg az ötödik helyet. A két nap ... kanyarban már nem is foglalkozol vele. Óriási kihívás volt a számunkra a világ egyik legnehezebbnek tartott versenyét teljesíteni. Mivel a körülményeket a saját bőrömön tapasztaltam, ezért is szeretnék Lukács Csucsunak és Mesteházi Márknak gratulálni ahhoz, hogy megnyerték a kétkerékhajtású értékelést. Azt gondolom, hogy ez nagyon nagy dolog, és bízom benne, hogy még sok hasonló sikert láthatunk tőlük. A Korzika Rali szériaautó-kupa végeredménye: 1. Aigner–Heigl, Subaru Impreza STi R4, 2:49:52,1 2. Bonnefis–Fournier, Renault Mégane RS, +1:22,9 3. Orsák–Šmeidler, Mitsubishi Lancer Evo IX R4, +7:56,2 4Korzika Rali Subaru Impreza R4 Vizin Rally Rally
  • 2013.05.20. 20:43
    nem voltam elégedett az eredménnyel. Főleg a szombati nappal és magammal nem voltam kibékülve...Racing.hu: Ezután következett nektek egy Miskolc-Korzika „gyorsasági szakasz”, mivel elég szűkre szabott volt az időtök az ERC futamig. Hogyan sikerült ezt abszolválni?Lukács Kornél: Amint Miskolcon beraktuk az autónkat a parc fermébe azonnal elindultunk Korzikára, hogy időben át tudjuk venni az itinerünket. Hárman utaztunk az autóban, felváltva vezettünk egyfolytában, gyakorlatilag - csak tankolni álltunk meg-, hogy minél hamarabb elérjük a kompot és odaérjünk Korzikára. Racing.hu: Nagy távolság után ... nagy változás. Milyen volt az összkerék hajtású után visszaülni egy kétkerék hajtású autóba?Lukács Kornél: A verseny előtt én is elgondolkodtam ezen a dolgon, nem tudtam, hogy fogok erre a verseny után válaszolni. Nagyon más a két autó. Abból a szempontból viszont könnyebb volt a helyzetünk Korzikán, hogy egy lassabb autóba kellett beleülnünk. Így többet tudtunk azzal foglalkozni, hogy jó íveken autózzunk, jó féktávokat vegyünk és a lehető leghatékonyabban használjuk ki a Citroënt. Racing.hu: A korzikai versenyek híresek a nagyon sok kanyarral tarkított pályáikról. Nagy kihívás volt itt végig ... maximális pontszámot Korzikáról. Racing.hu: Mi volt a legnehezebb a korzikai versenyen?Lukács Kornél: Az, hogy rendkívül változékony ott az időjárás. Vannak helyi barátaink Korzikán, de még ők is teljesen tanácstalanul álltak előttünk, amikor azután érdeklődtünk, hogy szerintük esni fog e az eső vagy sem? Mert a szél mindig más irányból fúj, nem lehet kiszámítani, hogy a felhők merre fognak mozogni. Volt olyan rész, hogy etapon szakadt az eső, a gyorsasági szakaszon pedig verőfényes napsütés fogadott minket, az aszfalt szinte meg volt olvadva a nagy melegben. Akadt olyan szakasz is, hogy fele ilyen Lukács Csucsu Kornél, Mesterházi Márk és csapatuk egy igen pörgős időszakot tudhat a háta mögött. A miskolci nem túl sikeres szereplés után egy csodálatos ERC-s győzelemmel tértek haza a nem éppen a szomszédban lévő Korzikáról. Elfáradtak, ami teljesen érthető, de kívánjuk, hogy ennél sose legyen kellemetlenebb fáradtsága a párosnak! Csucsuval beszélgettünk az elmúlt két versenyről.

    Rallye Országos Bajnokság, ERC

  • 2013.05.17.
    Vizin László–Zsiros Gábor, Subaru Impreza R4 Korzika Rali pályabejárás 2013. május 16. Vizin: Korzika a legszebb és a legnehezebb verseny A pályabejárás megerősítette Vizin László és Zsiros Gábor elképzelését arról, hogy a Korzika Rali pályafutásuk egyik legnehezebb versenye lesz. Laci bácsi érdekes módon nem a kanyarok számát, hanem a pályák változatosságát és a helyenként nagyon szűk utakat emelte ki, viszont azt is hozzátette, hogy Korzika a legszebb hely, ahol eddig raliversenyen járt. A hivatalos program ma (csütörtök) este kezdődik a rajtceremóniával, holnap pedig egy igen hosszú ... versenynap vár a résztvevőkre. Vizin László: – Öt napja vagyok Korzikán, a múlt hét végén sikerült egy kicsit körülnéznünk, mielőtt a pályabejárást elkezdtük volna. Ez a legszebb sziget, ahol valaha is jártam. A tengerparton lakunk, szinte strandidő van, de felettünk a hegycsúcsok még havasak. A pályák fantasztikusak. Már most látszik, hogy ez lesz a legnehezebb aszfaltverseny, amin indultunk. Nagyon változatos az utak minősége. Elrajtolsz egy jó minőségű, viszonylag széles úton, aztán rámész egy két méter keskeny szakaszra, ahol több, nagyon régi kőhíd van, szerintem két méter húsznál nem szélesebbek ... . Van olyan gyorsasági, ami a tengerparton zajlik, annak az egyik oldalán sziklafal van, a másikon 150 méter mély szakadék és a tenger. A korlát inkább csak jelképes, az nem fogja meg az autót, viszont a futóművet könnyen ki lehet rajta ütni. Szerintem egyébként nincs több kanyar, mint a Kanári-szigeteken volt, inkább csak a szűk út miatt tűnik soknak. Tempós részek is előfordulnak, ahol akár kétszázzal is lehet menni. Találkoztunk Andreas Aignerrel, aki hasonló Subaruval versenyez, mint mi. Ő mesélte, hogy négyszer indult már a Korzika Ralin. Az első alkalommal nekiment az első korlátnak, de ... negyedszerre már sikerült (kategóriát) nyernie. Ma este lesz a rajtceremónia, holnap pedig jó hosszú versenynappal kezdünk. Reggel hétkor indulunk és úgy számolom, hogy éjfél felé végzünk. Nagyon nehéz lesz a verseny, az eddigi IRC/Eb-futamaim közül talán erre a leginkább igaz, hogy túlélő verseny, viszont annyira erős, rangos a mezőny, hogy nagyon óvatoskodni sem szabad, mert akkor azonnal elvernek. Eredményre nem tippelek, ha célba érünk, akkor az már fél siker lesz a számunkra. A Korzika Rali programja: május 17. péntek GY1 Le Fangu–ND de la Serra (27,53 km) 8:23 GY2 Erbajolo–Pont d'Altiani 1 (24,57Korzika Rali Subaru Impreza R4 Vizin Rally Rally
  • 2013.05.14.
    Vizin László–Zsiros Gábor, Subaru Impreza R4 Korzika Rali előzetes Zsiros Gabi jelenti a korzikai kompról Nem sok ideje volt otthon unatkozni Zsiros Gábornak, aki az elmúlt héten Turán Frigyes oldalán indult a Miskolc Ralin, amelynek vasárnapi célja után, egy rövid alvást követően kellett volna elindulni Korzikára, ahol ezen a héten Vizin László navigátoraként már egy Európa-bajnoki futamon indul. Turánnal sajnos szombaton kiestek, így volt egy napja a pakolásra, vasárnap éjfélkor indult, hogy a 14:15-ös korzikai kompot elérje Livornóban. A kompon értük utol. Zsiros Gábor: – Korábban is ... előfordult már, hogy az egyik héten (Turán) Fricivel versenyeztem, a következőn pedig Laci bácsival, úgyhogy már hozzászoktam a rohanáshoz. Szerintem egy navigátor számára nincs is jobb dolog, mint hogy ilyen sűrűn versenyezzen. Eredetileg úgy terveztem, hogy a miskolci célból hazamegyek, alszom egy rövidet és indulok is Korzikára. Valószínű, hogy az alvás ki is maradt volna. Viszont Fricivel a negyedik gyorsasági szakasz után sajnos kiestünk. Vasárnap éjfélkor indultam el kocsival, és délelőtt 11-re értem Livornóba, ahonnan 14:15-kor indult a komp Korzikára. Négy óra a kompút, most kb. a felén ... versenyen, ezért egy rövid tesztet kell szerveznünk csütörtökre. Annál is inkább, mert új motor van az autóban, amivel kiküszöböltük a korábbi problémáját. A Kanári-szigeteken tönkrement váltót felújítottuk és van egy tartalék versenyváltónk is. Nagyon kíváncsi vagyok, hiszen a világ egyik leghíresebb, legkülönlegesebb versenye a Korzika Rali, ami nem csak a versenyzőknek, de a navigátoroknak is komoly kihívást jelent. A csapat együttműködő partnerei: AXIÁL KFT., HÓD-MEZŐGAZDA ZRT., VALKON 2007 KFT., KAMARÁS-DUNA KFT., MEVI KFT., SYGNUS KFT., IS INTERNATIONAL, DC GÉPSZER KFT., GD GÉP ÉS DARU KFT., HSubaru Impreza R4 Korzika Rali Rally
  • 2013.05.09.
    Vizin László–Zsiros Gábor, Subaru Impreza R4 Korzika Rali előzetes Vizin: A legnehezebbet is ki kell próbálni A világ egyik legnehezebb versenyének tartják a Korzika Ralit, amelyet 1956-ban rendeztek meg először Napóleon szülőszigetén. 1973-tól, a rali-világbajnokság megszületésétől egészen 2008-ig a vb meghatározó része volt. 2011-től pedig az IRC, illetve az idei évtől az Európa-bajnokság futama. Az ezer kanyar versenyének is nevezett „Tour de Corse” szűk, sziklafalakkal, kőkorláttal, esetenként szakadékkal határolt, kanyargós pályái hatalmas kihívást jelentenek a versenyzőknek és a ... navigátoroknak is. Az utak nehézségére jellemző, hogy a tavalyi versenyen az élmezőnyből valaki etapon ütötte ki a futóművét. Ezt a ralit vette célba Vizin László és Zsiros Gábor Subaru Impreza R4-esével. Vizin László: – Az Európa-bajnokság első felében az Ypres és a Korzika Rali jöhetett szóba, mint aszfaltos verseny. Belgiumban már többször is jártunk, gondoltuk, hogy az idén kipróbáljuk a Korzika Ralit. Sokan mondták, hogy ez az Eb legnehezebb versenye, és hogy a helyismerettel rendelkező franciák mellett nem fogunk labdába rúgni, de ez csak fokozta az érdeklődésünket, elvégre a legnehezebb versenyt is ... ki kell próbálni. A Korzika Rali az Eb egyik leghíresebb futama és nagyon kíváncsiak vagyunk, mire vagyunk képesek rajta. Én már szombaton (május 11-én) kiutazom, vasárnap pihenek, Zsiros Gabi, pedig, aki a hétvégén a Miskolc Ralin versenyez, hétfőn érkezik. A Kanári-szigetek Rali óta felújították a Subarunk váltóját, illetve a kulisszát úgy alakították át, hogy nagyobb legyen a távolság az egyes fokozatok között, így nehezebben fordulhat elő olyan félreváltás, mint az idei első Eb-futamunkon. Eredményre most nem tippelnék, mert legutóbb komoly célokat tűztem ki és már a verseny elején ... szétugrasztottam a váltót. Ha sikerülne minden gyorsaságit teljesítenünk és pontokat szereznénk a szériaautó-kupában, akkor azzal (Zsiros) Gabikával mind a ketten elégedettek lennénk. A Korzika Rali programja: május 17. péntek GY1 Le Fangu–ND de la Serra (27,53 km) 8:23 GY2 Erbajolo–Pont d'Altiani 1 (24,57 km) 11:06 GY3 Barchetta–La Porta 1 (23,24 km) 14:18 GY4 Taverna–Pont de Castirla (15,28 km) 15:21 GY5 Barchetta–La Porta 2 (23,24 km) 18:01 GY6 Erbajolo–Pont d'Altiani 2 (24,57 km) 20:06 május 18. szombat GY7 Carbuccia–Tavera 1 (16,89 km) 10:48 GY8 Sarrola–Liamone 1 (26,70 km) 12:06 GY9 Marato–AcquaKorzika Rali Subaru Impreza R4 Vizin Rally Rally
  • 2013.03.25.
    tellett tőlünk. Arra persze nem volt esélyünk, hogy a kategória ellenfeleket utolérjük, de nagyon sok hasznos tapasztalatra tettünk szert az autó viselkedésével kapcsolatban. A következő versenyünk a Korzika Rali lesz, ahol ötször ennyi kanyar van, arra is nagyon jó felkészülés volt ez a verseny. Az ötödik helyezésünkkel természetesen elégedett vagyok, bár ez most nem annyira rajtunk múlott, de így is értékes pontokat szereztünk. Nagy dolognak tartom, hogy mind a három magyar autó célba ért egy ilyen nehéz versenyen, ahol könnyű volt hibázni. Robert Kubicának is nagy szerencséje volt, mert ha a Vizin Rally Rally
  • 2013.03.12.
    Vizin négy Eb-futamon indul Négy rali-Európa-bajnoki futamon áll rajthoz az idén Vizin László és Zsiros Gábor Subaru Impreza R4-essel. A Kanári-szigetek, a Korzika és a szezonzáró Valais Rali biztos. A negyedik a Barum vagy a Horvát Rali lehet. A páros négy éven keresztül versenyzett az idén megújult Eb elődjének tekinthető IRC-n. Az első két évben R3- as, a második kettőben pedig Szuper–2000-es autóval indultak. Bár 2011-ben két versenyt már teljesítettek R4-es Subaruval, ez lesz az első szezonjuk, amikor kizárólag ilyen autóval állnak rajthoz. Vizin László: – Nagyon örülök, hogy az ... , így az autó előreláthatólag a teljes Eb-szezont végigfutja. A versenyek összeállításánál arra törekedtünk, hogy csak aszfalton menjünk. Egyébként is jobban szeretem az aszfaltot, és úgy gondoltam, hogy mivel nincs sok lehetőségünk tesztelésre és versenyzésre sem, ezért szerencsésebb csak egy talajra koncentrálni, ott kiismerni az autót. – A négy versenyből három biztos. A Kanári-szigetek Ralin kezdünk a jövő héten, aztán a Korzika Ralin és az utolsó versenyen, a Valais Ralin indulunk. A negyedik a Barum vagy a Horvát Rali lesz. Az első három verseny új helyszín a számunkra. A Kanári-szigetek és ... a Valais Raliról sok jót hallottam, a Korzika Rali pedig szerintem olyan verseny, amit mindenki szeretne egyszer kipróbálni. – Az Eb pontozása egy kicsit megváltozott tavalyhoz képest. A szezont két részre osztották és mind a kettőből a legjobb négy eredmény számít. Mi két-két versenyen indulunk mind a két fél szezonban, bár ennek nagy jelentősége nincs. A szériaautó kupa elég népszerű volt tavaly az IRC-n, az idén szerintem még népszerűbb lesz az Eb-n. Nagyon jó versenyzők indulnak, jön a két gyári Renault Mégane is. Nincsenek vérmes reményeim, hogy a bajnokság elején végzünk, inkább egy-egy
Előző 1 / 1 Következő
System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object. at SimpleAdserver.AspNetClient.SimpleAdserverClient.GetZoneContent(Int64 zoneId, String contentTemplate, String emptyTemplate)