System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object. at SimpleAdserver.AspNetClient.SimpleAdserverClient.GetZoneContent(Int64 zoneId, String contentTemplate, String emptyTemplate)

Keresés

Találatok száma: 7
Előző 1 / 1 Következő
  • 2017.07.29. 19:59
    Berényi László - Pap TamásSztárt Alkot Kft - Opel Adam R2Veszprém Rallye2017.07.07-09.Az első Kislődi gyorson, egyből kategória és abszolút első helyére kormányozta be a Berényi - Pap rally páros az Opel Adam R2-t. Ez szép kezdés volt. Ennyire jól sikerült behangolni az Adamot és a pilóták is képben voltak?- A beállítások valóban közel álltak a jóhoz, erős kezdésnek mi is örültünk. Rögtön kihoztuk a gépből a maximumot. No és ez a pálya tetszett nekünk. A beállítások is leginkább az 1-3-4-6 gyorsokra voltak alkalmasak. Hegyesden már mély nyomokban haladtak a fiúk (rallylive.hu). Mire is jó, ha ... van nyom és ha nincs?- Igen itt jön a vicces része, kilinccsel előre itt nem lehet menni, csak bukni. Persze nem minden rész ilyen bevállalós, csak van rajta bőven a tempósakból is. Azt szokták mondani 5.-ik nyélen hatalmasat lehet esni. Itt ennyi volt az ésszerű sportolás határa! Következett a 3-4-es gyors. Vigántpetend-Kislőd. Megint abszolút legjobbak voltak a fiúk, pedig a hármas gyorson akkor mentek a nap folyamán először. Ismét jó beállításokkal mentek neki ezeknek a gyorsoknak? - Igen, mert erre lett hangolva az Adam, nem pedig a Hegyesd-Sáska gyorsra. Örültünk a vezető helynek, de tudtuk ... , jön az 5.gyors. Megmondom őszintén a tiltáson lobogást nem nagyon szeretjük, nem tartjuk igazán nagy sport értéknek. Pedig rá kellene hangolódni, mert a MNASZ egyre jobban engedi ezeket a nem igazán technikás pályákat betenni a futamokra! Még a nézők sem szeretik. Haladunk, semmi extra, egyenesen és passz! Itt van, aki erre készül van, aki nem. Mi sejtettük, hogy nem gumi lassítózzák szét a pályát, de ennyire? Azt sem mondom, hogy vigyék túlzásba, de a rally nem erről szól. A gépet nem igazán erre állítottuk. Ennek ellenére az átlagunk elég jó volt. Talán be is be is jött volna a számításunk ... . Következett a "fekete leves"? Az ötös, hatos gyorson nem spórolt Laci, de időeredményileg az abszolút 4-3-ik helyre volt elég csak, amit mentek a 24. Veszprém Rally-n. Mi is történt?- Az ötödik gyorson jó gazda módon majd ugyanazt mentünk. Azt gondoltuk elég lesz. Nem lett elég, ezzel az előbbi tempóval. Sajnos. De nem volt mit tenni, az utolsó gyorsra számítottunk igazán. A pálya romlás és ehhez nekünk javítunk egy kicsit és pipec lesz!  Sajnos a biztonság határán ennyit lehetett kihozni az Adamból, hiszen azért ne felejtsük el, kiegyensúlyozott, majdnem ugyanazt az időket autóztuk végig. Mi nem ... . Behozzák a technikát érintetlenül és karc mentesen. Ez a nem semmi. Pont ezért tudunk minden versenyen indulni, mert Nem csinálnak milliós károkat. Ez a csapatunknál fontos szempont. Úgy is mondhatjuk, abszolváltunk egy versenyt, egy előkelően jó helyen. Egy kicsit még lehetett volna rátenni, ha tudjuk muszáj. De úgy gondoltuk, hogy az első helyre elég, de nem lett elegendő. Van ilyen! Legközelebb hol találkozhatunk a fiúkkal és a csapatoddal, na és a kis pirossal?- Bizony nem is olyan soká a Baranya megyei gyorsokon láthatnak a nézők ismét. A Komlón, és a Mecsekbe rendezett versenyeket igen nagyon

    Rally2

  • 2017.07.18.
    A harmadik hely kettővel rosszabb, mint amivel elégedett lennék A Veszprém Rali után arra jutott Jánosa Ákos és Brunekker Árpád, hogy a bajnokságot tekintve nem értek el olyan rossz eredményt, hiszen abszolút és kategória 3. helyen végeztek. Persze Ákinak ez pont kettővel rosszabb, mint amit szeretne. „Azt hittem többet tudok majd Vigántpetenden javítani, de csak kevesebb jött össze, mint reméltem. Lehet azért, mert ez a gyors továbbra sem jön át nekem. A többit szeretem, viszonylag jókat is tudtunk rajtuk menni. Összességében egy jónak mondható versenyen vagyunk túl. Picit furcsa volt ... , hogy Kislődön nagyon megmaradt a por a pályán, mivel egyáltalán nem fújt a szél, ezért volt pár kanyar az erdőben, amin nem láttunk túl sok mindent. Illetve volt egy megforgásunk a „nem kedvenc” szakaszon, ahol lefulladt a kocsi és Peugeot betegség, hogy nem indul azonnal újra, csak kb. 8-10 mp után. Ezt bent hagytuk a pályán, aztán próbáltuk ledolgozni. Közepesen vagyok elégedett, mert ez volt a kedvenc versenyem eddig, és jobb helyezést vártam magamtól murván. De a harmadik hely kettővel rosszabb, mint amivel elégedett lennék. Viszont, ha a bajnokságot nézem összetettben, akkor tök jó ez az Tiba Anita
  • 2015.07.31. 14:08
    ) megszerezni, amire számítottunk. Rendkívül boldog voltam, mert a második gyorson egy picit jobban nyomtam és abszolút azt az időt hoztam, amit gondoltam, úgy éreztem, hogy teljesen kontroll alatt tartom a versenyünket.Minden nagyon szép volt és jó, de másnap reggel azonnal felborult minden, amit addig felépítettünk. Az első Kislődön, a gyorsasági felénél kaptunk egy jobb hátsó defektet, ez a lehető legrosszabbkor jött. Úgy döntöttünk, hogy nem állunk meg kicserélni a kereket, mert az hatalmas időveszteséggel járt volna, inkább lejöttünk defektes kerékkel az első szakaszról. Nyílván ennek azért vannak ... hátulütői. Mikor az abroncs szétszakad, folyamatosan tépi le az autó elemeit, sérülhetnek a fékcsövek, a fékek, a futómű. Viszonylag jól megúsztuk, mert az EVO X-ben a hajtásszivattyú jobb hátul van, hál’ Istennek sem azt nem rázta le, se annak a vezetékeit, csatlakozóit. De bármennyire is vigyáztam a Mitsubishire, a futómű megsérült, elment a geometriánk és a második gyorsaságin, Hegyesden ennek óriási jelentősége lett volna. Az egy nagyon gyors pálya, csúszós, ott a tempós kanyarokban sok függ attól, hogy milyen jó a futómű geometriád, és hogy van beállítva a balansza az autónak. Ezért Hegyesdet is ... Kislődön és Hegyesden is. Megnéztük, meddig tudunk feljönni a 16. helyről. Hoztuk azt, amit kiterveltünk, túl sok rizikót nem vállaltunk, de ez a difileszakadás nagyon nem hiányzott. Az utolsó szakasz teljesen kérdésessé vált, hogy egyáltalán végig tudunk-e rajta jönni. Két spaniferrel felkötöttük a hátsó difit, hogy legalább ne szakadjon le, ne hagyjuk el és ne verjen szét mindent. Persze a legkeményebb szakasz, Hajmáskér volt hátra és így még a power stage, pontokért sem tudtunk megküzdeni, de hatalmas szerencsénk volt, mert az autó kibírta és be tudtuk hozni a célba! A mostani Veszprém Rallye egy

    Rally OB

  • 2015.07.13.
    22. Veszprém Rallye Kislődi Gyors
  • 2015.07.08. 18:24
    és lassú részek egyaránt vannak benne.Vasárnap már hat gyorson fog folyni a harc az idő és a sporttársakkal szemben. A "Kislőd - Hegyesd - Hajmáskér" szakaszokat kétszer-kétszer poroljátok végig. itt kihelyezett tankoló zóna is lesz. Ez mit is jelent?- A kihelyezett tankoló zónára azért van szükség mert az etap kilométer meghaladja a 100 km-t és a Mitsubishi fogyasztása 50liter/100km. Ha a rendező nem biztosítana plusz tankolási lehetőséget akkor nem érnénk végig a szekciókon. Milyen taktikát fogtok választani a kétnapos versenyen?- Hosszú lesz ez a verseny és nehéz. Próbálunk biztonságosan és ... Murvagumival mennyire lesz nehéz kánikulában etapon időre oda érni a gyorsokra, és egyáltalán aszfalton közlekedni, hisz murvára való gumik lesz az autótokon? - Azt hiszem az etapon nem lesz akadály a murva gumi. Az időjárás viszont megfogja nehezíteni a versenyünket. A gyorsasági szakaszon közel 40 fok is lehet a  versenyautóban.Logisztikailag mennyire nehéz 496 kilométerre kiszámolni a benzint és számolni a gumikkal?- Csapatunk rendkívül nagy tapasztalattal rendelkezik, szerintem sikeresen megoldjuk majd a logisztikai feladatokat.Mennyi pályabejárásra lesz lehetőségetek, és az elég-e ... jó Itinert írni, vagy előjönnek a régi emlékek és azokból is merítettek erőt Csabával?- Gyorsasági szakaszokat háromszor lehet bejárni. Ez  nem túl sok, de a rendező ennyit biztosít számunkra. Az idei évben egy új pálya lesz arra fogunk a legjobban koncentrálni.Szombaton kétszer kell teljesíteni a "Márkó - Jutaspuszta" 22,3 km-es szakaszát. Mit tudhatunk erről a pályáról?- Szeretem ezt a szakaszt szép emlékek élnek bennem. 2006-ban kezdtem Mitsubishivel a versenyzést és Márkó - Jutaspuszta volt az első murvás gyorsasági ahol kipróbálhattam a Mitsubishit. A pálya egyébként változatos, gyors ... gyorsan menni. Van-e kedvenc gyorsasági szakaszod ezen versenyen, ha igen miért?Márkó - Jutaspuszta 2006: Mikulás rallye itt próbáltam ki először élesben a Mitsubishit és egyből megszerettem. Támogatóink segítségét köszönjük: AquaprofitZrt., Moresimp Kft., Méta Hungary Kft., Vitalspa, Eurosense, GarAgent kft., Scale.- Hajósi Miklós -www.hajoka.hu Interjú Budavári Zoltánnal a 22. Veszprém Rallye előtt.A hétvégén kezdődik a 22. Veszprém Rallye neked és navigátorod Kulcsár Csabi számára.Két nap alatt nyolc gyors, 140 verseny, és 355 etap kilométer vár rátok.

    Rally OB

  • 2013.07.17.
    CÍM: Veszprém továbbra is mumus marad Maxx Race Team – 20. Veszprém Rallye, 2013. július 12-14. Kiss Viktor – Percze Nándor, Mitsubishi Lancer Evo IX R4 A tavalyihoz hasonlóan most sem jutott túlságosan messze Veszprémben a Kiss Viktor-Percze Nándor kettős. A Maxx Race Team duója szombaton hiba nélkül teljesítette a kislőtéri szakaszokat, ám vasárnap már használható kuplung nélkül fejezték be az első, Kislőd-Szőc-Vigántpetend kört. A szervizben orvosolták ezt a problémát, ám közben a Mitsubishi Lancer Evo IX R4 önindítója is megmakacsolta magát. A teljes gyógyítás hosszú időt vett ... volt ismeretem a szakaszokról, abszolút csak az itinerre tudtunk támaszkodni. Nekünk itt is csak egy ellenfelünk volt: önmagunk. Szombaton két, 19 km-es gyors a lőtéren, ami nagyon jóra sikerült, élveztem rajta a menetelést. A második körben sikerült 20 másodpercet javítanunk saját magunkhoz képest, ami szerintem óriási dolog. Vasárnap majdnem hiba nélkül teljesítettük az első kört, amikor a harmadik gyorsaságin szétment a kuplungunk. A szervizparkban 30 perce alatt ki tudták ezt cserélni a fiúk, ám utána a kocsi nem indult be. Kiderült, hogy egy villamossági probléma adódott a Mitsubishi Lancer ... szombati, WRC-ben keletkezett komputerhiba megakadályozta azt, hogy a mezőny élén végezhessen. A saját helyzetünket tekintve nagyon csalódott vagyok. Előbb a kuplung mondta fel a szolgálatot, majd a szervizben az önindítónál keletkezett hiba. A csapat orvosolta mindkét problémát, ám ez felemésztette a 15 perces késési időnket, s így végül nem hagyhattuk el a szervizparkot a második körre, kizártak bennünket a versenyből. Ez úton is szeretnék gratulálni a dél-afrikai fiatal pilótának, Henk Lategannak, aki 17 éves kora ellenére az egész magyar mezőnynek megmutatta, hogy kell egy versenyautóval gyorsan Maxx Race Team Rally
  • 2013.07.12.
    csúszkál, amihez azért hozzá kellett szokni. Gyakorlatilag egy komplett Veszprém Rally a lábunkban van, hiszen 140 kilométert mentünk a teszten. Nagyon jól eset, de nyilván a verseny egészen más lesz. A hétvége nem tizenöt-húsz, hanem több mint ezer kanyarról és pokolian gyors egyenesekről szól majd. Kíváncsi vagyok, hogy megdől-e a WRC-s top speedünk… Nem elképzelhetetlen. Az egri szezonnyitón 223 km/óra volt a legmagasabb sebességünk, most sanszos, hogy egyes részeken még ettől is gyorsabbak leszünk. Ezen a csapat olasz tagjai is meglepődtek, hiszen nálunk nem jellemző, hogy murván így lehet ... minden szempontból. Rajtunk és technikán sem múlik majd, hogy folytassuk a remek menetelésünket. A csapat összeállt, mindenki várja a rajtot, bízunk benne, hogy minden rendben lesz ezen a feszített tempójú hétvégén. A murvás gyorsok mellett a címvédő ismét egy 25-ös számot lát maga előtt. Egy újabb győzelemmel, esetleg a hozzá járó plusz pontokkal nagy lépést tehetne az újabb év végi elsőség felé. - Nyilván már most is lehet számolgatni, de még nagyon sok van hátra – intett óvatosságra Kazár Miki. – Vezetjük a bajnokságot, és tudjuk, hogy mire vagyunk képesek. Két alkalommal már idén is ... bebizonyítottuk, hogy milyen gyorsan és megbízhatóan tudunk autózni. A rally viszont technikai sport lévén teljesen kiszámíthatatlan. Minden részletre kiterjedően felkészültünk az újabb feladatra, így ebből a szempontból nyugodtan vághatunk neki a szombati első szakasznak. Még nem találtuk meg a tökéletes beállításokat, azt viszont már tudjuk, hogy a gumik hogy működnek, milyen mértékben kopnak. Biztatóak a jelek, optimisták vagyunk. Jó a kedvünk, teli szájjal röhögünk az autóban. Nagyon szeretném, ha a vidámságunk vasárnap estig kitartana. 25 pont a cél, ami komoly előrelépés lenne az éves összetett ... szempontjából is. A 20. Veszprém Rally (ORB) programja: Július 13. (szombat): GY1 - Márkó - Jutaspuszta/1 GY2 - Márkó - Jutaspuszta/2 Július 14. (vasárnap): GY3 – Kislőd – Szentgál/1 GY4 – Szőc - Hegyesd/1 GY5 - Vigántpetend/1 GY6 – Kislőd - Szentgál/2 GY7 – Szőc – Hegyesd/2 GY8 - Vigántpetend/2 GY9 – Kislőd - Szentgál/3 GY10 – Szőc - Hegyesd/3 Ünnepélyes eredményhirdetés, Veszprém Aréna 15.55 17.40 08.00 08.48 09.23 11.55 12.43 13.18 15.50 16.38 17.58 50 pont 33 21 16 15 14 Az ORB állása két futam után: 1. Kazár Miklós, Szőke Tamás (Citroen Xsara WRC) 2. Herczig Norbert, Bacigal Igor (Skoda Fabia S200) 3 Maximmun Racing Team Rally
Előző 1 / 1 Következő
System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object. at SimpleAdserver.AspNetClient.SimpleAdserverClient.GetZoneContent(Int64 zoneId, String contentTemplate, String emptyTemplate)